Moto GP, 2019

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
υγ
και για να δεις και το παράλογο βάζεις τον Καπιρόσσι μέσα
και δεν βάζεις τον Χέιντεν που το πήρε απ το Ρόσσι όταν ήταν στα ντουζένια του
Όχι εγώ ρε συ.... Αυτοί οι προβοκατορες οι ροσικοι!!
 

HAWK_46

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Λευτέρης
Μοτό
Μηλοκλέφτη

#skliros_kariolis (geez996)

γιου μεικ μι κρ'υ'ζι ρε...
ADVRIDE Team
Περιοχή
Αττικης
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
KTM 300 EXC το tpi το καλό , το 6 gays
....μερικοι πινουν καφε για να συνελθουν !! :roflmao:


Λογικό... εσυ το γυρισες σε τσαι.:roflmao::roflmao::roflmao::roflmao:

Μα καλα... ουε μια νικη ? , να τον περασει ο Ρινς ???

:roflmao::roflmao::roflmao::roflmao::roflmao::roflmao::roflmao::roflmao:
 

#skliros_kariolis (geez996)

γιου μεικ μι κρ'υ'ζι ρε...
ADVRIDE Team
Περιοχή
Αττικης
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
KTM 300 EXC το tpi το καλό , το 6 gays
Περαν της πλακας,

χαμος εκει στην Χοντα...
Μεγαλη κουταμαρα του Μαρκεθ να μην κρατηθει. Επισεις Ο κρατςλοου.

αψογος ο Ρινς.
Μιλλερ καραγουσταρω.

Με αυτα και με τα αλλα... 1ος γενικης ο Ντοβι.
 

kostas_366

Μέλος
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
Πόρκα κρίση :)
Περαν της πλακας,

χαμος εκει στην Χοντα...
Μεγαλη κουταμαρα του Μαρκεθ να μην κρατηθει. Επισεις Ο κρατςλοου.

αψογος ο Ρινς.
Μιλλερ καραγουσταρω.

Με αυτα και με τα αλλα... 1ος γενικης ο Ντοβι.
Aπό το master σεφ :)
Καλημέρα Ζοζ
 

HAWK_46

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Λευτέρης
Μοτό
Μηλοκλέφτη
Περαν της πλακας,

χαμος εκει στην Χοντα...
Μεγαλη κουταμαρα του Μαρκεθ να μην κρατηθει. Επισεις Ο κρατςλοου.

αψογος ο Ρινς.
Μιλλερ καραγουσταρω.

Με αυτα και με τα αλλα... 1ος γενικης ο Ντοβι.
Θα βαλουν λεει αντι για καδενα, αξονα απο Paneuropean :friend:

Τι να κρατηθει ρε συ.
Ουτε να την σηκωσει δεν μπορουσε!!
:ha
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
MotoGP Austin 2019: Αγώνας αμαξοστοιχία με εκτροχιασμό
Να σε κάνει να πιστεύεις στην βασκανία…

Τους αξίζει αυτή η ημέρα στους γαλάζιους. Τους αξίζει αν και από συγκυρίες ερχόμενη η ευκαιρία, γιατί έχουν κάνει όλη αυτή την δουλειά και γιατί είναι τόσο καιρό πιστοί στο να εργάζονται περιμένοντας την ώρα τους. Όχι πως έχει έρθει αυτή η ώρα, τουλάχιστον δεν μπορεί να το πει κανείς αυτό από μία και μόνο νίκη, και με έναν Marquez στο χειρότερό του, αλλά σίγουρα πλησιάζει... Μπράβο στην Suzuki, και διπλά μπράβο στον Rins που κάθισε και μέτρησε τις στιγμές, κρατήθηκε και δεν όρμησε όπως θα έκανε οποιοσδήποτε άλλος στην θέση του βλέποντας την ευκαιρία για την πρώτη νίκη της καριέρας. Και μπροστά από το είδωλο μάλιστα, το δικό του είδωλο όπως ο ίδιος πολλές φορές έχει πει. Η Suzuki πήρε την πρώτη της νίκη εδώ και τρία χρόνια! Ο Rins επέδειξε μία εγκράτεια που έρχεται με εμπειρία και μόνο και για αυτό η νίκη αξίζει και με το παραπάνω.
Η μεγαλύτερη ωστόσο στιγμή του αγώνα, ήταν η άτυχη στιγμή του Marquez.

Όταν δεν πέφτει ο Marquez στα δοκιμαστικά είναι περίεργο, σε κάνει να αγχώνεσαι για τον αγώνα. Συνήθως έχει πέσει τουλάχιστον δύο φορές στις δοκιμές και σώζει τα πάντα στον αγώνα. Δικαιολογημένα λοιπόν έρχονται οι Άγγλοι, οι Ισπανοί και δεν ξέρουμε ποιος άλλος, να λένε πριν την 12η στροφή, πως είναι περίεργο που δεν έχουμε δει κάποια από τις πολλές πτώσεις στα δοκιμαστικά, όπως κάνει πάντα - και σε αποκορύφωμα την περσινή σεζόν. Το 2018 πήρε το ρεκόρ με τις περισσότερες πτώσεις, εκτός όμως αγώνα… Και τονίζουν αυτό το περίεργο πράγμα, αυτή την αντίθεση με τις πτώσεις στα δοκιμαστικά δευτερόλεπτα πριν πέσει, έτσι για να σε κάνει να πιστεύεις στην τύχη και την ατυχία. Σίγουρα ήταν τεράστια ατυχία και διπλή για την Honda που αμέσως μετά εγκατάλειπε και ο Lorenzo, όχι από συμπαράσταση βέβαια αλλά από πρόβλημα στην μοτοσυκλέτα, το δεύτερο σε δύο ημέρες, ο άλλος μεγάλος άτυχος, εδώ και πολλές σεζόν αυτός βέβαια.
Μονάχα η πτώση θα χαλούσε τελικά το σερί του Marquez που κερδίζει στο Τέξας από την εποχή που η πίστα αυτή μπήκε στο πρωτάθλημα! Το 2012 τελείωσε η κατασκευή της, το 2013 μπήκε στο καλεντάρι, και από τότε ο Marquez έχει κάθε της πιθαμή δική του, του ανήκει και όχι γιατί έχει «αγοράσει οικόπεδα» αλλά γιατί ήταν σαν να την έχτισε. Σήμερα δεν θα ήταν μία διαφορετική ημέρα, ξεκίνησε όπως ήταν το σίγουρο πως θα ξεκινούσε. Πήρε την εκκίνηση και κρατήθηκε εμπρός από τον Rossi για ελάχιστα, μέχρι δηλαδή να ανοίξει και να φύγει μπροστά προσθέτοντας δευτερόλεπτα απόστασης. Δεν υπήρχε λόγος να πέσει στην 12η στροφή, κρατώντας τα φρένα μία ιδέα περισσότερο από αυτό που θα έπρεπε. Ήταν μπροστά και μεγάλωνε την διαφορά του, σε μία πίστα που είναι πολύ χειρότερη από πέρσι, που το υπέδαφος μετακινείται και έχει γεμίσει σαμαράκια. Το λάθος τον οδήγησε σε μία πτώση που ολοκληρώθηκε με αυτό που θα κάναμε όλοι μας, με την ανησυχία στα χέρια από την διαχείριση ενός γεγονότος που δεν πιστεύεις ότι το ζεις εκείνη την στιγμή. Σήκωσε την μοτοσυκλέτα, έπεσε από την άλλη μεριά, προσπάθησε με την βοήθεια των κριτών να την βάλει εμπρός, ξανά έπεσε. Κάπου εκεί τα παράτησε κιόλας, δεν είχε νόημα. Το θέαμα δεν ήταν καθόλου αστείο. Μοιραζόσουν την αγωνία του, ένιωθες την απογοήτευση, όσο ροσσικός ή οτιδήποτε άλλο είσαι. Ήταν κρίμα. Και ήταν ταυτόχρονα το καλύτερο για το πρωτάθλημα, για την αγωνία αυτή που θέλει ο θεατής, που το δεδομένο αποτέλεσμα τον ξενερώνει! Ο Marquez δεν ηγείται πλέον του πρωταθλήματος! Κι ασχέτως αν αυτό μπορεί κάλλιστα να αλλάξει πολύ γρήγορα, το γεγονός είναι πως τα πάντα πήραν μία νέα τροχιά.

Από την εκκίνηση ακόμη ο αγώνας αυτός δεν φαινόταν να ξεκινά φυσιολογικά. Ολόκληρο ζήτημα, διχασμός μεγάλος για την πρόωρη εκκίνηση του Crutchlow στον προηγούμενο αγώνα και έχουμε αμέσως δύο που έχουν κάνει αυτό το λάθος; Ήταν σαν κάποιος να θέλει να φουντώσει ο πόλεμος των οπαδών του αθλήματος με την Dorna! Ευτυχώς πολύ γρήγορα θα έδειχναν τα στιγμιότυπα από την εκκίνηση γιατί ήξεραν πολύ καλά τι θα ακολουθούσε. Κι αν κι αυτό δεν αλλάζει το γεγονός πως η τιμωρία του Crutchlow ήταν υπερβολική, στην συγκεκριμένη περίπτωση το πρόβλημα ήταν των δύο αναβατών. Απλά έγινε σε δύο ταυτόχρονα, πράγμα σπάνιο, αμέσως μετά από μία διχαστική απόφαση για το ίδιο γεγονός, πράγμα ακόμη πιο σπάνιο.
Μοιραία εκείνοι που έκαναν λάθος εκκίνηση, ήταν και οι ομόσταβλοι των αναβατών που θα διεκδικούσαν την πρώτη θέση! Ο Mir δεν το πίστευε, φανερά τσατισμένος πέρασε από την pit lane, αλλά τι να πει και ο Vinales! Η Yamaha έβγαλε πινακίδα στον Vinales που έγραφε πέναλντι και αυτό σημαίνει πως έπρεπε να περάσει από την εναλλακτική τροχιά, χάνοντας πολύτιμα δευτερόλεπτα. Το πρόβλημα ήταν πως η ποινή του δεν ήταν αυτή… Έπρεπε να περάσει από την pit lane! Και ναι, πέρασε καθυστερημένα από την pit lane, αλλά τι να πουν στην Dorna, είχε ήδη τιμωρήσει τον εαυτό του διπλά!



Πριν από αυτό ο δρόμος εμπρός θα είχε καθαρίσει από την πτώση του Crutchlow. Ο Βρετανός κρατούσε την τρίτη θέση κυνηγώντας τον Rossi. Και από το γεγονός πως ήταν ο Crutchlow που έχει τις πτώσεις για στραγάλια, όπως επίσης από το γεγονός πώς έχανε ελάχιστα πρόσφυση εμπρός προσπαθώντας να φρενάρει μπαίνοντας εμπρός στον Rossi, η ανησυχία ήταν αν πέσει, μην πέσει πάνω στον Rossi. Τελικά έπεσε πίσω του, σε ένα αποτέλεσμα που το έβλεπε κανείς να έρχεται, εκτός από τον ίδιο που μετά και την Αργεντινή η σεζόν ξεκινά τελείως ανάποδα από εκείνο για το οποίο είχε προετοιμαστεί. Μόλις λίγο μετά βγήκε και ο Vinales εκτός, κι έπεσε και ο Marquez, ο κάποτε δεύτερος του πρωταθλήματος, ο Dovizioso, ανέβαινε στην 4η θέση έχοντας ξεκινήσει από την 13η θέση! Μπροστά του η πιο γρήγορη Ducati, εκείνη του Miller, ο οποίος κάθε χρονιά κάνει και κάτι που μπορεί να τον φέρει πιο κοντά σε μία εργοστασιακή σέλα, και φέτος το έχει ξεκινήσει πολύ καλά! Ο Miller δεν θα μπορούσε να κυνηγήσει τον Rossi και τον Rins.
Ούτε ο Rins έδειχνε πως θα μπορούσε να το κάνει αυτό από την στιγμή που γυρνούσε στην μισή πίστα ελάχιστα πιο γρήγορα από τον Rossi και στην υπόλοιπη ελάχιστα πιο αργά με τον Rossi να κρατά έναν πιο γρήγορο ρυθμό με λίγα χιλιοστά του δευτερολέπτου. Διαβάζοντας και μελετώντας στροφή με την στροφή, ο Rins τελικά πραγματοποιεί μία πεντακάθαρη, εξαιρετική προσπέραση για σεμινάριο με τον Rossi γρήγορα να περνά σε αποτυχημένη αντεπίθεση. Φρέναρε πιο αργά, άνοιξε γραμμή και έχασε πολύτιμα δέκατα τα οποία αν και ανέκτησε, δεν ήταν σε θέση να περάσει εμπρός. Δεν ήρθε ποτέ σε θέση να επιτεθεί στον Rins, ο οποίος έκανε μερικούς εξαιρετικούς γύρους, πατώντας ακόμη και στο όριο των κερμπ και μαζεύοντας το λάθος άμεσα. Στην 11η στροφή έχασε τα φρένα, αλλά και πάλι, συμπεριφέρθηκε ομαλά με εμπειρία, και κατάφερε την πρώτη του νίκη. Ο Rins δεν περίμενε ποτέ να κερδίσει σήμερα, και το μυστικό του είναι πως δεν το πίστεψε παρά την στιγμή που σηκώθηκε η σημαία. Τα είπε αργότερα ο ίδιος, μαζί με το γεγονός πως μπορεί να ξυρίσει το κεφάλι του τώρα που πήρε την νίκη, σε ένα παλιό τάμα που είχε κάνει. Ούτε ο Rossi πίστευε πως θα βρισκόταν εμπρός, είχε από την αρχή την δεύτερη θέση στο μυαλό του, όπως επίσης ο ίδιος είπε…
Η πτώση του Marquez έφερε μία αναζωπύρωση στην βαθμολογία του πρωταθλήματος, που αν και στην αρχή ακόμη έμοιαζε να κλειδώνει ολοένα και περισσότερο επάνω του!
Στην Moto2 ο Luthi επιτέλους θα έπαιρνε μία νίκη παλεύοντας με τον νεότερο Marquez και αφού τον κέρδισε ξεκάθαρα εξαφανίστηκε εμπρός με εντυπωσιακή διαφορά!
Αντίστοιχα στην Moto3 ο Aron CANET, άλλος ένας που δεν ήταν φαβορί, θα κέρδιζε τον επεισοδιακό αγώνα, κι έτσι έμελλε το Τέξας σήμερα να είναι η ημέρα που δεν θα υπήρχαν φαβορί!


ΘέσηΒαθμοίN.ΑναβάτηςΜΟΤΟKm/hΧρόνος/Διαφ
12542Alex RINSSuzuki158.441'45.499
22046Valentino ROSSIYamaha158.3+0.462
31643Jack MILLERDucati157.8+8.454
4134Andrea DOVIZIOSODucati157.8+9.420
51121Franco MORBIDELLIYamaha157.2+18.021
6109Danilo PETRUCCIDucati157.0+21.476
7920Fabio QUARTARAROYamaha156.7+26.111
8844Pol ESPARGAROKTM156.5+29.743
9763Francesco BAGNAIADucati156.5+30.608
10630Takaaki NAKAGAMIHonda156.4+31.011
11512Maverick VIÑALESYamaha156.3+34.077
12429Andrea IANNONEAprilia156.2+34.779
1335Johann ZARCOKTM155.7+42.458
14288Miguel OLIVEIRAKTM155.6+44.272
15153Tito RABATDucati155.6+44.623
16 17Karel ABRAHAMDucati155.6+44.740
17 36Joan MIRSuzuki155.4+48.063
18 55Hafizh SYAHRINKTM154.2+1'07.683
Εγκατάελειψαν
99Jorge LORENZOHonda156.310 Laps
93Marc MARQUEZHonda159.312 Laps
35Cal CRUTCHLOWHonda158.615 Laps
41Aleix ESPARGAROAprilia143.315 Laps
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Tωρα μπορειτε να βγαλετε τη χολη σας οι αντι-ροσσι!!! :fun
Ο γεροντας φετο εχει κεφια και το πρωταθλημα απο την αρχη του δειχνει ενδιαφερον.
2-3 τουμπιτσες ακομα ο μικρος και σιγουρα θα παρει πιο δυσκολα την πρωτη θεση.......γιατι αυτη θα τη παρει σιγουρα!
 

#skliros_kariolis (geez996)

γιου μεικ μι κρ'υ'ζι ρε...
ADVRIDE Team
Περιοχή
Αττικης
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
KTM 300 EXC το tpi το καλό , το 6 gays
Tωρα μπορειτε να βγαλετε τη χολη σας οι αντι-ροσσι!!! :fun
Ο γεροντας φετο εχει κεφια και το πρωταθλημα απο την αρχη του δειχνει ενδιαφερον.
2-3 τουμπιτσες ακομα ο μικρος και σιγουρα θα παρει πιο δυσκολα την πρωτη θεση.......γιατι αυτη θα τη παρει σιγουρα!

Χολη δεν βΓανουμε διοτι εχει ξεπερασει το σημειο αυτο ο Ροσσι και πλεον παιζει επιπεδο τσιρκου MEDRANO...:mooning:

-Για να το δουμε και αγωνιστικα, οι χρονοι του ηταν αρκετα ψηλα. Αυτο φανηκε στα 2 δευτερολεπτα που εφαγε στην κεφαλα απο τον Μαρκεθ μετα τον 3ο γυρο αν θυμαμαι καλα.
Βεβαια σαν γνησιος θαμωνας ΚΑΠΗ Παγκρατιου, ουτε πρωτος δεν μπορεσε να κρατηθει καθως τοΝε γλεντησε και ο Ρινς. Ο ιδιος ο Ρινς, εχοντας θεμα στις ανοικτες στροφες της πιστας , μαζεψε 7 δεκατα , που ηταν και η διαφορα τους μεσα σε 1 γυρο.

Και επειδη μας λες οτι βγαζουμε και χολη ακου και αυτο: Το πρωταθλημα του Heyden το κραζατε εσεις οι POPOLO GIALLO οτι το πηρε με δευτερες και τριτες θεσεις. Τοτε ηταν η χολη που βγηκε εναντιων του Ηeyden... αλλα απο εσας. Εμεις τι να σχολιασουμε...

Εγω παντως εδω θα ειμαι να γελαω με τον "ξεπεσμό" ***

































***Ξεπεσμος = τα 13 Δευτερόλεπτα του Μαρκ στον δευτερο. :secret:
 

HAWK_46

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Λευτέρης
Μοτό
Μηλοκλέφτη
Ουτε ο Τσιπρας τοσες κολοτουμπες!!
Δειτε το γιατι μπορει να μεταφερθει σε αλλο θεμα. Π.χ. στο "Βιντεο που μας αρεσουν"
:ha
 

KTiNoS

Μέλος
Όνομα
Athanassiou Nikos
Μοτό
XT 600 sm TDM 900
-Μεγάλη μλκια του ΜΜ είχε αβάντα δεν έπρεπε να το πιέσει
Σίγουρα κάποιο πρόβλημα υπήρχε όμως που δε λέει κανένας.
-Ο Γιατρός ούτε τώρα (δηλαδή τι πρέπει να γίνει άλλο μπας και κερδίσει?)
- Κωλόφαρδος ο Ντόβι αλλά κατ αρχήν δεν είναι κάθε μέρα τ Αγ Γιαννιού
και με τέτοιες εμφανίσεις ΠΠ δεν βλέπεις (παρά μόνο από ΜΕΓΑΛΗ κωλοφαρδία)
-Παναξιος ο Μίλλερ (πρέπει να έπαιξε και μαπ έιτ αλλά ο άλλος δεν τα κατάφερε ούτε έτσι :p )
-Ο Πετρούτσι για βρούβες
(όταν όλοι τους έλεγαν ότι θα έχουν θέμα με τους πιλότους... Ήξεραν αυτοί)
-ΤΕΡΑΣΤΙΟΣ ΡΙΝΣ Πανάξιος νικιτής έπιασε τον ταυρο απ τα κέρΑτα
(και κάπου εκεί πίσω ένας πολύ σοβαρός κυριούλης ο Μπρίβιο)
 

petros KLR

Μέλος
Περιοχή
ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ ΑΤΤΙΚΗΣ
Όνομα
ΠΕΤΡΟΣ
Μοτό
KAWASAKI KLR 650
Aprilia pegaso 650
Χολη δεν βΓανουμε διοτι εχει ξεπερασει το σημειο αυτο ο Ροσσι και πλεον παιζει επιπεδο τσιρκου MEDRANO...:mooning:

-Για να το δουμε και αγωνιστικα, οι χρονοι του ηταν αρκετα ψηλα. Αυτο φανηκε στα 2 δευτερολεπτα που εφαγε στην κεφαλα απο τον Μαρκεθ μετα τον 3ο γυρο αν θυμαμαι καλα.
Βεβαια σαν γνησιος θαμωνας ΚΑΠΗ Παγκρατιου, ουτε πρωτος δεν μπορεσε να κρατηθει καθως τοΝε γλεντησε και ο Ρινς. Ο ιδιος ο Ρινς, εχοντας θεμα στις ανοικτες στροφες της πιστας , μαζεψε 7 δεκατα , που ηταν και η διαφορα τους μεσα σε 1 γυρο.

Και επειδη μας λες οτι βγαζουμε και χολη ακου και αυτο: Το πρωταθλημα του Heyden το κραζατε εσεις οι POPOLO GIALLO οτι το πηρε με δευτερες και τριτες θεσεις. Τοτε ηταν η χολη που βγηκε εναντιων του Ηeyden... αλλα απο εσας. Εμεις τι να σχολιασουμε...

Εγω παντως εδω θα ειμαι να γελαω με τον "ξεπεσμό" ***

































***Ξεπεσμος = τα 13 Δευτερόλεπτα του Μαρκ στον δευτερο. :secret:
Ψιττ....φιλος...λιγα τα λογια σου.....για τους μηχανοβιους του Καπη Παγκρατιου !!!!
Ο Γιατρος....ειναι πολυ αργος...για εδω.....ουτε την πορτα δεν περναει....χαχαχα !!!!
 

HAWK_46

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Λευτέρης
Μοτό
Μηλοκλέφτη
Της κοντής.... Οι τρίχες φταίνε.

Τα ειπα εγω. Εχει προβλημα. Δεν μπορει να την σηκωσει .....την μηχανη.
Πρεπει να την κανουν πιο ελαφρια! :laugh:
 

#skliros_kariolis (geez996)

γιου μεικ μι κρ'υ'ζι ρε...
ADVRIDE Team
Περιοχή
Αττικης
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
KTM 300 EXC το tpi το καλό , το 6 gays
Τα ειπα εγω. Εχει προβλημα. Δεν μπορει να την σηκωσει .....την μηχανη.
Πρεπει να την κανουν πιο ελαφρια! :laugh:
Ε ρε και να επαιρνε μπρος η μοτοσυκλετα.....

black snake that ate you ρε.
 
Top Bottom