Moto Guzzi V100 2022

kuklinski

Μέλος
Όνομα
Αντώνης
Μοτό
Cr250
Καλημερα.Απο καλυψη στον αερα εθνικη 140-160 πως ειναι συντροχε???
Αν διαβάσει πιο πάνω έχω κάνει κάποια σχόλια....

Για το ύψος μου (1.86) θέλει μια μεγαλύτερη ζελατίνα, αλλά η μικρή ειναι ηλεκτρικα ρυθμιζόμενη κ πολύ αεροδυναμική οπότε δεν ενοχλεί τόσο ο αέρας....
.φυσικά εξαρτάται κ από τι μότο προέρχεσαι
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Τον συμπλέκτη



Τον ρυθμίζετε ρε παιδιά....

Διότι ο δικός μου είναι βούτυρο....

Από κει κ πέρα....δεν παίρνω 1000cc για την πόλη οπότε δεν με απασχολεί...

Βουνό, στροφές, ταξίδι κλπ είναι το στοιχείο της...

Κάθε γνώμη είναι ελεύθερη
(Απλά ξέρω πού μένεις ....)
Εμένα μου άρεσε σαν σύνολο. Το κιβώτιο είχε μια έντονη δυσκολία στην ανεύρεση νεκράς από 1η και από 2α και όντως ήταν λίγο σκληρό. Αλλά αυτό το ήξερα πριν την καβαλήσω. Δε θα ήταν ο λόγος που δεν θα την έπαιρνα. Όταν βρω τα κέφια θα γράψω και το δικό μου review. Αυτό που στο δικό μου το cervelo σημαίνει χαρακτήρας σε μια μοτοσυκλέτα το έχει πολύ περισσότερο από άλλες. Τα πιστεύω τα παιδιά όπως τα γράφουν παραπάνω αλλά όπως έγραψα και στην έναρξη του review για το Tuareg 660, είναι πολύ δύσκολο να απομονωθούν οι προσωπικές προτιμήσεις και η συνήθεια της προσωπικής μοτοσυκλέτας καθώς ίσως και ο σωματότυπος του καθενός ανθρώπου.
Ερώτηση, όντως ρυθμίζεται ο υδραυλικός συμπλέκτης; Γιατί το ζήτησα από τον μηχανικό και μου είπε με λίγο ύφος: "ο συμπλέκτης είναι υδραυλικός, δεν ρυθμίζεται"...
 

kuklinski

Μέλος
Όνομα
Αντώνης
Μοτό
Cr250
Εξαερωνεται έχει κ μια βίδα εσωτερικα για το "νεκρό" σημείο, όπως στην μανέτα του φρένου ...

Εάν είναι μεγάλο το νεκρό σημείο δεν συμπλέκταρει καλα κ σφίγγει το κιβώτιο
Αν το παρασφιξεις τότε πατιναρει..
 
Τελευταία επεξεργασία:

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Εξαερωνεται έχει κ μια βίδα εσωτερικα για το "νεκρό" σημείο, όπως στην μανέτα του φρένου ...

Εάν είναι μεγάλο το νεκρό σημείο δεν συμπλέκταρει καλα κ σφίγγει το κιβώτιο
Αν το παρασφιξεις τότε πατιναρει..
O κλασικός μηχανισμός για τα μπόσικα και όμως μπορεί να κάνει τη διαφορά.
Δεν είχα ποτέ μοτοσυκλέτα με υδραυλικό συμπλέκτη. Τώρα θα μου πεις και άλλοι που είχαν.... τελικά δεν είχαν :roflmao:
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Έρχεται και το νέο Στελβιο


 

KTiNoS

Μέλος
Όνομα
Athanassiou Nikos
Μοτό
XT 600 sm TDM 900
Εμένα μου άρεσε σαν σύνολο. Το κιβώτιο είχε μια έντονη δυσκολία στην ανεύρεση νεκράς από 1η και από 2α και όντως ήταν λίγο σκληρό. Αλλά αυτό το ήξερα πριν την καβαλήσω. Δε θα ήταν ο λόγος που δεν θα την έπαιρνα. Όταν βρω τα κέφια θα γράψω και το δικό μου review. Αυτό που στο δικό μου το cervelo σημαίνει χαρακτήρας σε μια μοτοσυκλέτα το έχει πολύ περισσότερο από άλλες. Τα πιστεύω τα παιδιά όπως τα γράφουν παραπάνω αλλά όπως έγραψα και στην έναρξη του review για το Tuareg 660, είναι πολύ δύσκολο να απομονωθούν οι προσωπικές προτιμήσεις και η συνήθεια της προσωπικής μοτοσυκλέτας καθώς ίσως και ο σωματότυπος του καθενός ανθρώπου.
Ερώτηση, όντως ρυθμίζεται ο υδραυλικός συμπλέκτης; Γιατί το ζήτησα από τον μηχανικό και μου είπε με λίγο ύφος: "ο συμπλέκτης είναι υδραυλικός, δεν ρυθμίζεται"...
Ο υδραυλικός συμπλέκτης όντως δεν ρυθμίζεται γιατί είναι πλαγκ εν πλέι
Αν δεν μπορείς να βρεις νεκρά τότε πες στον Έλληνα Νταλ Ίνια να βάλει το γκώλο του
κάτω και ν αλλάξει λάδια και υγρά να κάνει και καμια εξαέρωση
και να μην έχει υφάκι γιατί στο δικό μου το τσερβέλο
τα χιλιάρικα που θα σκάσεις είναι πολλά για να το μπαίζει ο τύπος στο τεστ ντράιβ

Με το συμπάθιο πάντα αλλά εδώ η πιάτζιο τον έχει πάρει πολύ ψιλά τον αμανέ
 
Top Bottom