Moto Guzzi V100 2022

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Τώρα άνοιξα το περιοδικό μοτό. Πέρα από το παραλήρημα του ΜΜ στην αρχή του άρθρου και με κάθε επιφύλαξη για τα πάντα που γράφει γιατί έχει διαστάσεις Τυριον Λανιστερ, πρόσεξα και ότι τελικά έχει cornering lights το μηχανάκι. Επιβεβαίωσα ότι το γράφει και στην σελίδα προϊόντος τελικά αλλά πρέπει να ψάξεις για να το βρεις κρυμμένο σε επιλογή... Και αν κατάλαβα σωστά το έχει και το βασικό μοντέλο.

Θα μου πεις που κόλλησες πάλι, αν δεν καταλαβαίνεις δεν έχεις κάνει επαρχιακό σε πλήρες σκοτάδι. Ή είσαι πιο αργός και από εμένα, που θέλει προσπάθεια.


Χτες το συζητούσαμε, ο ένας της παρέας δεν είχε δει το βου τσεντο, ανοίγει κινητό, "μα αυτό είναι σαν παλιό γιαπωνέζικο". Ο ΜΜ γράφει "μοτοσικλέτα για όλους και για όλα" στο άρθρο, ότι είναι στον δρόμο των UJM το μηχανάκι , κάπου 40+ χρόνια μετά την γέννηση των UJM, το μηχανάκι που τα κάνει όλα και συμφέρει... Αυτό που πέθανε μαζί με το fzs1000, το cbf1000, το cb1300s, bandit 1250.


Μακάρι να βγει επαρκώς αξιόπιστο γιατί χάσαμε περισσότερα από όσα βρήκαμε με την εξειδίκευση των τελευταίων 20 ετών και να βρει μιμητές.


Αν υποψιαστώ ότι θα μπει στο γκαράζ ακόμα ένα μηχανάκι που κορόιδευα...
Τώρα τα λές καλά. Εκεί είναι αυτό που ανέφερα κι εγώ. Βρες μου σήμερα μια μοτοσυκλέτα στον πακτωλό Multistado-ειδών με 17άρες ,στον δρόμο που χάραξαν τα μοντέλα που ανέφερες γεμάτο όμως με σύγχρονη τεχνολογία, γνήσιο street all around χωρίς την υπερβολική δύναμη και για καθημερινό, με δυνατότητα για ταξίδια ως cruiser με ανεμοκάλυψη έτοιμο, με bonus την ευκολία του άξονα, με bikini fering κοντά στην παραδοσιακή μοτοσυκλέτα όπως την αγαπήσαμε αισθητικά, με την τιμόνα του, με την σωστή θέση οδήγησης και με κορυφαία ποιότητα υλικών όπως κάνει πάντα η MG.

Ουσιαστικά οι Ιταλοί καινοτόμησαν επανασυστήνοντας την κατηγορία street και προσφέροντας μια μοτοσυκλέτα που στην αρχή λες οκ παλιακό αλλά άμα το καλοσκεφτείς λές κάτσε ρε φίλε.. Εδώ αυτοί σαν να το σκέφτηκαν καλά το πράγμα...

προσωπικά αν δεν ήμουν τόσο μέσα με το χώμα να τρώω τα λεφτά μου εκεί και ήμουν γνήσιος ασφάλτινος ταξιδιώτης και ήθελα μία για όλα θα περίμενα τα πρώτα test ride ήδη.
 

barbadinos

Μέλος
Περιοχή
Αγ.Ανάργυροι
Όνομα
Κώστας
Μοτό
Vstrom χίλια
Όσο το βλέπω και διαβάζω ,τόσο το γουστάρω .
Βγάζει κάτι το ρετρό ,αλλά και παράλληλα είναι ένα σύγχρονο μηχανακι
Αυτό ακριβώς συμβαίνει και με εμένα..
Περιμένω να έλθει να ανέβω πάνω του, και αν ΄΄κάτσω΄΄ καλά τότε....
.........το κίτρινο είναι παρελθόν...
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Αυτό ακριβώς συμβαίνει και με εμένα..
Περιμένω να έλθει να ανέβω πάνω του, και αν ΄΄κάτσω΄΄ καλά τότε....
.........το κίτρινο είναι παρελθόν...
Για την ιστορία να πώ βέβαια πώς το Strom 1000 που έχεις είναι μια καταπληκτική μοτοσυκλέτα και για στροφιλίκι και για ταξίδι και για να πατάει κακούς δρόμους και για όλα. Αυτό βέβαια δεν αναιρεί την δυνατότητα στη ζωή να κάνουμε αλλαγές!
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Εγώ θα τολμήσω να πώ πώς αυτή η μοτοσυκλέτα θα φέρει την MG στο προσκήνιο σε ανθρώπους που ούτε την υπολόγιζαν. Θα είναι game changer για αυτή την εταιρεία.

Οι παραδοσιακοί guzzaioi στο Millenium είχαν να ασχολούνται με τα Stelvio και Breva. Και κάτι κρουζεράδες εναλλακτικοί με τα griso και τα V9 bomber αργότερα . Οι κλασσικοί είχαν τον ανταγωνιστή της triumph κυρίως με V7-V9 και έγινε ένα πρώτο μπάμ με το V85TT που όμως κόλλησε λίγο στην πολύ ιδιαίτερη εμφάνιση. Ήδη όμως έχει τύχει αναγνώρισης. Καταρχήν βλέπεις πωλήσεις ακόμα και στην Ελλάδα που θυμάμαι πίνακες πωλήσεων πριν 10-12 χρόνια με 6-7 κομμάτια όλη τη σεζόν και σε καλές εποχές.

Τώρα το V100 καταρχήν σίγουρα θα ανοίξει άλλους δρόμους και σε άλλα πελατολόγια και θα τραβήξει πελάτες και απο BMW. Εγω΄πιστεύω θα κάνει πάρα πολύ καλές πωλήσεις έστω και σε περίοδο κρίσης.

Απο τον ίσως πρόγονο του πάντως το Norge αιώνες μπροστά σε όλα

 
Τελευταία επεξεργασία:

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Σε εμάς (εγώ από φέτος και ο μπαρμπαντίνος γράφουμε 5Χ στο κοντέρ) είναι γνώριμο το σχήμα. Δεν είναι κακό να φτιάξεις ένα νέο UJM που να μην μοιάζει με όλα τα παλιά UJM. Από την μια λένε ότι γερνάει το κοινό της μοτοσυκλέτας, από την άλλη το ταΐζουν πουρέ και ανάλατο κοτόπουλο.


Θυμόμαστε όλοι μας την διαφορά ανάμεσα στο Μοτό Μορίνι γκρανπάσο (που ακόμα είναι 'ναρα) και το μπαούλο το στέλβιο που ήταν γριά πριν βγει στην έκθεση για πούλημα. Η Γκουτσι έπρεπε να διδαχθεί από το όχι πολύ παλιό παρελθόν, δεν είναι κακή λίγη τόλμη. Δες την ντουκατι, το νέο desert X είναι παλιακό με τον σωστό τρόπο, ταξιδεύεις στα αγωνιστικά 90ς, όχι στο περίπτερο για τσιγάρα.


Αφού το σπας το καλούπι, κάνε το ολοκληρωμένο. Οι γέροι γκουτσιστι θα ξινίσουν έτσι και αλλιώς, όπως ξινίζουν οι πενφεδάκηδες με την υδρόψυξη. Ήταν λίγοι, θα τελειώσουν στον επόμενο κοβιντ... Φέρε νέους πελάτες! Δάχτυλα σταυρωμένα για το ΤΤ λέμε.
 

pumba

Μέλος
Όνομα
pumba
Μοτό
Honda c50rr
Philips OneBlade
Ο v90 μοιρων ηταν και ειναι πολυ ιδιαιτερος ανεξαρτητα απο το πως τοποθετειται σε μοτοσυκλετα. Μπραβο στη γκουζι και ελπιζω να πιασει, αρκει να μην εχουν τα προβληματα αξιοπιστιας και ποιοτητας του παρελθοντος.
 

kuklinski

Μέλος
Όνομα
Αντώνης
Μοτό
Cr250
Εχω ηδη κλεισει τεστ ραηντ στην Ελλαδα και ειμαι σε λιστα αναμονης


Περισσοτερα οταν το παρω για ΣΚ να κανω και κανα σοβαρο χλμ και οχι γυρω γυρω το τετραγωνο για 200 μετρα....

Σιγουρα ειναι ενα all-round μηχανακι, τα αλογα του μου φτανουν ανετα μιας και εχει ροπη που με ενδιαφερει περισσοτερο....

στην τελικη το φτιαχνω-καστομαρω οπως θελω εγω με ενα στρογγυλο προβολaκι και μασκα και τα κανω ολα...

Τεχνολογια ουσιας εχει (φλαπς για τον αερα....φωτα για τις στροφες, abs κλπ....)
 
Τελευταία επεξεργασία:

mousitsas

Μέλος
Όνομα
Αγις
Μοτό
KTM 950SE
2005 HAYABUSA
XR400R
CRF1100
Spy vid κατα την διαρκεια των τεστ ανα τον κοσμο για την επιλογη χρωματικων συνδυασμων του μαντελο. Το διεθνη διαγωνισμο κερδισε η ομαδα απο το Πακιστααααν.

 

Thanpen

Μέλος
Περιοχή
Κορινθος
Όνομα
Θάνος
Μοτό
Africa twin
Tuareg 660
Εχω ηδη κλεισει τεστ ραηντ στην Ελλαδα και ειμαι σε λιστα αναμονης


Περισσοτερα οταν το παρω για ΣΚ να κανω και κανα σοβαρο χλμ και οχι γυρω γυρω το τετραγωνο για 200 μετρα....

Σιγουρα ειναι ενα all-round μηχανακι, τα αλογα του μου φτανουν ανετα μιας και εχει ροπη που με ενδιαφερει περισσοτερο....

στην τελικη το φτιαχνω-καστομαρω οπως θελω εγω με ενα στρογγυλο προβολaκι και μασκα και τα κανω ολα...

Τεχνολογια ουσιας εχει (φλαπς για τον αερα....φωτα για τις στροφες, abs κλπ....)
Αντε με το καλό περιμένουμε εντυπώσεις .
Όχι τι να πειράξεις από αυτό ρε σι ; Θα χαλάσεις τον αετό μπροστά ;;;
Περιμένετε γιατί από κοντά θα είναι αλλιώς η μηχανή :friendship:
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Η πινακίδα γράφει CBlistra, που είναι η κρυφή ευχή των χονταίων, αντί για βαγγελιστρα που λέει ο υπόλοιπος κόσμος.




Και τώρα στο ψητό, το μόνο μέσο που ο συντάκτης ήξερε ισορροπία, σύμφωνα με τον τιτάνα ΜΜ. Ο Neeves δεν είναι τυχαίος, οπότε τα λόγια του έχουν βαρύτητα και τα λέει πιο ξεκάθαρα. Δεν είναι ψηλός επίσης (1,80), οπότε περιμένω και κανέναν άλλο να μας πει για την άνεση.



 

Juohmaru!

Μέλος
Όνομα
Αλέξανδρος
Μοτό
S2R1000
Meoni
Αφού το σπας το καλούπι, κάνε το ολοκληρωμένο. Οι γέροι γκουτσιστι θα ξινίσουν έτσι και αλλιώς, όπως ξινίζουν οι πενφεδάκηδες με την υδρόψυξη. Ήταν λίγοι, θα τελειώσουν στον επόμενο κοβιντ... Φέρε νέους πελάτες! Δάχτυλα σταυρωμένα για το ΤΤ λέμε.
ΕΙΣΑΙ ΘΕΟΣ.... τέλος!!!
 

pumba

Μέλος
Όνομα
pumba
Μοτό
Honda c50rr
Philips OneBlade
Αν καποιος 1.80 λεει οτι ειναι αρκετα ανετο, τοτε θα καλυπτει ανετα αναβατες μεχρι +10εκ, στην χειροτερη περιπτωση με μια λιγο πιο ψηλη σελα. Παντως ολοι γραφουν για την εξαιρετικη συμπεριφορα στο δρομο και για το πως αξιοποιησαν τεχνογνωσια απο την απριλια.
 

pumba

Μέλος
Όνομα
pumba
Μοτό
Honda c50rr
Philips OneBlade
Παντως με τα λεφτα στο χερι, λιγο δυσκολη η αποφαση. Το S εχει την ιδια τιμη με το XR, και τα δυο μηχανακια μπορουν να προσφερουν τα ιδια, το XR ομως μπορει να προσφερει και παραπανω. Λιγο περιεργη η τιμολογιση.

Εντιτ: καποιος μοντ να το παει στα στριτ μηχανακια το θρεντ?
 

lospsi

Μέλος
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
KTM 1290 SUPER ADVENTURE S
Παντως με τα λεφτα στο χερι, λιγο δυσκολη η αποφαση. Το S εχει την ιδια τιμη με το XR, και τα δυο μηχανακια μπορουν να προσφερουν τα ιδια, το XR ομως μπορει να προσφερει και παραπανω. Λιγο περιεργη η τιμολογιση.

Εντιτ: καποιος μοντ να το παει στα στριτ μηχανακια το θρεντ?
Νομίζω ότι το XR είναι αρκετά ακριβότερο, αν λέμε για το 1000. Γύρω στα 22-23Κ πλέον...
 

pumba

Μέλος
Όνομα
pumba
Μοτό
Honda c50rr
Philips OneBlade
Νομίζω ότι το XR είναι αρκετά ακριβότερο, αν λέμε για το 1000. Γύρω στα 22-23Κ πλέον...
Κοιτουσα λιγο γρηγορα τιμες εξωτερικου, οποτε αν ο εδω αντιπροσωπος δεν κανει τα δικα του, τοτε η τιμη θα ειναι ιδια και Ελλαδα.
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Εντιτ: καποιος μοντ να το παει στα στριτ μηχανακια το θρεντ?
Είναι στην ενότητα με τις Ιταλίδες που περιλαμβάνονται και street μηχανάκια.
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Μεγάλη Βρετανία, λίρες:
Γκουτσι έχει 15750 (το S, το σκέτο 13500)
1290S έχει 15599.
Το XR με τα κλασικά πακέτα, προβολέα προ για να έχει ίδιο εξοπλισμό 17490, βασική τιμή 15080


Εδώ τα έχουμε πει, το ανέκδοτο της ΕΕ.
 
Τελευταία επεξεργασία:

KTiNoS

Μέλος
Όνομα
Athanassiou Nikos
Μοτό
XT 600 sm TDM 900
Τώρα τα λές καλά. Εκεί είναι αυτό που ανέφερα κι εγώ. Βρες μου σήμερα μια μοτοσυκλέτα στον πακτωλό Multistado-ειδών με 17άρες ,στον δρόμο που χάραξαν μπλα μπλα
Δεν υπάρχει.
Κι αυτό είπα και πιο πριν.
Μοτοσυκλέτες ουσίας όπως το μπάντιτ 1200
δεν υπάρχουν πια.
Θες η ακριβή βενζίνη θες τα διόδια θες τα σύνορα θες τα όρια ταχύτητας θες ο μέσος όρος ηλικίας που ανεβαίνει....
Μόνο Τζι ες
Δεν βρίσκεις ούτε αφτερ μάρκερτ φέρινγκ ρε αδερφέ.
Πάντως οι τιμές έχουν ξεφύγει κι έτσι μοιραία όλοι κατεβάζουν μια
ή δεν αλλάζουν γιατί νιώθουν ανασφάλεια
 
Top Bottom