Moto Guzzi V100 2022

vassat

Μέλος
Περιοχή
Χαλάνδρι
Όνομα
Βασίλης
Μοτό
F650 GS Dakar MY '03
Sprint ST 1050 MY '06
Από "βαλιτζικά & μπαγκάζια" και γενικότερα φόρτωμα,
τι λέει;;;
(σσ με αρέσουν τα V2 -έστω και σε εγκάρσια διάταξη-, κρίμα που -μάλλον- θα τα εξαφανίσουν τα euro-X)
/// B
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Δίνουν πλευρικές βαλίτσες στα 999 ευρώ, σχάρα περίπου 400 και το αγαπημένο του μανιακού πίσω βαλιτσακι που χωράει ένα κράνος στα 300+


Έχει "διαμόρφωση" στην ιστοσελίδα της Γκουτσι, η δική μου ήταν 17024 ευρώ
 

vassat

Μέλος
Περιοχή
Χαλάνδρι
Όνομα
Βασίλης
Μοτό
F650 GS Dakar MY '03
Sprint ST 1050 MY '06
Δίνουν πλευρικές βαλίτσες στα 999 ευρώ, σχάρα περίπου 400 και το αγαπημένο του μανιακού πίσω βαλιτσακι που χωράει ένα κράνος στα 300+


Έχει "διαμόρφωση" στην ιστοσελίδα της Γκουτσι, η δική μου ήταν 17024 ευρώ
Πολλά χρήματα, ως απόλυτο νούμερο,
τώρα συγκριτικά δεν γνωρίζω,
έτσι κι αλλιώς γκαφρά γιόκ...
/// Β
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Πολλά χρήματα, ως απόλυτο νούμερο,
τώρα συγκριτικά δεν γνωρίζω,
έτσι κι αλλιώς γκαφρά γιόκ...
/// Β
Αρχική τιμή το "βασικό" μοντέλο, γιατί το S δεν έχει κάτι που να θέλω, είναι ίδια με το ΝΤ1100 που δεν έχει τα άλογα και κυρίως τις αναρτήσεις, στα 15500.
 

kuklinski

Μέλος
Όνομα
Αντώνης
Μοτό
Cr250
Mια χαρα τα λενε στο βιντεακι


Το Σεπτεμβριο που ημουν εκει στο εργοστασιο και μας εκανε φανταστικο καιρο
για 3 συνεχομενες ημερες οδηγουσαμε στις διαδρομες γυρω απο την λιμνη κομο και στο βουνο πανω απο το εργοστασιο
και σε αυτες τις συνθηκες, δρομους και στροφιλικι η ν 100 ειναι μια ιδανική μοτοσυκλετα με γεματη ροπη, σωστο "ιταλικο" στησιμο και ικανη ιπποδυναμη...

Απο κει και περα η τιμη ειναι ανταγωνιστικη δειχνει ακριβοτερη , εχει φρεναρες και αναρτησαρες και μενει μονο το προσωπικο θεμα του γουστου-εαν δεν σου αρεσει το πως δειχνει μην την παρεις.....οχι μονο αυτη αλλα οποιαδηποτε μοτοσυκλέτα...
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Την οδηγησατε η απλά υποθέτουμε λόγω των βίντεο;

Εντάξει μας έχουν πείσει ότι είναι καλό, μένει να δούμε αν είναι biodegradable όπως τα περισσότερα
 

kordix

Μέλος
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
PP27
Αν μια μοτοσυκλέτα πάντως θα προτιμούσα να αγοράσω απο θέμα ποιότητας υλικών και βαφών έναντι κάθε biodegradable ειδικά Γιαπωνέζικο αυτή θα ήταν Moto Guzzi.
Αυτή η υστερία με τα κάθε λογής ον οφ θηρία ή καταχρηστικά adventure με έxει κουράσει πάρα πολύ και αναπολώ εποχές που είχαμε all around στριτάκια .

Και το v100 έρχεται να ξαναζωντανέψει μια ξεχασμένη κατηγορία αυτή των χρηστικών sport touring και πολύ γουστάρω.
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Αυτή η υστερία με τα κάθε λογής ον οφ θηρία ή καταχρηστικά adventure με έxει κουράσει πάρα πολύ και αναπολώ εποχές που είχαμε all around στριτάκια .

Και το v100 έρχεται να ξαναζωντανέψει μια ξεχασμένη κατηγορία αυτή των χρηστικών sport touring και πολύ γουστάρω.
Συμφωνώ και επαυξάνω. Κάπου με τα SUV μας τα έχουν κάνει τσουρέκια. Καθε εταιρεία on-off 500cc Α2, on-off 650cc, on-off 800cc, on-off 1100cc.

Και απο την άλλη άμα θες φίλε 17άρηδες τροχούς εργαλείο σημαίνει πώς είσαι γκ@υλωμένος και πρέπει ή να πάρεις Supersport η κάτι που να θυμίζει Supersport. Αλλιώς άμα θες καρατινόνα θα πάρεις γυμνό με σέλα σανίδα γιατί είσαι μάλλον 25 και μένεις δίπλα στον επαρχιακό και θα πηγαίνεις μόνο εκεί.

Και όλοι αυτοί που παλιά είχαν Fazer 1000, FZ1 fazer, CBF1000, CBF600S, Bandit 650/1250S, Shiver GT, Fjr, ST3, ST4 και όλα αυτά και άλλα street πολυχρηστικά έχετε την δυνατότητα να έχετε 17αρηδες αλλά θα πρέπει να θυμίζουν εστω on-off. Tracer, XR, multistrasa, Versys1000 και τέτοια. Ας προσέχατε.

Όλα αυτά στη φιλοσοφία και μόνο πως σαν εταιρείες πρέπει να πουλάμε οπότε αν βγάζουμε μηχανακια που κάνουν πολλά και καλά θα πάρει μόνο ένα ο καθένας και καήκαμε. Ενώ αν πάρει ένα σκούτερ, ένα γυμνο για τον επαρχιακό, ένα ταξιδιάρικο για τα ταξίδια πουλήσαμε 3. Και ο μέσος Ευρωπαίος αυτό κάνει! Έχει μπει στο κόλπο!

Και τώρα η MOto Guzzi ξηγήθηκε πάλι καλό γνήσιο Street πολυχρηστικό και τα σπάει και μπράβο της. Μακάρι να είχα την δυνατότητα να το έπαιρνα χτες.
 
Τελευταία επεξεργασία:

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Να μην ξεχνάμε ότι οι ίδιες οι εταιρείες έσπρωξαν τον κόσμο στα όρθια μηχανάκια και σταμάτησαν από την παραγωγή τα μεγάλα στριτ.

Το ότι επιστρέφει ακόμα μια "παλιά" κατηγορία δεν είναι άσχημο γιατί υπάρχει κόσμος που δεν ήθελε "όρθιο" μηχανάκι αλλά δεν είχε επιλογή σε "παραδοσιακό τύπου ujm".

Τώρα έχει μεν, δεν είναι προσιτό όπως ήταν το bandit 1250 δε (και το cbf1000) που ήταν οι τελευταίες των Μοϊκανών. Με παραπάνω εξοπλισμό ναι, που ο παραδοσιακός πελάτης ίσως δεν θέλει και τιμή που ο παραδοσιακός πελάτης δεν φτάνει. Με άνεση σε κάλυψη χιλιομέτρων που περιμένουμε να δούμε αν είναι έστω εξίσου καλή με πριν (οκ, λογικά θα είναι, οι πρώτες εντυπώσεις έχουν διασκεδάσει τις αμφιβολίες).

Οπότε είναι και αυτό ένα παιχνίδι για πλούσιους για την ώρα (στα δικά μας μέρη, που δεν έχουμε χρηματοδότηση όπως έξω). Δεν ξέρω αν ο άνθρωπος που ήταν έτοιμος για gsxs και zx βλέπει το v100 σαν ανταγωνιστή, άσχετα με το αν θα πάει την ίδια βόλτα στους ίδιους δρόμους με την ίδια (ίσως πλην εο) ταχύτητα.

Του αξίζει μερίδιο μήπως "ξυπνήσει" τους παλιούς.
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Αυτή η υστερία με τα κάθε λογής ον οφ θηρία ή καταχρηστικά adventure με έxει κουράσει πάρα πολύ και αναπολώ εποχές που είχαμε all around στριτάκια .

Και το v100 έρχεται να ξαναζωντανέψει μια ξεχασμένη κατηγορία αυτή των χρηστικών sport touring και πολύ γουστάρω.
Κωστή συμφωνώ μαζί σου 100%. Κατά τη γνώμη μου η κατηγορία των On/Off δεν είχε ανάγκη ποτέ τους μεγάλους κυβισμούς 1000cc+ λόγω φύσης της μοτοσυκλέτας, ούτε για τα ταξίδια. Αυτό που έλειψε ήταν ότι για χρόνια είχαν εξαφανίσει τους μεσαίους κυβισμούς και τώρα που σιγά-σιγά επανήλθαν αυτό ολοένα και φαίνεται. Τουλάχιστον από άποψη κινητήρα δεν ήταν απαραίτητη οι πολύ μεγάλοι κυβισμοί αν και συνεχίζει το marketing να παίζει το χαρτί της άνεσης για να μπορεί να πουλάει σε όλες τις κατηγορίες, συνεχίζει δηλαδή στη μεγάλη κατηγορία να φτιάχνει άνετες μοτοσυκλέτες και εντέχνως ξεχνάνε αυτό το χαρακτηριστικό στις μεσαίες. Για τον ίδιο λόγο όμως περιμένω πως η Honda βρήκε μια τρύπα και είναι πολύ πιθανό να σαρώσει με το νέο Transalp όπου έξυπνα έριξε έναν κινητήρα δυνατό και μια On/off με την άνεση των παλιών, άλλωστε στο βίντεο αυτό σπονσοράρει άνεση για τους επιβάτες και άνετα χιλιόμετρα.

Το γυμνό που πήρα υπήρξε η αφορμή να δω την ομορφιά των στρητ μοτοσυκλετών και ξαφνικά έχω βρεθεί να φλερτάρω με τη κατηγορία όπου πράγματι αυτή η Moto Guzzi έχει παντρέψει πολλά θετικά στοιχεία, μου αρέσει.
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Και η Suzuki με το Vstrom800 στη άνεση ποντάρει με όλη την κατασκευή και σε ένα πολυχρηστικό ταξιδιάρικο ονοφφ με πολύ καλές δυνατότητες για δικάβαλο. Προσωπικά αν παίξουν στα ίδια λεφτά βρίσκω καλύτερο το Suzuki. Απο την στιγμή μάλιστα που το Transalp δεν φαίνεται να προσφέρει το κάτι παραπάνω στο Off.
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Και η Suzuki με το Vstrom800 στη άνεση ποντάρει με όλη την κατασκευή και σε ένα πολυχρηστικό ταξιδιάρικο ονοφφ με πολύ καλές δυνατότητες για δικάβαλο. Προσωπικά αν παίξουν στα ίδια λεφτά βρίσκω καλύτερο το Suzuki. Απο την στιγμή μάλιστα που το Transalp δεν φαίνεται να προσφέρει το κάτι παραπάνω στο Off.
Δεν έχεις άδικο, για τη σημερινή εποχή το Suzuki φαίνεται πιο ολοκληρωμένο.

Το μυαλό μου κόλλησε σε αυτό που ανέφερε και ο Γιάννης amyroukai και νομίζω πως η Honda έχει εκεί την πηγή άντλησης μεγάλου μέρους των πελατών της, παραδοσιακά προϊόντα για παραδοσιακούς πελάτες. Περιμένω να δω τα review από απλούς ανθρώπους καθώς δεν είναι λίγες οι φορές που η Honda έχει δώσει καλοσεταρισμένες αναρτήσεις με ελλιπείς ρυθμίσεις. Και στη πράξη τώρα βλέπουμε αρκετά από τα μεσαία On/Off αλλών εποχών να βγαίνουν στο βουνό, με υποχωρήσεις; Ναι, και λοιπόν; Είναι θέμα σφαιρικής προσέγγισης. Νομίζω πως θα πουλήσει το Transalp. Ας περιμένουμε να τα δούμε από κοντά.
 

Juohmaru!

Μέλος
Όνομα
Αλέξανδρος
Μοτό
S2R1000
Meoni
Μου αρέσει πολύ το V100!
Επιτέλους η MG φέρνει ένα μοντέλο στην αγορά που μπορεί να προσελκύσει κι άλλους πελάτες από τους παραδοσιακούς Γκουζαίους...

Παρόλα αυτά, αν είχα 17-18 χιλιάρικα για "τέτοιο" μηχανάκι, μάλλον θα κατέληγα στην αδερφή εταιρεία...


Στάλθηκε από το Redmi Note 8 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Δεν έχεις άδικο, για τη σημερινή εποχή το Suzuki φαίνεται πιο ολοκληρωμένο.

Το μυαλό μου κόλλησε σε αυτό που ανέφερε και ο Γιάννης amyroukai και νομίζω πως η Honda έχει εκεί την πηγή άντλησης μεγάλου μέρους των πελατών της, παραδοσιακά προϊόντα για παραδοσιακούς πελάτες. Περιμένω να δω τα review από απλούς ανθρώπους καθώς δεν είναι λίγες οι φορές που η Honda έχει δώσει καλοσεταρισμένες αναρτήσεις με ελλιπείς ρυθμίσεις. Και στη πράξη τώρα βλέπουμε αρκετά από τα μεσαία On/Off αλλών εποχών να βγαίνουν στο βουνό, με υποχωρήσεις; Ναι, και λοιπόν; Είναι θέμα σφαιρικής προσέγγισης. Νομίζω πως θα πουλήσει το Transalp. Ας περιμένουμε να τα δούμε από κοντά.
Φυσικά και θα πουλήσει και μάλιστα πολύ πιστευω και Ελλάδα. Δεν είμαστε εμείς εδω μέσα ο κανόνας καλώς ή κακώς.
 
Reactions: STF
Top Bottom