Λίγα πρώτα λόγια
Αν κ είναι 230 περίπου κιλά την νιώθεις κάτω από 200,
Αλλάζει κατεύθυνση με την σκέψη κ δίνει την αίσθηση σταθερότητας.
Η ανάρτηση είναι σφικτή και σκληρή αλλά δεν Κοπανάει, ο ήχος στο ρελαντί μοιάζει με κλασσικό γκουτσι αλλά από τις 2000/Σαλ κ πάνω θυμίζει ντουκατι η απριλια....
Οι γωνίες σε γόνατα κ τιμόνι ήταν απρόσμενα καλές κ χώρεσαν τα 186 εκατοστά και 103 κιλά μου άνετα....
Η ηλεκτρικά ρυθμιζόμενη ζελατίνα είναι μικρή και ακόμη στο τέρμα πάνω σημείο της είναι κοντή κ επιτρέπει στον αέρα να φτάσει στο κεφάλι του αναβάτη.....
Περίεργως η ροή είναι ομαλή κ δεν ενοχλεί και αν κ θεωρούσα ότι είναι το πρώτο πράγμα που θα άλλαζα τελικά έκανε δουλιτσα...ίσως βέβαια για ταξίδι να είναι απαραίτητη η αλλαγή...
Κατανάλωση 4,5 περίπου σύμφωνα με το trip computer
Φρένα πέραν κάθε παραπονου κ σαφώς ανώτερα του αναβάτη της.....
Συμπλέκτης υδραυλικος, μαλακός ισως σε υπερβολικο βαθμο....
Το τάμπλετ που έχει για όργανα(δεν τα γουστάρω καθόλου) είχε πολύ καλή επίδοση σε ηλιο κ βροχή που έφαγα σήμερα...
Έχει πάρα πολλές ρυθμίσεις από το αριστερό γκριπ για προγράμματα (4- rain, sport, road, tour), κατανάλωση μερική,.ολική κ στιγμιαία, για θερμοκρασία, βενζίνη, αντισπιν κλπ Διάθετει εύκολο cruise control με λεβιεδακι αυξομείωσης αυτοκινητιστικου τύπου με +/-.(μαγκιά στο ταξίδι) έκανα πλάκα προσπερνώντας άλλες μηχανές δίχως χέρια στο τιμόνι ( ντροπή ανώριμε!!!)
Κραδασμοί σχεδόν ανύπαρκτοι-πλην ρελαντί
Αμεση απόκριση κ στροφαρισμα σε σημείο που αναρωτιέμουν αν ήταν..... γκουτσι...
Με το αντισπιν κλειστό σουζαρει ως την 3 άνευ τραβήγματος κ αφήνει λαστιχες παντού (190/17 το πίσω)
Τέλος τα πλαϊνά flaps ανοίγουν μόνα τους και όντως κάνουν δουλειά διώχνοντας αέρα κ νερα από την μέση του αναβάτη όπως διαπίστωσα στην Αττική οδό που με έπιασε η μπόρα....