Moto Guzzi V85

boxer

Μέλος
Περιοχή
Αττικοβοιωτία!!!
Όνομα
Νικος
Μοτό
R1200GS
Μήπως σε μπέρδεψε ο διαμήκης στρόφαλος.
Δεν εχω ξαναοδηγησει με διαμηκη στροφαλο....λες ;;;
Πώς το εννοείτε αυτο;
Ως προς ποια διεύθυνση ορίζετε τον διαμήκη στρόφαλο;
Γιατί, σε όλα σχεδόν τα μηχανάκια, ο στρόφαλος είναι "παράλληλος" με τον διαμήκη άξονα της μηχανής!!!!! Δεν υπάρχει κάτι ξεχωριστό εδώ!!!
 

labros

Μέλος
Περιοχή
Ιλιον - Τζουμέρκα
Όνομα
Λάμπρος
Μοτό
Μπίγκουλας + Βέφα
Πώς το εννοείτε αυτο;
Ως προς ποια διεύθυνση ορίζετε τον διαμήκη στρόφαλο;
Γιατί, σε όλα σχεδόν τα μηχανάκια, ο στρόφαλος είναι "παράλληλος" με τον διαμήκη άξονα της μηχανής!!!!! Δεν υπάρχει κάτι ξεχωριστό εδώ!!!
Στoυς boxer κινητήρες & στα V Moto Guzzi o στρόφαλος είναι παράλληλος με τον διαμήκη άξονα της μηχανής.
Στην πλειοψηφία των υπόλοιπων μοτο ( γιαπωνέζικα , ευρωπαϊκά & V Harley κλπ) ο στρόφαλος είναι κάθετος στον διαμήκη άξονα της μηχανής.
Αυτό έλεγα παραπάνω, δεν ξέρω εάν ρώταγες αυτό.
 

boxer

Μέλος
Περιοχή
Αττικοβοιωτία!!!
Όνομα
Νικος
Μοτό
R1200GS
Στoυς boxer κινητήρες & στα V Moto Guzzi o στρόφαλος είναι παράλληλος με τον διαμήκη άξονα της μηχανής.
Στην πλειοψηφία των υπόλοιπων μοτο ( γιαπωνέζικα , ευρωπαϊκά & V Harley κλπ) ο στρόφαλος είναι κάθετος στον διαμήκη άξονα της μηχανής.
Αυτό έλεγα παραπάνω, δεν ξέρω εάν ρώταγες αυτό.
Αυτό ρωτούσα. Οκ, αντερστούντ!!! :happy:
 

amyroukai

Μέλος
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
pegaso '00, fzs1000 '01
Ακόμα ένα τεστ, ακόμα περισσότερα καλά λόγια.


 

petros KLR

Μέλος
Περιοχή
ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ ΑΤΤΙΚΗΣ
Όνομα
ΠΕΤΡΟΣ
Μοτό
KAWASAKI KLR 650
Παρατηρω...τσιμπημενη καταναλωση....οταν λενε οτι με ελαφρυ χερι κ οχι ψηλες στροφες εισαι κατω απο 7λιτρα κ γυρω στα 6,5....!!!
Στη δοκιμη που εκανα η στιγμιαια καταν. εδειχνε μεγαλου κυβισμου αυτοκ. νουμερα !!!!!
Στο φορουμ της MG κατοχοι της 850Breva....λενε για τραγικη καταναλωση !!!!
 

amyroukai

Μέλος
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
pegaso '00, fzs1000 '01
Παρατηρω...τσιμπημενη καταναλωση....οταν λενε οτι με ελαφρυ χερι κ οχι ψηλες στροφες εισαι κατω απο 7λιτρα κ γυρω στα 6,5....!!!
Στη δοκιμη που εκανα η στιγμιαια καταν. εδειχνε μεγαλου κυβισμου αυτοκ. νουμερα !!!!!
Στο φορουμ της MG κατοχοι της 850Breva....λενε για τραγικη καταναλωση !!!!
Αν όλοι οι δοκιμαστές το πάνε "κόφτη" για να είναι στην "καλή" περιοχή όπως λένε, δεν με εκπλήσσει το νούμερο.

Από την άλλη ο Άκης είχε γράψει ότι είναι πιο γεμάτο από το Vstrom χαμηλά, το οποίο σημαίνει πως άνετα οδηγείται κάτω από τις 5000 στροφές και με αρκετά λιγότερο καύσιμο.
 

akis69

Μέλος
Όνομα
ακης
Μοτό
dl650
Αν όλοι οι δοκιμαστές το πάνε "κόφτη" για να είναι στην "καλή" περιοχή όπως λένε, δεν με εκπλήσσει το νούμερο.

Από την άλλη ο Άκης είχε γράψει ότι είναι πιο γεμάτο από το Vstrom χαμηλά, το οποίο σημαίνει πως άνετα οδηγείται κάτω από τις 5000 στροφές και με αρκετά λιγότερο καύσιμο.
Όντως δουλεύει πιο χαμηλά απτό στρώμ,που γενικά δουλεύει ψηλά για την κατηγορία του.
Κατανάλωση στιγμιαία ή μέση δεν κοίταξα καθόλου να πω την αλήθεια,αλλά γενικά οι μεσαίες του ήταν γεμάτες και όπως λέει και στο τέστ,ψηλά τελειώνει γρήγορα,λόγω κινητήρα το περιμένεις έτσι κι αλλιώς.
 

petros KLR

Μέλος
Περιοχή
ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ ΑΤΤΙΚΗΣ
Όνομα
ΠΕΤΡΟΣ
Μοτό
KAWASAKI KLR 650
Αν όλοι οι δοκιμαστές το πάνε "κόφτη" για να είναι στην "καλή" περιοχή όπως λένε, δεν με εκπλήσσει το νούμερο.

Από την άλλη ο Άκης είχε γράψει ότι είναι πιο γεμάτο από το Vstrom χαμηλά, το οποίο σημαίνει πως άνετα οδηγείται κάτω από τις 5000 στροφές και με αρκετά λιγότερο καύσιμο.
Στο bikeit τονιζουν οτι αυτα τα νουμερα βγαινουν με ελαφρυ χερι κ χαμηλες-μεσαιες στροφες.....οχι σκισιμο εκει θα ειναι σιγουρα υψηλοτερα !!!!!
 

amyroukai

Μέλος
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
pegaso '00, fzs1000 '01
Στο μότο περιοδικό πάντως... 4.3-6.3 για ελάχιστη και μέγιστη.

Και 240 κιλά μετρημένο.
 

petros KLR

Μέλος
Περιοχή
ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ ΑΤΤΙΚΗΣ
Όνομα
ΠΕΤΡΟΣ
Μοτό
KAWASAKI KLR 650
Στο μότο περιοδικό πάντως... 4.3-6.3 για ελάχιστη και μέγιστη.

Και 240 κιλά μετρημένο.
Και....63 αλογα απο 80 ονομαστικα !!!
Σιγουρα τα εχει "ματιαξει"......ο γιαμαχακιας STF....!!!!!!
 

tsak8

Μέλος
Περιοχή
Ζωγραφου
Όνομα
Χρηστος
Μοτό
R 1200 GS
Λόγω του νέου κινητήρα και του EuroV είναι ενα Guzzi που ενδεχόμενη μοντα σε ecu φίλτρο εξάτμιση μπορεί να κάνει διαφορά.
Στα προηγούμενα δεν υπήρχε αυτό.
Πάντως γενικά σε Ευρώπη Αμερική πολύ ενδιαφέρον και καλή αποδοχή, μετά απο καιρό για την φίρμα.

Στάλθηκε από το LG-H930 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

STF

Minimalist
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
YAMAHA WR250R
Και....63 αλογα απο 80 ονομαστικα !!!
Σιγουρα τα εχει "ματιαξει"......ο γιαμαχακιας STF....!!!!!!
Εγώ Γιαμαχάκιας; Από που κι ως που; :p

Είναι ευκαιρία να το γράψω. Πολλοί νομίζουν ότι είμαι κολλημένος Yamaha-κιας και είναι λογικό, προκύπτει η εντύπωση από τα γραπτά μου. Στη πραγματικότητα τα δεσμά μου έχουν να κάνουν με την αντιπροσωπεία της Yamaha στην Ελλάδα και με κάποιες -όχι πολλές- γνωριμίες που είχα και έχω εκεί μέσα. Αυτή η επαφή που μεταφραζόταν σε εκπτώσεις, εξυπηρέτηση, συνήθεια και άλλα, πολλές φορές είχε μια βαρύτητα στην απόφαση αγοράς μια μηχανής ιδιαίτερα όταν η μηχανή μου άρεσε. Στη πραγματικότητα ο κεντρικός πρωταγωνιστής ήταν πάντοτε η μηχανή και αυτήν αγαπώ, άσχετα από το ποιας εταιρείας logo μπορεί να φέρει πάνω της. Έχουν περάσει και Honda x2 και Kawa x2 και Husky x2 από τα χέρια μου (οι Yamaha ήταν x7). Παλιό απωθημένο η απόκτηση μιας όμορφης BMW για συναισθηματικούς λόγους, οι οποίοι όμως έρχονται σε κόντρα με τις οικονομικές δυνατότητες και πάντα νικούν οι δεύτερες.

Σήμερα στη λίστα επιθυμιών μου βρίσκονται πολλές και εκ διαμέτρου αντίθετες μηχανές με πρώτη την Triumph Thruxton R.
Ακολουθούν η Husky Nuda 900R, η BMW R NineT, η Honda CB1100RS, η Yamaha XSR900, η Husqvarna 701 SM και... η Honda X-ADV που μοιάζει να είναι η πιο "προσγειωμένη" επιλογή αν θέλω να συμπεριλάβω και την οικογένεια στο "όνειρο".
Στη πραγματικότητα καμία δεν μου είναι απαραίτητη στη φάση που βρίσκομαι, αλλά είπαμε η αγάπη για τον μοτοσυκλετισμό...

Για παράδειγμα το Tenere 700 δεν υπάρχει στις σκέψεις μου γιατί το υπάρχον WR250R μάλλον τα κάνει σχεδόν όλα καλύτερα αν εξαιρέσεις την ταξιδιωτική ικανότητα σε αποστάσεις άνω των 100 χλμ. Η ταξιδιωτική ικανότητα όμως με αφορά 2 άντε το πολύ 3 φορές το χρόνο. Κάνω ένα switch στο μυαλό μου και τη μετατρέπω σε μια ADV πρόκληση για το WR250R. Τόσο απλά.
 
Τελευταία επεξεργασία:

πυξιδας990

Μέλος
Περιοχή
Λεωνιδιο Τσακωνιας
Όνομα
μανωλης
Μοτό
ΚΤΜ 990 ADV ORANGE
Και....63 αλογα απο 80 ονομαστικα !!!
Σιγουρα τα εχει "ματιαξει"......ο γιαμαχακιας STF....!!!!!!
για τα δεδομενα του κινητηρα μια χαρα ειναι μαμα
 

petros KLR

Μέλος
Περιοχή
ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ ΑΤΤΙΚΗΣ
Όνομα
ΠΕΤΡΟΣ
Μοτό
KAWASAKI KLR 650
Εγώ Γιαμαχάκιας; Από που κι ως που; :p

Είναι ευκαιρία να το γράψω. Πολλοί νομίζουν ότι είμαι κολλημένος Yamaha-κιας και είναι λογικό, προκύπτει η εντύπωση από τα γραπτά μου. Στη πραγματικότητα τα δεσμά μου έχουν να κάνουν με την αντιπροσωπεία της Yamaha στην Ελλάδα και με κάποιες -όχι πολλές- γνωριμίες που είχα και έχω εκεί μέσα. Αυτή η επαφή που μεταφραζόταν σε εκπτώσεις, εξυπηρέτηση, συνήθεια και άλλα, πολλές φορές είχε μια βαρύτητα στην απόφαση αγοράς μια μηχανής ιδιαίτερα όταν η μηχανή μου άρεσε. Στη πραγματικότητα ο κεντρικός πρωταγωνιστής ήταν πάντοτε η μηχανή και αυτήν αγαπώ άσχετα από το logo που μπορεί να φερχει πάνω της. Έχουν περάσει και Honda x2 και Kawa x2 και Husky x2 από τα χέρια μου (Yamaha x7). Παλιό απωθημένο η απόκτηση μιας όμορφης BMW για συναισθηματικούς λόγους, οι οποίοι έρχονται σε κόντρα με τις οικονομικές δυνατότητες και πάντα νικούν οι δεύτερες.

Σήμερα στη λίστα επιθυμιών μου βρίσκονται πολλές και εκ διαμέτρου αντίθετες μηχανές με πρώτη την Triumph Thruxton R.
Ακολουθεί η BMW R NineT, η Yamaha XSR900, η Husqvarna 701 SM και... η Honda X-ADV που μοιάζει να είναι η πιο "προσγειωμένη" επιλογή.
Στη πραγματικότητα καμία δεν μου είναι απαραίτητη στη φάση που βρίσκομαι, αλλά είπαμε η αγάπη για τον μοτοσυκλετισμό...

Για παράδειγμα το Tenere 700 δεν υπάρχει στις σκέψεις μου γιατί το υπάρχον WR250R μάλλον τα κάνει σχεδόν όλα καλύτερα αν εξαιρέσεις την ταξιδιωτική ικανότητα σε αποστάσεις άνω των 100 χλμ. Η ταξιδιωτική ικανότητα όμως με αφορά 2 άντε το πολύ 3 φορές το χρόνο. Κάνω ένα switch στο μυαλό μου και τη μετατρέπω σε μια ADV πρόκληση για το WR250R. Τόσο απλά.
Σε εχω καταλαβει.......κρυφοΙταλος....μοτογκουζιστας εισαι !!!!
Μπαινεις κ γραφεις στο νημα.....πιο συχνα απο οτι ο Todor στα θεματα με KTM.....χαχα !!!!!
Στο τελος ολοι......μονοδρομο.........Ιταλικο θα παρετε !!!!!










Πλακα κανω φυσικα !!!!!!
Ενα μηχανακι αξιζε κ αυτο καταργηθηκε !!!!!


Μονο......STELVIO....ρεεεεε !!!!!!!!
 

STF

Minimalist
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
YAMAHA WR250R
Μπαινεις κ γραφεις στο νημα.....πιο συχνα απο οτι ο Todor στα θεματα με KTM.....χαχα !!!!!
Τα forum υπάρχουν για να ψυχαγωγούμαστε! Τέτοιο πράγμα θα ξαναβγεί σε 30 χρόνια! Η δε συμπεριφορά των ανθρώπων απέναντι σε κατασκευές τερατουργήματα είναι άξια προς έρευνα, πόσο μάλλον όταν αυτή η στρέβλωση αποτελεί Ιταλικό σχέδιο. Δε χάνω το θέμα για τίποτα!
 

πυξιδας990

Μέλος
Περιοχή
Λεωνιδιο Τσακωνιας
Όνομα
μανωλης
Μοτό
ΚΤΜ 990 ADV ORANGE

KTiNoS

Μέλος
Όνομα
Athanassiou Nikos
Μοτό
XT 600 sm TDM 900
Πλακα κανω φυσικα !!!!!!
Ενα μηχανακι αξιζε κ αυτο καταργηθηκε !!!!!


Μονο......STELVIO....ρεεεεε !!!!!!!!
Έχω ένα φίλο με συνεργείο που ζει από τα Στέλβιο
κι έναν άλλο που απ τα γιαμάχα το γύρισε στα ΣΙΜ
:cool:

(κι έναν ακόμα ducati)

Ότι ώρα θες μπορείς να τους επισκεφτείς να δεις τι έχει στη ράμπα ο καθένας.
:cool:
 
Top Bottom