Moto Guzzi V85

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Λοιπόν...

Μετά μιά σύντομη βόλτα σήμερα, από εμένα είναι όχι.

Το μηχανάκι έχει αστεία ελαφριά αίσθηση, έχει ωραία ανάρτηση, πραγματικά "τόσο όσο" για δρόμο, φρένα με αίσθηση και γραμμικότητα, η θέση οδήγησης είναι βολική και για όρθιος, η κάλυψη από τον αέρα λίγη και στα όργανα θα ήθελα να έχει ένδειξη επιλεγμένης σχέσης.

Και θα ήθελα άλλο κινητήρα. Με πονάει ακόμα ο καρπός μου από τους κραδασμούς. Ναι, έχω ευαισθησία από παλιό τραυματισμό, αλλά πόσο ήταν η βόλτα, λίγο πάνω από μισάωρο; Ο ήχος στο άνοιγμα του γκαζιού ωραίος μπάσος και πωρωτικός, η απόδοση απλά επαρκής γιατί "τελειώνει" νωρίς, τον άξονα δεν τον κατάλαβα, το κιβώτιο είναι λίγο σφιχτό αλλά όχι κάτι που δεν συνηθίζεται. Κραδασμοί... Χαλάνε όλο το πακέτο. Ή απευθύνονται σε άλλον αναβάτη, πιο... δεν ξέρω τι.

Κρίμα.
 
Reactions: Gus

tsak8

Μέλος
Περιοχή
Ζωγραφου
Όνομα
Χρηστος
Μοτό
R 1200 GS
Ένδειξη σχέσης έχει απο όσο ξέρω.
Κραδασμούς σε όλο το φάσμα στροφων;

Στάλθηκε από το LG-H930 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Ένδειξη σχέσης έχει απο όσο ξέρω.
Κραδασμούς σε όλο το φάσμα στροφων;

Στάλθηκε από το LG-H930 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Επειδή για κραδασμούς το ακούμε πρώτη φορά, ίσως είναι το λαστιχο ή δεν ξέρω τι άλλο.
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Τι να σου πω... Δεν ήξερα και το μενού, κατανάλωση κλπ τα βρήκα.

Ναι σε όλο, διαφορετικής έντασης. Ο "χαρακτήρας" δεν μου ταιριάζει μάλλον.
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Σήμερα το οδήγησα κι εγώ στα πλαίσια του adventure meeting... Είναι μια μοτοσυκλέτα που ήθελα πολύ να οδηγήσω για διάφορους λόγους. Έχει γίνει ντόρος γύρω από αυτήν.

Καταρχήν στο θέμα κραδασμών να πω πως δεν αντιμετώπισα κάποιο θέμα εγω. Σίγουρα η μοτοσυκλέτα δεν είναι Africa 1000 σε ραφιναρισμενη λειτουργία, έχει το χαρακτηριστικό δούλεμα guzzi που θυμίζει σαφώς boxer, έχει το τράβηγμα δεξιά στο ρελαντί και θα έλεγα σε λειτουργία και μοτέρ και σασμάν πως κλειδώνουν οι σχέσεις θυμιζει αεροψυκτο boxer.

Έχει χαρακτήρα το μοτέρ στο δούλεμα του και να πω κάτι, αυτό η το αγαπάς η το μισείς. Πάντως στο δικό μου το χωμάτινο (γιατί έκανα την adventure διαδρομή σαφώς) δεν υπήρχε θέμα δουλεματος στο μοτέρ από πλευράς κραδασμών. Συνολικά ήταν 3 όμως τα V85TT οπότε δεν ξέρω αν ένα από τα ασφαλτινο είχε κάποιο θέμα από το σκίσιμο που έχουν φάει αυτά τα δημοσιογράφικα. Πάμε παρακάτω..

Καταρχήν η μοτοσυκλέτα είναι φιλική. Χαμηλή θέση οδήγησης μέσα στη μοτοσυκλέτα, καλές γωνίες στα πόδια, κάτι δεν μου άρεσε στο τιμόνι στις γωνιες του αλλά ο αρχιμηχανικος της Guzzi εκεί μου είπε πως το είχε σαβουριασει ένας δημοσιογράφος και παίζει να έχει φάει στραβωμα το τιμόνι.

Το μοτερακι είναι ρυθμισμένο για μεσαίες. Σε δύναμη έχει την αίσθηση ενός μεσαίου σε κυβικα δικύλινδρο 600 αλλά με πιο γεμάτη ροπή. Το σασμάν του είναι λίγο ασαφές, δεν καταλαβαίνεις με σαφήνεια το κούμπωμα στις σχέσεις και αντίστοιχα η νεκρά θέλει ένα χαιδεμα για να μπει και το καταλαβαίνεις πως μπήκε μόνο με το λαμπάκι της νεκρας στο καντράν.

Από ανεμοκαλυψη δεν είναι ιδανικό, έχει χαμηλή ζελατίνα. Έχεις φοβερή ορατότητα μεν και στο χώμα αλλά για εθνική ίσως χρειάζεται ψηλότερη. Μου είπαν πάντως πως ρυθμίζεται οπότε ίσως αυτό βοηθήσει.

Στα ουσιαστικά τώρα.. Η μοτοσυκλέτα έχει ωραίο στήσιμο, σαφώς πιο χαλαρή και τουριστική γεωμετρία από ένα ΚTM π. Χ. (χαίρω πολύ!!) και αυτό το κάνει φοβερό μηχανάκι βόλτας. Έχει όμως πολύ χαμηλό κέντρο βάρους και δεν θα πει όχι στο κυνήγι σε επαρχιακό. Σε κατάλληλα χέρια θα δικάσει πολλούς. Απλά θέλει να το οδηγίας με ροή και όχι με σκαμπιλια και μπασιματα. Πολύ καλά φρένα και άνετη σέλα σε κάθε περίπτωση φαίνεται πως είναι για πολλά χιλιόμετρα.

Προτού πάω στο χώμα να πω το εξής.. Κατανάλωση απίστευτα χαμηλή. Το καντράν έδειχνε 5.5 λίτρα μέση με όλο το σκίσιμο που τρώνε τα δυσμοιρα αυτές τις μέρες και ο Ηρακλής ο μηχανικός της MG μου είπε πως από δικές του δοκιμές σε ταξίδια παίζει κάτω από 5 λίτρα!! Εκπληκτικό θα τολμήσω να πω!

Να πω τώρα και για το χώμα. Μου έκανε πολύ θετική εντύπωση.. Εχει ποιοτικές αναρτήσεις και ένα καλό πάτημα στο χώμα. Περίεργως της αρέσει να οδηγείται με αναβάτη όρθιο, δε θα πει όχι σε γλυστρηματα της ουράς, θα περάσει αρχοντικά από κροκαλα, ίσως όχι καλύτερα από ένα Africa 1000 αλλά πολύ κοντά σε αποσβέσεις!! Το χαμηλό κέντρο βάρους το βοηθάει να μένει προβλέψιμο στα γλυστρηματα και να μη σε στείλει για πλάκα σε κάνα γκρεμι!!

Φάουλ από τους τεχνικούς της Guzzi το πρόγραμμα off road για μένα.. Είναι στημμενο καθαρά για ποκυ προσεκτική και κοτισια διάσχιση χωματοδρομων. Ουσιαστικά απενεργοποιει TC και ABS ΜΕΝ αλλά βάζει ένα χάρτη στην ECU που πνίγει το μοτέρ. Σαν χάρτης βροχής. Στρίβεις τη μισή γκαζιερα και δε γίνεται τίποτα! Εκεί που θες να βγεις από τη στροφή και να το ντριφταρεις λίγο να βγάλεις τα μούτρα έξω κάθεται ευνουχισμένο. Και φυσικά δε μπορείς όρθιος στο χώμα να στρίβεις 90 μοίρες τη γκαζιερα μέχρι μα ακούσει, το έχασες το μηχανάκι από κάτω.

Αυτη η ρύθμιση είναι για ανθρώπους που βρέθηκαν τυχαία να περάσουν 2 χλμ χώμα και δεν έχουν εμπειρία και σου λέει αντί να σκοτωθούν να πάνε με 30χλμ/ωρα τσουκου τσουκου να φτάσουν στη παραλία. Κρίμα και ελπίζω να παραμετεοποιειται κάπως αυτό στο όργανο η να διορθώνεται.

Εμένα μου άρεσε η μοτοσυκλέτα. Δεν θα την έπαιρνα να κάνω χωμάτινα ταξίδια. Αλλά αν ηθελα μια μηχανή που να κάνει για τα πάντα στην Ελλάδα είναι αυτή η μηχανή.

Βόλτα ωραία κάνει, ταξίδι κάνει, βενζίνη δε καίει τίποτα, οπότε χρειαστεί να μπεις χώμα κάνει πλάκα πάει ωραιότατα, άνετη ειναι, ποιοτικές αναρτήσεις έχει, βάζεις μια μεγαλύτερη ζελατίνα και έφυγες.

ΣΗμειωση: Από όσα μηχανάκια οδήγησα, συμπεριλαμβανομενων του Africa και tenere που φτιάχτηκαν με σκοπό το adventure πρωτίστως ήταν η μόνη στην οποία χώραγε η εντουραδικη μπότα να κάνεις αλλαγές ταχυτήτων!! Σε όλες τις άλλες τις πέταγα τις ταχύτητες με το πλάι της μποτας!! WTF???
 

al800

Μέλος
Περιοχή
Νέα Πέραμος Καβάλας
Όνομα
Al
Μοτό
?
Eίχα κάνει test ride το V7...ο αξονας μετράει και ο κινητήρας της μηχανής ειναι λίγο τρακτερ σε καποιες φάσεις αλλά το μηχανάκι ειχε ηχο και χαρακτήρα...Για γράψε και για τα άλλα δυο...
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Eίχα κάνει test ride το V7...ο αξονας μετράει και ο κινητήρας της μηχανής ειναι λίγο τρακτερ σε καποιες φάσεις αλλά το μηχανάκι ειχε ηχο και χαρακτήρα...Για γράψε και για τα άλλα δυο...
Να σου πω κατι.. Ναι μπορεί να είναι λίγο τρακτέρ σε σύγκριση με άλλα, δεν είναι το σούπερ ντουπερ high tech μοτέρ αλλα εχει χαρακτήρα όπως το πες. Δηλαδή πάρε το tenere 700 π. Χ. ένα μοτερακι σύγχρονο αποδοτικό κλπ. Είναι σαν να δουλεύει σκούπα hoover! Είναι σαν να ναι ηλεκτρικό το κέρατο μου!!

Θέλουμε και λίγο χαρακτήρα!! Οδήγησα και tenere 700,Africa 1000 και vstrom 1000 παρακαλώ πολύ στο χώμα!! Για τα πρώτα 2 θα γράψω στα αντίστοιχα θέματα τους να πιάσει και λίγο τόπο.

Για το v-strom 1000 δεν ξέρω αν έχει θέμα δικό του θα δω.
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Εντελώς πλυντήριο ήταν το βερσυς

Το οποίο ήταν το πιο ντεκαβλε αποτελεσματικό μηχανάκι που έχω καβαλήσει.
Αδερφέ μου στο μυαλό μου είσαι!!!

2009 αγορά Versys 650 κούτα..

2011 πώληση Versys 650!!!

Άμα με ρωτήσεις ήταν το πιο ορθολογικο τίμιο και ξεκάθαρο σε ότι κάνει μηχανάκι που είχα ποτέ! Δεν θα είχε καμία λογική να το πουλήσεις!!

Ρε έλα που δεν ήθελα να κατέβω βράδυ να το πάρω να πάω βόλτα!! Είναι σαν να παντρεύτηκες τη πιο τίμια, εργατική, όμορφη, της εκκλησίας, καλή μαγείρισσα γυναίκα που μπορεί να έβρισκες να κάνει τα παιδιά σου και να σκέφτεσαι κάθε μέρα μόνο πως θα την απατησεις με τη πιο ξεφτιλισμενη παρτολα που θα βρεις μπροστά σου... Χαχαχχαχαχαχα..
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Στην θέση της ένδειξης αυτής, μπορεί να μπει κάτι άλλο με το μενού; Με τον διακόπτη έπαιξα με το scroll menu με κατανάλωση κλπ και αυτό πραγματικά δεν το πρόσεξα, wtf
 

tsak8

Μέλος
Περιοχή
Ζωγραφου
Όνομα
Χρηστος
Μοτό
R 1200 GS
Όχι δεν αλλάζει.
Είναι και ψιλό μικρή η οθόνη, δεν πήγε το μάτι σου εκεί μάλλον!

Στάλθηκε από το BAH2-W19 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
tc-drift

Γραφε ρε Βαγγέλη πιο συχνά γαμωτ'...
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Αδερφέ μου στο μυαλό μου είσαι!!!

2009 αγορά Versys 650 κούτα..

2011 πώληση Versys 650!!!

Άμα με ρωτήσεις ήταν το πιο ορθολογικο τίμιο και ξεκάθαρο σε ότι κάνει μηχανάκι που είχα ποτέ! Δεν θα είχε καμία λογική να το πουλήσεις!!

Ρε έλα που δεν ήθελα να κατέβω βράδυ να το πάρω να πάω βόλτα!! Είναι σαν να παντρεύτηκες τη πιο τίμια, εργατική, όμορφη, της εκκλησίας, καλή μαγείρισσα γυναίκα που μπορεί να έβρισκες να κάνει τα παιδιά σου και να σκέφτεσαι κάθε μέρα μόνο πως θα την απατησεις με τη πιο ξεφτιλισμενη παρτολα που θα βρεις μπροστά σου... Χαχαχχαχαχαχα..
Το 1000 πήρα. Και ενώ δουλεύει υπέροχα χαμηλά, υπέροχα όμως και δεν "χρειάζεται" να το κοφτιάσεις γιατί μαζεύει χιλιόμετρα πολύ ύπουλα και ήσυχα και αβίαστα και άκοπα και και και, λέω αν είναι έτσι χαμηλά (τράβηγμα από τις 1800 στροφές 4Κ δύναμη μαγεία) φαντάσου τι θα γίνεται ψηλά και ΤΣΟΥΠ ένα τεράστιο shift light στις 6500 και άλλο ένα και... ΤΙ ΣΚΕΦΤΟΤΑΝ Ο ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ ΠΟΥ ΤΟ ΕΦΤΙΑΞΕ, όχι αλήθεια, θέλω να ξέρω. Εκεί που το fazer ή το S1000XR, που έχουν την ίδια εντύπωση δύναμης χαμηλά, ανοίγουν στον αναβάτη την πόρτα για την κόλαση με έξτρα μεριδούλα ναπάλμ και πυρηνικά on top αυτό χασμουριέται και σου λέει έλα ρε φίλε δεν αλλάζουμε μιά ταχυτητούλα τώρα που θα μας ιδρώσεις, έλα να χαρείς, ρίξε στροφές σου λέω, φέεετα. Και αυτό τώρα η ίδια εταιρία που έχει μανία με την ιπποδύναμη, τις τελικές, τα άλογα, το Η2R. Μου λέει και ο άνθρωπος της εταιρίας εκεί ότι έχουμε και το Z1000SX αν θέλετε παραπάνω δύναμη (το οποίο και πανέμορφο και σκυφτό, άρα όχι για ένα για όλα σε αυτή τη φάση, δεν ξέρω με το midlife crisis τι θα μου έρθει) αλλά δεν του λείπει η δύναμη. Του λείπει η κόλαση. Το "φτηνό" μοντέλο δεν έχει σοβαρές ελλείψεις εξοπλισμού πάντως, αν έχεις playbike είναι καλό για σύζυγος.


Περί "κραδασμών" στο V85. Στο ρελαντί έχει τον "παλμό" και το στρίψιμο στις ξερογκαζιές, τα οποία κάποιος που έχει μπόξερ πιθανώς να θεωρεί φυσιολογικά, εμείς οι τετρακύλινδροι ψάχνουμε που έχει σπάσει κουζινέτο στον στρόφαλο αλλά πες ότι το περιμένεις, έχεις διαβάσει σχετικά. Το θέμα είναι ότι αυτό το ντουμπουντουμπου που θα περίμενες να καταλαγιάσει δεν φεύγει ποτέ, δεν τρέμει όλη η μοτοσικλέτα λες και είναι κάτοικος σαχάρας που τηλεμεταφέρθηκε στην σιβηρία γυμνός με μείον εξήντα μεν, δεν είναι "στρωτή λειτουργία" δε. Πάλι, σε κάποιον που έχει μπόξερ μπορεί να φαίνεται φυσιολογικό, αλλά είναι πιο "τρεμουλιάρικο" εν κινήσει από το απρίλια που ως μονοκύλινδρο υποτίθεται ότι ανήκει στην χειρότερη διάταξη στον τομέα κραδασμοί λειτουργίας. Εντάξει ξαναματαλέω κάποιος μπορεί να τρελαίνεται και να κόβει φλέβες για νιώθει αυτό το πράγμα, εμένα ο καρπός μου στο τραυματισμένο σημείο πονάει ακόμα. Αυτό με κάνει διστακτικό και στο θέμα BMW τελικά, άντε να βρεις παλιά για τεστ ράντ. Και κάνει την δουλειά των μηχανικών της ΚΤΜ στο 1290 και στο 790 πιο εντυπωσιακή, απίθανα καλά ζυγισμένα.
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Ήθελα πολύ να οδηγήσω το versys 1000 αλλά είχα δικαίωμα για 4 test ride και επικεντεωθηκα στα on OFF. Μηπως είχε μπει στο versys καμία χαρτογράφηση ήπια? Δεν μπορώ να εκφέρω γνώμη αφού δεν το έχω οδηγήσει αλλά σίγουρα έχει άλλο προσανατολισμό το μοτέρ από ένα s1000XR. Είναι τουριστική μηχανή στα μέτρα ενός fjr1300 π. Χ. συνεπώς δεν μου κάνει εντύπωση να είναι γραμμικό και χωρίς ξεσπάσματα το μοτερ
 

tsak8

Μέλος
Περιοχή
Ζωγραφου
Όνομα
Χρηστος
Μοτό
R 1200 GS
Moto Guzzi V85; Unexpected Success - Adventure Rider

Διπλοβάρδιες στο Mandello για να προλάβουν την ζήτηση.. Αναπάντεχη επιτυχία?
Όχι και τόσο θα έλεγα.
Το μηχανάκι έχει ιδιαίτερη και ψιλορετρό αισθητική, που θα πουλήσει σε νοσταλγούς και χιπστεράδες ή/και όσους θέλουν απλά να διαφέρουν.

Ταυτόγχρονα είναι μια σύγχρονη και πολύ ικανή μοτοσυκλέτα που κάνει αυτό που υπόσχεται σε λογική τιμή (σχετικά).
Εντυπώσεις από το test ride:

Ανεβαίνοντας, ελαφριά αίσθηση με πόδια που πατούν καλά κάτω (1,79 ύψος) και πολύ φυσικές γωνίες σε χέρια και γόνατα.
Σηκώνεται πανεύκολα και ξεκινάς την βόλτα καθισμένος σε μια πολύ άνετη σέλα.
Σχετικά θορυβώδεις οι 2 πρώτες αλλά ακριβές το σασμάν. Μέχρι τις 3000 στροφές δεν γίνονται και πολλά πράγματα, μετά δίνει καλύτερα την δύναμή του. Απόλυτα γραμμικό χωρίς ξεσπάσματα αλλά και χωρίς "βουτιές" ή κομπιάσματα. Αλλάζεις ταχύτητες με τον πιο μαλακό συμπλέκτη που μπορείς να φανταστείς, και φθάνει σχετικά εύκολα στα 160 χλμ με κάτι παραπάνω απο 6500 στροφές. Ο άξονας είναι απλά εκεί, τέλεια λειτουργία, και ο κινητήρας θυμίζει όντως αερόψυκτο μπόξερ. Απο τα 120-130 αρχίζεις να νιώθεις τον αέρα στο κράνος, καλή προστασία στο υπόλοιπο κορμί και στα πόδια. Με μια ζελατίνα πιο ψηλή θα ταξιδεύει άνετα με 140-50. Στα 160 με το γείσο του Klim Krios δεν ένιωθα και άνετα.
Στρίβει εύκολα, αναρτήσεις δουλεύουν πολύ καλά ρυθμισμένες στο μέσο τους φιλτράροντας ανωμαλίες, και τα φρένα του είναι πολύ καλά.
Γρήγορα και εύκολα κρατάς σβέλτο ρυθμό.
Η οθόνη λίγο μικρή αλλά διαβάζεται εύκολα, είναι όμορφη και έχει πολλή πληροφορία. Cruise control δεν μπόρεσα να βάλω. Οι διακόπτες δουλεύουν όπως πρέπει αλλά θέλουν συνήθεια στην αίσθηση. Φώτα, καθρέπτες πολύ καλά.

Γρήγορα νιώθεις πολύ οικεία (ιδιαίτερα αν προέρχεσαι απο BMW όπως εγώ) και απολαμβάνεις βόλτα και ήχο κινητήρα και εξάτμισης.

Στα αρνητικά η ζέστη που έρχεται απο τον καταλύτη (και μόνο) αν και ήμουν με αθλητικά χαμηλά. Θα τον καταργούσα με ενα Y-pipe Mistral ή Remus και για βάρος και όγκο. Επίσης κάποιοι κραδασμοί στο τιμόνι στις 4000 με 4500 στροφές, αλλά μόνο εκεί. Και ο ακάλυπτος διακόπτης stand. Αυτά.
Θα ήθελα χαμηλό φτερό μπροστά (μπαίνει) και κεντρικό στον στάνταρ εξοπλισμό. Επίσης 10 άλογα παραπάνω για να μην ανησυχώ για φόρτωμα και 2ο άτομο. Για μονός η δύναμη είναι τουλάχιστον ικανοποιητική. Βέβαια και με TDM 850 παρόμοιας ιπποδύναμης γυρίσαμε την μισή Ευρώπη και φτάσαμε μέχρι Βόρειο Ακρωτήρι (αλλά δεν είχα πιο πρίν GS 1200!).

Αν θα το αγόραζα?
Την άλλη ημέρα μπήκα car.gr να πάρω τηλ στον αντιπρόσωπο στην Πάτρα που είχε το κίτρινο (μάλλον το test ride) με 1300 χλμ στα 10300€. Και να το κλείσω.
Δυστυχώς για εμένα η αγγελία είχε διαγραφεί εκείνο το πρωί της Τετάρτης.
Τώρα στα 12000€ δεν ξέρω. Υπολογίζω και κανένα 800αρι τα εξτρά και εκεί πλέον ζορίζομαι.
Σκέφτομαι ότι με χρηματοδότηση απο BMW εκεί πάνε τα μεταχειρισμένα LC, που αν έχεις περάσει απο εκεί δύσκολα φεύγεις και που δίνονται με πολύ καλό επιτόκιο.
Και στα 10000 η απώλεια στην μεταπώληση χωνεύεται πιο εύκολα, στα 12000?
Εκεί το επιτόκιο της Eurobank αυξάνει πολύ την δόση για μακροχρόνια χρηματοδότηση.

Περιμένω και μια απάντηση απο Bmw για ένα αερόψυκτο GS με 2ΕΕΚ για να αποφασίσω αν θα παντρευτώ με μπριόζα Ιταλίδα ή θα παραμείνω σε άλλη χοντρή Βαυαρή.
Ή αν τελικά κάτσω να ηρεμήσω τον χειμώνα και απο Απρίλη βλέπουμε ξανά.

Λέω να πάρω todor και amyroukai για μια συμβουλή, να ληφθούν άμεσα αποφάσεις χαχαχαχα
 

sothrhs

Ο demek
Περιοχή
Λάρισα
Όνομα
Σωτήρης
Μοτό
ΤΡΑΚΤΕΡ 06
Λέω να πάρω todor και amyroukai για μια συμβουλή, να ληφθούν άμεσα αποφάσεις χαχαχαχα
Κάτι μου λέει, ότι θα ανοίξεις πληγές, δε σε βλέπω να καταλήγεις σύντομα..:D:p
Βλέπω όμως ότι η καρδιά σου είναι στο Τζι ες, οπότε καλορίζικο το νέο Τζι ες ;)
 
Top Bottom