Moto Guzzi V85; Unexpected Success - Adventure Rider
Διπλοβάρδιες στο Mandello για να προλάβουν την ζήτηση.. Αναπάντεχη επιτυχία?
Όχι και τόσο θα έλεγα.
Το μηχανάκι έχει ιδιαίτερη και ψιλορετρό αισθητική, που θα πουλήσει σε νοσταλγούς και χιπστεράδες ή/και όσους θέλουν απλά να διαφέρουν.
Ταυτόγχρονα είναι μια σύγχρονη και πολύ ικανή μοτοσυκλέτα που κάνει αυτό που υπόσχεται σε λογική τιμή (σχετικά).
Εντυπώσεις από το test ride:
Ανεβαίνοντας, ελαφριά αίσθηση με πόδια που πατούν καλά κάτω (1,79 ύψος) και πολύ φυσικές γωνίες σε χέρια και γόνατα.
Σηκώνεται πανεύκολα και ξεκινάς την βόλτα καθισμένος σε μια πολύ άνετη σέλα.
Σχετικά θορυβώδεις οι 2 πρώτες αλλά ακριβές το σασμάν. Μέχρι τις 3000 στροφές δεν γίνονται και πολλά πράγματα, μετά δίνει καλύτερα την δύναμή του. Απόλυτα γραμμικό χωρίς ξεσπάσματα αλλά και χωρίς "βουτιές" ή κομπιάσματα. Αλλάζεις ταχύτητες με τον πιο μαλακό συμπλέκτη που μπορείς να φανταστείς, και φθάνει σχετικά εύκολα στα 160 χλμ με κάτι παραπάνω απο 6500 στροφές. Ο άξονας είναι απλά εκεί, τέλεια λειτουργία, και ο κινητήρας θυμίζει όντως αερόψυκτο μπόξερ. Απο τα 120-130 αρχίζεις να νιώθεις τον αέρα στο κράνος, καλή προστασία στο υπόλοιπο κορμί και στα πόδια. Με μια ζελατίνα πιο ψηλή θα ταξιδεύει άνετα με 140-50. Στα 160 με το γείσο του Klim Krios δεν ένιωθα και άνετα.
Στρίβει εύκολα, αναρτήσεις δουλεύουν πολύ καλά ρυθμισμένες στο μέσο τους φιλτράροντας ανωμαλίες, και τα φρένα του είναι πολύ καλά.
Γρήγορα και εύκολα κρατάς σβέλτο ρυθμό.
Η οθόνη λίγο μικρή αλλά διαβάζεται εύκολα, είναι όμορφη και έχει πολλή πληροφορία. Cruise control δεν μπόρεσα να βάλω. Οι διακόπτες δουλεύουν όπως πρέπει αλλά θέλουν συνήθεια στην αίσθηση. Φώτα, καθρέπτες πολύ καλά.
Γρήγορα νιώθεις πολύ οικεία (ιδιαίτερα αν προέρχεσαι απο BMW όπως εγώ) και απολαμβάνεις βόλτα και ήχο κινητήρα και εξάτμισης.
Στα αρνητικά η ζέστη που έρχεται απο τον καταλύτη (και μόνο) αν και ήμουν με αθλητικά χαμηλά. Θα τον καταργούσα με ενα Y-pipe Mistral ή Remus και για βάρος και όγκο. Επίσης κάποιοι κραδασμοί στο τιμόνι στις 4000 με 4500 στροφές, αλλά μόνο εκεί. Και ο ακάλυπτος διακόπτης stand. Αυτά.
Θα ήθελα χαμηλό φτερό μπροστά (μπαίνει) και κεντρικό στον στάνταρ εξοπλισμό. Επίσης 10 άλογα παραπάνω για να μην ανησυχώ για φόρτωμα και 2ο άτομο. Για μονός η δύναμη είναι τουλάχιστον ικανοποιητική. Βέβαια και με TDM 850 παρόμοιας ιπποδύναμης γυρίσαμε την μισή Ευρώπη και φτάσαμε μέχρι Βόρειο Ακρωτήρι (αλλά δεν είχα πιο πρίν GS 1200!).
Αν θα το αγόραζα?
Την άλλη ημέρα μπήκα car.gr να πάρω τηλ στον αντιπρόσωπο στην Πάτρα που είχε το κίτρινο (μάλλον το test ride) με 1300 χλμ στα 10300€. Και να το κλείσω.
Δυστυχώς για εμένα η αγγελία είχε διαγραφεί εκείνο το πρωί της Τετάρτης.
Τώρα στα 12000€ δεν ξέρω. Υπολογίζω και κανένα 800αρι τα εξτρά και εκεί πλέον ζορίζομαι.
Σκέφτομαι ότι με χρηματοδότηση απο BMW εκεί πάνε τα μεταχειρισμένα LC, που αν έχεις περάσει απο εκεί δύσκολα φεύγεις και που δίνονται με πολύ καλό επιτόκιο.
Και στα 10000 η απώλεια στην μεταπώληση χωνεύεται πιο εύκολα, στα 12000?
Εκεί το επιτόκιο της Eurobank αυξάνει πολύ την δόση για μακροχρόνια χρηματοδότηση.
Περιμένω και μια απάντηση απο Bmw για ένα αερόψυκτο GS με 2ΕΕΚ για να αποφασίσω αν θα παντρευτώ με μπριόζα Ιταλίδα ή θα παραμείνω σε άλλη χοντρή Βαυαρή.
Ή αν τελικά κάτσω να ηρεμήσω τον χειμώνα και απο Απρίλη βλέπουμε ξανά.
Λέω να πάρω todor και amyroukai για μια συμβουλή, να ληφθούν άμεσα αποφάσεις χαχαχαχα