Moto Guzzi V85

tsak8

Μέλος
Περιοχή
Ζωγραφου
Όνομα
Χρηστος
Μοτό
R 1200 GS
Κάτι μου λέει, ότι θα ανοίξεις πληγές, δε σε βλέπω να καταλήγεις σύντομα..:D:p
Βλέπω όμως ότι η καρδιά σου είναι στο Τζι ες, οπότε καλορίζικο το νέο Τζι ες ;)
Σωτήρη αν ήταν θέμα καρδιάς θα είχα βαρέσει το δάνειο και θα είχα το κοκκινάκι τώρα! Σου θυμίζω πήγα να το κλέισω και Σαββάτο να κατέβαινα Πάτρα στον Παπανικολάου να το φέρω.
Η λογική μπαίνει όμως μετά μπροστά, και εκεί το GS στα 8.500 δεν έχει εύκολα αντίπαλο απο την στιγμή που μου αρέσει απόλυτα οδηγικά, βρίσκεις αξεσουάρ κλπ σε απίτευτη ποικιλία, σέρβις σε γνωστό συνεργείο, μεταπώληση κλπ κλπ
 

boxer

Μέλος
Περιοχή
Αττικοβοιωτία!!!
Όνομα
Νικος
Μοτό
R1200GS
Πολλές φορές η λογική είναι καλύτερος σύμμαχος από την καρδιά..
Εγω θα ελεγα οτι, η λογικη παντα ειναι καλυτερος συμμαχος :ok:!!!
(τωρα βεβαια, εαν τα καναμε ολα με την λογικη, τοτε χεσε μεσα, ολα ασπρομαυρα θα ηταν στη ζωη μας..... :thumbsdown:, οποτε ΜΙΑ ΖΩΗ ΤΗΝ ΕΧΟΥΜΕ...... καλοριζικο το νεο GS Χρηστο :crs:)
 

amyroukai

Μέλος
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
pegaso '00, fzs1000 '01
GS στα 8500 είναι καλά και δικαίως σε βάΝει σε πειρασμό. Το πιο σεβαστό και κατανοητό είναι ότι θα σε ζορίσει το V85 οικονομικά, οπότε στερεί σοβαρό μέρος της χαράς της απόκτησης.

Θα συμφωνήσω με τον μπόξερ στο συμπέρασμά του.

Τώρα το πρόσεξα, η "παρόμοια αίσθηση" από το μοτέρ, το V85TT δεν είναι κανένα τέρας ευστροφίας (δεκτόν, οδηγώ σε σειρά τετρακύλινδρα) ούτε κανένα τέρας "ηρεμίας" από πλευράς κραδασμών. Η πλάκα είναι ότι εσένα σου φάνηκαν αισθητοί σε στενή περιοχή στροφών, που σημαίνει πως και το μπόξερ σου έχει κάμποσους, απλά τους έχεις συνηθίσει.
 

tc-drift

Μέλος
Περιοχή
Πειραιάς
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
TIGER 1050 SPORT
LC4 640
Αυτή η μάστιγα με τα GS..

Δεν φτάνει που είναι όντως καλό μηχανάκι, έχουν κυκλοφορήσει πάρα πολλά οπότε ο καθένας βρίσκει μια ασφάλεια να πάρει ένα για πολλούς λόγους (μάστορες, ανταλλακτικά, μεταπώληση κλπ)

και κάπως έτσι χάνουν την ευκαιρία νένα μοντέλα να μπουν πιο δυναμικά στην αγορά ειδικά της Ελλάδας που είναι περιορισμένη!

Εμένα μου αρέσει το V85, βρίσκω πολύ λογική την επιτυχία του και εύχομαι να είναι το μοντέλο που θα βγάλει απο την αφάνεια την Guzzi και θα της εξασφαλίσει πόρους να βγάλει και άλλα νέα μοντέλα και βελτιωμένα!
 

amyroukai

Μέλος
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
pegaso '00, fzs1000 '01
το μεταχειρισμένο 10ετίας με το καινούριο δεν συγκρίνονται, ακόμα και αν είναι "άσπαστο/αθάνατο" το μέταλλο, κάθε μηχανάκι έχει μερικές δεκάδες λαστιχάκια πλαστικάκια και λοιπά χαζομαράκια που γερνάνε, στοιχεία που φθείρονται κλπ.

αλλά όταν σου λέει κάποιος ότι ανεβαίνω ακόμα 4000 ευρώ και δεν, εκεί η συζήτηση φεύγει από το GS εναντίον όλων.
 

tsak8

Μέλος
Περιοχή
Ζωγραφου
Όνομα
Χρηστος
Μοτό
R 1200 GS
Όντως και το GS έχει κραδασμούς και θορύβους που πλεον εχω αποδεχθεί και συνηθίσει. Στην αρχή είχα λίγο σοκαριστεί με το δουλεμα του.

Δεν εχω αποκλείσει το ενδεχόμενο να το βάλω παραπάνω διάστημα δόσεις, γιατί όντως μια ζωή την έχουμε και στα 44 με 2 παιδιά η πιθανότητα να αγοράσω καινούριο μηχανάκι χλωμιαζει..
Λογικά σήμερα θα ξέρω και απο BMW νεότερα.
Όσο και αν η ασφάλεια του GS είναι δεδομένη, το να καβαλας κάτι ιδιαίτερο το γουστάρω σαν ιδέα.

Στάλθηκε από το LG-H930 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

tc-drift

Μέλος
Περιοχή
Πειραιάς
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
TIGER 1050 SPORT
LC4 640
Πάντως όταν καβάλησα το Guzzi μου έδωσε την αίσθηση μοτοσυκλέτας για πολυετή όμορφη σχέση!

Δεν έχει το τρελό μοτέρ, το κοφτερό στήσιμο, αλλά το νιώθεις να έχει την ευκολία και την εργονομία ενός Honda Αλλά με το spicy στοιχείο και χαρακτήρα του Ιταλού.

Για Ελλάδα, το είχα γράψει και όταν τη δοκίμασα μου φαίνεται ιδανικό πολυεργαλείο και μεγάλο συν οτι είναι απίστευτα οικονομικό σε βενζίνη!

Επίσης σε κάθε περίπτωση αλλιώς είναι να παίρνεις καινούργιο μηχανάκι κούτα με εγγύηση, εφόσον θα είναι μοτοσυκλέτα που θα μείνει χρόνια αξίζει.
 

amyroukai

Μέλος
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
pegaso '00, fzs1000 '01
Το v85 ήταν εκπληκτικά ανάλαφρο, λες και το τιμόνι ήταν στον αέρα και στρίψιμο με ελάχιστη δύναμη, χωρίς να βγάζει ανασφάλεια. Αυτό μου άρεσε πολύ.
 
Top Bottom