Moto Guzzi V85

Gi.XR

Μέλος
Όνομα
Giannis Hristoforos
Μοτό
Moto Guzzi v85 tt
Βρεεε.... εγώ σας πειράζω κι εσείς μου κάνετε επίθεση αγάπης;
Φανταστικό το nuda! Πολύ ιδιαίτερο και με προσωπικότητα! Μπορεί να φανεί ψυχεδελικό αυτό που θα πω αλλά ερχόμενος από multi 1200 και 160 άλογα, απολαμβάνω πολύ περισσότερο τα μισά που διαθέτει το guzzi μου! Μπορεί να φταίει η ηλικία αλλά ρε παιδιά κάθε που ξεμυταει ο ήλιος και στεγνώνει η δροσούλα εφευρίσκω αφορμές για να μιζαρω και να χαθώ.. Τα λέω όλα αυτά γιατι κάποτε δεν έριχνα ούτε κλέφτη ματια στα μηχανάκια της νεας φατριας.
 

BabisStinson

Μέλος
Όνομα
Μπάμπης
Μοτό
Moto Guzzi V85TT 2023 Verde Altaj
Ευχαριστώ Αντώνη! Πρέπει να βάλω και τον πατέρα μου ίσως, μηχανόβιος από πιτσιρικάς, τα τελευταία 15 χρόνια έχει μια Breva 750, ένας από τους λόγους "κολλήματος" με την εταιρεία και τον αετό από το Mandello. :)
 
Reactions: STF

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Να πω την αλήθεια αρχικά δε μου άρεσε το V85TT (οπτικά) όμως πάντοτε μου ήταν συμπαθείς η Motoguzzi και όλες οι εταιρείες που βρίσκονται περίπου σε αυτό το στυλ φιλοσοφίας (π.χ. Aprilia). Τώρα μη γράφω πολλά για αυτά, δεν είναι του παρόντος. Αυτό που θέλω να πω και να εξομολογηθώ είναι πως με συλλαμβάνω να το έχω συνηθίσει οπτικά (το V85TT) και αν και δε θα ήταν στις πρώτες επιλογές μου, δε θα το απέρριπτα για συγκεκριμένες χρήσεις που ταιριάζουν αρκετά στη χώρα μας (κάποιοι μπορείτε να με βαρέσετε ελεύθερα).

Αν αγόραζα καινούρια μηχανή για ταξίδια σε Ελλάδα και Ευρώπη και δεν είχα το NUDA νομίζω θα αγόραζα εύκολα το V100 Mandello. Δεν έχω γράψει ακόμη τις εντυπώσεις μου από αυτή τη δοκιμή που έκανα. Θα γράψω μόνο πως η μοτοσυκλέτα έχει "χαρακτήρα" με το τρόπο που εγώ ερμηνεύω τον χαρακτήρα σε μια μοτοσυκλέτα.
Επίσης... στο κατάστημα του Λυμπερόπουλου δε μπορούσα να βγάλω τα μάτια μου από το V7 Stone Special Edition, η οποία είναι ΠΑΝΕΜΟΡΦΗ, για άλλη χρήση όμως.

Με 105 άλογα και 10 κιλά ροπής στις 7.000 στροφές είμαι κάτι παραπάνω από ευτυχισμένος και κυρίως έχει να κάνει με το τρόπο που αυτά τα άλογα βγαίνουν στο δρόμο. Οπότε ναι, συμφωνώ δεν θέλω άλογα που δε μπορώ να διαχειριστώ. Θέλω να καβαλάω μοτοσυκλέτες που με προσκαλούν να σπαταλάω βενζίνες χωρίς λόγο, όπως έκανα στα χρόνια της νεότητας. Και το NUDA έχει καταφέρει μέχρι σήμερα να με βγάζει νυκτερινές μοναχικές βόλτες, για αυτό δεν έχω μάτια για άλλη.
 

galanakop

Μέλος
Περιοχή
tripolitsa
Όνομα
Nikos
Μοτό
BMW 1250GSA
Aprilia Tuareg 660
Vespa gts 300
KTM 350 EXC-F 23
Να πω την αλήθεια αρχικά δε μου άρεσε το V85TT (οπτικά) όμως πάντοτε μου ήταν συμπαθείς η Motoguzzi και όλες οι εταιρείες που βρίσκονται περίπου σε αυτό το στυλ φιλοσοφίας (π.χ. Aprilia). Τώρα μη γράφω πολλά για αυτά, δεν είναι του παρόντος. Αυτό που θέλω να πω και να εξομολογηθώ είναι πως με συλλαμβάνω να το έχω συνηθίσει οπτικά (το V85TT) και αν και δε θα ήταν στις πρώτες επιλογές μου, δε θα το απέρριπτα για συγκεκριμένες χρήσεις που ταιριάζουν αρκετά στη χώρα μας (κάποιοι μπορείτε να με βαρέσετε ελεύθερα).

Αν αγόραζα καινούρια μηχανή για ταξίδια σε Ελλάδα και Ευρώπη και δεν είχα το NUDA νομίζω θα αγόραζα εύκολα το V100 Mandello. Δεν έχω γράψει ακόμη τις εντυπώσεις μου από αυτή τη δοκιμή που έκανα. Θα γράψω μόνο πως η μοτοσυκλέτα έχει "χαρακτήρα" με το τρόπο που εγώ ερμηνεύω τον χαρακτήρα σε μια μοτοσυκλέτα.
Επίσης... στο κατάστημα του Λυμπερόπουλου δε μπορούσα να βγάλω τα μάτια μου από το V7 Stone Special Edition, η οποία είναι ΠΑΝΕΜΟΡΦΗ, για άλλη χρήση όμως.

Με 105 άλογα και 10 κιλά ροπής στις 7.000 στροφές είμαι κάτι παραπάνω από ευτυχισμένος και κυρίως έχει να κάνει με το τρόπο που αυτά τα άλογα βγαίνουν στο δρόμο. Οπότε ναι, συμφωνώ δεν θέλω άλογα που δε μπορώ να διαχειριστώ. Θέλω να καβαλάω μοτοσυκλέτες που με προσκαλούν να σπαταλάω βενζίνες χωρίς λόγο, όπως έκανα στα χρόνια της νεότητας. Και το NUDA έχει καταφέρει μέχρι σήμερα να με βγάζει νυκτερινές μοναχικές βόλτες, για αυτό δεν έχω μάτια για άλλη.
Stefane το θεμα με τις ταχυτητες 1η 2ρα υφηστατε???Οτι ειναι πολυ σκληρες κτλ???
 

Gi.XR

Μέλος
Όνομα
Giannis Hristoforos
Μοτό
Moto Guzzi v85 tt
Το v100 είναι σίγουρα το επόμενο. Αν δεν υπήρχαν τα γνωστά προβλήματα του παρελθόντος, το μηχανακι θα έκανε τον πάταγο που έκανε το 1200gs τα πρώτα χρόνια του millennium.
 
Reactions: STF

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Για να τα βάλουμε σε μια σειρά εμείς που δεν έχουμε τατουάζ τον αετό στο κούτελο, έβγαλε η Γκουτσι ένα cbf1000 με μερικά έξτρα σε τεχνολογία και ήρθε ο κόσμος ανάποδα, εκαναμεν επανάσταση;
 

Gi.XR

Μέλος
Όνομα
Giannis Hristoforos
Μοτό
Moto Guzzi v85 tt
Για να τα βάλουμε σε μια σειρά εμείς που δεν έχουμε τατουάζ τον αετό στο κούτελο, έβγαλε η Γκουτσι ένα cbf1000 με μερικά έξτρα σε τεχνολογία και ήρθε ο κόσμος ανάποδα, εκαναμεν επανάσταση;
:cry::cry::cry::cry: Τατουάζ και γιλέκο τον αετό σε 15 μέρες! Για τέτοια καψούρα λέμε!
 

Gi.XR

Μέλος
Όνομα
Giannis Hristoforos
Μοτό
Moto Guzzi v85 tt
Πάντως cbf δεν είναι.. Είναι πολύ όμορφο και ποιοτικό και δεν μιλώ μόνο για βαφή. Καλώδια και εφαρμογή.. τέτοια τάξη, τέτοια αλφαδια δεν την έχω ξαναδεί!
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Φανταστικό το nuda! Πολύ ιδιαίτερο και με προσωπικότητα! Μπορεί να φανεί ψυχεδελικό αυτό που θα πω αλλά ερχόμενος από multi 1200 και 160 άλογα, απολαμβάνω πολύ περισσότερο τα μισά που διαθέτει το guzzi μου! Μπορεί να φταίει η ηλικία αλλά ρε παιδιά κάθε που ξεμυταει ο ήλιος και στεγνώνει η δροσούλα εφευρίσκω αφορμές για να μιζαρω και να χαθώ.. Τα λέω όλα αυτά γιατι κάποτε δεν έριχνα ούτε κλέφτη ματια στα μηχανάκια της νεας φατριας.
Να σε ρωτήσω κάτι για στατιστικούς λόγους? Καταρχήν καλοτάξιδο να είναι το εργαλείο!

Επειδή είπες πώς είχες MULTiI 160 άλογα. Είσαι ή ήσουν γενικά της ταχύτητας? Το έχεις ρε παιδί μου? Το στρίβεις το κυνηγάς? Απλά θέλω να δω το προφίλ ενός ανθρώπου που βρίσκει πιο απολαυστικό το V85TT τώρα. Προσωπικά εγω σε καταλαβαίνω και πιστευω πώς η μοτοσυκλέτα είναι αίσθηση και συναίσθημα και δεν είναι υποχρεωτικό να έχεις άπειρα άλογα για να περνάς καλά και άμα θες να στρίψεις κιόλας. Κάποιοι μπορεί να πουν πώς σαν τα πολλά τα άλογα δεν είναι τίποτα και είσαι παλαβός που έδωσες το Multi για το V85TT. Για πές..
 

Gi.XR

Μέλος
Όνομα
Giannis Hristoforos
Μοτό
Moto Guzzi v85 tt
Να σε ρωτήσω κάτι για στατιστικούς λόγους? Καταρχήν καλοτάξιδο να είναι το εργαλείο!

Επειδή είπες πώς είχες MULTiI 160 άλογα. Είσαι ή ήσουν γενικά της ταχύτητας? Το έχεις ρε παιδί μου? Το στρίβεις το κυνηγάς? Απλά θέλω να δω το προφίλ ενός ανθρώπου που βρίσκει πιο απολαυστικό το V85TT τώρα. Προσωπικά εγω σε καταλαβαίνω και πιστευω πώς η μοτοσυκλέτα είναι αίσθηση και συναίσθημα και δεν είναι υποχρεωτικό να έχεις άπειρα άλογα για να περνάς καλά και άμα θες να στρίψεις κιόλας. Κάποιοι μπορεί να πουν πώς σαν τα πολλά τα άλογα δεν είναι τίποτα και είσαι παλαβός που έδωσες το Multi για το V85TT. Για πές..
Το multi είναι ένα απόλυτο μηχάνημα για δεινούς του είδους. Δεν καταλαβαίνω πως μπορείς να στρίψεις ή να εξαντλήσεις τα όρια σε ένα τέτοιο μηχανακι στους δρόμους μας αλλά η αίσθηση που μου άφηνε είναι αυτή της υπερβολής. Πολύ γκάζι και φοβερά περιθώρια για κανιβαλισμός. Δεν έβλεπα όμως εμένα σε αυτο, δεν ταίριαζαν τα θέλω μας βρε αδερφέ.. Όταν συνταξιδευειεις και για να μην απόκοιμηθείς πρέπει να πηγαίνεις με 160+ ή για να ακολουθήσεις τον ταξιδιωτικό ρυθμό των υπολοίπων πρέπει να κατεβάζεις από 6η τότε κατι δεν ταιριάζει σε όλο το concept. Το μηχανακι τα κάνει όλα ΤΕΛΕΙΑ (για χώμα δεν γνωρίζω εκτός από βατούς χωματόδρομους) απλά θέλω να απολαμβάνω όλα αυτά που με περιτριγυρίζουν χωρίς να είμαι συνεχώς στην πρίζα αναζητώντας την τέλεια άσφαλτο για να το στρίψω όπως και εσυ λες. Κατι τελευταίο, ως κάτοχος και άλλων Ducati το έβρισκα και ολίγον τι «ιαπωνεζικο» κατι που για το ευρύ αγοραστικό κοινό μπορεί να είναι και προσόν. Για μένα ηταν λίγο «άοσμο» σε σχέση με τον χαρακτήρα που έβγαζαν τα μοντέλα τα οποία είχα στην κατοχή μου πριν από αυτο( monster 620, 749, hypermotard, monster s4r). Τέλος πάντων η άποψη μου είναι ότι μεγαλώνοντας κατάλαβα ότι όπως σε όλα τα πράγματα έτσι και στο θέμα της κατάλληλης μοτοσικλέτας μετράει το σωστό timing. Δεν υπήρχε περίπτωση πριν 10 χρόνια να αγοράσω V85 και να πουλήσω τόσο γρήγορα το μηχανακι των ονείρων μου και τα 160 αλογατα του.
 

Gi.XR

Μέλος
Όνομα
Giannis Hristoforos
Μοτό
Moto Guzzi v85 tt
Το multi είναι ένα απόλυτο μηχάνημα για δεινούς του είδους. Δεν καταλαβαίνω πως μπορείς να στρίψεις ή να εξαντλήσεις τα όρια σε ένα τέτοιο μηχανακι στους δρόμους μας αλλά η αίσθηση που μου άφηνε είναι αυτή της υπερβολής. Πολύ γκάζι και φοβερά περιθώρια για κανιβαλισμός. Δεν έβλεπα όμως εμένα σε αυτο, δεν ταίριαζαν τα θέλω μας βρε αδερφέ.. Όταν συνταξιδευειεις και για να μην απόκοιμηθείς πρέπει να πηγαίνεις με 160+ ή για να ακολουθήσεις τον ταξιδιωτικό ρυθμό των υπολοίπων πρέπει να κατεβάζεις από 6η τότε κατι δεν ταιριάζει σε όλο το concept. Το μηχανακι τα κάνει όλα ΤΕΛΕΙΑ (για χώμα δεν γνωρίζω εκτός από βατούς χωματόδρομους) απλά θέλω να απολαμβάνω όλα αυτά που με περιτριγυρίζουν χωρίς να είμαι συνεχώς στην πρίζα αναζητώντας την τέλεια άσφαλτο για να το στρίψω όπως και εσυ λες. Κατι τελευταίο, ως κάτοχος και άλλων Ducati το έβρισκα και ολίγον τι «ιαπωνεζικο» κατι που για το ευρύ αγοραστικό κοινό μπορεί να είναι και προσόν. Για μένα ηταν λίγο «άοσμο» σε σχέση με τον χαρακτήρα που έβγαζαν τα μοντέλα τα οποία είχα στην κατοχή μου πριν από αυτο( monster 620, 749, hypermotard, monster s4r). Τέλος πάντων η άποψη μου είναι ότι μεγαλώνοντας κατάλαβα ότι όπως σε όλα τα πράγματα έτσι και στο θέμα της κατάλληλης μοτοσικλέτας μετράει το σωστό timing. Δεν υπήρχε περίπτωση πριν 10 χρόνια να αγοράσω V85 και να πουλήσω τόσο γρήγορα το μηχανακι των ονείρων μου και τα 160 αλογατα του.
* τα 160+ και τα κατεβάσματα σε 5η εννοείται ότι αφορούν περιβάλλον εθνικής που δυστυχώς είναι αναγκαίο κακό σε όλα σχεδόν τα ταξίδια που έχω κάνει ειδικά όταν θες να προλάβεις καράβια, την βροχή ή να μαζέψεις κανα χιλιόμετρο για να βγει το πρόγραμμα. Αλλά τι σας λέω εσάς..
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Το multi είναι ένα απόλυτο μηχάνημα για δεινούς του είδους. Δεν καταλαβαίνω πως μπορείς να στρίψεις ή να εξαντλήσεις τα όρια σε ένα τέτοιο μηχανακι στους δρόμους μας αλλά η αίσθηση που μου άφηνε είναι αυτή της υπερβολής. Πολύ γκάζι και φοβερά περιθώρια για κανιβαλισμός. Δεν έβλεπα όμως εμένα σε αυτο, δεν ταίριαζαν τα θέλω μας βρε αδερφέ.. Όταν συνταξιδευειεις και για να μην απόκοιμηθείς πρέπει να πηγαίνεις με 160+ ή για να ακολουθήσεις τον ταξιδιωτικό ρυθμό των υπολοίπων πρέπει να κατεβάζεις από 6η τότε κατι δεν ταιριάζει σε όλο το concept. Το μηχανακι τα κάνει όλα ΤΕΛΕΙΑ (για χώμα δεν γνωρίζω εκτός από βατούς χωματόδρομους) απλά θέλω να απολαμβάνω όλα αυτά που με περιτριγυρίζουν χωρίς να είμαι συνεχώς στην πρίζα αναζητώντας την τέλεια άσφαλτο για να το στρίψω όπως και εσυ λες. Κατι τελευταίο, ως κάτοχος και άλλων Ducati το έβρισκα και ολίγον τι «ιαπωνεζικο» κατι που για το ευρύ αγοραστικό κοινό μπορεί να είναι και προσόν. Για μένα ηταν λίγο «άοσμο» σε σχέση με τον χαρακτήρα που έβγαζαν τα μοντέλα τα οποία είχα στην κατοχή μου πριν από αυτο( monster 620, 749, hypermotard, monster s4r). Τέλος πάντων η άποψη μου είναι ότι μεγαλώνοντας κατάλαβα ότι όπως σε όλα τα πράγματα έτσι και στο θέμα της κατάλληλης μοτοσικλέτας μετράει το σωστό timing. Δεν υπήρχε περίπτωση πριν 10 χρόνια να αγοράσω V85 και να πουλήσω τόσο γρήγορα το μηχανακι των ονείρων μου και τα 160 αλογατα του.
Τα είπες τέλεια..
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Stefane το θεμα με τις ταχυτητες 1η 2ρα υφηστατε???Οτι ειναι πολυ σκληρες κτλ???
Υφίσταται και μάλιστα λόγω σκληρότητας του κιβωτίου δυσκολευόμουν να βρω τη νέκρα και από πρώτη και από δευτέρα. Ο μηχανικός του Λυμπερόπουλου όταν του το ανέφερα με την υπόδειξη "ότι ίσως θέλει λίγο ρύθμιση ο συμπλέκτης" μου είπε κάπως απότομα ότι είναι υδραυλικός και δεν ρυθμίζεται. Εγώ μοτοσυκλέτα με υδραυλικό συμπλέκτη δεν είχα ποτέ αλλά φαντάστηκα ότι κάτι θα υπάρχει για να ρυθμίζεις π.χ. τους τζόγους της μανέτας ή την απόσταση από τα δάχτυλα. Και να που ο kuklinski ως κάτοχος με παρέμβαση του στο σχετικό θέμα για το Mandello επιβεβαίωσε πως και ρυθμίζει και πως ο δικός του είναι πολύ καλός. Δυστυχώς στην Ελλάδα τέτοια πράγματα από τους μηχανικούς τα συναντάμε συχνά προϊόν τεμπελιάς μάλλον παρά γνώσεων.... απλά δεν ασχολήθηκε για να δει ότι έχει.

Πάντως όπως έγραψα -κάπου στα πεταχτά- εμένα η μηχανή σαν σύνολο μου άρεσε και ενώ την οδήγησα με καλύτερες καιρικές συνθήκες από άλλα παιδιά δεν με "έψησε" καθόλου η ζέστη από τον κινητήρα. Ακόμη και αν ήταν έτσι το κιβώτιο για τον χαρακτήρα της μοτοσυκλέτας και για ταξιδιωτική χρήση δεν θα είχα κανένα πρόβλημα.

Σχετικά με τα άλογα... και γενικά.... είμαι σίγουρος πως προτιμώ 100-120 άλογα όταν αποδίδονται με ωραίο τρόπο και κυρίως αν η μοτοσυκλέτα "στρίβει" ωραία. Τα 160 άλογα πλέον στις μοτοσυκλέτες εκ των πραγμάτων εξημερώνονται με πολλά ηλεκτρονικά γιατί αλλιώς πολύ λίγοι θα κατάφερναν να τα χειριστούν αφού το παραμικρό λάθος θα σήμαινε....
Οπότε το Mandello με την ωραία του ροπή και με τα 115 άλογα, με τα ηλεκτρονικά όλα στο off θα ήταν μια υπέροχη μοτοσυκλέτα. Όμως μάλλον θα έβαζα το χέρι βαθύτερα στη τσέπη και θα έπαιρνα την ακριβή έκδοση με τις Ohlins (αν ήταν να έχω μόνο αυτήν) ακριβώς για να μπορεί να μου δώσει τα πλουσίότερα χαμόγελα στα στροφιλίκια.
Προσωπικά καρφί δε μου καίγεται αν είναι η καλύτερη, η δυνατότερη, η πιο στριφτερή. Μου άρεσε όπως στεκόταν στο δρόμο, μου άρεσαν οι επιταχύνσεις της, μού άρεσε ο ήχος της, μου άρεσε η προσοχή στη λεπτομέρεια και η ποιότητα κατασκευής της και τελικά μου άρεσε να τη κοιτάω. Οπότε αφού είχε τόσα "μου άρεσε".... δε μου χρειάζεται κάτι άλλο για να είναι ψηλά στη λίστα των προτιμήσεων μου.
 
Τελευταία επεξεργασία:

kuklinski

Μέλος
Όνομα
Αντώνης
Μοτό
Cr250
Stf έπιασες το νόημα τέλεια
Ακριβώς τα ίδια θα περιέγραφα κ εγώ. ..

Εστιαστε στο τι θέλετε κ μπορείτε εσείς, όχι το μάρκετινγκ ..
.ροπή, ήχος ,αίσθηση.....δεν κατεβαίνω στα MotoGP
 

Gi.XR

Μέλος
Όνομα
Giannis Hristoforos
Μοτό
Moto Guzzi v85 tt
Καλησπερα στην ομάδα! Γνωρίζει κάποιος αν με την touring ζελατίνα της εταιρίας λύνεται το πρόβλημα του αέρα στα v85?? Γιατί με την μαμά ζελατινα πολύ το ξύλο! Είδα ότι κάποιος φίλος έχει τοποθετήσει πλαστικά για να καλυψει το κενό μεταξύ ρεζερβουάρ και ανάρτησης μπροστά. Υπάρχει και από εκεί πρόβλημα;
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Stf έπιασες το νόημα τέλεια
Ακριβώς τα ίδια θα περιέγραφα κ εγώ. ..

Εστιαστε στο τι θέλετε κ μπορείτε εσείς, όχι το μάρκετινγκ ..
.ροπή, ήχος ,αίσθηση.....δεν κατεβαίνω στα MotoGP
Δηλαδή αν είχε 140-150 άλογα δεν θα ψωνιζαμε? :wacky:
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Δηλαδή αν είχε 140-150 άλογα δεν θα ψωνιζαμε? :wacky:
Προφανώς εννοεί για τον κάθε άνθρωπο οι ανάγκες και τα θέλω είναι διαφορετικά. Εσύ μπορεί να ψώνιζες και εγώ όχι. Όποιος θέλει 150 άλογα επειδή το θέλει αυτός και όχι επειδή το μάρκετινγκ του το "επέβαλε" καλά έκανε και το πήρε. Δεν είναι και λίγοι όμως αυτοί που την επόμενη μέρα διαπιστώσανε ότι αγόρασαν κάτι που δεν το χρειαζόντουσαν ή δεν μπορούσαν να το ευχαριστηθούν.
Κανένας δεν είπε ότι στα 120 άλογα τελειώνει ο μοτοσυκλετισμός. Ούτε όμως ότι η διασκέδαση με τη μοτοσυκλέτα είναι άρρηκτα συνδεδεμένη με τα υπερ-άλογα.... Ειδικά σε μια χώρα σαν την Ελλάδα που εκτός από τους ανύπαρκτους δρόμους είναι και ανύπαρκτες οι κάθε είδους δομές που θα μπορούσαμε να χρησιμοποιήσουμε κάποιες μοτοσυκλέτες εξαντλώντας -λέμε τώρα- τις δυνατότητες τους.
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Προφανώς εννοεί για τον κάθε άνθρωπο οι ανάγκες και τα θέλω είναι διαφορετικά. Εσύ μπορεί να ψώνιζες και εγώ όχι. Όποιος θέλει 150 άλογα επειδή το θέλει αυτός και όχι επειδή το μάρκετινγκ του το "επέβαλε" καλά έκανε και το πήρε. Δεν είναι και λίγοι όμως αυτοί που την επόμενη μέρα διαπιστώσανε ότι αγόρασαν κάτι που δεν το χρειαζόντουσαν ή δεν μπορούσαν να το ευχαριστηθούν.
Κανένας δεν είπε ότι στα 120 άλογα τελειώνει ο μοτοσυκλετισμός. Ούτε όμως ότι η διασκέδαση με τη μοτοσυκλέτα είναι άρρηκτα συνδεδεμένη με τα υπερ-άλογα.... Ειδικά σε μια χώρα σαν την Ελλάδα που εκτός από τους ανύπαρκτους δρόμους είναι και ανύπαρκτες οι κάθε είδους δομές που θα μπορούσαμε να χρησιμοποιήσουμε κάποιες μοτοσυκλέτες εξαντλώντας -λέμε τώρα- τις δυνατότητες τους.
Τα 140 άλογα θα έφερναν πολύ καλύτερα φρένα, αναρτήσεις, γεωμετρία κλπ κλπ....
Προφανώς και ο μέσος αναβάτης δεν θα εξαντλήσει τις δυνατότητες μιας τέτοιας ιπποδύναμης, αλλα μήπως εξαντλεί και τα 100-110?
Για αυτό λέω μην "κολλάμε" στα νούμερα, αλλά στο όλο πακέτο
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Τα 140 άλογα θα έφερναν πολύ καλύτερα φρένα, αναρτήσεις, γεωμετρία κλπ κλπ....
Προφανώς και ο μέσος αναβάτης δεν θα εξαντλήσει τις δυνατότητες μιας τέτοιας ιπποδύναμης, αλλα μήπως εξαντλεί και τα 100-110?
Για αυτό λέω μην "κολλάμε" στα νούμερα, αλλά στο όλο πακέτο
Ενώ νιώθω ότι θέλουμε να πούμε περίπου το ίδιο κάπου σκοντάφτω.... Δεν υπάρχουν καλύτερα φρένα, αναρτήσεις κτλ στα πολλά άλογα. Υπάρχουν αντίστοιχα των δυνατοτήτων μιας μοτοσυκλέτας. Το θέμα είναι να υπάρχει μια αρμονική σύνδεση των δυνατοτήτων μιας μοτοσυκλέτας. Αν βάλεις τα φρένα του XR 1000 σε μια μοτοσυκλέτα 50 αλόγων θα είναι ένα αίσχος, θα δουλεύει το abs με υπερωρίες. Βασικά ότι πληρώνεις παίρνεις αλλά πάντα αυτό είναι προσαρμοσμένο στις δυνατότητες μιας μοτοσυκλέτας και αναλόγως της κατηγορίας ή του είδους της. Από εκεί και πέρα δεν είναι ότι "κολλάμε".... Είναι ότι προτιμάμε αυτό και όχι το άλλο και η προτίμηση αυτή είναι πάντα συγκυριακή και εξαρτάται από την οικονομική κατάσταση, το είδος του μοτοσυκλετισμού που μας ταιριάζει την τρέχουσα στιγμή και το πεδίο εφαρμογής του. Αυτά αποτελούν τελικά το όλο πακέτο.

Ας μπορούσα και θα είχα έναν στάβλο με 10 μοτοσυκλέτες, αλλά και πάλι είμαι σίγουρος ότι τις μισές τουλάχιστον θα τις κινούσα πολύ σπάνια.....
 
Top Bottom