Moto Guzzi V85

tsak8

Μέλος
Περιοχή
Ζωγραφου
Όνομα
Χρηστος
Μοτό
R 1200 GS
Ναι ατυχής χαρακτηρισμός, ψαλίδι εννοούσα με τον άξονα απο την μια μεριά του.

Στάλθηκε από το LG-H930 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

amyroukai

Μέλος
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
pegaso '00, fzs1000 '01
Ναι ατυχής χαρακτηρισμός, ψαλίδι εννοούσα με τον άξονα απο την μια μεριά του.

Στάλθηκε από το LG-H930 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Έτσι είναι σχεδόν όλα τα ψαλίδια, δεν με ξενίζει αυτό. Την σαμπρέλα θεωρητικά μπορείς να την μαντάρεις και χωρίς να βγει η ρόδα, σε επαρκώς μαλακά λάστιχα. Η γενικότερη φιλοσοφία πίσω από την επιλογή, δεδομένου ότι δεν είναι "εκτός δρόμου" μοτοσικλέτα, είναι περίεργη. Ίσως για να βγει να πιο φτηνή από vstrom κλπ;
 

KTiNoS

Μέλος
Όνομα
Athanassiou Nikos
Μοτό
XT 600 sm TDM 900
Νίκο ακόμα και η χοντα δεν γλίτωσε τα κωμικά λάθη. Αυτό δείχνει πολύ πιο απλό από το στελβιο.
Αν μπεις στο φόρουμ της Ελ. Λέσχης Μ. Γκούτσι και ψάξεις προβλήματα στέλβιο
θα έρθεις εδώ και θα λες τη Χόντα λέοπαρντ
:yew:
 
Reactions: Gus

tsak8

Μέλος
Περιοχή
Ζωγραφου
Όνομα
Χρηστος
Μοτό
R 1200 GS
Έτσι είναι σχεδόν όλα τα ψαλίδια, δεν με ξενίζει αυτό. Την σαμπρέλα θεωρητικά μπορείς να την μαντάρεις και χωρίς να βγει η ρόδα, σε επαρκώς μαλακά λάστιχα. Η γενικότερη φιλοσοφία πίσω από την επιλογή, δεδομένου ότι δεν είναι "εκτός δρόμου" μοτοσικλέτα, είναι περίεργη. Ίσως για να βγει να πιο φτηνή από vstrom κλπ;
Η λεξη κλειδί είναι το θεωρητικά (και προϋπόθεση το μαλακά λάστιχα;).
Εγώ ας πούμε που έχω το on off μηχανάκι και αυτό το γλυκοκοιταω δεν εχω τα σύνεργα την εμπειρία και την ικανότητα να κάνω κάτι τέτοιο, ενώ ενα κορδόνι μπορώ να βάλω.
Και σαν εμένα είναι η πλειοψηφία των υποψηφιων αγοραστών, οι εντουραδες δεν θα κοιτάξουν το V85.

Στάλθηκε από το LG-H930 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

KTiNoS

Μέλος
Όνομα
Athanassiou Nikos
Μοτό
XT 600 sm TDM 900
Εγώ ας πούμε που έχω το on off μηχανάκι και αυτό το γλυκοκοιταω δεν εχω τα σύνεργα την εμπειρία και την ικανότητα να κάνω κάτι τέτοιο, ενώ ενα κορδόνι μπορώ να βάλω.
κι ένα φαστ μπορείς να ψεκάσεις εύκολα όμως
 

amyroukai

Μέλος
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
pegaso '00, fzs1000 '01
κι ένα φαστ μπορείς να ψεκάσεις εύκολα όμως
ξεφεύγουμε από το θέμα, αλλά το φαστ αν έχει σκιστεί η σαμπρέλα, πιάνει; Αυτό με τις σαμπρέλες με "ενοχλεί" και στο δικό μου Ιταλικό θαύμα. Πλεονεκτήματα στην άσφαλτο, μηδέν, ίσα ίσα που ξεφουσκώνει και το λάστιχο απότομα.
 

amyroukai

Μέλος
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
pegaso '00, fzs1000 '01
νομιζω το νεο africa CRF1000 εχει σαμπρελες.....
έχει σαφώς χωμάτινο σχεδιασμό από πλευράς τροχών και αναρτήσεων. ενώ τα ΚΤΜ που είναι καθαρά ασφάλτινες κατασκευές, είναι με tubeless.

προφανώς αστειεύομαι με το τελευταίο, όχι το λέω γιατί δεν ξέρεις ποτέ...
 

akis69

Μέλος
Όνομα
ακης
Μοτό
dl650
Πήγα το Σάββατο και το έκανα μια μικρή βόλτα.
Ελαφριά αίσθηση,ωραίες αναρτήσεις,πολύ δυνατά φρένα (ανέβηκα στο στρωμ να φύγω και λέω που πάω με το bmx; ) ,Όσο γκάζι χρειάζεται νομίζω,πολύ ωραίος μπάσος ήχος ειδικά στις μεσαίες.
Τρως αρκετό αέρα, φαντάζομαι με μια μεγαλύτερη ζελατίνα θα βελτιώνεται το θεμα.
Η θέση οδήγησης μια χαρά,κουμπωσα κατευθείαν χωρίς να μου φανεί κάτι περίεργο.
Η οθόνη έχει ότι χρειάζεται να βλέπεις αλλά δεν είμαι και πολύ φαν τους.
Γενικά μου άφησε πολύ θετική αίσθηση.
Μου είπαν ότι μέχρι τέλη Μάη έχουν σαν δώρο και 4 χρόνια δωρεάν σέρβις ανταλλακτικά και εργασία.


Στάλθηκε από το Redmi 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

Phoenix

μοτο σελεμπριτυ
ADVRIDE Team
Περιοχή
Χαλκιδα
Όνομα
Στεργιος
Μοτό
bmw r1200gs adve
χουσβαρνα 510 πιστολ
Πήγα το Σάββατο και το έκανα μια μικρή βόλτα.
Ελαφριά αίσθηση,ωραίες αναρτήσεις,πολύ δυνατά φρένα (ανέβηκα στο στρωμ να φύγω και λέω που πάω με το bmx; ) ,Όσο γκάζι χρειάζεται νομίζω,πολύ ωραίος μπάσος ήχος ειδικά στις μεσαίες.
Τρως αρκετό αέρα, φαντάζομαι με μια μεγαλύτερη ζελατίνα θα βελτιώνεται το θεμα.
Η θέση οδήγησης μια χαρά,κουμπωσα κατευθείαν χωρίς να μου φανεί κάτι περίεργο.
Η οθόνη έχει ότι χρειάζεται να βλέπεις αλλά δεν είμαι και πολύ φαν τους.
Γενικά μου άφησε πολύ θετική αίσθηση.
Μου είπαν ότι μέχρι τέλη Μάη έχουν σαν δώρο και 4 χρόνια δωρεάν σέρβις ανταλλακτικά και εργασία.


Στάλθηκε από το Redmi 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Eιχε δυναμη ?
πως το ειδες?
φαντασου το με τριβαλιτσο και διπλο ατομο πως θα πηγαινε?
 

akis69

Μέλος
Όνομα
ακης
Μοτό
dl650
Eιχε δυναμη ?
πως το ειδες?
φαντασου το με τριβαλιτσο και διπλο ατομο πως θα πηγαινε?
Συγκριτικά με το στρώμ μου (το παλιό καλό 650) είχε σαφώς μεγαλύτερη ροπή και δύναμη.
Δουλεύει πιο χαμηλά απτό στρωμ,και στο άνοιγμα του γκαζιού για μένα ήταν μια χαρά για την κατηγορία του.
Και με φορτίο πιστεύω ότι θα είναι μια χαρά.
Α, νομίζω ότι δεν βολεύει πολύ στην όρθια οδήγηση,δεν σου δίνει καλό γκριπ το ντεπόζιτο να σφίξεις τους προσαγωγούς.
Σε ένα πεζοδρόμιο που ανεβοκατεβηκα οι αναρτήσεις δούλεψαν μια χαρά,χωρίς γδουπους κλπ.

Στάλθηκε από το Redmi 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

STF

Minimalist
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
YAMAHA WR250R
Πάντως ως προς το σχεδιασμό -στα μάτια μου- είναι από τις ασχημότερες μοτοσυκλέτες που έχω δει από τότε που άρχισε να με ενδιαφέρει ο μοτοσυκλετισμός και βάφοντας το πλαίσιο κόκκινο το έκαναν ακόμη χειρότερο. Πρώτον γιατί τονίζουν όλους τους ανάγλυφους όγκους που βγαίνουν από το πλαίσιο και δεύτερον γιατί τονίζουν τις προεξοχές του ιδίου του πλαισίου (στις χειρολαβές του συνεπιβάτη και στη περιοχή της μάσκας). Το σύνολο πολιορκείται από μια επίδειξη έλλειψης της αρμονίας. Ούτε πριν από 20 χρόνια -μα τι λέω- ούτε πριν από 30 χρόνια δε θα ήταν αποδεκτός ο σχεδιασμός της (δε ξέρω βέβαια τι θα γίνει μετά από άλλα 20 χρόνια).
Ακόμη και το Honda Zommer μπορείς να το καταπιείς, τουλάχιστον αυτό φωνάζει πως δεν είμαι μοτοσυκλέτα είμαι όχημα μεταφοράς εργαλείων/προσωπικού. Το V85 δε το καταπίνεις με τίποτα. Μα μπορεί να είναι αποτέλεσμα Ιταλού σχεδιαστή αυτό; Άποψη μου και με το συμπάθειο.

 
Τελευταία επεξεργασία:

petros KLR

Μέλος
Περιοχή
ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ ΑΤΤΙΚΗΣ
Όνομα
ΠΕΤΡΟΣ
Μοτό
KAWASAKI KLR 650
Πάντως ως προς το σχεδιασμό -στα μάτια μου- είναι από τις ασχημότερες μοτοσυκλέτες που έχω δει από τότε που άρχισε να με ενδιαφέρει ο μοτοσυκλετισμός και βάφοντας το πλαίσιο κόκκινο το έκαναν ακόμη χειρότερο. Πρώτον γιατί τονίζουν όλους τους ανάγλυφους όγκους που βγαίνουν από το πλαίσιο και δεύτερον γιατί τονίζουν τις προεξοχές του ιδίου του πλαισίου (στις χειρολαβές του συνεπιβάτη και στη περιοχή της μάσκας). Το σύνολο πολιορκείται από μια επίδειξη έλλειψης της αρμονίας. Ούτε πριν από 20 χρόνια -μα τι λέω- ούτε πριν από 30 χρόνια δε θα ήταν αποδεκτός ο σχεδιασμός της (δε ξέρω βέβαια τι θα γίνει μετά από άλλα 20 χρόνια).
Ακόμη και το Honda Zommer μπορείς να το καταπιείς, τουλάχιστον αυτό φωνάζει πως δεν είμαι μοτοσυκλέτα είμαι όχημα μεταφοράς εργαλείων/προσωπικού. Το V85 δε το καταπίνεις με τίποτα. Μα μπορεί να είναι αποτέλεσμα Ιταλού σχεδιαστή αυτό; Άποψη μου και με το συμπάθειο.

Κ ομως εμενα ακριβως αυτα που τονιζεις...με τρελαινουν....τη γουσταρω πολυ τη MG.....ειχα καιρο να κολησω με μηχανακι....πανε 8χρονια απο το Tiger800...το ιδιο κ τοτε που κ εκεινο βγηκε με κοκκινο πλαισιο...τυχαιο αραγε.....γουστα ειναι αυτα !!!!!
Στο MG...θεωρω ταμαμ τον κυβισμο...την απουσια πλαστικων.....το μινιμαλ φαιρινγκ....την εμφανη αρχοντια του κινητηρα....την ανετη για δυο σελα....την ελαφρια αισθηση κ γενικα ειναι οσο πρεπει..!!!!
 

STF

Minimalist
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
YAMAHA WR250R
Κ ομως εμενα ακριβως αυτα που τονιζεις...με τρελαινουν....τη γουσταρω πολυ τη MG.....ειχα καιρο να κολησω με μηχανακι....πανε 8χρονια απο το Tiger800...το ιδιο κ τοτε που κ εκεινο βγηκε με κοκκινο πλαισιο...τυχαιο αραγε.....γουστα ειναι αυτα !!!!!
Στο MG...θεωρω ταμαμ τον κυβισμο...την απουσια πλαστικων.....το μινιμαλ φαιρινγκ....την εμφανη αρχοντια του κινητηρα....την ανετη για δυο σελα....την ελαφρια αισθηση κ γενικα ειναι οσο πρεπει..!!!!
Να ρωτήσω, την έχεις δει από κοντά;
Στη δεύτερη παράγραφο λίγο-πολύ περιγράφεις το πρακτικό του πράγματος με το οποίο εγώ δεν ασχολήθηκα.
Εγώ έμεινα στο εμφανισιακό/σχεδιαστικό κομμάτι της μηχανής γιατί αν δε μου κάνει κλικ όλα τα πρακτικά όσο καλά και να 'ναι, δεν...
*Το είδε και αυτό ο Giorgetto Giugiaro πριν κλείσει τα μάτια του!

Φυσικά όταν μιλάμε για το προσωπικό γούστο του καθενός δεν υπάρχει όριο και περιορισμός, αλλά βρε παιδάκι μου... ότι έβρισκαν σκόρπιο στην αποθήκη του έβαζαν;
 

amyroukai

Μέλος
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
pegaso '00, fzs1000 '01
Από κοντά και από φωτό είναι πολύ αρμονικό σε όγκο και όλες οι λεπτομέρειες πολύ προσεγμένες.
 

STF

Minimalist
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
YAMAHA WR250R
Από κοντά και από φωτό είναι πολύ αρμονικό σε όγκο και όλες οι λεπτομέρειες πολύ προσεγμένες.
Πάει κι αυτός... καημένε Πήγασε, η ομορφιά σου γονάτισε μπροστά στον δίκυκλο Αϊφελ..... :)
 

amyroukai

Μέλος
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
pegaso '00, fzs1000 '01
Δεν έχει σχέση το ένα με το άλλο.

Σήμερα είδα πρώτη φορά ζωντανό ένα κατσίβα navigator το οποίο πολύ μου άρεσε ήταν σαν τον πήγασο αλλά πιο αντρικό οπότε μάλλον δεν έχει χαλάσει αισθητικό κριτήριο ακόμα
 

STF

Minimalist
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
YAMAHA WR250R
Βρε 'συ, ο Πήγασος είναι γλυπτό με περίτεχνες καμπύλες (όπως και το navigator), αυτό το... το... το.... τέλος πάντων! :p
 

akis69

Μέλος
Όνομα
ακης
Μοτό
dl650
Κι εμένα μου αρέσει.
Παντρεύει 2-3 στυλ μοτοσυκλετών.
Και μάλιστα πίστευα πως το δίχρωμο τρίχρωμο τι είναι τεσπά,θα ήταν λίγο κιτς αλλά σε σχέση με ένα γκρι ασημί μονόχρωμο που είχε,αυτό μαρεσε πολύ περισσότερο.
Και το στελβιο είναι αμφιλεγόμενης ομορφιάς.
 

petros KLR

Μέλος
Περιοχή
ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ ΑΤΤΙΚΗΣ
Όνομα
ΠΕΤΡΟΣ
Μοτό
KAWASAKI KLR 650
Εδω μου αρεσει το Stelvio.....το TT85 δεν θα μου αρεσε !!!
Το ειδα απο κοντα....οντως ειναι αρμονικο κ πανεμορφο για μενα !!!!
Το πρακτικο μερος το εγραψα για να αιτιολογησω την αποψη μου.....δυστυχως η ευτυχως...προσωπικα αν δεν μου αρεσει οτιδηποτε αισθητικα.....οσοοοο καλο χρυσο δημοφιλης vlfm....κ να ειναι δεν προκειται να προβω σε αποκτηση !!!!
 
Top Bottom