Έτσι είναι σχεδόν όλα τα ψαλίδια, δεν με ξενίζει αυτό. Την σαμπρέλα θεωρητικά μπορείς να την μαντάρεις και χωρίς να βγει η ρόδα, σε επαρκώς μαλακά λάστιχα. Η γενικότερη φιλοσοφία πίσω από την επιλογή, δεδομένου ότι δεν είναι "εκτός δρόμου" μοτοσικλέτα, είναι περίεργη. Ίσως για να βγει να πιο φτηνή από vstrom κλπ;Ναι ατυχής χαρακτηρισμός, ψαλίδι εννοούσα με τον άξονα απο την μια μεριά του.
Στάλθηκε από το LG-H930 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Αν μπεις στο φόρουμ της Ελ. Λέσχης Μ. Γκούτσι και ψάξεις προβλήματα στέλβιοΝίκο ακόμα και η χοντα δεν γλίτωσε τα κωμικά λάθη. Αυτό δείχνει πολύ πιο απλό από το στελβιο.
Η λεξη κλειδί είναι το θεωρητικά (και προϋπόθεση το μαλακά λάστιχα.Έτσι είναι σχεδόν όλα τα ψαλίδια, δεν με ξενίζει αυτό. Την σαμπρέλα θεωρητικά μπορείς να την μαντάρεις και χωρίς να βγει η ρόδα, σε επαρκώς μαλακά λάστιχα. Η γενικότερη φιλοσοφία πίσω από την επιλογή, δεδομένου ότι δεν είναι "εκτός δρόμου" μοτοσικλέτα, είναι περίεργη. Ίσως για να βγει να πιο φτηνή από vstrom κλπ;
κι ένα φαστ μπορείς να ψεκάσεις εύκολα όμωςΕγώ ας πούμε που έχω το on off μηχανάκι και αυτό το γλυκοκοιταω δεν εχω τα σύνεργα την εμπειρία και την ικανότητα να κάνω κάτι τέτοιο, ενώ ενα κορδόνι μπορώ να βάλω.
ξεφεύγουμε από το θέμα, αλλά το φαστ αν έχει σκιστεί η σαμπρέλα, πιάνει; Αυτό με τις σαμπρέλες με "ενοχλεί" και στο δικό μου Ιταλικό θαύμα. Πλεονεκτήματα στην άσφαλτο, μηδέν, ίσα ίσα που ξεφουσκώνει και το λάστιχο απότομα.κι ένα φαστ μπορείς να ψεκάσεις εύκολα όμως
έχει σαφώς χωμάτινο σχεδιασμό από πλευράς τροχών και αναρτήσεων. ενώ τα ΚΤΜ που είναι καθαρά ασφάλτινες κατασκευές, είναι με tubeless.νομιζω το νεο africa CRF1000 εχει σαμπρελες.....
Eιχε δυναμη ?Πήγα το Σάββατο και το έκανα μια μικρή βόλτα.
Ελαφριά αίσθηση,ωραίες αναρτήσεις,πολύ δυνατά φρένα (ανέβηκα στο στρωμ να φύγω και λέω που πάω με το bmx; ) ,Όσο γκάζι χρειάζεται νομίζω,πολύ ωραίος μπάσος ήχος ειδικά στις μεσαίες.
Τρως αρκετό αέρα, φαντάζομαι με μια μεγαλύτερη ζελατίνα θα βελτιώνεται το θεμα.
Η θέση οδήγησης μια χαρά,κουμπωσα κατευθείαν χωρίς να μου φανεί κάτι περίεργο.
Η οθόνη έχει ότι χρειάζεται να βλέπεις αλλά δεν είμαι και πολύ φαν τους.
Γενικά μου άφησε πολύ θετική αίσθηση.
Μου είπαν ότι μέχρι τέλη Μάη έχουν σαν δώρο και 4 χρόνια δωρεάν σέρβις ανταλλακτικά και εργασία.
Στάλθηκε από το Redmi 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Συγκριτικά με το στρώμ μου (το παλιό καλό 650) είχε σαφώς μεγαλύτερη ροπή και δύναμη.Eιχε δυναμη ?
πως το ειδες?
φαντασου το με τριβαλιτσο και διπλο ατομο πως θα πηγαινε?
Κ ομως εμενα ακριβως αυτα που τονιζεις...με τρελαινουν....τη γουσταρω πολυ τη MG.....ειχα καιρο να κολησω με μηχανακι....πανε 8χρονια απο το Tiger800...το ιδιο κ τοτε που κ εκεινο βγηκε με κοκκινο πλαισιο...τυχαιο αραγε.....γουστα ειναι αυτα !!!!!Πάντως ως προς το σχεδιασμό -στα μάτια μου- είναι από τις ασχημότερες μοτοσυκλέτες που έχω δει από τότε που άρχισε να με ενδιαφέρει ο μοτοσυκλετισμός και βάφοντας το πλαίσιο κόκκινο το έκαναν ακόμη χειρότερο. Πρώτον γιατί τονίζουν όλους τους ανάγλυφους όγκους που βγαίνουν από το πλαίσιο και δεύτερον γιατί τονίζουν τις προεξοχές του ιδίου του πλαισίου (στις χειρολαβές του συνεπιβάτη και στη περιοχή της μάσκας). Το σύνολο πολιορκείται από μια επίδειξη έλλειψης της αρμονίας. Ούτε πριν από 20 χρόνια -μα τι λέω- ούτε πριν από 30 χρόνια δε θα ήταν αποδεκτός ο σχεδιασμός της (δε ξέρω βέβαια τι θα γίνει μετά από άλλα 20 χρόνια).
Ακόμη και το Honda Zommer μπορείς να το καταπιείς, τουλάχιστον αυτό φωνάζει πως δεν είμαι μοτοσυκλέτα είμαι όχημα μεταφοράς εργαλείων/προσωπικού. Το V85 δε το καταπίνεις με τίποτα. Μα μπορεί να είναι αποτέλεσμα Ιταλού σχεδιαστή αυτό; Άποψη μου και με το συμπάθειο.
Να ρωτήσω, την έχεις δει από κοντά;Κ ομως εμενα ακριβως αυτα που τονιζεις...με τρελαινουν....τη γουσταρω πολυ τη MG.....ειχα καιρο να κολησω με μηχανακι....πανε 8χρονια απο το Tiger800...το ιδιο κ τοτε που κ εκεινο βγηκε με κοκκινο πλαισιο...τυχαιο αραγε.....γουστα ειναι αυτα !!!!!
Στο MG...θεωρω ταμαμ τον κυβισμο...την απουσια πλαστικων.....το μινιμαλ φαιρινγκ....την εμφανη αρχοντια του κινητηρα....την ανετη για δυο σελα....την ελαφρια αισθηση κ γενικα ειναι οσο πρεπει..!!!!
Πάει κι αυτός... καημένε Πήγασε, η ομορφιά σου γονάτισε μπροστά στον δίκυκλο Αϊφελ.....Από κοντά και από φωτό είναι πολύ αρμονικό σε όγκο και όλες οι λεπτομέρειες πολύ προσεγμένες.