Moto Guzzi V85

KTiNoS

Μέλος
Όνομα
Athanassiou Nikos
Μοτό
XT 600 sm TDM 900
ροσωπικά δεν θα καταλάβω ποτέ γιατί δεν βάζουν πλήρως ρυθμιζόμενη ανάρτηση και γιατί σαμπρέλες, γιατί.
Γιατί στο Stelvio που ήταν χωρίς σαμπρέλες ξεφούσκωναν τα λάστιχα !
Έχαναν αέρα απ τις φλατζούλες για τις ακτίνες.
Οπότε οι άνθρωποι το είδαν έξυπνα το πράμα !!!
:cool:

Νικολα το 850 ειναι κομενο και ραμενο για σενα:yew:,ασε που θα σε βρισκω ευκολα λογω τρικολορε,στα οδοιπορικα..πιστευω οτι πρεπει να του δωσεις μια ευκαρια
Τώρα αν σου πω ότι ΕΓΩ τους είπα να το φτιάξουν, προφανώς δεν θα με πιστέψεις έτσι?
Μόνο που τότενες τους είχα πει ότι ένα τέτοιο μηχανάκι πρέπει να είναι ΚΑΙ αξιόπιστο
πράγμα το οποίο θα ελεγχθεί (από σοβαρούς ανθρώπους) και θα δούμε
:cool:
υγ
Είχα μοτο γκούτσι και στα 40 000 πήρα βαλβίδες και έμβολα στη μασχάλη.
Είχα και Γιαμάχα που εδώ και κάμποσα χρόνια γυρνάω πόλεις και βνα χωρίς να έχω μείνει ΠΟΤΕ.
-Γιατί να επιστρέψω?
Για τη γκλαμουριά της υπόθεσης ή για το Μέιντ ιν Ίταλι?
:cns:

Έτσι λέει Μανώλη! Θα του δώσω βολτα το δικο μου και μετά δεν θα κατεβαίνει απο αυτό..
Απεύχομαι
Αλλά μια μέρα βροχερή θα κοιτάς τις σταγόνες στο τζάμι και θα βλέπεις την (κωλο)φάτσα μου
που θα σου λέει...
-Εγώ στα έλεεεεγα αλλά εσύ με έεεεγραφεεεες.....
ενώ θα αναρωιτιέσαι ποιός άραγε να είναι ο πυρηνικός μηχανικός
ΠΟΥ ΜΟΝΟ ΑΥΤΟΣ ΞΕΡΕΙ
τι θέλει το μηχανάκι για να δουλέψει...
:ha


Περιμένετε κανά χρόνο να δείτε αν είναι αξιόπιστο και μετά τα σκάτε
Το παρελθόν τους εδώ και κάμποσα χρόνια λέει αναξιόπιστοι.
Κι αυτό το τελευταίο το λέω σοβαρά και δεν αφορά ΜΟΝΟ ηλεκτρικά και λάδια
αλλά μοτέρ που στα 100000 χλμ είχαν λιώσει.
Τα έχω δει δεν τα έχω διαβάσει.
 
Τελευταία επεξεργασία:

zissimo

Μέλος
Περιοχή
Πατρα
Όνομα
Ζησιμος
Μοτό
BMW r 100 gs pd , BMW r 1150 r
Πρωί - πρωί με την δροσούλα M.G.V 85 TT test ride .
Απλά εξαιρετική . Τρομερή γεωμετρία , φρένα , θέση οδηγήσεως ,ελαστικότητα κινητήρος . Δεν την πήγα χώμα αλλά σε σβέλτη βολτούλα σε σκόρπιο χαλικάκι με εντυπωσίασε . Ευχαριστώ πολύ Piaggio Papanikolaou Patras .

 

πυξιδας990

Μέλος
Περιοχή
Λεωνιδιο Τσακωνιας
Όνομα
μανωλης
Μοτό
aprilia DORSODURO RED
Ελα καλημέρα, εδώ είμαστε. Ουτε μουντό ούτε κραυγαλεο!
Ktinos η φωνή της λογικής που χρειάζομαι πριν κάνω την μαλακια


Στάλθηκε από το LG-H930 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Ωραιο χρωμα ετσι
 

ibar

Μέλος
Περιοχή
Αρτεμιδα
Όνομα
Ηλιας
Μοτό
r1200gs
Ελα καλημέρα, εδώ είμαστε. Ουτε μουντό ούτε κραυγαλεο!
Ktinos η φωνή της λογικής που χρειάζομαι πριν κάνω την μαλακια


Στάλθηκε από το LG-H930 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Νομίζω το πιο ωραίο

Στάλθηκε από το SM-A320FL μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

akis69

Μέλος
Όνομα
ακης
Μοτό
F800gs
Εννοείται μόνο το τρικολόρε με το κίτρινο. Τα άλλα που λες, αν ισχύει αυτό που έγραψε ο Άκης για τέσσερα χρόνια "τα πάντα πληρωμένα" εγγύηση/συντήρηση....
Αυτό μου το είπε ο αντιπρόσωπος εδώ στην Πάτρα.
Φαντάζομαι ότι δεν είναι δικιά του προωθητικη ενέργεια αλλαγής εταιρείας.
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Γιατί στο Stelvio που ήταν χωρίς σαμπρέλες ξεφούσκωναν τα λάστιχα !
Έχαναν αέρα απ τις φλατζούλες για τις ακτίνες.
Οπότε οι άνθρωποι το είδαν έξυπνα το πράμα !!!
:cool:



Τώρα αν σου πω ότι ΕΓΩ τους είπα να το φτιάξουν, προφανώς δεν θα με πιστέψεις έτσι?
Μόνο που τότενες τους είχα πει ότι ένα τέτοιο μηχανάκι πρέπει να είναι ΚΑΙ αξιόπιστο
πράγμα το οποίο θα ελεγχθεί (από σοβαρούς ανθρώπους) και θα δούμε
:cool:
υγ
Είχα μοτο γκούτσι και στα 40 000 πήρα βαλβίδες και έμβολα στη μασχάλη.
Είχα και Γιαμάχα που εδώ και κάμποσα χρόνια γυρνάω πόλεις και βνα χωρίς να έχω μείνει ΠΟΤΕ.
-Γιατί να επιστρέψω?
Για τη γκλαμουριά της υπόθεσης ή για το Μέιντ ιν Ίταλι?
:cns:



Απεύχομαι
Αλλά μια μέρα βροχερή θα κοιτάς τις σταγόνες στο τζάμι και θα βλέπεις την (κωλο)φάτσα μου
που θα σου λέει...
-Εγώ στα έλεεεεγα αλλά εσύ με έεεεγραφεεεες.....
ενώ θα αναρωιτιέσαι ποιός άραγε να είναι ο πυρηνικός μηχανικός
ΠΟΥ ΜΟΝΟ ΑΥΤΟΣ ΞΕΡΕΙ
τι θέλει το μηχανάκι για να δουλέψει...
:ha


Περιμένετε κανά χρόνο να δείτε αν είναι αξιόπιστο και μετά τα σκάτε
Το παρελθόν τους εδώ και κάμποσα χρόνια λέει αναξιόπιστοι.
Κι αυτό το τελευταίο το λέω σοβαρά και δεν αφορά ΜΟΝΟ ηλεκτρικά και λάδια
αλλά μοτέρ που στα 100000 χλμ είχαν λιώσει.
Τα έχω δει δεν τα έχω διαβάσει.
Yeaaaaahhhh!
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Γιατί στο Stelvio που ήταν χωρίς σαμπρέλες ξεφούσκωναν τα λάστιχα !
Έχαναν αέρα απ τις φλατζούλες για τις ακτίνες.
Οπότε οι άνθρωποι το είδαν έξυπνα το πράμα !!!
:cool:



Τώρα αν σου πω ότι ΕΓΩ τους είπα να το φτιάξουν, προφανώς δεν θα με πιστέψεις έτσι?
Μόνο που τότενες τους είχα πει ότι ένα τέτοιο μηχανάκι πρέπει να είναι ΚΑΙ αξιόπιστο
πράγμα το οποίο θα ελεγχθεί (από σοβαρούς ανθρώπους) και θα δούμε
:cool:
υγ
Είχα μοτο γκούτσι και στα 40 000 πήρα βαλβίδες και έμβολα στη μασχάλη.
Είχα και Γιαμάχα που εδώ και κάμποσα χρόνια γυρνάω πόλεις και βνα χωρίς να έχω μείνει ΠΟΤΕ.
-Γιατί να επιστρέψω?
Για τη γκλαμουριά της υπόθεσης ή για το Μέιντ ιν Ίταλι?
:cns:



Απεύχομαι
Αλλά μια μέρα βροχερή θα κοιτάς τις σταγόνες στο τζάμι και θα βλέπεις την (κωλο)φάτσα μου
που θα σου λέει...
-Εγώ στα έλεεεεγα αλλά εσύ με έεεεγραφεεεες.....
ενώ θα αναρωιτιέσαι ποιός άραγε να είναι ο πυρηνικός μηχανικός
ΠΟΥ ΜΟΝΟ ΑΥΤΟΣ ΞΕΡΕΙ
τι θέλει το μηχανάκι για να δουλέψει...
:ha


Περιμένετε κανά χρόνο να δείτε αν είναι αξιόπιστο και μετά τα σκάτε
Το παρελθόν τους εδώ και κάμποσα χρόνια λέει αναξιόπιστοι.
Κι αυτό το τελευταίο το λέω σοβαρά και δεν αφορά ΜΟΝΟ ηλεκτρικά και λάδια
αλλά μοτέρ που στα 100000 χλμ είχαν λιώσει.
Τα έχω δει δεν τα έχω διαβάσει.
Ρε παιδί μου μου κάνει τρομερή εντύπωση.. Τα μοτέρ αυτά θα φανταζόμουνα πως είναι αλεξίσφαιρα. Με έναν αιώνα επάνω τους και χαμηλόστροφα και τόσο μέταλλο και πώς γίνεται και σκορπάνε? Δηλαδή είναι σύνηθες αυτό ή συνέβη σε εσένα και έχεις φρικάρει?Δηλαδή σπάνε μοτέρ αβέρτα?? Δεν έχουμε και πολλούς με MG Να ακούγονται πράγματα
 

Phoenix

Gender fluid
ADVRIDE Team
Περιοχή
Χαλκιδα
Όνομα
Στεργιος
Μοτό
bmw r1250gs adve Θα σε σκισω maniac
χουσβαρνα 510 πιστολ
Ρε παιδί μου μου κάνει τρομερή εντύπωση.. Τα μοτέρ αυτά θα φανταζόμουνα πως είναι αλεξίσφαιρα. Με έναν αιώνα επάνω τους και χαμηλόστροφα και τόσο μέταλλο και πώς γίνεται και σκορπάνε? Δηλαδή είναι σύνηθες αυτό ή συνέβη σε εσένα και έχεις φρικάρει?Δηλαδή σπάνε μοτέρ αβέρτα?? Δεν έχουμε και πολλούς με MG Να ακούγονται πράγματα
δεν εχω εμπειρια απο γκουτσι , εχω μια μικρη απο μπεμφε, ειμουν απο αυτους που το πηγαιναν τεζα με προγραμματα εκεντροφορους κλπ ωσπου το εσπασα .....και δεν βγηκα να πω οτι φταιει το εργαλειο καθως ηταν ενα αργοστροφο μηχανημα που του τσακισα τα τσακρα (1200gs2005)
φανταζομαι τωρα αν τοτε αντι για bmw ειχα γκουτσι, μαλλον θα το εσπαζα λιγο πιο γρηγορα
οσο αφορα τα ιταλικα ναι ειχαν καποια θεματα στην αρχη που τα καλυπτε η εταιρεια ,κατι εκεντροφορια κατι αχτινες κλπ ,σκεφτομαι εδω κανουν ανακλησεις εταιρειαρες!!!, η γκουτσι δεν θα κανει?
παραμενω σταθερος οτι το καινουργιο γκουτσι ειναι ενα τιμιο φθηνο καλο εργαλειο .......που θελει συνετα χερια
 

bill race

Μέλος
Περιοχή
Λουτρακι
Όνομα
Βασιλης
Μοτό
Gamoto
Φίλος πάντως που είχε το stelvio 3 χρόνια και 25000χλμ περίπου, δεν του είχε βγάλει τίποτα. Πολύ άνετο στο ταξίδι, έστριβε μέχρι που έβρισκε κάτω,το μεγάλο βάρος της δεν ήταν πρόβλημα ήταν χαμηλή και καλοζυγισμένη. Το μοτέρ δεν ήταν πολύ δυνατό αλλά καλό για τον χαρακτήρα της μοτό.
Η μούρη της δεν μου άρεσε καθόλου, η υπόλοιπη οκ
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
καλά, 25000 χιλιόμετρα είναι αστείο να συζητάμε αν έβγαλε κάτι οποιοδήποτε μηχανάκι.

στις 125000 θα είχε αξία η συζήτηση.
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Κι εγω απο δυο πηγες που εχω πληροφοριες για Guzzi (απο εποχες aprilia/piaggio και μετα, οχι παλιοτερα) μου λενε οτι ηταν οκ, ειχαν κι αυτα τα θεματακια τους οπως ολα τα ευρωπαϊκα μηχανακια , ειδικα τα πρωτης χρονιας μοντελα, αλλα ψιλοπραγματα και φυσικα οχι λιωμενα μοτερ. Ισα-ισα που μου λενε οτι το καρνταν τους ειναι πολυ πιο αξιοπιστο απο της BMW και οτι το σερβις (ακομη και βαλβιδες) ειναι τοσο ευκολο που για να εχεις θεμα πρεπει να το εχεις παρατησει τελειως στη μοιρα του.

Αυτο που λεει ο Φοινικας ειναι σωστο και εχει μεγαλη σημασια. Aεροψυκτο μοτερ διαταξης V (ή αεροελαιοψυκτο boxer) με ιμαντες(καδενες) χρονισμου/συγχρονισμου 2 κυλινδρων, δεν ειναι για λιωσιμο στους κοφτες, ειναι σχεδιασμενα για ροπη τρακτερ απο ρελαντι. Θυμαμαι καποτε ειχε πεσει στα χερια μου ενα δολιο virago 400 που το χρησιμοποιουσα οταν ανεβαινα Αθηνα οσο εμενα εκτος, και του ειχα πιει το αιμα... ε, εκλασε πανω του και ο Ιαπωνας, αεροψυκτος V2 γαρ.
 

tsak8

Μέλος
Περιοχή
Ζωγραφου
Όνομα
Χρηστος
Μοτό
R 1200 GS
Η απορία για την αξιοπιστία σωστά υπάρχει. Νομίζω οτι η συνύπαρξη στο Piaggio group βελτίωσε τα πράγματα σε αυτό.. Τα V7(αααχ) και V9 δεν έβγαλαν κάτι ιδιαίτερο και το V85 απο κοντά έχει εντυπωσιακή ποιοτητα συναρμογης και φινιρισματος.

Απο την άλλη βέβαια μπορει να πετύχεις σε κομμάτι που το συναρμολογησε ο Luigi χωρίς να εχει πιεί εσπρεσσο και να μπλεξεις

Στάλθηκε από το LG-H930 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Το V7 είναι μικρό. Μέγεθος 0,8 του "κανονικού" πάνω/κάτω. Στο bobber που είχα ανέβει, έβρισκαν γόνατα στις κεφαλές και το πόδι δεν χωρούσε να αλλάξει ταχύτητες. Ευτυχώς το V85 είναι κανονικό μηχανάκι.

"Καυτή" μας προέκυψε φέτος η κατηγορία των 12000 ευρώ, πολλές επιλογές!

Όταν λέμε "κάτι ιδιαίτερο" τι εννοούμε; Θα μπω advrider να χαζέψω, εκεί δεν τα μασάνε.
 

tsak8

Μέλος
Περιοχή
Ζωγραφου
Όνομα
Χρηστος
Μοτό
R 1200 GS
Κάτι ιδιαίτερο εννοώ κάποιες αστοχίες σε φίλτρο βενζινης που αλλάζει σε μεταλλικό αν χαλάσει. Αυτό και τέλος!
Έχει θεμα στο advrider το V7, το παρακολουθώ 2 χρόνια τώρα.
Βεβαια Μ.Ο ηλικιας τα 68

Στάλθηκε από το LG-H930 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Η απορία για την αξιοπιστία σωστά υπάρχει. Νομίζω οτι η συνύπαρξη στο Piaggio group βελτίωσε τα πράγματα σε αυτό.. Τα V7(αααχ) και V9 δεν έβγαλαν κάτι ιδιαίτερο και το V85 απο κοντά έχει εντυπωσιακή ποιοτητα συναρμογης και φινιρισματος.

Απο την άλλη βέβαια μπορει να πετύχεις σε κομμάτι που το συναρμολογησε ο Luigi χωρίς να εχει πιεί εσπρεσσο και να μπλεξεις

Στάλθηκε από το LG-H930 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Μου βγήκε ο εσπρέσο από τη μυτη :fun
 

KTiNoS

Μέλος
Όνομα
Athanassiou Nikos
Μοτό
XT 600 sm TDM 900
Κι εγω απο δυο πηγες που εχω πληροφοριες για Guzzi (απο εποχες aprilia/piaggio και μετα, οχι παλιοτερα) μου λενε οτι ηταν οκ, ειχαν κι αυτα τα θεματακια τους οπως ολα τα ευρωπαϊκα μηχανακια , ειδικα τα πρωτης χρονιας μοντελα, αλλα ψιλοπραγματα και φυσικα οχι λιωμενα μοτερ. Ισα-ισα που μου λενε οτι το καρνταν τους ειναι πολυ πιο αξιοπιστο απο της BMW και οτι το σερβις (ακομη και βαλβιδες) ειναι τοσο ευκολο που για να εχεις θεμα πρεπει να το εχεις παρατησει τελειως στη μοιρα του.

Αυτο που λεει ο Φοινικας ειναι σωστο και εχει μεγαλη σημασια. Aεροψυκτο μοτερ διαταξης V (ή αεροελαιοψυκτο boxer) με ιμαντες(καδενες) χρονισμου/συγχρονισμου 2 κυλινδρων, δεν ειναι για λιωσιμο στους κοφτες, ειναι σχεδιασμενα για ροπη τρακτερ απο ρελαντι. Θυμαμαι καποτε ειχε πεσει στα χερια μου ενα δολιο virago 400 που το χρησιμοποιουσα οταν ανεβαινα Αθηνα οσο εμενα εκτος, και του ειχα πιει το αιμα... ε, εκλασε πανω του και ο Ιαπωνας, αεροψυκτος V2 γαρ.
Tα 1ης γενιάς στέλβιο δεν είχανε θεματάκια είχανε ΘΕΜΑΤΑΡΕΣ
Πχ το να σου σπάσει το νύχι απ το πιρούνι δεν το θεωρώ θεματάκι άσχετα αν το αντικατέστησαν τζάμπα.
Μετά είχαν πολλές αστοχίες υλικών που εκτός του ότι ήταν ακριβές συχνά προκαλούσαν και άλλες βλάβες
Ο άξονας είναι πράγματι πολύ καλός.
Τέλος πάντων για να μην λέω τα ίδια και τα ίδια ως μηχανάκι βόλτας
μπορεί να είναι και μια χαρά.
Το παίρνεις δηλαδή κάνεις χαλαρωτικές βόλτες (που λένε και οι ίδιοι)
παρκάρεις έξω απ το ουζερί ταβέρνα κλπ καμιά 200 χλμ απ το σπίτι σου κι όλα καλά.
Αν το ανάψεις το πρωί όμως και το σβήσεις το βράδυ θα δεις ΑΛΛΑ.
Πάντως από ένα σημείο και μετά μου έκανε πραγματική εντύπωση πως υπάρχουν άνθρωποι
που ενώ την έχουν φάει στη γκ....λάρα πολλάκις και τα έχουν σκάσει χοντρά, ακόμα επιμένουν
και σου λένε μάλιστα ότι η βλάβη και η λύση της είναι μέρος της περιπέτειας.
Όταν ακούς λοιπόν τέτοιες αποστομωτικές δηλώσεις δεν έχεις παρά να χαμογελάσεις
και να πεις περίπου αυτό που λέγαμε πίσω στα 80ς
-Όπως τη βρίσκει ο καθένας :cool:
Στο κάτω κάτω άλλοι πληρώνουν να τους δέρνουν ! :ha


υγ
Πέρσι είχαμε ένα μίτινγκ στην Ήπειρο και η γυναίκα του φίλου μου
με το Στέλβιο του έλεγε να πάνε με τη βέσπα.
Πέρασε 3 υπέροχες μέρες στα Γιάννενα να προσπαθεί να το φτιάξει.
Δεν το έφτιαξε ΑΛΛΑ γ... στα τσίπουρα με το μάστορα.
:yew:
 
Τελευταία επεξεργασία:

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Tα 1ης γενιάς στέλβιο δεν είχανε θεματάκια είχανε ΘΕΜΑΤΑΡΕΣ
Πχ το να σου σπάσει το νύχι απ το πιρούνι δεν το θεωρώ θεματάκι άσχετα αν το αντικατέστησαν τζάμπα.
Μετά είχαν πολλές αστοχίες υλικών που εκτός του ότι ήταν ακριβές συχνά προκαλούσαν και άλλες βλάβες
Ο άξονας είναι πράγματι πολύ καλός.
Τέλος πάντων για να μην λέω τα ίδια και τα ίδια ως μηχανάκι βόλτας
μπορεί να είναι και μια χαρά.
Το παίρνεις δηλαδή κάνεις χαλαρωτικές βόλτες (που λένε και οι ίδιοι)
παρκάρεις έξω απ το ουζερί ταβέρνα κλπ καμιά 200 χλμ απ το σπίτι σου κι όλα καλά.
Αν το ανάψεις το πρωί όμως και το σβήσεις το βράδυ θα δεις ΑΛΛΑ.
Πάντως από ένα σημείο και μετά μου έκανε πραγματική εντύπωση πως υπάρχουν άνθρωποι
που ενώ την έχουν φάει στη γκ....λάρα πολλάκις και τα έχουν σκάσει χοντρά, ακόμα επιμένουν
και σου λένε μάλιστα ότι η βλάβη και η λύση της είναι μέρος της περιπέτειας.
Όταν ακούς λοιπόν τέτοιες αποστομωτικές δηλώσεις δεν έχεις παρά να χαμογελάσεις
και να πεις περίπου αυτό που λέγαμε πίσω στα 80ς
-Όπως τη βρίσκει ο καθένας :cool:
Στο κάτω κάτω άλλοι πληρώνουν να τους δέρνουν ! :ha


υγ
Πέρσι είχαμε ένα μίτινγκ στην Ήπειρο και η γυναίκα του φίλου μου
με το Στέλβιο του έλεγε να πάνε με τη βέσπα.
Πέρασε 3 υπέροχες μέρες στα Γιάννενα να προσπαθεί να το φτιάξει.
Δεν το έφτιαξε ΑΛΛΑ γ... στα τσίπουρα με το μάστορα.
:yew:
Χα χα χα!
(Γράφω από κινητό και δε μπορώ να βάλω τις κατάλληλες φατσούλες)
 

πυξιδας990

Μέλος
Περιοχή
Λεωνιδιο Τσακωνιας
Όνομα
μανωλης
Μοτό
aprilia DORSODURO RED
Tα 1ης γενιάς στέλβιο δεν είχανε θεματάκια είχανε ΘΕΜΑΤΑΡΕΣ
Πχ το να σου σπάσει το νύχι απ το πιρούνι δεν το θεωρώ θεματάκι άσχετα αν το αντικατέστησαν τζάμπα.
Μετά είχαν πολλές αστοχίες υλικών που εκτός του ότι ήταν ακριβές συχνά προκαλούσαν και άλλες βλάβες
Ο άξονας είναι πράγματι πολύ καλός.
Τέλος πάντων για να μην λέω τα ίδια και τα ίδια ως μηχανάκι βόλτας
μπορεί να είναι και μια χαρά.
Το παίρνεις δηλαδή κάνεις χαλαρωτικές βόλτες (που λένε και οι ίδιοι)
παρκάρεις έξω απ το ουζερί ταβέρνα κλπ καμιά 200 χλμ απ το σπίτι σου κι όλα καλά.
Αν το ανάψεις το πρωί όμως και το σβήσεις το βράδυ θα δεις ΑΛΛΑ.
Πάντως από ένα σημείο και μετά μου έκανε πραγματική εντύπωση πως υπάρχουν άνθρωποι
που ενώ την έχουν φάει στη γκ....λάρα πολλάκις και τα έχουν σκάσει χοντρά, ακόμα επιμένουν
και σου λένε μάλιστα ότι η βλάβη και η λύση της είναι μέρος της περιπέτειας.
Όταν ακούς λοιπόν τέτοιες αποστομωτικές δηλώσεις δεν έχεις παρά να χαμογελάσεις
και να πεις περίπου αυτό που λέγαμε πίσω στα 80ς
-Όπως τη βρίσκει ο καθένας :cool:
Στο κάτω κάτω άλλοι πληρώνουν να τους δέρνουν ! :ha


υγ
Πέρσι είχαμε ένα μίτινγκ στην Ήπειρο και η γυναίκα του φίλου μου
με το Στέλβιο του έλεγε να πάνε με τη βέσπα.
Πέρασε 3 υπέροχες μέρες στα Γιάννενα να προσπαθεί να το φτιάξει.
Δεν το έφτιαξε ΑΛΛΑ γ... στα τσίπουρα με το μάστορα.
:yew:
εχει και αυτο την ομορφια του!!!!!
 
Top Bottom