εντάξει και η πενφέ έχει λίγο σκίσει το χρωματισμό της άφρικα/τρανσάλπ αλλά οι πενφαίοι λένε ότι είναι εντελώς ορίτζιναλ, σημεία των καιρών.αργησανε 25 χρονια,αλλα καλα το πανε...
αρα θα δειξει στο περασμα του χρονου τη διαχρονικοτητα της
Στάλθηκε από το Redmi 5 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Το καλό είναι οτι με περι τα 200 ευρα τα κάνεις tubeless.Μα σαμπρέλλες την σήμερον εποχή;;;;;;;;;;;;;
Πως γινεται αυτο;Το καλό είναι οτι με περι τα 200 ευρα τα κάνεις tubeless.
Με χαμηλό φτερό τι θα γίνει;
Ήρθε και στο 36ωρο ενα γκρι.
Στάλθηκε από το LG-H930 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Με υλικό της 3Μ σαν ταινια μεσα από την ζάντα. Ρώτησε φίλος για το 9Τ τουΠως γινεται αυτο;
Αυτη λογικα κανει για ολες τις ζάντες με σαμπρέλα;Με υλικό της 3Μ σαν ταινια μεσα από την ζάντα. Ρώτησε φίλος για το 9Τ του
Στάλθηκε από το LG-H930 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
γενικά λύσεις υπάρχουν, πχ η tubliss.comΑυτη λογικα κανει για ολες τις ζάντες με σαμπρέλα;
Εχει δοκιμαστεί; Δουλευει;
Τα καλυτερα λενε ολοι !!!!Το δοκίμασα σήμερα στη πίστα στα Μέγαρα και μου άρεσε πάρα πολύ. Καλό στήσιμο, ευστροφο μοτέρ , άνετη θέση οδήγησης.
Sent from my SM-G965F using Tapatalk
περιμενουμε με αγωνια την απαντηση του μανιακου...εμένα μου αρέσει πολύ
αργεί τώρα τελευταίαπεριμενουμε με αγωνια την απαντηση του μανιακου...
Kαλα αυτο το πηραν απο τα GS, αυτη τη δουλεια εκαναν τα ραμφη στα 1100-1150-1200.Πραγματικά μου έχει κάνει τρομερή εντύπωση η σχεδίαση του μπροστινού φτερού το οποίο λειτουργεί και σαν αεραγωγός (δεν ξέρω αν είναι και λειτουργικό αλλά πάντως είναι και έξυπνο και όμορφο)
E καλά κι εσύ τώρα, έψαχνα τόσες μέρες να βρω κάτι να μου αρέσει και πας να το ακυρώσεις...Kαλα αυτο το πηραν απο τα GS, αυτη τη δουλεια εκαναν τα ραμφη στα 1100-1150-1200.
Aυτο λεω, βρες κατι αλλο να πιασει τοπο.E καλά κι εσύ τώρα, έψαχνα τόσες μέρες να βρω κάτι να μου αρέσει και πας να το ακυρώσεις...