Αν και είναι περασμένη η ώρα για αμπελοφιλοσοφίες ας πούμε καμία..
1)Η αξιοπιστία είναι κάτι που την ξέρουμε σε γενικές γραμμές αλλά όχι απόλυτα. Εσύ
KTiNoS είχες ένα MG και σου έβγαλε διάφορα .Άλλοι έχουν Tiger 1050 και τους έβγαλε διάφορα. Πριν καμιά βδομάδα μίλαγα με ένα παλλικάρι που είχε το Stelvio Κάτι χρόνια και δεν είχε ποτέ σοβαρό θέμα. ¨Οπως επισης και πολλοί με Tiger που δεν αντιμετώπισαν ποτέ σοβαρό θέμα.
Οι στατιστικές μάλλον θα έδειχναν πως οι πιθανότητες να αντιμετωπίσεις προβλήματα είναι υπέρ κάποιων μηχανών. Ένα TDM π.χ. έχει αποδείξει πως είναι σκύλος, δύσκολα ακούς σοβαρά προβλήματα.
Στο δια ταύτα όμως υπάρχει και ένα δια ταύτα..
Ας πούμε πως αγοράζεις μια μηχανή 10.000€ και κάνεις σε 10 χρόνια 100.000km και τη πουλάς 4000€
Θα έχεις ξοδέψει σε αγορά-πάγια-χρήση κάπου 22-25.000€
Ας υποθέσουμε πως μια μηχανή λίγο αξιοπιστη θα σου βγάλει και ζημιές της τάξης των 2-2500€ σε αυτά τα χρόνια.
Θα επιβαρυνθεί δηλαδή το κουστούμι κατά 10% (ενδεχομένως).
Για κάποιους το να καβαλάνε ένα Multistrada π.χ. σε σχέση με ένα TDM αξίζει το ΄΄ρίσκο΄΄ του 10% επιβάρυνσης.
Απο την άλλη είναι ωραία και η αξιοπιστία γιατί κοιμάσαι πιο ήσυχος και γενικά ταξιδέυεις και πιο ήσυχος.
Εγώ μετά απο αρκετά χρόνια με Γιαπωνέζικα μηχανάκια, τώρα έχω ένα Triumph και δεν έχω ακόμα πλήρη άποψη.
Σε αυτό που έχω κάθετη άποψη είναι πως αν δεν ασχολείσαι και μοναχός σου και να είσαι γνώστης θα φας φόλα. Και πιο πιθανό είναι να τη φας σε ευρωπαικό μηχανάκι η αλήθεια είναι.