Moto Morini X-Cape

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Το μηχανάκι ωραίο, εντυπωσιακά τα φώτα το βράδυ, χαίρομαι που οι ίδιοι οι κατασκευαστές αναγνωρίζουν ότι είναι ένα μηχανάκι στα χνάρια του Πήγασου και όχι του Τ7 και... Τι ωραία διοργάνωση είναι αυτή με τον 24ωρο "αγώνα", ζήλεψα!
 

akis69

Μέλος
Όνομα
ακης
Μοτό
F800gs


Το άρθρο το έκανα μετάφραση και το διάβασα,για το βίντεο δεν έχω χρόνο να ασχοληθώ με το τι λέει ,άλλη φορά.
Πάντως είναι καλογυρισμενο.
Δεν ξέρω κατά πόσο επαρκή η απόσταση απτό έδαφος για κάτι παραπάνω από διέλευση σε δασικό δρόμο.
 

mousitsas

Μέλος
Όνομα
Αγις
Μοτό
KTM 950SE
2005 HAYABUSA
XR400R
CRF1100
Οπτικα τουλαχιστον η αποσταση απο το εδαφος μου φαινεται αρκετα γεναιοδωρη. Καπου αναμεσα σε νστρομ και boxer gs
 
Τελευταία επεξεργασία:

akis69

Μέλος
Όνομα
ακης
Μοτό
F800gs
Υπάρχουν ήδη δύο γκρουπ στο φουμπου με ιδιοκτήτες και ενδιαφερόμενους στην Ιταλία.
Οι κάτοχοι δηλώνουν ενθουσιασμένοι.
Ήδη έχουν βγει ποδιά και εξάτμιση.
Φαντάζομαι από αρχές του 22' θα αρχίσει να έρχεται και Ελλάδα..
Ελπίζω σε κανένα καλό χρηματοδοτικό γιατί το γλυκό κοιτάζω κι εγώ.
 

Hellmarine

Μέλος
Περιοχή
Ζωγράφου
Όνομα
Δημος
Μοτό
Bmw f800gs
Περιμένω να το δω από κοντά... Το trk δεν μ αρέσει γτ έχει πολύ όγκο... Θέλω να είναι μαζεμένο.. Cb500x, Daytona maverick, voge 500dsx,x-cape..τα ζυγισα και νομίζω ότι τα παραπάνω κυβικά του morini το βάζουν στο θρόνο
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Περιμένω να το δω από κοντά... Το trk δεν μ αρέσει γτ έχει πολύ όγκο... Θέλω να είναι μαζεμένο.. Cb500x, Daytona maverick, voge 500dsx,x-cape..τα ζυγισα και νομίζω ότι τα παραπάνω κυβικά του morini το βάζουν στο θρόνο
Το μοτέρ είναι τεράστιο κεφάλαιο από μόνο του. Ειδικά το συγκεκριμένο που προέρχεται από την Kawasaki. Τα μοτέρ τα 500cc και στο voge και στο trk που έχω οδηγήσει αλλά και το Daytona φαντάζομαι είναι απλά ανεπαρκή για αυτά τα βάρη στις μοτοσυκλέτες. Ειδικά στο trk πάσχει πολύ και στο voge το νιώθεις να ζορίζεται, δεν μου άρεσε και το σασμάν του καθολου
 

Hellmarine

Μέλος
Περιοχή
Ζωγράφου
Όνομα
Δημος
Μοτό
Bmw f800gs
Είχα στην λίστα και το voge 650dsx το οποίο έχει έναν κινητήρα αντιγραφή του Rotax 650,αλλα είναι στα ίδια λεφτά με το x cape.. Άμα ήταν στα 6.5 θα το σκεφτόμουν...
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Είχα στην λίστα και το voge 650dsx το οποίο έχει έναν κινητήρα αντιγραφή του Rotax 650,αλλα είναι στα ίδια λεφτά με το x cape.. Άμα ήταν στα 6.5 θα το σκεφτόμουν...
Ατσουμπαλο είναι δεν μου αρέσει. Σαν ιδέα ήταν καλή η δημιουργία ενός μονοκυλινδρου on off με αυτόν τον κινητήρα αλλά ας αναβιωναν το f650 dakar/sertao σε φιλόσοφια.

Αυτο που έφτιαξαν δε βλεπεται
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Μοτο πούντο ιτ και ο Αντρέα έβγαλε το Μορίνι να ξεμουδιάσει. Από ιταλικά εξαιρετικά βασικές γνώσεις, οι υπότιτλοι βοηθάνε, τέλος πάντων το τελικό συμπέρασμα καλό είναι :p
Nα βοηθήσουν περισσότερο οι γνώστες.

Το βίντεο είναι τύπου "χάπι τράβελερ" του ορίτζιναλ όχι του βιβλικού αρχηγού που έχουμε, πάει σε ένα μουσείο οπότε και μηχανάκι και πολιτισμός, ποιός στην χάρη μας, να'χαμε και εμείς τέτοια... (πόσο βλάκες που δεν έχουμε εκμεταλλευτεί και τέτοια δηλαδή, από την άλλη τι να πεις, θα τα κάναμε μπάχαλο σαν τα άλλα, τεσπα, Μορίνι ΕΣΚΕΪΠ όπως το μεταφράζουν οι αυτόματοι υπότιτλοι).

 
Τελευταία επεξεργασία:

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Απο διάφορα τεστ που είδα απο Ιταλούς κατάλαβα πώς σε γενικές γραμμές είναι ένα ευχάριστο μηχανάκι, κανείς δεν είναι ευχαριστημένος με τα κιλα της μοτοσυκλέτας που είναι αρκετά και δυσκολεύουν κάπως στα εκτός δρόμου όπως και βάζουν το μοτεράκι σε ένα οριακό επίπεδο για τον πιο έμπειρο αναβάτη.

Πολύ σωστές οι αναρτήσεις οι οποίες είναι επώνυμες και ρυθμιζόμενες με ένα βαρβάτο Marzochi Μπροστά 50mm και Kayaba Πίσω. Brembo δαγκάνες με κινέζικους δίσκους καλή απόδοση και σωστός ψεκασμός χωρίς τινάγματα. Οι αναρτήσεις με 170mm Μπροστά δεν πάνε προς το Adventure πολύ αλλά προς την συνταγή ενός All Around τύπου V-strom. Όρθιος πάντως σηκώνεσαι στη μηχανή άνετα, είναι λεπτή εκεί που πρέπει στο τεπόζιτο και το τιμόνι σωστό για αυτή τη χρήση με τα καβαλέτα.

Αυτό που είδα είναι πως εμφανίζει το μοτέρ κραδασμό καπου στις 5.000rpm και πιο πάνω ηρεμεί. Ίσως μπορεί να μας διαφωτίσει ο R.E.H καθώς το μοτέρ είναι της CFMOTO απλά με κάποιες διαφορετικές ρυθμίσεις αν το είχε παρατηρήσει κι αυτός στην Χιονάτη.

Θέση οδήγησης μέσα στη μοτοσυκλέτα φιλική και για τους πιο κοντούς αρκετά.

Πρακτικά η μοτοσυκλέτα δεν είναι ανταγωνιστής του tenere και Tuareg. Πάει όπως είπα προς V-strom μεριά, All Around on-off 70/30 On-Off.

Εντάξει δεν ενδιαφέρονται όλοι για αυτό που κάνουμε εδώ. Σε μια εκδρομή θα διασχίσεις όποιον χωματόδρομο βρείς άνετα χωρίς ακρότητες και με την άνεση tubeless ελαστικών, την αντοχή ακτινωτών ζαντών έστω και 19 μπροστά. Και φυσικά άνετο στις κακοτεχνίες της καθημερινότητας.

Ενδιαφέρουσα μοτοσυκλέτα. Αν είχαν καταφέρει να την κρατήσουν 30 κιλά πιο κάτω θα ήταν πολύ πιο ενδιαφέρουσα βέβαια αλλά μάλλον λόγω κόστους τα υλικά είναι πιο φτηνά και κοινά σε σημεία.
 

R.E.H

Μέλος
Περιοχή
Νικαια
Όνομα
Παναγιώτης
Μοτό
Royal Enfield Himalayan
RE Super Meteor 650
Το Cfmoto δεν είχε κάποιους ιδιαίτερους κραδασμούς που να θυμάμαι σε οποιοδήποτε εύρος στροφών ...
Όσον αφορά το βάρος είναι δύσκολο να το κρατήσουν στα επίπεδα που θες μιας και πήραν το CFmoto του άλλαξαν κουστούμι, κάποια περιφερειακά και μπροστά τροχό και το ξαναέβγαλαν στην αγορά με άλλο όνομα ...

πάντως αν η Χιονάτη είχε 19αρι τροχό και άλλο πιο ενδοτικό στήσιμο δεν θα την είχα δώσει από την άλλη και στην τιμή που δίνουν το morini δεν ξέρω αν αξίζει σε σύγκριση με το cfmoto ...
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Το Cfmoto δεν είχε κάποιους ιδιαίτερους κραδασμούς που να θυμάμαι σε οποιοδήποτε εύρος στροφών ...
Όσον αφορά το βάρος είναι δύσκολο να το κρατήσουν στα επίπεδα που θες μιας και πήραν το CFmoto του άλλαξαν κουστούμι, κάποια περιφερειακά και μπροστά τροχό και το ξαναέβγαλαν στην αγορά με άλλο όνομα ...

πάντως αν η Χιονάτη είχε 19αρι τροχό και άλλο πιο ενδοτικό στήσιμο δεν θα την είχα δώσει από την άλλη και στην τιμή που δίνουν το morini δεν ξέρω αν αξίζει σε σύγκριση με το cfmoto ...
Αν θέλουμε να είμαστε απόλυτα αντικειμενικοί όχι δεν αξίζει άμεση σύγκριση με το CFmoto και αυτό δεν έχει να κάνει μόνο με την τιμή αλλά με το σύνολο της μοτοσυκλέτας και σε περιφερειακά.

πράγματι ο κινητήρας είναι ίδιος ουσιαστικά με κάποιες διαφορές στις ρυθμίσεις. Το πλαίσιο φαίνεται πως είναι παρόμοιο με καταγωγή απο Versys.

Απο εκεί και έπειτα όμως το CFmoto έχει αναρτήσεις Κινέζικες αγνώστου πατρός ενώ το morini έχει μπροστά ένα 50mm πλήρως ρυθμιζόμενο Marzocchi και πίσω νομίζω Kayaba ρυθμιζόμενο. Φρένα το CFmoto έχει Jjuan και το Morini Brembo. τα όργανα του CFmoto είναι αυτά


free image hosting for forums

ενώ το morini έχει ταμπλέτα ειδικά εξελιγμένη στην Ιταλία με τα πάντα όλα και διασυνδεσιμότητα για το κινητό bluetooth κλπ



Επίσης οι μοτοσυκλέτες κάθε κατασκευαστή πρέπει να κριθούν και σε βάθος χρόνου για την ποιότητα τους σε βαφές, πλαστικά, μέταλλα, περιφερειακά κλπ.

Βλεποντας ας πούμε δοκιμή του CFmoto με σκουριές σε βίδες καινούργιο μηχανάκι δεν είναι και ότι καλύτερο


upload free image

το Morini θα κινηθεί στα ίδια επίπεδα ή χειρότερα σε συνολική ποιότητα φινίρισμα??

Λεπτομέρειες όπως το πάνελ των οργάνων, οι διακόπτες, το φινίρισμα, οι τιμονόπλακες, όλα παίζουν ρόλο στο τελικό αποτέλεσμα




Για μενα εκ πρώτης όψης τα δικαιολογεί με το παραπάνω τα λεφτά που ζητάει το Morini σε σχέση με το CFmoto μόνο τις αναρτήσεις/φρένα/όργανα δηλαδή χώρια τα υπολοιπα

Και να προσθέσω το υποκειμενικό πώς για με΄να το Xcape είναι ξεκάθαρα το πιο όμορφο on-off στην αγορά αυτή τη στιγμή στα μεσαία κυβικά. τουλάχιστον
 
Top Bottom