motogp 2020 νέα

KTiNoS

Μέλος
Όνομα
Athanassiou Nikos
Μοτό
XT 600 sm TDM 900
Πεκο Μπανιαιας δηλαδή για τα μπάνια έχει τερματίσει μεσα στους βαθμούς μόνο σε 4 αγώνες. Μηπως να με προσλάβετε στην Τουκάτι αφιλοκερδώς, ούτως ή αλλως και που τους πληρώνετε πάλι το ίδιο θα είναι το αποτέλεσμα. και για να μην μπορείτε να βρείτε εναν οδηγό της προκοπής από κει καταλαβαίνεις ότι η κατάσταση είναι απελπιστική.
O Peko έκανε τεράστιο λάθος να πάει στη Ντουκάτι
Όταν ήταν στη μότο 2 ήταν καλύτερος και από τον Κουαρταραρό
και τον Μορμπιντέλι
Τώρα έπεσε στο τοξικό περιβάλλον της ντουκάτι και σε λίγο θα τον πουν άχρηστο και αυτόν
Πιο σωστά θα προστεθεί στη λίστα των άχρηστων, δηλαδή όλων εκτός του Στόνερ.
 

KTiNoS

Μέλος
Όνομα
Athanassiou Nikos
Μοτό
XT 600 sm TDM 900
Και κάτι ακόμα.
Ο Μπρίβιο ήταν από τους μεσολαβητές
για να περάσει ο Ρόσσι από Χόντα στη Γιαμάχα
 

al800

Μέλος
Περιοχή
Νέα Πέραμος Καβάλας
Όνομα
Al
Μοτό
?
O Peko έκανε τεράστιο λάθος να πάει στη Ντουκάτι
Όταν ήταν στη μότο 2 ήταν καλύτερος και από τον Κουαρταραρό
και τον Μορμπιντέλι
Τώρα έπεσε στο τοξικό περιβάλλον της ντουκάτι και σε λίγο θα τον πουν άχρηστο και αυτόν
Πιο σωστά θα προστεθεί στη λίστα των άχρηστων, δηλαδή όλων εκτός του Στόνερ.
Δεν ξέρω αν έχει να κάνει με ταπεραμεντο ή γενικοτερα την ιταλική μεσογειακή κουλτουρα...το περιβάλλον είναι τοξικό και στην άλλη ιταλική ομάδα...στη F1. Νομίζω οι αγγλοσαξονες καταφέρνουν από τις διαφωνίες και τις συγκρούσεις-κοντρες να βγάζουν ένα καλύτερο αποτέλεσμα ενώ οι πιο μεσογειακοί να τους μένει ένα τοξικό περιβάλλον όπως λες που ανακυκλώνεται και καταλήγει αντιπαραγωγικό. Και αυτό αποδεικνύεται από το ότι δεν υπάρχουν πολλοί αναβατες που να θέλουν να πάνε στην ομάδα της Ducati. Παρότι είναι εργοστασιακή ομαδα και έχει κάποιο όνομα τελικά πέρα από τις χρονιές του Stoner κατάφερε να είναι δεύτερη στην καλύτερη περίπτωση. Και ο Rossi αχρηστος και ο Lorenzo;
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Και στις ανατολίτικες ομάδες οι μεσόγειοι δεν κάνουν νταραβερι?
Γενικα οι Ανατολίτες είναι στο παρασκήνιο... Νομιζω
 

al800

Μέλος
Περιοχή
Νέα Πέραμος Καβάλας
Όνομα
Al
Μοτό
?
Στις ανατολίτικες δε νομίζω ότι είναι μόνο Ιταλοί Ισπανοί κτλ πιστευω είναι πιο mixed...αλλά τα προβλήματα των ομάδων ας τα λύσουν τα στελέχη τους με τους παχυλούς μισθούς...
 

George_M.

..ο Βαρθολομαίος..!
Περιοχή
Ανατολικα της Αττικης...
Όνομα
George.
Μοτό
R1100GS 75th Aniversary Edition.
Δεν πιστεύω να μιλήσουν με Ντοβι διότι..
Το μικρό Αλιεν αρχίζει κ βρίσκει τα πατήματα του ενώ ο Πωλ καταφτάνει με ακμαιο ηθικό... Νομίζουν τους αρκούν 2 καλά πουλέν...
Τέλος ο Νακαγκαμης δείχνει μια σταθερότητα κ τους αρκεί..
 

KTiNoS

Μέλος
Όνομα
Athanassiou Nikos
Μοτό
XT 600 sm TDM 900
Φήμες λένε ότι ο Ρόσσι έκλεισε σουζούκια για ομάδα μοτο τζι πι βι αρ 46
Ο Ντόβι είναι τελειωμένη ιστορία
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Είχαμε καιρό να δούμε μάχη τα τελευταία μετρα
Μπράβο στον μαλλια



Advphone....
 

barbadinos

Μέλος
Περιοχή
Αγ.Ανάργυροι
Όνομα
Κώστας
Μοτό
Vstrom χίλια
Ψαράς ή όχι, ψάρωνε τους πάντες με το ταλέντο του. Αγωνιστής απ΄αυτή την πάστα των Αυστραλών που έπεσαν στη μαρμίτα όταν ήταν μικροί.
Σίγουρα λείπει απ΄τα MotoGP και η απουσία του είναι τεράστια για όσους γουστάρουν οδηγούς με balls και όχι οδηγούς που μαζεύουν πόντους. Προσωπικά θα τον θυμάμαι όχι ως τον οδηγό που έδωσε στη Ducati (και όχι το ανάποδο) το πρώτο και μοναδικό της πρωτάθλημα, αλλά ως τον οδηγό που το 2010 ανέβαινε βάθρο τρεκλίζοντας από την εξάντληση της ασθένειας που τον ταλαιπωρούσε.

υ.γ. clopy paste...

 

George_M.

..ο Βαρθολομαίος..!
Περιοχή
Ανατολικα της Αττικης...
Όνομα
George.
Μοτό
R1100GS 75th Aniversary Edition.
Ψαράς ή όχι, ψάρωνε τους πάντες με το ταλέντο του. Αγωνιστής απ΄αυτή την πάστα των Αυστραλών που έπεσαν στη μαρμίτα όταν ήταν μικροί.
Σίγουρα λείπει απ΄τα MotoGP και η απουσία του είναι τεράστια για όσους γουστάρουν οδηγούς με balls και όχι οδηγούς που μαζεύουν πόντους. Προσωπικά θα τον θυμάμαι όχι ως τον οδηγό που έδωσε στη Ducati (και όχι το ανάποδο) το πρώτο και μοναδικό της πρωτάθλημα, αλλά ως τον οδηγό που το 2010 ανέβαινε βάθρο τρεκλίζοντας από την εξάντληση της ασθένειας που τον ταλαιπωρούσε.

υ.γ. clopy paste...

Το καγκουρό είχε νιακαρα!
Για μένα ο πλέον αγαπημένος οδηγός, κ τίτλους με δύο εταιρείες!!!
Έμπαινε μπουνιά ντριφταροντας όταν οι άλλοι φύλαγαν τ'αβγά...
 

barbadinos

Μέλος
Περιοχή
Αγ.Ανάργυροι
Όνομα
Κώστας
Μοτό
Vstrom χίλια
ΠΟΡΤΟΓΑΛΙΑ, ΠΟΡΤΙΜΑΟ: TO MOTOGP ΕΓΙΝΕ ΛΟΥΝΑ ΠΑΡΚ!

Παλιά, τότε που οι οδηγοί δεν ήταν μόνο καλοί και γρήγοροι αλλά και αποφασισμένοι άντρες, το παγκόσμιο πρωτάθλημα ονομαζόταν Continental Circus, επειδή έκανε γύρο (circus, circle), σε πίστες χωρών που βρίσκονταν διάσπαρτες σε ολόκληρη την Ευρωπαϊκή Ήπειρο (Continent).
Σήμερα, και μετά συγχωρήσεως, κάτι εμφανίσεις σε επίσημα δοκιμαστικά σαν αυτήν του Πορτιμάο, θυμίζουν απλά Τσίρκο!
Γιατί, τι είδους παγκόσμιος Πρωταθλητής είναι αυτός, που μια εβδομάδα μετά την κατάκτηση του τίτλου, και ενώ η ομάδα του παίζει δύο ακόμα τίτλους και ο ομόσταυλός του την δεύτερη θέση,, κάνει βόλτα όλο το τριήμερο και εκκινεί απο την τελευταία σειρά (δεν τον σώζουν οι μουρμουριστές δικαιολογίες);;;
Και τι ακριβώς ρόλο παίζει ο τρείς φορές δεύτερος στο Πρωτάθλημα Αντρέα Ντοβιτσιόζο (στον οποίο ο Τύπος έχει φερθεί εξαιρετικά), με όλες αυτές τις μυστήριες δηλώσεις και τα μισά γελάκια που υπαινίσσονται ότι έχει σπουδαία κρυμμένα μυστικά, που όλο λέει με απίστευτη σοβαρότητα ότι πάει για την τριάδα της βαθμολογίας, και κάνει δωδέκατο και τελευταίο χρόνο στο Q2;;;
Και τι ακριβώς θα προσφέρει το 2021 στην Petronas Υamaha (εξαιρούνται οι οπαδοί) ο Βαλεντίνο Ρόσσι στα 42 του, με αυτές τις εμφανίσεις, και τις ατέλειωτες δικαιολογίες (ακόμα δεν τέλειωσε η χρονιά!), για τους τεχνικούς της Υamaha "που ακούνε τους αναβάτες, και μετά κάνουν αυτό που ήδη έχουν στο μυαλό τους";;; Ναι, ο Ρόσσι, με την αναντίρρητη εμπειρία και την τεράστια καρριέρα, που όμως δεν του επιτρέπει να δηλώνει ευχαριστημένος με την γενική αίσθηση στην δύσκολη πίστα, ενώ έρχεται σχεδόν τελευτάιος όλο το τριήμερο! (Είναι ικανοποιημένοι με αυτά οι αμέτρητοι fans του; 'Η πιστεύουν σοβαρά ότι του χρόνου θα περάσει τα πεινασμένα λυκόπουλα, που θα έχουν μεγαλώσει ακόμα ένα χρόνο;).
Και από που έχει βρεί την "ασυλία" ο Μπανιάϊα που του χρόνου θα πάρει τη θέση του Ντοβιτσιόζο σαν εργοστασιακός, και έχει ρίξει λευκή πετσέτα εδώ και κάμποσες Κυριακές;
Και όλοι οι γρήγοροι απο την έβδομη θέση και πίσω, τι έχουν να πουν για την επίδοση του Μπραντλ, που εκκινεί απο την δεύτερη σειρά; Μήπως πήγε γρήγορα επειδή "έκανε δοκιμές στην πίστα"; Μα δεν ήταν αρκετό αυτό: Και ο Α. Εσπαργκαρό έκανε δοκιμές στο Πορτιμάο, και έφερε 14ο χρόνο!
Λοιπόν, τα παλληκάρια του ΜοtoGP που είναι όντως οι ταχύτεροι αναβάτες στον κόσμο επειδή έχουν μάθει να οδηγούν τις συγκεκριμένες μοτοσυκλέτες (οι οποίες ΕΙΝΑΙ οι πιο γρήγορες στον κόσμο), μπορεί να έχουν κερδίσει άπειρα χρήματα, φήμη και αναγνωρισιμότητα, αλλά έχουν και υποχρεώσεις απένεναντι στους θαυμαστές τους, στους οπαδούς τους και στους φίλους των αγώνων γενικότερα. Οταν ο νεαρός Τζοάν Μιρ-παγκόσμιος πρωταθλητής 2021 έρχεται τελευταίος στις δοκιμές (άρα, δύσκολα θα ανέβει μπροστά στον αγώνα), δεν έχει καμία δικαιολογία, Λούνα Παρκ το έκανε! Για να πάει ως "σκεπτόμενο άτομο με ασυνήθιστη ωριμότητα" (όπως λένε οι καϋμένοι οι δημοσιογράφοι της καρριέρας, που μόλις κάποιος κερδίζει αμέσως τον κάνουν λεζάντα ανακαλύπτοντας κρυφά χαρίσματα!), για να πάει λοιπόν να ρωτήσει γύρω γύρω αν ο Μαρκ Μαρκέθ θα ερχόταν ποτέ τελευταίος στις δοκιμές του τελευταίου αγώνα, μια εβδομάδα αφού θα είχε πάρει τίτλο;;; Καλά...
Από την άλλη, ο Κράτσλοου στον τελευταίο αγώνα της καρριέρας του σαν αναβάτης ΜοtoGP, το πάλεψε και εκκινεί δεύτερη σειρά (τον βοήθησε βέβαια ή, έστω μακρινή, γνώση της πίστας αφού στο Πορτιμάο κατέκτησε τον τίτλο των Supersport).
Το ίδιο το πάλεψε ο Κουαρταραρό (2η σειρά), ενώ ο Μορμπιντέλλι που έχει βγάλει όλο σχεδόν το Πρωτάθλημα με δύο μόνο κινητήρες, "κάνει οικονομία" στις ελευθερες δοκιμές και τα δίνει στα Q1,2. Πήγε εξαιρετικά και ξεκινάει πρώτη σειρά, μαζί με τον Μίλλερ (που "του αξίζει" να είναι ο δέκατος νικητής της χρονιάς, μια και είναι ο μόνος που παλεύει αποτελεσματικά για την Ducati στους τελευταίους αγώνες).
Αξιος poleman ο Ολιβέϊρα, που γίνεται ο πρώτος Πορτογάλος αναβάτης που παίρνει pole position στο MotoGP (και νίκη, φυσικά), με σίγουρη βοήθεια την γνώση της Εθνικής του πίστας, αλλά, αναντίρρητα, και την μοτοσυκλέτα της ΚΤΜ, η βελτίωση της οποίας αποτελεί την δεύτερη μεγάλη και ευχάριστη έκπληξή του 2020, μετά την επιτυχία της Suzuki.
Αυτά προς το παρόν, και ας ελπίσουμε οι superstars να αντιληφθούν στη διάρκεια της νύχτας ότι ο κόσμος περιμένει απο αυτούς επιδόσεις και εμφανίσεις ανάλογες με την εικόνα τους (και ΟΧΙ κατώτερες), οπότε ίσως σώσουν την παρτίδα στον αγώνα. Αλλιώς, πάλι Μίλλερ και Μορμπιντέλλι θα βλέπουμε, μαζί με Ολιβέϊρα (και να διευκρινίσουμε, ότι λέγοντας "προσπάθεια" δεν εννοούμε φουνταρίσματα σαν αυτά του Νακαγκάμι! Φιλότιμος μεν, αλλά ας φυλάξει τον εαυτό του για του χρόνου).

Clopy paste....
 

HAWK_46

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Λευτέρης
Μοτό
Μηλοκλέφτη
ΠΟΡΤΟΓΑΛΙΑ, ΠΟΡΤΙΜΑΟ: TO MOTOGP ΕΓΙΝΕ ΛΟΥΝΑ ΠΑΡΚ!

Παλιά, τότε που οι οδηγοί δεν ήταν μόνο καλοί και γρήγοροι αλλά και αποφασισμένοι άντρες, το παγκόσμιο πρωτάθλημα ονομαζόταν Continental Circus, επειδή έκανε γύρο (circus, circle), σε πίστες χωρών που βρίσκονταν διάσπαρτες σε ολόκληρη την Ευρωπαϊκή Ήπειρο (Continent).
Σήμερα, και μετά συγχωρήσεως, κάτι εμφανίσεις σε επίσημα δοκιμαστικά σαν αυτήν του Πορτιμάο, θυμίζουν απλά Τσίρκο!
Γιατί, τι είδους παγκόσμιος Πρωταθλητής είναι αυτός, που μια εβδομάδα μετά την κατάκτηση του τίτλου, και ενώ η ομάδα του παίζει δύο ακόμα τίτλους και ο ομόσταυλός του την δεύτερη θέση,, κάνει βόλτα όλο το τριήμερο και εκκινεί απο την τελευταία σειρά (δεν τον σώζουν οι μουρμουριστές δικαιολογίες);;;
Και τι ακριβώς ρόλο παίζει ο τρείς φορές δεύτερος στο Πρωτάθλημα Αντρέα Ντοβιτσιόζο (στον οποίο ο Τύπος έχει φερθεί εξαιρετικά), με όλες αυτές τις μυστήριες δηλώσεις και τα μισά γελάκια που υπαινίσσονται ότι έχει σπουδαία κρυμμένα μυστικά, που όλο λέει με απίστευτη σοβαρότητα ότι πάει για την τριάδα της βαθμολογίας, και κάνει δωδέκατο και τελευταίο χρόνο στο Q2;;;
Και τι ακριβώς θα προσφέρει το 2021 στην Petronas Υamaha (εξαιρούνται οι οπαδοί) ο Βαλεντίνο Ρόσσι στα 42 του, με αυτές τις εμφανίσεις, και τις ατέλειωτες δικαιολογίες (ακόμα δεν τέλειωσε η χρονιά!), για τους τεχνικούς της Υamaha "που ακούνε τους αναβάτες, και μετά κάνουν αυτό που ήδη έχουν στο μυαλό τους";;; Ναι, ο Ρόσσι, με την αναντίρρητη εμπειρία και την τεράστια καρριέρα, που όμως δεν του επιτρέπει να δηλώνει ευχαριστημένος με την γενική αίσθηση στην δύσκολη πίστα, ενώ έρχεται σχεδόν τελευτάιος όλο το τριήμερο! (Είναι ικανοποιημένοι με αυτά οι αμέτρητοι fans του; 'Η πιστεύουν σοβαρά ότι του χρόνου θα περάσει τα πεινασμένα λυκόπουλα, που θα έχουν μεγαλώσει ακόμα ένα χρόνο;).
Και από που έχει βρεί την "ασυλία" ο Μπανιάϊα που του χρόνου θα πάρει τη θέση του Ντοβιτσιόζο σαν εργοστασιακός, και έχει ρίξει λευκή πετσέτα εδώ και κάμποσες Κυριακές;
Και όλοι οι γρήγοροι απο την έβδομη θέση και πίσω, τι έχουν να πουν για την επίδοση του Μπραντλ, που εκκινεί απο την δεύτερη σειρά; Μήπως πήγε γρήγορα επειδή "έκανε δοκιμές στην πίστα"; Μα δεν ήταν αρκετό αυτό: Και ο Α. Εσπαργκαρό έκανε δοκιμές στο Πορτιμάο, και έφερε 14ο χρόνο!
Λοιπόν, τα παλληκάρια του ΜοtoGP που είναι όντως οι ταχύτεροι αναβάτες στον κόσμο επειδή έχουν μάθει να οδηγούν τις συγκεκριμένες μοτοσυκλέτες (οι οποίες ΕΙΝΑΙ οι πιο γρήγορες στον κόσμο), μπορεί να έχουν κερδίσει άπειρα χρήματα, φήμη και αναγνωρισιμότητα, αλλά έχουν και υποχρεώσεις απένεναντι στους θαυμαστές τους, στους οπαδούς τους και στους φίλους των αγώνων γενικότερα. Οταν ο νεαρός Τζοάν Μιρ-παγκόσμιος πρωταθλητής 2021 έρχεται τελευταίος στις δοκιμές (άρα, δύσκολα θα ανέβει μπροστά στον αγώνα), δεν έχει καμία δικαιολογία, Λούνα Παρκ το έκανε! Για να πάει ως "σκεπτόμενο άτομο με ασυνήθιστη ωριμότητα" (όπως λένε οι καϋμένοι οι δημοσιογράφοι της καρριέρας, που μόλις κάποιος κερδίζει αμέσως τον κάνουν λεζάντα ανακαλύπτοντας κρυφά χαρίσματα!), για να πάει λοιπόν να ρωτήσει γύρω γύρω αν ο Μαρκ Μαρκέθ θα ερχόταν ποτέ τελευταίος στις δοκιμές του τελευταίου αγώνα, μια εβδομάδα αφού θα είχε πάρει τίτλο;;; Καλά...
Από την άλλη, ο Κράτσλοου στον τελευταίο αγώνα της καρριέρας του σαν αναβάτης ΜοtoGP, το πάλεψε και εκκινεί δεύτερη σειρά (τον βοήθησε βέβαια ή, έστω μακρινή, γνώση της πίστας αφού στο Πορτιμάο κατέκτησε τον τίτλο των Supersport).
Το ίδιο το πάλεψε ο Κουαρταραρό (2η σειρά), ενώ ο Μορμπιντέλλι που έχει βγάλει όλο σχεδόν το Πρωτάθλημα με δύο μόνο κινητήρες, "κάνει οικονομία" στις ελευθερες δοκιμές και τα δίνει στα Q1,2. Πήγε εξαιρετικά και ξεκινάει πρώτη σειρά, μαζί με τον Μίλλερ (που "του αξίζει" να είναι ο δέκατος νικητής της χρονιάς, μια και είναι ο μόνος που παλεύει αποτελεσματικά για την Ducati στους τελευταίους αγώνες).
Αξιος poleman ο Ολιβέϊρα, που γίνεται ο πρώτος Πορτογάλος αναβάτης που παίρνει pole position στο MotoGP (και νίκη, φυσικά), με σίγουρη βοήθεια την γνώση της Εθνικής του πίστας, αλλά, αναντίρρητα, και την μοτοσυκλέτα της ΚΤΜ, η βελτίωση της οποίας αποτελεί την δεύτερη μεγάλη και ευχάριστη έκπληξή του 2020, μετά την επιτυχία της Suzuki.
Αυτά προς το παρόν, και ας ελπίσουμε οι superstars να αντιληφθούν στη διάρκεια της νύχτας ότι ο κόσμος περιμένει απο αυτούς επιδόσεις και εμφανίσεις ανάλογες με την εικόνα τους (και ΟΧΙ κατώτερες), οπότε ίσως σώσουν την παρτίδα στον αγώνα. Αλλιώς, πάλι Μίλλερ και Μορμπιντέλλι θα βλέπουμε, μαζί με Ολιβέϊρα (και να διευκρινίσουμε, ότι λέγοντας "προσπάθεια" δεν εννοούμε φουνταρίσματα σαν αυτά του Νακαγκάμι! Φιλότιμος μεν, αλλά ας φυλάξει τον εαυτό του για του χρόνου).

Clopy paste....
Για πρωτη φορα ηθελα να μην του κανω like στο FB αλλα να βαλω γελακι.
Παντα γραφει σαν να παιζει προπο Κυριακη βραδυ.
 
Top Bottom