Motogp 2023

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Πιο πιθανό είναι να φτάσει ο Γκάντις στη Γη του Πυρός...αυτό που ανέβασες δεν ειναι το προγραμμα αγώνων του motogp αλλά της Formula 1....
Λάθος εικόνα....το μπέρδεψα με το άλλο φόρουμ για τα κουτιά.
 

George_M.

..ο Βαρθολομαίος..!
Περιοχή
Ανατολικα της Αττικης...
Όνομα
George.
Μοτό
R1100GS 75th Aniversary Edition.

cosgili

Rattlehead
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
KTM RC8
Moto Guzzi V85TT

jon t

Μέλος
Όνομα
ΓΙΑΝΝΗΣ
Μοτό
Honda CRF1100L
Το βασικό σχόλιο, όπως γράφει και το άρθρο, είναι ότι παρόλη την τεράστια εμπλοκή του εργοστασίου σε χρήμα και ανθρώπους το HRC δεν μπόρεσε να βρεί λύση στα προβλήματα της μοτοσυκλέτας και απευθύνθηκε σε άλλη εταιρία για το πλαίσιο.

Βέβαια μένει να δούμε αν όντως ισχύουν όσα γράφει το speedweek.com
 

πυξιδας990

Μέλος
Περιοχή
Λεωνιδιο Τσακωνιας
Όνομα
μανωλης
Μοτό
aprilia DORSODURO RED
https://bikerspirit.net/main/program...25-26-03-2023/


Πρόγραμμα και ώρες του 1ου αγώνα MotoGP 2023 στο Portimao – Ώρες των δοκιμαστικών, του νέου αγώνα SPRINT και των Αγώνων στις 24-25-26/03/2023



Δείτε το αναλυτικό πρόγραμμα όλων των ημερών σε ώρες Ελλάδος:
Παρασκευή 24 Μαρτίου 2023:


  • 11:00 – 11:35 π.μ.: Moto3 – Δοκιμαστικά Νο. 1
  • 11:50 – 12:30 π.μ.: Moto2 – Δοκιμαστικά Νο. 1
  • 12:45 – 13:30: MotoGP – Δοκιμαστικά Νο. 1
  • 15:15 – 15:50: Moto3 – Δοκιμαστικά Νο. 2
  • 16:05 – 16:45: Moto2 – Δοκιμαστικά Νο. 2
  • 17:00 – 18:00: MotoGP – Δοκιμαστικά Νο. 2
Σάββατο 25 Μαρτίου 2023:

  • 10:40 – 11:10: Moto3 – Δοκιμαστικά Νο. 3
  • 11:25 – 11:55: Moto2 – Δοκιμαστικά Νο. 3
  • 12:10 – 12:40: MotoGP – Ελευθέρα Δοκιμαστικά
  • 12:50 – 13:05: MotoGP – Q1 Προκριματικά Νο. 1
  • 13:15 – 13:30: MotoGP – Q2 Προκριματικά Νο. 2
  • 14:50 – 15:05: Moto3 – Προκριματικό Νο. 1
  • 15:15 – 15:30: Moto3 – Προκριματικό Νο. 2
  • 15:45 – 16:00: Moto2 – Προκριματικό Νο. 1
  • 16:10 – 16:25: Moto2 – Προκριματικό Νο. 2
  • 17:00: MotoGP – Sprint

  • 18:30 MotoGP Sprint Press Conference
Κυριακή 26 Μαρτίου 2023:

  • 11:45 – 11:55 π.μ.: MotoGP – Warm Up
  • 12:00 π.μ.: MotoGP Rider Fan Parade
  • 13:00: Moto3 – Αγώνας
  • 14:15: Moto2 – Αγώνας
  • 16:00: MotoGP – Αγώνας
  • 17:45: MotoGP – Συνέντευξη Τύπου Αγώνα
 

KTiNoS

Μέλος
Όνομα
Athanassiou Nikos
Μοτό
XT 600 sm TDM 900
Το βασικό σχόλιο, όπως γράφει και το άρθρο, είναι ότι παρόλη την τεράστια εμπλοκή του εργοστασίου σε χρήμα και ανθρώπους το HRC δεν μπόρεσε να βρεί λύση στα προβλήματα της μοτοσυκλέτας και απευθύνθηκε σε άλλη εταιρία για το πλαίσιο.

Βέβαια μένει να δούμε αν όντως ισχύουν όσα γράφει το speedweek.com
Κράτα μερικά πράγματα
Όλη αυτή η μπούρδα βγαίνει από την Ιταλία
Δεν μπορεί η χόντα κλπ κλπ
Δυστυχώς η ντουκάτι δείχνει να κληρονομεί όλη τη μλκια της φερράρι
και τον παλιοχαρακτήρα του Έντζο (γιατί να το κρύψουμε άλλωστε) γιατί...

1 Η ντουκάτι για χρόνια έφτιαχνε πλαίσια στη βερλίκι και αλλού
ενώ η γιαμάχα και η χόντα έχουν φτιάξει πλαίσια στον Χάρρις
Άρα? Τι?

2 Οι γιαπωνέζοι είναι σε κρίση -βλέπε και φευγιό σουζούκι-
γιατί απλά τα μεγάλα εργοστάσια θέλουν προγραμματισμό
20 ετίας
Όλο αυτό το τουρλουμπούκι με τα ηλεκτρικά λοιπόν έφερε αβεβαιότητα
και τους υποχρέωσε σε στάση αναμονής.
Πόδι πήραν και οι βενζινάδες όπως οι πετρόνας, Ατζίπ κλπ για τους ίδιους λόγους

3 Ο τρόπος που οδηγεί ο ΜΜ93 είναι μοναδικός αυτή τη στιγμή
κι έτσι η χόντα υποχρεώνεται να τρέχει 2 πρότζεκτ παράλληλα.
Ένα για Μάρκεζ κι ένα για Μιρ Ρινς
Τίποτε περίεργο λοιπόν να δώσει το ατυπικό πλαίσιο έξω και να φτιάξει το άλλο μόνη της
Άσε που παίζει κι η εξαγορά της Κάλεξ οσονούπω απ ότι λένε

Κράτα όμως και κάτι ακόμα.
Ο ΜΜ93 ίσως δεν μπορεί να πάρει 11 νίκες ξέρω γω όπως παλιά
μπορεί όμως να πάρει ΠΠ με 5 ή 6 ακόμα και με λιγότερες
Όλη αυτή η τυπικά υπεροπτική στάση των Ιταλών -σας γαμάμε όλους έχουμε το καλύτερο μηχανάκι κλπ κλπ-
μου θυμίζει κάτι που είχε πει ένας φίλος...
Η προσγείωση είναι τόσο πιο οδυνηρή
όσο πιο ψηλά πετάς

Εγώ θα έλεγα λιγότερα στη θέση τους...
Για όσο μετρά η γνώμη μου καμπιόνια όπως ο ΜΜ93
και ομάδες κολοσσοί όπως η χόντα και η γιαμάχα
δεν διαγράφονται έτσι εύκολα
;)
 

πυξιδας990

Μέλος
Περιοχή
Λεωνιδιο Τσακωνιας
Όνομα
μανωλης
Μοτό
aprilia DORSODURO RED
Κράτα μερικά πράγματα
Όλη αυτή η μπούρδα βγαίνει από την Ιταλία
Δεν μπορεί η χόντα κλπ κλπ
Δυστυχώς η ντουκάτι δείχνει να κληρονομεί όλη τη μλκια της φερράρι
και τον παλιοχαρακτήρα του Έντζο (γιατί να το κρύψουμε άλλωστε) γιατί...

1 Η ντουκάτι για χρόνια έφτιαχνε πλαίσια στη βερλίκι και αλλού
ενώ η γιαμάχα και η χόντα έχουν φτιάξει πλαίσια στον Χάρρις
Άρα? Τι?

2 Οι γιαπωνέζοι είναι σε κρίση -βλέπε και φευγιό σουζούκι-
γιατί απλά τα μεγάλα εργοστάσια θέλουν προγραμματισμό
20 ετίας
Όλο αυτό το τουρλουμπούκι με τα ηλεκτρικά λοιπόν έφερε αβεβαιότητα
και τους υποχρέωσε σε στάση αναμονής.
Πόδι πήραν και οι βενζινάδες όπως οι πετρόνας, Ατζίπ κλπ για τους ίδιους λόγους

3 Ο τρόπος που οδηγεί ο ΜΜ93 είναι μοναδικός αυτή τη στιγμή
κι έτσι η χόντα υποχρεώνεται να τρέχει 2 πρότζεκτ παράλληλα.
Ένα για Μάρκεζ κι ένα για Μιρ Ρινς
Τίποτε περίεργο λοιπόν να δώσει το ατυπικό πλαίσιο έξω και να φτιάξει το άλλο μόνη της
Άσε που παίζει κι η εξαγορά της Κάλεξ οσονούπω απ ότι λένε

Κράτα όμως και κάτι ακόμα.
Ο ΜΜ93 ίσως δεν μπορεί να πάρει 11 νίκες ξέρω γω όπως παλιά
μπορεί όμως να πάρει ΠΠ με 5 ή 6 ακόμα και με λιγότερες
Όλη αυτή η τυπικά υπεροπτική στάση των Ιταλών -σας γαμάμε όλους έχουμε το καλύτερο μηχανάκι κλπ κλπ-
μου θυμίζει κάτι που είχε πει ένας φίλος...
Η προσγείωση είναι τόσο πιο οδυνηρή
όσο πιο ψηλά πετάς

Εγώ θα έλεγα λιγότερα στη θέση τους...
Για όσο μετρά η γνώμη μου καμπιόνια όπως ο ΜΜ93
και ομάδες κολοσσοί όπως η χόντα και η γιαμάχα
δεν διαγράφονται έτσι εύκολα
;)
εγω βλεπω οτι ο top gun θα κανει πολλες κηδειες φετος με τον καρχαρια...
 

jon t

Μέλος
Όνομα
ΓΙΑΝΝΗΣ
Μοτό
Honda CRF1100L
Κράτα μερικά πράγματα
Όλη αυτή η μπούρδα βγαίνει από την Ιταλία
Δεν μπορεί η χόντα κλπ κλπ
Δυστυχώς η ντουκάτι δείχνει να κληρονομεί όλη τη μλκια της φερράρι
και τον παλιοχαρακτήρα του Έντζο (γιατί να το κρύψουμε άλλωστε) γιατί...

1 Η ντουκάτι για χρόνια έφτιαχνε πλαίσια στη βερλίκι και αλλού
ενώ η γιαμάχα και η χόντα έχουν φτιάξει πλαίσια στον Χάρρις
Άρα? Τι?

2 Οι γιαπωνέζοι είναι σε κρίση -βλέπε και φευγιό σουζούκι-
γιατί απλά τα μεγάλα εργοστάσια θέλουν προγραμματισμό
20 ετίας
Όλο αυτό το τουρλουμπούκι με τα ηλεκτρικά λοιπόν έφερε αβεβαιότητα
και τους υποχρέωσε σε στάση αναμονής.
Πόδι πήραν και οι βενζινάδες όπως οι πετρόνας, Ατζίπ κλπ για τους ίδιους λόγους

3 Ο τρόπος που οδηγεί ο ΜΜ93 είναι μοναδικός αυτή τη στιγμή
κι έτσι η χόντα υποχρεώνεται να τρέχει 2 πρότζεκτ παράλληλα.
Ένα για Μάρκεζ κι ένα για Μιρ Ρινς
Τίποτε περίεργο λοιπόν να δώσει το ατυπικό πλαίσιο έξω και να φτιάξει το άλλο μόνη της
Άσε που παίζει κι η εξαγορά της Κάλεξ οσονούπω απ ότι λένε

Κράτα όμως και κάτι ακόμα.
Ο ΜΜ93 ίσως δεν μπορεί να πάρει 11 νίκες ξέρω γω όπως παλιά
μπορεί όμως να πάρει ΠΠ με 5 ή 6 ακόμα και με λιγότερες
Όλη αυτή η τυπικά υπεροπτική στάση των Ιταλών -σας γαμάμε όλους έχουμε το καλύτερο μηχανάκι κλπ κλπ-
μου θυμίζει κάτι που είχε πει ένας φίλος...
Η προσγείωση είναι τόσο πιο οδυνηρή
όσο πιο ψηλά πετάς

Εγώ θα έλεγα λιγότερα στη θέση τους...
Για όσο μετρά η γνώμη μου καμπιόνια όπως ο ΜΜ93
και ομάδες κολοσσοί όπως η χόντα και η γιαμάχα
δεν διαγράφονται έτσι εύκολα
;)
Συμφωνώ μαζί σου για ότι αφορά τον προγραμματισμό των εργοστασίων κατά την μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση, αλλά παρόλα αυτά εμπλοκή της Honda στα motogp σε μέγεθος είναι τεράστια, ειδικά σε σχέση με τους άλλους γιαπωνέζους.
Και οπωσδήποτε θα ήθελε στις τελευταίες χρονιές των αγώνων όπως τους ξέρουμε να έχει μια καλύτερη εικόνα από αυτή των τελευταίων χρόνων.

Το ταλέντο του ΜΜ93 είναι τεράστιο αν και με τα τέσσερα χειρουργεία δεν ξέρω αν θα είναι ξανά ποτέ ο ίδιος με πριν.
Δεν ξέρουμε την πραγματική του κατάσταση - πέρυσι μόλις πριν την τελευταία επέμβαση αποκάλυψε την τραγική κατάσταση του χεριού του και πρόσφατα φέτος μας είπε ότι έκανε κάποια θεραπεία πριν τα Χριστούγεννα και νοιώθει πολύ καλύτερα ενώ υποτίθεται ότι είχαν λυθεί τα θέματα του τραυματισμού του.

Προσωπικά όμως πιστεύω ότι επιπλέον του λείπει το στοιχείο του να μπορεί να συμβάλει ουσιαστικά στην εξέλιξη της μοτοσυκλέτας του, βοηθώντας και συνεργαζόμενος με τους μηχανικούς του. Το να λες απλά ότι η μοτό δεν είναι καλή, μάλλον δεν φτάνει.
Δεν είναι μια ικανότητα αυτονόητη σε όλους τους οδηγούς, ακόμα και επιπέδου motogp.

Το είχαν γράψει κάποιοι στην εποχή της παντοδυναμίας του ΜΜ, όπου σταδιακά οι υπόλοιποι οδηγοί της Χόντα εξαφανίστηκαν από τους πρωταγωνιστικούς ρόλους στους αγώνες, ότι ίσως η Χόντα πέφτει σε παγίδα εξελίσσοντας μια μοτοσυκλέτα μόνο για τον τότε "superman" MM93, όπου δεν μπορεί να οδηγηθεί από άλλους.
Αν υποθέσουμε λοιπόν ότι σωματικά δεν είναι στο 100%, το ταλέντο του μάλλον δεν φτάνει πλέον.

Αν η Χόντα είχε προβεί σε αυτή την κίνηση με το πλαίσιο με την Κάλεξ νωρίτερα πριν την έναρξη της σεζόν και το είχε στα τεστ, όλα θα φαίνονταν κατά κάποιον τρόπο λογικά. Τώρα που περιμένει το περιμένει Μάιο για πρώτο αγώνα με τις εργοστασιακές μοτο φαίνεται πως κάτι δεν πάει καθόλου καλά.... ;)

Οι απαντήσεις σε όλα αυτά προσεχώς στις πίστες!!:)
 

amyroukai

Μέλος
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Έχουν σκάσει και μερικές δεκάδες διαφημίσεις για το season pass, να μια ιδέα για την κυβέρνηση.

Να τα δώσω τα 149 ή όχι, ιδού η απορία
 

KTiNoS

Μέλος
Όνομα
Athanassiou Nikos
Μοτό
XT 600 sm TDM 900
Είμαι πολύ περίεργος για το τι θα κάνει ο Μάρκεζ ο νεότερος
Παράπονα Ρινς ότι δεν έχει ίδιο μηχανάκι με την 1η ομάδα
Χόντα - Ντουκάτι
Η αντιπαράθεση σε κάποιο άλλο επίπεδο
 
Top Bottom