πυξιδας990
Μέλος
ετσι ειπε ο μανατζερ,αλλα ο μαρκεθ σημερα βγηκε βιντεακι να κανει βολτες στην gas gas...Πήγε ΚΤΜ
ετσι ειπε ο μανατζερ,αλλα ο μαρκεθ σημερα βγηκε βιντεακι να κανει βολτες στην gas gas...Πήγε ΚΤΜ
Όντως τώρα το συνειδητοποίησα αυτό. Ευχαριστώ....
Φτιάχνανε 4 και στο τέλος της χρονιάς τα πούλαγαν στις 2 δορυφορικές (η ντόρνα πλήρωνε)
Γιατί να φτιάξουν 5 και τι θα κάνουν το 5?
...
Βασικά απ' ότι λέγεται η Ducati ζήτησε χρόνο από τον Martin για να βρουν λύση να κρατήσουν και τους δύο και ο Martin που είχε βάλει και τη διορία αρνήθηκε και υπέγραψε με Aprilia.Η Δόμνα μιλησε.
Είπε κ διάταξε.
Θέαμα προσφέρει μονάχα ο Μάρκος!
Δώστε στο Μαρκο φακτορυ μεκανακι κ γρήγορα!
Όπερ κ εγένετο λοιπον
δεν νομιζωμ@λακία της Ducati.
Επίσης φοβάμαι οτι το μηχανάκι του Martin απο εδω και πέρα θα πηγαίνει όλο και πιο αργά μέχρι τη λήξη της σεζόν
με μπέρδεψες λίγο.δεν νομιζω
οι Ιταλοι ειναι πονηροι
θελουν τα Ντουκατι ΜΕ Ιταλο αναβατη να κερδιζει κ να κανει σερι πρωταθληματα.
ηδη μετρανε 2 κουπες με τον Πεκο κ ισως (πιο ευκολα πλεον) πανε κ για 3η
αρα...διωχνοντας τον Μαρτιν κανουν ξου εναν πιθανο πρωταθλητη/διεκδηκητη τιτλου που ναι μεν Ντουκατι αλλα ΔΕΝ ειναι Ιταλος
τι μενει?ο Μαρκος
οταν λοιπον φοβασαι τον εχθρο τον κανεις συνεργο σου
ετσι οντας εργοστασιακος πλεον δεν θα απειλει τον Πεκο ενω θα παραλληλα θα τον ''βοηθαει'' στο εργο που αναφερω πιο πανω.
οσο περισσοτεροι τιτλοι με τον συγκεκριμενο Ιταλο αναβατη.
ισως δεν το εγραψα απλαμε μπέρδεψες λίγο.
Θεωρείς οτι οι Ιταλοί θεωρούν τον ΜΜ εχθρό και διεκδικητή αλλά όχι τον Μάρτιν που είναι πιο νέος και έχει αποδείξει ήδη ότι πάει καλύτερα στο πρωτάθλημα?
Δηλαδή λες: φοβούνται τον ΜΜ και τον κρατάνε αλλά δεν φοβούνται τον Μάρτιν και τον διώχνουν? χμμμ
δευτερη ομαδα απριλια υπαρχει και απ πισω ειναι αμερικανικο το σπονσορ..Το 2025 φαίνεται πώς παίρνει φωτιά!! 2 χρόνια πριν την μεγάλη αλλαγή κανονισμών η επικαιρότητα καίει!
Η Ducati θεωρεί πώς έκανε το Colpo Grosso και έκλεισε μετά απο μεγάλη σκέψη τον MM93. Παρεά με τον Bagnaia φαίνεται πώς εξασφαλίζουν ένα πανίσχυρο δίδυμο για το 2025. Κάπου όμως εδώ αρχίζουν τα ερωτηματικά..
1)Είναι έξυπνο που άφησες τον πιο ολοκληρωμένο αυτή τη στιγμή και έτοιμο αναβάτη (Martin) να πάει Στην Aprilia και μάλιστα ουσιαστικά εκνευρισμένο και με τεράστιο κίνητρο??
2)Είναι έξυπνο να φανείς σαν εταιρεία πώς λειτουργείς καταδικαστικά για τα μεγαλύτερα ταλέντα του σπορ και τα θυσιάζεις υπέρ του ΄΄παλιού΄΄ MM93?
3)Είναι έξυπνο που βάζεις το πιο μισητό πρόσωπο στην Ιταλία απο το 2015 στην Ducati? Ότι και να γίνει ο Marques για το 90% των Ιταλών αλλά και την πλειοψηφία του κόσμου παγκοσμίως πάντα θα είναι Persona non Grata. Πολλοί παραδεχονται πώς έιναι απο τους μεγαλύτερους οδηγούς όλως των εποχών αλλά αγάπη δεν θα βρει. Και η αγάπη φτιάχνει οπαδούς όχι η αποδοχή.
4)Είσαι σίγουρη Ducati πώς ο Marques απο τα 32 του και τα επόμενα χρόνια θα συνεχίζει να είναι και να μπορεί να είναι όπως πρέπει να είναι? Μην ξεχνάμε πώς έχει περάσει και πολλάπλα χειρουργεία τα τελευταία χρόνια
5)Είσαι σίγουρη Ducati πώς το να ακολουθήσεις την τακτική Honda θα σου βγεί σε καλό?
Σίγουρα πάντως το 2025 θα έχει ενδιαφέρον. Θα έχουμε έναν Acosta σε εργοστασιακή KTM, θα έχουμε τον Martin σε εργοστασιακή Aprilia, θα έχουμε τον Quartararo στην Yamaha με νέα προσωπα διοίκησης και εξέλιξης.
Προσωπικά δεν βλέπω πώς η VR46 θα συνεχίσει με αυτά τα δεδομένα την συνεργασία με την Ducati. Μακάρι να έρθει δεύτερη ομάδα Aprilia που να την αναλάβει.
Εφόσον η KTM απ ότι φαίνεται θα έχει 2 εργοστασιακές ομάδες στα πρότυπα Prima Pramac ευκαιρία και ο MIR που θυμίζει είναι παγκόσμιος πρωταθλητής και τον έχουμε ξεχάσει να βρεί μια ευκαιρία να αναστηθεί.
Περιμένουμε στην συνέχεια της χρονιάς τις υπολοιπες εξελίξεις... Προς το παρόν εύχομαι να πάρει τον τίτλο ο Martin και να φύγει γαμάτος απο τη Ducati αν και δεν θα μου κάνει εντυπωση να φάει ύπουλο παιχνίδι στην πλάτη..
προσωπικά εγώ με αυτά που είδα απο την Ducati είμαι σίγουρα αντι-Ducati για το 2025. Και πιο πολύ αντι-MArques. Που έκανε πάλι τα πάντα να πάει στην ισχυρότερη μοτοσυκλέτα. Άλλος ένας λόγος που δεν θα γίνει ποτέ VR46. Μπορούσε να πάει στην ΚΤΜ η στην Aprilia Και να φτιάξει ένα νέο μύθο αλλά όπως πάντα στην εύκολη λύση.
Έστω ότι ισχύει αυτό, που δεν ξέρω γιατί να ισχύει, πως σχετίζεται το holeshot με το ότι ο Marc πέρασε τον Enea και όχι άααανετα. (Ήταν από πίσω του όλο τον αγώνα και προσπαθούσε χωρίς αποτέλεσμα.) Εκτός αν εννοείς το rideheight που νομίζω είναι ξεκάθαρο πως έβρισκε το ελαστικό κατά την ενεργοποίηση στην τελευταία στροφή. Και βγήκαν και είπαν ότι στο καινούριο το έχουν διορθώσει αυτό....
Και περνάει τον Μπαστιανίνι στην ευθεία άααανετα και λες για μισό...
Που τα βρήκε τ αλόγατα????
Κι εκεί που έχoυν πήξει τον κόσμο στο παραμύθι για μια φανταστική έξοδο
και παπαργιές Μαρίτσα μου πετιέται ο Κανταλόρα και λέει ξεκάθαρα ότι ο ΜΜ93 έχει χολ σοτ 24
Κι αρχίζουν οι δικαιολογίες και οι μαλακίες κι αυτός επιμένει και τους κάνει ρόμπα ξεκούμπωτη!
Ναι οι υπόλοιποι με GP23 είναι πίσω από KTM και Aprilia....
Οκ ναι αλλά οι άλλοι πιλότοι.... Που τους έσκισε?
Με το ατελείωτο ταλέντο του????
Ο Μπεζ ο ΝτίΤζα που πέρσι κέρδιζαν αγώνες?
ξεκαθαρα η vr46 εχει παλτο μηχανακιΗ καλή πλευρά της ducati είναι ο Gigi η κακή είναι όλα αυτά τα ανθρωπάρια που κάνουν πολιτική ντε κωλ
Για πάμε.
O ΜΜ93 τρέχει με μια πιο αργή μηχανή και τους κατατροπώνει όλους
και στους 4 τελευταίους αγώνες μάλιστα έκανε πιο πολλούς πόντους
(αλλά ο Μάρτιν είναι στην κορφή)
Και περνάει τον Μπαστιανίνι στην ευθεία άααανετα και λες για μισό...οχι ανετα..βουτηξε στο τελος της ευθειας και εκανε μπλοκ πας
Που τα βρήκε τ αλόγατα????
Κι εκεί που έχoυν πήξει τον κόσμο στο παραμύθι για μια φανταστική έξοδο
και παπαργιές Μαρίτσα μου πετιέται ο Κανταλόρα και λέει ξεκάθαρα ότι ο ΜΜ93 έχει χολ σοτ 24
Κι αρχίζουν οι δικαιολογίες και οι μαλακίες κι αυτός επιμένει και τους κάνει ρόμπα ξεκούμπωτη!
Στο κάτω κάτω όποιος έχει την παραμικρή ιδέα από ιστορία ξέρει ότι ο Λούκα δεν είναι μαλάκας και ότι λέει δεν το βγάζει απ τ @@ του
Οκ ναι αλλά οι άλλοι πιλότοι.... Που τους έσκισε?
Με το ατελείωτο ταλέντο του????
Ο Μπεζ ο ΝτίΤζα που πέρσι κέρδιζαν αγώνες?
Όταν η ντουκάτι και ο ΜΜ93 λένε ότι το μηχανάκι είναι το περσινό και ίδιο με των άλλωνΈστω ότι ισχύει αυτό, που δεν ξέρω γιατί να ισχύει, πως σχετίζεται το holeshot με το ότι ο Marc πέρασε τον Enea και όχι άααανετα. (Ήταν από πίσω του όλο τον αγώνα και προσπαθούσε χωρίς αποτέλεσμα.) Εκτός αν εννοείς το rideheight που νομίζω είναι ξεκάθαρο πως έβρισκε το ελαστικό κατά την ενεργοποίηση στην τελευταία στροφή. Και βγήκαν και είπαν ότι στο καινούριο το έχουν διορθώσει αυτό.
Ναι οι υπόλοιποι με GP23 είναι πίσω από KTM και Aprilia.
Εγώ βλέπω ότι η Ducati τους ήθελε και τους δύο και δεν επέλεξε τον Marc ξεκάθαρα. Ο Martin όμως είχε δώσει διορία να επιλέξουν αυτόν και με το που είδε το πισωγύρισμα σηκώθηκε και έφυγε και μαγκιά του.
H aprilia αυτή τη στιγμή υπερτερεί στις πίστες που δεν έχουν γκριπεν συντομια,τρωμε πολυ λαστιχο,σε αντιθεση με τα ντουκατι που εχουν πολυ καλη διαχειριση και εχουν λαστιχα για το τελος..ειδικα με το μαλακο...περιμενουν πολυ το ασσεν διοτι η πιστα ταιριαζει στον φτερωτο πηγασο...