OK, τα ρίσκα (πιτς) πλερώνονται...Να το ψάξεις
/// Β
ΥΓ πάλι καλά που δεν νίκησε ο μακαρονάς...
OK, τα ρίσκα (πιτς) πλερώνονται...Να το ψάξεις
Κοινώς καβαλάω ματρακα,δεν φρενάρει,δεν επιταχύνει,δεν πάει..Marini L Μετά τα τεστ είπε ότι το νέο αεροδυναμικό πακέτο μπορεί να κάνει ουσιαστική διάφορο στον αγώνα και ότι ελπίζει στο Μιζάνο να έχουν όλοι οι πιλότοι από ένα.
Σε σχέση με το Μπετζέκι είπε, χάνουν στο φρενάρισμα γιατί εμείς πρέπει να φρενάρουμε πολύ δυνατά στο 1ο κομμάτι ενώ αυτοί μπορούν να φρενάρουν πιο γλυκά αρχίζοντας από όταν είναι ακόμα πλαγιασμένοι Αυτό οφείλεται στο καλλίτερο πίσω φρένο τους Μετά όταν ακουμπάνε το γκάζι η μηχανή γυρνάει πολύ καλλίτερα και φυσικά στην έξοδο βάζουν πιο πολλά άλογα από μας κάτω
Έχεις κάποιο λινκ για τη συνέντευξη??H συνέντευξη του Ρόσσι που παίζει στο τύπο αυτή τη στιγμή με τίτλο ο Ρόσσι ξαναμιλάει για τον Μάρκεζ είναι 2 ώρες σε 2 επεισόδια του yοutube. Η αναφορά στον Μάρκεζ είναι άντε 10 λεπτά.
Ουσιαστικά είναι μια ανασκόπηση όλης της καριέρας του και φυσικά αυτός που την πήρε δεν έχει τέτοιο τίτλο.
Οι πσαράδες των λάικ όμως αυτοί που παρακινούν τους άλλους σε γηπεδικές συμπεριφορές έχουν άλλη γνώμη.
Τα ίδια έχουν κάνει και με το Στόνερ πολλές φορές στο παρελθών
Όπως και αν χει στη συνέντευξη αυτή ο τρόπος που μιλάει ο Ρόσσι για τους άλλους έχει αλλάξει.
Η αναφορά στους Στόνερ και Λορέντζο γίνεται με μεγάλο σεβασμό.
Φαίνεται πως ο Φουροσάβα ήταν ο μάγος της εποχής εκείνης.
Η ηγεμονική συμπεριφορά της χόντα που αδιαφορούσε για τους πάντες δεν λείπει
Τεράστια η εντύπωση που έκανε η αναφορά στη σουζούκα 8 ώρες αγώνας 2 πιλότοι (σήμερα 3) και ο τρόπος που αναφέρθηκε στους Γιαπωνέζους (και στους πιλότους )
Έδωσε σχεδόν μεγαλύτερη αξία από παγκόσμιο
Αν θέλετε να μάθετε τι πραγματικά ΛΈΝΕ οι άνθρωποι αυτοί πρέπει ν ακούτε τις συνεντεύξεις μόνοι σας.
Έχεις κάποιο λινκ για τη συνέντευξη??
η σουζουκι δεν τρεχει,,,επισης δεν τρεχει wsbk,αρα δεν θα μεινει κανενας,μονο η bmw αν μπει που θα μπει...Τετρακύλινδρος εν σειρά «τέλος» στο MotoGP – V4 και από την Yamaha!
Πολύ πιθανό να προλάβουν και το '27. Μόνο η Suzuki έχει μείνει με I4.
η DUCATI εκτός μεγάλης γκαντεμιάς ούτε του χρόνου μπορεί ν απειληθεί από κανένανΔεν κρύβω πώς θελω να δω την ανατροπή το 2015 και είτε να ξαναβρεί η Yamaha τον δρομο προς την κορυφή με τον Quartararo είτε να χτυπήσει ο Martin με την Aprilia. Αυτή θα είναι και η μεγαλύτερη εκδίκηση για την πολιτική της DUCATI να μην τον κάνει εργοστασιακό ενω το άξιζε.
Τώρα αν κάνει την μεγάλη έκπληξη ο Acosta με την ΚΤΜ κι αυτό θα είναι εκπληκτικό!
γιατι οχι...παντως γινεται χαμος εκειΣΚΟΥΠ
Οι Αμερικάνοι θέλουν να ξεφορτωθούν το WSBK
και υπάρχει ενδιαφέρων από τη warner bros