πυξιδας990
Μέλος
Τότε έκανε σοφή επιλογή και πάει πορτοκάλι,Η ντουκάτι δεν είναι πια η πιο μικρή ομάδα στο motogp αφού η AUDI τα χώνει και χοντρά
και δίνει και τεχνολογία απ αυτή που έχει (πχ τα ηλεκτρικά που είναι ΟΛΑ ντουκάτι από πού βγήκαν?)
Τώρα λίγο τα οικονομικά των Γερμανών που πήραν την κάτω βόλτα
Λίγο η αλλαγή κανονισμών
Λίγο ότι και του χρόνου το χουν στο τσεπάκι (προφανώς)
Λίγο ότι δεν έχει πιτσιρικάδες άξιους
Λίγο οι λιμοκοντόροι που το παίζουν μάνατζερ
Οι άνθρωποι πήγαν ταμείο
Πα να πει λιγότερα έξοδα και περισσότερα έσοδα
Φυσικά και η VR46 είναι πιο αναγνωρίσιμη pramag και φυσικά
ο ΜΜ93 είναι ποιο αναγνωρίσιμος από τον Μαρτίν
Τώρα τι θα γίνει στο γκαράζ με το Μπανάνα που είναι Τορινέζος και στραβόξυλο
και με τον μπάρμπα που ως τώρα δεν του έχουν χαλάσει χατήρι
Θα δείξει
Χωρίς να υπολογίσουμε το σουπόρτ τιμ που δεν θέλουν να τον βλέπουν ούτε ζωγραφιστό
Τώρα επειδή οι πληροφορίες που έχω (για όσο τις έχω ακόμα) είναι από το μποξ του Μπαστιανίνι
(μόνο για ΚΤΜ του χρόνου θα λέμε αποκλειστικά χαχαχαχαχ)
άκου τι λένε και γιατί διάλεξε ΚΤΜ
Η Απρίλια είναι η πιο εξτριμ μοτοσυκλέτα
με τα πιο εξελιγμένα αεροδυναμικά και η πρώτη που έφτιαξε τα φτερά στην ουρά κλπ κλπ
Το πρόβλημα όμως είναι ότι το εύρος που αποδίδει τα μέγιστα είναι πολύ μικρό και μόλις
βγει απ αυτή την περιοχή ο χρόνος που χάνει δεν είναι ΄ένα δεκατάκι στο γύρο αλλά 3 με 4
Συνυπολόγισε τώρα ότι φέτος κάτι δεν πήγε καλά στην εξέλιξη και επιστρέφουν στο παλιό...
Ρόδινα δεν τα λες τα πράματα
Δεν το έχω προσέξειΑν κάποιος δει αγώνα στην Ισπανία θα παρατηρήσει ότι οι σημαίες
του Μάρτιν είναι ελάχιστες.
Λιγότερες κι από του Ρόσσι!