O Στερλακίνι είναι ο νέος τεχνικός διευθυντής απρίλια (πρώην ΚΤΜ)
Ικανοποιημένος δήλωσε μετά τα τεστ στη Βαρκελώνη.
-Η καλή μέρα απ το πρωί φαίνεται, είπε, και η αίσθηση που είχαμε ήταν πολύ καλή. Φυσικά όλα τα συμπεράσματα πρέπει να βγαίνουν κάτω από πολλές και διαφορετικές συνθήκες. Διαφορετικές πίστες , διαφορετικό γκριπ, θερμοκρασίες κλπ κλπ Όμως με δεδομένο ότι η Βαρκελώνη είναι μια πίστα ιδιαίτερη από πλευρά κρατήματος μπορούμε να είμαστε συγκρατημένα ευχαριστημένοι αλλά με το βλέμμα μπροστά.
Είναι ας πούμε σαν να θέλουμε να ευθυγραμμίσουμε τους πλανήτες, οπότε πριν πρέπει να ξέρουμε που ακριβώς είναι αυτοί!
Το φρένο κινητήρα, το τράξιον κοντρολ, ο τρόπος οδήγησης της μοτοσυκλέτας στις στροφές, η έξοδος, όλα είναι μια ενιαία διαδικασία.
Οι επιδώσεις τις απρίλια είναι πολύ καλές αλλά χρειαζόμαστε παραπέρα βελτίωση. Είμαστε εδώ άλλωστε για έναν σκοπό. Να κερδίσουμε.
H απόκτηση του Μαρτιν είναι ένα τεράστια πλεονέκτημα γιατί μας δίνει ακριβείς πληροφορίες και κατευθύνσεις για το που πρέπει να επικεντρωθούμε.
Ο Μάρτιν είναι ένα μείγμα πρωταθλητή και ηγέτη και είναι εντυπωσιακός το τρόπος που προσεγγίζει τη δουλειά του. Εξαιρετικά θετικός.
Η μοτοσυκλέτα θα εξελιχθεί αλλά και στήσιμο πρέπει να προσαρμοστεί στις ανάγκες του Μαρτιν αλλά θα χρειαστεί καιρός αφού η ντουκάτι είναι έτοιμη εδώ και πολύ καιρό.
Και οι 2 πιλότοι μας έχουν επισημάνει την έλλειψη σταθερότητας οπότε αυτό θα είναι και το 1ο πράγμα που θα φτιάξουμε.
Το θετικό είναι ότι ο Χόρχε έφτασε τα συνήθη όρια πλαγιάσματος το οποίο είναι σημάδι πολύ καλής αίσθησης με την 1η επαφή.
Το να έχουμε την Βαρκελώνη σημείο αναφοράς είναι πολύ θετικό οπότε είμαστε ικανοποιημένοι ως εδώ.
Όταν έφυγα απ την ΚΤΜ είχα διάφορες προτάσεις διάλεξα όμως την Απρίλια για την ποιότητα των ανθρώπων που έχει τεράστιες δυνατότητες. Δεν χρειάζομαι κάτι παραπάνω για να δουλέψω καλά μαζί τους και με τα όποια μέσα διαθέτουμε.
Φυσικά η ντουκάτι είναι το σημείο αναφοράς. Αρκεί να δεις τ αποτέλεσμα τους.
Το να προσδιορίσουμε την απόσταση μας είναι πολύ δύσκολο ακόμα γιατί θα χρειαστεί μια άμεση σύγκριση με τους πιλότους και τα σωστά σετ απ
Για την ώρα ξέρουμε πως θέλουμε πιο πολλά άλογα πιο καλό γκριπ και μεγαλύτερη σταθερότητα
Στην ντουκάτι έχουν δουλέψει χρόνια ψάχνοντας την τελειότητα.
Εμείς πρέπει να δουλέψουμε σ αυτή την κατεύθυνση προσπαθόντας να είμαστε πιο γρήγοροι απ αυτούς
Είναι μια κατάσταση ισορροπίας πάντως. Μόλις βελτιωθείς κάπου έρχεται να χαλάσει κάτι άλλο.
Η διαδρομή της ντουκάτι ήταν πολύ μεγάλη και δούλεψαν σε κάθε λεπτομέρεια για να προσαρμόσουν τη μηχανή στις ανάγκες των πιλότων τους.
Κι εμείς τον ίδιο δρόμο τραβάμε αλλά το να βγάλουν συμπεράσματα από τώρα είναι λίγο πρώιμο.
Μια λογική περίοδο 4 με 8 μηνών θα χρειαστεί
Αυτός είναι περίπου ο χρόνος που χρειαζόμαστε για να έχουμε μια καθαρή εικόνα της κατάστασης.
Πυγή μοτοσπριντ