MotoGP 2024

KTiNoS

Μέλος
Όνομα
Athanassiou Nikos
Μοτό
XT 600 sm TDM 900

O Στερλακίνι είναι ο νέος τεχνικός διευθυντής απρίλια (πρώην ΚΤΜ)
Ικανοποιημένος δήλωσε μετά τα τεστ στη Βαρκελώνη.
-Η καλή μέρα απ το πρωί φαίνεται, είπε, και η αίσθηση που είχαμε ήταν πολύ καλή. Φυσικά όλα τα συμπεράσματα πρέπει να βγαίνουν κάτω από πολλές και διαφορετικές συνθήκες. Διαφορετικές πίστες , διαφορετικό γκριπ, θερμοκρασίες κλπ κλπ Όμως με δεδομένο ότι η Βαρκελώνη είναι μια πίστα ιδιαίτερη από πλευρά κρατήματος μπορούμε να είμαστε συγκρατημένα ευχαριστημένοι αλλά με το βλέμμα μπροστά.
Είναι ας πούμε σαν να θέλουμε να ευθυγραμμίσουμε τους πλανήτες, οπότε πριν πρέπει να ξέρουμε που ακριβώς είναι αυτοί!
Το φρένο κινητήρα, το τράξιον κοντρολ, ο τρόπος οδήγησης της μοτοσυκλέτας στις στροφές, η έξοδος, όλα είναι μια ενιαία διαδικασία.
Οι επιδώσεις τις απρίλια είναι πολύ καλές αλλά χρειαζόμαστε παραπέρα βελτίωση. Είμαστε εδώ άλλωστε για έναν σκοπό. Να κερδίσουμε.
H απόκτηση του Μαρτιν είναι ένα τεράστια πλεονέκτημα γιατί μας δίνει ακριβείς πληροφορίες και κατευθύνσεις για το που πρέπει να επικεντρωθούμε.
Ο Μάρτιν είναι ένα μείγμα πρωταθλητή και ηγέτη και είναι εντυπωσιακός το τρόπος που προσεγγίζει τη δουλειά του. Εξαιρετικά θετικός.
Η μοτοσυκλέτα θα εξελιχθεί αλλά και στήσιμο πρέπει να προσαρμοστεί στις ανάγκες του Μαρτιν αλλά θα χρειαστεί καιρός αφού η ντουκάτι είναι έτοιμη εδώ και πολύ καιρό.
Και οι 2 πιλότοι μας έχουν επισημάνει την έλλειψη σταθερότητας οπότε αυτό θα είναι και το 1ο πράγμα που θα φτιάξουμε.
Το θετικό είναι ότι ο Χόρχε έφτασε τα συνήθη όρια πλαγιάσματος το οποίο είναι σημάδι πολύ καλής αίσθησης με την 1η επαφή.
Το να έχουμε την Βαρκελώνη σημείο αναφοράς είναι πολύ θετικό οπότε είμαστε ικανοποιημένοι ως εδώ.
Όταν έφυγα απ την ΚΤΜ είχα διάφορες προτάσεις διάλεξα όμως την Απρίλια για την ποιότητα των ανθρώπων που έχει τεράστιες δυνατότητες. Δεν χρειάζομαι κάτι παραπάνω για να δουλέψω καλά μαζί τους και με τα όποια μέσα διαθέτουμε.
Φυσικά η ντουκάτι είναι το σημείο αναφοράς. Αρκεί να δεις τ αποτέλεσμα τους.
Το να προσδιορίσουμε την απόσταση μας είναι πολύ δύσκολο ακόμα γιατί θα χρειαστεί μια άμεση σύγκριση με τους πιλότους και τα σωστά σετ απ
Για την ώρα ξέρουμε πως θέλουμε πιο πολλά άλογα πιο καλό γκριπ και μεγαλύτερη σταθερότητα
Στην ντουκάτι έχουν δουλέψει χρόνια ψάχνοντας την τελειότητα.
Εμείς πρέπει να δουλέψουμε σ αυτή την κατεύθυνση προσπαθόντας να είμαστε πιο γρήγοροι απ αυτούς
Είναι μια κατάσταση ισορροπίας πάντως. Μόλις βελτιωθείς κάπου έρχεται να χαλάσει κάτι άλλο.
Η διαδρομή της ντουκάτι ήταν πολύ μεγάλη και δούλεψαν σε κάθε λεπτομέρεια για να προσαρμόσουν τη μηχανή στις ανάγκες των πιλότων τους.
Κι εμείς τον ίδιο δρόμο τραβάμε αλλά το να βγάλουν συμπεράσματα από τώρα είναι λίγο πρώιμο.
Μια λογική περίοδο 4 με 8 μηνών θα χρειαστεί
Αυτός είναι περίπου ο χρόνος που χρειαζόμαστε για να έχουμε μια καθαρή εικόνα της κατάστασης.
Πυγή μοτοσπριντ
 

πυξιδας990

Μέλος
Περιοχή
Λεωνιδιο Τσακωνιας
Όνομα
μανωλης
Μοτό
aprilia DORSODURO RED

O Στερλακίνι είναι ο νέος τεχνικός διευθυντής απρίλια (πρώην ΚΤΜ)
Ικανοποιημένος δήλωσε μετά τα τεστ στη Βαρκελώνη.
-Η καλή μέρα απ το πρωί φαίνεται, είπε, και η αίσθηση που είχαμε ήταν πολύ καλή. Φυσικά όλα τα συμπεράσματα πρέπει να βγαίνουν κάτω από πολλές και διαφορετικές συνθήκες. Διαφορετικές πίστες , διαφορετικό γκριπ, θερμοκρασίες κλπ κλπ Όμως με δεδομένο ότι η Βαρκελώνη είναι μια πίστα ιδιαίτερη από πλευρά κρατήματος μπορούμε να είμαστε συγκρατημένα ευχαριστημένοι αλλά με το βλέμμα μπροστά.
Είναι ας πούμε σαν να θέλουμε να ευθυγραμμίσουμε τους πλανήτες, οπότε πριν πρέπει να ξέρουμε που ακριβώς είναι αυτοί!
Το φρένο κινητήρα, το τράξιον κοντρολ, ο τρόπος οδήγησης της μοτοσυκλέτας στις στροφές, η έξοδος, όλα είναι μια ενιαία διαδικασία.
Οι επιδώσεις τις απρίλια είναι πολύ καλές αλλά χρειαζόμαστε παραπέρα βελτίωση. Είμαστε εδώ άλλωστε για έναν σκοπό. Να κερδίσουμε.
H απόκτηση του Μαρτιν είναι ένα τεράστια πλεονέκτημα γιατί μας δίνει ακριβείς πληροφορίες και κατευθύνσεις για το που πρέπει να επικεντρωθούμε.
Ο Μάρτιν είναι ένα μείγμα πρωταθλητή και ηγέτη και είναι εντυπωσιακός το τρόπος που προσεγγίζει τη δουλειά του. Εξαιρετικά θετικός.
Η μοτοσυκλέτα θα εξελιχθεί αλλά και στήσιμο πρέπει να προσαρμοστεί στις ανάγκες του Μαρτιν αλλά θα χρειαστεί καιρός αφού η ντουκάτι είναι έτοιμη εδώ και πολύ καιρό.
Και οι 2 πιλότοι μας έχουν επισημάνει την έλλειψη σταθερότητας οπότε αυτό θα είναι και το 1ο πράγμα που θα φτιάξουμε.
Το θετικό είναι ότι ο Χόρχε έφτασε τα συνήθη όρια πλαγιάσματος το οποίο είναι σημάδι πολύ καλής αίσθησης με την 1η επαφή.
Το να έχουμε την Βαρκελώνη σημείο αναφοράς είναι πολύ θετικό οπότε είμαστε ικανοποιημένοι ως εδώ.
Όταν έφυγα απ την ΚΤΜ είχα διάφορες προτάσεις διάλεξα όμως την Απρίλια για την ποιότητα των ανθρώπων που έχει τεράστιες δυνατότητες. Δεν χρειάζομαι κάτι παραπάνω για να δουλέψω καλά μαζί τους και με τα όποια μέσα διαθέτουμε.
Φυσικά η ντουκάτι είναι το σημείο αναφοράς. Αρκεί να δεις τ αποτέλεσμα τους.
Το να προσδιορίσουμε την απόσταση μας είναι πολύ δύσκολο ακόμα γιατί θα χρειαστεί μια άμεση σύγκριση με τους πιλότους και τα σωστά σετ απ
Για την ώρα ξέρουμε πως θέλουμε πιο πολλά άλογα πιο καλό γκριπ και μεγαλύτερη σταθερότητα
Στην ντουκάτι έχουν δουλέψει χρόνια ψάχνοντας την τελειότητα.
Εμείς πρέπει να δουλέψουμε σ αυτή την κατεύθυνση προσπαθόντας να είμαστε πιο γρήγοροι απ αυτούς
Είναι μια κατάσταση ισορροπίας πάντως. Μόλις βελτιωθείς κάπου έρχεται να χαλάσει κάτι άλλο.
Η διαδρομή της ντουκάτι ήταν πολύ μεγάλη και δούλεψαν σε κάθε λεπτομέρεια για να προσαρμόσουν τη μηχανή στις ανάγκες των πιλότων τους.
Κι εμείς τον ίδιο δρόμο τραβάμε αλλά το να βγάλουν συμπεράσματα από τώρα είναι λίγο πρώιμο.
Μια λογική περίοδο 4 με 8 μηνών θα χρειαστεί
Αυτός είναι περίπου ο χρόνος που χρειαζόμαστε για να έχουμε μια καθαρή εικόνα της κατάστασης.
Πυγή μοτοσπριντ
Ας στήσει το εργαλείο καλά ο Μάρτιν,αν και τον μπεζ τον βλέπω και αυτόν υποσχόμενο,και στην Ευρώπη την άνοιξη να έχουμε λιγούρες
 

KTiNoS

Μέλος
Όνομα
Athanassiou Nikos
Μοτό
XT 600 sm TDM 900


O Ντανίλο Πετρούτσι θα τρέξει στο Ντακάρ με κάμιον
Δήλωση του ατζέντη του, Βέργκα

«Το Ντακάρ; Ο Πετρούτσι πάντα διάλεγε τον πιο δύσκολο δρόμο
γιατί είναι διαφορετικός.
Όταν του είπα για το φορτηγό ήταν ενθουσιασμένος και μπερδεμένος
γιατί σε αυτή την περίπτωση θα έπρεπε να δουλέψει και χειρωνακτικά.
Στην Αμερική τον πλήρωναν το βάρος σε χρυσάφι αλλά αυτός διάλεξε το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Superbike που
ήταν οικονομικά ασύμφορο για αυτόν αλλά δεν τον ενδιέφερε.
Ο Πετρούτσι είναι ένας άνθρωπος αληθινός και διαφορετικός, γι' αυτό μας αρέσει"
(Alberto Vergani - πηγή GpOne)
 

πυξιδας990

Μέλος
Περιοχή
Λεωνιδιο Τσακωνιας
Όνομα
μανωλης
Μοτό
aprilia DORSODURO RED
H επιτροπή ανταγωισμού της ΕΕ δεν βλέπει μα καλό μάτι την εξαγορά της Ντόρνα από τη λίβερτι μέντια κι αναβάλη την απόφαση για να εξετάση καλλίτερα την υπόθεση φοβούμενη την δημιουργία τηλεοπτικών και στρίμινγκ μονοπωλίων.
-----------------------
Συνέντευξη του μάνατζερ του ΑΚόστα Βαλέρα που ανάεμεσα στις τυπικότητες και τους κοινούς τόπους αφήνει υπονοούμενα και η οργή του διαφαίνεται καθαρά.
Όταν υπογράψαμε το Μάιο δεν είπαν τίποτε για οικονομική κρίση. Μας παρουσιάστηκαν ως ένα κολοσσός που θέλει να κερδίσει τη ντουκάτι
Δεν έχουν παραβιαστεί ακόμα οι όροι του συμβολαίου για να μπορούσε να το σπάσουμε
Η Ντόρνα μας πρόσφερε βοήθεια αλλά ακόμα θα δείξουμε επιστημοσύνη στην ΚΤΜ
Ο Πέντρο είναι ένα διαμάντι και τον θέλουν ΟΛΟΙ αυτή τη στιγμή
Σχόλιο δικό μου
Εδώ και αρκετό καιρό φαίνεται μια προσέγγιση Ρόσσι Ακόστα. Με δηλώσεις συμπάθειας εκατέρωθεν, με συχνές επαφές και φωτογραφίες συχνά πυκνά κλπ
Βάλτο στο 2025 Νικόλα,έχω ανοίξει θέμα για το 2025
 
Top Bottom