Motovloggers κλπ ομορφιες

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Και το σπαμ μέσα στα πλαίσια ενός φόρουμ είναι φιλαράκια μου.
Ζωντανός οργανισμός είμαστε.
Οποιος ενοχλείτε από σπαμ και παπαρολογιες, καλά κάνει και το λέει, για να τα αφαιρούμε από θέματα που ενοχλούν.
Πέραν της πλάκας, η παρούσα συζήτηση (όπως και η άλλη η οποία ενόχλησε τον snpl) όντως δεν έχει θέση μέσα σε νήμα μοντέλου,. Είναι ζωντανή κουβέντα και έχει αξία, αν κάποιος βγάλει λίγο τον μανδύα του σοβαροφανή μπορεί μέσα από την κριτική των μοτομπλόγκερς που γίνεται να βρει τι δεν πρέπει να κάνει ο ίδιος.



Τι να πουνε και οι δολιοι Μπεμβεδακηδες με το σπαμαρισμα που εχει παιξει στα νηματα τους...
Είναι πατρίκιοι, σκοταδιστές, πλουτοκράτες, σνομπ και αγρότες των πλατειών και των καφέ, τους αξίζει κάθε τι, σιγά μην τους λυπηθούμε κιόλας.
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Πέραν της πλάκας, η παρούσα συζήτηση (όπως και η άλλη η οποία ενόχλησε τον snpl) όντως δεν έχει θέση μέσα σε νήμα μοντέλου,. Είναι ζωντανή κουβέντα και έχει αξία, αν κάποιος βγάλει λίγο τον μανδύα του σοβαροφανή μπορεί μέσα από την κριτική των μοτομπλόγκερς που γίνεται να βρει τι δεν πρέπει να κάνει ο ίδιος.




Είναι πατρίκιοι, σκοταδιστές, πλουτοκράτες, σνομπ και αγρότες των πλατειών και των καφέ, τους αξίζει κάθε τι, σιγά μην τους λυπηθούμε κιόλας.
Και μλκες... Όταν πάνε τα πανάκριβα εργαλεία στις λασπες
Να τα λέμε και αυτα



Advphone....
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Και μλκες... Όταν πάνε τα πανάκριβα εργαλεία στις λασπες
Να τα λέμε και αυτα



Advphone....
όχι, όχι, αυτό είναι "πωπω ρε φίλε πόση αξία έχασε μέσα σε μιά βόλτα πως θα το πουλήσεις μετά".
ένα 5% ίσως κάνει την χρήση που μαρκετινίστικα προορίζεται.

αλλά να τώρα χαλάμε το νήμα των μπλόγκερς. Πόσες εκπομπές πρέπει να κάνει για να βγάλει τα λεφτά του πλυντηρίου;
 

al800

Μέλος
Περιοχή
Νέα Πέραμος Καβάλας
Όνομα
Al
Μοτό
?
Σόρι δεν σε αγνόησα, χάθηκε στο χαμούλη των ειδοποιήσεων αυτό. Η έκρηξη ήταν από άλλο μέλος και ιδιοκτήτη Τ7, η οποία οδήγησε στο ξεκαθάρισμα σχολίων άσχετων με το Τ7. Αυτό που είπα είναι αυτονόητο, αν θες όντως να δημιουργήσεις μιά γραμμή και να περάσεις έμπρακτα έναν κανόνα που λέει "δεν σπαμάρουμε άσχετα σε θέματα μοντέλων από εδώ και πέρα διότι ενοχλούνται οι ιδιοκτήτες και οι υποψήφιοι ιδιοκτήτες", το κάνεις καθολικά και όχι επιλεκτικά. Η συζήτηση περί του εν λόγω/γενικότερα των μοτομπλόγκερς δεν είχε νόημα να συνεχίζεται στο νήμα του μοντέλου.

Υπάρχει μιά λύση που εφαρμόζεται με μέτρια επιτυχία, υπάρχει το owners thread και το.... ο,τι να'ναι thread. Πληροφορίες δυστυχώς μπαίνουν και στα δύο, οπότε σου βγαίνει το μάτι στο σπαμ θες δεν θες αν ψάχνεις κάτι συγκεκριμένο, ακόμα και με χρήση αναζήτησης. Νήματα μοντέλων λιγότερο δημοφιλών είναι πιο καθαρά και έχουν σχεδόν αποκλειστικά πληροφορία αλλά αυτό το δημιουργούν οι χρήστες και όχι το μοντ τιμ.



Για να θυμηθούμε:

Να προσθέσουμε και τους μπλόγκερς στην λίστα του snpl.
Η φασαρία είχε γίνει για τα σχόλια του Χελιώτη ή του Σπανού; Νομίζω ότι εκεί έγινε η φασαρία γιατι οι παραπάνω έχουν κάποια αξία και βαρύτητα...τωρα για τον μοτοβλακερ τι να πούμε. Ειχα βαλει να δω καποια βιντεο για το MT-07 και επεσα πανω σε 1-2 δικα του. η Yamaha του δίνει τα μηχανακια για να κάνει αυτά τα βίντεο και μας ελέγε πως με το mt-07 δεν μπορούσε να πηγαινει στη ναυτικη βαση γιατι η ναυτικη στολη εχει καμπανα και φοβοταν μη τυχον πιαστεί στην αλυσιδα και αλλα καταπληκτικα και δεν ξερεις με τι να γελάσεις ή να κλάψεις. με το ότι μπορεί αυτός να είναι σε καμια φρεγατα ή με το οτι του δίνει η Yamaha μηχανακια να τα δοκιμάζει. το μισο βιντεο ηταν σουζες. λογικο αφου μαλλον η Yamaha το Mt-07 το προοριζει για παρομοιες ηλικίες και κοινό κτλ. Οπότε τι φασαρία να γίνει για αυτόν. Σε λιγο στα μοτοκρος θα αρχισουν να τρεχουν με Τενερε 700. ναι ειναι ενα μεγαλο κατσικι και πολυ φιλικο και ιδανικο και για αρχαριους και πασπαρτου αλλά είπαμε...Θα στείλω το βίντεο στους Ρουμάνους με υπότιτλους. Δεν αμφιβάλλω ότι το παληκάρι είναι καλό ή μπορεί και να έχει γνώσεις η παρουσίαση όμως είναι επιπέδου νηπιαγωγείου. και αν ειναι ειλικρινής έχει καλώς αφου ο καθένας έχει το στυλ του αλλά αν δεν είναι.... ε δε θαναι ουτε ο πρωτος ουτε ο τελευταιος παπατζης εκεί στο σωλήνα.
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Νομίζω πως το γεγονός ότι έχουμε ασχοληθεί τόσο με τον "themotoadict" του δίνει πόντους... Γενικά μου βγάζει καλό παιδί αλλά εφαρμόζει κάπως πρόχειρα τα μηνύματα του, δηλαδή δεν κυνηγάει να κατακτήσει πρώτα τη γνώση και μετά να κάνει υλοποίηση, όλα γίνονται στο φτερό και με τον ίδιο τρόπο εκφράζεται.

Το φαινόμενο spam στα θέματα των forum στη χώρα μας είναι συνηθισμένο. Η χώρα μας γενικά έχει πολλά forum ειδικής θεματολογίας σε σχέση με τον αριθμό των κατοίκων της. Ακραίο παράδειγμα που έχω στο μυαλό μου είναι πως υπάρχουν τέσσερα-πέντε forum που ασχολούνται με τα ρολόγια χειρός, όταν χώρες όπως η Γερμανία ή η Αγγλία έχουν ένα ή δυο και οι γνώσεις τους είναι πολύ πιο πλούσιες και με μεγαλύτερη παράδοση.
Στις μοτοσυκλέτες αντίστοιχα.... γίνεται χαμός από forum γενικού ενδιαφέροντος μέχρι εξειδικευμένου.
Το αποτέλεσμα είναι να υπάρχει μια πυκνότητα και πολλά μέλη -αφού οι ίδιοι είναι και εδώ και εκεί- να καταλήγουν να γνωρίζονται μεταξύ τους με φυσική παρουσία ή η συχνή ανταλλαγή μηνυμάτων να δημιουργεί ηλεκτρονικές φιλίες. Αυτά από μόνα τους είναι αρκετά ώστε τα θέματα να ξεφεύγουν, από χαβαλέ θες, από άνεση να το πας αλλού χωρίς το φόβο παρεξήγησης κτλ.

Το πιο αστείο κομμάτι αυτής της κατάστασης είναι όταν διαβάζουμε/γράφουμε τα ίδια θέματα χρησιμοποιώντας τις ίδιες λέξεις σε 2 και 3 forum ταυτοχρόνως. Το κάνω κι εγώ βάζοντας θέματα που εγώ έχω φτιάξει, προσπαθώ όμως αφενός να βάζω μόνο ότι θεωρώ πραγματικά ενδιαφέρον και πάλι αλλοιώνω-διορθώνω-επαναδιατυπώνω λίγο τα κείμενα(είναι ένας έμμεσος τρόπος -έστω και αν δεν γίνεται αντιληπτό από τον αναγνώστη- να μη βαρεθεί).
Μου έχει τύχει να βλέπω κείμενο από ίδιο θέμα (ίδιος και ο συγγραφέας φυσικά) σε διάφορα φόρουμ και να συμβαίνει το εκπληκτικό: οι απορίες και τα σχόλια που τοποθετούνται από διαφορετικά μέλη σε σχέση με τα διάφορα forum να λαμβάνουν τις ίδιες ακριβώς απαντήσεις από τον θεματοθέτη. Δηλαδή ακόμη και οι απαντήσεις στα σχόλια που ακολουθούν γίνονται με copy/paste πράγμα που βρίσκω μαγικό (τραγικό).

Στο θέμα με το Σπάνο αν και δε θυμάμαι πολλά νομίζω πως υπήρξαν εκατέρωθεν τοποθετήσεις, όχι μόνο αρνητικές, το λέω αυτό γιατί νομίζω πως ο Γιάννης amyroukai δε σχολίασε μόνο το κομμάτι "spam" αλλά και μια μεροληψία υπέρ άλλου "δασκάλου".
 

Spyrious

Μέλος
Περιοχή
Ιωάννινα
Όνομα
Σπύρος
Μοτό
00' TL1000R
22' 701 Enduro
Ρίξε και μια ματιά στον δικό μας Spyrious
Πραγματικά το κανάλι του δεν αξίζει τους τόσο λίγους συνδρομητές που έχει.
Είναι για πολύ παραπάνω. :l2:
Ευχαριστώ Κοσμά!!!
 

jimmatas

Μέλος
Όνομα
Dimitris
Μοτό
Triumph Tiger 800 2011
Honda AX-1
Ηοnda CRF250L 2020
Η εξήγηση Δημήτρη για το ότι τα μεγάλα (Ελληνικά) κανάλια είναι προωθητές προϊόντων είναι γιατί ενώ παίζουν διαφημίσεις στα βίντεο τους τα έσοδα από αυτές τις διαφημίσεις είναι ελάχιστα ώστε να πεις ότι θα κάνεις αποκλειστικά αυτό και θα αφιερώσεις χρόνο για να έχεις και ποιότητα στα βίντεο σου. Οπότε αναγκαστικά ψάχνεις άλλους τρόπους δημιουργίας εσόδων από το κανάλι σου.
Αν ένας youtuber στο εξωτερικό βγάζει για κάθε 1000views στα βίντεο του 1-2€ στην Ελλάδα για τις ίδιες εμφανίσεις τα έσοδα είναι 20-40cents.
Που σημαίνει ότι για κάθε Ελληνικό βίντεο που βλέπετε να έχει κάνει 100.000views ο youtuber έχει βγάλει 20 με 40€.
Για να ανέβει αυτό το ποσό οι εμφανίσεις στα Ελληνικά βίντεο πρέπει να είναι οι περισσότερες από εξωτερικό. Γι'αυτό και ο Γιάννης στα Κόκκινα Φεγγάρια μιλάει αγγλικά.

Αν θέλετε να τσεκάρετε τα κανάλια στο YouTube πόσα βγάζουν υπάρχει το site Socialblade.
Βάζετε το λινκ ή το όνομα του καναλιού στην αναζήτηση και σας δείχνει πόσα βγάζει τον μήνα. Στις περισσότερες περιπτώσεις βγάζουν τα μισά από το μέγιστο ποσό που αναφέρει.
Ας δούμε για παράδειγμα το αρχικό παλικάρι με το T7.

Γενικα Κοσμα παγκοσμιως κανεις δεν ζει απο τα views, ολοι πλεον ασχολουνται με προωθηση, εκει βρισκεται το καλο χρημα.
Οποτε η μεθοδος ειναι να ανεβασεις το καναλι οσο περισσοτερο μπορεις μεχρι να σε παρουν χαμπαρι οι χορηγοι η να τους προσεγγισεις εσυ και να πεσει το παραδακι.
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
μια μεροληψία υπέρ άλλου "δασκάλου".
Μεροληψία υπάρχει μεταξύ μελών, αν επιτρέπεις στον έναν να αερολογεί και στον άλλο βάζεις φρένο.
Το αστείο είναι ότι ανεβάζοντας το σχόλιο ενός ανθρώπου αντιμετώπισα άμεση στοχοποίηση ως "ζηλωτή" και είδαμε μιά επίθεση στον άνθρωπο/κριτή σε προσωπικό επίπεδο, πράγμα που δείχνει εμπάθεια κατά του φυσικού προσώπου, η οποία ουδεμία σχέση έχει με τις ικανότητές του να οδηγήσει ή/και να κρίνει την όποια μοτοσικλέτα. Πρόκειται για παλιό κόλπο στην ρητορική και χρησιμοποιείται για να αποπροσανατολίσει την συζήτηση, αφού κατά κανόνα αναγκάζει τον δεχόμενο την προσωπική επίθεση (που δεν γράφει στο φόρουμ έτσι και αλλιώς) να υποστηρίξει τον εαυτό του και όχι την θέση του (την κριτική στο μηχανάκι εν προκειμένω). Επίσης μπερδεύει το αποτέλεσμα, αφού αν δεν απαντήσει στο προσωπικό επίπεδο θεωρείται ότι η κατηγορία ευσταθεί, άρα και η θέση καταπίπτει... Πράγμα το οποίο επειδή είναι παλιό, γνωστό, αταίριαστο σε οποιαδήποτε σοβαρή συζήτηση, δείχνει και το επίπεδο των συνομιλητών.

Ακόμα πιο αστείο ήταν ότι η μία τοποθέτηση δεν είχε αρνητική κριτική άρα θεωρείται ψευδής και πληρωμένη, η άλλη εξέφρασε και κάτι γενικότητες αυτονόητες που μπορεί να εκληφθούν ως "αρνητικά" οπότε θεωρήθηκε αντικειμενική και σωστή. Όπου με την λογική αυτή ο Δ.Π. "Ντομπερμαν" ο οποίος έχει πολλάκις πει ότι ΟΛΕΣ οι μοτοσικλέτες του αρέσουν και αρνείται να γράψει κακά πράγματα για αυτές, είναι ο μεγαλύτερος και πιο πληρωμένος παραμυθάς στον χώρο...

δεν κυνηγάει να κατακτήσει πρώτα τη γνώση και μετά να κάνει υλοποίηση, όλα γίνονται στο φτερό και με τον ίδιο τρόπο εκφράζεται.
Τα καλά του ίντερνετ. Έχει αρκετές χιλιάδες κόσμο στο κανάλι όμως... Μάντεψε ποιός έχει δίκιο, οι πολλοί.
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Μεροληψία υπάρχει μεταξύ μελών, αν επιτρέπεις στον έναν να αερολογεί και στον άλλο βάζεις φρένο.
Το αστείο είναι ότι ανεβάζοντας το σχόλιο ενός ανθρώπου αντιμετώπισα άμεση στοχοποίηση ως "ζηλωτή" και είδαμε μιά επίθεση στον άνθρωπο/κριτή σε προσωπικό επίπεδο, πράγμα που δείχνει εμπάθεια κατά του φυσικού προσώπου, η οποία ουδεμία σχέση έχει με τις ικανότητές του να οδηγήσει ή/και να κρίνει την όποια μοτοσικλέτα. Πρόκειται για παλιό κόλπο στην ρητορική και χρησιμοποιείται για να αποπροσανατολίσει την συζήτηση, αφού κατά κανόνα αναγκάζει τον δεχόμενο την προσωπική επίθεση (που δεν γράφει στο φόρουμ έτσι και αλλιώς) να υποστηρίξει τον εαυτό του και όχι την θέση του (την κριτική στο μηχανάκι εν προκειμένω). Επίσης μπερδεύει το αποτέλεσμα, αφού αν δεν απαντήσει στο προσωπικό επίπεδο θεωρείται ότι η κατηγορία ευσταθεί, άρα και η θέση καταπίπτει... Πράγμα το οποίο επειδή είναι παλιό, γνωστό, αταίριαστο σε οποιαδήποτε σοβαρή συζήτηση, δείχνει και το επίπεδο των συνομιλητών.

Ακόμα πιο αστείο ήταν ότι η μία τοποθέτηση δεν είχε αρνητική κριτική άρα θεωρείται ψευδής και πληρωμένη, η άλλη εξέφρασε και κάτι γενικότητες αυτονόητες που μπορεί να εκληφθούν ως "αρνητικά" οπότε θεωρήθηκε αντικειμενική και σωστή. Όπου με την λογική αυτή ο Δ.Π. "Ντομπερμαν" ο οποίος έχει πολλάκις πει ότι ΟΛΕΣ οι μοτοσικλέτες του αρέσουν και αρνείται να γράψει κακά πράγματα για αυτές, είναι ο μεγαλύτερος και πιο πληρωμένος παραμυθάς στον χώρο...


Τα καλά του ίντερνετ. Έχει αρκετές χιλιάδες κόσμο στο κανάλι όμως... Μάντεψε ποιός έχει δίκιο, οι πολλοί.
Πάντως Γιάννη, συμβουλή ως φίλος... στο forum τούτο εδώ το μέσο όρο ηλικίας είναι αρκετά τσιμπημένο. Αυτό σημαίνει πως οι περισσότεροι μας ξέρουμε να φιλτράρουμε, γνωριζόμαστε με κάποιο τρόπο μεταξύ μας, ξέρουμε κάποια από "τα γιατί και τα πως", ε δε πειράζει να αφήνουμε και κάτι τις να πέφτει κάτω.

Ξέρεις πόσες φορές λαμβάνω "μηνύματα" που και καλά δε διαβάζω; Άλλες τόσες όσες στέλνω. Δε γίνεται 100 άνθρωποι να κουμπώσουμε σε όλα και στα πάντα. Μένουμε και ανταλλάζουμε απόψεις με αυτούς αλλά κυρίως ΓΙΑ αυτούς που ταιριάζουμε. Συνήθως γνωριζόμαστε ή όχι με φυσικό τρόπο, αυτοί που ταιριάζουμε είναι περισσότεροι από αυτούς που δεν... Είναι κρίμα λοιπόν να στραβώνουμε για τους λίγους.
 
Τελευταία επεξεργασία:

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Θεωρώ λίγο αστείο να θεωρείται ότι... έχει κάποιος την δυνατότητα να στραβώσει κάποιον άλλον σε τέτοιες συζητήσεις. Το ότι εκπλήσσομαι με όσα διαβάζω συχνά είναι αλήθεια, αλλά αυτό είναι το ίντερνετ, τροφοδοτεί τα άκρα (σχετικό ντοκιμαντέρ και στο Netflix, trending αυτή την περίοδο). Για το άλλο έχεις δίκιο, έχω βελτιωθεί τρελά σε σχέση με το παρελθόν, έχω δρόμο ακόμα.
 
Top Bottom