Δεν μας είπες τελικά την απάντηση στο κουιζ που έθεσες...
Sorry ξεχαστηκα.
Λοιπον, 99% (και αφηνω το 1% επειδη δεν θελω να ειμαι απολυτος,στο κατω κατω δεν ημουν εκει) το abs ευθυνεται για την σαβουρα και εξηγουμε.
Τα abs 1ης γεννεας ειχαν το προβλημα οτι οταν ησουν σε πολυ ολισθηρο τεραιν(παγο-χιονι πχ)και επεφτες σε πολυ μικρη ταχυτητα το συστημα δεν λειτουργουσε τοσο καλα με αποτελεσμα τα τελευταια μετρα να ενεργοποιει μονιμα την αντλια του,δλδ καθολου φρενα,το προβλημα ηταν Πολυ Εντονο ειδικα στα Ford Sierra της εποχης.Σαν λυση υιοθετηθηκε στις επομενες γεννεες η απεμπλοκη κατω απ τα 3-5 χλμ/ωρα .
Και ερχομαστε τωρα στο βιντεο: Ο τυπος φρεναρει, το τεραιν σαθρο οποτε ενεργοποιηται το abs (γιαυτο και η παραξενη αισθηση)επειδη ομως γλιστραει αρκετα το abs αμπολαει αρκετα,ενστικτωδως ο τυπος ανεβαζει πιεση στην μανετα του φρενου...τα χλμ πεφτουν κατω απο το οριο εμπλοκης που αναφεραμε πιο πανω και βγαινει εκτος!Με την μανετα Δαγκωμενη! Παρτον κατω.
Ολα αυτα δεν συμβαινουν σε ασφαλτο η οπου υπαρχει αρκετη προσφυση ,επισης δεν συμβαινουν σε enduro mode abs,οπου δεν εχουμε απεμπλοκη του μπροστινου ουτε στα πολυ λιγα διοτι ο πισω τροχος δεν εμπλεκεται ετσι κ αλλιως.
Πιστευω οτι στην αρχη δεν καταλαβε γιατι επεσε,πιθανολογω οτι εδειξε το βιντεο στον Μητσο και εκεινος του εδωσε την εξηγηση