Motovloggers κλπ ομορφιες

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Να αναρωτηθώ τώρα έτσι γιατί μιά απορία την έχω. Σχολιασμοί για κάποιον άλλο που άσχετο δεν τον λες όσο και να είσαι "απέναντι" του για άλλους λόγους, που είχε άποψη για το Τ700 ήταν off topic, ενόχλησαν, χαλάνε το θέμα του Τ700 και "αυτοί είστε και διώχνετε τον κόσμο που ψάχνει πληροφορίες για το μηχανάκι" και έφυγαν. Είναι παγκοσμίως γνωστό ότι λατρεύω σπαμ όταν έχει λίγα ψίχουλα ουσίας μέσα, αλλά τα δύο μέτρα και δύο σταθμά δεν μου κολλούσαν ποτέ ίσια στον αρμό.
 

bmw320is

Μέλος
Όνομα
ALEX
Μοτό
XLV650
990 ADVENTURE
TENERE 700
HUSKY 701 ENDURO
Πολύ αυστηροί είστε ρε παιδια.....αν εξαιρέσεις τα επιφωνήματα...τα ααα..τα ουυυυ τι μηχανάκι είναι αυτοοοο..κλπ το βίντεο δεν έχει κάτι μεμπτό....οι σούζες και τα καγκουριλίκια που τα έκανε και το ΚΤΜ μη ξεχνόμαστε.... είναι απαράδεκτα αλλά το ιντερνετ έτσι είναι...δεν είνια τηλεόραση, ο καθένας κάτι ότι νομίζει για να βγάλει χαρτζηλίκι.......Εγώ με τον Χελιώτη δεν κατάλαβα τι έχει παιχτεί τώρα.....είναι συνεργείο YAMAHA TENERE 700 ??? Τι ακριβώς κάνει? Γιατί δεν νομίζω ότι του πας το ΤΜΑΧ και το κάνει σερβις...
 

boxer

Μέλος
Περιοχή
Ελλαδα
Όνομα
Νικος
Μοτό
BMW
Ένα παλικάρι που ξεκίνησε από το στρογγυλόφανάρο που είχε και ''πείραζε'' να βγάλει 0.4 ακόμα άλογα και ''έφτασε'' να δοκιμάζει και tracer και tenere !! Το 99% των subscribers του είναι 13-16 χρονών που τρέφονται από ''φίδια'' και urban legends και διαιωνίζουν την άγνοια!!!

Δυστυχώς αν θέλεις να δεις πραγματικά άξιους moto vloger θα πρέπει να ξέρεις καλά αγγλικά!!!

Εγώ αν ήμουν στη Yamaha θα έβγαζα το βίντεο του Ryan (fortnine) με υπότιτλους παρά να δώσω το μηχανάκι το κακόμοιρο στον συγκεκριμένο για ''δοκιμή ''!!
¨Στην Ελλαδα, οτι δηλωσεις...... εισαι¨!!!!!

Και φαντασου, αυτο ειναι το μονο που δεν ειπαν οι αρχαιοι ημων προγονοι!!! Πως τους ξεφυγε ηθελα να ηξερα...... :happy:
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
¨Στην Ελλαδα, οτι δηλωσεις...... εισαι¨!!!!!

Και φαντασου, αυτο ειναι το μονο που δεν ειπαν οι αρχαιοι ημων προγονοι!!! Πως τους ξεφυγε ηθελα να ηξερα...... :happy:
Γιατί τότε αν έλεγες μαλακίες σου έπερναν το κεφάλι.
 

stavrouliasp

Μέλος
Όνομα
Παντελής
Μοτό
DR800S
Να αναρωτηθώ τώρα έτσι γιατί μιά απορία την έχω. Σχολιασμοί για κάποιον άλλο που άσχετο δεν τον λες όσο και να είσαι "απέναντι" του για άλλους λόγους, που είχε άποψη για το Τ700 ήταν off topic, ενόχλησαν, χαλάνε το θέμα του Τ700 και "αυτοί είστε και διώχνετε τον κόσμο που ψάχνει πληροφορίες για το μηχανάκι" και έφυγαν. Είναι παγκοσμίως γνωστό ότι λατρεύω σπαμ όταν έχει λίγα ψίχουλα ουσίας μέσα, αλλά τα δύο μέτρα και δύο σταθμά δεν μου κολλούσαν ποτέ ίσια στον αρμό.
Δεν μπορείς να το ξεπεράσεις με τίποτα το θέμα με τον Σπανό, ε;
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Δεν μπορείς να το ξεπεράσεις με τίποτα το θέμα με τον Σπανό, ε;
Είδες, ο βήχας λένε και ο ζηλωτισμός δεν κρύβεται.
 

stefos

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Στέφανος
Μοτό
T7
Μια που κάναμε (πολύ σωστά) νέο θέμα για αυτό να προσθέσω και ένα καλό. Είναι ένα κανάλι στο youtube που το παρακολουθώ (όχι συχνά), όπου είναι ένα τύπος πρώην πυροσβέστης και μέλος ομάδας διάσωσης ο οποίος αναλύει βίντεο με ατυχήματα μοτοσυκλετιστών. Βέβαια δεν είναι ακριβώς motovlogger, αλλά το βρήκα εξαιρετικό κανάλι, όχι τόσο για αυτά που βλέπεις, που μερικές φορές είναι σοκαριστικά, αλλά σε μαθαίνει τι πρέπει να κάνεις ή να μην κάνεις σε ατυχήματα. Και απο τη μεριά του αναβάτη, του τραυματία αλλά και του φίλου που πρέπει να βοηθήσει. Έχω κάνει κάποια μαθήματα πρώτων βοηθειών και αυτά που λέει (χωρίς να είμαι ειδικός) έχουν βάση και αρκετή γνώση. Θεωρώ ότι προσπαθεί να περάσει το σωστό τρόπο σκέψης σε όσους βλέπουν τα βίντεο του και καβαλάνε μηχανή και ότι πρέπει να οδηγούμε αμυντικά και όχι επιθετικά.

Ας πούμε στο δικό μου το μυαλό θα πρέπει να έχουμε περισσότερα κανάλια που προσφέρουν σωστή πληροφορία για το πως να καβαλάς με ασφάλεια και όχι να μας δείχνει να κάνουμε σούζες στα στενά στης Αθήνας. Για όσους αντέχουν ας δουν μερικά βίντεο και πείτε τις εντυπώσεις σας. Συμφωνείτε;
 

stefos

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Στέφανος
Μοτό
T7
:ΚΟΥΙΖ:Βρειτε αν το abs εχει σχεση(δλδ προξενησε) την πτωση.(Διαρκεια του κουιζ 24 ωρες)

Ενημερωθητε και ξαναδειτε καλα το βιντεο πριν απαντησετε!!!
Δεν μας είπες τελικά την απάντηση στο κουιζ που έθεσες...
 

KORAX

Γερολυκος
Περιοχή
Μεσσηνια
Όνομα
Δημητρης
Μοτό
Κουλουρι 650 ,2004
KTM exc300 '06
Ελαφινα 700 '23
Δεν μας είπες τελικά την απάντηση στο κουιζ που έθεσες...
Sorry ξεχαστηκα.

Λοιπον, 99% (και αφηνω το 1% επειδη δεν θελω να ειμαι απολυτος,στο κατω κατω δεν ημουν εκει) το abs ευθυνεται για την σαβουρα και εξηγουμε.

Τα abs 1ης γεννεας ειχαν το προβλημα οτι οταν ησουν σε πολυ ολισθηρο τεραιν(παγο-χιονι πχ)και επεφτες σε πολυ μικρη ταχυτητα το συστημα δεν λειτουργουσε τοσο καλα με αποτελεσμα τα τελευταια μετρα να ενεργοποιει μονιμα την αντλια του,δλδ καθολου φρενα,το προβλημα ηταν Πολυ Εντονο ειδικα στα Ford Sierra της εποχης.Σαν λυση υιοθετηθηκε στις επομενες γεννεες η απεμπλοκη κατω απ τα 3-5 χλμ/ωρα .

Και ερχομαστε τωρα στο βιντεο: Ο τυπος φρεναρει, το τεραιν σαθρο οποτε ενεργοποιηται το abs (γιαυτο και η παραξενη αισθηση)επειδη ομως γλιστραει αρκετα το abs αμπολαει αρκετα,ενστικτωδως ο τυπος ανεβαζει πιεση στην μανετα του φρενου...τα χλμ πεφτουν κατω απο το οριο εμπλοκης που αναφεραμε πιο πανω και βγαινει εκτος!Με την μανετα Δαγκωμενη! Παρτον κατω.
Ολα αυτα δεν συμβαινουν σε ασφαλτο η οπου υπαρχει αρκετη προσφυση ,επισης δεν συμβαινουν σε enduro mode abs,οπου δεν εχουμε απεμπλοκη του μπροστινου ουτε στα πολυ λιγα διοτι ο πισω τροχος δεν εμπλεκεται ετσι κ αλλιως.

Πιστευω οτι στην αρχη δεν καταλαβε γιατι επεσε,πιθανολογω οτι εδειξε το βιντεο στον Μητσο και εκεινος του εδωσε την εξηγηση
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Sorry ξεχαστηκα.

Λοιπον, 99% (και αφηνω το 1% επειδη δεν θελω να ειμαι απολυτος,στο κατω κατω δεν ημουν εκει) το abs ευθυνεται για την σαβουρα και εξηγουμε.

Τα abs 1ης γεννεας ειχαν το προβλημα οτι οταν ησουν σε πολυ ολισθηρο τεραιν(παγο-χιονι πχ)και επεφτες σε πολυ μικρη ταχυτητα το συστημα δεν λειτουργουσε τοσο καλα με αποτελεσμα τα τελευταια μετρα να ενεργοποιει μονιμα την αντλια του,δλδ καθολου φρενα,το προβλημα ηταν Πολυ Εντονο ειδικα στα Ford Sierra της εποχης.Σαν λυση υιοθετηθηκε στις επομενες γεννεες η απεμπλοκη κατω απ τα 3-5 χλμ/ωρα .

Και ερχομαστε τωρα στο βιντεο: Ο τυπος φρεναρει, το τεραιν σαθρο οποτε ενεργοποιηται το abs (γιαυτο και η παραξενη αισθηση)επειδη ομως γλιστραει αρκετα το abs αμπολαει αρκετα,ενστικτωδως ο τυπος ανεβαζει πιεση στην μανετα του φρενου...τα χλμ πεφτουν κατω απο το οριο εμπλοκης που αναφεραμε πιο πανω και βγαινει εκτος!Με την μανετα Δαγκωμενη! Παρτον κατω.
Ολα αυτα δεν συμβαινουν σε ασφαλτο η οπου υπαρχει αρκετη προσφυση ,επισης δεν συμβαινουν σε enduro mode abs,οπου δεν εχουμε απεμπλοκη του μπροστινου ουτε στα πολυ λιγα διοτι ο πισω τροχος δεν εμπλεκεται ετσι κ αλλιως.

Πιστευω οτι στην αρχη δεν καταλαβε γιατι επεσε,πιθανολογω οτι εδειξε το βιντεο στον Μητσο και εκεινος του εδωσε την εξηγηση
Εγώ απορώ με τους αναβάτες που συνεχίζουν και έχουν το abs στο χώμα.
 

stefos

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Στέφανος
Μοτό
T7
Sorry ξεχαστηκα.

Λοιπον, 99% (και αφηνω το 1% επειδη δεν θελω να ειμαι απολυτος,στο κατω κατω δεν ημουν εκει) το abs ευθυνεται για την σαβουρα και εξηγουμε.

Τα abs 1ης γεννεας ειχαν το προβλημα οτι οταν ησουν σε πολυ ολισθηρο τεραιν(παγο-χιονι πχ)και επεφτες σε πολυ μικρη ταχυτητα το συστημα δεν λειτουργουσε τοσο καλα με αποτελεσμα τα τελευταια μετρα να ενεργοποιει μονιμα την αντλια του,δλδ καθολου φρενα,το προβλημα ηταν Πολυ Εντονο ειδικα στα Ford Sierra της εποχης.Σαν λυση υιοθετηθηκε στις επομενες γεννεες η απεμπλοκη κατω απ τα 3-5 χλμ/ωρα .

Και ερχομαστε τωρα στο βιντεο: Ο τυπος φρεναρει, το τεραιν σαθρο οποτε ενεργοποιηται το abs (γιαυτο και η παραξενη αισθηση)επειδη ομως γλιστραει αρκετα το abs αμπολαει αρκετα,ενστικτωδως ο τυπος ανεβαζει πιεση στην μανετα του φρενου...τα χλμ πεφτουν κατω απο το οριο εμπλοκης που αναφεραμε πιο πανω και βγαινει εκτος!Με την μανετα Δαγκωμενη! Παρτον κατω.
Ολα αυτα δεν συμβαινουν σε ασφαλτο η οπου υπαρχει αρκετη προσφυση ,επισης δεν συμβαινουν σε enduro mode abs,οπου δεν εχουμε απεμπλοκη του μπροστινου ουτε στα πολυ λιγα διοτι ο πισω τροχος δεν εμπλεκεται ετσι κ αλλιως.

Πιστευω οτι στην αρχη δεν καταλαβε γιατι επεσε,πιθανολογω οτι εδειξε το βιντεο στον Μητσο και εκεινος του εδωσε την εξηγηση
Λογικό ακούγεται αλλά φαίνεται να το χάνει μετά την αναπήδηση του εμπρός τροχού. Τεσπά, λίγη σημασία έχει. Παραμένει άκυρος.

Sent from my SM-G965F using Tapatalk
 

Πέτρος

Μέλος
Περιοχή
Μενίδι Αττική
Όνομα
Πέτρος
Μοτό
BMW F 800 GS '15
το δικό μου bmw f800gs του ΄15 που έχει πρόγραμμα enduro, είναι όλα τα λεφτά
  1. αλλάζει τον τρόπο που επεμβαίνει το ABS χωρίς να το απενεργοποιεί σε κανέναν τρόχο ( εσύ απλά τσαρουχώνεις τα φρενα και τα υπολοιπα γίνονται μόνα τους )
  2. δεν επεμβαίνει τόσο έντονα το Traction Control (σε αφήνει να κάνεις κολιές και μόλις πας να πέσεις απλά δεν πέφτεις)
  3. γίνεται ακόμα πιο γραμμικός ο κινητήρας του με αποτέλεσμα να αυξάνεται και η αυτονομία
Σε γενικές γραμμές μου δημιουργεί μία αίσθηση εμπιστοσύνης αυτό το enduro mode που δεν το απενεργοποιώ ποτέ (ενώ υπάρχει και αυτή η επιλογή)
 

KORAX

Γερολυκος
Περιοχή
Μεσσηνια
Όνομα
Δημητρης
Μοτό
Κουλουρι 650 ,2004
KTM exc300 '06
Ελαφινα 700 '23
το δικό μου bmw f800gs του ΄15 που έχει πρόγραμμα enduro, είναι όλα τα λεφτά
  1. αλλάζει τον τρόπο που επεμβαίνει το ABS χωρίς να το απενεργοποιεί σε κανέναν τρόχο ( εσύ απλά τσαρουχώνεις τα φρενα και τα υπολοιπα γίνονται μόνα τους )
  2. δεν επεμβαίνει τόσο έντονα το Traction Control (σε αφήνει να κάνεις κολιές και μόλις πας να πέσεις απλά δεν πέφτεις)
  3. γίνεται ακόμα πιο γραμμικός ο κινητήρας του με αποτέλεσμα να αυξάνεται και η αυτονομία
Σε γενικές γραμμές μου δημιουργεί μία αίσθηση εμπιστοσύνης αυτό το enduro mode που δεν το απενεργοποιώ ποτέ (ενώ υπάρχει και αυτή η επιλογή)
Εαν θελεις απλα να κανεις την βολτα σου οκ,καλα κανεις.Εαν θελεις απλα να μετακινηθεις με το μικροτερο δυνατο ρισκο,καλα κανεις.
Εαν ομως θελεις να εξελιχτεις σαν αναβατης βγαλτο,δεν υπαρχει μεγαλυτερη ασφαλεια απ το να μαθεις να ελεγχεις το γλυστριμα.

Μην ξεχναμε οτι ο ανθρωπινος παραγοντας ειναι παντα εκει,οσο συντηρητικος κ να ειναι καποιος, καποια στιγμη θα του περασει απ το μυαλο οτι εχει αποκτησει δεξιοτητες(τις οποιες απλα δε κατεχει),θα ξεθαρεψει και θα ανοιχτει...και τοτε μαλλον θα νοιωσει στο πετσι του οτι τα ηλεκτρονικα δεν σωζουν τα παντα.
Αυτος ειναι και ο λογος που εχω πει οτι ειναι καλυτερα να μαθαινει και να εξασκηται ανα διαστηματα καποιος χωρις τα ηλεκτρονικα βοηθηματα (εφαγα και κραξιμο γι αυτο).Δεν ειμαι ο στενομυαλος παππους,ασχολουμαι επαγγελματικα με την τεχνολογια και γι αυτο δεν την εμπιστευομαι υπερβολικα.

Η τεχνολογια ειναι ενα ΜΕΓΑΛΟ ΒΟΗΘΗΜΑ του Ανθρωπου,εχει ενα συγκεκριμενο σκοπο και μονο απο αμαθεια η ημιμαθεια μπορει να υποτιμηθει αλλα και Υπερτιμηθει.

πολλα εγραψα γμτ
 
Τελευταία επεξεργασία:

Πέτρος

Μέλος
Περιοχή
Μενίδι Αττική
Όνομα
Πέτρος
Μοτό
BMW F 800 GS '15
Η κουβέντα ήτανε για τό ABS του TENERE και την πτώση που είχε αυτός στο βίντεο.
Ήθελα απλώς να τονίσω ότι υπάρχουν και καλά ABS άσχετα αν δεν τα βάζει η YAMAHA.
Μην τα ισοπεδώνουμε όλα
Υ.Γ: Όσα ηλεκτρονικά βοηθήματα και να έχει η μοτοσυκλέτα άμα δεν έχεις οδηγικό ταπεραμέντο δεν πρόκειται να βγεις μπροστά. Ο ανθρώπινος παράγοντας παίζει τον μεγαλύτερο ρόλο.
 

lospsi

Μέλος
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
KTM 1290 SUPER ADVENTURE S
Μια που κάναμε (πολύ σωστά) νέο θέμα για αυτό να προσθέσω και ένα καλό. Είναι ένα κανάλι στο youtube που το παρακολουθώ (όχι συχνά), όπου είναι ένα τύπος πρώην πυροσβέστης και μέλος ομάδας διάσωσης ο οποίος αναλύει βίντεο με ατυχήματα μοτοσυκλετιστών. Βέβαια δεν είναι ακριβώς motovlogger, αλλά το βρήκα εξαιρετικό κανάλι, όχι τόσο για αυτά που βλέπεις, που μερικές φορές είναι σοκαριστικά, αλλά σε μαθαίνει τι πρέπει να κάνεις ή να μην κάνεις σε ατυχήματα. Και απο τη μεριά του αναβάτη, του τραυματία αλλά και του φίλου που πρέπει να βοηθήσει. Έχω κάνει κάποια μαθήματα πρώτων βοηθειών και αυτά που λέει (χωρίς να είμαι ειδικός) έχουν βάση και αρκετή γνώση. Θεωρώ ότι προσπαθεί να περάσει το σωστό τρόπο σκέψης σε όσους βλέπουν τα βίντεο του και καβαλάνε μηχανή και ότι πρέπει να οδηγούμε αμυντικά και όχι επιθετικά.

Ας πούμε στο δικό μου το μυαλό θα πρέπει να έχουμε περισσότερα κανάλια που προσφέρουν σωστή πληροφορία για το πως να καβαλάς με ασφάλεια και όχι να μας δείχνει να κάνουμε σούζες στα στενά στης Αθήνας. Για όσους αντέχουν ας δουν μερικά βίντεο και πείτε τις εντυπώσεις σας. Συμφωνείτε;
Μου δημιούργησες μεγάλη περιέργεια να δω το συγκεκριμένο κανάλι, εδώ και χρόνια γυρνάει στο μυαλό μου να κάνω κάποια εκπαίδευση πρώτων βοηθειών και ας είναι αχρείαστη.
Δυστυχώς, έχω επίσης μια απέχθεια σε σκληρές εικόνες και αποφεύγω να βλέπω τέτοια βίντεο. Είναι πολύ έντονες?
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Η κουβέντα ήτανε για τό ABS του TENERE και την πτώση που είχε αυτός στο βίντεο.
Ήθελα απλώς να τονίσω ότι υπάρχουν και καλά ABS άσχετα αν δεν τα βάζει η YAMAHA.
Μην τα ισοπεδώνουμε όλα
Υ.Γ: Όσα ηλεκτρονικά βοηθήματα και να έχει η μοτοσυκλέτα άμα δεν έχεις οδηγικό ταπεραμέντο δεν πρόκειται να βγεις μπροστά. Ο ανθρώπινος παράγοντας παίζει τον μεγαλύτερο ρόλο.
Νομίζω -από αυτά που διαβάζω- πως δεν κατάλαβες τι σου γράφει ο Δημήτρης KORAX
Δεν είναι θέμα καλού ή κακού ABS. Από τη στιγμή που μπορείς να το ακυρώσεις μια χαρά είναι το ABS της Yamaha και για το σκοπό που φτιάχτηκε η συγκεκριμένη μοτό. Έτσι πρέπει και έτσι είναι.
 
Top Bottom