Motoz Tractionator GPS / Adventure

snpl

Μέλος
Περιοχή
Βιβ λα Φρανς
Όνομα
Σπύρος
Μοτό
Teneke II
Τελευταία επεξεργασία:

Dimitris Dims

Μέλος
Περιοχή
Athens
Όνομα
Dimitris
Μοτό
Tenere 700
Έχουν περάσει στα χέρια κανενός να τα δοκιμάσει ; Ξέρω πως είναι αρκετά χωμάτινα λάστιχα σκέφτομαι να το συνδυάσω με κάποιο άλλο μπροστά πιθανών με κάποιο tkc80 η wild και το motoz tractionator adv για πίσω . Έχω δει αρκετό κόσμο να το χρησιμοποιεί και σαν εκδρομικό ελαστικό και για ταξίδια και σκεφτόμουν να τολμήσω να κάνω την δοκιμή γι'αυτό ρωτάω μιας και δεν είναι εύκολο να βγάζεις και να βάζεις λάστιχα για χωμάτινες διαδρομές
 

Srider

Βόρειο Μέλος
Περιοχή
Gothenburg - Sweden
Όνομα
Giorgos
Μοτό
Ténéré 700 World Raid | 2022
Και εδώ βρήκα κάτι...
Να συμπληρώσω και τα παρακάτω:


Olek Motocykle - największa hurtownia części i akcesorii motocyklowych w Polsce - Strona główna <- ο φτηνότερος ο Πολωνός

MOTOZ | MMD Adventure | 3852 Ringgenberg | Schweiz Αλλά βλέπω ότι γράφει ξεκάθαρα ότι δεν στέλνει εκτός. Το έχει ανανεώσει το σάϊτ, φαντάζομαι θα τον ρωτάνε αρκετοί.
τον είχα ρωτήσει στο παρελθόν μιας και τα είχε "φτηνά" αλλά δεν ήθελε να στείλει Σουηδία (και νομίζω το ίδιο θα ισχύει και για Ελλάδα).
μου έκανε μια ανάλυση πόσο θα βγει με μεταφορικά και κάτι έξτρα χρεώσεις και αγχώθηκα και μόνο που το διάβασα.
 

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
Πληροφοριακα, μιλαγα προσφατα με τον Γαβριλη, τον γνωστο λαστιχα των Λαρισαιων και γενικοτερα Θεσσαλων χωματερων, και μου ειπε οτι προσπαθει να βρει τροπο να φερει τα Motoz στην Ελλαδα στο μαγαζι του. Ειδωμεν.
 

Dimitris Dims

Μέλος
Περιοχή
Athens
Όνομα
Dimitris
Μοτό
Tenere 700
Πληροφοριακα, μιλαγα προσφατα με τον Γαβριλη, τον γνωστο λαστιχα των Λαρισαιων και γενικοτερα Θεσσαλων χωματερων, και μου ειπε οτι προσπαθει να βρει τροπο να φερει τα Motoz στην Ελλαδα στο μαγαζι του. Ειδωμεν.
κράτα μας ενήμερους ευκαιρία να επισκεφτώ και ένα κολλητάρι στα Τρίκαλα :friendship:
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Σήμερα τοποθετήθηκαν τα παραπάνω ελαστικά διάστασης 90/90-21 & 150/70-18 πολύ ελαφρώς μεταχειρισμένα.
Η πρώτη εντύπωση ήταν ότι μου φάνηκαν στο χέρι πιο βαριά από τα συνηθισμένα (tkc-80, Anlas κτλ.) που έχω δοκιμάσει.
Μετά την τοποθέτηση τα τακούνια στο μπροστά ελαστικό περνάνε οριακά από το φτερό και υποψιάζομαι ότι θα κάνουν κάποια μικρή ζημιά από την επαφή του εξαιτίας του αέρα εν κινήσει.
Ευκαιρία να βάλω και εκείνο το ψηλό φτερό επιτέλους...:D
Στο δρόμο τώρα και με ασφάλτινες πιέσεις παρόλο που το χάραγμα τους είναι αρκετά άγριο η κίνησή τους ήταν απόλυτα ομαλή και χωρίς φασαρία.
Δεν θύμιζε σε τίποτα ότι φοράς λάστιχο με τέτοιο τακούνι...
Κάτι που δεν μου άρεσε είναι η αίσθηση ότι ξαφνικά η μοτοσυκλέτα βάρυνε...
Έγινε πιο αργή στις εναλλαγές κλίσης αριστερά δεξιά και χρειάζεσαι περισσότερη πίεση στο τιμόνι.
Ίσως να είναι λόγω της κορώνας...
Στο χώμα δε στο μικρό κομμάτι βέβαια που πήγα δούλεψαν εξαιρετικά και πάντα προβλέψιμα.
Θα περιμένω να δω μετά από κάποια χιλιόμετρα εάν αλλάξει κάτι...
 

KO$74S81

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
. KTM 950 ADV 2004
.TM 250 2T 2010
Σήμερα τοποθετήθηκαν τα παραπάνω ελαστικά διάστασης 90/90-21 & 150/70-18 πολύ ελαφρώς μεταχειρισμένα.
Η πρώτη εντύπωση ήταν ότι μου φάνηκαν στο χέρι πιο βαριά από τα συνηθισμένα (tkc-80, Anlas κτλ.) που έχω δοκιμάσει.
Μετά την τοποθέτηση τα τακούνια στο μπροστά ελαστικό περνάνε οριακά από το φτερό και υποψιάζομαι ότι θα κάνουν κάποια μικρή ζημιά από την επαφή του εξαιτίας του αέρα εν κινήσει.
Ευκαιρία να βάλω και εκείνο το ψηλό φτερό επιτέλους...:D
Στο δρόμο τώρα και με ασφάλτινες πιέσεις παρόλο που το χάραγμα τους είναι αρκετά άγριο η κίνησή τους ήταν απόλυτα ομαλή και χωρίς φασαρία.
Δεν θύμιζε σε τίποτα ότι φοράς λάστιχο με τέτοιο τακούνι...
Κάτι που δεν μου άρεσε είναι η αίσθηση ότι ξαφνικά η μοτοσυκλέτα βάρυνε...
Έγινε πιο αργή στις εναλλαγές κλίσης αριστερά δεξιά και χρειάζεσαι περισσότερη πίεση στο τιμόνι.
Ίσως να είναι λόγω της κορώνας...
Στο χώμα δε στο μικρό κομμάτι βέβαια που πήγα δούλεψαν εξαιρετικά και πάντα προβλέψιμα.
Θα περιμένω να δω μετά από κάποια χιλιόμετρα εάν αλλάξει κάτι...
Την ίδια αίσθηση στο βαρος και στο στριψιμο, είχα και εγώ με τα dunlop d908rr, το φτερό αναγκαστηκα και το έβγαλα και το εδεσα με δεματικα πιο πάνω αφηνε πολυ λίγο κενό και μπουκωσε στην λασπη της Βοιωτίας αλλιως δεν θα εφευγα ποτέ... Μολις πατησει το μπροστά θα γίνει πιο εύκολο στο στριψιμο τουλάχιστον στο dunlop αυτό έγινε που ειναι παρόμοιας χρήσης...
 

KO$74S81

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
. KTM 950 ADV 2004
.TM 250 2T 2010
Πλεροφοριακα τα ελαστικά τα φέρνει και συγχωριανός μου (στην Νεα Ζμυρνη ) .
Χρόνος παράδοσης καμία βδομάδα .
Στειλε αν μπορείς καποιο τηλ η πιο είναι το μαγαζί...
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Σήμερα τοποθετήθηκαν τα παραπάνω ελαστικά διάστασης 90/90-21 & 150/70-18 πολύ ελαφρώς μεταχειρισμένα.
Η πρώτη εντύπωση ήταν ότι μου φάνηκαν στο χέρι πιο βαριά από τα συνηθισμένα (tkc-80, Anlas κτλ.) που έχω δοκιμάσει.
Μετά την τοποθέτηση τα τακούνια στο μπροστά ελαστικό περνάνε οριακά από το φτερό και υποψιάζομαι ότι θα κάνουν κάποια μικρή ζημιά από την επαφή του εξαιτίας του αέρα εν κινήσει.
Ευκαιρία να βάλω και εκείνο το ψηλό φτερό επιτέλους...:D
Στο δρόμο τώρα και με ασφάλτινες πιέσεις παρόλο που το χάραγμα τους είναι αρκετά άγριο η κίνησή τους ήταν απόλυτα ομαλή και χωρίς φασαρία.
Δεν θύμιζε σε τίποτα ότι φοράς λάστιχο με τέτοιο τακούνι...
Κάτι που δεν μου άρεσε είναι η αίσθηση ότι ξαφνικά η μοτοσυκλέτα βάρυνε...
Έγινε πιο αργή στις εναλλαγές κλίσης αριστερά δεξιά και χρειάζεσαι περισσότερη πίεση στο τιμόνι.
Ίσως να είναι λόγω της κορώνας...
Στο χώμα δε στο μικρό κομμάτι βέβαια που πήγα δούλεψαν εξαιρετικά και πάντα προβλέψιμα.
Θα περιμένω να δω μετά από κάποια χιλιόμετρα εάν αλλάξει κάτι...
Update στο παραπάνω post και να συμπληρώσω πως τελικά δεν είναι τόσο ήσυχα όσο είχα καταλάβει στην αρχή.
Όταν φτάσουν σε μία καλή θερμοκρασία λειτουργίας έχουν όντως ένα βουητό όχι ιδιαίτερα ενοχλητικό αλλά υπαρκτό.
 

ChristosGR

Σκουριασμένο Μέλος
Περιοχή
Αθηνα
Όνομα
Χρηστος
Μοτό
V-Strom 800 DE - Husaberg FE-390
Όντως ωραίο λάστιχο...
Πώς θα μπορούσαμε να το βρούμε...?:thumbsdown:
Είδα κάποια πριν λίγο καιρό στο Wheel city.
Πολύ καλό αλλά για τα €€€ που ζητάνε απλά όχι.
Παραγωγή και μεταφορικά από μια πανάκριβη χώρα όπως η Αυστραλία ανεβάζουν το κόστος σε σχεδόν παράλογα επίπεδα.
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Είδα κάποια πριν λίγο καιρό στο Wheel city.
Πολύ καλό αλλά για τα €€€ που ζητάνε απλά όχι.
Παραγωγή και μεταφορικά από μια πανάκριβη χώρα όπως η Αυστραλία ανεβάζουν το κόστος σε σχεδόν παράλογα επίπεδα.
Για δεύτερο χέρι με ελάχιστα χιλιόμετρα είναι μια χαρά όμως.
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Μετά την βόλτα στην Πελοπόννησο να πω πως δεν τρελάθηκα ιδιαίτερα με τα παραπάνω ελαστικά.
Ο μόνος λόγος που μπορούν να δικαιολογήσουν την τιμή τους είναι η αυξημένη αντοχή και χιλιομετρική απόδοση που φαίνεται να έχουν.
Σε γενικές γραμμές έχουν φασαρία ειδικά με φορτίο και αυξημένους κραδασμούς ,θα μου πεις λογικό με τέτοιο πέλμα και στο στεγνό έχουν καλό γκριπ.
Στο χώμα μπορώ να πω πολύ καλά αν και θα έπρεπε να είχα κατεβάσει περισσότερο τις πιέσεις.
Εκεί που είναι άκρως επικίνδυνα είναι στο βρεγμένο.
Έφαγα ένα καλό γλίστρημα του πίσω τροχού πριν την Κλειτορία σε κομμάτι δρόμου που είχε βρέξει προηγουμένως.
Ευτυχώς το έσωσα και δεν αγοράσαμε οικόπεδο...
Και οι υπόλοιποι με χωμάτινα πέρασαν από εκείνο το σημείο αλλά δεν είδα να προβληματίστηκε κάνεις.
 

vassat

Μέλος
Περιοχή
Χαλάνδρι
Όνομα
Βασίλης
Μοτό
F650 GS Dakar MY '03
Sprint ST 1050 MY '06
Μετά την βόλτα στην Πελοπόννησο να πω πως δεν τρελάθηκα ιδιαίτερα με τα παραπάνω ελαστικά.
Ο μόνος λόγος που μπορούν να δικαιολογήσουν την τιμή τους είναι η αυξημένη αντοχή και χιλιομετρική απόδοση που φαίνεται να έχουν.
Σε γενικές γραμμές έχουν φασαρία ειδικά με φορτίο και αυξημένους κραδασμούς ,θα μου πεις λογικό με τέτοιο πέλμα και στο στεγνό έχουν καλό γκριπ.
Στο χώμα μπορώ να πω πολύ καλά αν και θα έπρεπε να είχα κατεβάσει περισσότερο τις πιέσεις.
Εκεί που είναι άκρως επικίνδυνα είναι στο βρεγμένο.
Έφαγα ένα καλό γλίστρημα του πίσω τροχού πριν την Κλειτορία σε κομμάτι δρόμου που είχε βρέξει προηγουμένως.
Ευτυχώς το έσωσα και δεν αγοράσαμε οικόπεδο...
Και οι υπόλοιποι με χωμάτινα πέρασαν από εκείνο το σημείο αλλά δεν είδα να προβληματίστηκε κάνεις.
Από την περιγραφή αντιλαμβάνομαι ότι είναι στο ίδιο επίπεδο -γενικά- με τα ΜΙΤΑS, σωστά;;;
Αν ναι, τότε εκτιμώ δεν αξίζει το επιπλέον κόστος.
(έχει κανείς "συγκριτική" εμπειρία;;; )
/// Β
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Από την περιγραφή αντιλαμβάνομαι ότι είναι στο ίδιο επίπεδο -γενικά- με τα ΜΙΤΑS, σωστά;;;
Αν ναι, τότε εκτιμώ δεν αξίζει το επιπλέον κόστος.
(έχει κανείς "συγκριτική" εμπειρία;;; )
/// Β
Με τα E10 συγκεκριμένα είχα βγάλει λιγότερα από 2000km.
Αυτά ακόμη φαίνονται άθικτα και έχουν περίπου 2.500 με 3000km.
Για να γίνει βέβαια σωστή σύγκριση θα πρέπει να συγκριθούν με τα Ε09...
Νομίζω ο Γιάννης Aldebaran τα είχε φορέσει σε παρόμοιο μηχανάκι.
 

sfera

Μέλος
Περιοχή
Αρτεμιδα
Όνομα
Σταμάτης
Μοτό
Tenere700, CRM250, Bandit 650
Παιδια εγω πηρα ελαφρως μεταχειρισμενο μονο το μπροστα motoz tractionator enduro το ειχα τοποθετημενο και στο Advtroffy του εχω κανει 2000χλμ (το εχω μονο για χωμα ) απλα στο Troffy εκανε και ασφαλτο με πιεση 32 και 90χλμ max.
Εντυπωσεις θορυβο ΠΟΛΥ με ακουγε ο αλλος και με ωτοασπιδες :eek:. Στην Αθηνα απο μαγαζι μεχρι σπιτι νομιζα οτι εχει κατι η μηχανη με το μπροστινο.
Στο χωμα πιεση 29 μια χαρα κανενα προβλημα αλλο πραγμα.
Στο βρεγμενο ευτυχως δεν εχω δοκιμασει ακομα αλλα πιστευω θα κανει πατιναζ.
Εχει ψωμι ακομα να κανει αν και το εφαγε η ασφαλτος αισθητα αλλα κομματια δεν φυγανε , ουτε ταλαιπωρημενο το βλεπω (σχισηματα η ελλειπης κομματια).
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Με τα E10 συγκεκριμένα είχα βγάλει λιγότερα από 2000km.
Αυτά ακόμη φαίνονται άθικτα και έχουν περίπου 2.500 με 3000km.
Για να γίνει βέβαια σωστή σύγκριση θα πρέπει να συγκριθούν με τα Ε09...
Νομίζω ο Γιάννης Aldebaran τα είχε φορέσει σε παρόμοιο μηχανάκι.
Προσωπικά για μένα το e09 ήταν το καλύτερο λαστιχο για το 990 για χωματινη χρήση απλά δε μου είχε βγάλει πάνω από 4Κ χλμ
 
Top Bottom