MULTI 1200S-50000ΧΛΜ-Ολο βιδες-Τι εδειξε

kordix

Μέλος
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
PP27
Δεν είναι λίγα τα 50.000 km για να γίνει κάτι τέτοιο. Θα ήταν καλύτερα να γινόταν στις 100.000 ας πούμε :yew:
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Προβλήματα σε τέτοια "πουσαρισμενα" εργαλεία είναι φυσιολογικά.
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Οι φθορές που περιγράφονται σε κουζινέτα στροφάλου κλπ, δεν υπήρχαν στο δικό σου @gsmaniac ούτε στις 180000 χλμ...... Υπήρξαν κάτι αντίστοιχα στου @paschalis , αλλά είχε κι αυτός 200000 χλμ. Κι υπήρξε κι ένας 1ος ιδιοκτήτης πριν τον Πασχάλη, που δε γνωρίζουμε τι ακριβώς έκανε.
Η αυξημένη ιπποδύναμη δεν δικαιολογεί αυτές τις φθορές (όπως λες εσυ Κωστή @gsmaniac ....) γιατί μιλάμε για μηχανάκι πολιτικό, που βγαίνει στην κατηγορία "καβάλαμε να γυρίσουμε τον κόΖμο παρέα". Ακόμα κι αν αναλογιστούμε την απόδοση του κινητήρα σε ίππους/λίτρο (που υπολείπεται από πολλά SS και sport touring) πάλι δε δικαιολογείται. Να σημειώσω εδώ, ότι το μηχανάκι του test έχει την ίδια ηλικία με το δικό μου (άνοιξη του 2011) , το οποίο έχει +35.000 και δεν έχει το παραμικρό ;)
Θα είχε ενδιαφέρον να διαβάσουμε το αντίστοιχο test για το XR 1000 της BMW, ή τα αντίστοιχα για τα HONDA XX & SUZUKI Hayabusa (έτσι, για να δούμε τα πολύ δυνατά μοτέρια τι κάνουν...)
 

Phoenix

Gender fluid
ADVRIDE Team
Περιοχή
Χαλκιδα
Όνομα
Στεργιος
Μοτό
bmw r1250gs adve Θα σε σκισω maniac
χουσβαρνα 510 πιστολ
Δεν συμφωνώ μαζι σου τεο διότι οτιδηποτε το οδηγάς δυναμικά !!!
Ποσο μάλιστα ενα ντουκατι !!!!
Στα κουζίνετα μια αποδεκτή φθορά στα 50000 χλμ ειναι φυσιολογική
Μην ξεχνάς οτι αλλο να εχεις ενα κινητηρα που φτάνει αγκομαχώντας της 8500 στροφες (Bmw ) και αλλο να εχεις το πυροβόλο της ντουκατι
 

Siaperas

a.k.a faraway
Περιοχή
Άρτα-Κέρκυρα-Αθήνα ...κτλ
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
BMW 1200GS LC
Tuono V4 1100 Factory
Θα συμφωνήσω με forester ,
μου φαίνεται αστείο που μιλάμε και για υποψία φθοράς σε κουζινέτα στα μόλις 50000 χλμ
για ένα μηχανάκι που πωλείται ως τουριστικό .

Επίσης δεν μου φαίνονται και τόσο ασήμαντα όλα αυτά που βγήκαν
μέχρι της 50000 χλμ ....
ή οι δημοσιογράφοι χρυσώνουν το χάπι ή εγώ παραξένεψα πολύ . :confused:
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Δεν συμφωνώ μαζι σου τεο διότι οτιδηποτε το οδηγάς δυναμικά !!!
Ποσο μάλιστα ενα ντουκατι !!!!
Στα κουζίνετα μια αποδεκτή φθορά στα 50000 χλμ ειναι φυσιολογική
Μην ξεχνάς οτι αλλο να εχεις ενα κινητηρα που φτάνει αγκομαχώντας της 8500 στροφες (Bmw ) και αλλο να εχεις το πυροβόλο της ντουκατι
Πλι, αυτό που διαφωνείς μαζί μου, να το κοιτάξεις :D
Και το άλλο με τον τοτο, είναι πιο σοβαρό από την άποψη με "δυναμική" οδήγηση:p:p:p:p
Το 3ο το καλύτερο είναι με τις στροφές που δουλεύει το μούλτι , άνοιξε μια "μπούσα" που δουλεύει +3000 σαλ από τα Νουκάτι:roflmao::roflmao::roflmao::roflmao::roflmao:
 

Mister Jim

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Δημήτρης
Μοτό
R1200GS
Οι φθορές που περιγράφονται σε κουζινέτα στροφάλου κλπ, δεν υπήρχαν στο δικό σου @gsmaniac ούτε στις 180000 χλμ...... Υπήρξαν κάτι αντίστοιχα στου @paschalis , αλλά είχε κι αυτός 200000 χλμ. Κι υπήρξε κι ένας 1ος ιδιοκτήτης πριν τον Πασχάλη, που δε γνωρίζουμε τι ακριβώς έκανε.
Η αυξημένη ιπποδύναμη δεν δικαιολογεί αυτές τις φθορές (όπως λες εσυ Κωστή @gsmaniac ....) γιατί μιλάμε για μηχανάκι πολιτικό, που βγαίνει στην κατηγορία "καβάλαμε να γυρίσουμε τον κόΖμο παρέα". Ακόμα κι αν αναλογιστούμε την απόδοση του κινητήρα σε ίππους/λίτρο (που υπολείπεται από πολλά SS και sport touring) πάλι δε δικαιολογείται. Να σημειώσω εδώ, ότι το μηχανάκι του test έχει την ίδια ηλικία με το δικό μου (άνοιξη του 2011) , το οποίο έχει +35.000 και δεν έχει το παραμικρό ;)
Θα είχε ενδιαφέρον να διαβάσουμε το αντίστοιχο test για το XR 1000 της BMW, ή τα αντίστοιχα για τα HONDA XX & SUZUKI Hayabusa (έτσι, για να δούμε τα πολύ δυνατά μοτέρια τι κάνουν...)

Στα 35000 + και λες ότι δεν έχει τίποτα.
Που το ξέρεις !!!!






Έλα τώρα πλάκα κάνω !!!!


Και ένα ζευγάρι κουζινέτα με 34000+

 

Srider

Βόρειο Μέλος
Περιοχή
Gothenburg - Sweden
Όνομα
Giorgos
Μοτό
Ténéré 700 World Raid | 2022
Στα 35000 + και λες ότι δεν έχει τίποτα.
Που το ξέρεις !!!!






Έλα τώρα πλάκα κάνω !!!!


Και ένα ζευγάρι κουζινέτα με 34000+

όχι, εννοεί ότι το δικό του (@forester) έχει επιπλέον 35.000 ΚΜ από τα 50.000 του ντουκάτι, δηλαδή σύνολο 85.000 ΚΜ "και δεν έχει το παραμικρό"
Τώρα πως κάποιος ξέρει με σιγουριά ότι δεν έχει το παραμικρό χωρίς να ανοίξει κινητήρα εγω δεν το καταλαβαίνω.
Εκτός και αν πάει η σύγκριση στα 2 άτομα (Πασχάλη και Κώστα) που άνοιξαν στις 200.000 ΚΜ και δεν βρέθηκε κάτι ύποπτο, ότι και οποιοδήποτε άλλο 1200GS σε αυτά τα ΚΜ δεν θα έχει κάποιο πρόβλημα...

Εντάξει το ίδιο περιοδικό άνοιξε στις 50.000 ΚΜ και τον κινητήρα του ΚΤΜ 1190 και τα βρήκε όλα στην εντέλεια (δεν θυμάμαι τεύχος και δεν έχει σημασία, το έχω διαβάσει το άρθρο εδω και καιρό).
Δηλαδή εγώ πρέπει να κάνω αυτόματα τον συνειρμό ότι ανοίγοντας και ένα άλλο 1190 ή το δικό μου 1290 δεν θα βρεθεί το παραμικρό?

Λέω εγώ... Έτσι συζήτηση να κάνουμε
 

StepaS

Μέλος
Περιοχή
Νάουσα
Όνομα
Vag
Μοτό
KTM Adventure 990 `09
Πολύ σωστός ο Srider. Πολύ μεγαλη σημασία έχει και ο οδηγός... όχι μονο το μηχάνημα.

Αν ο άλλος είναι σιδεροφαγος και ποδήλατο να του δώσεις θα το διαλύσει αργά ή γρήγορα...

Αυτου του είδους τα τεστ νομίζω πως είναι "να 'χαμε να λέγαμε". Θες να δεις την αξιοπιστία της οποιασδήποτε μηχανής..; Μπες στο αντίστοιχο forum και δες οι ιδιοκτήτες της για τι προβλήματα μιλάνε κτλ.
 

Mister Jim

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Δημήτρης
Μοτό
R1200GS
όχι, εννοεί ότι το δικό του (@forester) έχει επιπλέον 35.000 ΚΜ από τα 50.000 του ντουκάτι, δηλαδή σύνολο 85.000 ΚΜ "και δεν έχει το παραμικρό"
Τώρα πως κάποιος ξέρει με σιγουριά ότι δεν έχει το παραμικρό χωρίς να ανοίξει κινητήρα εγω δεν το καταλαβαίνω.
Εκτός και αν πάει η σύγκριση στα 2 άτομα (Πασχάλη και Κώστα) που άνοιξαν στις 200.000 ΚΜ και δεν βρέθηκε κάτι ύποπτο, ότι και οποιοδήποτε άλλο 1200GS σε αυτά τα ΚΜ δεν θα έχει κάποιο πρόβλημα...

Εντάξει το ίδιο περιοδικό άνοιξε στις 50.000 ΚΜ και τον κινητήρα του ΚΤΜ 1190 και τα βρήκε όλα στην εντέλεια (δεν θυμάμαι τεύχος και δεν έχει σημασία, το έχω διαβάσει το άρθρο εδω και καιρό).
Δηλαδή εγώ πρέπει να κάνω αυτόματα τον συνειρμό ότι ανοίγοντας και ένα άλλο 1190 ή το δικό μου 1290 δεν θα βρεθεί το παραμικρό?

Λέω εγώ... Έτσι συζήτηση να κάνουμε
Μη βαράτε ρε παιδιά.
Αφού είπα !

Έλα τώρα πλάκα κάνω !!!!
Ένα ερώτημα που με βασάνιζε γιατί του paschalis εμφάνισε φθορές στα καπελότα της πιανόλας ενώ στον gsmaniac όλα ήταν ένταξή με τα ίδια σχεδόν χιλιόμετρα.


 
Τελευταία επεξεργασία:

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Στα 35000 + και λες ότι δεν έχει τίποτα.
Που το ξέρεις !!!!






Έλα τώρα πλάκα κάνω !!!!


Και ένα ζευγάρι κουζινέτα με 34000+

όχι, εννοεί ότι το δικό του (@forester) έχει επιπλέον 35.000 ΚΜ από τα 50.000 του ντουκάτι, δηλαδή σύνολο 85.000 ΚΜ "και δεν έχει το παραμικρό"
Τώρα πως κάποιος ξέρει με σιγουριά ότι δεν έχει το παραμικρό χωρίς να ανοίξει κινητήρα εγω δεν το καταλαβαίνω.
Εκτός και αν πάει η σύγκριση στα 2 άτομα (Πασχάλη και Κώστα) που άνοιξαν στις 200.000 ΚΜ και δεν βρέθηκε κάτι ύποπτο, ότι και οποιοδήποτε άλλο 1200GS σε αυτά τα ΚΜ δεν θα έχει κάποιο πρόβλημα...

Εντάξει το ίδιο περιοδικό άνοιξε στις 50.000 ΚΜ και τον κινητήρα του ΚΤΜ 1190 και τα βρήκε όλα στην εντέλεια (δεν θυμάμαι τεύχος και δεν έχει σημασία, το έχω διαβάσει το άρθρο εδω και καιρό).
Δηλαδή εγώ πρέπει να κάνω αυτόματα τον συνειρμό ότι ανοίγοντας και ένα άλλο 1190 ή το δικό μου 1290 δεν θα βρεθεί το παραμικρό?

Λέω εγώ... Έτσι συζήτηση να κάνουμε

Σύνολο 85000 τα χλμ μου.
Και μη στέκεστε στα κουζινέτα, που πρέπει να ανοιχτεί το μοτέρ για να τα δούμε. ΟΚ , αυτό υποθέτω (βάσει όσων έχουν ανοίξει gs κι όχι μόνο τα 2 που ξερουμε από εδώ). Υπάρχει και το θέμα της φουρκέτας του σαζμάν. Αυτό το είχαν καταλάβει πριν λύσουν ;)
Κι άλλα λέει, υπάρχουνκι άλλες "λεπτομέρειες" που κοστίζουν όμως!!!!
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Να πω και πώς το βλεπω, να κατθέσω άποψη γιατί το 1ο μου ποστ ήταν μια απλή διαπίστωση από όσα διάβασα.
Όταν βγάζεις μηχανάκι και το πλασάρεις στην κατηγορία Mega On/Off-ταξιδιάρικο κλπ , και του δίνεις και μια έκδοση με αναρτήσεις για χώμα και ντεπόζιτο με αυτονομία 500 χλμ πάνω-κάτω, τότε αυτόματα ο καταναλωτής αντιλαμβάνεται ότι έχει να κάνει με έναν ακόμα ταξιδευτή του κόσμου! Σε συνδυασμό με τα 25000€ , τότε ορκίζεται ότι παίρνει μηχανάκι "ζωής" για να γράψει μια 200αρα χιλιάδων χλμ και να το ευχαριστηθεί (όπως γίνεται με κάποια Honda, Yamaha & BMW τα τελευταία 30 χρόνια). ένα χαρακτηριστικό που στα Ducati δεν υπάρχε!!
Προσέξτε το αυτό......
Κανείς μέχρι να βγει το Multi 1200 δεν αγόρασε Ducati μ' αυτή την προοπτική!!!!!
Τώρα όμως τη δίνει η μαμά Ducati (τυχαίο που πλέον ανήκει στην AUDI...?????:rolleyes::rolleyes::rolleyes::rolleyes:) ????
Την ίδια στιγμή, σου λέει "πάρε κι 160 άλογα" να μη σε περνάει και κανείς και να κάνεις σούζες ασυμπλεκτάριστες με 3η και βάλε....
Γίνονται αυτά ρε παληκάρια?
Εγώ νομίζω ότι δεν παντρεύονται όλα αυτά μαζί, και το εν λόγω τεστάκι το αποδεικνύει περίτρανα. Απλά πράγματα ;)
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
[quote="Mister Jim, post: 143290, member: 568"



Ένα ερώτημα που με βασάνιζε γιατί του paschalis εμφάνισε φθορές στα καπελότα της πιανόλας ενώ στον gsmaniac όλα ήταν ένταξή με τα ίδια σχεδόν χιλιόμετρα.

[/quote]



Είναι γνωστό ότι οι κεφαλές του 07 είναι βελτιωμένες σε όλα.....
 

mAthosalas

I love my GS
Περιοχή
ΧώμαSweetHome
Όνομα
Κώστας
Μοτό
F800GS 30 years
Τωρα βεβαια...καλο ειναι δειγματοληπτικα να ανοιγεται μια μοτοσυκλετα για να δωσει μια ενδειξη της καταστασης της,αλλά εχω την γνωμη οτι τοσο μηχανη απο μηχανη(ιδια εταιρεια ιδιο μοντελο)οσο και οδηγος απο οδηγο(χρηση/συντηρηση της...)διαφερουν τοσο ωστε ασφαλες συμπερασμα απο μια μηχανη να μην ειναι Κανονας...αλλά μια απλη ενδειξη(που ομως μεταβαλλεται λογω διαφορετικοτητας)...
Το μαρκετινγκ ομως κ ο κοσμος,ισως εχουν αλλη λογικη...
 
Τελευταία επεξεργασία:

Phoenix

Gender fluid
ADVRIDE Team
Περιοχή
Χαλκιδα
Όνομα
Στεργιος
Μοτό
bmw r1250gs adve Θα σε σκισω maniac
χουσβαρνα 510 πιστολ
Μη βαράτε ρε παιδιά.
Αφού είπα !



Ένα ερώτημα που με βασάνιζε γιατί του paschalis εμφάνισε φθορές στα καπελότα της πιανόλας ενώ στον gsmaniac όλα ήταν ένταξή με τα ίδια σχεδόν χιλιόμετρα.
Τα αρχικά μοντέλα 04 05 και λιγο τα 06 παρουσίασαν θεματα λυπανσης στις κεφαλες απο το δίκτυο παροχής λαδιού εξού και παραπανω φθορές σε αυτους που τα πίεζαν
Του Κώστα ειναι β εξάμηνο του 07
 

takis652

Μέλος
Περιοχή
Κερατσινι
Όνομα
Τακης
Μοτό
aprilia pegaso 650ie
Θα συμφωνήσω με forester ,
μου φαίνεται αστείο που μιλάμε και για υποψία φθοράς σε κουζινέτα στα μόλις 50000 χλμ
για ένα μηχανάκι που πωλείται ως τουριστικό .

Επίσης δεν μου φαίνονται και τόσο ασήμαντα όλα αυτά που βγήκαν
μέχρι της 50000 χλμ ....
ή οι δημοσιογράφοι χρυσώνουν το χάπι ή εγώ παραξένεψα πολύ . :confused:
Μετά απο 50000 χλμ. δημοσιογραφικά χλμ. είναι φυσιολογικό να υπάρχει μια υποψία φθοράς στα κουζινέτα βάσης.;)
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Μετά απο 50000 χλμ. δημοσιογραφικά χλμ. είναι φυσιολογικό να υπάρχει μια υποψία φθοράς στα κουζινέτα βάσης.;)
Για να συμφωνησω θα πρεπει και στα αλλα μηχανακια που ανοιξαν, να βρηκαν αντιστοιχα προβληματα. Αν οχι, τοτε πως να συμφωνησω; Οι ιδιοι τα καβαλανε ολα.
Επειδη μου κεντρισες το ενδιαφερον, με την 1η ευκαιρια θα ψαξω....!

Στάλθηκε από το SM-T800 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 
Top Bottom