Πλι, αυτό που διαφωνείς μαζί μου, να το κοιτάξειςΔεν συμφωνώ μαζι σου τεο διότι οτιδηποτε το οδηγάς δυναμικά !!!
Ποσο μάλιστα ενα ντουκατι !!!!
Στα κουζίνετα μια αποδεκτή φθορά στα 50000 χλμ ειναι φυσιολογική
Μην ξεχνάς οτι αλλο να εχεις ενα κινητηρα που φτάνει αγκομαχώντας της 8500 στροφες (Bmw ) και αλλο να εχεις το πυροβόλο της ντουκατι
Οι φθορές που περιγράφονται σε κουζινέτα στροφάλου κλπ, δεν υπήρχαν στο δικό σου @gsmaniac ούτε στις 180000 χλμ...... Υπήρξαν κάτι αντίστοιχα στου @paschalis , αλλά είχε κι αυτός 200000 χλμ. Κι υπήρξε κι ένας 1ος ιδιοκτήτης πριν τον Πασχάλη, που δε γνωρίζουμε τι ακριβώς έκανε.
Η αυξημένη ιπποδύναμη δεν δικαιολογεί αυτές τις φθορές (όπως λες εσυ Κωστή @gsmaniac ....) γιατί μιλάμε για μηχανάκι πολιτικό, που βγαίνει στην κατηγορία "καβάλαμε να γυρίσουμε τον κόΖμο παρέα". Ακόμα κι αν αναλογιστούμε την απόδοση του κινητήρα σε ίππους/λίτρο (που υπολείπεται από πολλά SS και sport touring) πάλι δε δικαιολογείται. Να σημειώσω εδώ, ότι το μηχανάκι του test έχει την ίδια ηλικία με το δικό μου (άνοιξη του 2011) , το οποίο έχει +35.000 και δεν έχει το παραμικρό
Θα είχε ενδιαφέρον να διαβάσουμε το αντίστοιχο test για το XR 1000 της BMW, ή τα αντίστοιχα για τα HONDA XX & SUZUKI Hayabusa (έτσι, για να δούμε τα πολύ δυνατά μοτέρια τι κάνουν...)
όχι, εννοεί ότι το δικό του (@forester) έχει επιπλέον 35.000 ΚΜ από τα 50.000 του ντουκάτι, δηλαδή σύνολο 85.000 ΚΜ "και δεν έχει το παραμικρό"Στα 35000 + και λες ότι δεν έχει τίποτα.
Που το ξέρεις !!!!
Έλα τώρα πλάκα κάνω !!!!
Και ένα ζευγάρι κουζινέτα με 34000+
Μη βαράτε ρε παιδιά.όχι, εννοεί ότι το δικό του (@forester) έχει επιπλέον 35.000 ΚΜ από τα 50.000 του ντουκάτι, δηλαδή σύνολο 85.000 ΚΜ "και δεν έχει το παραμικρό"
Τώρα πως κάποιος ξέρει με σιγουριά ότι δεν έχει το παραμικρό χωρίς να ανοίξει κινητήρα εγω δεν το καταλαβαίνω.
Εκτός και αν πάει η σύγκριση στα 2 άτομα (Πασχάλη και Κώστα) που άνοιξαν στις 200.000 ΚΜ και δεν βρέθηκε κάτι ύποπτο, ότι και οποιοδήποτε άλλο 1200GS σε αυτά τα ΚΜ δεν θα έχει κάποιο πρόβλημα...
Εντάξει το ίδιο περιοδικό άνοιξε στις 50.000 ΚΜ και τον κινητήρα του ΚΤΜ 1190 και τα βρήκε όλα στην εντέλεια (δεν θυμάμαι τεύχος και δεν έχει σημασία, το έχω διαβάσει το άρθρο εδω και καιρό).
Δηλαδή εγώ πρέπει να κάνω αυτόματα τον συνειρμό ότι ανοίγοντας και ένα άλλο 1190 ή το δικό μου 1290 δεν θα βρεθεί το παραμικρό?
Λέω εγώ... Έτσι συζήτηση να κάνουμε
Ένα ερώτημα που με βασάνιζε γιατί του paschalis εμφάνισε φθορές στα καπελότα της πιανόλας ενώ στον gsmaniac όλα ήταν ένταξή με τα ίδια σχεδόν χιλιόμετρα.Έλα τώρα πλάκα κάνω !!!!
Στα 35000 + και λες ότι δεν έχει τίποτα.
Που το ξέρεις !!!!
Έλα τώρα πλάκα κάνω !!!!
Και ένα ζευγάρι κουζινέτα με 34000+
όχι, εννοεί ότι το δικό του (@forester) έχει επιπλέον 35.000 ΚΜ από τα 50.000 του ντουκάτι, δηλαδή σύνολο 85.000 ΚΜ "και δεν έχει το παραμικρό"
Τώρα πως κάποιος ξέρει με σιγουριά ότι δεν έχει το παραμικρό χωρίς να ανοίξει κινητήρα εγω δεν το καταλαβαίνω.
Εκτός και αν πάει η σύγκριση στα 2 άτομα (Πασχάλη και Κώστα) που άνοιξαν στις 200.000 ΚΜ και δεν βρέθηκε κάτι ύποπτο, ότι και οποιοδήποτε άλλο 1200GS σε αυτά τα ΚΜ δεν θα έχει κάποιο πρόβλημα...
Εντάξει το ίδιο περιοδικό άνοιξε στις 50.000 ΚΜ και τον κινητήρα του ΚΤΜ 1190 και τα βρήκε όλα στην εντέλεια (δεν θυμάμαι τεύχος και δεν έχει σημασία, το έχω διαβάσει το άρθρο εδω και καιρό).
Δηλαδή εγώ πρέπει να κάνω αυτόματα τον συνειρμό ότι ανοίγοντας και ένα άλλο 1190 ή το δικό μου 1290 δεν θα βρεθεί το παραμικρό?
Λέω εγώ... Έτσι συζήτηση να κάνουμε
Τα αρχικά μοντέλα 04 05 και λιγο τα 06 παρουσίασαν θεματα λυπανσης στις κεφαλες απο το δίκτυο παροχής λαδιού εξού και παραπανω φθορές σε αυτους που τα πίεζαν
Μετά απο 50000 χλμ. δημοσιογραφικά χλμ. είναι φυσιολογικό να υπάρχει μια υποψία φθοράς στα κουζινέτα βάσης.Θα συμφωνήσω με forester ,
μου φαίνεται αστείο που μιλάμε και για υποψία φθοράς σε κουζινέτα στα μόλις 50000 χλμ
για ένα μηχανάκι που πωλείται ως τουριστικό .
Επίσης δεν μου φαίνονται και τόσο ασήμαντα όλα αυτά που βγήκαν
μέχρι της 50000 χλμ ....
ή οι δημοσιογράφοι χρυσώνουν το χάπι ή εγώ παραξένεψα πολύ . :confused:
Για να συμφωνησω θα πρεπει και στα αλλα μηχανακια που ανοιξαν, να βρηκαν αντιστοιχα προβληματα. Αν οχι, τοτε πως να συμφωνησω; Οι ιδιοι τα καβαλανε ολα.Μετά απο 50000 χλμ. δημοσιογραφικά χλμ. είναι φυσιολογικό να υπάρχει μια υποψία φθοράς στα κουζινέτα βάσης.