Multi V4s Vs KTM 1290 s Vs BMW 1250 adv

galanakop

Μέλος
Περιοχή
tripolitsa
Όνομα
Nikos
Μοτό
BMW 1250GSA
Aprilia Tuareg 660
Vespa gts 300
KTM 350 EXC-F 23
Πιο πολύ κουβέντα να γίνεται, αλλά η αλήθεια είναι ότικάτι μέσα μου τελευταία με γαργαλαει ρε παιδιά.
Τι, πιο, και γιατί.






Nikos Note 20 ultra snapdragon
 

Θανασεν

Μέλος
Περιοχή
ΚΟΡΙΝΘΟΣ
Όνομα
θανασης
Μοτό
21/18
Που είσαι βρε γείτονα???
Ωραίες απορίες αυτές :)
Ανάλογος τι θες να κανεις.
Νομίζω ότι το bmw είναι πιο off από τα άλλα 2;)
Έλα να πιούμε καφε να τα πούμε
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Μιας και η κ@ύλα υπερτερεί της λογικής θα πήγαινα προς το V4 μάλλον για να δοκιμάσουμε αυτό το κάτι διαφορετικό... ;)
 

kon/nos

Μέλος
Περιοχή
Αθηνα
Όνομα
Κωνσταντινος
Μοτό
r1200gs
Δεν θα επαιρνα bmw γιατι εχω παρατηρησει οτι αντικαθιστα τα περιφερειακα της με ''β' διαλογης'' οπως για παραδειγμα τα φρενα.
Δεν θα επαιρνα ktm γιατι προσωπικα, δινω προσοχη σε λεπτομερειες κατασκευης και εκει νομιζω πασχει σε καποια σημεια. Παρολα αυτα το θεωρω το πιο vfm.

Θα επαιρνα την Ιταλιδα για να εχω ενα μηχανακι που θα φτιαξουν οι αλλοι την επομενη 5ετια...
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
ΒΜW σίγουρα μπορείς να νοικιάσεις και μετά να αγοράσεις, διαφημίζει ο Βαγιανέλης την υπηρεσία που παρέχει σε υποψήφιους πελάτες.
Για τα άλλα δύο τεστ ράιντ αν έχουν και... διάβασμα για τα θέλω και τα μπορώ σου. Δεν είναι μόνο η αγορά, είναι και το μετά.
 

lospsi

Μέλος
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
KTM 1290 SUPER ADVENTURE S
Multi v4 για μένα.
Ένα κάρο λεφτά αλλά κάτι τελείως διαφορετικό από όλα τα υπόλοιπα.
 

Srider

Βόρειο Μέλος
Περιοχή
Gothenburg - Sweden
Όνομα
Giorgos
Μοτό
Ténéré 700 World Raid | 2022
Επειδή τα τελευταία χρόνια είχα ΚΤΜ (διάφορα μοντέλα, εννοώ οτι εχω εικόνα καλή από ΚΤΜ) δεν θα αγόραζα το 1290. Ειδικά το τελευταίο μοντέλο.
Μπορεί να είναι VFM που αναφέρθηκε αλλά πάσχει σε ποιότητα. Δεν εννοώ σε βαφή κ πλαστικά αλλά σε λεπτομέρειες που δεν επιτρέπεται σε αυτή την κατηγορία και χρήματα: σπάει ο μηχανισμός που κρατάει μπροστά τη σέλα. Δηλαδή και στη ψηλή θέση να την ανεβάσεις πάντα κοντή θέση θα έχεις γιατί σπάει και το αποκορύφωμα είναι οτι δεν υπάρχει λύση μέχρι στιγμής.

BMW 1250GS μπορεί να είναι αρχοντικό και να δημιούργησε την κατηγορία αυτή αλλά έχει γεμίσει ο κόσμος. Αν και αυτό σχετικό είναι, μέχρι και πέρσι το καλοκαίρι όλο 1250GS χαιρετούσα εδω πάνω στη Σουηδία, φέτος φαίνεται πως έχουν αντικατασταθεί με Τενερε 700...

Θα επέλεγα το Ducati γιατί δείχνει ποιοτικό και το πιο ωραίο στα μάτια μου!

Δεν μπαίνω στη διαδικασία σύγκρισης ιπποδύναμης, κτλ. γιατί έχουν άπλετο γκάζι κ δύναμη και τα 3 μοντέλα.
 

NitroArgi

Μέλος
Όνομα
Αργύρης
Μοτό
1998 APRILIA RSV MILLE
KTM 890 ADVENTURE
HONDA MONKEY 125
Σε μια αγορά που σου δίνει την δυνατότητα να οδηγήσεις σχεδόν όλα τα μοντέλα των εταιρειών πριν αγοράσεις γιατι να μην κάνεις test ride και να αποκτήσεις πραγματική άποψη για τα μοντέλα που σε ενδιαφέρουν?

Srider στα 1290 του 2021 η σέλα του αναβάτη δεν σπάει. Είχε σε ορισμένες περιπτώσεις σχεδιαστικό σφάλμα και δεν καθόταν στην ψηλή θέση γιατί ξεκουμπωνε αλλά έχει αντικατασταθεί με άλλο part και λειτουργεί όπως έχει αρχικά σχεδιαστεί.
 

VISION

Μέλος
Όνομα
ΑΡΑΜΠΑΤΖΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ
Μοτό
ΚΤΜ 1090
Τα έχω οδηγήσει και τα τρία και μάλιστα σε μεγάλες βόλτες.
V4 απλά η οδηγική απόλαυση ειναι σε αλλο επίπεδο.Τεχνολογία και κατασκευή που θα κρατήσει για τα επόμενα 5 χρόνια.Ειναι απλά μια θεά!!! Δεν πάει χωμα (ούτε καν για μια απλή διέλευση)
ΚΤΜ σε βάζει στην πρίζα να το οδηγήσεις και να το ''πιεις''. Ποιοτικό και συνάμα ''διαβολικό''.Πάει χώμα άνετα παντού και με ασφάλεια.
BMW. Διαχρονικό, με τεράστια ροπή που σε βοηθάει στα σφιχτα,καλή μεταπώληση, πολύ καλό στο χωμα, σου δίνει την αίσθηση οτι θα κρατήσει και θα ταξιδεύει για πάντα κάτι που δεν κάνει κανένα απο τα αλλα δύο.
Ποιο θα αγόραζα?
  1. Θα έκανα υπομονή λίγο καιρό να δω το καινούργιο Triumph. Με 25 κιλα λιγότερα και τον νεο κινητήρα πιστεύω θα είναι η εκπληξη.
  2. Εάν ένα από τα 3 το ΚΤΜ και τα ρέστα από τα υπόλοιπα βενζίνες
  3. Ένα Τ700 να γυρίσω όλα τα βουνά και ένα ADV προηγούμενης γενιάς (Tenere 1200,KTM 1290T, BMW 1200GS) για να γυρίζω ολο το κόσμο.
Αλλά εγώ είμαι ''ειδική΄΄περίπτωση μην με συνερίζεσαι!!!!!
 

Srider

Βόρειο Μέλος
Περιοχή
Gothenburg - Sweden
Όνομα
Giorgos
Μοτό
Ténéré 700 World Raid | 2022
Σε μια αγορά που σου δίνει την δυνατότητα να οδηγήσεις σχεδόν όλα τα μοντέλα των εταιρειών πριν αγοράσεις γιατι να μην κάνεις test ride και να αποκτήσεις πραγματική άποψη για τα μοντέλα που σε ενδιαφέρουν?
Γιατί ενα test ride δεν είναι το παν για να αποφασίσει κάποιος ποια μαρκα και μοντέλο θα αγοράσει.
Παίζουν κι άλλοι παράγοντες ρόλο όπως το δίκτυο αντιπροσώπων και τι σερβις θα σου παρέχουν στα μελλοντικά σερβις.

Εγώ ανέφερα ότι θα αγόραζα το Ducati αλλά στην πράξη δεν θα συμβεί, γιατί την προηγούμενη εβδομάδα κήρυξε πτώχευση ο τοπικός Ducati (πραγματικό γεγονός). Ο επόμενος είναι μιαμιση ώρα μακριά.

@Srider στα 1290 του 2021 η σέλα του αναβάτη δεν σπάει. Είχε σε ορισμένες περιπτώσεις σχεδιαστικό σφάλμα και δεν καθόταν στην ψηλή θέση γιατί ξεκουμπωνε αλλά έχει αντικατασταθεί με άλλο part και λειτουργεί όπως έχει αρχικά σχεδιαστεί.
Έχω την εντύπωση από τα ποσταρίσματά σου πως ξέρω ποιος είσαι και ότι δουλεύεις στην ΚΤΜ. Οπότε και άλλα χουσούρια κ θεματάκια να αναφέρω θα προσπαθήσεις να με "πείσεις" ότι με το ΚΤΜ θα αγοράσω και ποιότητα μαζί.
Ζητώ συγγνώμη για το παράδειγμα με τη σέλα, έπρεπε να το είχα ψάξει καλύτερα, αλλά μετέφερα τι μου είπε το κατάστημα που πήρα το 701 γιατί παίζει να το αλλάξω λόγω κάποιων προβλημάτων που μου έχει παρουσιάσει και το 1290 είχε μπει στη συζήτηση.
 
Reactions: STF

al800

Μέλος
Περιοχή
Νέα Πέραμος Καβάλας
Όνομα
Al
Μοτό
?
Ζητώ συγγνώμη για το παράδειγμα με τη σέλα, έπρεπε να το είχα ψάξει καλύτερα, αλλά μετέφερα τι μου είπε το κατάστημα που πήρα το 701 γιατί παίζει να το αλλάξω λόγω κάποιων προβλημάτων που μου έχει παρουσιάσει και το 1290 είχε μπει στη συζήτηση.
Μηπως παίζει να το αλλάξεις για να πάρεις κι εσύ Tenere 700;
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Η συζήτηση πάντως γίνεται σε μηδενική βάση.


Το τι χρήση κάνει ο OP δεν το ξέρουμε, οπότε πάμε πάλι στο τι αρέσει στον κάθε συμμετέχοντα.


Και... Σε θέματα "καρδιάς" οι γνώμες των άλλων περιττές.
 

NitroArgi

Μέλος
Όνομα
Αργύρης
Μοτό
1998 APRILIA RSV MILLE
KTM 890 ADVENTURE
HONDA MONKEY 125
Srider συμφωνώ ότι ενα test ride δεν μπορεί να σε βοηθήσει 100% να αποφασίσεις αλλά σαφώς θα σου δώσει μια γεύση για το αν η μοτοσυκλέτα που δοκιμάζεις έστω και για μικρό χρονικό διάστημα (μπορείς να νοικιάσεις κάποια μοντελα και να δοκιμάσεις περισσότερο βέβαια) κάνει αυτά που θελεις και επειδή είναι συγκριτικό θα αναδείξει θετικά και αρνητικά κάθε επιλογής. Συμφωνώ ότι θα πρέπει να παίζουν και άλλοι παράγοντες ρόλο σε μια αγορά αλλά είναι πραγματικά λίγοι εκείνοι που τους συνυπολογίζουν.

Είμαι μέλος σε διάφορα Ελληνικά και ξένα forums καταρχήν με την ιδιότητα του μοτοσυκλετιστη. Δεν θυμάμαι να έχω προσπαθήσει σε κάποιο ποστ να "πείσω" κανέναν υπέρ μιας εταιρίας ή κατά κάποιας άλλης. Σαφώς εχω γράψει πολλά χιλιόμετρα με τα μοντέλα των Αυστριακών τα τελευταία χρόνια και έχω άποψη για την εξέλιξη τους, τα δυνατά τους σημεία και φυσικά τις αδυναμίες τους.
Τα μοντέλα που προαναφέρθηκαν και ενδιαφέρουν τον galanakop είναι τόσο διαφορετικά μεταξύ τους, τα έχω οδηγήσει όλα (ως οφείλω λόγω δουλειάς) και μπορώ να φιλτράρω ως πρώην δημοσιογράφος περιοδικων μοτοσυκλέτας σε ποιον απευθύνονται. Για αυτό και πρότεινα να κάνει ένα test ride και να ανακαλύψει μόνος του πιο ταιριάζει καλύτερα στις ανάγκες του.
 

NitroArgi

Μέλος
Όνομα
Αργύρης
Μοτό
1998 APRILIA RSV MILLE
KTM 890 ADVENTURE
HONDA MONKEY 125
To καλυτερο ειναι το απριλια καπονορντ ν4 που δεν εχει βγει ακομα. Οι απριλιανοι ξερουν να βγαζουν μηχανακια παραγωγης.
Εγώ μια φορά πάντως έχω Aprilia RSV Mille που με ταλαιπωρεί και το ταλαιπωρω
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R


Το σύμπαν φροντίζει να τροφοδοτεί με τα ζητούμενα συγκριτικά
 

Gee

Μέλος
Περιοχή
ΑΘΗΝΑ
Όνομα
Γιωργος
Μοτό
Ducati Streetfighter 1098
Πολύ μεγάλο μπέρδεμα αυτη η κατηγορία. Ως κάτοχος 1290 δεν έχω κανένα παράπονο από το μηχανάκι, οπότε θα μπορούσα άνετα να "κοιτάω" το καινούριο.
Αλλά μετά από 3 μηχανάκια σε αυτήν την κατηγορία κατάλαβα ότι δεν μου κάνει...Δεν γίνεται ένα μηχανάκι να τα κάνει όλα.
Νομίζω πως η καλύτερη επιλογή είναι το BMW, εστιασμένο στην άνεση και ο σπόρ χαρακτήρας σε 2η μοίρα...Ούτως ή άλλως κανένα από αυτά τα μηχανάκια δεν είναι πραγματικά σπόρ.
Πως τα βλέπω εγώ, χωρίς να έχω οδηγήσει κανένα από τα 3 (αλλά τις παλαιότερες γενιές τους)
  • BΜW αν εστιάζεις σε άνεση και χαλαρή οδήγηση
  • DUCATI αν εστιάζεις σε πιο σπόρ συμπεριφορά και φινέτσα
  • ΚΤΜ αν δεν γουστάρεις bmw και προσπαθείς να παντρέψεις όλα τα καλά της κατηγορίας.
Τί θα έπαιρνα άν είχα τα λεφτά για το πιό ακριβό?ελα ντε....νομίζω το ducati αν και με χαλάει εμφανισιακά, βασικα θα περίμενα να βγεί η έκδοση pikes peak που θα έχει 17 μπροστινό
Αλλά καλύτερη λύση νομίζω είναι η λύση 3 που πρότεινε παραπάνω ο VISION απλά στην θέση του Τ700 ο καθένας βαζει ότι θελει πχ ενα supersport ή ένα μάχιμο γυμνό.
 

pumba

Μέλος
Όνομα
pumba
Μοτό
Honda c50rr
Philips OneBlade
Eιχε ενδιαφερον ενα συγκριτικο μεταξυ ν4 και 1100 μουλτι αεροψυκτο απο το cycleworld στο σεξιον του χαντλινγκ. Οτι δηλαδη το αεροψυκτο οκ, αργο και καμμια επαφη σε φρενα κλπ σε σχεση με το καινουριο, αλλα περα του χαρακτηρα κλπ, στις στροφες το μηχανακι παρακαλαει να πεσει και να στριψει, ενω το καινουριο οχι. Οτι το παλιο δινει την αισθηση σπορτ μηχανης της περασμενης 10ετιας ενω το καινουριο, αυτο που ειναι, δηλαδη adventure με γκαζι.

Εχω και εγω τους ενδιασμους μου για την κατηγορια, εχω ξαναπει οτι σε αυτο το επιπεδο ισχυος και ροπης, δεν εχει νοημα ο 19αρης, οι μεγαλες διαδρομες και οι μαλακες αναρτησεις. Αυτα τα μοτερ θα ηταν πιο ταιριαστα σε μηχανακια σαν το SMT της κτμ, το μουλτι πρωτης γενιας σε ομορφο ομως, στον τιγρη 1050 και σε ενα tdm με σωστο κρατημα. Η σε καποιο σπορτ τουρινγκ. Δηλαδη πιο αθλητικο συνολο, χωρις να ειναι τιγκα στα πλαστικα και με φαρδος περιπτερου.

Αυτο δε σημαίνει οτι τα μηχανακια αυτα ειναι κακα, αλλα το να εχεις 1300 κυβικα και το μονο που να μπορεις να κανεις ειναι απλα σουζες μεχρι τα 140, ε αυτο ειναι λιγο μαλακια. Και ισως αυτος ειναι ο λογος, περαν του κοστους, που ο κοσμος στριβει σιγα σιγα προς τα μικροτερα.
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Αυτό το τελευταίο είναι μεγάλη αλήθεια.

Γεγονός είναι ότι εδώ και χρόνια τα μεγάλα ονοφ δεν "χωράνε" στους τυπικούς επαρχιακούς, όντας γραναζωμένα σαν τα παλιά τουριστικά και έχοντας δύναμη παλιού σουπερσπορ. Δεν υπάρχει χώρος να απλώσει το μηχανάκι παρά μόνο στην ΕΟ και αυτό υπό συνθήκες. Το ταξίδι σε ανοιχτό δρόμο είναι απείρως πιο άνετο από κλασικό στριτ, σε σφιχτό δρόμο έχουν τα ίδια μειονεκτήματα.

Γεγονός επίσης ότι σκεφτόμενος το επόμενο βήμα από τώρα, ενώ θέλω το 1290R γιατί έχει όλη την δυναμική του XR με την άνεση του 950 και εμφάνιση σούπερ οπότε είναι "το καλύτερο από όλους τους κόσμους", δεν ξέρω μήπως είναι τελικά εξίσου "πολύ" και εξίσου "λάθος" για την τυπική βόλτα και τελικά η κατηγορία 800/890/950/1100 της τράιουμφ/ΚΤΜ/ντουκάτι/χόντα είναι πιο σωστή, δίνοντας την δυνατότητα να το "ζορίσεις" στον επαρχιακό και να μην σου ζαλίσει τα @@ στην ΕΟ επιστρέφοντας, ο εξοπλισμός τους είναι πρακτικά ίδιος με τα μεγάλα πια.

Σημαντικό είναι και το κόστος συντήρησης το οποίο δεν το κοιτάζει κανείς σχεδόν και το δίκτυο συντήρησης που επίσης πέφτει σε δεύτερη μοίρα.


Έχω και άλλη απορία που δεν είναι απορία αλλά θα την συζητήσουμε σε άλλο νήμα.
 
Top Bottom