Multistrada1200

Vasilisst

Μέλος
Όνομα
Vasilis
Μοτό
Multistrada1200
Καλησπέρα σας !

Θέλω να ρωτήσω,έχει κάποιος στο φορουμ τοποθετήσει 19αρι τροχο σε multistrada 1200 του 2010 μοντέλο;
 

mousitsas

Μέλος
Όνομα
Αγις
Μοτό
KTM 950SE
2005 HAYABUSA
XR400R
CRF1100
Αν ειναι να το κανεις να στριβει σα χαρλεϋ, παρε χαρλεϋ, θα χει πιθανοτατα και υδραυλικα αυτορυθμιζομενες βαλβιδες.
Αν βαλεις μαζι με την αλλαγη τροχου και μακρυτερο αμορτισερ θα ειναι κατι αναμεσα σε χαρλευ και tracer 900 1ης γενιας.
Αν βαλεις μαζι με τροχο και αμορτισερ και μακρυτερο ψαλιδι θα αρχισει να γινεται μηχανακι.
Αν βαλεις μαζι με τροχο, αμορτισερ, ψαλιδι και τιμονοπλακες με αλλο οφφσετ θα γινει σα μουλτιστραντα με 19ρι μπροστινο.
 
Τελευταία επεξεργασία:

Vasilisst

Μέλος
Όνομα
Vasilis
Μοτό
Multistrada1200
Πιστεύεις ότι ένας 19αρης μπροστά θα κάνει την μοτοσυκλέτας στρίβει σαν μια χαρλει;
Λαμβάνοντας υπόψιν τα δικά σου λεγόμενα θα έχω μικρότερο μεταξόνιο και μικρότερη διαδρομή ανάρτησης.
Γιατί να γίνει αυτο ;
 

pumba

Μέλος
Όνομα
pumba
Μοτό
Honda c50rr
Philips OneBlade
Θα συμπεριφερεται σιγουρα περιεργα. Το θεμα με αυτες τις μετατροπες ειναι το πως ειναι η αρχικη γεωμετρια της μοτο. Επισης, γιατι θες να κανεις αυτη την αλλαγη;

Αν θες να παρεις μια ιδεα για το πως θα στριβει μετα, προφορτισε τερμα το μπροστινο και αποφορτισε τερμα το πισω ελατηριο. Αν σου αρεσει, ισως σου αρεσει και με τον 19αρι μπροστα.
 

mousitsas

Μέλος
Όνομα
Αγις
Μοτό
KTM 950SE
2005 HAYABUSA
XR400R
CRF1100
Πιστεύεις ότι ένας 19αρης μπροστά θα κάνει την μοτοσυκλέτας στρίβει σαν μια χαρλει;
Λαμβάνοντας υπόψιν τα δικά σου λεγόμενα θα έχω μικρότερο μεταξόνιο και μικρότερη διαδρομή ανάρτησης.
Γιατί να γίνει αυτο ;
Βασικα θα το οδηγησεις και μετα θα βλεπεις χαρλευ και θα σου τρεχουν τα σαλια.
Ενα καλο οδηγικα μηχανακι ειναι αποτελεσμα μιας λεπτης ισορροπιας μεταξυ καποιων παραμετρων. Οι πολυ βασικες ειναι η γωνια καστερ, το ιχνος, το μεταξονιο, η θεση του κεντρου βαρους, η θεση οδηγησης, οι διαδρομες και ρυθμιση των αναρτησεων και το γκαζι. Η ντουκατι και η καθε σοβαρη ντουκατι οταν βγαζει ενα μηχανακι στην αγορα περναει μηνες κανοντας δοκιμες για να δει τι συνδυασμοι παιζουν και πως αυτοι παιζουν. Εσυ βαζοντας τωρα ενα 19ρι μπροστινο τροχο σε μηχανη επιδοσεων που ειναι σχεδιασμενη για 17ρι αλλαζεις τα περισσοτερα νουμερα απο τα προαναφερθεντα χωρις να κανεις τιποτε απο αυτα που εκανε η ντουκατι οταν πηγε απο το 17ρι μουλτι στο 19ρι. Οι πιθανοτητες κατι τετοιο να παιξει ικανοποιητικα ειναι αντιστοιχες με αυτες του να βαλεις πιθηκο σε γραφομηχανη και να περιμενεις να γραψει την εξισωση του Σρεντινγκερ.

Δες για παραδειγμα χαρακτηριστικα γεωμετριας μηχανων που βγαινουν με δυο διαφορετικες διαστασεις τροχων και πως αυτα αλλαζουν, οπως πχ μουλτι 17 νς μουλτι 19, tiger 19 vs tiger 21, 1290 19 νς 1290 21 κ.α και θα καταλαβεις τι εννοω...

ΥΓ.
Αν μιλουσες για gs με τελελεβερ τα πραγματα θα ηταν πιο απλα λογω αναισθησιας του μπροστινου σε αλλαγες γεωμετριας.
 
Τελευταία επεξεργασία:

lospsi

Μέλος
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
KTM 1290 SUPER ADVENTURE S
Με ξενίζει σαν ιδέα αλλά γιατί να μην το προσπαθήσεις για τον χαβαλέ...
Δεν έχω δει πουθενά τέτοια μετατροπή, ούτε στο διαδίκτυο. Πας στο (πολύ) ψάξιμο λοιπόν και δεν βοηθάει το γεγονός ότι η Ducati δεν είχει μοτοσυκλέτα με 19αρη μπροστινό τροχό μέχρι πολύ πρόσφατα ώστε να υπήρχε πιθανοτητα να ταίριαζες κάτι.

α, έχω δει τέτοια μετατροπή σε tracer 900 αλλά ο τύπος (στις ΗΠΑ βεβαίως, βεβάιως) είχε βάλει τροχό με ακτίνες, φτιαχτό.
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Βάλε ένα Dunlop Mutant επάνω και θα έρθει ένα βημα πιο κοντά σε αυτό που εχεις στο μυαλό σου. 19αρη τροχο δυσκολα πράγματα.
 

Vasilisst

Μέλος
Όνομα
Vasilis
Μοτό
Multistrada1200
Θα συμπεριφερεται σιγουρα περιεργα. Το θεμα με αυτες τις μετατροπες ειναι το πως ειναι η αρχικη γεωμετρια της μοτο. Επισης, γιατι θες να κανεις αυτη την αλλαγη;

Αν θες να παρεις μια ιδεα για το πως θα στριβει μετα, προφορτισε τερμα το μπροστινο και αποφορτισε τερμα το πισω ελατηριο. Αν σου αρεσει, ισως σου αρεσει και με τον 19αρι μπροστα.
Θέλω να βάλω 19αρι για βελτιωθεί η μοτοσυκλέτα στο χώμα
 

Vasilisst

Μέλος
Όνομα
Vasilis
Μοτό
Multistrada1200
Με ξενίζει σαν ιδέα αλλά γιατί να μην το προσπαθήσεις για τον χαβαλέ...
Δεν έχω δει πουθενά τέτοια μετατροπή, ούτε στο διαδίκτυο. Πας στο (πολύ) ψάξιμο λοιπόν και δεν βοηθάει το γεγονός ότι η Ducati δεν είχει μοτοσυκλέτα με 19αρη μπροστινό τροχό μέχρι πολύ πρόσφατα ώστε να υπήρχε πιθανοτητα να ταίριαζες κάτι.

α, έχω δει τέτοια μετατροπή σε tracer 900 αλλά ο τύπος (στις ΗΠΑ βεβαίως, βεβάιως) είχε βάλει τροχό με ακτίνες, φτιαχτό.
Ευχαριστώ πολύ για την εμψύχωση!
Αν μπορείς να να στείλεις το λινκ με την μετατροπή του tracer νομίζω θα βοηθούσε κάπως!
 

Vasilisst

Μέλος
Όνομα
Vasilis
Μοτό
Multistrada1200
Βασικα θα το οδηγησεις και μετα θα βλεπεις χαρλευ και θα σου τρεχουν τα σαλια.
Ενα καλο οδηγικα μηχανακι ειναι αποτελεσμα μιας λεπτης ισορροπιας μεταξυ καποιων παραμετρων. Οι πολυ βασικες ειναι η γωνια καστερ, το ιχνος, το μεταξονιο, η θεση του κεντρου βαρους, η θεση οδηγησης, οι διαδρομες και ρυθμιση των αναρτησεων και το γκαζι. Η ντουκατι και η καθε σοβαρη ντουκατι οταν βγαζει ενα μηχανακι στην αγορα περναει μηνες κανοντας δοκιμες για να δει τι συνδυασμοι παιζουν και πως αυτοι παιζουν. Εσυ βαζοντας τωρα ενα 19ρι μπροστινο τροχο σε μηχανη επιδοσεων που ειναι σχεδιασμενη για 17ρι αλλαζεις τα περισσοτερα νουμερα απο τα προαναφερθεντα χωρις να κανεις τιποτε απο αυτα που εκανε η ντουκατι οταν πηγε απο το 17ρι μουλτι στο 19ρι. Οι πιθανοτητες κατι τετοιο να παιξει ικανοποιητικα ειναι αντιστοιχες με αυτες του να βαλεις πιθηκο σε γραφομηχανη και να περιμενεις να γραψει την εξισωση του Σρεντινγκερ.

Δες για παραδειγμα χαρακτηριστικα γεωμετριας μηχανων που βγαινουν με δυο διαφορετικες διαστασεις τροχων και πως αυτα αλλαζουν, οπως πχ μουλτι 17 νς μουλτι 19, tiger 19 vs tiger 21, 1290 19 νς 1290 21 κ.α και θα καταλαβεις τι εννοω...

ΥΓ.
Αν μιλουσες για gs με τελελεβερ τα πραγματα θα ηταν πιο απλα λογω αναισθησιας του μπροστινου σε αλλαγες γεωμετριας.
Δεν διαφωνώ σε κάτι από αυτά που λες
Παρ'ολλα αυτά ξαναλέω, όπως και ο ίδιος λες ,ολλες αυτές οι τιμές σε μια εργοστασιακή μοτοσυκλέτα με 19αρι είναι αυξημένες
Οπότε δεν καταλαβαίνω γιατί θα στριβει σαν ένα χαρλει όπως λες ,ενώ σου ξαναλέω θα έχω μικρότερο μεταξόνιο, μικρότερη διαδρομή ανάρτησης, μικρότερο ίχνος, μικρότερη καστερ, ψηλότερη θέση κέντρου βάρους κτλπ
Ναι χρειάζεται δουλειά και θα έχω προβλήματα,το ξέρω
 

HackmaN

Χωμασφάλτινος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Νίκος
Μοτό
Xtz 660 tenere 2009
Sorry που ίσως σου φανεί κάπως αυτό που θα πω, αλλά μην το κάνεις.
Αλλιώς πουλα το Multi σε κάποιον που θα το εκτιμήσει για αυτό που είναι και τσίμπα ένα mts950 ή κάποιο άλλο έτοιμο, στημένο με 19αρι μπροστινό με περισσότερο on-off προσανατολισμό.
 

Vasilisst

Μέλος
Όνομα
Vasilis
Μοτό
Multistrada1200
Βάλε ένα Dunlop Mutant επάνω και θα έρθει ένα βημα πιο κοντά σε αυτό που εχεις στο μυαλό σου. 19αρη τροχο δυσκολα πράγματα.
Ευχαριστώ!
Ναι,το έχω δοκιμάσει το λάστιχο!
Πολύ καλό!
Το κοιτάω παρ'ολλα αυτά μήπως και μπορώ να κάνω κάτι με ένα 19αρι
 

Vasilisst

Μέλος
Όνομα
Vasilis
Μοτό
Multistrada1200
Sorry που ίσως σου φανεί κάπως αυτό που θα πω, αλλά μην το κάνεις.
Αλλιώς πουλα το Multi σε κάποιον που θα το εκτιμήσει για αυτό που είναι και τσίμπα ένα mts950 ή κάποιο άλλο έτοιμο, στημένο με 19αρι μπροστινό με περισσότερο on-off προσανατολισμό.
Συγουρα!
Δεκτό αυτό που λες !
Μου αρέσει όμως σαν ιδέα!
Ίσως μπορεί να γίνει!Ίσως έχω σωστό αποτέλεσμα!
 

black sheep

Μέλος
Περιοχή
Πάτρα
Όνομα
Βασίλης
Μοτό
Vstrom 650 Xt
Υπάρχει άτομο με χωμάτινα λάστιχα σε 17ρηδες που έχει γυρίσει όλα τα βουνά της Ελλάδας (με nc700). Νομίζω tkc80, δεν ξέρω διαστάσεις για 17ρηδες. Όλα γίνονται, με μέτρο.
 

Vasilisst

Μέλος
Όνομα
Vasilis
Μοτό
Multistrada1200
Δεν διαφωνώ σε αυτό που λες ,ίσα ίσα!
Ένας 19αρης θα με εξυπηρετούσε όμως καλυτερα!
 

lospsi

Μέλος
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
KTM 1290 SUPER ADVENTURE S
Δεν βρίσκω δυστυχώς το link...

Ο 19αρης του Multistrada Enduro να μπαίνει άραγε?
 

mousitsas

Μέλος
Όνομα
Αγις
Μοτό
KTM 950SE
2005 HAYABUSA
XR400R
CRF1100
Δεν διαφωνώ σε κάτι από αυτά που λες
Παρ'ολλα αυτά ξαναλέω, όπως και ο ίδιος λες ,ολλες αυτές οι τιμές σε μια εργοστασιακή μοτοσυκλέτα με 19αρι είναι αυξημένες
Οπότε δεν καταλαβαίνω γιατί θα στριβει σαν ένα χαρλει όπως λες ,ενώ σου ξαναλέω θα έχω μικρότερο μεταξόνιο, μικρότερη διαδρομή ανάρτησης, μικρότερο ίχνος, μικρότερη καστερ, ψηλότερη θέση κέντρου βάρους κτλπ
Ναι χρειάζεται δουλειά και θα έχω προβλήματα,το ξέρω
Κατ αρχας, με τον 19ρι θα εχεις και μεγαλυτερο ιχνος και μεγαλυτερη καστερ, οχι μικροτερα. Και μαλιστα κατα πολυ. Συνηθως στα ιδια μηχανακια που εχουν αλλη διασταση στον μπροστινο τροχο οι τιμες αυτες ειναι πολυ κοντα. Στα συγχρονα μεγαλα και βαρια μαλιστα, στην εκδοση του μεγαλυτερου τροχου η καστερ μειωνεται δεν αυξανεται ωστε να μη χανεται το στριφτερον. Επισης, ο μεγαλυτερος τροχος θελει και μεγαλυτερο μεταξονιο, εσυ θα εχεις ελαφρως μικροτερο.

Το οτι σε τερματισμα της μπροστινης αναρτησης μπορει να καρφωσεις τη ροδα σε κανα ψυγειο το θεωρω το λιγοτερο τραγικο της ολης ιδεας.

Στο χωμα στις ευθειες ναι, θα ειναι καλλιτερο (αρκει να μη τρεχεις :) ). Οπουδηποτε αλλου θα γινει κ♡λος.

Μπορεις να κανεις ενα πειραμα.....ανεβασε τα καλαμια στις τιμονοπλακες 2.5 εκ ωστε να πεσει η μουρη και δες ποσο τραγικα αλλαζει το χαντλινγκ. Αυτο που θες να κανεις ειναι το αναποδο x 10 λογω και του μεγαλυτερου τροχου.
 
Τελευταία επεξεργασία:

kordix

Μέλος
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
PP27
Υπάρχει άτομο με χωμάτινα λάστιχα σε 17ρηδες που έχει γυρίσει όλα τα βουνά της Ελλάδας (με nc700). Νομίζω tkc80, δεν ξέρω διαστάσεις για 17ρηδες. Όλα γίνονται, με μέτρο.
Μόνο πίσω βάζει χωμάτινο ο Μπίλι.
 

Vasilisst

Μέλος
Όνομα
Vasilis
Μοτό
Multistrada1200
Κατ αρχας, με τον 19ρι θα εχεις και μεγαλυτερο ιχνος και μεγαλυτερη καστερ, οχι μικροτερα. Και μαλιστα κατα πολυ. Συνηθως στα ιδια μηχανακια που εχουν αλλη διασταση στον μπροστινο τροχο οι τιμες αυτες ειναι πολυ κοντα. Στα συγχρονα μεγαλα και βαρια μαλιστα, στην εκδοση του μεγαλυτερου τροχου η καστερ μειωνεται δεν αυξανεται ωστε να μη χανεται το στριφτερον. Επισης, ο μεγαλυτερος τροχος θελει και μεγαλυτερο μεταξονιο, εσυ θα εχεις ελαφρως μικροτερο.

Το οτι σε τερματισμα της μπροστινης αναρτησης μπορει να καρφωσεις τη ροδα σε κανα ψυγειο το θεωρω το λιγοτερο τραγικο της ολης ιδεας.

Στο χωμα στις ευθειες ναι, θα ειναι καλλιτερο (αρκει να μη τρεχεις :) ). Οπουδηποτε αλλου θα γινει κ♡λος.

Μπορεις να κανεις ενα πειραμα.....ανεβασε τα καλαμια στις τιμονοπλακες 2.5 εκ ωστε να πεσει η μουρη και δες ποσο τραγικα αλλαζει το χαντλινγκ. Αυτο που θες να κανεις ειναι το αναποδο x 10 λογω και του μεγαλυτερου τροχου.
Δεν έχεις άδικο σε αυτά που λες
Παρ'ολλα αυτά από την στιγμή που θα έχω βρει 19αρι τροχο να ταίριαξει δεν νομίζω ότι είναι προβλήματα τα οποία δεν θα μπορέσουν να λυθούν
 
Top Bottom