My 640Adv "Meoni" project

Juohmaru!

Μέλος
Όνομα
Αλέξανδρος
Μοτό
S2R1000
Meoni
Επίσης χωρίς να γνωρίζω πολλά, νομίζω πως θα ήταν καλό οι εξατμίσεις να καθαριστούν και από μέσα. Θα ζωντανέψει ακόμα περισσότερο το μηχανάκι. Και ίσως αφού θα αλλάξεις εξάτμιση αν ισιωνες λίγο τους λαιμούς στο τελείωμα τους να είχες καλύτερη ροή καυσαερίων. Μπορεί να λέω και βλακείες.
Υγ. Ωραίο πρότζεκτ παρακολουθώ με ενδιαφέρον.
Το τελικό είναι competition και θα συντηρηθεί όπως του πρέπει. Καμία άλλη αλλαγή δεν θα γίνει στο σύστημα της εξάτμισης, πλην του καθαρίσματος - γυαλίσματος(; ) των λαιμών εξωτερικά.
 

Juohmaru!

Μέλος
Όνομα
Αλέξανδρος
Μοτό
S2R1000
Meoni
Οι λαιμοι οπως ειναι , ενωμενοι, δεν λυνουν να βγουν απο το μηχανακι , εστω με μανουβρα, με στριψιμο κτλ? Θα ειναι πολυ πιο ευκολο να δουλεψεις στον παγκο.
Κώστα δυστυχώς δε βγαίνουν γιατί οι δύο λαιμοί στην αρχή τους δεν περνάνε από το πλαίσιο (δες την προτελευταία φωτο). Αν μπορούσε να στρίψει ο ένας λαιμός θα ήταν στο σημείο της σύνδεσης που είναι "μπετό".
 

Juohmaru!

Μέλος
Όνομα
Αλέξανδρος
Μοτό
S2R1000
Meoni
Αυτο, θερμανση και κουνημα , θα ξεσφηνωσει. Φορα καλη μασκα FFP3 οσο δουλευεις με αυτο, σιγουρα εχει αμιαντοταινια για να μη χανει.

Τα κολαρα ειναι σιλικονης, δεν θα παθουν απολυτως τιποτα οσο μενουν αδεια. Θεωρω οτι καμια βαφη δεν θα πιασει πανω τους, απλα καθαρισε τα καλα.

Για κολληματα/ξεκολληματα, ενα μηχανουργειο τρυπα στον Βοτσνικο, Κορυτσας 38 - καθετη στη Σπ. Πατση. Δεν το πιανει το ματι σου αλλα εγγυηση...
Δε μίλησα για τα κολλάρα, μα κυρίως για τα ίδια τα ψυγεία, αν θα οξειδωθούν κλπ.

Το μηχανουργείο θα το τσεκάρω. Thanks!
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Μετά από τις παραπάνω χθεσινές εργασίες, το 640 είναι σε αυτή την κατάσταση...



Με την αφαίρεση του FCR (μαζί με τις ντίζες του γκαζιού και του τσοκ που κρέμονται και θα αποσυνδεθούν προσεκτικά όταν πάρω το καρμπ στον πάγκο), ο κινητήρας θα μπορούσε ίσως να κατεβεί από το πλαίσιο. Το ίσως είναι γιατί δε μπορώ να αφαιρέσω τους λαιμούς της εξάτμισης...



Οι δύο λαιμοί συγκλίνουν κατά την σύνδεσή τους στις εξαγωγές του κινητήρα, με αποτέλεσμα να μην "περνάνε" από τον κεντρικό εμπρός σωλήνα του πλαισίου. Πρέπει απαραιτήτως να λύσει η σύνδεση του ενός λαιμού με το mid-pipe.



Ε, δε λύνει... Έχω ρίξει WD40, το έχω κοπανήσει, μπαααα... Φαίνεται να υπάρχει κάποιο υλικό (τι; αμιαντοταινία; ) με το οποίο είναι τυλιγμένος ο μικρότερης διαμέτρου σωλήνας και μετά σφηνωμένος στον μεγαλύτερο. Αυτό με τα χρόνια και τις θερμοκρασίες έχει γίνει... κόκκαλο! Καμιά ιδέα...;

Παρακαλώ όσοι έχουν προτάσεις και κυρίως λύσεις τόσο γι' αυτό όσο και για τα παραπάνω ερωτήματα, παρακαλώ να βοηθήσουν!!!
Εαν δεν λύνει ο σφιγκτήρας τότε θα πρέπει να τον κόψεις.
Τον αντικαθιστάς σε με ενα βαρέως τύπου.
Εάν δεν λύνει στο ζουαν τότε θέλει κούνημα ελαφρά πάνω-κατω , αριστερά δεξιά να ξεκολλήσει.
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Παρακολουθώ με ενδιαφέρον...!
Καλή συνέχεια!
 

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
Ωραιο project, καλη συνεχεια και ευχομαι ναχεις ευκολες λυσεις στα διαφορα θεματα που προκυπτουν :ok:

ΥΓ Μου θυμιζει τα δυο λυμενα μηχανακια στο γκαραζ μου που πρεπει καποτε ν'ασχοληθω να μονταρω.. :rolleyes:
 

boxer

Μέλος
Περιοχή
Ελλαδα
Όνομα
Νικος
Μοτό
BMW
Ωραιο project, καλη συνεχεια και ευχομαι ναχεις ευκολες λυσεις στα διαφορα θεματα που προκυπτουν :ok:

ΥΓ Μου θυμιζει τα δυο λυμενα μηχανακια στο γκαραζ μου που πρεπει καποτε ν'ασχοληθω να μονταρω.. :rolleyes:
¨Ουδεν μονιμοτερον εκ του προσωρινου¨!!!

Εχει συμβει σε ολους μας........... (και ακομα συμβαινει το κερατο μου!!!)
 

Διαμαντής

Μέλος
Όνομα
Διαμαντής
Μοτό
TRANSALP XL650V
Στα ψυγεία τι είχα κάνει εγώ : αφαίρεση, μούλιασμα σε διάλυμα για λίπη, και πλύσιμο με βουρτσακι με ψιλη μπρουτζινη τριχα. Ίσιωσα τα αλουμινάκια οπου είχαν στραβώσει με δοκιμαστικό κατσαβίδι και ξαναέβαψα με σπρευ αντοχής θερμοκρασιών. Ναι γεμιστα με απιονισμένο νερό αν περιμενουν για πολύ.
Στο πλαισιο κατω απο το λαιμό συζήτα με τον μηχανουργό μια λύση με κολλάρο τυπου U με σπείρωμα και κοντρα πλάκα και επάνω του να κολλήσει τα αυτάκια. Λέω γω τώρα απο το μυαλο μου. Και να ξαναζοριστουν στο κολλαρο θα στραβώσουν οχι στο πλαισιο να ξαναθες ιστορίες.
Η μπουκα που δεν χωρίζει, χωρίζει. Με θερμοκρασια κουνημα και πολλη υπομονη. Τοχω κανει σε RF. Οικονομικα φλοφγιστρα υπαρχουν με 4-5 ευρώπου λειτουργούν με γκαζακι και ανεβαζουν καλες θερμοκρασιες.
 

Juohmaru!

Μέλος
Όνομα
Αλέξανδρος
Μοτό
S2R1000
Meoni
Στα ψυγεία τι είχα κάνει εγώ : αφαίρεση, μούλιασμα σε διάλυμα για λίπη, και πλύσιμο με βουρτσακι με ψιλη μπρουτζινη τριχα. Ίσιωσα τα αλουμινάκια οπου είχαν στραβώσει με δοκιμαστικό κατσαβίδι και ξαναέβαψα με σπρευ αντοχής θερμοκρασιών. Ναι γεμιστα με απιονισμένο νερό αν περιμενουν για πολύ.
Στο πλαισιο κατω απο το λαιμό συζήτα με τον μηχανουργό μια λύση με κολλάρο τυπου U με σπείρωμα και κοντρα πλάκα και επάνω του να κολλήσει τα αυτάκια. Λέω γω τώρα απο το μυαλο μου. Και να ξαναζοριστουν στο κολλαρο θα στραβώσουν οχι στο πλαισιο να ξαναθες ιστορίες.
Η μπουκα που δεν χωρίζει, χωρίζει. Με θερμοκρασια κουνημα και πολλη υπομονη. Τοχω κανει σε RF. Οικονομικα φλοφγιστρα υπαρχουν με 4-5 ευρώπου λειτουργούν με γκαζακι και ανεβαζουν καλες θερμοκρασιες.
Δυο γρήγορες ερωτήσεις:
Γιατί βουρτσάκι με μπρούντζινη τρίχα, τι χρησιμότητα έχει, γιατί όχι με σκληρή πλαστική τρίχα ας πούμε; Δε θα κάνει χαρακιές; Γενικότερα μιλάω, όχι μόνο για τα ψυγεία, θα ακολουθήσει καθάρισμα από γράσσο, μάκα όλων των μεταλλικών μερών.
"Μούλιασμα σε διάλυμα για λίπη".... Χρησιμοποίησες κάποιο συγκεκριμένο degreaser ή κάποιο σκεύασμα οικιακής χρήσης; Πχ κάπου είχα διαβάσει για τη χρήση Cif για καθάρισμα των μεταλλικών μερών μοτοσυκλέτας....
 

georgeps

Μέλος
Περιοχή
Mother Earth
Όνομα
George
Μοτό
CL500?
"Μούλιασμα σε διάλυμα για λίπη".... Χρησιμοποίησες κάποιο συγκεκριμένο degreaser ή κάποιο σκεύασμα οικιακής χρήσης; Πχ κάπου είχα διαβάσει για τη χρήση Cif για καθάρισμα των μεταλλικών μερών μοτοσυκλέτας....
Εγω προχθές έμαθα για το Παραφινέλαιο από τον Τζιμ. Δεν πιστευα το πόσο καλά καθάριζε την αλυσίδα αλλά και μέρη που είχαν πέσει λάδια.
 

Srider

Βόρειο Μέλος
Περιοχή
Gothenburg - Sweden
Όνομα
Giorgos
Μοτό
Ténéré 700 World Raid | 2022
Juohmaru! θα σου πρότεινα να εντάξεις κι αυτό στην εργαλειοθήκη σου και στο όλο προτζεκτ:



πραγματικά κάνει θαύματα στον καθαρισμό και το κυριότερο δεν επηρεάζει πλαστικά ούτε ηλεκτρικές επαφές, καλώδια, κτλ.
 

Διαμαντής

Μέλος
Όνομα
Διαμαντής
Μοτό
TRANSALP XL650V
Δυο γρήγορες ερωτήσεις:
Γιατί βουρτσάκι με μπρούντζινη τρίχα, τι χρησιμότητα έχει, γιατί όχι με σκληρή πλαστική τρίχα ας πούμε; Δε θα κάνει χαρακιές; Γενικότερα μιλάω, όχι μόνο για τα ψυγεία, θα ακολουθήσει καθάρισμα από γράσσο, μάκα όλων των μεταλλικών μερών.
"Μούλιασμα σε διάλυμα για λίπη".... Χρησιμοποίησες κάποιο συγκεκριμένο degreaser ή κάποιο σκεύασμα οικιακής χρήσης; Πχ κάπου είχα διαβάσει για τη χρήση Cif για καθάρισμα των μεταλλικών μερών μοτοσυκλέτας....
Είχα σκοπό να τα βάψω οπότε δεν με ένοιαζε αν θα τα γρατζουνούσα. Ξεραμένα μυγάκια ετών με μάκα ανάμεσα στα fins δεν βγαίνουν. Θέλει κάτι σκληρό που να μην τρυπάει. Τη περισσότερη δουλειά βέβαια την κάνει το δοκιμαστικό κατσαβιδάκι. Το καθαριστικό δεν θυμάμαι τη μάρκα (πολλά χρόνια) αλλά ήταν ισχυρό για επαγγελματικές κουζίνες. Δεν ήταν τύπου gif.
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Αν σκοπευεις να τα ξαναβαψεις τοτε και αφρος καθαρισμου φουρνου θα κανει δουλεια, απλα μετα θα θελει οπωσδηποτε βαψιμο.

Προσωπικα δεν θα ενισχυα τη στηριξη των δυο αυτιων στο λαιμο, καλυτερα να σπανε τα αυτακια παρα να μεταφερθει φορτιο στον σκελετο. Αυτο που θα εκανα θα ηταν να ισιωσω και κολλησω τα αυτακια στο λαιμο, να ισιωσω και τα αυτακια του πλαισιου στηριξης , και αντι για 2 ξεχωριστες βιδες στο καθε αυτακι να περασω μια ντιζα περαστη, με κοντρα παξιμαδια εσωτερικα και εξωτερικα. Με αυτον τον τροπο θα δουλευουν και τα δυο αυτακια ταυτοχρονα σαν στηριξη σε κρουση, δεν θα στραβωνουν ευκολα ωστε να μεταφερονται τα φορτια μονο στο ενα, και δεν θα επιτρεπουν να κοπουν ξανα τα αυτακια απο το σκελετο τοσο ευκολα.
 

Juohmaru!

Μέλος
Όνομα
Αλέξανδρος
Μοτό
S2R1000
Meoni
Από σήμερα αργά το βράδυ, με την αμέριστη βοήθεια του φίλου nosPa21, ο κινητήρας και το πλαίσιο βρίσκονται πλέον... σε διάσταση. Εύχομαι να τα ξαναβρούν σύντομα!


Στάλθηκε από το Redmi Note 8 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

Juohmaru!

Μέλος
Όνομα
Αλέξανδρος
Μοτό
S2R1000
Meoni
Αν σκοπευεις να τα ξαναβαψεις τοτε και αφρος καθαρισμου φουρνου θα κανει δουλεια, απλα μετα θα θελει οπωσδηποτε βαψιμο.

Προσωπικα δεν θα ενισχυα τη στηριξη των δυο αυτιων στο λαιμο, καλυτερα να σπανε τα αυτακια παρα να μεταφερθει φορτιο στον σκελετο. Αυτο που θα εκανα θα ηταν να ισιωσω και κολλησω τα αυτακια στο λαιμο, να ισιωσω και τα αυτακια του πλαισιου στηριξης , και αντι για 2 ξεχωριστες βιδες στο καθε αυτακι να περασω μια ντιζα περαστη, με κοντρα παξιμαδια εσωτερικα και εξωτερικα. Με αυτον τον τροπο θα δουλευουν και τα δυο αυτακια ταυτοχρονα σαν στηριξη σε κρουση, δεν θα στραβωνουν ευκολα ωστε να μεταφερονται τα φορτια μονο στο ενα, και δεν θα επιτρεπουν να κοπουν ξανα τα αυτακια απο το σκελετο τοσο ευκολα.
Κώστα το να μην μεταφερθεί επιπλέον (υπερβολικό) φορτίο στον σκελετό σε μια πλαινή πτώση (κρούση) της μοτοσυκλέτας έχει σαφώς νόημα, όμως....

Αφενός η ντίζα που προτείνεις δε δουλεύει καθώς οι τρύπες στα αυτάκια δεν "βλέπουν" η μία την άλλη (βλ. πρώτη φώτο) και αφετέρου η πλευρική φόρτιση από την κρούση μεταφέρεται έτσι κι αλλιώς και στο δεύτερο αυτάκι μέσω της ενιαίας μπάρας του υποπλαισίου (βλ. δεύτερη φώτο) και άρα "δουλεύουν" ταυτόχρονα απ' όποια πλευρά κι αν προέρχεται η κρούση.





Άρα αυτό που μένει, αν σώνει και καλά θέλουμε να κάνουμε μια βελτίωση, είναι να αυξήσουμε την ακαμψία των αυτιών, είτε του σκελετού είτε του υποπλαισίου, ώστε αυτά να μη λυγίζουν εύκολα αν δεχθούν μια πλευρική φόρτιση. Αυτό στα αυτάκια του υποπλαισίου θα μπορούσε θεωρητικά να γίνει (αφού ισιώσουν) με την κόλληση, στην εξωτερική του μεταξύ τους διαστήματος πλευρά του καθενός, μιας τριγωνικής λαμίτσας που θα ενισχύει τη σύνδεσή τους με την κάτω μπάρα του υποπλαισίου. Είπα όμως "θεωρητικά" γιατί σε αυτόν ακριβώς τον χώρο φωλιάζουν τα δύο εκατέρωθεν ψυγεία, οπότε ενίσχυση των αυτιών του υπολαισίου δεν γίνεται. Αναφορικά λοιπόν με την πιθανή ενίσχυση των αυτιών του σκελετού που συζητήσαμε παραπάνω οι μοναδικοί τρόποι που βλέπω ως εφικτούς είναι το επιπλέον "γέμισμα" της κόλλησης εσωτερικά μεταξύ αυτιού-σκελετού και ίσως το λαμάκι που προανέφερα μεταξύ των δύο, το οποίο με μερικές πονταρισιές και στον σκελετό θα προσφέρει ένα τρίτο σημείο "πρόσδεσης" στο όλο σύστημα, όχι όμως αρκετά δυνατό ώστε να μεταφέρει δυνάμεις στρέψης στον σκελετό.

Συγνώμη αν έγινα κουραστικός... Ο σκελετός, ακόμα και για κάτι τόσο απλό, επέλεξα να πάει σε κάποιον πιο εξειδικευμένο στο θέμα που ίσως έχει να προτείνει κάτι διαφορετικό.
:friendship:
 

Juohmaru!

Μέλος
Όνομα
Αλέξανδρος
Μοτό
S2R1000
Meoni
Εντωμεταξύ, περιμένοντας μέχρι τέλος Αυγούστου να ανοίξουν ο Παπουτσάς για την κόλληση στον σκελετό και ο Νταής για την προμήθεια επιπλέον ανταλλακτικών που θα απαιτηθούν κυρίως για τον κινητήρα, παίζουμε με τις τάπες των βαρελιών στο κέντρο της Αθήνας...

Αφού έκλεισα τα ανοίγματα του μοτέρ με τον ευφυή τρόπο που ξεπατίκωσα από τον STF, δηλαδή μπαλόνι (ναι μπαλόνι απ' αυτά που φουσκώνουμε στα γενέθλια γιατί είναι ελαστικό) και δεματικά, είπα να καθαρίσω χθες λίγο την άπειρη μάκα που έχει μαζέψει ο κινητήρας και δε φεύγει (εκεί που είναι) με το πλύσιμο της μοτοσυκλέτας.



Για το σκοπό αυτό χρησιμοποίησα το πασίγνωστο :p για τις καθαριστικές του ιδιότητες... λυχναρέλαιο (lamp oil), ένα σκληρό πινέλο με πλαστική τρίχα και φυσικά πανάκι μετά...



Σε πρώτη φάση το αποτέλεσμα δεν είν' κακό.... Θα γίνει όμως και επιπλέον στοχευμένο "φινίρισμα" όταν ανοιχτεί το ψευτοκάπακο, λυθούν οι διάφορες τρόμπες δεξιά-αριστερά και ίσως το καπάκι του βολάν... στο αμέσως επόμενο διάστημα, μη ξεχνιόμαστε!



Bonus tip.... Με το υπόλοιπο του λυχναρελαίου, μπορείς ν' ανάψεις και κανά καντήλι για να τελειώσει το πρότζεκτ εγκαίρως και να πάρεις τα βουνά ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ!!!
 
Top Bottom