My 640Adv "Meoni" project

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Ναι για χρηση στη μεγαλη σκαλα λενε τα παιδια, οταν αναβεις στο μαμα 640 τη μεγαλη σβηνει η μικρή και δε βλεπεις μπροστα σου, μονο μακρυα.
 

640 Armageddon

Μέλος
Όνομα
Δημήτρης
Μοτό
640 Adventure, Angry Berg 450
Η ερώτηση του χαζού....
Αν γεφυρωθούν τα 2 φανάρια, δεν θα ανάβουν μεσαία και μεγάλη σκάλα μαζί?
ΜΕΓΑΛΗ σκάλα δεν είναι αυτή που τυφλώνει τους απέναντι και βρίζουν ?

Δυστυχώς δεν είναι τόσο απλό. Αν το κάνεις απο την καλωδίωση θες δίοδο, αλλιώς μπορείς να δώσεις με άλλα καλώδια απο το πορείας (την ψείρα που λένε) στην μεσαία σκάλα και θα μένει πάντα αναμμένη. Ιδίως στα παλιά, καλό είναι να βάλεις ρελέδες προκειμένου να πηγαίνουν στα φώτα 12V απο την μπαταρία. Εχουν μεγάλες απώλειες, αμα σου πω μετρήσεις απο Africa 650 θα γελάνε μαζί μας και τα βιράζ...
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Αυτή την πατέντα την έκανε στον Γκάντι ο γάτος και πραγματικά είναι τρομερή ιδεα
Αυριο θα βάλω φώτο να δείτε διάφορες σκέτη μεσαία, σκέτη μεγάλη και οι 2 μαζι
 

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
Εδώ παιδιά θα κάνω ξεχωριστό πόστ, γιατί αξίζει.
Όταν ο 'Χ' μάστορας βάζει φλατζόκολλά, να καταλαβαίνετε ότι ότι βλέπετε απ'έξω, έχει γίνει ΚΑΙ ΑΠΟ ΜΕΣΑ. Η φλατζόκολλα δεν πετάγεται επιλεκτικά μόνο προς τα έξω για να αφήσει καθαρό το μέσα.

Μπαίνει δε, με ειδικό σωληνάριο πάνω σε απίστευτα καθαρή επιφάνεια, τόση όση. Για μένα, είναι ενδεικτικό της προσοχής του κάθε μάστορα. Αυτός που νομίζει ότι όσο πιο πολύ βάλει, τόσο καλύτερα, πιθανών δεν γνωρίζει την εργασία του. Δεν είναι μπανιέρα η κεφαλή να πλακώσεις την σιλικόνη με την μαλαστούπα και να πατάς το σωληνάριο σαν να μην υπάρχει αύριο. Ιδίως στην αντλία νερού την θεωρώ απίστευτο λάθος.

Να κοιτάμε πως έρχεται ο κινήτρας απο το εργοστάσιο και αν χάνει λάδι απο εκεί, η τόση φλατζόκολλα είναι λάθος. Αυτό που πρέπει να γίνει είναι ένα καλό καθάρισμα, καλό. Πολύ καλό. Ένα μικρό τρίψιμο και λίγη φλατζόκολλα. Το λέω για τους αναγνώστες, καθώς σίγουρα κάποιοι μηχανικοί το γνωρίζουν.

Δ.
Πες τα βρε αγόρι μας !!!
Γιατί μόλις είδα τη φωτό της κεφαλής με τη σως να τρέχει από παντού ,αναφώνησα:
ΟΧΙ ΠΑΛΙ ΡΕ ΠΣΤΗ !
Ξεκίνησα να γράφω κείμενο παρεμφερές με το δικό σου ,αλλά το'σβησα κ δεν...γιατί έχω γίνει γραφικός πλέον ,με τις απόλυτες απόψεις μου περί συγκεκριμένων μηχανολογικών διαδικασιών.

Οσο για την τελευταία σου πρόταση:
"Το λέω για τους αναγνώστες, καθώς σίγουρα κάποιοι μηχανικοί το γνωρίζουν."
Οι αναγνώστες ,συνήθως ,τα πάνε στους μηχανικούς για φτιάξιμο ,κ τα παιρνουν μπλαστρωμένα με φλατζόκολλα.
Μακάρι λοιπόν ,να διάβαζαν το φόρουμ ΚΑΙ κάποιοι μηχανικοί ,γιατί αυτοί είναι που βάζουν φλατζόκολλα παντού κ πάντα.
Παντού ,γιατί δεν φροντίζουν να έχουν στόκ ,ούτε oring καπακιού φίλτρου λαδιού.
Πάντα κ μπόλικη ,με το φόβο ΜΗΠΩΣ "βγανει λαδι" κ χρειαστεί να ξαναλύσουν.

Ούφφφ...Τα'πα...
 

Juohmaru!

Μέλος
Όνομα
Αλέξανδρος
Μοτό
S2R1000
Meoni
Εδώ παιδιά θα κάνω ξεχωριστό πόστ, γιατί αξίζει.
Όταν ο 'Χ' μάστορας βάζει φλατζόκολλά, να καταλαβαίνετε ότι ότι βλέπετε απ'έξω, έχει γίνει ΚΑΙ ΑΠΟ ΜΕΣΑ. Η φλατζόκολλα δεν πετάγεται επιλεκτικά μόνο προς τα έξω για να αφήσει καθαρό το μέσα.

Μπαίνει δε, με ειδικό σωληνάριο πάνω σε απίστευτα καθαρή επιφάνεια, τόση όση. Για μένα, είναι ενδεικτικό της προσοχής του κάθε μάστορα. Αυτός που νομίζει ότι όσο πιο πολύ βάλει, τόσο καλύτερα, πιθανών δεν γνωρίζει την εργασία του. Δεν είναι μπανιέρα η κεφαλή να πλακώσεις την σιλικόνη με την μαλαστούπα και να πατάς το σωληνάριο σαν να μην υπάρχει αύριο. Ιδίως στην αντλία νερού την θεωρώ απίστευτο λάθος.

Να κοιτάμε πως έρχεται ο κινήτρας απο το εργοστάσιο και αν χάνει λάδι απο εκεί, η τόση φλατζόκολλα είναι λάθος. Αυτό που πρέπει να γίνει είναι ένα καλό καθάρισμα, καλό. Πολύ καλό. Ένα μικρό τρίψιμο και λίγη φλατζόκολλα. Το λέω για τους αναγνώστες, καθώς σίγουρα κάποιοι μηχανικοί το γνωρίζουν.

Δ.
Καταρχήν να κάνω μια διευκρίνιση προκειμένου να μην γίνουν παρανοήσεις και σπιλωθούν ονόματα επαγγελματιών....
Επειδή σε συνέχεια του "περιμένω να κάνει τα μπάνια του ο Νταής", έγραψε το σωστό παραπάνω σχόλιο ο Δημήτρης. Η (εμφανισιακή) κατάσταση στην οποία βρίσκεται ο κινητήρας, ο οποίος όμως δουλεύει κατά τ' άλλα απροβλημάτιστα, καταδεικνύει την "πρόχειρη", όχι απαραίτητα ελλιπή (όπως γράφω στο πρώτο κιόλας πόστ του παρόντος νήματος) συντήρηση της συγκεκριμένης μοτοσυκλέτας από τον προηγούμενο ιδιοκτήτη της και τους μάστορες στους οποίους αυτός απευθυνόταν (που δεν ξέρω ποιοι είναι ειν' αλήθεια). Να γίνουν τα πράγματα "σωστά" και "εργοστασιακά" είναι ένας από τους κεντρικούς στόχους αυτού του rebuild που επιχειρείται.
Ο Νταής ΔΕΝ ευθύνεται για κανένα από τα "παράδοξα" που συναντώ στο 640 μου και το όνομά του αναφέρθηκε επειδή από εκεί σκοπεύω να προμηθευτώ ανταλλακτικά και μόνο!
Πάμε παρακάτω...
 

Juohmaru!

Μέλος
Όνομα
Αλέξανδρος
Μοτό
S2R1000
Meoni
Πες τα βρε αγόρι μας !!!
Γιατί μόλις είδα τη φωτό της κεφαλής με τη σως να τρέχει από παντού ,αναφώνησα:
ΟΧΙ ΠΑΛΙ ΡΕ ΠΣΤΗ !
Ξεκίνησα να γράφω κείμενο παρεμφερές με το δικό σου ,αλλά το'σβησα κ δεν...γιατί έχω γίνει γραφικός πλέον ,με τις απόλυτες απόψεις μου περί συγκεκριμένων μηχανολογικών διαδικασιών.

Οσο για την τελευταία σου πρόταση:
"Το λέω για τους αναγνώστες, καθώς σίγουρα κάποιοι μηχανικοί το γνωρίζουν."
Οι αναγνώστες ,συνήθως ,τα πάνε στους μηχανικούς για φτιάξιμο ,κ τα παιρνουν μπλαστρωμένα με φλατζόκολλα.
Μακάρι λοιπόν ,να διάβαζαν το φόρουμ ΚΑΙ κάποιοι μηχανικοί ,γιατί αυτοί είναι που βάζουν φλατζόκολλα παντού κ πάντα.
Παντού ,γιατί δεν φροντίζουν να έχουν στόκ ,ούτε oring καπακιού φίλτρου λαδιού.
Πάντα κ μπόλικη ,με το φόβο ΜΗΠΩΣ "βγανει λαδι" κ χρειαστεί να ξαναλύσουν.

Ούφφφ...Τα'πα...
Μαζί σου 100%... γράφαμε ταυτόχρονα!
Δυστυχώς τέτοιοι "επαγγελματίες" έχουν αναγκάσει αρκετούς εδώ μέσα να γίνουν... μηχανικοί!
:friendship:
 

Juohmaru!

Μέλος
Όνομα
Αλέξανδρος
Μοτό
S2R1000
Meoni
Η ερώτηση του χαζού....
Αν γεφυρωθούν τα 2 φανάρια, δεν θα ανάβουν μεσαία και μεγάλη σκάλα μαζί?
ΜΕΓΑΛΗ σκάλα δεν είναι αυτή που τυφλώνει τους απέναντι και βρίζουν ?
Ναι για χρηση στη μεγαλη σκαλα λενε τα παιδια, οταν αναβεις στο μαμα 640 τη μεγαλη σβηνει η μικρή και δε βλεπεις μπροστα σου, μονο μακρυα.
Δυστυχώς δεν είναι τόσο απλό. Αν το κάνεις απο την καλωδίωση θες δίοδο, αλλιώς μπορείς να δώσεις με άλλα καλώδια απο το πορείας (την ψείρα που λένε) στην μεσαία σκάλα και θα μένει πάντα αναμμένη. Ιδίως στα παλιά, καλό είναι να βάλεις ρελέδες προκειμένου να πηγαίνουν στα φώτα 12V απο την μπαταρία. Εχουν μεγάλες απώλειες, αμα σου πω μετρήσεις απο Africa 650 θα γελάνε μαζί μας και τα βιράζ...
Αυτή την πατέντα την έκανε στον Γκάντι ο γάτος και πραγματικά είναι τρομερή ιδεα
Αυριο θα βάλω φώτο να δείτε διάφορες σκέτη μεσαία, σκέτη μεγάλη και οι 2 μαζι
Η ερώτηση του Παντελή είναι πολύ σωστή και πέρασε έτσι στην ουσία της...
Ναι, ουσιαστικά με το γεφύρωμα ανάβουν μεσαία και μεγάλη σκάλα ΜΑΖΙ, είναι όπως έγραψα ήδη αυτό που κάνουν πρώτα-πρώτα όλοι οι ιδιοκτήτες 640 και όχι μόνο, και γίνεται ΠΟΛΥ ΕΥΚΟΛΑ αν θες (στο 640 που είναι κοντά τα καλώδια -στην ίδια φίσα- απλά με μια... καρφίτσα)!

ΟΜΩΣ το αποτέλεσμα ποιο είναι...;
Να έχεις την ΙΔΙΑ ΜΕΣΑΙΑ σκάλα (που στο 640 είναι το κυρίως πρόβλημα) και μια ΠΙΟ ΓΕΜΑΤΗ ΜΕΓΑΛΗ που φωτίζει καλύτερα και κοντά αφού λειτουργεί ταυτόχρονα και η μεσαία.
Και καλά όταν είσαι στο βουνό, έχεις τη μεγάλη (δηλαδή μεσαία-μεγάλη) και είσαι κάπως καλύτερα (το πόσο καλύτερα εξαρτάται αν έχεις βάλει και LED, HID κλπ), όμως εκεί δουλεύουν ίσως καλύτερα και όλες οι "off road use only" λύσεις που δεν είναι road legal.
Στον δρόμο εξακολουθείς να ΜΗΝ έχεις φώτα, καθώς χρησιμοποιείς κυρίως τη μεσαία σκάλα που είναι αδύναμη, ενώ αν χρησιμοποιείς μεγάλη (μεσαία-μεγάλη μαζί) τυφλώνεις τους απέναντι και δεν είσαι έτσι κι αλλιώς road legal!

Συμπερασματικά, το "γεφύρωμα" των δύο είναι μια φθηνή λύση να έχεις ΛΙΓΟ καλύτερο φωτισμό στο βουνό κυρίως.
Αν θέλεις να έχεις καλύτερο φωτισμό ΓΕΝΙΚΑ (λίγο καλύτερο ή πολύ καλύτερο υπό συζήτηση) πρέπει να γίνει αναβάθμιση του προβολέα της μεσαίας σκάλας τουλάχιστον!
 
Τελευταία επεξεργασία:

640 Armageddon

Μέλος
Όνομα
Δημήτρης
Μοτό
640 Adventure, Angry Berg 450
To γεφύρωμα πρέπει να γίνει ανεξαρτήτως του τι φώτα θα έχεις. Ακόμα και Baja Designs να βάλεις, Spot, flood ¨η Combo, θα πρέπει να ανάβουν όλα μαζί, μιας και τότε ζητάς απο την μοτοσυκλέτα να φέγγει τα μέγιστα. Ήταν παλιά τακτική σε τέτοιες μοτοσυκλέτες να μην ανάβουν και οι δύο προβολείς, μιας και ο κάθε μαΝγκας έβασε τότε κάτι λάμπες 100W που έβγαιναν και ζόριζε τα πηνεία. Βάλε και βεντιλατέρ, και μίζες και κάνα αξεσουάρ και γονάτιζε το σύστημα.

To παρακάτω δεν είναι το δικό μου, όμως κι εγώ εκεί είχα τα αρχαία balast. Τα καινούργια που είναι 55W, κάνουν την νύχτα μέρα.





 

Juohmaru!

Μέλος
Όνομα
Αλέξανδρος
Μοτό
S2R1000
Meoni
To γεφύρωμα πρέπει να γίνει ανεξαρτήτως του τι φώτα θα έχεις. Ακόμα και Baja Designs να βάλεις, Spot, flood ¨η Combo, θα πρέπει να ανάβουν όλα μαζί, μιας και τότε ζητάς απο την μοτοσυκλέτα να φέγγει τα μέγιστα. Ήταν παλιά τακτική σε τέτοιες μοτοσυκλέτες να μην ανάβουν και οι δύο προβολείς, μιας και ο κάθε μαΝγκας έβασε τότε κάτι λάμπες 100W που έβγαιναν και ζόριζε τα πηνεία. Βάλε και βεντιλατέρ, και μίζες και κάνα αξεσουάρ και γονάτιζε το σύστημα.

To παρακάτω δεν είναι το δικό μου, όμως κι εγώ εκεί είχα τα αρχαία balast. Τα καινούργια που είναι 55W, κάνουν την νύχτα μέρα.





Προφανώς και έχουν διαφορά τα HID (ξένον).

Ξαναλέω ότι και το δικό μου 640 φορούσε ξένον, με κομμένες τις τάπες πίσω των προβολέων για να χωρέσουν οι διαφορετικοί λαμπτήρες, πρόχειρες συνδέσεις στην υπάρχουσα καλωδίωση και δεμένα τα ballast δεξιά-αριστερά, και... τα ξήλωσα. Όλα τα παραπάνω υπάρχουν και μπορούν να επανατοποθετηθούν τώρα με την ευκαιρία του rebuild με πιο ορθολογικό τρόπο. Είναι μια επιλογή υπό σκέψη που όμως αυξάνει την... πολυπλοκότητα! Η πρώτη μου επιλογή θα είναι να αντικαταστήσω τους (τον ένα; ) προβολείς. Οι 90mm Hella (halogen H9 classic) που πρότεινε ο kokos είναι μια ενδιαφέρουσα περίπτωση που χρήζει περαιτέρω διερεύνησης...

Όσον αφορά την καλωδίωση, το να τραβηχτούν ανεξάρτητες γραμμές απευθείας από τα φώτα με ξεχωριστές ασφάλειες-ρελέ είναι στο πλάνο, καθώς το είχε επισημάνει και ο φίλος NosPa21, που έχει κάνει κάτι αντίστοιχο, εξαρχής...
 

640 Armageddon

Μέλος
Όνομα
Δημήτρης
Μοτό
640 Adventure, Angry Berg 450
Προφανώς και έχουν διαφορά τα HID (ξένον).
Ξαναλέω ότι και το δικό μου 640 φορούσε ξένον, με κομμένες τις τάπες πίσω των προβολέων για να χωρέσουν οι διαφορετικοί λαμπτήρες, πρόχειρες συνδέσεις στην υπάρχουσα καλωδίωση και δεμένα τα ballast δεξιά-αριστερά, και... τα ξήλωσα. Όλα τα παραπάνω υπάρχουν και μπορούν να επανατοποθετηθούν τώρα με την ευκαιρία του rebuild με πιο ορθολογικό τρόπο. Είναι μια επιλογή υπό σκέψη που όμως αυξάνει την... πολυπλοκότητα! Η πρώτη μου επιλογή θα είναι να αντικαταστήσω τους (τον ένα; ) προβολείς. Οι 90mm Hella (halogen H9 classic) που πρότεινε ο kokos είναι μια ενδιαφέρουσα περίπτωση που χρήζει περαιτέρω διερεύνησης...
Όσον αφορά την καλωδίωση, το να τραβηχτούν ανεξάρτητες γραμμές απευθείας από τα φώτα με ξεχωριστές ασφάλειες-ρελέ είναι στο πλάνο, καθώς το είχε επισημάνει και ο φίλος NosPa21, που έχει κάνει κάτι αντίστοιχο, εξαρχής...
Aν φορούσε, θα κοιτούσα το πόσα βολτ έφταναν εκεί. Και παίζει τεράστιο ρόλο η ποιότητα. Να σου δώσω να καταλάβεις, τα πρώτα, τα μεγάλα σαν της φωτογραφίας, τα πήρα δύο (2) φορές στο χέρι στο χώμα λόγω κραδασμών. Την τρίτη φορά τα γέμισα ρητίνη, όπως τότε είχα κάνει και στην Li-Po Μπαταρία που είχαν πρωτοβγεί και στον 24ωρο την πήρα στο χέρι.
Τα καινούργια μπάλαστ (έχω επίσης να δεις) είναι γραμματόσημο και δεν έχει καμία σχέση με την πολυπλοκότητα των παλιών.


 

Juohmaru!

Μέλος
Όνομα
Αλέξανδρος
Μοτό
S2R1000
Meoni
Για τα φώτα,

Σε παρακαλώ, άκουσέ με λίγο αν μπορείς.
Είχα και έχω σε τεύχη την ίδια μοτοσυκλέτα.
Έχει απο τα καλύτερα φώτα που υπάρχουν στην αγορά. Τέτοιον προτζέκτορα με τέτοιο εστιακό βάθος ΔΕΝ πρόκειται να ξαναδείς σε μοτοσυκλέτα.

Αν θες υγιείς απόδοση, βάλε ΚΑΙ στα δύο HID. Έτρεξα έτσι τον πρώτο 24ωρο. Αργεί να ζεσταθεί εννοείται η μεγάλη σκάλα, δεν μπορείς να κάνεις σινιάλο, όμως έκανε την νύχτα μέρα. Έχουν απίστευτη γεωμετρία τα φώτα του 640. Είναι οικονομική λύση και έχεις απίστευτα φώτα.

Πρόσεξε τι θα σου πω. Έχω δει απόδοση και τα Baja Squadron (Pro, Sport, XL) και τα Mayak (τα ρώσικα που ειπώθηκαν παραπάνω - τα οποία σε τιμή είναι κλάσης Baja Designs, δεν είναι τόσο οικονομικά) και τα 60mm της Hella (μεγάλη & μικρή σκάλα). Επίσης και τα LED της ίδιας εταιρίας καθώς και τα ADVmonster (Model 40 και 60). ( M50 LED Off Road Spot Light - τώρα έχει αυτό για παράδειγμα) . Θα σου πω ένα πράγμα. Ή μάλλον δύο.

Έτρεξα στον 2ο 24ωρο με τέσσερα τέτοια LED, που ήταν πιο δυνατα απο το Model 55 που έχουν τώρα). Δεν έβλεπα το βράδυ, τον Χριστό μου τελεία. Τα LED είναι απίστευτα υπερτιμημένα, και το έχει πει και ο Colebach. Για να φτάσουν τα HID είναι πολύ δύσκολο (τουλάχιστον ακόμα). Τα HID έχουν πολύ καλή απόχρωση, ακόμα και στο λευκό τους, που δεν κουράζει το μάτι το βράδυ. Επίσης δεν τυφλώνεις το σύμπαν.
Όλα τα υπόλοιπα -EDIT: νόμιμα - LED, αν τα παρατηρήσεις έχουν δύο κύρια χαρακτηριστικά. πχ. Δες 790 ή Τ700. Πρέπει να είναι ή με απίστευτα ειδικό κάτοπτρο (790) ή απίστευτα συγκεκριμένοι προτζέκτορες με κατ οΦ για να αφήσουν μια απίστευτα χαρακτηριστική γραμμή που απο εκεί και πέρα είναι σκοτάδι. Οι θερμικοί ή HID δεν έχουν αυτό το πρόβλημα.

Νομίζω και κάπου αλλού το είπαμε πάλι, αλλά μην παραμυθιαστείς απο τα lumens, είναι απίστευτη μ\πανανόφλουδα. Σημασία έχει το πόσο φως φτάνει και που. Ένας φακός maglite θα στο δείξει με απλό τρόπο. Όταν τον εστιάζεις σου φαίνεται στο μάτι ότι φέγγει σαν τον ήλιο, και μόλις του βγάλεις το καπάκι φαίνεται καντηλάκι. Τα Lumens είναι τα ίδια και στις δύο περιπτώσεις... Επίσης, χωρίς παρεξήγηση, όταν σου δείχνουν φώτα και λένε ''εδώ, ο ήλιος ο νυχτερινός'' , δες τι είχαν πριν. Αν αλλάξω φώτα στο 701, ότι και να βάλω απο τα παραπάνω θα είναι καλύτερο. 1) όχι όμως το καλύτερο και 2) τα φώτα του 640 είναι καλύτερα απο τα μαμά 701 οπότε δεν τίθεται θέμα σύγκρισης.

Τα LED λοιπόν, και ΜΟΝΟ τα off road use only (BD, Mayak, κλπ) κερδίζουν πόντους δια της πλυμμήρας. φωτίζουν τον ... χώρο. Σαν ένας τεράστιος MagLite που του έβγαλες το καπάκι. Μην πέσεις στην παγίδα του ''Αλή'' που είπαν οι παραπάνω. Δεν είμαι φαν του καταναλωτισμού ούτε τις αισχροκέρδιας. Αλλά τα φώτα που θα πάρεις, σε τρία χρόνια θα έχουν πέσει σε απόδοση (έχω παράδειγμα να σου δείξω) ενώ τα BD θα βγάζουν μετά απο ... πάντα... τα Lumens που σου είπαν. Μπορεί οι άλλοι οδηγοί να σου λένε ''ρε συ, ΠΩΣ φέγγουν έτσι αυτά?'' επειδή τους τυφλώνεις κι εσυ να μην βλέπεις τίποτα. Τα φώτα είναι επένδυση. Δεν θα το μετανοιώσεις αν πάρεις καλά.
Εγώ τι θα έκανα στο 640 μου? Θα άφηνα τα μαμά με HID, αφου τσέκαρα ότι δεν έχουν πρόβλημα τα κάτοπρα. Μετά θα έβαζα δύο Baja ή Mayak, ότι σε βολεύει/θες εκατέρωθεν. Θα έχεις άπλετο φως ευθεία απο τα HID, σε σημείο που θα δεις ότι δεν θες άλλο και τα δύο LED θα γεμίσουν το τοπίο αριστερά δεξιά.

Θα επαναληφθώ. Οι 60 χιλιοστά προτζέκτορες της Hella είναι (και το λέω πάλι, χωρίς παρεξήγηση) πολύ λίγοι με την HB3 λάμπα τους. Τους χρησιμοποιώ απο το 2014 σε κιτ.
Είναι καλύτεροι απο το 701 μαμά? Όπως είπα ναι. Αλλά δεν είναι φώτα του 2021 και δεν είναι φώτα που κάποιος λέει Upgrade για το έτος που ζούμε. Αν είναι να πληρώσεις, σε παρακαλώ, κάντο σωστά. Γι αυτό στο 790/890 ΔΕΝ τους δίνουμε με μαμά λάμπα αλλά με LED. Θα τους δίναμε με HID αλλά έχουμε πρόβλημα χωροταξίας με το Ballast. Εσυ όμως που δεν έχεις, πάρε κάτι καλό. Αν θες, έχουμε τα Baja σε στοκ, όχι για να τα αγοράσεις αλλά για να έρθεις να δεις όλα της Hella, μικρή μεγάλη σκάλα με HB3, με λάμπα LED για να δεις την διαφορά απο την πυρακτώσεως, τα LED της, μικρή μεγάλη σκάλα, τα Baja Squadron Sport και Pro ένα απόγευμα μέσα στο μαγαζί να δεις διαφορά.

Για όλα τα παραπάνω έχω κάνει μετρήσεις με φωτόμετρο και τα λέω, όχι με την αίσθηση που μου δίνει το ''μάτι'' μου. Υπάρχουν LED που είναι επικίνδυνα για την νυχτερινή οδήγηση μιας δημιουργουν ενα τούνελ φωτός που σε κάνει να συγκεντρώνεσαι μόνο εκεί και όταν γίνουν τα πράγματα δύσκολα δεν κοιτάς να πας αλλού.

Όποτε θες, ότι θες πες. Και δεν το λέω για να σου πουλήσω κάτι προς θεού ε? Δεν θέλω να παρεξηγηθώ. Έλα δες, μάθε και αγόρασε απο αλλού δεν με ενδιαφέρει η πώληση. Με ενδιαφέρει να μορφωθεί λίγο ο αναβάτης σε ενα τόσο σημαντικό θέμα και να ΜΗΝ πετάει τα χρήματά του απο δω και απο εκεί.

Δ.
Να πω και από δω ένα μεγάλο ευχαριστώ στον Δημήτρη (640 Armageddon ) που με δέχτηκε σήμερα στις εγκαταστάσεις της Aurora Rally Equipment, είχε την υπομονή να μου παρουσιάσει σε λειτουργία σχεδόν όλες τις διαθέσιμες επιλογές για αναβάθμιση των φώτων του 640 και γενικότερα, καθώς και να απαντήσει σε μύριες ερωτήσεις.
Το τοπίο έχει αρχίσει να ξεκαθαρίζει, η τελική επιλογή θα εξαρτηθεί από τα χρήματα που... θα χουν μείνει προς το τέλος του πρότζεκτ! :p
Περιττό να πω ότι απόλαυσα την κουβέντα γενικότερα, αρμένικη την έκανα την επίσκεψη!

Καλές δουλειές φίλε!
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Να πω και από δω ένα μεγάλο ευχαριστώ στον Δημήτρη (640 Armageddon ) που με δέχτηκε σήμερα στις εγκαταστάσεις της Aurora Rally Equipment, είχε την υπομονή να μου παρουσιάσει σε λειτουργία σχεδόν όλες τις διαθέσιμες επιλογές για αναβάθμιση των φώτων του 640 και γενικότερα, καθώς και να απαντήσει σε μύριες ερωτήσεις.
Το τοπίο έχει αρχίσει να ξεκαθαρίζει, η τελική επιλογή θα εξαρτηθεί από τα χρήματα που... θα χουν μείνει προς το τέλος του πρότζεκτ! :p
Περιττό να πω ότι απόλαυσα την κουβέντα γενικότερα, αρμένικη την έκανα την επίσκεψη!

Καλές δουλειές φίλε!
Αν ήξερα θα σε ακολουθούσα, πολύ θέλω να τους γνωρίσω.
 

640 Armageddon

Μέλος
Όνομα
Δημήτρης
Μοτό
640 Adventure, Angry Berg 450
Αν ήξερα θα σε ακολουθούσα, πολύ θέλω να τους γνωρίσω.
Kάποια στιγμή, θα κανονιστεί κάτι μέσα στον χειμώνα θα ήθελα να πιστεύω, με ομάδες 5 ατόμων που θα έρχονται να τους κάνουμε μία παρουσίαση, να δουν πως εργαζόμαστε και το σημαντικότερο, πώς ακριβώς το κάνουμε. Για μένα είναι απαραίτητο να βλέπει κανείς τον χώρο της κάθε εταιρίας.

Χάρηκα που ήρθε ο Αλέξανδρος και είδε απο κοντά εμάς, αλλά και πολύ βασικό, τα φώτα!

Δ.
 

Juohmaru!

Μέλος
Όνομα
Αλέξανδρος
Μοτό
S2R1000
Meoni
Τις προάλλες αφαίρεσα τα ρουλεμάν λαιμού (όπως αναλυτικά παρουσίασα εδώ) για να τα αντικαταστήσω με νέα όταν θα αρχίσει να στήνεται εκ νέου το 640.
Τα πιο "μπελαλίδικα" σημεία είναι προφανώς η αφαίρεση των ποτηριών από τον λαιμό του σκελετού....



Καθώς και του κάτω ρουλεμάν που είναι σφηνωμένο στον σταυρό....



Προφανώς, όπως έχουν δείξει και άλλοι συμφορουμίτες, αυτές οι εργασίες μπορούν να γίνουν με αρκετούς τρόπους και μέσα. Ευκολότερα όμως σαφώς γίνονται με τα κατάλληλα -και όχι ιδιαίτερα ακριβά- εργαλεία!


Υ.Γ. Επίσης, όπως σχολίασε και ο XLGeorge, θέλω να επισημαίνω την χρησιμότητα μιας μέγγενης, ακόμα και για τον πάγκο ενός χομπίστα όπως εμείς, καθώς την έχω ήδη χρησιμοποιήσει πολλές φορές μέσα σε μικρό χρονικό διάστημα και κυριολεκτικά μου έχει λύσει τα χέρια.
 

Juohmaru!

Μέλος
Όνομα
Αλέξανδρος
Μοτό
S2R1000
Meoni
Η ιστορία όμως είχε και δράκο.... Με την αφαίρεση του σταυρού από τον λαιμό, διαπίστωσα ότι η κάτω τιμονόπλακα έχει πάρει (στραβώσει ελαφρώς)...


Αυτό εξηγεί το γεγονός ότι εξαρχής τα καλάμια κάθονταν ελαφρώς στραβά στο μπροστινό σύστημα και παρότι αυτό λύθηκε και ξαναδέθηκε με ροπόκλειδο, το φαινόμενο δεν διορθώθηκε.
Η πάνω τιμονόπλακα φαίνεται να είναι ΟΚ (το τσεκ βέβαια γίνεται όχι με κάποια επιστημονική μέθοδο ή μέτρηση, αλλά πάνω στον τουλάχιστον λείο και εντελώς επίπεδο πάγκο εργασίας μου). Επίσης τα καλάμια λύθηκαν, πήγαν στον Τασούλη για πλήρες σέρβις και τα έχω πάρει ήδη πίσω με επιβεβαιωμένη την ευθυγραμμία τους.

Το δε ανταλλακτικό, ο σταυρός δηλαδή (κάτω τιμονόπλακα και σωλήνας λαιμού, με αρχικό κωδ. 58201031018 και νέο 58201032118) έχει σταματήσει να παράγεται από την ΚΤΜ (κατηργημένοι κωδικοί). Αν δε βρεθεί πουθενά σε στοκ, που για τέτοια ανταλλακτικά είναι μάλλον απίθανο, η τιμή του είναι γύρω στα 300€.

Η λύση, πριν αρχίσω να ψάχνω για μεταχειρισμένο σταυρό, θα δοθεί μάλλον από τον Παπουτσά, ο οποίος με διαβεβαίωσε ότι οι τιμονόπλακες "έρχονται" αν έχουν πάρει όντως λίγο. Οι ευθυγραμμίσεις μπροστινών συστημάτων είναι κάτι που κάνει πολύ συχνά. Απλά για τον σκοπό αυτό, θα πρέπει να του πάω όλο το σύστημα με άνω και κάτω τιμονόπλακες, καλάμια και άξονα εμπρός τροχού, ώστε να μετρηθεί και να παραδοθεί όπως πρέπει. Ίδωμεν...
 
Τελευταία επεξεργασία:

Juohmaru!

Μέλος
Όνομα
Αλέξανδρος
Μοτό
S2R1000
Meoni
Τέλος μια που αναφέρθηκε ο Παπουτσάς, θέλω να αναφέρω ότι η ολιγόλεπτη συνομιλία μαζί του μου έδωσε την εντύπωση ενός σοβαρού μάστορα κι έτσι παρότι μπορεί να αναλάβει το 640 μετά από ένα 20ήμερο λόγω φόρτου εργασίας, αποφάσισα να τον περιμένω... Αυτό φυσικά θα επιφέρει μια καθυστέρηση ενός μήνα, ώστε να είναι ο σκελετός έτοιμος για να πάει για αμμοβολή και βάψιμο, οπότε οι υπόλοιπες εργασίες θα πρέπει να τρέξουν παράλληλα.

Εκτός από τον κινητήρα, που η παραγγελία ανταλλακτικών του έχει ήδη γίνει, θα πρέπει να δρομολογηθεί και το βάψιμο τον πλαστικών. Για τον σκοπό αυτό, θέλω να ρωτήσω αν κάποιος συμφορουμίτης έχει διαθέσιμο να αγοράσω το εμπρός φτερό από 640 Adv ή Enduro, ξέρετε το αυθεντικό, το... ορθόδοξο!



Επίσης θα θελα να μου προτείνετε κάποιον επαγγελματία για το βάψιμο των πλαστικών, για τον οποίο να έχετε προσωπική εντύπωση για την ποιότητα της δουλειάς του, αλλά και για την χρονική του συνέπεια. Την τελική μορφή που θα πάρει ο "Meoni" την ξέρετε ήδη... έστω στο περίπου!

Μία εναλλακτική σκέψη μου ήταν να βαφούν όλα τα πλαστικά γκρι-ασημί και τα πορτοκαλί φιλέτα, σε τεπόζιτο κυρίως, να μπουν με χοντρά enduro αυτοκόλλητα. Επικοινώνησα γι΄αυτό το λόγο με την DXL Graphics, που έντυσε το Marlboro του Μανιακού, αλλά με παρέπεμψαν σε βαφέα για το σύνολο της δουλειάς...
 

Juohmaru!

Μέλος
Όνομα
Αλέξανδρος
Μοτό
S2R1000
Meoni
Παρελήφθησαν σήμερα τελικό και λαιμοί εξάτμισης, από τον Γιώργο Ρεφενέ στη Μιχαλακοπούλου, έτοιμα προς τοποθέτηση. Φυσικά αποθηκεύτηκαν, θα περιμένουν λίγο...





Αλλάχτηκαν τα "σωθικά" στο τελικό και καθαρίστηκε - γυαλίστηκε, παρότι στην ανοδιωμένη επιφάνεια του αλουμινίου εξακολουθούν να φαίνονται τα βαθιά σημάδια. Επίσης γυαλίστηκαν οι λαιμοί. Το χρώμιο της επιφάνειάς τους έχει σπάσει από τα χρόνια και τις θερμοκρασίες και βγαίνει σε σημεία η σκουριά του σιδήρου από κάτω. Αν ήθελα να εξαφανιστούν και αυτά τα στίγματα, έπρεπε να πάνε οι λαιμοί για εκ νέου χρωμίωση... ούτε λόγος φυσικά. Γενικά η δουλειά είναι η μέρα με τη νύχτα σε σχέση με πριν, αλλά τόσο-όσο πρέπει... για χωμάτινο μηχανάκι!
 
Τελευταία επεξεργασία:

Juohmaru!

Μέλος
Όνομα
Αλέξανδρος
Μοτό
S2R1000
Meoni
Έναν ακριβώς μήνα μετά το τελευταίο μου ποστ, το πρότζεκτ έχει αρχίσει να κυλάει και πάλι....

Ο λόγος της καθυστέρησης είναι κατά κύριο λόγο ο Παπουτσάς, τον οποίο είχα αποφασίσει να περιμένω για τις κολλήσεις στο πλαίσιο, και ο οποίος με πήγαινε από βδομάδα σε βδομάδα χωρίς σαφή ορίζοντα ολοκλήρωσης. Ενώ λοιπόν είχε κερδίσει αρχικά την εμπιστοσύνη μου ως μάστορας και πιθανότατα να είναι top αν κρίνω από τη φήμη που έχει και το πόσο πηγμένος είναι, εντούτοις με απογοήτευσε η χρονική του συνέπεια ως επαγγελματίας... Στο κάτω-κάτω αν τη θεωρούσε μικρή δουλειά, θα μπορούσε να το πει ξεκάθαρα! Για να μην παρεξηγηθώ τη δική μου εμπειρία αποτυπώνω και τίποτα άλλο...

Έτσι αποτάθηκα στο μηχανουργείο του Μπέκα στην Κλεοβούλου (κάθετη στη Φραντζή) και για τις κολλήσεις στα "αυτιά" του πλαισίου και για την "τροποποίηση" του μοχλικού (για το οποίο θα αναφερθώ εκτενώς παρακάτω) και για άλλες ήσσονος σημασίας εργασίες, όπως η εξαγωγή 2 κομμένων βιδών σε πλαίσιο και υποπλαίσιο, καθώς και το "φάγωμα" στον τόρνο της βάσης του πλαϊνού σταντ ώστε να δουλεύει απροβλημάτιστα μαζί με το διπλό.

Ο μάστορας (και ο αδερφός του) είναι φιλικός και συνεννοήσιμος, ίσως όχι τόσο προσεκτικός στην λεπτομέρεια όσο θα ήθελα, όμως αυτό εξισορροπείται από το γεγονός ότι σε θέλει (κι εγώ ήθελα να μαι) επιτόπου, και όχι "άστα και έλα να τα πάρεις αύριο", για να γίνουν όλα όπως τα θέλεις. Το αποτέλεσμα ήταν άκρως ικανοποιητικό!

Φωτογραφίες δυστυχώς δεν υπάρχουν, καθώς όλα τα μεταλλικά μέρη (πλαίσιο, υποπλαίσια, βάσεις οργάνων, σχάρα, μαρσπιέ κλπ) αφέθηκαν αμέσως μετά λίγο πιο κάτω στον Βενέτη για αμμοβολή και ηλεκτροστατική βαφή....
:yew:
 
Top Bottom