My 640Adv "Meoni" project

Juohmaru!

Μέλος
Όνομα
Αλέξανδρος
Μοτό
S2R1000
Meoni
... "ολίγον" σπαμ,
αλλά μια που αναφέρθηκε,
υπάρχει κάποια τεχνική (ή και εργαλείο) που εξασφαλίζει την καθετότητα του τρυπανιού,
στη διαδικασία για το νέο σπείρωμα ;;;
/// Β
Εργαλείο δεν ξέρω αν υπάρχει... Πέρα από την αυτονόητη προσοχή και το γεγονός ότι η τρύπα λίγο-πολύ σε καθοδηγεί, την καθετότητα στην μια διεύθυνση την ελέγχεις εσύ από πάνω και στην άλλη καλό είναι να υπάρχει ένα δεύτερο ζευγάρι μάτια απ' το πλάι. Έτσι δούλεψε τουλάχιστον στη δική μου περίπτωση....
 

Juohmaru!

Μέλος
Όνομα
Αλέξανδρος
Μοτό
S2R1000
Meoni
Νομιζω οτι η βιδα που κλειδωνει τον στροφαλο και το πιστονι στο ΑΝΣ ειναι η ιδια αυτη που υπαρχει ηδη πανω στο μοτερ απο το εργοστασιο Και αν θυμαμαι καλα αφαιρωντας μια ροδελα που εχει και βιδωνοντας την πλεον μεχρι μεσα κλειδωνει τον στροφαλο Ετσι θυμαμαι δηλαδη να ρυθμιζα βαλβιδες στο 640 μου, αλλα πανε απο τοτε και 15 χρονια οποτε μπορει κατι να εχει αλλαξει πλεον και χρειαζεται "special tool" (ή απλα μια φρεζαρισμενη βιδα οπως εκανες )
Έχεις δίκιο. Κάποια μοτέρ έχουν όντως μια πιο μακριά Μ8 με ροδέλα, ένω κάποια άλλα όπως το δικό μου (μοντ.2003) απλώς μια κοντύτερη βίδα-τάπα που αφαιρείται και χρησιμοποιείται αναγκαστικά το "special tool". Για του λόγου το αληθές, σου παραθέτω την αντίστοιχη σημείωση στη σελίδα 4-8F του Repair Manual...

 

apos.zeitou

Μέλος
Περιοχή
ATHENS
Όνομα
ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ
Μοτό
Αναποφασιστος!!!
Επίσης αντικατέστησα τα μεταλλικά σωληνάκια (μαρκούτσια) υψηλής πίεσης, που μεταφέρουν το λάδι μεταξύ κινητήρα και του πλαισίου, όπου είναι εγκατεστημένο το fine filter. Τέτοια στο 640 υπάρχουν 3, δύο κοντά και ένα μακρύτερο. Το ένα είχε ήδη αλλαχτεί από τον προηγούμενο ιδιοκτήτη πριν 3-4 χρόνια, καθώς είχε ξεραθεί το εσωτερικό ελαστικό μέρος και είχε διαρροή χωρίς να φαίνεται κάτι εξωτερικά. Έτσι επέλεξα να αλλάξω και τα άλλα δύο που (ειδικά το ένα κοντό) είχαν σημαντικές φθορές και εξωτερικά, οπότε η διαρροή ήταν θέμα χρόνου.



Η λύση δόθηκε από τη βιοτεχνία Μπέλλος & ΣΙΑ στην Φλιούντος κάθετη στη Σπ. Πάτση, μέσα σε ένα 20λεπτο από τη στιγμή που πήγα τα υφιστάμενα. Να σημειώσω εδώ ότι για το κοντό μαρκούτσι μόνο η ΚΤΜ ζητάει 33,5€ και εγώ πλήρωσα 15€ (και 25€ για το μακρύ)...





Υ.Γ. Ειδικά όσοι ζούμε στην Αθήνα, έχουμε κυριολεκτικά τα πάντα γύρω μας, αρκεί να ξέρεις ποια πόρτα να χτυπήσεις... Σκοπός του παρόντος νήματος εκτός των άλλων είναι να αναζητήσει, να βρει και να επικοινωνήσει λύσεις, όχι μόνο φθηνότερες και πιο άμεσες αλλά σε κάποιες περιπτώσεις καλύτερες και από τις εργοστασιακές...
Από τις τοπ πληροφορίες που έχω διαβάσει σε φόρουμ , ευχαριστούμε πολύ καλή συνέχεια στο πρότζεκτ σου ....

Στάλθηκε από το Armor 8 Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

Juohmaru!

Μέλος
Όνομα
Αλέξανδρος
Μοτό
S2R1000
Meoni
Σχεδόν 16 μήνες μετά, ήρθε η ώρα να βγει ο Meoni από τον πάγο... Επαγγελματικές υποχρεώσεις με κράτησαν μακριά από την Αθήνα για έναν περίπου χρόνο και επιστρέφοντας πίσω, έφαγα... έξωση από τον χώρο που ήταν εγκατεστημένο το "συνεργείο" μου. Στέγη τελικά βρέθηκε, "λεφτά υπάρχουν", οπότε το πρότζεκτ ΠΡΕΠΕΙ να τελειώσει, μπας και προλάβω το ανοιξιάτικο φέτος AdvtrOFFy. Για να δούμε...


Αρχικά ασχολήθηκα με τους τροχούς και συγκεκριμένα με τα ρουλεμάν αυτών και της γραναζιέρας. Αφού μελέτησα όλη τη γνώση που υπάρχει στο φόρουμ, έλαβα υπόψη και τον γνωστό μάστορα από την Αγγλία, που στο παρακάτω βίντεο εξηγεί απλά και κατανοητά όλη τη διαδικασία, χωρίς τη χρήση εξειδικευμένων εργαλείων.



Δουλεύουν προφανώς αυτά που λέει, με μερικές επισημάνσεις για τη δική μου περίπτωση...



Για να βγουν οι διαλυμένες - όπως φαίνονται στην φώτο - τσιμούχες, χωρίς να αφήσουν κομμάτια κολλημένα στο χείλος τριγύρω, βοηθάει η θέρμανσή τους (πριν μπει το κατσαβίδι) με ένα θερμοπίστολο.



Σειρά έχουν τα ρουλεμάν, τα οποία "χτυπιούνται" για να βγουν από την ανάποδη πλευρά. Εδώ βοηθάει λίγο WD40 από την εμπρός πλευρά για να ξεκολλήσουν τα ρουλεμάν και να αρχίσουν να κινούνται, μπας (λέω μπας...) και είναι κολλημένα.



Ακολουθεί κοπάνημα... πάντα με στοργή κι αγάπη!





Μετά την αφαίρεση όλων των ρουλεμάν, καθώς και δισκοφρένων - πίσω γραναζιού από τα κέντρα τους, σειρά είχε το επιμελές καθάρισμα των τροχών εν γένει. Έφτιαξα ένα "μαντζούνι" με ζεστό νερό, ξύδι και υγρό για πιάτα σε... μυστικές αναλογίες και άρχισα το τρίψιμο με την άγρια πλευρά ενός χρησιμοποιημένου (για να μην είναι τόσο άγρια) σκοτσμπράιτ για να φύγει μάκα ετών και επιφανειακή σκουριά.



Μετά από ώρες τριψίματος ακτίνα-ακτίνα και πολύ υπομονή, το αποτέλεσμα είναι ικανοποιητικό, καθώς μάκα και σκουριά ως επί το πλείστον έφυγαν, όμως όχι τέλειο, αφού το νίκελ των ακτινών έχει αρχίσει σε κάποιες να σπάει και θα ήθελαν εκ νέου επινικέλωση, ενώ τα όποια σημάδια έχουν τα στεφάνια δε φεύγουν έτσι απλά προφανώς... Επειδή όμως τα όποια θέματα δεν είναι σε καμιά περίπτωση "δομικά" παρά μόνο αισθητικά, αποφάσισα για την ώρα να μη κάνω κάτι παραπάνω, είναι χωμάτινο το μηχανάκι λέμεεεε.... :cool:

Το παραπάνω, δηλαδή βάψιμο κέντρων-στεφανών με ηλεκτροστατική, επινικέλωση ακτινών και ακτινολόγηση εκ νέου θα γίνει στο δεύτερο σετ τροχών που έχω λίγο αργότερα...
 
Τελευταία επεξεργασία:

Juohmaru!

Μέλος
Όνομα
Αλέξανδρος
Μοτό
S2R1000
Meoni
Στο Ματzούνι....προσθέτουμε και σόδα, έχει πει αυτός ο Carooly
Το ξέρω το μαντζούνι του Αποστόλη, το δικό μου είναι από άλλο... τσελεμεντέ! Δε θα τα χαλάσουμε στη συνταγή, όλα την ίδια δουλειά λίγο-πολύ κάνουν, αρκεί να μην υπάρχουν σοβαρές οξειδώσεις...
 

Juohmaru!

Μέλος
Όνομα
Αλέξανδρος
Μοτό
S2R1000
Meoni
Με ρουλεμάν - τσιμούχες στο χέρι κατέβηκα στη Σ. Πάτση για ανταλλακτικά (διατήρησα τους ίδιους αποστάτες).

Τα ρουλεμάν για το δικό μου 640 (μοντ.2003) ή ίσως καλύτερα για τους δικούς μου τροχούς είναι τα παρακάτω:
Εμπρός τροχός: 2 τεμ. x 6904 2RS (20x37x9) + 1 τσιμούχα 26x37x7+ 1 τσιμούχα 40x52x7 --> Κόστος (με ΦΠΑ): 17,5 € vs κόστος ΚΤΜ: 42,5€ (φουλ σετ με αποστάτες 85€)
Πίσω τροχός: 2 τεμ. x 6205 2RS (25x52x15) + 1 τσιμούχα 32x52x7 --> Κόστος (με ΦΠΑ): 14 € vs κόστος ΚΤΜ: 37 € (φουλ σετ με αποστάτες 71€)
Γραναζιέρα: 1 τεμ. x 5205 2RS (25x52x20.6) --> Κόστος (με ΦΠΑ): 25,5 € (η ίδια η ΚΤΜ σου λέει να το πάρεις από το εμπόριο)

Το συνολικό κόστος δηλαδή των ανωτέρω υλικών ήταν 57€ με ΦΠΑ και μάλιστα υψηλής ποιότητας Made in Japan (Koyo, NTN, KSM).

Στην τοποθέτηση τώρα... Αφού καθαριστούν επιμελώς οι φωλιές με WD40 και χαϊδευτούν με ένα ψιλό γυαλόχαρτο νερού για να έχουν απολύτως λεία επιφάνεια, γρασάρουμε τον εξωτερικό δακτύλιο του ρουλεμάν (και τη φωλιά) και το πιέζουμε ομοιόμορφα, ώστε να κατεβεί εντελώς κάθετα μέσα στη φωλιά. ΠΡΟΣΟΧΗ θέλει η άσκηση πίεσης να γίνει είτε σε ολόκληρη την πλευρική επιφάνεια του ρουλεμάν είτε στον εξωτερικό του δακτύλιο μόνο, καθώς αν η πίεση εφαρμοστεί στον εσωτερικό δακτύλιο, υπάρχει περίπτωση να καταστραφεί το ρουλεμάν!

Ιδανικό γι' αυτή τη δουλειά, πέρα από κάποιο εξειδικευμένο εργαλείο βέβαια, είναι ένα μεγάλο καρυδάκι που χωράει ίσα-ίσα στη φωλιά ή το ίδιο το παλιό ρουλεμάν, όπως κάνει ο Αγγλάρας στο βίντεο πιο πάνω. Στη δεύτερη περίπτωση όμως υπάρχει ο εξής κίνδυνος: Αν η φωλιά που έχει και τη μεταλλική ασφάλεια (η βαθύτερη δηλαδή από τις δύο του τροχού) είναι αρκετά βαθιά, τότε ενδεχομένως να είναι δύσκολο να βγει το παλιό ρουλεμαν αφού έχει "πατήσει" το νέο στη θέση του. Αυτό έπαθα στον πίσω τροχό, όπου το παλιό ρουλεμάν βυθίστηκε υπερβολικά μέσα στη φωλιά και δεν έδινε χέρι για να το τραβήξω... Επιστρατεύτηκε η μέγγενη που έπιασε το παλιό ρουλεμάν και σηκώνοντας τον τροχό από πάνω, βγήκε τελικά... Σας ξανάπα ότι η μέγγενη είναι το απόλυτο must για οποιοδήποτε οικιακό συνεργείο!







Για την τοποθέτηση τώρα των τροχών, μπήκαν τα από καιρό σερβαρισμένα καλάμια, μαζεύτηκε ο τζόγος του λαιμού, σφίχθηκαν στις by-the-book ροπές οι βίδες σε άνω και κάτω τιμονόπλακες. Καθαρίστηκαν οι δαγκάνες των φρένων, γρασαρίστηκαν τα έμβολά τους και μπήκαν στη θέση τους με loctite. Επίσης καβαλέτα, αποστάτες ROX, τιμόνι. Τοποθετήθηκε το υποπλαίσιο και το κεντρικό σταντ και το μηχανάκι στήθηκε επιτέλους χωρίς... υποβοήθηση, για να αρχίσουν να κουμπώνουν τις επόμενες μέρες τα επιμέρους κομμάτια του. Τέλος δόθηκε όλο το κουστούμι για ένα σπέσιαλ βάψιμο και αναμένεται μέσα στην επόμενη εβδομάδα!!!

Ο Meoni σήμερα... στο χειρουργείο!





Συνεχίζεται (προφανώς)... :yew:
 
Τελευταία επεξεργασία:

antsoar

Μέλος
Όνομα
Αντώνης
Μοτό
SWM RS300R
Είμαι πολύ περίεργος να δω την ολοκλήρωση του project :D:cool:
 

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l
Ιδανικό γι' αυτή τη δουλειά, πέρα από κάποιο εξειδικευμένο εργαλείο βέβαια, είναι ένα μεγάλο καρυδάκι που χωράει ίσα-ίσα στη φωλιά ή το ίδιο το παλιό ρουλεμάν, όπως κάνει ο Αγγλάρας στο βίντεο πιο πάνω. Στη δεύτερη περίπτωση όμως υπάρχει ο εξής κίνδυνος: Αν η φωλιά που έχει και τη μεταλλική ασφάλεια (η βαθύτερη δηλαδή από τις δύο του τροχού) είναι αρκετά βαθιά, τότε ενδεχομένως να είναι δύσκολο να βγει το παλιό ρουλεμαν αφού έχει "πατήσει" το νέο στη θέση του.
Για να μην σφηνωσει το παλιο ρουλεμαν μεσα στην φωλια κατα την τοποθετηση του νεου μια λυση ειναι απο πριν να εχουμε "φαει" ελαφρως την εξωτερικη του διαμετρο με εναν γωνιακο τροχο

Ωραια δουλεια!!
Αναμενω την συνεχεια
 

kordix

Μέλος
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
PP27
Με ρουλεμάν - τσιμούχες στο χέρι κατέβηκα στη Σ. Πάτση για ανταλλακτικά (διατήρησα τους ίδιους αποστάτες).

Τα ρουλεμάν για το δικό μου 640 (μοντ.2003) ή ίσως καλύτερα για τους δικούς μου τροχούς είναι τα παρακάτω:
Εμπρός τροχός: 2 τεμ. x 6904 2RS (20x37x9) + 1 τσιμούχα 26x37x7+ 1 τσιμούχα 40x52x7 --> Κόστος (με ΦΠΑ): 17,5 € vs κόστος ΚΤΜ: 42,5€ (φουλ σετ με αποστάτες 85€)
Πίσω τροχός: 2 τεμ. x 6205 2RS (25x52x15) + 1 τσιμούχα 32x52x7 --> Κόστος (με ΦΠΑ): 14 € vs κόστος ΚΤΜ: 37 € (φουλ σετ με αποστάτες 71€)
Γραναζιέρα: 1 τεμ. x 5205 2RS (25x52x20.6) --> Κόστος (με ΦΠΑ): 25,5 € (η ίδια η ΚΤΜ σου λέει να το πάρεις από το εμπόριο)

Το συνολικό κόστος δηλαδή των ανωτέρω υλικών ήταν 57€ με ΦΠΑ και μάλιστα υψηλής ποιότητας Made in Japan (Koyo, NTN, KSM).

Στην τοποθέτηση τώρα... Αφού καθαριστούν επιμελώς οι φωλιές με WD40 και χαϊδευτούν με ένα ψιλό γυαλόχαρτο νερού για να έχουν απολύτως λεία επιφάνεια, γρασάρουμε τον εξωτερικό δακτύλιο του ρουλεμάν (και τη φωλιά) και το πιέζουμε ομοιόμορφα, ώστε να κατεβεί εντελώς κάθετα μέσα στη φωλιά. ΠΡΟΣΟΧΗ θέλει η άσκηση πίεσης να γίνει είτε σε ολόκληρη την πλευρική επιφάνεια του ρουλεμάν είτε στον εξωτερικό του δακτύλιο μόνο, καθώς αν η πίεση εφαρμοστεί στον εσωτερικό δακτύλιο, υπάρχει περίπτωση να καταστραφεί το ρουλεμάν!

Ιδανικό γι' αυτή τη δουλειά, πέρα από κάποιο εξειδικευμένο εργαλείο βέβαια, είναι ένα μεγάλο καρυδάκι που χωράει ίσα-ίσα στη φωλιά ή το ίδιο το παλιό ρουλεμάν, όπως κάνει ο Αγγλάρας στο βίντεο πιο πάνω. Στη δεύτερη περίπτωση όμως υπάρχει ο εξής κίνδυνος: Αν η φωλιά που έχει και τη μεταλλική ασφάλεια (η βαθύτερη δηλαδή από τις δύο του τροχού) είναι αρκετά βαθιά, τότε ενδεχομένως να είναι δύσκολο να βγει το παλιό ρουλεμαν αφού έχει "πατήσει" το νέο στη θέση του. Αυτό έπαθα στον πίσω τροχό, όπου το παλιό ρουλεμάν βυθίστηκε υπερβολικά μέσα στη φωλιά και δεν έδινε χέρι για να το τραβήξω... Επιστρατεύτηκε η μέγγενη που έπιασε το παλιό ρουλεμάν και σηκώνοντας τον τροχό από πάνω, βγήκε τελικά... Σας ξανάπα ότι η μέγγενη είναι το απόλυτο must για οποιοδήποτε οικιακό συνεργείο!







Για την τοποθέτηση τώρα των τροχών, μπήκαν τα από καιρό σερβαρισμένα καλάμια, μαζεύτηκε ο τζόγος του λαιμού, σφίχθηκαν στις by-the-book ροπές οι βίδες σε άνω και κάτω τιμονόπλακες. Καθαρίστηκαν οι δαγκάνες των φρένων, γρασαρίστηκαν τα έμβολά τους και μπήκαν στη θέση τους με loctite. Επίσης καβαλέτα, αποστάτες ROX, τιμόνι. Τοποθετήθηκε το υποπλαίσιο και το κεντρικό σταντ και το μηχανάκι στήθηκε επιτέλους χωρίς... υποβοήθηση, για να αρχίσουν να κουμπώνουν τις επόμενες μέρες τα επιμέρους κομμάτια του. Τέλος δόθηκε όλο το κουστούμι για ένα σπέσιαλ βάψιμο και αναμένεται μέσα στην επόμενη εβδομάδα!!!

Ο Meoni σήμερα... στο χειρουργείο!





Συνεχίζεται (προφανώς)... :yew:
Για τα ρουλεμάν βοηθάει επίσης το ζέσταμα της φωλιάς σε συνδυασμό με πάγωμα στον καταψύκτη (μέσα σε σακουλάκι) των ρουλεμάν.
 

Juohmaru!

Μέλος
Όνομα
Αλέξανδρος
Μοτό
S2R1000
Meoni
Αγαπητοί συμφορουμίτες είμαι καιρό σε αναζήτηση των παρακάτω....

Το πίσω μαύρο άβαφο φτερό του lc4 (adv, enduro, sm δεν έχει σημασία), εκεί που μπαίνει η πινακίδα.



Το ΔΕΞΙ λαμάκι που βιδώνει πάνω στο ρεζερβουάρ του 640adv για τη στήριξη της μάσκας. Όπως βλέπετε το αριστερό είναι καινούριο, το δεξί έχει γίνει ιδιοκατασκευή.



Περιττό να πω ότι η παραγωγή και των δύο ανωτέρω ανταλλακτικών έχει σταματήσει και δεν υπάρχουν ρεζερβέ. Γι' αυτό αν έχει ξεμείνει σε κανέναν και είναι διαθέσιμος να το αποχωριστεί (έναντι αντιτίμου φυσικά), θα το εκτιμούσα πολύ!



Στάλθηκε από το Redmi Note 8 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 
Τελευταία επεξεργασία:

Juohmaru!

Μέλος
Όνομα
Αλέξανδρος
Μοτό
S2R1000
Meoni
Ευχαριστώ πολύ για την επισήμανση!
Επέλεξα τελικά να δώσω το "τσουρουφλισμένο" μου πίσω φτερό για κόλληση και βάψιμο σε μαύρο ματ, ώστε να υπάρχει.... συνάφεια με την υπόλοιπη ολοκληρωτικά βαμμένη μοτοσυκλέτα. :yew:
 

Dakkar1983

WannaBe
Περιοχή
Αιγάλεω
Όνομα
Νικόλαος
Μοτό
BMW g 650 x challenge
...........



Στάλθηκε από το Redmi Note 8 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Επειδή θέλω να βάψω και γω τα πλαστικά μού στο xchallenge (μετά το trophy άρχισαν να ξεφλουδιζουν) σε ποιον μάστορα το έβαψες? (έμεινες ευχαριστημένος?)
 
Top Bottom