my Aprilia Caponord ETV1000!...The road story by mAthosalas

mAthosalas

I love my GS
Περιοχή
ΧώμαSweetHome
Όνομα
Κώστας
Μοτό
F800GS 30 years
H ιστορια εχει ως εξης...Αποφασισα φετος εν ετει 2006 να αγορασω ενα Caponord.Γιατι το γουσταρω πολυ και γιατι στην κατηγορια που ανηκει ειναι μεταξυ των κορυφαιων... Μεσα σε 4 μηνες κατοχης η εντυπωση που εχω σε θεματα οδικης συμπεριφορας και στησιματος ειναι ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ.Στριβει με οσα,πλαγιαζει με απαραμιλλη ακριβεια και σταθεροτητα,ακομα και φορτωμενο πληρως και δικαβαλο.Η ικανοτητα του να ταξιδευει σε Εθνικη οδο ειναι καταπληκτικη και δινει ενα αισθημα στιβαροτητας και σιγουριας.Σε επαρχιακο στροφιλικι ξεδιπλωνει ενα χαρακτηρα που αν οδηγεις σεβομενος τον ογκο του σε αποζημιωνει με το αποτελεσμα που σου προσφερει.Ειναι στιγμες που φαινονται λιγα τα χιλιομετρα που βλεπεις στο κοντερ και σε προκαλει να το πιεσεις κι αλλο.Μεσα στην πολη εχει ικανοτητα ελιγμων αλλά και δεν υπερθερμαινεται ευκολα.Ο κινητηρας λειτουργει γραμμικα και οσο ανεβαινουν οι στροφες ...ξυπναει το θηριο.Το ρελαντι παντα σταθερα εκει που πρεπει χωρις σκαμπανευασματα ακομα και σε κρυο ξεκινημα.

Για τα περιφερειακα του τι να πω;Σελα ΒΑΣΙΛΙΚΗΣ ανεσης για ...τρεις επιβατες...(εγω δηλαδη και η συνοδηγος...:p.Θεση οδηγησης ανετη και με πολυ καλη αισθηση της θεσης της μοτοσυκλετας στο δρομο...Το ταμπλο οργανων υπερπληρες και με εναν μαγικο φωτισμο οταν βραδυαζει.Φωτα που σου επιτρεπουν να οδηγεις ακομα και σε ορεινο δρομο,νυχτα και να μην αισθανεσαι οτι βλεπεις μονο τον συνοδηγο σου ή τον πινακα οργανων.
Για το χωμα επισης τι να πω.Αναλογιζομενος το βαρος του και τον ογκο του,κρατας ρυθμο και προσεχεις και θα σε παει μακρυα.Με ενα ζευγαρι Karoo μαλιστα ακομα μακρυτερα και ασφαλεστερα.Και απο επιδοσεις...καλα παμε...
Και απο καταναλωση επισης αν δεν το στιβεις,οπως ολες τις μοτοσυκλετες αλλωστε,ειναι οικονομικοτατο.Και φυσικα η λεξη "φορτωμα" ειναι το φορτε του.Τριβαλιτσο tank bag σακκιδια λουκανικα χταποδια,σκηνες ηταν μονο η αρχη για την προσφατη Πανελληνια στην Παργα.Και δικαβαλο.Και δεν εδειξε να αγκομαχαει πουθενα.Ισα ισα ..
Και βεβαια περι εμφανισης και σχεδιασμου...προσωπικα το γουσταρω πολυ...Και ευχομαι να πανε ολα καλα και να ειμαστε πολλα χιλιομετρα ακομα μαζι...
Και λεω 'ευχομαι" γιατι;...

Γιατι περα απο τα καλα του και τις αρετες του δυστυχως συναντησα οσα προβληματα δεν ειχα συναντησει με ΟΛΕΣ τις μοτοσυκλετες μου εως σημερα...Μικροπροβληματα μεν αλλά ικανα να σπασουν το ηθικο ΚΑΘΕ μοτοσυκλετιστη που σεβεται τον εαυτο του και τον Μοτοσυκλετισμο σαν ενασχοληση.Και εξηγω...
:rolleyes: Στα 0 Km παραγγελνω μαζι με την μοτοσυκλετα εξτρα εξοπλισμο Θερμαινομενα grip με alarm, προστατευτικα καγκελα και tank bag.Ολα τα ΑΥΘΕΝΤΙΚΑ της Aprilia.ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΜΕ ΕΝΗΜΕΡΩΝΕΙ απο την τοπικη αντιπροσωπεια οτι ολα αυτα που παραγγελνω,θα αργησουν ΠΟΛΥ διοτι το εργοστασιο της Aprilia ειναι υπο μετακομιση.Αποτελεσμα.To tank bag ηρθε 3 μηνες μετα απο την παραγγελια και το τοποθετησα ο ιδιος λογω φορτου εργασιας του συνεργειου.Χρονικα μου πηρε 15λεπτα... Τα θερμαινομενα grip τα παρελαβα 4 μηνες μετα και μαλιστα τοποθετηθηκαν απο το επισημο service με ΔΙΚΟ ΜΟΥ ΚΟΣΤΟΣ 50ευρω(και ειδικη τιμη για μενα...)ενω 3 φορες στο παρελθον ειχα τοποθετησει after market στις μοτοσυκλετες που ειχα και μου τα τοποθετησαν στο service της Yamaha ΧΩΡΙΣ ΚΟΣΤΟΣ,διοτι "Σεβομαστε την σχεση με τον Πελατη,οπως μου ειπαν απλα...".Τα προστατευτικα καγκελα ...ακομα τα περιμενω.Δυο μηνες μετα την αγορα η αντιπροσωπεια μού εβαλε στο Capo καγκελα απο μεταχειρισμενο Capo της Hepco & Becker διοτι δεν ηθελα να ακυρωνω καθε φυσεως χωματινη διαδρομη με το φοβο της κακιας στιγμης και κοστος στην τσεπη μου.Εδω θετικα ενηργησαν και τους ευχαριστω.Ακομα και σημερα αυτα εχω και μεχρι νεωτερας γιατι τα καγκελα που εχω πληρωσει απο την ΠΡΩΤΗ ΣΤΙΓΜΗ...και θελω να τοποθετησω ερχονται απο μερα σε μερα(ποια μερα;;;:D...:hungover:)

Στα 1000km σερβις αλλαγης λαδιων-φιλτρου.Κοστος 108 ευρω.Γιατι η Aprilia ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΠΡΩΤΟ service ΔΩΡΕΑΝ οπως η Yamaha και η Suzuki...Χωρις λογια...

:cool: Στα 2.500km διαρροη λαδιων απο την πισω προφορτιση.Μου την αντικαθιστουν απο το service ανευ κοστους...αλλά χωρις να υπαρχει ανταλλακτικο απο Ιταλια...Πώς και με ποιο τροπο δεν γνωριζω ακομα.Παντως λειτουργει κανονικα...αλλά πλεον προσεχω ΠΑΝΤΑ πώς θα τη ρυθμισω πότε γιατι με ποιο τροπο...Και φυσικα φιλος με Varadero,αλλος με BMW 1200GS ...τη ρυθμιζουν όποτε ΓΟΥΣΤΑΡΟΥΝ χωρις ποτέ να εχουν προβλημα...με 45.000κμ ο πρωτος στην πλατη και 20.000κμ ο δευτερος.Ειναι καλυτερης ποιοτητος οι μοτοσυκλετες αυτες;Ή εμεις εχουμε γεννηθει "κατωτερου Θεου;"...

:oops: Στα 2850km και σε εκδρομη 80 χιλιομετρα μακρυα:p απο την Πατρα το Capo βηχει ανευ λογου και αιτιας...Διακοπες τροφοδοσιας...Μια διαδρομη δικαβαλος που λογικα την κανεις με μεση ωριαια ταχυτητα 80-90 χιλ/ωρα λιγοτερο απο μια ωριτσα...την εκανα με ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΚΙΝΔΥΝΟΥΣ να μου συμβει καποιο ατυχημα λογω σβησιματος ανα 100-500μετρα. Αιτωλικο- Πατρα λοιπον 5 ωρες και 10 λεπτα...Στο συνεργειο που εφτασα στην Πατρα ΔΕΝ ΔΙΕΓΝΩΣΘΗ κανενα προβλημα που να φταιει η επισημη Αντιπροσωπεια ή η μοτοσυκλετα...Υστερα απο απειρα σβησιματα και ανειπωτο ψυχολογικο κοστος ΔΕΝ διορθωθηκε απολυτως τιποτα...γιατι δεν βρισκοταν καμμια βλαβη.Ετυμηγορια;Κακης ποιοτητας καυσιμο...V-Power ειχα βαλει οπως εκανα 3 χρονια τωρα σε ΟΛΑ μου τα οχηματα,απο το ιδιο βενζιναδικο...Μου προταθηκε να κανω και κανενα ευχελαιο απο τα παιδια εκει γιατι ημουν...απιστευτα ατυχος...!!!

:Watching:3.010km...και σε ελεγχο που εκανα οπτικά και πιο πολυ ετσι για ...τυπικους λογους... στα τακακια ...τα εμπρος -Brembo κιολας-...ηταν λιωμενα...φλύδα λεμε...Και μη μου πει κανεις οτι οδηγω φρεναριστος...Καθε αλλο.Ενημερωτικα αναφερω οτι η μικροτερης διαρκειας αλλαγη σε τακακια που εχω ως σημερα κανει,γιατι δεν χρειαζοταν ηταν το 1992 στο Τενερε μετα απο 11.000κμ...Στην αντιπροσωπεια μου ειπαν..."Δεν ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ...Φταιει το πώς οδηγεις...Τα τακακια ειναι ΑΨΟΓΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΟΣ..."...Αφου μιλησαμε με πιο αντρικη γλωσσα στα πλαισια του θεμιτου... :-x μου προσφεραν ΔΩΡΕΑΝ(ευχαριστω...)ενα σετ τακακια εμπρος της Brembo τα οποια μου τοποθετησε ο μηχανικος της....Yamaha...ΔΩΡΕΑΝ...λογω φορτου εργασιας του συνεργειου της Aprilia...

:inlove: 4.900km...κανονιζαμε βολτιτσα Γαλαξιδι με φιλους .Ωραια!!! Χωρις τον ξενοδοχο ομως.Βαζω μπροστα τη μοτοσυκλετα ανεβαζω το πλαϊνο stand βαζω πρωτη στο κιβωτιο...Παφ...Σβηνει.Πανω απο30 φορες το ιδιο...Τηλεφωνικες οδηγιες μεσω κινητου απο το service(με δικη μου χρεωση)εκτελω χρεη καλου ΜΗΧΑΝΙΚΟΥ και αποκαθιστω την βλαβη προσωρινα αποσυνδεοντας το καλωδιο.Αν ημουν σε καποιο απομακρυσμενο βουνο τι θα γινοταν Παναγία μου;;;;; pray.gif Παω στο συνεργειο,το εξουσιοδοτημενο...Ετυμηγορια; Δεν φταιει τιποτα απο τη μοτοσυκλετα...Μου αποσυνδεουν και ξηλωνουν τον συναγερμο που ειχα τοποθετησει(Micro,350 ευρω...) γιατι δεν ειναι συμβατος με το Capo και το ηλεκτρικο του κυκλωμα ΒΡΑΧΥΚΥΚΛΩΝΕ!!!!!Αποτελεσμα.Ειμαι χωρις συναγερμο...Αλλά το Capo λειτουργει...Κοστος εργασιας...20 ευρω σπεσιαλ τιμη για μενα φυσικα...κι ας εγινε ελγχος για αποκατασταση της βλαβης...:devilish:
:secret: Δικαβαλος με τη γυναικα αποφασιζω να την παω σε εξοχικο μας σε Ορεινη απομακρυσμενη περιοχη για 2ημερο..."Αφου ξερεις κι εσυ" θα μου πεις..."Γιατι ΡΙΣΚΑΡΕΙΣ να φευγεις απο την Πατρα;"... :p Στην διαδρομη 150 μετρα πριν την αφιξη μας,μου μυριζει βενζινη...!!!ΩΧ λεω!!!!Πάλι;....Παλι κατι άλλο θα φταιει και οχι το Capo...Διαρροη διαπιστωνω απο το σωληνακι-ταχυσυνδεσμο. ΚΙΝΗΤΑ ΔΕΝ ΠΙΑΝΟΥΝ ΕΚΕΙ!!!!Ευτυχως απο παρακειμενο σπιτι ειδοποιω ΚΑΙ το συνεργειο στην Πατρα μου προτεινει να παρω τη μοτοσυκλετα και να ερθω Πατρα...ΚΑΝΕΝΑΣ ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΚΙΝΔΥΝΟΣ!!! :-? (ΓΙΑ ΠΟΙΟΝ; :wacky: ) ...Αφου του λεω πως πιθανολογω οτι εχει διαρροη απο τον ταχυσυνδεσμο και ΜΕ ΔΙΑΒΕΒΑΙΩΝΕΙ ΟΤΙ ΑΠΟΚΛΕΙΕΤΑΙ γιατι εχει ΜΕΤΑΛΛΙΚΟΥΣ απο τη μαμα...-τι να του ελεγα μετα;-Αποφασιζω για την ασφαλεια της συζυγου και εμου με δικη μου ΕΥΘΥΝΗ και ακινητοποιω τη μοτοσυκλετα,ναυλωνω Ταξι με κοστος 65 ευρω και ερχομαι Πατρα.Η μοτοσυκλετα επιδιορθωνεται την επομενη στο χωριο,απο Μηχανικο που εστειλε ο αντιπροσωπος(ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ε;...)αλλά αν και με ειχε διαβεβαιωσει οτι "Θα παει θα στην φτιαξει και θα την φερει Πατρα...ΜΗΝ ΑΓΧΩΝΕΣΕ ΟΛΑ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΟΚ"...τη μοτοσυκλετα την πηρα παλι μονος μου,αφου ναυλωσα Ταξι με κοστος 40 ευρω την επομενη μερα... :hungover:

o_O ...Με τα ΛΙΓΑ λοιπον μικροπροβληματα αλλά ΔΥΣΤΥΧΩΣ επειδη μάλλον εγω φταιω και ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΣΥΝΝΕΝΟΗΘΩ με το επισημο service τοπικα και αφου λεω οτι ΕΓΩ μαλλον θα ευθυνομαι που προκαλεσα τοσα προβληματα σε εαυτον και συζυγο και παρεα και και και στο ιδιο το Capo (διοτι ο ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΟΣ ΜΕ ΔΙΑΒΕΒΑΙΩΝΕΙ οτι δεν συνεβη και τιποτα...Ολα υπο ελεγχο!!!!!)ΑΠΟΓΟΗΤΕΥΜΕΝΟΣ φτανω στα ορια μου.

Υπαρχουν τρεις λυσεις...
1.Ή εκτελω χρεη "Κοεμτζη" katana.gif και λυνεται το θεμα δια παντως για ολους μας... :rage: ...λοιπον στην 3η πτερυγα του Κορυδαλλου... :p ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ ΛΥΣΗ για καθε νοημον ανθρωπο...(ή μηπως οχι;Μπαααα.....)και πόσο μαλλον για μενα...
2.Ή πουλαω το Capo και το παιζω "Δεν ξερω τιποτα...Καινουριο ειναι" :hungover: Δεν ειναι ο χαρακτηρας μου ομως να ειμαι ΜΑΛΑΚΑΣ... κι ας εχω νοιωσει πολλες φορες μεσα σε 4 μηνες... :(και βρισκω την ηρεμια μου με καποια αλλη μοτοσυκλετα που πιθανως δεν θα με ταλαιπωρει.(Δεν θα ειναι Capo ομως...)
3.Ή αφου αγαπαω το Capo και αυτο κανει ΤΑ ΠΑΝΤΑ για να ευχαριστει εμενα και την συνοδηγο δινοντας μας ΑΤΕΛΕΙΩΤΗ οδηγικη και οδικη απολαυση και συντροφια,με ΟΛΑ ΤΑ ΧΑΡΙΣΜΑΤΑ που εχει και ειναι πολλά αυτα(ΕΥΤΥΧΩΣ!!!!)ΑΠΟΦΑΣΙΖΩ ΝΑ ΤΟ ΚΡΑΤΗΣΩ και να βρω μια λυση ΜΟΝΙΜΗ... :cool:
Απο μια μοτοσυκλετα αυτης της κατηγοριας,αυτου του οικονομικου υψους αποκτησης,αυτου του βεληνεκους περιμενεις ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΜΕΝΟΣ...Περιμενεις αν μη τι αλλο να την χαιρεσαι...με τα παραπανω και να μην ταλαιπωρει ο ενας τον αλλον...
.
Με τα παραπανω απλα παραθετω προσωπικα θεματα που με απασχολησαν και προσωπικους προβληματισμους.Δεν εχω ΚΑΜΜΙΑ ΔΙΑΘΕΣΗ ΝΑ ΔΥΣΦΗΜΙΣΩ καποιον ή καποιους ακομα και αν το αξιζαν.Θετω τα πραγματα ως εχουν και απο κει και περα ο καθενας ας βγαλει τα συμπερασματα του.Ας προβληματιστει αναλογα.Καποια στιγμη ειναι πρέπων να ξυπνησουμε ΟΛΟΙ μας.
Γιατι ο Μοτοσυκλετισμος σαν ιδεα και αιρετη υλοποιηση αξιζει την ελευθερία...αξιζει την ποιοτητα που εχει,αξιζει. ;)
Η συνεχεια βεβαια θα δειξει κατα ποσο θα μπορεσω να συμβιωσω με το Caponord...Που εχει τα καλα του εχει και τα ασχημα του...Οπως ολες οι μοτοσυκλετες...Μετα τις αλλαγες που εγιναν ...

...Εχουμε και λεμε λοιπον...
1)Χαλανε και σπανε οι ταχυσυνδεσμοι στο Capo;...Τους αλλαζουμε με μεταλλικους.
2)Χαλανε και λιωνουν εκεινα τα καλωδια(τα γνωστα...)στο Capo;...Τα καταργουμε και τα αλλαζουμε με αλλης κλασης.
3)Βραχυκυκλωνει η βαλβιδα ασφαλειας του πλαϊνου stand;Την αλλαζουμε και περιποιουμαστε καταλληλως.
4)Ο ανορθωτης κανει κολπα ενιοτε;Τον πεταμε,αλλαζουμε με αλλον...Και τελειωνει κι αυτο.
5)Αυτες οι καφε γνωστες φισσες δημιουργουν προβληματα;Αλλαξε τις με αλλες της προκοπης και τελος.
...Συν ρυθμιση κινητηρα,συν ρυθμιση εγκεφαλου,συν αλλαγη λαδιων με άλλα πιο καταλληλα και της προκοπης,συν αλλαγη φιλτρου λαδιου με καλυτερο,συν ελεγχος ακομη και στην τελευταια βιδα πανω στη μοτοσυκλετα,συν ενα ζευγαρι ελατηρια μπρος-πισω γαι καλυτερα αποτελεσματα...Αυτα λοιπον.τεταρτη πρωι ερχομαι Αθηνα παραλαμβανω την μοτοσυκλετα και απο δω και περα...το αποτελεσμα ή θα με δικαιωσει και προχωραμε ή δεν επιδεχεται κριτικη και αλλάζουμε πλευση.Πονταρω στο πρωτο και ελπιζω σε αυτο γιατι το γουσταρω το Capo...Αν ολα πανε καλα...θα τα ξαναπουμε
και μεχρι στιγμης δοξα το Θεο...όλα βαινουν ΠΟΛΥ ΚΑΛΩΣ..

Η παραπανω ιστορια γνωστη...μας πικρανε ,μας στεναχωρησε,μας απογοητευσε...αλλά ΤΕΛΙΚΑ φτανω σημερα και τα θυμαμαι σαν ...αναμνηση.Εμπειρια μακρυνη... :) και το χαμογελο παλι εσκασε στα μαγουλα... Το Caponord μετα τις απαραιτητες επεμβατικες διορθωσεις,απο τοτε μεχρι σημερα(και οπως δειχνει...και αει...:cool:)ΔΟΥΛΕΥΕΙ ΣΑΝ ΚΑΛΟΚΟΥΡΔΙΣΜΕΝΟ ΕΛΒΕΤΙΚΟ ΡΟΛΟΪ...κανενα προβλημα,καμμια δυσλειτουργια,κανενα παραπονο...με κερναει συνεχως χαρές και συμβιωνουμε αρμονικα...ειτε οι δυο μας ειτε φουλ ...οικογενειακα.ακοπιαστα και απροβληματιστα...Και το μαθαινω και με μαθαινει...και το κυριοτερο;...Μου υποσχεται οτι αφου δεν το...προδωσα και το πρόσεξα...ΘΑ ΜΕ ΑΠΟΖΗΜΙΩΝΕΙ ΠΑΝΤΑ... :rolleyes: Αν ποτέ το δωσω πλεον θα ειναι γιατι θελω αλλαγη στη ζωη μου...θελω κατι πιο φρεσκο...και ΟΧΙ γιατι μου βγαζει το...λαδι...και προχωραμε..

Μετα απο μια θυελλωδη σχεση παθους και μισους ομως..ερχεται το...λογικο διαζυγιο.Το Capo μενει στην καρδια,με οσα ζησαμε μαζι,θετικα και αρνητικα και δοθηκε για αλλες αγαπες...:)

:friendship:
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Τελικά πόσο καιρό το κράτησες Κώστα;
 

Padis

ven pasa ...
Περιοχή
Άγ.Στέφανος Αττικής
Όνομα
Παντελής
Μοτό
®1200 adv
Drz400E
Δεν κρύβω πως είναι απο τα μηχανάκια που γλυκοκοίταζα όταν ήθελα να αλλάξω μοτο (πριν χρόνια). Ωραίο σουλούπι, πληρέστατος πίνακας οργάνων, ακτινωτές ντιούμπλες ζάντες, άνετη θέση για οδηγό και συνοδηγό, αυτό το γκρι χρωματάκι που μου άρεσε πολύ....Σαν συνειδητοποιημένος πολίτης έκανα την βόλτα μου από διάφορα φόρουμ και αποθαρρύνθηκα τόσο πολύ με τις βλάβες που πήγα και πήρα triumph tiger...o_O
 

πυξιδας990

Μέλος
Περιοχή
Λεωνιδιο Τσακωνιας
Όνομα
μανωλης
Μοτό
aprilia DORSODURO RED
και γενεται το ερωτημα,γιατι δεν βγαζει μικρο caponord τωρα η απριλια με το 900αρι μοτερ που ειναι διαμαντι.ειδικα που η κατηγορια αυτη παιρνει πολυ πανω της.δεδομενου της τιμης του shiver,ενα caponord 900αρι στην τιμη των 9000ε θα ηταν μια πολυ καλη επιλογη...
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
και γενεται το ερωτημα,γιατι δεν βγαζει μικρο caponord τωρα η απριλια με το 900αρι μοτερ που ειναι διαμαντι.ειδικα που η κατηγορια αυτη παιρνει πολυ πανω της.δεδομενου της τιμης του shiver,ενα caponord 900αρι στην τιμη των 9000ε θα ηταν μια πολυ καλη επιλογη...
Ενα καροτσι μηχανακια εβγαλε η Απριλια ρε Μανωλιο.
Δεν υποστηριξε κανενα, πλην σκουτερ..
Και τα περισσοτερα , μηχανακια-διαμαντια!!
 

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l
Ωραιο το καπο σε ολα του αλλα ΔΕΝ κανει ΚΑΘΟΛΟΥ για χωμα
ΟΥΤΕ καν για φλαταδουρες!!
 

πυξιδας990

Μέλος
Περιοχή
Λεωνιδιο Τσακωνιας
Όνομα
μανωλης
Μοτό
aprilia DORSODURO RED
Ενα καροτσι μηχανακια εβγαλε η Απριλια ρε Μανωλιο.
Δεν υποστηριξε κανενα, πλην σκουτερ..
Και τα περισσοτερα , μηχανακια-διαμαντια!!
τα μικρα dorso και shiver πηγαν καλα και τα υποστηριξε Θοδωρη
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
τα μικρα dorso και shiver πηγαν καλα και τα υποστηριξε Θοδωρη
Καλα , σε σχεση με τι;
Σε σχεση με τα αλλα απριλια, ναι! Καλα πηγαν.
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Ωραιο το καπο σε ολα του αλλα ΔΕΝ κανει ΚΑΘΟΛΟΥ για χωμα
ΟΥΤΕ καν για φλαταδουρες!!
Πολυ απολυτο σε βρισκω.
Κανει κατι λιγοτερο απο varadero ας πουμε;
Εχω την εντυπωση οτι κανει τα ιδια τουλαχιστον.
 

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
Πολυ απολυτο σε βρισκω.
Κανει κατι λιγοτερο απο varadero ας πουμε;
Εχω την εντυπωση οτι κανει τα ιδια τουλαχιστον.
Καμια σχεση Θοδωρη, εχει πολυ ακαμπτο και στρηταδικα στημενο συνολο (και ειναι παραταιρο που εχει ζαντες με ακτινες, σε αντιθεση με τις χυτες του Βαρα). Αλλα ειναι εξαιρετικο "ορθιο sport touring" μηχανακι εφ'οσον εχει λυσει ο προηγουνος κατοχος ή κατοχοι τα διαφορα προβλήματά του.
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Καμια σχεση Θοδωρη, εχει πολυ ακαμπτο και στρηταδικα στημενο συνολο (και ειναι παραταιρο που εχει ζαντες με ακτινες, σε αντιθεση με τις χυτες του Βαρα). Αλλα ειναι εξαιρετικο "ορθιο sport touring" μηχανακι εφ'οσον εχει λυσει ο προηγουνος κατοχος ή κατοχοι τα διαφορα προβλήματά του.
Εχεις την ταση να μενεις πολυ στις προδιαγραφες Γιωργη.
Χωρις να εξεταζεις την εφαρμογη τους κατα περιπτωση.
Εχω κανει βολτα στο χωμα με capo κι ηταν σαν πιο δυνατο varadero. Βολτα ειπα, ετσι;
Σε χωματοδρομο που παει κι αμαξι. Μια χαρα μηχανακι. Δεν περιμενω και πολλα απο 250 κιλα με 19-17 στο χωμα, ετσι κι αλλιως. Αυτο που περιμενει ο μεσος χρηστης ον/οφ , το κανει.
Και το varadero και το vstrom τα ιδια κανουν.
 

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
Εχεις την ταση να μενεις πολυ στις προδιαγραφες Γιωργη.
Χωρις να εξεταζεις την εφαρμογη τους κατα περιπτωση.
Εχω κανει βολτα στο χωμα με capo κι ηταν σαν πιο δυνατο varadero. Βολτα ειπα, ετσι;
Σε χωματοδρομο που παει κι αμαξι. Μια χαρα μηχανακι. Δεν περιμενω και πολλα απο 250 κιλα με 19-17 στο χωμα, ετσι κι αλλιως. Αυτο που περιμενει ο μεσος χρηστης ον/οφ , το κανει.
Και το varadero και το vstrom τα ιδια κανουν.
Θοδωρη καμια σχεση, το ειχανε φιλοι και γνωστοι και ξερω, ειχανε πει οτι δεν κανει καθολου για χωμα. Θα πει και o Κονκωστ που το ειχε ο αδελφος του.
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Κι ο Μαθος που το ειχε, αλλα λεει ;)
 

todor

在中國,我們信任
Περιοχή
ΒΟΛΟΣ
Όνομα
ΘΟΔΩΡΗΣ
Μοτό
Τίμιος Κινέζος
Κι ο Μαθος που το ειχε, αλλα λεει ;)
Ο μάθο και πατίνι να πάρει, γ@μιώντας θα το πάει σε όλα τα χώματα..... Δεν μετράει η γνώμη του :p
 
Top Bottom