New Africa, prototype...and true adventure...As Honda says...

est

Μέλος
Όνομα
Στέφανος
Μοτό
Σουζούκι ΔρΖ
Δεν έχω ιδέα τι πάει να πει τετραγωνοπαραγωνοπαραλληλογραμισμένος κινητήρας. Έχω άγνοια, το δηλώνω (ευθαρσώς μπορώ να πω) και συνεχίζω να λέω ότι μου κατέβει!!!:wacky::roflmao:

Χριστόφορε αλήθεια δεν ξέρω τις ιδιότητες του κάθε κινητήρα. Αλλά καλά κάνετε και τα λέτε να μαθαίνουμε κι εμείς. :friendship:
 

mAthosalas

I love my GS
Περιοχή
ΧώμαSweetHome
Όνομα
Κώστας
Μοτό
F800GS 30 years

mAthosalas

I love my GS
Περιοχή
ΧώμαSweetHome
Όνομα
Κώστας
Μοτό
F800GS 30 years
Περιοχή
ΚΑΒΑΛΑ
Όνομα
Παναγιώτης
Μοτό
XRV 650 - XRV 750 - Varadero - VFR 800 - CB 750 F Bol d' Or
...και χρώματα σαν να ειναι επετειακό BMW! ;)
Και χρώματα (και στα πλαστικά και στον σκελετό) σαν το "αρχέτυπο" ΧRV 650. Μέχρι και το Advenure Sports στην ουρά.
 

mAthosalas

I love my GS
Περιοχή
ΧώμαSweetHome
Όνομα
Κώστας
Μοτό
F800GS 30 years
Και χρώματα (και στα πλαστικά και στον σκελετό) σαν το "αρχέτυπο" ΧRV 650. Μέχρι και το Advenure Sports στην ουρά.
Μη σου θιξουμε τη Χονδα εσενα ε;...Τσου ρε...:pointu::friend:
 

Morfeas

ΜΟΤΟταξιδιώτης
Περιοχή
Athens-Alimos
Όνομα
Δημήτρης Κατσούλας
Μοτό
BMW R1200 GSA
Triumph scrambler 900
Παίδες είχα την ευκαιρία να οδηγήσω αρκετά την νέα αφρικάνα....
Δεν σας κρύβω πως στο πρώτο τεστ ράιντ που έκανα....δεν τρελάθηκα...αλλά ήταν λογικό , απλά εκανα μια βόλτα στην Ποσειδώνος ...Στις 13 του Μάρτη την ταξίδεψα....δεν θέλω να γράψω διθυραμβικά σχόλια...παρά μόνο να πω συγχαρητήρια στην ομάδα σχεδιασμού της μοτοσικλέτας! Είναι εξαιρετική και πανέμορφη...!

 

est

Μέλος
Όνομα
Στέφανος
Μοτό
Σουζούκι ΔρΖ
Διθυραμβικά όχι, αλλά μπορείς να αναλύσεις λίγο παραπάνω.. μη μας αφήνεις με ένα ξερό "συγχαρητήρια στην ομάδα σχεδιασμού της μοτοσικλέτας".. βάλε και κανάν υπότιτλο.. :friendship:
 

Morfeas

ΜΟΤΟταξιδιώτης
Περιοχή
Athens-Alimos
Όνομα
Δημήτρης Κατσούλας
Μοτό
BMW R1200 GSA
Triumph scrambler 900
Θεωρώ το άφρικα πιο φιλικό , πιο ταξιδιάρικο αλλά και μη προκλητικό (αναφορικά με την ιπποδύναμή του) σε σχέση με τα 950/990 που είναι διαόλια. Οι διαστάσεις του είναι πολύ μικρές για 1000 κ.ε. μοτοσικλέτα και το καθιστούν μανιτζέβελο στην κίνηση της πόλης, στα κλειστά στροφιλίκια και στο χώμα. Έχει πολύ καλή προστασία από τον άνεμο ( τουλάχιστον για το δικό μου μπασκετικό ύψος των 174 εκατοστών) , μου άρεσε η αίσθηση των φρένων και των αναρτήσεων , ο ήχος και η ομαλή λειτουργία του μοτέρ και γενικότερα η κύλιση του .
Από εκεί και πέρα ως γνωστόν οι απόψεις είναι σαν τις (_ι_)....σε άλλους δεν άρεσε, άλλοι το λάτρεψαν , άλλοι το χλεύασαν, άλλοι ούτε κρύο ούτε ζέστη κλπ.
Δυστυχώς αυτό που κάνει απαγορευτική την εμπορική επιτυχία στην Ελλάδα είναι η τιμή του , θαρρώ πως παρόλο που δείχνει αξιόλογο τα λεφτά είναι πολλά. Αν δεν είχα το gs και ήμουν σε αναζήτηση μοτο ...σίγουρα θα ήταν το πρώτο στις επιλογές μου και θα κονταροχτυπιόταν με το tiger 800 και το ΚΤΜ 1050. Αν τα χρήματα δεν ήταν παράγοντας...όχι ,το 1190 και ο τενεκές ο χιλιοδιακοσάρης θα ήταν οι πρώτες επιλογές μου.
όσο για το gs800 ...ίσως είναι ο άμεσος ανταγωνιστής του άφρικα...αλλά ποτέ δεν μου άρεσε.
τέσπα, οι δημοσιογράφοι θα γράψουν τα δικά τους, ο καθένας μας θα κάνει το τέστ και τον απολογισμό του και...έχει ο Θεός.....ελπίζω να τα βρούμε και εμείς! :)

 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Ωραία τα γράφεις @Morfeas

Νομίζω πως όσο περνάει ο καιρός το Africa θα βρει τη θέση του στο μυαλό των μοτοσυκλετιστών.

Σίγουρα είναι ακριβούτσικο (η κρίση έμαθε εμάς τους Έλληνες να σεβόμαστε περισσότερο το χρήμα, θαρρώ πως ανέκαθεν οι Ευρωπαίοι το έκαναν αυτό περισσότερο από εμας).

Σίγουρα είναι η καλύτερη πρόταση για αυτό που φτιάχτηκε (αποκωδικοποιήθηκε πλέον και αυτό).

Σίγουρα δεν είναι αυτό που νομίζαμε πως θα είναι, κυρίως λόγο του μάρκετινγκ προ της ελεύσεως του (προσδοκούσαμε ακόμη περισσότερο αγωνιστικά γονίδια).

Παρόλο που πίστευα πως το τιμολογιακό δεν θα επηρεάσει τις πωλήσεις, μάλλον έκανα λάθος. Μέχρι σήμερα εγώ έχω δει στο δρόμο μόνο ένα.

Στάλθηκε από συσκευή τηλεπικοινωνίας
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Θεωρώ το άφρικα πιο φιλικό , πιο ταξιδιάρικο αλλά και μη προκλητικό (αναφορικά με την ιπποδύναμή του) σε σχέση με τα 950/990 που είναι διαόλια. Οι διαστάσεις του είναι πολύ μικρές για 1000 κ.ε. μοτοσικλέτα και το καθιστούν μανιτζέβελο στην κίνηση της πόλης, στα κλειστά στροφιλίκια και στο χώμα. Έχει πολύ καλή προστασία από τον άνεμο ( τουλάχιστον για το δικό μου μπασκετικό ύψος των 174 εκατοστών) , μου άρεσε η αίσθηση των φρένων και των αναρτήσεων , ο ήχος και η ομαλή λειτουργία του μοτέρ και γενικότερα η κύλιση του .
Από εκεί και πέρα ως γνωστόν οι απόψεις είναι σαν τις (_ι_)....σε άλλους δεν άρεσε, άλλοι το λάτρεψαν , άλλοι το χλεύασαν, άλλοι ούτε κρύο ούτε ζέστη κλπ.
Δυστυχώς αυτό που κάνει απαγορευτική την εμπορική επιτυχία στην Ελλάδα είναι η τιμή του , θαρρώ πως παρόλο που δείχνει αξιόλογο τα λεφτά είναι πολλά. Αν δεν είχα το gs και ήμουν σε αναζήτηση μοτο ...σίγουρα θα ήταν το πρώτο στις επιλογές μου και θα κονταροχτυπιόταν με το tiger 800 και το ΚΤΜ 1050. Αν τα χρήματα δεν ήταν παράγοντας...όχι ,το 1190 και ο τενεκές ο χιλιοδιακοσάρης θα ήταν οι πρώτες επιλογές μου.
όσο για το gs800 ...ίσως είναι ο άμεσος ανταγωνιστής του άφρικα...αλλά ποτέ δεν μου άρεσε.
τέσπα, οι δημοσιογράφοι θα γράψουν τα δικά τους, ο καθένας μας θα κάνει το τέστ και τον απολογισμό του και...έχει ο Θεός.....ελπίζω να τα βρούμε και εμείς! :)

Απ ότι καταλαβαίνω έχεις και το TENERE συνεπώς το 1200GS Που έχεις καλύπτει άλλες ανάγκες..

Πιστεύω το Africa δεν απευθύνεται τόσο στον πιθανό αγοραστή tenere 1200 και 1200GS. Είναι κατι ενδιάμεσα για καποιον που θα πάει χώμα όσο θα πας τελικά εσύ με το Tenere και όχι με το GS!

Ενδεχομένως αν ήθελες να είχες μια μηχανή ανάμεσα στο tenere και το GS κάπου εκεί είναι το Africa!

Εϊναι ακριβό?Σαφώς δεν το συζητάμε. Κι εγώ δεν θα έδινα ποτέ 15 χιλιάρικα για ένα touring Enduro με 86 άλογα τροχό.

γεφυρώνει όμως κόσμους?Εϊναι ιδανικό για κάποιον που θέλει μία για όλα? Νομίζω ναι! ΑΝ έκανε 13 χιλιάρικα θα την θεωρούσα μακράν ότι καλύτερο σε All Around ever!

Αλλά με 15-16 χιλιάρικα πάει αλλού..!
 

Morfeas

ΜΟΤΟταξιδιώτης
Περιοχή
Athens-Alimos
Όνομα
Δημήτρης Κατσούλας
Μοτό
BMW R1200 GSA
Triumph scrambler 900
Έτσι ακριβώς είναι Βαγγέλη. Είμαι τυχερός που μπορώ για την ώρα και έχω και τα δυό....αν έπρεπε να είχα ένα...και υπήρχε το πορτοφόλι το άφρικα θα το ήθελα....
ξέχασα έναν βασικό παράγοντα για την αγορά του .... ΤΗΝ ΟΠΤΙΚΗ ΠΛΕΥΡΑ.....είναι πολύ όμορφο το άτιμο!
Πάντως δείτε σήμερα στα ονλάιν περιοδικά, η ΚΤΜ έβγαλε σε προσφορά το 1050....λιγότερο απο 13000ευρώ.... Μια μοτοσικλέτα ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΗ! αν είχε και 21 τροχό τότε θα ήταν σίγουρα μονόδρομος για πολλούς. Εκεί λοιπόν....που δεν υπάρχει γιέν υπάρχει λογική τιμή... παρόλη την φορολογία.
τέσπα, σε κουβέντα να βρισκόμαστε.
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Βλέπω @Morfeas κάνει αντεπίθεση η KTM στο νέο Africa!

Κούτα 1190 με 15.690€ προσφορά!

http://www.car.gr/classifieds/bikes/photos/7732294/

Άντε με τί καρδιά να πάρεις μετά το Africa.

150 άλογα..

WP ρυθμιζόμενες μπρος-πίσω και στο χωμα ΚΤΜ..

Πρέπει να σαι παθιασμένος χοντάκιας...
 

Morfeas

ΜΟΤΟταξιδιώτης
Περιοχή
Athens-Alimos
Όνομα
Δημήτρης Κατσούλας
Μοτό
BMW R1200 GSA
Triumph scrambler 900
Αυτό από την άλλη είναι περίεργο.....Νομίζω πως ο Φάνης κάνει ανεξάρτητη εισαγωγή ( δεν ξέρω μπορεί να κάνω και λάθος) , πάντως αυτή η τιμή για το R είναι όντως δελεαστική!
O τιμοκατάλογος αναρτήθηκε σήμερα στο διαδίκτυο , η τιμή του fan Moto....είναι 1000ευρώ κάτω!

δες όμως και εδώ 16690
 
Τελευταία επεξεργασία:
Top Bottom