Θεωρώ το άφρικα πιο φιλικό , πιο ταξιδιάρικο αλλά και μη προκλητικό (αναφορικά με την ιπποδύναμή του) σε σχέση με τα 950/990 που είναι διαόλια. Οι διαστάσεις του είναι πολύ μικρές για 1000 κ.ε. μοτοσικλέτα και το καθιστούν μανιτζέβελο στην κίνηση της πόλης, στα κλειστά στροφιλίκια και στο χώμα. Έχει πολύ καλή προστασία από τον άνεμο ( τουλάχιστον για το δικό μου μπασκετικό ύψος των 174 εκατοστών) , μου άρεσε η αίσθηση των φρένων και των αναρτήσεων , ο ήχος και η ομαλή λειτουργία του μοτέρ και γενικότερα η κύλιση του .
Από εκεί και πέρα ως γνωστόν οι απόψεις είναι σαν τις (_ι_)....σε άλλους δεν άρεσε, άλλοι το λάτρεψαν , άλλοι το χλεύασαν, άλλοι ούτε κρύο ούτε ζέστη κλπ.
Δυστυχώς αυτό που κάνει απαγορευτική την εμπορική επιτυχία στην Ελλάδα είναι η τιμή του , θαρρώ πως παρόλο που δείχνει αξιόλογο τα λεφτά είναι πολλά. Αν δεν είχα το gs και ήμουν σε αναζήτηση μοτο ...σίγουρα θα ήταν το πρώτο στις επιλογές μου και θα κονταροχτυπιόταν με το tiger 800 και το ΚΤΜ 1050. Αν τα χρήματα δεν ήταν παράγοντας...όχι ,το 1190 και ο τενεκές ο χιλιοδιακοσάρης θα ήταν οι πρώτες επιλογές μου.
όσο για το gs800 ...ίσως είναι ο άμεσος ανταγωνιστής του άφρικα...αλλά ποτέ δεν μου άρεσε.
τέσπα, οι δημοσιογράφοι θα γράψουν τα δικά τους, ο καθένας μας θα κάνει το τέστ και τον απολογισμό του και...έχει ο Θεός.....ελπίζω να τα βρούμε και εμείς!