New Africa, prototype...and true adventure...As Honda says...

NIKOLTSOS

Μέλος
Περιοχή
Omaha, NE (US) // Thessaloniki, (GR)
Όνομα
Νικόλας
Μοτό
TRIUMPH DAYTONA 675
KTM 640 ADVENTURE
DT 200 3ET
VULCAN 400
Και νόμιζα μόνο εγώ είμαι ο <<κάφρος>> όταν βλέπω ΚΤΜ...
Κάνω την <<ίδιες>> ερωτήσεις...
-Που πήγες τελευταία φορά για endurαδα...??
ή
- Του έχεις δυο ζευγάρια ζάντες, μια για τα τακούνια...??
 

christof40

Μέλος
Όνομα
χριστοφορος
Μοτό
cbr r1 gsxr το γνωστο ninja
Ήρθα για λίγο σε επαφή με τη νέα Αφρικα στο Λεωνίδιο, πριν την εκκίνηση. Ο περιορισμένος χρόνος δεν επέτρεψε test ride , αλλά μια βόλτα μας έκαναν με την έκδοση DCT.
Εκτιμώ ότι σε λίγα χρόνια δε θα υπάρχει συμπλέκτης κι αριστερό ποδωστήριο... Τόσο απλά!
Εμφάνιση πολύ καλή από κοντά, καλύτερη από τις φώτο. Μικροκαμωμένο για χιλιάρι κι ανάλαφρο μου φάνηκε. Εύκολο στους χειρισμούς επί τόπου και φυσικά εν κινήσει. Η ποιότητα είναι αντίστοιχη της ιστορίας της Honda, η βαφή , τα πλαστικά όλα ποιοτικά και προσεκτικά συναρμολογημένα.
Αυτό που δε μου άρεσε σε ένα μηχανάκι του 2016 και στην υψηλή κατηγορία τιμής, είναι η ντίζα του συμπλέκτη (χάθηκε ένας υδραυλικός? ) και τα σωληνάκια των φρένων. Σήμερα να μην υπάρχουν σωληνάκια υψηλής? Επίσης ένα αναλογικό στροφόμετρο θα ήταν πολύ καλύτερο κατά τη γνώμη μου, σε σχέση με τις "μπάρες" του ηλεκτρονικού.
Δε μπορώ να πω κάτι παραπάνω για το μηχανάκι, αφού δεν το οδήγησα καν. Ως αίσθηση, είναι πολύ καλό. Ακόμα κι από την πίσω θέση καταλαβαίνεις την ποιότητα των αναρτήσεων και τελικά τα 16200 για τη φουλ έκδοση δε μοιάζουν και τόσο πολλά ;)
Το DCT κάνει πολλές δουλειές για σένα, είτε στο φουλ αυτόματο, είτε στα προγράμματά του, είτε στο χειροκίνητο. Βασικά δεν ασχολείσαι με την επιλογή σχέσης! Οι αλλαγές είναι βελούδινες σε κάθε περίπτωση κι αποφεύγεται η αλαγή στην κατανομή βάρους. Το μηχανάκι κι αλφάδι να του βάλεις, δε θα αλλάξει θέση όταν αλλάζεις ταχύτητα , ακόμα και με τέρμα γκάζι και τις στροφές στο όριο του κόφτη!
Πρόοδος κύριοι ;)
τι πλεονεκτημα εχει ο υδραυλικος συμπλεκτης εναντι της ντιζας?
ειναι σκληρος ο συμπλεκτης του αφρικα?
εγω μονο μειονεκτηματα βλεπω σε εναν υδραυλικο συμπλεκτη,απεναντι σε εναν με ντιζα και μαλιστα τυπικο χοντα=βελουδο;)
 

stavrouliasp

Μέλος
Όνομα
Παντελής
Μοτό
DR800S
τι πλεονεκτημα εχει ο υδραυλικος συμπλεκτης εναντι της ντιζας?
ειναι σκληρος ο συμπλεκτης του αφρικα?
εγω μονο μειονεκτηματα βλεπω σε εναν υδραυλικο συμπλεκτη,απεναντι σε εναν με ντιζα και μαλιστα τυπικο χοντα=βελουδο;)
Δεν βλέπεις μόνο εσύ μειονεκτηματα στον υδραυλικό συμπλεκτη. Όλοι εμείς με ktm το ίδιο το βλέπουμε.
 

Mister Jim

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Δημήτρης
Μοτό
R1200GS
τι πλεονεκτημα εχει ο υδραυλικος συμπλεκτης εναντι της ντιζας?
ειναι σκληρος ο συμπλεκτης του αφρικα?
εγω μονο μειονεκτηματα βλεπω σε εναν υδραυλικο συμπλεκτη,απεναντι σε εναν με ντιζα και μαλιστα τυπικο χοντα=βελουδο;)
Δεν έχεις και άδικο τρόμπες πάνω κάτω ποτηράκια πολύ φασαρία για το τίποτα.
Αλλά και πάλι πως να παλέψει η ντίζα το χτένι του μονόδισκου συμπλέκτη στο GS.
 

alfa7

for Life
Περιοχή
Χανιά,Κρήτης / Μαρούσι
Όνομα
Στέλιος
Μοτό
R1250GS F800GS X-ADV 690enduro XTX660 CRF450 CB50
Δεν έχεις και άδικο τρόμπες πάνω κάτω ποτηράκια πολύ φασαρία για το τίποτα.
Αλλά και πάλι πως να παλέψει η ντίζα το χτένι του μονόδισκου συμπλέκτη στο GS.
Παλιά το πάλευε (το χτένι) μια χαρά... μετά μας έπιασε και μας η ανανέωση και το λούσο του υδραυλικού...
Note : βλέπε R100GS, R1100GS κλπ
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Δεν βλέπεις μόνο εσύ μειονεκτηματα στον υδραυλικό συμπλεκτη. Όλοι εμείς με ktm το ίδιο το βλέπουμε.
Παντελή η απάντηση ακούει στη λέξη "εξέλιξη". Στον άνθρωπο παραδοσιακά δεν αρέσουν οι αλλαγές. Μπορεί οι υδραυλικοί συμπλέκτες σε κάποια KTM να έβγαλαν προβλήματα, το δέχομαι, μη ξεχνάμε όμως και το πρωτοποριακό του πράγματος με την επέλαση της KTM φορτωμένες με ένα σωρό καλούδια. Κάποτε οι μηχανές είχαν ταμπούρα για φρένα και ντίζες. Άρα.... φυσικά και μία μηχανή στη περιοχή των 15 και 16 χιλιάδων ευρώ θα έπρεπε να έχει σοβαρό υδραυλικό συμπλέκτη (ούτε ντίζα αλλά ούτε υδραυλικό με προβλήματα, υπάρχει και η επιλογή του σοβαρού, απαλού και αξιόπιστου υδραυλικού συμπλέκτη).

Εξέλιξη...
 

thanosxrv

Μέλος
Περιοχή
Λάρισα
Όνομα
Θάνος
Μοτό
Honda xrv 750 Africa twin
Οταν ειχαμε το μηχανακι για μια μερα να το ζησεις επανω στο βουνο... εκανες τον σκληρο και δεν το δοκιμασες!!!
Τωρα μεσα στην Εκθεση βρηκες και την ορθια θεση ....αλλα μαλλον οχι της οδηγησης:p
:p :D :D
 

stavrouliasp

Μέλος
Όνομα
Παντελής
Μοτό
DR800S
Παντελή η απάντηση ακούει στη λέξη "εξέλιξη". Στον άνθρωπο παραδοσιακά δεν αρέσουν οι αλλαγές. Μπορεί οι υδραυλικοί συμπλέκτες σε κάποια KTM να έβγαλαν προβλήματα, το δέχομαι, μη ξεχνάμε όμως και το πρωτοποριακό του πράγματος με την επέλαση της KTM φορτωμένες με ένα σωρό καλούδια. Κάποτε οι μηχανές είχαν ταμπούρα για φρένα και ντίζες. Άρα.... φυσικά και μία μηχανή στη περιοχή των 15 και 16 χιλιάδων ευρώ θα έπρεπε να έχει σοβαρό υδραυλικό συμπλέκτη (ούτε ντίζα αλλά ούτε υδραυλικό με προβλήματα, υπάρχει και η επιλογή του σοβαρού, απαλού και αξιόπιστου υδραυλικού συμπλέκτη).

Εξέλιξη...
Ρε Στεφανε, εξέλιξη είναι όταν κάνεις κάτι καλύτερα από ότι πριν. Προσωπικά δεν είδα καμία σπουδαία βελτίωση από τον υδραυλικό συμπλεκτη σε σχέση με την ντιζα που είχα πριν. Αντίθετα είδα να μένω 2-3 φορές από υδραυλικό συμπλεκτη και τελικά να αλλάζω και επάνω και κάτω τρόμπα.

Από εμένα λοιπόν δαγκωτό ντιζα και μάλιστα διπλή.
 

christof40

Μέλος
Όνομα
χριστοφορος
Μοτό
cbr r1 gsxr το γνωστο ninja
ο υδραυλικος συμπλεκτης ειναι εξελιξη?
το ακουσαμε και αυτο....
το gsxr μου του 1985 ειναι με υδραυλικο συμπλεκτη,τελευταια λεξη της τεχνολογιας μιλαμε:laugh:
ενω τα συνχρονα gsxr με τα διπλασια αλογα ειναι με ντιζα,μαλλον αυτοι οι γιαπωνεζοι
ειναι ασχετοι και πισωδρομικοι:laugh:
 
Τελευταία επεξεργασία:

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Ρε Στεφανε, εξέλιξη είναι όταν κάνεις κάτι καλύτερα από ότι πριν. Προσωπικά δεν είδα καμία σπουδαία βελτίωση από τον υδραυλικό συμπλεκτη σε σχέση με την ντιζα που είχα πριν. Αντίθετα είδα να μένω 2-3 φορές από υδραυλικό συμπλεκτη και τελικά να αλλάζω και επάνω και κάτω τρόμπα.

Από εμένα λοιπόν δαγκωτό ντιζα και μάλιστα διπλή.
Παντελή μου, όταν ένας υδραυλικός συμπλέκτης σου έχει δημιουργήσει πρόβλημα είναι λογικό να σε αποθαρρύνει η επιλογή του. Πιστεύω όμως ακράδαντα πως στο μέλλον εκεί θα οδηγηθούμε καθώς έχει πλεονεκτήματα. Και από το γκάζι θα αφαιρεθεί η ντίζα. Αυτός είναι ο νόμος της εξέλιξης. Τα ταμπούρα έγιναν δισκόφρενα, τα δισκόφρενα αποκτήσαν abs και ποιος ξέρει τι μας επιφυλάσσει το μέλλον... Φυσικά οι Ιάπωνες θα περιμένουν να ανέβει στο 95% το ποσοστό αξιοπιστίας κάθε εφαρμογής και μετά θα αντιγράψουν...
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
ο υδραυλικος συμπλεκτης ειναι εξελιξη?
το ακουσαμε και αυτο....
το gsxr μου του 1985 ειναι με υδραυλικο συμπλεκτη,τελευταια λεξη της τεχνολογιας μιλαμε:laugh:
ενω τα συνχρονα gsxr με τα διπλασια αλογα ειναι με ντιζα,μαλλον αυτοι οι γιαπωνεζοι
ειναι ασχετοι και πισωδρομικοι:laugh:
Οπισθοδρομικοί είναι το σωστό. Θέλω να σου πω πως ο τρόπος που απαντάς και γράφεις είναι απαράδεκτος και δεν βοηθάει ούτε την συναναστροφή ούτε τη συζήτηση στο forum. Κοίτα... επειδή το κάνεις κατ' επανάληψη, σε παρακαλώ δες το λίγο το θέμα, είναι κρίμα.
 

christof40

Μέλος
Όνομα
χριστοφορος
Μοτό
cbr r1 gsxr το γνωστο ninja
Οπισθοδρομικοί είναι το σωστό. Θέλω να σου πω πως ο τρόπος που απαντάς και γράφεις είναι απαράδεκτος και δεν βοηθάει ούτε την συναναστροφή ούτε τη συζήτηση στο forum. Κοίτα... επειδή το κάνεις κατ' επανάληψη, σε παρακαλώ δες το λίγο το θέμα, είναι κρίμα.
:thinking::waiting:
 

kranomitros

Μέλος
Περιοχή
Αχαρναι
Όνομα
Δημητρης
Μοτό
KTM 890 Adventure R
Οπισθοδρομικοί είναι το σωστό. Θέλω να σου πω πως ο τρόπος που απαντάς και γράφεις είναι απαράδεκτος και δεν βοηθάει ούτε την συναναστροφή ούτε τη συζήτηση στο forum. Κοίτα... επειδή το κάνεις κατ' επανάληψη, σε παρακαλώ δες το λίγο το θέμα, είναι κρίμα.
Το να γράφεις για ντίζες και υδραυλικά δεν είναι κατά τη γνώμη μου "απαράδεκτο". Οι παρατηρήσεις όμως, λες και είμαστε μικρά παιδιά, σε ανθρώπους που έχουν άσπρα μαλλιά και ίσως δεν χειρίζονται το forum με την άνεση ή την εξοικείωση που εχουν κάποιοι άλλοι, δεν είναι και τόσο ευγενικό. Δεν γνωριζω προσωπικά και από κοντα κανέναν από τους συνφορουμίτες παραπάνω ,ελπίζω να τα πούμε σύντομα, ειρήνη υμήν.
Παρεπιπτόντως όπως έχω δηλώσει ξανά οι ντίζες είναι για τα φτηνά ποδήλατα και τα Honda ,χαχαχαχχχ

Στάλθηκε από το LG-H815 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

chaosm

Μέλος
Αχ αυτά τα σύγχρονα gsxr με τα πολλά τα άλογα και τα κομμένα πλαίσια.. Ως γνωστόν ο Ιάπωνας πάσχει από τα περιφερειακά.
 

MikeKav

Μέλος
Περιοχή
Καβάλα - Ορεστιάδα
Όνομα
Μιχάλης
Μοτό
Varadero
Δεν ξέρω τι λέτε για εξέλιξη κλπ, εγώ αυτό που ξέρω είναι ότι η ντίζα και να σπάσει κάνει 5 άντε 7 ευρώ η τρόμπα του συμπλέκτη ……π.χ. για το 990 κάνει 180ευρώ η κάτω γιατί έχει και πάνω. Επίσης εάν μείνεις από ντίζα είτε με πατέντα είτε με ανταλλακτική ντίζα και στην πιο μικρή πόλη θα την κάνεις την δουλειά σου ενώ με τον υδραυλικό συμπλέκτη…..:cry:
 
Τελευταία επεξεργασία:

stavrouliasp

Μέλος
Όνομα
Παντελής
Μοτό
DR800S
Μιχάλη 500 έχει η τρόμπα βενζίνης. Η κάτω συμπλεκτη έχει με τη βάση της γύρω στα 180. Η ουσία πάντως παραμένει ότι σαν κόστος σε σύγκριση με την ντιζα είναι συν άπειρο.
 

MikeKav

Μέλος
Περιοχή
Καβάλα - Ορεστιάδα
Όνομα
Μιχάλης
Μοτό
Varadero
Μιχάλη 500 έχει η τρόμπα βενζίνης. Η κάτω συμπλεκτη έχει με τη βάση της γύρω στα 180. Η ουσία πάντως παραμένει ότι σαν κόστος σε σύγκριση με την ντιζα είναι συν άπειρο.
Λάθη είμαστε ανθρώπους κάνουμε. Συγνώμη μπέρδεψα τις αντλίες.
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Το να γράφεις για ντίζες και υδραυλικά δεν είναι κατά τη γνώμη μου "απαράδεκτο". Οι παρατηρήσεις όμως, λες και είμαστε μικρά παιδιά, σε ανθρώπους που έχουν άσπρα μαλλιά και ίσως δεν χειρίζονται το forum με την άνεση ή την εξοικείωση που εχουν κάποιοι άλλοι, δεν είναι και τόσο ευγενικό. Δεν γνωριζω προσωπικά και από κοντα κανέναν από τους συνφορουμίτες παραπάνω ,ελπίζω να τα πούμε σύντομα, ειρήνη υμήν.
Παρεπιπτόντως όπως έχω δηλώσει ξανά οι ντίζες είναι για τα φτηνά ποδήλατα και τα Honda ,χαχαχαχχχ

Στάλθηκε από το LG-H815 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Αγαπητέ Δημήτρη, σκέφτηκα πολύ αν πρέπει να σου απαντήσω, μιας που όπως λες δεν γνωρίζεις κανέναν μας.
Λοιπόν η σύντομη απάντηση μου είναι πως συνυπογράφω ΑΠΟΛΥΤΑ όσα γράφεις, ΑΠΟΛΥΤΑ όμως!
Σε ευχαριστώ για την τοποθέτηση.

*Φοβάμαι πως το αρχικό μου σχόλιο (στο οποίο αναφέρθηκες) έχει διπλή ανάγνωση
 
Τελευταία επεξεργασία:

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
Για να επανελθουμε στο καθαρα τεχνικο μερος του θεματος, ο υδραυλικος συμπλεκτης στις μηχανες (οχι στα αυτοκινητα) δεν εχει καποιο καθαρο/μεγαλο πλεονεκτημα εναντι του μηχανικου με ντιζα και γι'αυτο πολλα συγχρονα μηχανακια εχουν ακομη μηχανικους. Μαλιστα στα δυο Χονδα που εχω, ο υδραυλικος συμπλεκτης του VFR ειναι σαφως πιο σκληρος και "δυσκολος" στην πολη απο τον βελουδινο μηχανικο του Τρανσαλπ.

Τωρα στην περιπτωση του CRF1000, η επιλογη της Χονδα ειναι ξεκαθαρη. Το καινουργιο Αφρικα εχει σχεδιαστει σαν go anywhere μηχανακι και ο μηχανικος συμπλεκτης δεν θ'αφησει ποτε τον αναβατη αν εχει μαζι του ενα απλο συρματοσχοινο ή εχει περασει μια παραλληλη δευτερη ντιζα συμπλεκτη, ενω με τον υδραυλικο συμπλεκτη μια βλαβη της τρομπας μπορει να αποβει μοιραια στη μεση του πουθενα αν δεν κουβαλαει κανεις δευτερη τρομπα και υγρα (και η αλλαγη της ειναι πιο δυσκολη). Για παρομοιους λογους, το μηχανακι εχει ατσαλινο και οχι αλουμινενιο πλαισιο/υποπλαισιο, που θα ηταμε ελαφροτερο, καθως αν σπασει καπου μπορει να κολληθει σε καποιο χωριο με οξυγονο.
 
Τελευταία επεξεργασία:

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Γιώργο μου γράφω από κινητό και δε θα πλατιάσω...

1. Σαφώς ο μηχανικός συμπλέκτης στις μοτοσυκλέτες δίνει μια πιο άμεση αίσθηση. Από την άλλη ο υδραυλικός έχει για πάντα την ίδια σταθερή αίσθηση -που συνηθίζεις- και αυτορυθμίζεται.
2. Ερώτηση, πόσες φορές έχεις ασχοληθεί για βλάβη του υδραυλικού στο δικό σου VFR (που δεν το έχεις και λίγα χρόνια);
3. Δεν έχω διαβάσει ποτέ για περίπτωση όπου υδραυλικός συμπλέκτης σε άφησε μία κι έξω, αφού σε προειδοποιεί καθώς το συχνότερο πρόβλημα (όταν και εάν προκύψει) είναι κάποιου είδους διαρροή.
4. Προσωπικά αν βάλεις στο στατιστικό δείγμα το σύνολο τον υδραυλικών συμπλεκτών που κυκλοφορούν εκεί εξώ, θεωρώ τον υδραυλικό συμπλέκτη πιο αξιόπιστο σύστημα από το μηχανικό (με διαφορετικό κόστος και πολυπλοκότητα επισκευής όμως).
5. Σε επίπεδο συντήρησης είναι το ίδιο εύκολος ο υδραυλικός με τον μηχανικό.
6. Αν ένα σύστημα δεν "περπατάει" στην αγορά το φτύνουν και οι εταιρείες. Στην περίπτωση μας αυτό δεν ισχύει για τους υδραυλικούς συμπλέκτες. Όπου "χωράει" κυρίως κοστολογικά στνήθως τοποθετείται, αυτός είναι ο λόγος που πιστεύω πως το νέο Africa με τεχνολογίες DCT, TC & ABS και φυσικά το ύψος τιμής που φτάνει, δικαιολογούσε να φοράει υδραυλικό συμπλέκτη. Ίσως απλά προσπαθήσαν να κρατήσουν το βάρος χαμηλά και γιαυτό να επιλέχθηκε ο μηχανικός.

Αυτά.

Στάλθηκε από συσκευή τηλεπικοινωνίας
 
Top Bottom