New Africa, prototype...and true adventure...As Honda says...

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Γιώργο μου γράφω από κινητό και δε θα πλατιάσω...

1. Σαφώς ο μηχανικός συμπλέκτης στις μοτοσυκλέτες δίνει μια πιο άμεση αίσθηση. Από την άλλη ο υδραυλικός έχει για πάντα την ίδια σταθερή αίσθηση -που συνηθίζεις- και αυτορυθμίζεται.
2. Ερώτηση, πόσες φορές έχεις ασχοληθεί για βλάβη του υδραυλικού στο δικό σου VFR (που δεν το έχεις και λίγα χρόνια);
3. Δεν έχω διαβάσει ποτέ για περίπτωση όπου υδραυλικός συμπλέκτης σε άφησε μία κι έξω, αφού σε προειδοποιεί καθώς το συχνότερο πρόβλημα (όταν και εάν προκύψει) είναι κάποιου είδους διαρροή.
4. Προσωπικά αν βάλεις στο στατιστικό δείγμα το σύνολο τον υδραυλικών συμπλεκτών που κυκλοφορούν εκεί εξώ, θεωρώ τον υδραυλικό συμπλέκτη πιο αξιόπιστο σύστημα από το μηχανικό (με διαφορετικό κόστος και πολυπλοκότητα επισκευής όμως).
5. Σε επίπεδο συντήρησης είναι το ίδιο εύκολος ο υδραυλικός με τον μηχανικό.
6. Αν ένα σύστημα δεν "περπατάει" στην αγορά το φτύνουν και οι εταιρείες. Στην περίπτωση μας αυτό δεν ισχύει για τους υδραυλικούς συμπλέκτες. Όπου "χωράει" κυρίως κοστολογικά στνήθως τοποθετείται, αυτός είναι ο λόγος που πιστεύω πως το νέο Africa με τεχνολογίες DCT, TC & ABS και φυσικά το ύψος τιμής που φτάνει, δικαιολογούσε να φοράει υδραυλικό συμπλέκτη. Ίσως απλά προσπαθήσαν να κρατήσουν το βάρος χαμηλά και γιαυτό να επιλέχθηκε ο μηχανικός.

Αυτά.

Στάλθηκε από συσκευή τηλεπικοινωνίας
Με την ευκαιρία. .....ο δικός μου υδραυλικός, άρχισε να κάνει τζιριτζαντσουλες στα 200000 χλμ και τον άλλαξα πριν με αφήσει φυσικα
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Εγώ έχω γνωστό με Hayabusa που εδώ και 7 χρόνια ούτε υγρά δεν έχει προσθέσει/αλλάξει...

Στάλθηκε από συσκευή τηλεπικοινωνίας
 

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
Η διαχείριση μιάς υδραυλικής αντλίας συμπλεκτη για σύστημα δίσκου-πλατώ(βλ.αυτ/του) ,είναι διαφορετική σε σχέση με την διαχείριση πολύδισκης καμπάνας.
Απαιτεί άλλες εφαρμογές δύναμης κ δεν εδράζεται-λειτουργεί μόνιμα εφαπτόμενη με το βραστό λάδι και τις θερμοκρασίες λειτουργίας του κινητήρα.
Αυτοί είναι οι λόγοι των βλαβών σε υδραυλικά συστήματα συμπλέκτη μοτοσυκλετών ,σε συνδιασμό με εσωτερικό πολύδισκο σύστημα σύμπλεξης-αποσύμπλεξης.(καμπάνα)
 

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
Η διαχείριση μιάς υδραυλικής αντλίας συμπλεκτη για σύστημα δίσκου-πλατώ(βλ.αυτ/του) ,είναι διαφορετική σε σχέση με την διαχείριση πολύδισκης καμπάνας.
Απαιτεί άλλες εφαρμογές δύναμης κ δεν εδράζεται-λειτουργεί μόνιμα εφαπτόμενη με το βραστό λάδι και τις θερμοκρασίες λειτουργίας του κινητήρα.
Αυτοί είναι οι λόγοι των βλαβών σε υδραυλικά συστήματα συμπλέκτη μοτοσυκλετών ,σε συνδιασμό με εσωτερικό πολύδισκο σύστημα σύμπλεξης-αποσύμπλεξης.(καμπάνα)
Εγώ έχω γνωστό με Hayabusa που εδώ και 7 χρόνια ούτε υγρά δεν έχει προσθέσει/αλλάξει...
Να συμπληρώσω επίσης ότι η φθορά του υδρ.συμπλέκτη επιβαρύνεται με γεωμετρική πρόοδο ,όταν στην μοτοσυκλέτα γίνεται συχνή εντός πόλης ή χωμάτινη χρήση.
Αντίστοιχα ,η φθορά του σχεδόν εκμηδενίζεται ,όταν η μοτοσυκλέτα χρησιμοποιείται τουριστικά ή ταξιδιωτικά ,ανεξαρτήτως ταχυτήτων ,αφού σε αυτή την περίπτωση ο συμπλέκτης ουσιαστικά χρησιμοποιείται απο ελάχιστα έως καθόλου.

Ελπίζω φίλε ΣΤΦ να κατάλαβες ,γιατί το θεριό των Εθνικών Οδών δεν βγάζει θέματα συμλέκτη.

Να συμπληρώσω επίσης για στατιστικούς λόγους ότι ,στα δυό LC8 που πέρασαν απο τα χέρια μου ,κανένα δεν έβγαλε πρόβλημα συμπλέκτη ,ούτε πάνω ,ούτε κάτω.
Αλλά ,και τα δυό ,έβγαιναν απο το γκαράζ για να βγούν σε Εθνικό ή επαρχιακό δίκτυο.
Εντός πόλης ,κυκλοφορούσα με ΤΑΞΙ. :D
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
@el-Gatto ναι, να ομολογήσω κι εγώ με τη σειρά μου πως πράγματι το συγκεκριμένο Hayabusa βγαίνει μόνο για ταξίδια στο δρόμο!
Όμως πήγα να πω νωρίτερα (ξέχασα να το γράψω) πως οι περισσότερες μηχανές μεγαλού κυβισμού έχουν περιστασιακή χρήση (άσχετα με το τι συμβαίνει στην ηλιόλιουστη χώρα μας).
Ακόμη κι έτσι, το ερώτημα είναι: όλες αυτές οι μηχανές που τα τελευταία 20 χρόνια φοράνε υδραυλικούς συμπλέκτες, μπορεί να επιμένουν σε μια αποτυχημένη συνταγή; Ή επιλέχθηκε υδραυλικός συμπλέκτης για συγκεκριμένους λόγους;

Στάλθηκε από συσκευή τηλεπικοινωνίας
 
Τελευταία επεξεργασία:

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
@el-Gatto ναι, να ομολογήσω κι εγώ με τη σειρά μου πως πράγματι το συγκεκριμένο Hayabusa βγαίνει μόνο για ταξίδια στο δρόμο!
Όμως πήγα να πω νωρίτερα (ξέχασα να το γράψω) πως οι περισσότερες μηχανές μεγαλού κυβισμού έχουν περιστασιακή χρήση (άσχετα με το τι συμβαίνει στην ηλιόλιουστη χώρα μας).
Ακόμη κι έτσι, το ερώτημα είναι: όλες αυτές οι μηχανές που τα τελευταία 20 χρόνια φοράνε υδραυλικούς συμπλέκτες, μπορεί να επιμένουν σε μια αποτυχημένη συνταγή; Ή επιλέχθηκε υδραυλικός συμπλέκτης για συγκεκριμένους λόγους;
Καμία απο τις δύο συνταγές δεν είναι αποτυχημένη.(ούτε η υδραυλική ούτε η μηχανική)
Κάθε μιά έχει τα θετικά κ τα αρνητικά της. (κι ο καθείς πρέπει να τα γνωρίζει κ να ζει με αυτά)
Το σίγουρο όμως είναι οτι: το απλούστερο σύστημα ,χαλάει δυσκολότερα ,κι επισκευάζεται ευκολότερα-φθηνότερα-κι οπουδήποτε.
(κι αυτό δεν ισχύει μόνο για τους συμπλέκτες);)
 

christof40

Μέλος
Όνομα
χριστοφορος
Μοτό
cbr r1 gsxr το γνωστο ninja
Καμία απο τις δύο συνταγές δεν είναι αποτυχημένη.(ούτε η υδραυλική ούτε η μηχανική)
Κάθε μιά έχει τα θετικά κ τα αρνητικά της. (κι ο καθείς πρέπει να τα γνωρίζει κ να ζει με αυτά)
Το σίγουρο όμως είναι οτι: το απλούστερο σύστημα ,χαλάει δυσκολότερα ,κι επισκευάζεται ευκολότερα-φθηνότερα-κι οπουδήποτε.=go anywhere
(κι αυτό δεν ισχύει μόνο για τους συμπλέκτες);)
απλα συμπληρωσα
να πω ακομη οτι παρολο που στα αυτοκινητα εχει αποδειχθει και επικρατησει ο
υδραυλικος συμπλεκτης,στις μοτοσυκλετες δεν εχει αποδειχθει οτι ενα απ τα 2
συστηματα εχει καλυτερη λειτουργια ή περισσοτερα πλεονεκτηματα εναντι του αλλου,
οποτε η εξελιξη εδω δεν υπαρχει ακομα.
 
Τελευταία επεξεργασία:

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Εγώ προσωπικά δεν θεωρώ την ντίζα οπισθοδρομική. Η κάθε ομάδα μηχανικών έχει στα χέρια της κάποιες αποφάσεις όταν σχεδιάζει ένα μοντέλο. Βάσει δοκιμών αποφασίζει πώς θα προχωρήσει.

Εδώ η Honda Προφανώς δεν επέλεξε απο τσιγγουνιά να μην χρησιμοποιήσει υδραυλικό αλλά προφανώς για λόγους βάρους και αξιοπιστίας.

Όποιος έχει ΄κανει χώμα ξέρει πως σε μια καλή πτώση μπορείς να ξηλώσεις πολλά πράματα πάνω στη μηχανή. Εγώ σε πτώση έχω μείνει με το λεβιέ του φρένου στο χέρι ξηλωμένο πάνω απο την τρόμπα! Και ευτυχώς ήμουν Αττική.

ΦΥΣΙΚΑ και σε μια καλή τούμπα μπορεί να πληγωθεί καλά η τρόμπα και να μείνεις στο πουθενά οπότε προτιμώ χίλιες φορές την ντίζα (απο την στιγμή κιόλας που στο Africa είναι βελούδο ο λεβιές)

Επίσης η μοτοσυκλέτα με αυτόν τον τρόπο εξοικονομεί 1-2 κιλά και με μια ντίζα στο τσαντάκι δεν θα μείνεις πουθενά απο συμπλέκτη.

Παράδειγμα, το οικονομικό μου Bandit έχει υδραυλικό συμπλέκτη και το ακριβό High End GSXR έχει ντίζα. Προφανώς για λόγους βάρους και κατανομης αυτού.

Δεν καταλαβαίνω γιατί η ύπαρξη ντίζας στο Africa πρέπει να δυσαρεστήσει κάποιον.. Εμενα με ευχαριστεί πάντως.Σημαίνει πως την έφτιαξαν γνωστες του offroad και όχι μαρκετίστες.
 

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l
Να πω και γω μια σκεψη που μπορει να ειναι και μπουρδα;
Μηπως καποιος κατασκευαστης επιλεγει τελικα να τοποθετησει υδραυλικο ή μηχανικο συμπλεκτη αναλογα με την δυναμη ενος κινητηρα και την χρηση που θα γινει με αυτον;
Μηπως επειδη ενα δυνατο μοτερ χρειαζεται σκληρα ελατηρια συμπλεκτη και ανθεκτικους δισκους αυτος ειναι ο λογος που πολλες φορες υπαρχει υδραυλικο συστημα;
Μηπως η εκαστοτε καθε φορα δυσκολια (βλ. χρονος, κοστος, χωροταξικα προβληματα, κλπ) σχεδιασμου ενος μαλακου και προοδευτικου συστηματος συμπλεκτη ειναι ο λογος που επιλεγεται το ενα ή το αλλο ειδος;
Μηπως τελικα απλα βαζουν οτι τους συμφαιρει περισσοτερο οικονομικα βγαζοντας απο την μυγα ξυγκι οπως κανουν σε παμπολα εξαρτηματα ακομα και σε πολυ ακριβες μοτοσυκλετες;

Ή μηπως τελικα ειναι συνδοιασμος των απο πανω + συν οσα εγω/εμεις δεν μπορουμε να σκεφτουμε;
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Να πω και γω μια σκεψη που μπορει να ειναι και μπουρδα;
Μηπως καποιος κατασκευαστης επιλεγει τελικα να τοποθετησει υδραυλικο ή μηχανικο συμπλεκτη αναλογα με την δυναμη ενος κινητηρα και την χρηση που θα γινει με αυτον;
Μηπως επειδη ενα δυνατο μοτερ χρειαζεται σκληρα ελατηρια συμπλεκτη και ανθεκτικους δισκους αυτος ειναι ο λογος που πολλες φορες υπαρχει υδραυλικο συστημα;
Μηπως η εκαστοτε καθε φορα δυσκολια (βλ. χρονος, κοστος, χωροταξικα προβληματα, κλπ) σχεδιασμου ενος μαλακου και προοδευτικου συστηματος συμπλεκτη ειναι ο λογος που επιλεγεται το ενα ή το αλλο ειδος;
Μηπως τελικα απλα βαζουν οτι τους συμφαιρει περισσοτερο οικονομικα βγαζοντας απο την μυγα ξυγκι οπως κανουν σε παμπολα εξαρτηματα ακομα και σε πολυ ακριβες μοτοσυκλετες;

Ή μηπως τελικα ειναι συνδοιασμος των απο πανω + συν οσα εγω/εμεις δεν μπορουμε να σκεφτουμε;
Αυτό Κωστή θα ήταν η λογική σκέψη αλλά άντε εξήγησε πως το BANDIT 650 το δικό μου με 86 άλογα στρόφαλο έχει υδραυλικό συμπλέκτη και το πανίσχυρο GSXR 1000 και νομίζω όλα τα 4κύλινδρα σύγχρονα SS με 180 άλογα έχουν ντίζα!

και η πλάκα είναι πως ZX6 που καβάλησα με ντίζα του 2008 ήταν πανάλαφρος ο συμπλέκτης!

Και άλλο παράδειγμα που δεν παίζουν ρόλο τα κιλά.. Versys 1000 2016!! ΝΤΙΖΑ

Ενώ V-Strom 1000 υδραυλικός!

Κάνει τσιγκουνιές η Kawasaki και η Suzuki είναι αβέρτοι?!

Μετά η Honda.. Τσιγκουνιά στο Africa?? Και στο φτηνότερο CrossRunner γιατί βάζει υδραυλικό συμπλέκτη?!

Άντε βγάλε άκρη!
 
Τελευταία επεξεργασία:

christof40

Μέλος
Όνομα
χριστοφορος
Μοτό
cbr r1 gsxr το γνωστο ninja
Να πω και γω μια σκεψη που μπορει να ειναι και μπουρδα;
Μηπως καποιος κατασκευαστης επιλεγει τελικα να τοποθετησει υδραυλικο ή μηχανικο συμπλεκτη αναλογα με την δυναμη ενος κινητηρα και την χρηση που θα γινει με αυτον;
Μηπως επειδη ενα δυνατο μοτερ χρειαζεται σκληρα ελατηρια συμπλεκτη και ανθεκτικους δισκους αυτος ειναι ο λογος που πολλες φορες υπαρχει υδραυλικο συστημα;
Μηπως η εκαστοτε καθε φορα δυσκολια (βλ. χρονος, κοστος, χωροταξικα προβληματα, κλπ) σχεδιασμου ενος μαλακου και προοδευτικου συστηματος συμπλεκτη ειναι ο λογος που επιλεγεται το ενα ή το αλλο ειδος;
Μηπως τελικα απλα βαζουν οτι τους συμφαιρει περισσοτερο οικονομικα βγαζοντας απο την μυγα ξυγκι οπως κανουν σε παμπολα εξαρτηματα ακομα και σε πολυ ακριβες μοτοσυκλετες;

Ή μηπως τελικα ειναι συνδοιασμος των απο πανω + συν οσα εγω/εμεις δεν μπορουμε να σκεφτουμε;
αναλογα την δυναμη του κινητηρα,την χρηση που προοριζεται,το χωροταξιακο και τον ανταγωνισμο,μπορει μια σοβαρη εταιρεια να επιλεξει ενα εκ των 2.
σχεδιασμος για μαλακο και προδευτικου δεν υφισταται διοτι δεν εχει αυτην την αποκλειστικοτητα καποιο απ τα 2 συστηματα στις μοτοσυκλετες.
και τα 2 ειναι ισαξια στην λειτουργια τους.
για λογους μειωσης κοστους μπορει να το κανει καποια εταιρεια αλλα αυτο δεν πρεπει να απασχολει εμας τους καταναλωτες διοτι η λειτουργια ειπαμε ειναι
ισαξια.
βεβαια παντα θα υπαρχουν μηχανικοι συμπλεκτες που δεν ειναι σχεδιασμενοι σωστα ή δεν εχουν σωστη λειτουργια αλλα αυτο ισχυει και στους υδραυλικους ετσι?
 

christof40

Μέλος
Όνομα
χριστοφορος
Μοτό
cbr r1 gsxr το γνωστο ninja
και επειδη με επιασε οιστρο:laugh:
ας κανω κανα δυο σκεψεις παραπανω...
ενας υδραυλικος συμπλεκτης (παντα για μοτοσυκλετες μιλαω) δεν διαφερει σε σχεδιαση-λειτουργια απο ενα υδραυλικο φρενο ετσι?
ουσιαστικα τα ιδια ειναι εκτος τα τακακια.
ολοι ξερουμε οτι σε σκληρη χρηση ενος υδραυλικου φρενου τι προβληματα μπορουν να δημιουργηθουν απο υπερθερμανση του.
το ιδιο αλλα σε λιγοτερο βαθμο λογω μειωμενης δυναμης που χρειαζεται ενας υδρ. συμπλεκτης μπορει να δημιουργηθει.
μου εχει τυχει σε χωματινη διαδρομη (που ειναι χειροτερη απο κινηση στην πολη για τον συμπλεκτη),ο υδρ. συμπλεκτης της μηχανης να χασει σε αισθηση και
αποτελεσματικοτητα λογω υπερθερμανσης (υποθετω).
οποτε ερωτω με το φτωχο μου μυαλο....
για χωματινη χρηση τι ειναι καλυτερο να εχει μια μοτοσυκλετα?
μηχανικο ή υδρ. συμπλεκτη?
 

bill race

Μέλος
Περιοχή
Λουτρακι
Όνομα
Βασιλης
Μοτό
Gamoto
οποτε ερωτω με το φτωχο μου μυαλο....
για χωματινη χρηση τι ειναι καλυτερο να εχει μια μοτοσυκλετα?
μηχανικο ή υδρ. συμπλεκτη?
Υδραυλικο φυσικα, οι περισσότεροι χωματινοι αγωνιζομενοι (honba yamaha που εχουν ντιζες βαζουν υδραυλικο κιτακι), οποιος παρακολουθησει τις μοτο στο παγκοσμιο enduro 20-21-22 Μαιου στα Γρεβενά θα το διαπιστωσει.
 

christof40

Μέλος
Όνομα
χριστοφορος
Μοτό
cbr r1 gsxr το γνωστο ninja
Υδραυλικο φυσικα, οι περισσότεροι χωματινοι αγωνιζομενοι (honba yamaha που εχουν ντιζες βαζουν υδραυλικο κιτακι), οποιος παρακολουθησει τις μοτο στο παγκοσμιο enduro 20-21-22 Μαιου στα Γρεβενά θα το διαπιστωσει.
το οποιο τοποθετητε ενδιαμεσα απο την ντιζα συμπλεκτη και πριν το διχαλο της καμπανας ετσι?
δεν γνωριζω σιγουρα,απ οτι εχω δει σε κανα 2 αγωνιστικα.
αν ειναι αυτο τοτε το βαζουν ολοι για πιο μαλακο συμπλεκτη,για να μην τους "κοβει" τα χερια η συχνη χρηση που κανουν στον αγωνα.
αυτο ομως δεν ειναι ενας αμιγως υδρ. συμπλεκτης,ειναι και τα 2 μαζι θα λεγα.
αλλο πραγμα απο αυτο που συζηταμε
 

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l
Αυτό Κωστή θα ήταν η λογική σκέψη αλλά άντε εξήγησε πως το BANDIT 650 το δικό μου με 86 άλογα στρόφαλο έχει υδραυλικό συμπλέκτη και το πανίσχυρο GSXR 1000 και νομίζω όλα τα 4κύλινδρα σύγχρονα SS με 180 άλογα έχουν ντίζα!

και η πλάκα είναι πως ZX6 που καβάλησα με ντίζα του 2008 ήταν πανάλαφρος ο συμπλέκτης!

Και άλλο παράδειγμα που δεν παίζουν ρόλο τα κιλά.. Versys 1000 2016!! ΝΤΙΖΑ

Ενώ V-Strom 1000 υδραυλικός!

Κάνει τσιγκουνιές η Kawasaki και η Suzuki είναι αβέρτοι?!

Μετά η Honda.. Τσιγκουνιά στο Africa?? Και στο φτηνότερο CrossRunner γιατί βάζει υδραυλικό συμπλέκτη?!

Άντε βγάλε άκρη!
αναλογα την δυναμη του κινητηρα,την χρηση που προοριζεται,το χωροταξιακο και τον ανταγωνισμο,μπορει μια σοβαρη εταιρεια να επιλεξει ενα εκ των 2.
σχεδιασμος για μαλακο και προδευτικου δεν υφισταται διοτι δεν εχει αυτην την αποκλειστικοτητα καποιο απ τα 2 συστηματα στις μοτοσυκλετες.
και τα 2 ειναι ισαξια στην λειτουργια τους.
για λογους μειωσης κοστους μπορει να το κανει καποια εταιρεια αλλα αυτο δεν πρεπει να απασχολει εμας τους καταναλωτες διοτι η λειτουργια ειπαμε ειναι
ισαξια.
βεβαια παντα θα υπαρχουν μηχανικοι συμπλεκτες που δεν ειναι σχεδιασμενοι σωστα ή δεν εχουν σωστη λειτουργια αλλα αυτο ισχυει και στους υδραυλικους ετσι?
Οταν παραπανω λεω για συμλεκτη εννοω ολο το συστημα και οχι με ποιον τροπο υδραυλικα ή μηχανικα συμπλεκονται-αποσυμπλεκονται οι δισκοι Αρα ακομα και το αξονακι πχ πανω στο οποιο εδραζεται η ντιζα στον κινητηρα, η διαδρομη της κλπ παιζουν σημαντικο ρολο στην λειτουργεια του ολου συστηματος Γαι να μην μιλησουμε για το ειδος των ελατηριων την καμπανα κλπ Αρα νομιζω οτι σαφως μπορει να υφισταται σχεδιασμος για μαλακο και προδευτικο συμπλεκτη ΑΝ η εταιρεια το θελει και ΑΝ το μπορει σε μια συγκεκριμενη μοτοσυκλετα
Ειπα επισης (ή μαλλον εννουσα) πως ειναι λογικο να μην χωρανε ολα παντου, να υπαρχει ζητημα αυξημενου κοστους αν κατι πρεπει να σχεδιαστει και υλοποιηθει εξ' αρχης, περιορισμος χρονου για να βγει κατι στην παραγωγη κλπ
 

bill race

Μέλος
Περιοχή
Λουτρακι
Όνομα
Βασιλης
Μοτό
Gamoto
Ετσι, μενει ενα κομματι ντιζα 5 cm πριν το διχαλο.
Εχει ακρίβεια, μικροτερη διαδρομη, καταπονει λιγοτερο τον αναβατη και Στατιστικά πιο αξιοπιστος.
Αν μπορουσαν θα το εκαναν ολοκληρο υδραυλικο.

Υγ. Αλλο πραγμα συζητατε;; εγω νομιζα οτι γράφετε για συμπλεκτες, σορρυ off topic
 

christof40

Μέλος
Όνομα
χριστοφορος
Μοτό
cbr r1 gsxr το γνωστο ninja
Οταν παραπανω λεω για συμλεκτη εννοω ολο το συστημα και οχι με ποιον τροπο υδραυλικα ή μηχανικα συμπλεκονται-αποσυμπλεκονται οι δισκοι Αρα ακομα και το αξονακι πχ πανω στο οποιο εδραζεται η ντιζα στον κινητηρα, η διαδρομη της κλπ παιζουν σημαντικο ρολο στην λειτουργεια του ολου συστηματος Γαι να μην μιλησουμε για το ειδος των ελατηριων την καμπανα κλπ Αρα νομιζω οτι σαφως μπορει να υφισταται σχεδιασμος για μαλακο και προδευτικο συμπλεκτη ΑΝ η εταιρεια το θελει και ΑΝ το μπορει σε μια συγκεκριμενη μοτοσυκλετα
Ειπα επισης (ή μαλλον εννουσα) πως ειναι λογικο να μην χωρανε ολα παντου, να υπαρχει ζητημα αυξημενου κοστους αν κατι πρεπει να σχεδιαστει και υλοποιηθει εξ' αρχης, περιορισμος χρονου για να βγει κατι στην παραγωγη κλπ
σωστο σε βρισκω,δεν διαφωνω:D
 

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
...
Υγ. Αλλο πραγμα συζητατε;; εγω νομιζα οτι γράφετε για συμπλεκτες, σορρυ off topic
Βασικά το νήμα είναι για το καινούργιο το κΑφρικα.
Αλλά σαν κΑφροι που'μαστε ,ψάχνουμε να βρούμε αν έκανε τσιγκουνιά ή μλκία ή σοφία η Χόνδα που τού βαλε συμπλέκτη με ντίζα.
Κι όλα αυτά γιατί είμαστε άφραγκοι.:(
Αλλιώς θα το'χαμε ψωνίσει κ θα'μαστε βόλτα τώρα. :laugh::roflmao:

Γιά σου ρε Billάρα. :friendship:
 

christof40

Μέλος
Όνομα
χριστοφορος
Μοτό
cbr r1 gsxr το γνωστο ninja
Ετσι, μενει ενα κομματι ντιζα 5 cm πριν το διχαλο.
Εχει ακρίβεια, μικροτερη διαδρομη, καταπονει λιγοτερο τον αναβατη και Στατιστικά πιο αξιοπιστος.
Αν μπορουσαν θα το εκαναν ολοκληρο υδραυλικο.

Υγ. Αλλο πραγμα συζητατε;; εγω νομιζα οτι γράφετε για συμπλεκτες, σορρυ off topic
για συμπλεκτες συζηταμε αλλα προσπαθουμε να καταλαβουμε αν υπερτερει καποιος απο τους 2,κυριως για πολιτικη χρηση.
αυτο που λες εσυ ειναι ενας μηχανικος συμπλεκτης που ενδιαμεσα της ντιζας εχουν βαλει ενα υδραυλικο πειρακι ωστε να παιρνει ενα κοματι της δυναμης του
χεριου και τιποτα αλλο.
εχει την ιδια ακριβεια που θα ειχε και χωρις αυτο,μπορει να εχει μικροτερη διαδρομη γιατι εκτος απο "κλεφτης" δυναμης,πρεπει να μειωνει και την διαδρομη αλλα
σε καμμια περιπτωση δεν μπορει να ειναι πιο αξιοπιστος απο τον μηχανικο,δηλ. προσθετοντας ενα υδραυλικο πειρακι αναμεσα στην ντιζα να το κανει πιο αξιοπιστο
 

christof40

Μέλος
Όνομα
χριστοφορος
Μοτό
cbr r1 gsxr το γνωστο ninja
Βασικά το νήμα είναι για το καινούργιο το κΑφρικα.
Αλλά σαν κΑφροι που'μαστε ,ψάχνουμε να βρούμε αν έκανε τσιγκουνιά ή μλκία ή σοφία η Χόνδα που τού βαλε συμπλέκτη με ντίζα.
Κι όλα αυτά γιατί είμαστε άφραγκοι.:(
Αλλιώς θα το'χαμε ψωνίσει κ θα'μαστε βόλτα τώρα. :laugh::roflmao:

Γιά σου ρε Billάρα. :friendship:
παντως για το αφρικα μιλαμε και συγκεκριμενα για τον συμπλεκτη του,αν δεν το καταλαβαινεις τωρα μπορει να το καταλαβεις στην συνεχεια της συζητησης
 
Top Bottom