New Africa, prototype...and true adventure...As Honda says...

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l
Υδραυλικο φυσικα, οι περισσότεροι χωματινοι αγωνιζομενοι (honba yamaha που εχουν ντιζες βαζουν υδραυλικο κιτακι), οποιος παρακολουθησει τις μοτο στο παγκοσμιο enduro 20-21-22 Μαιου στα Γρεβενά θα το διαπιστωσει.
το οποιο τοποθετητε ενδιαμεσα απο την ντιζα συμπλεκτη και πριν το διχαλο της καμπανας ετσι?
δεν γνωριζω σιγουρα,απ οτι εχω δει σε κανα 2 αγωνιστικα.
αν ειναι αυτο τοτε το βαζουν ολοι για πιο μαλακο συμπλεκτη,για να μην τους "κοβει" τα χερια η συχνη χρηση που κανουν στον αγωνα.
αυτο ομως δεν ειναι ενας αμιγως υδρ. συμπλεκτης,ειναι και τα 2 μαζι θα λεγα.
αλλο πραγμα απο αυτο που συζηταμε
Ο λογος που βαζουν πολλοι το κιτ νομιζω ειναι η σταθεροτητα στην λειτουργεια Η ντιζα με εντονη χρηση εχει την ταση να θελει συχνο ρυθμισμα συν οτι παντα υπαρχει ο κινδυνος να κοπει στο ξαφνικο Και το λασκαρισμα της και ο κινδυνος κοψιματος της αυξανει οσο αυξανει το μηκος της Παρεμβαλοντας οπως λεει και ο christof40 παντρευονται τα δυο συστηματα αλλα ουσιαστικα ο συμπλεκτης δεν γινεται υδραυλικος
Για πιο μαλακο συμπλεκτη παλιοτερα-δεν ξερω αν υπαρχει ακομα- υπηρχε ενα μαραφετι που παρεμβαλονταν μεταξυ μανετας και ντιζα και με καποιο ειδος τροχαλιας με ενα μικρο συρματοσχοινο που ειχε εσωτερικα ελαφρωνε τους πολυ βαριους συμπλεκτες του τοτε Ε αυτο τωρα γινεται με το συγκεκριμενο υδραυλικο κιτ εξαλειφοντας εν πολοις και τα μειονεκτηματα της ντιζας κατα την σκληρη χρηση
 

bill race

Μέλος
Περιοχή
Λουτρακι
Όνομα
Βασιλης
Μοτό
Gamoto
Απλα το αναφερω για να τονίσω τα πλεονεκτηματα του υδραυλικου συμπλεκτη σε αυτες τις καταστασεις. Εστω και ετσι κατι κερδιζουν, ειδικά αυτοι κατι ξερουν.
Οι ντιζες που κοβονται κυριως;; στις μεγαλες καμπυλες και στους ρεγουλατορους οπου τριβονται. Ενα ντιζακι 5cm σε ευθεια γραμμη ειναι απιθανο να κοπει;)

Γεια σου Κωστή :):friendship:
 

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
παντως για το αφρικα μιλαμε και συγκεκριμενα για τον συμπλεκτη του,αν δεν το καταλαβαινεις τωρα μπορει να το καταλαβεις στην συνεχεια της συζητησης
Πηώ Αφροικα ραι φίλαι...αφού ,απω δο τω πας ,απω κη τω πας ,ολω για τω ΤζοιΑιςΑΞάρ σου μας μηλάς. :friend:
 

christof40

Μέλος
Όνομα
χριστοφορος
Μοτό
cbr r1 gsxr το γνωστο ninja
Πηώ Αφροικα ραι φίλαι...αφού ,απω δο τω πας ,απω κη τω πας ,ολω για τω ΤζοιΑιςΑΞάρ σου μας μηλάς. :friend:
ποιο?αυτο του 1985? με τον υδραυλικο συμπλεκτη?:laugh::laugh:
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Εγώ θα αρκεστώ να πω πως δεν πιστεύω πως η Honda το έκανε για την απλότητα της κατασκευής. Μια μηχανή που κοστίζει πάνω από 16.000€ και κουβαλάει πάνω της ABS, TC και DCT συνολικού βάρους +14 κιλών (228kg - 242kg), επέλεξε για λόγους απλότητας, αξιοπιστίας και βάρους να χρησιμοποιήσει ντίζα...

Την άποψη μου για το τι σημαίνει εξέλιξη στα προϊόντα τεχνολογίας θα την εξηγήσω στο μέλλον σε άλλο νήμα και σε άλλο χρόνο. Πάντως δε σημαίνει καινοτομία όπως ερμηνεύτηκε.
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Πόσο το πουλάς ρε φίλε; Να σου δώκω σεταρισμένο Teneke με συρματόσχοινα και όσα λεφτά θες!
 

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
Εγώ θα αρκεστώ να πω πως δεν πιστεύω πως η Honda το έκανε για την απλότητα της κατασκευής. Μια μηχανή που κοστίζει πάνω από 16.000€ και κουβαλάει πάνω της ABS, TC και DCT συνολικού βάρους +14 κιλών (228kg - 242kg), επέλεξε για λόγους απλότητας, αξιοπιστίας και βάρους να χρησιμοποιήσει ντίζα...
Στεφανε, εξηγησα πιο πανω οτι η Χονδα το εκανε μαλλον για λογους αξιοπιστιας (ισως και βαρους), κατα πασα πιθανοτητα παντως δεν νομιζω οτι το εκανε λογω κοστους. Το ABS της Χονδα δεν εχει βγαλει προβληματα εδω και πολλα χρονια που το φοραει σε διαφορα μοντελα, για το TC δεν ξερω γιατι ειναι σχετικα καινουργιο αλλα φανταζομαι οτι, καθως χρησιμοποιει τους αισθητηρες του ABS, θαναι μαλλον κι'αυτο πληρως αξιοπιστο. Και υπαρχει και το βασικο μοντελο, στις χωρες που επιτρεπεται βεβαια να πουληθει, χωρις ABS και TC.

Φανταζομαι οτι αυτοι που θα παρουν το μηχανακι για να ταξιδεψουν στις μακρινες γωνιες του πλανητη δεν θα παρουν το DCT, ισως καποιοι παρουν και το βασικο μοντελο χωρις ABS. Και θαχουν ενα απλο και σχετικα ευκολα επισκευασιμο μηχανακι με την γνωστη παροιμειωδη αξιοπιστια, οτι πρεπει για go anywhere adventures.
 

al800

Μέλος
Περιοχή
Νέα Πέραμος Καβάλας
Όνομα
Al
Μοτό
?
Συμφορουμίτες, συγνώμη για την παρέμβαση-παρέκβαση, αλλά επειδή σας παρακολουθώ από την αρχή και σας βλέπω ότι "βασανίζεστε" ακόμα -65 σελίδες έφτασε το νήμα-, αν και σας αρέσει αυτό το "βάσανο", ήρθα να σας προτείνω είσοδο κινδύνου...γιατί ως συνήθως άλλοι έχουν το όνομα (άφρικα)...και άλλοι τη χάρη. δικό σας ολοκαίνουριο με 11.500E+κάποια ψιλά για τα γραφικά και τη σέλα ...28λίτρα χωρητικότητα...170κιλά γεμάτο...;)
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Πόσο το πουλάς ρε φίλε; Να σου δώκω σεταρισμένο Teneke με συρματόσχοινα και όσα λεφτά θες!
Φιλαράκι δεν ξέρω αν μπορούμε να τα βρούμε..

Εδώ μιλάμε για υδραυλικό συμπλέκτη η Suzi.. Θα σε χρεώσω χρυσό..:wacky:

Πάντως η αλήθεια είναι πως τη βρίσκω που έχει η bandit-αρα υδραυλικό, έστω και αισθητικά είναι κάτι όμορφο και η αλήθεια είναι πως η αίσθηση είναι πάντα ίδια, πάντα βελούδο και δεν ασχολείσαι με λίπανση, συντήρηση κλπ.
 

yns

Today is life, tomorrow never comes
Περιοχή
Ηράκλειο
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 990 Adventure
Honda NX650 Dominator
Και στο 800 πάντως η BMW έχει συρματόσκοινο. Και ΔΕΝ είναι βΙλούδο! Οι τενοντίτιδες μετά από απαιτητικές χωμάτινες καραδοκούν αν είσαι αγύμναστος.
 

Phoenix

Gender fluid
ADVRIDE Team
Περιοχή
Χαλκιδα
Όνομα
Στεργιος
Μοτό
bmw r1250gs adve Θα σε σκισω maniac
χουσβαρνα 510 πιστολ
Παντως σε γενικές γραμμές ειναι ενα πολυ ωραίο καινουργιο οικονομικό σε καύσιμο και για ολους τους δρόμους εργαλείο έστω και με συρματινη ντιζα
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Και στο 800 πάντως η BMW έχει συρματόσκοινο. Και ΔΕΝ είναι βΙλούδο! Οι τενοντίτιδες μετά από απαιτητικές χωμάτινες καραδοκούν αν είσαι αγύμναστος.
Αυτό με τις τενοντιτιδες. ....υπάρχει και στον υδραυλικό συστημα:D
 
Reactions: yns

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
Αυτό με τις τενοντιτιδες. ....υπάρχει και στο υδραυλικό συστημα:D
Τογραψα παραπανω, ο υδραυλικος του VFR θελει γυμνασμενο αριστερο καρπο στην πολη, αλλιως η τενοντιτιδα καραδοκει :woot:
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Τογραψα παραπανω, ο υδραυλικος του VFR θελει γυμνασμενο αριστερο καρπο στην πολη, αλλιως η τενοντιτιδα καραδοκει :woot:
Αν μπλέξεις σε καμμια 10 ριά χλμ με λασπη-μερεντα τύπου Νιαλας ......και με αυτόματο σύστημα, πάλι τενοντιτιδα παθαίνεις:D
 

est

Μέλος
Όνομα
Στέφανος
Μοτό
Σουζούκι ΔρΖ
Συμφορουμίτες, συγνώμη για την παρέμβαση-παρέκβαση, αλλά επειδή σας παρακολουθώ από την αρχή και σας βλέπω ότι "βασανίζεστε" ακόμα -65 σελίδες έφτασε το νήμα-, αν και σας αρέσει αυτό το "βάσανο", ήρθα να σας προτείνω είσοδο κινδύνου...γιατί ως συνήθως άλλοι έχουν το όνομα (άφρικα)...και άλλοι τη χάρη. δικό σας ολοκαίνουριο με 11.500E+κάποια ψιλά για τα γραφικά και τη σέλα ...28λίτρα χωρητικότητα...170κιλά γεμάτο...;)
Ο πίσω που μπαίνει;
Τα μπαγκάζια;
:rolleyes:
Βρε μπας και ήθελες να το βάλεις στο άλλο νήμα με το 701 το Χούσκι;
Εδώ μιλάμε για go anywhere ελαφριές και ευέλικτες ντιβανοκασέλες..
:D
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Στεφανε, εξηγησα πιο πανω οτι η Χονδα το εκανε μαλλον για λογους αξιοπιστιας (ισως και βαρους), κατα πασα πιθανοτητα παντως δεν νομιζω οτι το εκανε λογω κοστους. Το ABS της Χονδα δεν εχει βγαλει προβληματα εδω και πολλα χρονια που το φοραει σε διαφορα μοντελα, για το TC δεν ξερω γιατι ειναι σχετικα καινουργιο αλλα φανταζομαι οτι, καθως χρησιμοποιει τους αισθητηρες του ABS, θαναι μαλλον κι'αυτο πληρως αξιοπιστο. Και υπαρχει και το βασικο μοντελο, στις χωρες που επιτρεπεται βεβαια να πουληθει, χωρις ABS και TC.

Φανταζομαι οτι αυτοι που θα παρουν το μηχανακι για να ταξιδεψουν στις μακρινες γωνιες του πλανητη δεν θα παρουν το DCT, ισως καποιοι παρουν και το βασικο μοντελο χωρις ABS. Και θαχουν ενα απλο και σχετικα ευκολα επισκευασιμο μηχανακι με την γνωστη παροιμειωδη αξιοπιστια, οτι πρεπει για go anywhere adventures.
Γιώργο, όταν λες θέμα αξιοπιστίας τι εννοείς; Είχες θέματα αξιοπιστίας με τη δική σου τρόμπα στο VFR, σε ρώτησα και παραπαν αλλά απάντηση δεν έλαβα.
 

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
Γιώργο, όταν λες θέμα αξιοπιστίας τι εννοείς; Είχες θέματα αξιοπιστίας με τη δική σου τρόμπα στο VFR, σε ρώτησα και παραπαν αλλά απάντηση δεν έλαβα.
Οτι γραφτηκε παραπανω Στεφανε, οτι αν και οταν η τρομπα του συμπλεκτη παραδωσει πνευμα σε καποια χωρα μακρια απο τον δυτικο κοσμο, το μηχανακι θα μεινει εκει ενω με μηχανικο συμπλεκτη συρματοσχοινα υπαρχουν παντου.

Με την υδραυλικη τρομπα του VFR δει ειχα κανενα θεμα αξιοπιστιας μεχρι τωρα σε 85000χμ, με τη μεγιστη πλειψηφια αυτων σε ανοιχτους δρομους, αλλα προτιμω σαφως την αισθηση του μηχανικου συμπλεκτη του Τρανσαλπ.
 
Top Bottom