Υδραυλικο φυσικα, οι περισσότεροι χωματινοι αγωνιζομενοι (honba yamaha που εχουν ντιζες βαζουν υδραυλικο κιτακι), οποιος παρακολουθησει τις μοτο στο παγκοσμιο enduro 20-21-22 Μαιου στα Γρεβενά θα το διαπιστωσει.
Ο λογος που βαζουν πολλοι το κιτ νομιζω ειναι η σταθεροτητα στην λειτουργεια Η ντιζα με εντονη χρηση εχει την ταση να θελει συχνο ρυθμισμα συν οτι παντα υπαρχει ο κινδυνος να κοπει στο ξαφνικο Και το λασκαρισμα της και ο κινδυνος κοψιματος της αυξανει οσο αυξανει το μηκος της Παρεμβαλοντας οπως λεει και ο christof40 παντρευονται τα δυο συστηματα αλλα ουσιαστικα ο συμπλεκτης δεν γινεται υδραυλικοςτο οποιο τοποθετητε ενδιαμεσα απο την ντιζα συμπλεκτη και πριν το διχαλο της καμπανας ετσι?
δεν γνωριζω σιγουρα,απ οτι εχω δει σε κανα 2 αγωνιστικα.
αν ειναι αυτο τοτε το βαζουν ολοι για πιο μαλακο συμπλεκτη,για να μην τους "κοβει" τα χερια η συχνη χρηση που κανουν στον αγωνα.
αυτο ομως δεν ειναι ενας αμιγως υδρ. συμπλεκτης,ειναι και τα 2 μαζι θα λεγα.
αλλο πραγμα απο αυτο που συζηταμε
Για πιο μαλακο συμπλεκτη παλιοτερα-δεν ξερω αν υπαρχει ακομα- υπηρχε ενα μαραφετι που παρεμβαλονταν μεταξυ μανετας και ντιζα και με καποιο ειδος τροχαλιας με ενα μικρο συρματοσχοινο που ειχε εσωτερικα ελαφρωνε τους πολυ βαριους συμπλεκτες του τοτε Ε αυτο τωρα γινεται με το συγκεκριμενο υδραυλικο κιτ εξαλειφοντας εν πολοις και τα μειονεκτηματα της ντιζας κατα την σκληρη χρηση