New Africa, prototype...and true adventure...As Honda says...

al800

Μέλος
Περιοχή
Νέα Πέραμος Καβάλας
Όνομα
Al
Μοτό
?
Ο πίσω που μπαίνει;
Τα μπαγκάζια;
:rolleyes:
Βρε μπας και ήθελες να το βάλεις στο άλλο νήμα με το 701 το Χούσκι;
Εδώ μιλάμε για go anywhere ελαφριές και ευέλικτες ντιβανοκασέλες..
:D
Οχι όχι στο σωστό το έβαλα. Απλά ήθελα να πειράξω τους λάτρεις των βαρεών βαρών κατασκευών και ειδικά τους φαν της Africa. Φιλε μου, δεν υπάρχει πίσω...Οι travel enduro μηχανές είναι σύμβολο ελευθερίας, ενώ ο πίσω σύμβολο δέσμευσης. Οπως καταλαβαίνεις συμβολο ελευθερίας με σύμβολο δέσμευσης δεν πάνε μαζί. Οπότε δεν υπάρχει πίσω. Αν είναι ανοίγουμε άλλο thread για να το συζητησουμε για να μην είμαστε εκτός θέματος εδώ. Παντως το μεγαλύτερο θεμα δεν ειναι πού είναι ο πίσω, αλλά γιατί η τάπα της βενζίνης είναι πίσω εκεί που μπαίνει ο ταξιδιωτικός σάκος. Αυτό είναι όντως μεγάλη αστοχία.
 

πυξιδας990

Μέλος
Περιοχή
Λεωνιδιο Τσακωνιας
Όνομα
μανωλης
Μοτό
aprilia DORSODURO RED
παμε.
το ειχαμε στο οδοιπορικο σαν test drive.στην αρχη το απλο.
το πηρα σε μια φαση που δεν ειχε κινηση και εκ των προτερων θα γινοταν μια μεγαλυτερη βολτα(διοργανωση βυσμα χοχο).
πολυ καλο ζυγισμα.σε μια δεξια εκανα ορθιος τον ιησου και εστριβε πολυ ωραια.μπετον δεν ειναι,εχει ελαστικοτητες και σιγουρα θελει σφιξιμο για σοβαρη εκδρομη με μωρο και μπαγκαζια.οτι στριβει -στριβει.μασπιε βρηκαν και εγινε σε πολυ γνωστη διαδρομη αυτο.εχω ταξιδεψει αρκετα με παλιο αφρικα και στο καινουριο σου δινει την αδερφικη ταυτοτητα σε λεπτομερειες οπως το κοιτας και οδηγεις.
ηχος αδιαφορος,λειπει το brutal που λεμε,αλλα ισως και το ζητουμενο να ειναι αυτο στο target grup.
φρενα καλα και προοδευτικα,αγκυρες οχι.
μοτερ χμ.........καλυτερα να εγραφε στα πλαστικα 800,δεν εχει δυναμη,δεν εχει πως να το κανουμε.ειμαι σιγουρος οτι με μπαγκαζια σοβαρα και διπλος θα θελει κατεβασμα,αδιανοητο για 1000αρι.δεν ξερω γιατι το εκανε ετσι,με τοσα ηλεκτρονικα,τι να φοβησει λιγο παραπανω γκαζι..
σελα πολυ καλη πειθει για χιλιομετροφαγο,οπως και του πισω.
το επιτοπιο κοψιμο πολυ καλο επισης
look και ποιοτητα αψογη.ωραιο μηχανακι το βλεπεις και φτιαχνεσαι....

αναμεικτα συναισθηματα ομως.πηρα το 990 αμεσως μετα και του τραβηξα μια λαμπαδα,γιατι του ηρθε μονο του,το αφρικα δεν το εβγαλε ποτε αυτο....ισως αμα βαλω καμια δεκαετια ακομα πανω μου ......
αλλα ρε HONDA αφου εχεις πολυθρονες τα 2 cross,δωστου λιγακι το γαμημενο.........
 

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
παμε.
το ειχαμε στο οδοιπορικο σαν test drive.στην αρχη το απλο.
το πηρα σε μια φαση που δεν ειχε κινηση και εκ των προτερων θα γινοταν μια μεγαλυτερη βολτα(διοργανωση βυσμα χοχο).
πολυ καλο ζυγισμα.σε μια δεξια εκανα ορθιος τον ιησου και εστριβε πολυ ωραια.μπετον δεν ειναι,εχει ελαστικοτητες και σιγουρα θελει σφιξιμο για σοβαρη εκδρομη με μωρο και μπαγκαζια.οτι στριβει -στριβει.μασπιε βρηκαν και εγινε σε πολυ γνωστη διαδρομη αυτο.εχω ταξιδεψει αρκετα με παλιο αφρικα και στο καινουριο σου δινει την αδερφικη ταυτοτητα σε λεπτομερειες οπως το κοιτας και οδηγεις.
ηχος αδιαφορος,λειπει το brutal που λεμε,αλλα ισως και το ζητουμενο να ειναι αυτο στο target grup.
φρενα καλα και προοδευτικα,αγκυρες οχι.
μοτερ χμ.........καλυτερα να εγραφε στα πλαστικα 800,δεν εχει δυναμη,δεν εχει πως να το κανουμε.ειμαι σιγουρος οτι με μπαγκαζια σοβαρα και διπλος θα θελει κατεβασμα,αδιανοητο για 1000αρι.δεν ξερω γιατι το εκανε ετσι,με τοσα ηλεκτρονικα,τι να φοβησει λιγο παραπανω γκαζι..
σελα πολυ καλη πειθει για χιλιομετροφαγο,οπως και του πισω.
το επιτοπιο κοψιμο πολυ καλο επισης
look και ποιοτητα αψογη.ωραιο μηχανακι το βλεπεις και φτιαχνεσαι....

αναμεικτα συναισθηματα ομως.πηρα το 990 αμεσως μετα και του τραβηξα μια λαμπαδα,γιατι του ηρθε μονο του,το αφρικα δεν το εβγαλε ποτε αυτο....ισως αμα βαλω καμια δεκαετια ακομα πανω μου ......
αλλα ρε HONDA αφου εχεις πολυθρονες τα 2 cross,δωστου λιγακι το γαμημενο.........
Απολαυστικός και Εστιασμένα Λακωνικός !!! :ok:

Μάνο :friendship:
 

paschalis

gone4riding
Περιοχή
Thessaloniki
Όνομα
Πασχάλης
Μοτό
R 1200 GS 'O4
αναμεικτα συναισθηματα ομως.πηρα το 990 αμεσως μετα και του τραβηξα μια λαμπαδα,γιατι του ηρθε μονο του,το αφρικα δεν το εβγαλε ποτε αυτο....ισως αμα βαλω καμια δεκαετια ακομα πανω μου ......
αλλα ρε HONDA αφου εχεις πολυθρονες τα 2 cross,δωστου λιγακι το γαμημενο.........
Δεν μπορουνε ρε γμτ δεν μπορουνε....

γιατι οι σχεδιαστες και το μαρκετινγκ και η εμπορικη διευθυνση και η κοστολογηση και ολοι τους...


ειναι επιτροπη κι οχι ομαδα:yew:
 

christof40

Μέλος
Όνομα
χριστοφορος
Μοτό
cbr r1 gsxr το γνωστο ninja
πολυ σωστα τα γραφουν οι παραπανω για το africa,οπως εχω πει αρχικα οι γιαπωνεζοι και ευρωπαιοι ειναι 2 διαφορετικες σχολες-φιλοσοφιες στην μοτοσυκλετα.
και οι 2 εχουν διαφορετικη φιλοσοφια και προτεραιοτητες στις μοτοσυκλετες που παραγουν.
εμεις σαν καταναλωτες ομως θα θελαμε να οδηγουμε μοτοσυκλετες που να συνδυαζουν και τις 2 φιλοσοφιες.
εγω κατανοω οτι κατι τετοιο ειναι πολυ δυσκολο να πραγματοποιηθει,αν και η ψαλιδα στις 2 φιλοσοφιες τα τελευταια χρονια μειωνεται.
γινονται προσπαθειες και απο τις 2 πλευρες να παραγουν μοτοσυκλετες που ικανοποιουν ολα τα γουστα.
οι ευρωπαιοι προσπαθουν να παραγουν μοτοσυκλετες ετσι οπως τις παραγουν δηλ. ομορφες με κρατηματα και γρηγορες αλλα κοιτανε να βελτιωθουν σε αξιοπιστια,πολυχρηστικοτητα κ.λπ.
οι γιαπωνεζοι προσπαθουν να παραγουν μοτοσυκλετες ετσι οπως τις παραγουν δηλ. πολυχρηστικες,αξιοπιστες,ανετες αλλα κοιτανε να βελτιωθουν σε ομορφια,
κρατηματα,επιδοσεις κλπ.
η ελευση της africa και με τις πωλησεις που κανει (οχι εδω,παγκοσμιως),δειχνει οτι ξυπναει την κατηγορια του on-off και τον ανταγωνισμο.
προβλεπω οτι στο μελλον,σχεδον ολες οι εταιρειες θα βγαλουν on-off 50-50 μοτοσυκλετες και αυτο μονο καλο ειναι για εμας.
ηδη εχουν αρχισει να διαρρεουν οι πληροφοριες για καινουργια μοδελα ov-off.
 

al800

Μέλος
Περιοχή
Νέα Πέραμος Καβάλας
Όνομα
Al
Μοτό
?
Νομίζω πάντως ότι η φιλοσοφία της BMW και της KTM, για παράδειγμα, διαφέρουν αρκετά. Το μαρκετινγκ της KTM νομίζω είναι πιο αυθεντικό γιατί το μοτό ready to race το υποστηρίζει. Από την άλλη η BMW τόσο στα αυτοκίνητα όσο και στα δίκυκλα έχει την φιλοσοφία της μέγιστης εργονομίας και ειδικά στις μοτοσυκλέτες καταφέρνει να φτιάξει το δίκυκλο που θα ειναι ευκολοδήγητο και ευχρηστο από το μέσο και πιο κάτω οδηγό με εναν τονο πολυτελειας απο την αλλη, τεχνολογικής αιχμής κτλ που καθρεφτίζεται και στην τιμή. Στην ουσία έχει ενα target group που του λέει "αν έχεις λεφτά, δε χρειάζεται να το κατέχεις το άθλημα και πολύ, γιατί εμείς φτιάχνουμε μοτόρια που θα σε πάνε παντού και θα κανουν τη δύσκολη δουλειά για σένα." Το μάρκετινγκ της BMW επιβάλλει η τιμή να ειναι υψηλή ακόμα και αν δεν ανταποκρίνεται 100% στην πραγματικότητα. Υπάρχει όμως αρκετο R&D από πίσω. Για αυτό και υπάρχει μια απογοητευση όταν εμφανίζονται κάποιες βλάβες που υπάρχουν σε όλες πανω κατω τις εταιρίες σε μικρότερο ή μεγαλύτερο βαθμό. Υπάρχει βεβαια και ένα αρνητικό ακόμα που ίσως έχει να κάνει με την ελλάδα και όχι με την εταιρία γενικώς, δηλαδή ότι από το "ο πελάτης έχει πάντα δίκιο" έχουμε πάει στο άλλο άκρο που λέει "η εταιρία έχει πάντα δίκιο". Αντιθετα η KTM έχει άλλη φιλοσοφία και ακόμα και αν ταλαιπωρηθείς, λες χαλάλι, γιατί δεν οδηγάς μηχανή, οδηγάς πολυβόλο...και όλοι το γνωρίζουν προκαταβολικά ότι οι ακριβές ερωμένες κοστίζουν πάντα ακριβά...Σίγουρα και στην ιαπωνική σχολή οι εταιρίες μεταξύ τους θα έχουν διαφορές. Ας μιλήσουν άλλοι...εγώ δεν ξέρω να πω...ουτως ή αλλως σαν background στο φόρουμ έχω επιλέξει το Sand...έχω και revit sand ιδιου χρώματος, οπότε οι επιλογές περιορίζονται ανάμεσα στην προπέλα αναψυχής ή σε ready to race καταστάσεις...
 

NIKOLTSOS

Μέλος
Περιοχή
Omaha, NE (US) // Thessaloniki, (GR)
Όνομα
Νικόλας
Μοτό
TRIUMPH DAYTONA 675
KTM 640 ADVENTURE
DT 200 3ET
VULCAN 400
παμε.
το ειχαμε στο οδοιπορικο σαν test drive.στην αρχη το απλο.
το πηρα σε μια φαση που δεν ειχε κινηση και εκ των προτερων θα γινοταν μια μεγαλυτερη βολτα(διοργανωση βυσμα χοχο).
πολυ καλο ζυγισμα.σε μια δεξια εκανα ορθιος τον ιησου και εστριβε πολυ ωραια.μπετον δεν ειναι,εχει ελαστικοτητες και σιγουρα θελει σφιξιμο για σοβαρη εκδρομη με μωρο και μπαγκαζια.οτι στριβει -στριβει.μασπιε βρηκαν και εγινε σε πολυ γνωστη διαδρομη αυτο.εχω ταξιδεψει αρκετα με παλιο αφρικα και στο καινουριο σου δινει την αδερφικη ταυτοτητα σε λεπτομερειες οπως το κοιτας και οδηγεις.
ηχος αδιαφορος,λειπει το brutal που λεμε,αλλα ισως και το ζητουμενο να ειναι αυτο στο target grup.
φρενα καλα και προοδευτικα,αγκυρες οχι.
μοτερ χμ.........καλυτερα να εγραφε στα πλαστικα 800,δεν εχει δυναμη,δεν εχει πως να το κανουμε.ειμαι σιγουρος οτι με μπαγκαζια σοβαρα και διπλος θα θελει κατεβασμα,αδιανοητο για 1000αρι.δεν ξερω γιατι το εκανε ετσι,με τοσα ηλεκτρονικα,τι να φοβησει λιγο παραπανω γκαζι..
σελα πολυ καλη πειθει για χιλιομετροφαγο,οπως και του πισω.
το επιτοπιο κοψιμο πολυ καλο επισης
look και ποιοτητα αψογη.ωραιο μηχανακι το βλεπεις και φτιαχνεσαι....

αναμεικτα συναισθηματα ομως.πηρα το 990 αμεσως μετα και του τραβηξα μια λαμπαδα,γιατι του ηρθε μονο του,το αφρικα δεν το εβγαλε ποτε αυτο....ισως αμα βαλω καμια δεκαετια ακομα πανω μου ......
αλλα ρε HONDA αφου εχεις πολυθρονες τα 2 cross,δωστου λιγακι το γαμημενο.........
Κοίτα γενικά δεν δίνω καμία βάση στις δυναμομετρήσεις
αλλά το moto λέει ότι
το Africa είναι 15-20% παντού δυνατότερο, ενώ σε όλη την διάρκεια έχει μεγαλύτερη ροπή. (σε σχέση με το 990)

Δέχομαι πιο εύκολα την άποψή σου από την δυναμομέτρηση για διάφορoυς λόγους αλλά κυρίως γιατί από ότι έχω καταλάβει έχουν περάσει ωραία μηχανάκια από τα χέρια σου....

Θέλω να το οδηγήσω το ρημάδι... άντε να έρθει εδώ...
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Εγώ πάλι από περιέργεια και από διαστροφή θα ήθελα πολύ να οδηγήσω ΚΑΙ την απλούστερη έκδοση!
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Κοίτα γενικά δεν δίνω καμία βάση στις δυναμομετρήσεις
αλλά το moto λέει ότι
το Africa είναι 15-20% παντού δυνατότερο, ενώ σε όλη την διάρκεια έχει μεγαλύτερη ροπή. (σε σχέση με το 990)

Δέχομαι πιο εύκολα την άποψή σου από την δυναμομέτρηση για διάφορoυς λόγους αλλά κυρίως γιατί από ότι έχω καταλάβει έχουν περάσει ωραία μηχανάκια από τα χέρια σου....

Θέλω να το οδηγήσω το ρημάδι... άντε να έρθει εδώ...
Συμφωνώ απόλυτα, αν και πολλές φορές η αίσθηση στο χέρι έχει μεγαλύτερη σημασία από την πραγματικότητα των αριθμών! Είχα γράψει παλαιότερα στο παρόν θέμα:

"Λοιπόν, λόγω του ότι οι αριθμοί είναι πάντοτε ΑΜΕΙΛΙΚΤΟΙ, έκατσα και έφτιαξα συγκριτικό πίνακα με τα τεχνικά χαρακτηριστικά πολλών μοτοσυκλετών και πρέπει να παραδεχθώ πως παρήχθησαν εξαιρετικά συμπεράσματα. Οι "ψαγμένοι" θα δουν πως η Honda έχει φτιάξει την πιο ολοκληρωμένη μοτοσυκλέτα στη κατηγορία, ενώ σε απόσταση αναπνοής βρίσκεται η BMW με την F800GS ADV.
Οι μη ψαγμένοι θα επηρεαστούν σημαντικά από τις προωθητικές ενέργειες του marketing και δεν είναι τυχαίο πως η επίσημη γραμμή του εμπορικού τμήματος της Honda στοχεύει στους υποψήφιους αγοραστές R1200GS & R1200GS ADV. Γνωρίζει πως αν μπορεί να αντλήσει κάποιο πελατειακό κοινό θα το βρει εκεί.
Οι "όποιοι" ψαγμένοι πελάτες θα έρθουν μόνοι τους με τέτοια χαρακτηριστικά ή θα μείνουν πιστοί στη φιλοσοφία της KTM.
Εδώ να σημειώσω πως η ΚΤΜ έχει φτιάξει έναν καταπληκτικό κινητήρα στο 1050 ADV, ίδιας δύναμης με τον Honda αλλά υψηλότερης ροπής σε χαμηλότερες στροφές. Αν του φορούσαν το πακέτο (πλαίσιο/αναρτήσεις) του 1190 ADV "R" θα είχαμε τον πραγματικό διάδοχο του θρυλικού πλέον 950 ADV.
Η πρόταση της Honda -τεχνικά- μοιάζει να γεφυρώνει ακριβώς τις 2 προτάσεις της KTM. Η σύγκριση με τα 950/990 δεν μπορεί να γίνει γιατί απλούστατα αυτά δεν υπάρχουν πια... Σημείωσα το "τεχνικά" καθώς εμπορικά η Honda όπως ήδη σας έχω γράψει στοχεύει αλλού!"
 

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
Κοίτα γενικά δεν δίνω καμία βάση στις δυναμομετρήσεις
αλλά το moto λέει ότι
το Africa είναι 15-20% παντού δυνατότερο, ενώ σε όλη την διάρκεια έχει μεγαλύτερη ροπή. (σε σχέση με το 990)
Ειδα το σχολιο του Μανωλη και μου εκανε εντυπωση το οτι του φανηκε οτι δεν αποδιδει σαν 1000αρης ο κινητηρας. Απο πλευρας ροπης και ευχρηστιας, εμενα μου φανηκε παρα πολυ καλος - και το γραφω αυτο εχοντας οδηγησει παλι προσφατα ενα 990, μετα το Αφρικα. Επισης ο ηχος της εξατμισης μπορει να μη ειναι brutal (και πολυ καλα κανει κατα τη γνωμη μου) αλλα εχει φοβερη χροια και ωραιο μπασο που μαζι με τη ροπη κλωτσιας και ευχρηστια (κατεβαινει σε πολυ χαμηλες σαλ με 3η/4η στο κιβωτιο και αρπαζει παλι για πλακα) κανουν τη χρηση του "involving" που λεμε και στο Νησι. Everyday braaaap, braaaap, braaaaaaaap, οπως εγραφε και ενας κατοχος σε καποιο ξενο φορουμ.

Τωρα το οτι τελειωνει σχετικα γρηγορα και δεν εχει πολλη δυναμη ψηλα τοχα γραψει κι'εγω: εκει μετα τις 7500σαλ που το 990 λυσαει και ανεβαινει αλλες 2000σαλ, το Αφρικα εχει ηδη τελειωσει. Το μηχανακι ειναι σχεδιασμενο/σεταρισμενο για ροπη και οχι για δυναμη, κατι που φανερωνουν και οι σχετικα υποτετραγωνες διαστασεις του κινητηρα. Αλλα δεν γινονται ολα, δηλ. και χαμηλη καταναλωση και ευχρηστια και λυσακό γκαζι ψηλα, κατι πρεπει να "θυσιαστει".

Κατι αλλο που με ειχε ξενισει και μενα ειναι η αποκριση στην 6η αλλα εχω διαβασει αλλου οτι ειναι πολυυυ μακρια σε στυλ overdrive. Νομιζω οτι ενα δοντι μεγαλυτερο γραναζι πισω επιβαλλεται και η καταναλωση θα πεσει με την 6η καθως θα ανοιγει λιγοτερο το γκαζι (τοχω κανει στο VFR με πολυ καλα αποτελεσματα).

Σκοπευω να κανω ενα δευτερο test drive προς το τελος του Μαη και μαλιστα back-to-back με ΚΤΜ 1050 για να τα δω συγκριτικα και ειδικα τους κινητηρες τους.
 

πυξιδας990

Μέλος
Περιοχή
Λεωνιδιο Τσακωνιας
Όνομα
μανωλης
Μοτό
aprilia DORSODURO RED
για οσους εχουν ερθει λεωνιδιο...
τελευταια στροφη δεξια-αποχαιρετουμε τη θαλασσα-
ερχομαστε με 5η γοργα-γοργα-
πριν την στροφη κατεβασμα 2 καρφωτες στυλ-
ξαπλωμα-
και τερμα γκαζι εξοδο-
αφρικα απλως βγηκε Γιωργη

και οπως ειπε ενας φιλος-την Live αισθηση δεν την αποτυπωνει χαρτι
 

dan

lone wolf
Περιοχή
Ιωάννινα
Όνομα
Θανάσης
Μοτό
F 800 GS
Z 50 J
Λοιπόν το οδήγησα σήμερα σε test drive. Ήταν το απλό όχι DCT. Από κοντά μου άρεσε περισσότερο απ ότι στις φωτογραφίες.
Είναι μαζεμένο λεπτό και μόλις καβάλησα ένιωσα σαν στο F800 μου. 'Άψογη θέση οδήγησης όλα εκεί που πρέπει κλασσικά Honda δηλαδή.
Μίζα και μπάσος ήχος φτιαχτικός. Βάζω πρώτη ξεκινάω και άχχχ τι γλυκό (!!) κιβώτιο που έχει. Δεν την φτάνει κανένας στα κιβώτια.
Από την άλλη όμως μου φάνηκε ασαφές δεν ένιωθα το κούμπωμα της ταχύτητας. Επιταχύνει δυνατά η ροπή είναι απολαυστική αλλά ψηλά κρεμάει γρήγορα.Φρένα τίποτε το ιδιαίτερο αρκετά καλά. Αναρτήσεις καλές αλλά το πίσω μου φάνηκε λίγο ξερό (σαν το 800 μου) παρόλο
που έχει μοχλικό (το 800 δεν έχει). Έφαγα φρίκη με το σφύριγμα τις καδένας. Παρατηρώντας από κοντά είδα σκουριές σε βίδες και στον αισθητήρα λάμδα στην εξάτμιση. Χμμμμμμμ !
Γενικά μου άρεσε πάρα πολύ , έχει ελαφριά αίσθηση , μπόλικη ροπή χαμηλά και στο χώμα θα είναι απόλαυση. Γνώμη μου ότι είναι πολύ κοντά στα F800 , tiger xc αλλά όχι σε ΚΤΜ. Σε σύγκριση με το F800 μου άρεσε περισσότερο ο τρόπος που αποδίδει ο κινητήρας του Άφρικα την ροπή του δηλαδή με την χαρακτηριστική "αρρυθμία" των 270 μοιρών παράλληλων και με την ελάχιστη καθυστέρηση στο ανεβοκατέβασμα των στροφών.
Αυτό το κάνει πιο εύκολο σε δύσκολες χωματοκαταστάσεις , το F800 με τις 360 μοίρες είναι πιο νευρικό.
Φεύγοντας με το F800 δεν μου φάνηκε (ευτυχώς !) ότι καβάλησα ματρακά !
Τώρα άν θα το αγόραζα ; Δύσκολη ερώτηση. Μου άρεσε η αίσθηση αλλά από εμφάνιση προτιμώ την μπέμπα. Σίγουρα όμως για την χρήση που κάνω θα ήταν άψογη. ΑΛΛΑ τα λεφτά που ζητάει δεν δικαιολογούνται , δεν είναι τόσο ανώτερη του ανταγωνισμού. Κρίμα.
 
Τελευταία επεξεργασία:

STELTH

Μέλος
Περιοχή
ΧΙΟΣ-ΑΘΗΝΑ-ΜΥΤΙΛΗΝΗ
Όνομα
ΣΤΕΛΙΟΣ
Μοτό
GS 1200 ADV DOHC
TRICITY 125 YAMAHA

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
Και νομιζω οτι βλεπω και ενα απλο (οχι RR σαν το μουρατεκ) στην 7η θεση.

Παντου διαβαζω παντως οτι το μηχανακι ειναι φανταστικο στο χωμα, καποιοι τεστερ λενε οτι ειναι καλυτερο και απο το 1190R.
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Και νομιζω οτι βλεπω και ενα απλο (οχι RR σαν το μουρατεκ) στην 7η θεση.

Παντου διαβαζω παντως οτι το μηχανακι ειναι φανταστικο στο χωμα, καποιοι τεστερ λενε οτι ειναι καλυτερο και απο το 1190R.
Kαλά μην τρελαθούμε κιόλας.....
Είπαμε ;)
 
Top Bottom