παμε.
το ειχαμε στο οδοιπορικο σαν test drive.στην αρχη το απλο.
το πηρα σε μια φαση που δεν ειχε κινηση και εκ των προτερων θα γινοταν μια μεγαλυτερη βολτα(διοργανωση βυσμα χοχο).
πολυ καλο ζυγισμα.σε μια δεξια εκανα ορθιος τον ιησου και εστριβε πολυ ωραια.μπετον δεν ειναι,εχει ελαστικοτητες και σιγουρα θελει σφιξιμο για σοβαρη εκδρομη με μωρο και μπαγκαζια.οτι στριβει -στριβει.μασπιε βρηκαν και εγινε σε πολυ γνωστη διαδρομη αυτο.εχω ταξιδεψει αρκετα με παλιο αφρικα και στο καινουριο σου δινει την αδερφικη ταυτοτητα σε λεπτομερειες οπως το κοιτας και οδηγεις.
ηχος αδιαφορος,λειπει το brutal που λεμε,αλλα ισως και το ζητουμενο να ειναι αυτο στο target grup.
φρενα καλα και προοδευτικα,αγκυρες οχι.
μοτερ χμ.........καλυτερα να εγραφε στα πλαστικα 800,δεν εχει δυναμη,δεν εχει πως να το κανουμε.ειμαι σιγουρος οτι με μπαγκαζια σοβαρα και διπλος θα θελει κατεβασμα,αδιανοητο για 1000αρι.δεν ξερω γιατι το εκανε ετσι,με τοσα ηλεκτρονικα,τι να φοβησει λιγο παραπανω γκαζι..
σελα πολυ καλη πειθει για χιλιομετροφαγο,οπως και του πισω.
το επιτοπιο κοψιμο πολυ καλο επισης
look και ποιοτητα αψογη.ωραιο μηχανακι το βλεπεις και φτιαχνεσαι....
αναμεικτα συναισθηματα ομως.πηρα το 990 αμεσως μετα και του τραβηξα μια λαμπαδα,γιατι του ηρθε μονο του,το αφρικα δεν το εβγαλε ποτε αυτο....ισως αμα βαλω καμια δεκαετια ακομα πανω μου ......
αλλα ρε HONDA αφου εχεις πολυθρονες τα 2 cross,δωστου λιγακι το γαμημενο.........