New Africa, prototype...and true adventure...As Honda says...

lmb990

Μέλος
Περιοχή
ΑΘΗΝΑ
Όνομα
ΛΑΜΠΡΟΣ
Μοτό
YAMAHA TENERE 700
συμβουλη προς XLGeorge: τα KTM εχουν χαρακτηρα... τι θελω να πω??

ψαχνεις για KTM... και εκθειαζεις το αφρικα...
αν παρεις KTM και το μαθει δεν ξερεις τι εχεις να τραβηξεις.... δεν θα παιρνει μπρος απο αντιδραση...
:woot::woot::woot:
 

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
Kαλά μην τρελαθούμε κιόλας.....
Ριξτε μια ματια εδω, στο advrider.com:
http://advrider.com/index.php?threads/africa-twin-u-s-press-intro-test-ride.1144478/

Αντιγραφω απο τα ποστ 41 και 43:

Thanks Scotty, that was the best review I have seen yet, especially regarding the DCT function.
Assuming you have put some miles on the KTM's 990's & 1190's, how does this compare on & off road?

1190, while narrower feeling than GS1200, seem bulky and top heavy (perception).
The AT feels a bit shorter in length (although it's 1/2" longer) than 990 partly due to the steering radius being tighter on AT.
AT comparable to 990 off road but handles better in tight stuff and feels more sturdy.

Εχοντας καβαλησει στατικα το 1190R, η απαντηση οτι το αισθανεται συγκριτικα με το Αφρικα "ογκωδες και ψηλοβαρο" ειναι ακριβως και η δικη μου αισθηση. Και αφηνω εξω το υψος σελας :mad: Το Αφρικα εχει παρομοια αισθηση με το 990 απο μεγεθος και ελαφροτητα, και ο τυπος λεει οτι ειναι καλυτερο σε κλειστα κοματια λογω ακτινας στροφης. Προσωπικα νομιζω οτι ο κοινος θνητος θα παει καλυτερα τα Αφρικα/990 σε απαιτητικο χωμα απο το 1190R, οι πρωταθληματικοι εντουραδες αναποδα.

Εχει πολυ πραμα αυτο το αμερικανικο νημα, και υπαρχει συνδεσμος στο λεπτομερες τεστ.
 
Τελευταία επεξεργασία:

christof40

Μέλος
Όνομα
χριστοφορος
Μοτό
cbr r1 gsxr το γνωστο ninja
ο αλλος εβαλε κουστουμι και μπροστινο απο ktm 990 σε transalp 650,λες σε λιγο καιρο να δουμε αφρικα χιλιαρια με κουστουμια 990 και το αντιστροφο?:laugh::laugh:
 
Reactions: yns

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Ριξτε μια ματια εδω, στο advrider.com:
http://advrider.com/index.php?threads/africa-twin-u-s-press-intro-test-ride.1144478/

Αντιγραφω απο τα ποστ 41 και 43:

Thanks Scotty, that was the best review I have seen yet, especially regarding the DCT function.
Assuming you have put some miles on the KTM's 990's & 1190's, how does this compare on & off road?

1190, while narrower feeling than GS1200, seem bulky and top heavy (perception).
The AT feels a bit shorter in length (although it's 1/2" longer) than 990 partly due to the steering radius being tighter on AT.
AT comparable to 990 off road but handles better in tight stuff and feels more sturdy.

Εχοντας καβαλησει στατικα το 1190R, η απαντηση οτι το αισθανεται συγκριτικα με το Αφρικα "ογκωδες και ψηλοβαρο" ειναι ακριβως και η δικη μου αισθηση. Και αφηνω εξω το υψος σελας :mad: Το Αφρικα εχει παρομοια αισθηση με το 990 απο μεγεθος και ελαφροτητα, και ο τυπος λεει οτι ειναι καλυτερο σε κλειστα κοματια λογω ακτινας στροφης. Προσωπικα νομιζω οτι ο κοινος θνητος θα παει καλυτερα τα Αφρικα/990 σε απαιτητικο χωμα απο το 1190R, οι πρωταθληματικοι εντουραδες αναποδα.

Εχει πολυ πραμα αυτο το αμερικανικο νημα, και υπαρχει συνδεσμος στο λεπτομερες τεστ.
Γιωργη, δεν ακουω κανεναν...
Να το πω πιο σωστα;
Δε διαβαζω τπτ.... Σε φορα κλπ δεν το συζητω, αστο. Απο περιοδικα, αλλα γραφουν κι αλλα λενε κατ ιδιαν! Ειδικα για το αφρικα εχω 2 υποψη μου που μου ειπαν την αποψη τους ιδιωτικα, αλλα εγραψαν αλλιως στα μεσα που εχουν η δουλευουν. Ο νοων, νοειτω.
Προσοχη, δε μηδενιζω το Αφρικα!
Με εκαναν βολτα και μου αρεσε πολυ σε καποιους τομεις, αλλα και υπηρχαν σημεια που δε μου αρεσαν, ειδικα στα 16 χηνοπουλα. Στα 12,5 θα τα δικαιολογουσα.
Σωληνακια υψηλης εχει;
Υδραυλικο συμπλεκτη εχει; (μην αρχισετε με τα πλεονεκτηματα..., για 16 χιλιαρικα μιλαω...)
Πατακια της προκοπής γιαα χωμα εχει;
Πειραζοντας την προφορτιση πισω, αλλαζει κατι ή ειναι διακοσμητική?
Το μπροστινο φτερο το δοκιμασε καποιος σε λασπη;
Εχει οδηγησει κανεις το μηχανακι 2 καβαλο και φορτωμενο για ταξιδι; Τι εγραψε/ειπε;

Οκ , κερδισε σε ενα δυσκολο τεραιν , σε εναν απαιτητικο αγωνα και ναι! Ειναι σουπερ στο χωμα, με μερικες βελτιωσεις για να αντεχει....Ειναι επισης πιο ευκολο απο 990 και παει πιο γρηγορα με το μεσο αναβατη. Μεχρι εκει.

Ειναι συγκριση το 990; μηχανη με 15 χρονια στην πλατη και με αλλον προσανατολισμο;
Αυτο μπαινει διπλα στο 1050 και στα F800 , ετσι οπως πλασαριστηκε. Αλλα με τιμη 1190.....
Για να το δουμε συνολικα και τα λεμε;)
Το μεγαλο του πλεονεκτημα ειναι το DCT. ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ ΠΡΑΓΜΑΤΙ!


ΥΓ: σε οσους αρεσουν τα συρματα για αμπραγιαζ, δε θα διαφωνησω. Ο καθενας οτι θελει, αυτο ειναι υποκειμενικο. Τα αλλα που εγραψα, ειμαι ετοιμος να τα κουβεντιασω :)
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Είδαμε πολλά στην Ιταλία και Γαλλία. ......παντως.
Πιο πολλά gs βέβαια, αλλά αρκετά africa.
Στην Ευρώπη θα πουλήσει καλά νομίζω.
 
Όνομα
Γιάννης Π.
Μοτό
GS 1200
Ριξτε μια ματια εδω, στο advrider.com:
http://advrider.com/index.php?threads/africa-twin-u-s-press-intro-test-ride.1144478/

Αντιγραφω απο τα ποστ 41 και 43:

Thanks Scotty, that was the best review I have seen yet, especially regarding the DCT function.
Assuming you have put some miles on the KTM's 990's & 1190's, how does this compare on & off road?

1190, while narrower feeling than GS1200, seem bulky and top heavy (perception).
The AT feels a bit shorter in length (although it's 1/2" longer) than 990 partly due to the steering radius being tighter on AT.
AT comparable to 990 off road but handles better in tight stuff and feels more sturdy.

Εχοντας καβαλησει στατικα το 1190R, η απαντηση οτι το αισθανεται συγκριτικα με το Αφρικα "ογκωδες και ψηλοβαρο" ειναι ακριβως και η δικη μου αισθηση. Και αφηνω εξω το υψος σελας :mad: Το Αφρικα εχει παρομοια αισθηση με το 990 απο μεγεθος και ελαφροτητα, και ο τυπος λεει οτι ειναι καλυτερο σε κλειστα κοματια λογω ακτινας στροφης. Προσωπικα νομιζω οτι ο κοινος θνητος θα παει καλυτερα τα Αφρικα/990 σε απαιτητικο χωμα απο το 1190R, οι πρωταθληματικοι εντουραδες αναποδα.

Εχει πολυ πραμα αυτο το αμερικανικο νημα, και υπαρχει συνδεσμος στο λεπτομερες τεστ.
Τώρα εσύ είσαι και βαμένος Χοντάκιας όμως.....οπότε Γιώργο πάλι Χόντα θα αγόραζες......;):)
 

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
Τώρα εσύ είσαι και βαμένος Χοντάκιας όμως.....οπότε Γιώργο πάλι Χόντα θα αγόραζες......;):)
Γιαννη, ειμαι βαμενος Γιαπωνεζακιας γιατι ιεραρχω πολυ ψηλα αξιοπιστια και απροβληματιστη χρηση χωρις ν'ασχολουμαι και πολυ - απο σερβις κλπ - με τα μηχανακια μου. Και περιμενα, οπως πολλοι αλλοι, τους Γιαπωνεζους να βγαλουν σοβαρο δικυλινδρο on-Off μηχανακι αρκετα χρονια μιας και τα μηχανακι που εχω κανουν αυτα που θελω (το XTZ660 ειναι μονοκυλινδρο, το XTZ1200 βαρυδι και το XTourer βαρυδι ON-off). Η Χονδα μας εκανε τελικα τη χαρη με το CRF1000 και το ..κοιταμε στα δοντια γιατι δεν εχει 100 αλογα τροχο (και εμου συμπεριλαμβανομενου). Οσο για το τι θα αγορασω, θα δειξει.
 
Τελευταία επεξεργασία:

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
Γιωργη, δεν ακουω κανεναν...
...
Θοδωρη, αλλα εγραψα και αλλου το πηγες, θα απαντησω στα ερωτηματα που θετεις και στο αν ειναι σημαντικο να τεθουν κατα τη γνωμη μου οταν βρω χρονο, καθως ειμαι πηγμενος προς το παρον.
 

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l
Σωληνακια υψηλης εχει;
Υδραυλικο συμπλεκτη εχει; (μην αρχισετε με τα πλεονεκτηματα..., για 16 χιλιαρικα μιλαω...)
Πατακια της προκοπής γιαα χωμα εχει;
Πειραζοντας την προφορτιση πισω, αλλαζει κατι ή ειναι διακοσμητική?
Το μπροστινο φτερο το δοκιμασε καποιος σε λασπη;
Εχει οδηγησει κανεις το μηχανακι 2 καβαλο και φορτωμενο για ταξιδι; Τι εγραψε/ειπε;


ΥΓ: σε οσους αρεσουν τα συρματα για αμπραγιαζ, δε θα διαφωνησω. Ο καθενας οτι θελει, αυτο ειναι υποκειμενικο. Τα αλλα που εγραψα, ειμαι ετοιμος να τα κουβεντιασω :)
Σωληνακια υψηλης δεν εχει πραγματι Αλλα ολοι οσους ακουσα και διαβασα που το δοκιμασαν ειπαν οτι εχει απο καλα εως και παρα πολυ καλα φρενα Ναι τα σωληνακια μετα απο μερικα χρονια χρησης θα πρεπει να αντικατασταθουν οποτε ναι μιλαμε για ενα επιπλεον κοστος
Και για να ξεδιαλυνουμε λιγο τα πραγματα τα σωληνακια υψηλης δεν προσθετουν σε δυναμη φρεναρισματος οπως πολλοι πιστευουν Μονο καλυτερη αισθηση φρεναρισματος προσθετουν και αυτο μονο σε οριακα φρεναρισματα

Υδραυλικο συμπλεκτη δεν εχει Και πραγματι (Να μην αρχισω τωρα με τα πλεονεκτηματα της ντιζας...:D)

Πατακια της προκοπής για χωμα μια χαρα εχει! Αρκουντος φαρδια και οδοντωτα Και απ' οτι βλεπω και με λαστιχο για την ασφαλτο που αφαιρειται βεβαιως

Η προφορτιση σε οποιοδηποτε μηχανακι και σε οποιοδηποτε αμορτισερ δουλευει Δεν γινεται αλλιως Η φυσικη το λεει ;) Τωρα το οτι προφορτιζουμε ενα (οποιοδηποτε) ελατηριο αυτο δεν σημαινει οτι θα το κανει και καταλληλο για το βαρος μας Γιατι η σκληροτητα του καθε ελατηριου εξαρταται απο τα κατασκευαστικα χαρακτηριστικα του και σε καμια περιπτωση απο το ποσο θα το προφορτισουμε Μπορει ομως να το κανει να μην συμπιεζεται με το βαρος μας
Αρα θεωρω οτι κατα λαθος εγραψες για την προφορτιση και μαλλον εννοουσες την αποσβεση επαναφορας ή/και συμπιεσης Για τις οποιες αποσβεσεις στο africa φυσικα δεν εχω αποψη

Ολα τα μπροστινα φτερα αργα η το συνηθεστερο γρηγορα μπουκωνουν απο την λασπη με τα γνωστα σε ολους αποτελεσματα Πως μπορει του αφρικα να ειναι η εξαιρεση; Το αν θα μπλοκαρει τελικα ο τροχος σε Χ μετρα ή σε Χ*2 μετρα λασπης μικρη σημασια εχει οταν προκειται να οδηγησει καποιος για χλμ σε λασπωμενο χωμα
Το μλονο κατασκευαστικο φαουλ εδω της χοντα ειναι οτι δεν υπαρχουν ετοιμες τρυπες στην κατω τιμονοπλακα ωστε να βιδωσει καποιος ενα ψηλο φτερο Αλλα και αυτο νομιζω λυνεται ευκολα με λιγο ψαξιμο απο καποιον πατεντιαρη

Το φορτωμα ειναι κατι σχετικο και διαφερει απο αναβατη σε αναβατη Για αλλον φορτωνω σημαινει βολευω τα παντα + την κιθαρα + το κλουβι με το καναρινι + και την γιαγια ακομα αμα λαχει, και για αλλον περνω δυο σωβρακα σε μια τσαντουλα και εφυγα Εγω παντως τεινω προς την δευτερη περιπτωση
Αν και ιδια αποψηδεν εχω, φιλος που το οδηγησε δικαβαλο αλλα εκατσε και σαν συνεπιβατης μονο τα καλυτερα ειχε να πει
 

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
Σωληνακια υψηλης δεν εχει πραγματι Αλλα ολοι οσους ακουσα και διαβασα που το δοκιμασαν ειπαν οτι εχει απο καλα εως και παρα πολυ καλα φρενα Ναι τα σωληνακια μετα απο μερικα χρονια χρησης θα πρεπει να αντικατασταθουν οποτε ναι μιλαμε για ενα επιπλεον κοστος
Και για να ξεδιαλυνουμε λιγο τα πραγματα τα σωληνακια υψηλης δεν προσθετουν σε δυναμη φρεναρισματος οπως πολλοι πιστευουν Μονο καλυτερη αισθηση φρεναρισματος προσθετουν και αυτο μονο σε οριακα φρεναρισματα

Υδραυλικο συμπλεκτη δεν εχει Και πραγματι (Να μην αρχισω τωρα με τα πλεονεκτηματα της ντιζας...:D)

Πατακια της προκοπής για χωμα μια χαρα εχει! Αρκουντος φαρδια και οδοντωτα Και απ' οτι βλεπω και με λαστιχο για την ασφαλτο που αφαιρειται βεβαιως

Η προφορτιση σε οποιοδηποτε μηχανακι και σε οποιοδηποτε αμορτισερ δουλευει Δεν γινεται αλλιως Η φυσικη το λεει ;) Τωρα το οτι προφορτιζουμε ενα (οποιοδηποτε) ελατηριο αυτο δεν σημαινει οτι θα το κανει και καταλληλο για το βαρος μας Γιατι η σκληροτητα του καθε ελατηριου εξαρταται απο τα κατασκευαστικα χαρακτηριστικα του και σε καμια περιπτωση απο το ποσο θα το προφορτισουμε Μπορει ομως να το κανει να μην συμπιεζεται με το βαρος μας
Αρα θεωρω οτι κατα λαθος εγραψες για την προφορτιση και μαλλον εννοουσες την αποσβεση επαναφορας ή/και συμπιεσης Για τις οποιες αποσβεσεις στο africa φυσικα δεν εχω αποψη

Ολα τα μπροστινα φτερα αργα η το συνηθεστερο γρηγορα μπουκωνουν απο την λασπη με τα γνωστα σε ολους αποτελεσματα Πως μπορει του αφρικα να ειναι η εξαιρεση; Το αν θα μπλοκαρει τελικα ο τροχος σε Χ μετρα ή σε Χ*2 μετρα λασπης μικρη σημασια εχει οταν προκειται να οδηγησει καποιος για χλμ σε λασπωμενο χωμα
Το μλονο κατασκευαστικο φαουλ εδω της χοντα ειναι οτι δεν υπαρχουν ετοιμες τρυπες στην κατω τιμονοπλακα ωστε να βιδωσει καποιος ενα ψηλο φτερο Αλλα και αυτο νομιζω λυνεται ευκολα με λιγο ψαξιμο απο καποιον πατεντιαρη

Το φορτωμα ειναι κατι σχετικο και διαφερει απο αναβατη σε αναβατη Για αλλον φορτωνω σημαινει βολευω τα παντα + την κιθαρα + το κλουβι με το καναρινι + και την γιαγια ακομα αμα λαχει, και για αλλον περνω δυο σωβρακα σε μια τσαντουλα και εφυγα Εγω παντως τεινω προς την δευτερη περιπτωση
Αν και ιδια αποψηδεν εχω, φιλος που το οδηγησε δικαβαλο αλλα εκατσε και σαν συνεπιβατης μονο τα καλυτερα ειχε να πει
Konkost, ηθελα να γραψω ακριβως αυτα, με εβγαλες απο τον κοπο, θαθελα απλα να προσθεσω δυο πραγματακια. Τα πατακια ειναι νομιζω ok αλλα οποιος θελει φαρδυτερα δινει 100 ευρω και βαζει motech, mouratech, κλπ. Το ιδιο και για τα σωληνακια, στο VFR με μη μεταλλικα σωληνακια εχω φρενα αγκυρες (μετα απο 12 χρονια / 85Κ χμ), στο 990 που εχει μεταλλικα οταν δοκιμασα να φρεναρω απο τα 190χμω τα ειδα ολα. Και αν θελει κανεις μεταλλικα για καλυτερη οριακη αισθηση, παλι για 100 ευρα μιλαμε. Τωρα για το δικαβαλο/φορτωμενο, αν ο Θοδωρης εννοει την δυναμη, σαφως και δεν εχει για να ταξιδευει με 200χμω αλλα ειμαι σιγουρος οτι θα ταξιδεψει ανετα με 160-170χμω. Και κατι σχετικα με την τιμη: το μηχανακι στην Ελλαδα εχει 14700€ το μονοχρωμο, 16000+€ εχει το τριχρωμο DCT. Η τιμη ειναι και παλι ψηλη αλλα πιστευω οτι ο σακαρακης θα ριξει την τιμη κανενα χιλιαρικο του χρονου. Στην Ευρωπη που κανει 13000€ το μονοχρωμο, το μηχανακι πουλαει πολυ.


Η ουσια ομως των οσων εγραψα πριν ειναι αλλη. Απο παρα πολλα που εχω διαβασει εδω κι'εκει, πολλοι λενε οτι το μηχανακι ειναι το καλυτερο μεγαλο on-Off στο χωμα, καλυτερο απο τα GS1200/ΚΤΜ1190 και παρομοιο με το 990. Η τιμη του στη Ελλαδα ειναι φυσικα αλμυρη, τοχουμε ματαξαναπει.
 

Mister Jim

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Δημήτρης
Μοτό
R1200GS
Το ιδιο και για τα σωληνακια, στο VFR με μη μεταλλικα σωληνακια εχω φρενα αγκυρες (μετα απο 12 χρονια / 85Κ χμ), στο 990 που εχει μεταλλικα οταν δοκιμασα να φρεναρω απο τα 190χμω τα ειδα ολα.
Με όλο το σεβασμό.
Νομίζω ότι η σύγκριση είναι ατυχείς.
 

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
Με όλο το σεβασμό.
Νομίζω ότι η σύγκριση είναι ατυχείς.
Δημητρη, δεν συγκρινα μηχανακια διαφορετικων κατηγοριων, αυτο που ηθελα να πω ειναι οτι δεν ειναι απαραιτητο ενα μηχανακι να εχει σωληνακια υψηλης για να εχει καλα φρενα. Πολλα γιαπωνεζικα μηχανακια εχουν πολυ καλα φρενα χωρις μεταλικα σωληνακια.

Οσο για τα 950/990, τα φρενα τους ειναι πολυ καλα για το χωμα γιατι εχουνε σχεδιαστει κυριως γι'αυτο αλλα τα μηχανακια γραφουν πολυ ευκολα πανω απο (πραγματικα) 200χμω και για τετοιες ταχυτητες, που πολλοι κατοχοι τις χρησιμοποιουν, χρειαζονται κατα τη γνωμη μου δυνατοτερα και πιο αμεσα φρενα.
 

kostasdirt

Μέλος
Όνομα
Κώστας
Μοτό
KTM Adventure 1290R
Ριξτε μια ματια εδω, στο advrider.com:
http://advrider.com/index.php?threads/africa-twin-u-s-press-intro-test-ride.1144478/

Αντιγραφω απο τα ποστ 41 και 43:

Thanks Scotty, that was the best review I have seen yet, especially regarding the DCT function.
Assuming you have put some miles on the KTM's 990's & 1190's, how does this compare on & off road?

1190, while narrower feeling than GS1200, seem bulky and top heavy (perception).
The AT feels a bit shorter in length (although it's 1/2" longer) than 990 partly due to the steering radius being tighter on AT.
AT comparable to 990 off road but handles better in tight stuff and feels more sturdy.

Εχοντας καβαλησει στατικα το 1190R, η απαντηση οτι το αισθανεται συγκριτικα με το Αφρικα "ογκωδες και ψηλοβαρο" ειναι ακριβως και η δικη μου αισθηση. Και αφηνω εξω το υψος σελας :mad: Το Αφρικα εχει παρομοια αισθηση με το 990 απο μεγεθος και ελαφροτητα, και ο τυπος λεει οτι ειναι καλυτερο σε κλειστα κοματια λογω ακτινας στροφης. Προσωπικα νομιζω οτι ο κοινος θνητος θα παει καλυτερα τα Αφρικα/990 σε απαιτητικο χωμα απο το 1190R, οι πρωταθληματικοι εντουραδες αναποδα.

Εχει πολυ πραμα αυτο το αμερικανικο νημα, και υπαρχει συνδεσμος στο λεπτομερες τεστ.
Τελικά αναφέρονται στο KTM 1190s η στο R??
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Φιλοι μου αγαπητοι @konkost. & @XLGeorge , καλα τα λετε αλλα κι εγω παλι καλα τα ειπα.
Διευκρινιζω:
1. Τα σωληνακια τα μεταλλικα σαφως δινουν καλυτερη αισθηση κι οχι δυναμη. Ο ανταγωνισμος τα εχει ομως.....
2. Τα ελατηρια κανουν αυτο που λεει ο Κωστας, αλλα για να υπαρχει αποτελεσμα και να για να μην ειναι οι ρυθμισεις μονο για την εμφανιση, πρεπει να εχει το ελατηριο τα καταλληλα χαρακτηριστικα. Πρεπει οταν παρει η μηχανη 30 κιλα φορτωμα πισω απο τον αξονα του πισω τροχου, να ρυθμισεις ετσι ωστε να εχεις τιμονι....Αυτο συμβαινει οταν πας μια εβδομαδα ταξιδι με σκηνες κλπ κι ας αφησεις το καναρινι και την πεθερα σπιτι. Στη νεα Αφρικα δε γινεται αυτο, τσεκαρισμενο. Το δικαβαλο δεν ενοχλει γιατι ο συναναβατης καθεται μεσα στο μεταξονιο ;)
Οπως βλεπεις Γιωργη δεν αναφερομαι στην ιπποδυναμη. Στο στησιμο αναφερομαι.
3. Τα πατακια..... Μαλλον δεν λαμβανετε υποψη σσς τα μαμα πατακια της ΚΤΜ και του LC ADVENTURE
4. Φτερο.....Μαλλον ακομα δεν εχετε πειστει οτι το καλυτερο εμπρος φτερο ανηκει στα GS εδω και 12 χρονια! Ποτε δε μπουκωνει οτι κι αν γινει. Δεν το λεω εγω που βλεπω λασπη και κοβω λασπη, αλλοι με περγαμηνες το λενε.... Βεβαια ειδατε κι εσεις το Δεκεμβρη οτι δε μασανε τα φτερα μας, αλλα το ξεχνατε.
4. Παμε τωρα στο συνολο....
Τα 14700 τα ξεχναμε, γιατι υπαρχει το DCT στην εξισωση! Οποιος δεν το επιλεξει θα κανει μεγα σφαλμα! Εκει ειναι το μελλον!
Και ναι, αν ειχε 13-14000 με ολα μεσα η κριτικη θα ηταν αλλιως. Καποιος που το παιρνει τοσα, δεν τον αφορουν οσα γραφω.
Αλλα στα 16500 αν βαλουμε+2000 για να ερθει εκει που πρεπει (πατακια, πισω αναρτηση, διπλο σταντ, μεταλλικα σωληνακια, και καμια βαλιτσα) φτανει σε τιμες ΚΤΜ 1190 και GS LC.Απεναντι σ αυτο τον ανταγωνισμο, χανει απο τα αποδυτηρια.... Πως να το κανουμε;
Ακομα κι αν ειναι καλυτερο στο χωμα, που προσωπικα δε θα με ενοιαζε καθολου! Και δεν το πιστευω κιολας.
Αλλα αυτο ειναι αλλη κουβεντα, ας μην επεκταθουμε.
Στην τελικη τα χωματινα χλμ ακομα και του πιο χωματερου, δεν ξεπερνανε το 10% των συνολικων του χλμ. Θελετε το 20%? Μεχρι εκει.....
Μιλαμε για on off παντα κι οχι για μοτο που πανε σε τρειλερ μεχρι να βρουν χωμα, ετσι;
 
Top Bottom