New Africa, prototype...and true adventure...As Honda says...

Mister Jim

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Δημήτρης
Μοτό
R1200GS
Είναι βέβαιο ότι ήταν γραφτώ, ο τύπος θα είχε ατύχημα στην συνέχεια της ημέρας.
Το ηλεκτρονικό σύστημα το κατάλαβε και αρνήθηκε να τον μεταφέρει στον τόπο του ατυχήματος.

Αλλά τι να πει κανείς άμα υπάρχει προκατάληψη όλα στραβά φαίνονται.

Υ.Γ. Μήπως όλοι όσοι έχουμε άλλο από Honda αρχίζουμε να μοιάζουμε με του βαραντεράκιδες εν έτη 2005 - 2006 όταν πρώτο βγήκε το R1200GS
 

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
Ωραίο βίντεο Γιώργη, είναι από τα ειλικρινέστερα και "αληθινά" βίντεο που έχω δει, ιδιαίτερα αφού είναι και Promotion βίντεο! Όλα σε πραγματική διάσταση!
Eλα βρε ΣΤΦ.
Κι ο Γιώργος ,και όλοι μας ,βλέπουμε πως είναι ένα Promotion βίντεο.
Οπως κ τόσα άλλα ,όλων των εταιριών.
Αυτό δεν αποτελεί όμως απαγόρευση να αρέσει σε κάποιους ,κ σε μένα ,αφού έχει ωραίο σενάριο ,είναι καλογυρισμένο ,κι έχει κ όμορφες off-road σκηνές.
Το σίγουρο πάντως είναι ,οτι ο Γιώργος δεν το ανέβασε για να πείσει κάποιους να πάρουν το Αφρικα. :p
 

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
Εκανα ενα δευτερο πιο εκτεταμενο τεστ του Αφρικα χθες για 2 ωρες και 15', αυτη τη φορα το DCT μοντελο, σε καθε ειδους δρομο. Εκανα συνολικα σχεδον 100 μιλια / 150 χιλιομετρα, τη μεγιστη πλειοψηφια δικαβαλος εκτος απο ενα δυσκολουτσικο χωματινο κομματι οπου πηγα μονος για να δω το μηχανακι στο χωμα. Θα ανεβασω μια μικρη αναφορα συντομα.


Αλλα να πω οτι υπαρχει λιστα αναμονης για αγορα στο Νησι, παραγγελια αυτη την βδομαδα και το παιρνει κανεις τελος Σεπτεμβρη / αρχες Οκτωβρη, παραγγελια τελος Ιουλη / αρχες Αυγουστου και το παιρνει κανεις τελος Νοεμβρη. Η Honda UK ειχε προβλεψει να πουλησει 500 κομματια μεσα στο 2016 και εχει ηδη δωσει 750 στο πρωτο μισο της χρονιας. Και η τιμη του στο Νησι ειναι 10500GBP για το manual με ABS, δηλ. €12600 και για οποιοδηποτε χρωμα :cool: - αρχικα ζηταγανε £300/€360 επιπλεον για τα tricolor και rally red αλλα τωρα δινουνε ολα τα χρωματα στη βασικη τιμη. Στην Ιταλια το βασικο μοντελο εχει €12800 και στην Γαλλια €13000 - Σακαρακη ακους??? :rolleyes:
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Eλα βρε ΣΤΦ.
Κι ο Γιώργος ,και όλοι μας ,βλέπουμε πως είναι ένα Promotion βίντεο.
Οπως κ τόσα άλλα ,όλων των εταιριών.
Αυτό δεν αποτελεί όμως απαγόρευση να αρέσει σε κάποιους ,κ σε μένα ,αφού έχει ωραίο σενάριο ,είναι καλογυρισμένο ,κι έχει κ όμορφες off-road σκηνές.
Το σίγουρο πάντως είναι ,οτι ο Γιώργος δεν το ανέβασε για να πείσει κάποιους να πάρουν το Αφρικα. :p
Βρε 'συ, είπα εγώ κάτι άλλο! Είπα πως και εμένα με άρεσε πολύ το βίντεο! :friendship:
 

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
Εκανα ενα δευτερο πιο εκτεταμενο τεστ του Αφρικα χθες για 2 ωρες και 15', αυτη τη φορα το DCT μοντελο, σε καθε ειδους δρομο. Εκανα συνολικα σχεδον 100 μιλια / 150 χιλιομετρα, τη μεγιστη πλειοψηφια δικαβαλος εκτος απο ενα δυσκολουτσικο χωματινο κομματι οπου πηγα μονος για να δω το μηχανακι στο χωμα. Θα ανεβασω μια μικρη αναφορα συντομα.
Να πω δυο λογια για το DCT για το οποιο εχουνε γραψει πολυ καλα λογια οι δοκιμαστες αλλα και καποιοι συμφορουμιτες. Ειχα οδηγησει εκτεταμενα το DCT πρωτης γενιας στο Crosstourer και εχω γραψει εντυπωσεις εδω:
http://www.advride.gr/threads/Μιά-μέρα-και-250χμ-με-το-honda-crosstourer-1200.4551/
Εκεινο το DCT ειχε μονο δυο προγραμματα, νορμαλ/οικονομικο D και σπορ S και δεν ειχε full manual mode, τα flaps ανεβοκατεβασματος ταχυτητων χρησιμοποιουνταν σε συνδυασμο με τα δυο προγραμματα (οπως και στο συστημα DSG των VW/Audi). Στο DCT 2ης γενιας που φορανε τωρα ολα τα αλλα μηχανακια της Χονδα υπαρχει και full manual mode.

Το Αφρικα φοραει το εξελιγμενο ειδικα γι'αυτο DCT 3ης γενιας το οποιο εχει τρια sport modes S1, S2 και S3 και ειναι πιο "εξυπνο" απο πλευρας λογισμικου διαχειρησης. Την πρωτη μιση ωρα και παραπανω της δοκιμης δοκιμασα μονο τα modes του DCT, αποφευγοντας παρεμβαση με το χερι/flaps. Το D mode ειναι ακριβως το ιδιο οπως στο Crosstourer, δηλ. μονο για "γιαγιαδες" ή "ταξιτζηδες", δηλ. υπερ-υπερβολικα συντηρητικο. Για μενα και τον τροπο που οδηγω, ακομα και στο "cool/οικονομικο" mode μου προς/απο τη δουλεια, ειναι ουσιαστικα αχρηστο. Το S1 ειναι λιγο καλυτερο και θα το εβαζα οταν κανω commuting, οταν ταξιδευω χαλαρα κλπ. Τα προγραμματα S2 και S3 ..are more like it με το S3 αρκετα σπορτιβικο. Αλλα ενω προσπαθησα να μην επεμβω με τις ταχυτητες, αυτο ητανε ουσιαστικα αδυνατο. Ειναι μερικες αποφασεις που παιρνει το DCT που ειναι διαφορετικες απ'αυτο που θαθελα εγω την συγκεκριμενη στιγμη και ετσι αρχισα παλι να παιζω και λιγο με τα flaps σε συνδυασμο με τα προγραμματα S2 και S3.

Μετα απο περιπου 40 λεπτα με τα S2 και S3, βαρεθηκα ναχω το νου μου αν το DCT θα κανει το σωστο για τα δικα μου γουστα και τον τροπο οδηγησης και για την υπολοιπη διαρκεια της δοκιμης (αλλη μιαμιση ωρα), χρησιμοποιησα το μηχανακι σε full manual mode. Υπαρχει ενα κουμπακι δεξια με ενδειξη R/M (Remove) το οποιο πατας αφου βαλεις καποιο απο τα modes (οταν αναβεις το μηχανακι, εχει νεκρα N / Neutral και μετα το βαζεις σε D, S1, S2, S3) και σβηνει το συγκεκριμενο mode, πηγαινοντας σε full manual.

Το full manual μου αφησε πολυ καλες εντυπωσεις καθως ειναι σαν το μη-DCT αλλα χωρις συμπλεκτη. Στην αρχη εκλεινα το γκαζι για ν'αλλαξω ταχυτητα οπως κανω με συμπλεκτη αλλα ο σωστος τροπος ειναι να κραταει κανεις το γκαζι ανοιχτο και ν'αλλαζει ταχυτητα με τα flaps - τα τελευταια ειναι σε πολυ βολικη θεση στο αριστερο χερι. Κρατωντας το γκαζι ανοιχτο και ανεβαζοντας σχεσεις, το μηχανακι επιταχυνει πολυ smoothly χωρις να χανεται καθολου χρονος στις αλλαγες. Γι'αυτον τον λογο ενα DCT θα ριξει σε ενα μη-DCT σε επιταχυνση απο σταση. Κατι αλλο που μουκανε εντυπωση ειναι οτι αν και σε full manual mode, το DCT προστατευει τον αναβατη και δεν τον αφηνει να κανει λαλακια. Για παραδειγμα, πλησιαζοντας προς φαναρι με 3η, οταν πεφτει η ταχυτητα κατω απο το κατωφλι απο το οποιο ο κινητηρας δεν τραβαει αυτη την ταχυτητα με βαση την κλιση του εδαφους (το συστημα εχει σενσορα/"κλισιομετρο" και το δοκιμασα σε ανηφορα και κατηφορα), τοτε το DCT κατεβαζει απο μονο του. Επισης δοκιμασα να ξεκινησω σχεδον απο σταση με 3η (με 2α το κανει για πλακα) αλλα το DCT δεν με αφηνε να βαλω 3η σε επιπεδο εδαφος με 5χμω ενω με αφηνε σε κατηφορα :)

Το καλο του DCT ειναι οτι δεν μπορεις να σβησεις ποτε το μηχανακι εν κινησει, οτι κι'αν κανει ο αναβατης, και αυτο θα ειναι βοηθημα για λιγοτερο εμπειρους αναβατες σε μανουβρες σε δυσκολες ανηφορες στην ασφαλτο, επιτοπιες στροφες και φυσικα στο χωμα. Απο την αλλη προσθετει καποιο βαρος και τονοιωσα οταν χρειαστηκε να βαλω ποδια κατω σε ενα δυσκολο περασμα στο χωμα. Αλλα ο εμπειρος αναβατης δεν το χρειαζεται και θα τον περιορισει το πως θα ελεγξει την προσφυση με ελαχιστη ταχυτητα στο χωμα, στο πως θα βοηθησει με τον συμπλεκτη να σηκωσει τον μπροστινο τροχο κλπ. Οπως ειπα και πιο πανω, εγω κατεληξα να μη χρησιμοποιω τα προγραμματα και να ανεβοκατεβαζω ταχυτητες μονος μου, οποτε δεν μου χρειαζεται και δεν θελω το επιπλεον βαρος και την πολυπλοκοτητα του.


Συμπερασμα: το αρκετα εξελιγμενο DCT 3ης γενιας του Αφρικα θα καλυψει πολλους αναβατες που δεν εχουν το σαρακι της μονιμης βελιστοποιησης των συνθηκων κινησης τους με τη μηχανη τους και θα βοηθησει τους λιγοτερο εμπειρους αναβατες σε δυσκολες συνθηκες σε ασφαλτο και χωμα. Οι πιο εμπειροι ομως θα μπορεσουν να παρουν το 100% της μηχανης μονο με το manual μοντελο. Ιδιως για τους σοβαρους χωματερους, το manual ειναι must λογω επιπλεον δυνατοτητων στο χωμα, 10 κιλα λιγοτερο βαρος και φυσικα λιγοτερης πολυπλοκοτητας.


EDIT: ας βαλω και κανα μερικες φωτο απο την δοκιμη. Παρεπιπτοντως, το μηχανακι φοραγε μια μαυρη Remus ξεταπωτη και εκανε ωραιο αλλα υπερβολικο θορυβο, μετα απο σχεδον 2.5 ωρες μαζι του ειχα πονοκεφαλο. Γενικα ειμαι κατα των ελευθερων εξατμισεων και ειναι και αντικοινωνικες.

Εδω στο βενζιναδικο μολις το πηρα οπου τουβαλα 5GBP / 4.5 λιτρα βενζινη γιατι δεν ειχε λιγη (ενα μονο "κουτακι"). Εκανα σχεδον 150 χιλιομετρα και λιγο πριν το γυρισω αναβοσβηνε η ρεζερβα, που σημαινει οτι δεν καιει πολυ (και το πιεσα αρκετα).




Εδω διπλα σε ενα Αφρικα RD07 στο Newlands Corner οπου σταματησα για 5λεπτο διαλειμα.




Και εδω στο ιδιο μερος η φωτο που εβαλα και στο "Συμβαινει τωρα", προσεξτε την πολυ ωραια και κομψη Remus (εγω βεβαια θαβαζα τον σιγαστηρα).

 
Τελευταία επεξεργασία:

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
Ας αναφερω και κατι αλλο τωρα που εχω τεσταρει πια εκτεταμενα το μηχανακι. Βρηκα την 1η του αρκετα και την 6η του πολυ μακρια, ειδικα η 6η το αδικει το μηχανακι καθως ειναι καθαρα overdrive. To DCT γραφει στο κοντερ 82χμω με το στροφομετρο στις 8000σαλ (αρχη του κοκκινου) και 122χμω με τη δευτερα. Ειδικα η πρωτη φαινεται αρκετα μακρια αν και λογω ροπης και δυναμης του κινητηρα χαμηλα δεν ειχα θεμα σε "δυσκολα" ξεκινηματα ακομη και δικαβαλος, σε αντιθεση με το Tiger800XC με το οποιο ειχα θεμα δικαβαλος σε ανηφορικα κομματια στο χωμα οταν τοχα παρει. Παντως τοσο μακρια πρωτη ισως να μην "κραταει" το μηχανακι σε αποτομες κατηφορες-γκρεμια, αν και αυτο πρεπει να τεσταριστει.

Εγω παντως θαβαζα ενα δοντι μεγαλυτερο γραναζι πισω σχεδον με το καλημερα, εχει τελικη σχεση 42/16 και νομιζω οτι 43/16 θα του δωσει αυτο που του χρειαζεται. Το λεω αυτο γιατι το VFR VTEC που εχω ειχε τελικη σχεση 43/16 και αφ'οτου την αλλαξα σε 44/16 το μηχανακι μεταμορφωθηκε, και επεσε και η καταναλωση λογω του οτι χρειαζεται λιγοτερο ανοιγμα του γκαζιου με την 6η που "ακουει" πια καλα.


Και ενα τελευταιο: το DCT εχει μακρυτερη 1η κατα 3% και 5η κατα 4% απο το manual και η κοντυτερη 1η του manual ειναι ενας ακομη λογος να προτιμηθει απο τους σοβαρους χωματερους - η 6η ειναι επισης 1% μακρυτερη αλλα η 6η ειναι ηδη πολυ μακρια, δηλ. overdrive, και στο manual. Η μακρυτερη 1η και 5η του DCT ητανε πιθανα και ο λογος που το manual μου φανηκε υποκειμενικα λιγο δυνατοτερο/γρηγοροτερο.


 
Τελευταία επεξεργασία:

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
Και μια και εψαξα σχετικα, ας βαλω και τα διαστηματα σερβις, τα οποια φαινονται εδω:
http://www.africatwinforum.com/forum/23585-post15.html

Λαδια καθε 12000χμ (εγω θα εβαζα καλο ημισυνθετικο και θα το αλλαζα καθε 6000χμ)
Φιλτρο καθε 24000χμ
Φιλτρο λαδιων συμπλεκτη για το DCT καθε 24000χμ
Φιλτρο αερα καθε 24000χμ
Μπουζι καθε 48000χμ (προφανως ιριδιου)
Βαλβιδες καθε 24000χμ (ειμαι σιγουρος οτι μετα το πρωτο ρυθμισμα που εχουν "πατησει" καλα οι βαλβιδες, αυτο το διαστημα μπορει να μεγαλωσει αρκετα, ειδικα για της εισαγωγης με τα καπελοτα, οι εξαγωγης ειναι πανευκολες)


Απ'οτι φαινεται χρειαζεται μαλλον λιγη συντηρηση "α λα γιαπαν" ;) :)
 

est

Μέλος
Όνομα
Στέφανος
Μοτό
Σουζούκι ΔρΖ
Ξέρω ότι σαν μοντέλα και φιλοσοφία απέχουν αρκετά, αλλά θα πω κάτι που έχω παρατηρήσει στο NC750 του πατέρα μου.
Λόγω προσπάθειας που έχουν κάνει οι Χονταίοι για μείωση των τριβών του κινητήρα (για θέμα οικονομίας φαντάζομαι), δεν υπάρχει το αναμενόμενο "φρενάρισμα" από τον κινητήρα ( το engine brake που λένε και στο χωριό σου ). Μήπως λέω αντιλήφθηκες κι εσύ κάτι τέτοιο, ή ήταν καθαρά θέμα μακριάς πρώτης;
 

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
Ξέρω ότι σαν μοντέλα και φιλοσοφία απέχουν αρκετά, αλλά θα πω κάτι που έχω παρατηρήσει στο NC750 του πατέρα μου.
Λόγω προσπάθειας που έχουν κάνει οι Χονταίοι για μείωση των τριβών του κινητήρα (για θέμα οικονομίας φαντάζομαι), δεν υπάρχει το αναμενόμενο "φρενάρισμα" από τον κινητήρα ( το engine brake που λένε και στο χωριό σου ). Μήπως λέω αντιλήφθηκες κι εσύ κάτι τέτοιο, ή ήταν καθαρά θέμα μακριάς πρώτης;
Φιλτατε Ανατολικε :) οχι, δεν παρατηρησα κατι τετοιο. Μαλιστα θυμαμαι την πρωτη φορα που οδηγησα το manual μοντελο τον Γενναρη οταν ειχε πρωτοελθει, μου εκανε εντυπωση οτι στο κλεισιμο του γκαζιου με 2α και 3η το μηχανακι "γονατιζε" και τοχα γραψει στο πρωτο "review" αρχη τριτης παραγραφου:
http://advride.gr/threads/new-africa-prototype-and-true-adventure-as-honda-says.2419/page-37#post-107463

Αλλα προχθες που ξαναπηρα το ιδιο manual μηχανακι το οποιο ειχε πια σχεδον 3000χμ, το φαινομενο αυτο ειχε εξαλειφθει. Παντως οταν εκλεινα το γκαζι υπηρχε φρενο κινητηρα.
 
Reactions: est

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Και ενα τελευταιο: το DCT εχει ιδια τελικη σχεση μεταδοσης αλλα σαφως μακρυτερες ταχυτητες (~12% για 1η και 6η και ~8% για τις υπολοιπες) και σιγουρα αυτος ειναι ακομη ενας λογος για να προτιμηθει το manual απο τους σοβαρους χωματερους. Και αυτος ειναι και ο λογος που το manual μου φανηκε υποκειμενικα δυνατοτερο/γρηγοροτερο, το εψαξα γιατι μου εκανε εντυπωση.




Κάπου κάνεις λάθος για το 12% και προφανώς για την αίσθηση που αποκόμησες.
Για δες ξανά όλον τον πίνακα ;)
 

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
Κάπου κάνεις λάθος για το 12% και προφανώς για την αίσθηση που αποκόμησες.
Για δες ξανά όλον τον πίνακα ;)
Ουπς, εχεις δικιο Θοδωρη, σαφως και η διαφορα δεν ειναι τοσο μεγαλη και για να πω την αληθεια, εκπλαγηκα οταν εκανα τους (λαθος) υπολογισμους μου και "ειδα" τοσο μεγαλη διαφορα, εχοντας αγνοησει την μειωση απο τον συμπλεκτη στο κιβωτιο (primary reduction) που ειναι 8% μεγαλυτερη στο DCT απο το manual.

Και παλι βεβαια το DCT ειναι μακρυτερο ως εξης: 3% η 1η, 4% η 5η και 1% η 6η (η τελευταια ειναι υποκειμενικα ηδη πολυ μακρια, δηλ. overdrive, και στο manual οπως εχω γραψει), οι αλλες ταχυτητες ειναι ακριβως ιδιες. Οι διαφορες δεν ειναι αμελητεες, ενα δοντι μικροτερο πισω γραναζι κανει διαφορα 2.38% (41/42), οποτε 3% ειναι σαν να εχουμε πισω ενα γραναζι 1+1/4 δοντια μεγαλυτερο και 4% ισοδυναμει με πισω γραναζι 1+2/3 δοντια μεγαλυτερο. Διορθωσα και το αρχικο ποστ, θενκς :ok:
 
Τελευταία επεξεργασία:

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Ετσι!
Οταν αλλαξα κατα 8% τη σχεση τελικης μεταδοσης στο παλιο μ Forester, απεκτησα αγριμι... Τεραστια διαφορα! Το 12 ειναι κατα 30% μεγαλυτερο απο το 8... Μιλαμε για μεγαλα νουμερα.
Παντως διαφορες υπαρχουν και δεν ειναι μικρες!
Καλα εκανες κι εβαλες τον πινακα. Αριστος οδηγος για οποιον κατανοει τους αριθμους.

Στάλθηκε από το SM-T800 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
Το τελευταιο τευχος (Νοεμβριος 2016) του αμερικανικου περιοδικου Cycle News εχει συγκριτικο σε adventure διαδρομες μεταξυ των 1. Africa 1000, 2. KTM 1190 R, 3. 1200GS Adventure και 4. Multi 1200 Enduro και τα κατατασει με τη σειρα αυτη (λενε παντως οτι το 1200GS Adventure ειναι το καλυτερο στην ασφαλτο):
http://magazine.cyclenews.com/i/748467-cycle-news-2016-issue-44-november-8/76?
http://magazine.cyclenews.com/i/748467-cycle-news-2016-issue-44-november-8/76?
Εχει γραφτει και στα περισοτερα αλλα συγκριτικα οτι το Africa ειναι το καλυτερο στο χωμα, φυσικα με ενα πραγματικο χερα οδηγο (Chris Birch κλπ) το 1190R ειναι πιο στιβαρο (η παραπανω δυναμη δεν εχει νοημα καθως με το 1190 στο Off-Road mode εχουν περιπου την ιδια δυναμη, που ειναι υπερ-αρκετη για χωμα) αλλα για τον μεσο οδηγο το Africa ειναι καλυτερο και καλυτερα "ζυγισμενο".

Ο ενας απο τους testers, ο Sean Finley εχει το 1190R για προσωπικη μοτοσυκλετα και γραφει τα εξης σαν προσωπικες εντυπωσεις για το Afrika: "If you are going to spend a lot of time off-road, especially in more challenging roads or trails, the Africa Twin is the bike. The suspension works really well off-road and is better balanced than the KTM. It also works well on the road". Τα ιδια γραφουν ολοι οι testers.

Επισης, αυτος που γραφει το τεστ λεει το εξης για το Africa: "I can personally attest to the build quality of the Africa after a 700-mile Vegas to Reno race on one with Johny Campbell, we bashed that bike to high hell and it kept coming back for more". Δηλαδη του καρα-μαμησαμε τα πρεκια απο κακομεταχειρηση ("we bashed that bike to high hell" !!) σε ενα αγωνα enduro 1100 χιλιομετρων και αυτο αντι να "ακουσει", ζηταγε κι'αλλο :cool:

Το τεστ ειναι πολυ σωστο και τα υπογραμμιζει ολα, οπως φυσικα και τη ελλειψη ισχυος και excitement/συναρπαστικοτητας του Αφρικα στην ασφαλτο. Κανενα ecu remap για 10-15 αλογακια κανεις? :D
 
Top Bottom