bros400pgm
Μέλος
Εγω παντως γελαω γιατι αποδεικνύεται αυτο που λενε ολοι: αξιοπιστια ΤΕΛΟΣ για τα γιαπωνεζικα
Ωραίο βίντεο Γιώργη, είναι από τα ειλικρινέστερα και "αληθινά" βίντεο που έχω δει, ιδιαίτερα αφού είναι και Promotion βίντεο! Όλα σε πραγματική διάσταση!
Eλα βρε ΣΤΦ.Ωραίο βίντεο Γιώργη, είναι από τα ειλικρινέστερα και "αληθινά" βίντεο που έχω δει, ιδιαίτερα αφού είναι και Promotion βίντεο! Όλα σε πραγματική διάσταση!
Οχι φυσικά,δεν φτάνουν για όλουςΤο σίγουρο πάντως είναι ,οτι ο Γιώργος δεν το ανέβασε για να πείσει κάποιους να πάρουν το Αφρικα.
Βρε 'συ, είπα εγώ κάτι άλλο! Είπα πως και εμένα με άρεσε πολύ το βίντεο!Eλα βρε ΣΤΦ.
Κι ο Γιώργος ,και όλοι μας ,βλέπουμε πως είναι ένα Promotion βίντεο.
Οπως κ τόσα άλλα ,όλων των εταιριών.
Αυτό δεν αποτελεί όμως απαγόρευση να αρέσει σε κάποιους ,κ σε μένα ,αφού έχει ωραίο σενάριο ,είναι καλογυρισμένο ,κι έχει κ όμορφες off-road σκηνές.
Το σίγουρο πάντως είναι ,οτι ο Γιώργος δεν το ανέβασε για να πείσει κάποιους να πάρουν το Αφρικα.
Να πω δυο λογια για το DCT για το οποιο εχουνε γραψει πολυ καλα λογια οι δοκιμαστες αλλα και καποιοι συμφορουμιτες. Ειχα οδηγησει εκτεταμενα το DCT πρωτης γενιας στο Crosstourer και εχω γραψει εντυπωσεις εδω:Εκανα ενα δευτερο πιο εκτεταμενο τεστ του Αφρικα χθες για 2 ωρες και 15', αυτη τη φορα το DCT μοντελο, σε καθε ειδους δρομο. Εκανα συνολικα σχεδον 100 μιλια / 150 χιλιομετρα, τη μεγιστη πλειοψηφια δικαβαλος εκτος απο ενα δυσκολουτσικο χωματινο κομματι οπου πηγα μονος για να δω το μηχανακι στο χωμα. Θα ανεβασω μια μικρη αναφορα συντομα.
Φιλτατε Ανατολικε οχι, δεν παρατηρησα κατι τετοιο. Μαλιστα θυμαμαι την πρωτη φορα που οδηγησα το manual μοντελο τον Γενναρη οταν ειχε πρωτοελθει, μου εκανε εντυπωση οτι στο κλεισιμο του γκαζιου με 2α και 3η το μηχανακι "γονατιζε" και τοχα γραψει στο πρωτο "review" αρχη τριτης παραγραφου:Ξέρω ότι σαν μοντέλα και φιλοσοφία απέχουν αρκετά, αλλά θα πω κάτι που έχω παρατηρήσει στο NC750 του πατέρα μου.
Λόγω προσπάθειας που έχουν κάνει οι Χονταίοι για μείωση των τριβών του κινητήρα (για θέμα οικονομίας φαντάζομαι), δεν υπάρχει το αναμενόμενο "φρενάρισμα" από τον κινητήρα ( το engine brake που λένε και στο χωριό σου ). Μήπως λέω αντιλήφθηκες κι εσύ κάτι τέτοιο, ή ήταν καθαρά θέμα μακριάς πρώτης;
Και ενα τελευταιο: το DCT εχει ιδια τελικη σχεση μεταδοσης αλλα σαφως μακρυτερες ταχυτητες (~12% για 1η και 6η και ~8% για τις υπολοιπες) και σιγουρα αυτος ειναι ακομη ενας λογος για να προτιμηθει το manual απο τους σοβαρους χωματερους. Και αυτος ειναι και ο λογος που το manual μου φανηκε υποκειμενικα δυνατοτερο/γρηγοροτερο, το εψαξα γιατι μου εκανε εντυπωση.
Ουπς, εχεις δικιο Θοδωρη, σαφως και η διαφορα δεν ειναι τοσο μεγαλη και για να πω την αληθεια, εκπλαγηκα οταν εκανα τους (λαθος) υπολογισμους μου και "ειδα" τοσο μεγαλη διαφορα, εχοντας αγνοησει την μειωση απο τον συμπλεκτη στο κιβωτιο (primary reduction) που ειναι 8% μεγαλυτερη στο DCT απο το manual.Κάπου κάνεις λάθος για το 12% και προφανώς για την αίσθηση που αποκόμησες.
Για δες ξανά όλον τον πίνακα