Σωστά, αν κι εγώ δεν πήγα τόσο πίσω, αλλά το ίδιο είναι.
Εννούσα τα R1150GS & R1150 GS Adventure και μετά τα 1200αρια αντίστοιχα, υπό την έννοια ότι τα άφρικα έγραφαν ανέκαθεν πάνω τους adventure sports, αλλά δεν υπήρξε XRV650/750 & XRV 650/750 Adventure. Πάντα ήταν ένα το μοντέλο και λεγόταν XRV ή Άφρικα Τουίν.
Λιγνή και χοντρή έκδοση στο ίδιο μηχανάκι, έβγαλε η Πενφε.
Κι άρχισε το παράδοξο που λέμε.
Το λιγνό κι ελαφρύτερο με ασφάλτινες ρυθμίσεις (πιο σκληρή ανάρτηση με μικρότερες διαδρομές, street πατάκια, πλαστική ουρά, πλαστικές βάσεις για βαλίτσες, πλαστικές βαλίτσες, χαμηλή ζελατίνα - καλύτερη στο χώμα...
-, στενότερη σέλα -κι αυτή καλύτερη για χώμα-
)
Το βαρύ, με σίδερα τριγύρω - πίσω-πλάγια, σίδερα για βαλίτσες, τσίγγινες βαλίτσες, πατάκια enduro, αναρτήσεις με μεγαλύτερες διαδρομές και καλύτερη αποροφητικότητα, πιο κοντή 1η σχέση.....! Αλλά και μεγάλη ζελατίνα, φαρδιά σέλα...
Αχταρμάς.
Ακολούθησε κι η αγορά όμως (το βλέπουμε τώρα), αφού "δημιούργησε σχολή".
Σημάδια των καιρών