New Africa, prototype...and true adventure...As Honda says...

lleonidas

Μέλος
Όνομα
Λεωνίδας
Μοτό
Αμήχανος!
Σύμφωνα με το γιαπωνέζικο Young Machine , η αφρικανούλα αποκτά μια enduro έκδοση για το 2018 με ντεπόζιτο 22 λίτρων.Διαφορές στην εξάτμιση, τη σέλα και τους προβολείς και με αισθητικές παραπομπές στην πρώτη africa του 1988.Θα παρουσιαστεί επισήμως στην EICMA.

 

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
@lleonidas: ενδιαφερον, και επιτελους αποκτα ποδια που προστατευει τα πλαϊνα καπακια οταν το μηχανακι σερνεται πεσμενο, κατι που επρεπε ναχει απ'την αρχη.
 

jmar

''Κουζουλό κοπέλι''
Περιοχή
ΧΑΝΙΑ
Όνομα
ΓΙΑΝΝΗΣ
Μοτό
BMW R 1200 GS '09
αναποδα τα βγαζουν με φαινεται...την χοντρη επρεπε να εχουν βγαλει οπως ειναι αυτη τωρα και την λεπτη να την κανουν adventure με πιο χωματινο χαρακτηρα o_O
 

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
Εκτος απο τη χωρητικοτητα ρεζερβουαρ και τη σελα( και ποδια?) δε βλεπω αλλες ουσιαστικες διαφορες προς το παρον, αυτο που θαθελα να δω στην "adventure" εκδοση ειναι ενα μαμα ψηλο φτερο. Μακαρι να υπαρχει σαν επισημο αξεσουαρ.

Πληροφοριακα, η χωρητικοτητα ρεζερβουαρ της στανταρ εκδοσης ειναι 18.8λτ δηλ. σχεδον 19 και οχι 18λτ οπως λεει το αρθρο, αρα του εχουνε δωσει αλλα 3 (και οχι 4) λιτρα.
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
αναποδα τα βγαζουν με φαινεται...την χοντρη επρεπε να εχουν βγαλει οπως ειναι αυτη τωρα και την λεπτη να την κανουν adventure με πιο χωματινο χαρακτηρα o_O
η ΒΜW έδειξε το δρόμου, αφού ;)
τα advnture "οφείλουν" πλέον να είναι πιο ογκώδη -αφού κουβαλάνε περισσότερη μπερζίνα- κι ακολούθησαν όλοι. Δες το Ducati Multi 1200 Enduro...
 
Reactions: STF

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
η ΒΜW έδειξε το δρόμου, αφού ;)
τα advnture "οφείλουν" πλέον να είναι πιο ογκώδη -αφού κουβαλάνε περισσότερη μπερζίνα- κι ακολούθησαν όλοι. Δες το Ducati Multi 1200 Enduro...
Ισχύει, το 1984 αν θυμάμαι καλά έβγαλέ την έκδοση του R80GS Paris Dakar με ντεπόζιτό 32 λίτρων.

Πάντως τον χαρακτηρισμό Adventure -αν δε κάνω κάποιο λάθος- τον πρωτοδιαβάσαμε το 1988 στο πλαϊνό καπάκι του δικύλινδρου AT 650 (XRV) όποθ έγραφε "ADVENTURE SPORTS" και είχε ντεπόζιτο 25 ή 26 λίτρων.

Στάλθηκε από το SM-N910C μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Ισχύει, το 1984 αν θυμάμαι καλά έβγαλέ την έκδοση του R80GS Paris Dakar με ντεπόζιτό 32 λίτρων.

Πάντως τον χαρακτηρισμό Adventure -αν δε κάνω κάποιο λάθος- τον πρωτοδιαβάσαμε το 1988 στο πλαϊνό καπάκι του δικύλινδρου AT 650 (XRV) όποθ έγραφε "ADVENTURE SPORTS" και είχε ντεπόζιτο 25 ή 26 λίτρων.

Στάλθηκε από το SM-N910C μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Σωστά, αν κι εγώ δεν πήγα τόσο πίσω, αλλά το ίδιο είναι.

Εννούσα τα R1150GS & R1150 GS Adventure και μετά τα 1200αρια αντίστοιχα, υπό την έννοια ότι τα άφρικα έγραφαν ανέκαθεν πάνω τους adventure sports, αλλά δεν υπήρξε XRV650/750 & XRV 650/750 Adventure. Πάντα ήταν ένα το μοντέλο και λεγόταν XRV ή Άφρικα Τουίν.

Λιγνή και χοντρή έκδοση στο ίδιο μηχανάκι, έβγαλε η Πενφε.
Κι άρχισε το παράδοξο που λέμε.
Το λιγνό κι ελαφρύτερο με ασφάλτινες ρυθμίσεις (πιο σκληρή ανάρτηση με μικρότερες διαδρομές, street πατάκια, πλαστική ουρά, πλαστικές βάσεις για βαλίτσες, πλαστικές βαλίτσες, χαμηλή ζελατίνα - καλύτερη στο χώμα...:rolleyes::rolleyes::rolleyes:-, στενότερη σέλα -κι αυτή καλύτερη για χώμα-:D:D:D)
Το βαρύ, με σίδερα τριγύρω - πίσω-πλάγια, σίδερα για βαλίτσες, τσίγγινες βαλίτσες, πατάκια enduro, αναρτήσεις με μεγαλύτερες διαδρομές και καλύτερη αποροφητικότητα, πιο κοντή 1η σχέση.....! Αλλά και μεγάλη ζελατίνα, φαρδιά σέλα...
Αχταρμάς.
Ακολούθησε κι η αγορά όμως (το βλέπουμε τώρα), αφού "δημιούργησε σχολή".

Σημάδια των καιρών:D
 
Reactions: STF

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Σωστά, αν κι εγώ δεν πήγα τόσο πίσω, αλλά το ίδιο είναι.

Εννούσα τα R1150GS & R1150 GS Adventure και μετά τα 1200αρια αντίστοιχα, υπό την έννοια ότι τα άφρικα έγραφαν ανέκαθεν πάνω τους adventure sports, αλλά δεν υπήρξε XRV650/750 & XRV 650/750 Adventure. Πάντα ήταν ένα το μοντέλο και λεγόταν XRV ή Άφρικα Τουίν.

Λιγνή και χοντρή έκδοση στο ίδιο μηχανάκι, έβγαλε η Πενφε.
Κι άρχισε το παράδοξο που λέμε.
Το λιγνό κι ελαφρύτερο με ασφάλτινες ρυθμίσεις (πιο σκληρή ανάρτηση με μικρότερες διαδρομές, street πατάκια, πλαστική ουρά, πλαστικές βάσεις για βαλίτσες, πλαστικές βαλίτσες, χαμηλή ζελατίνα - καλύτερη στο χώμα...:rolleyes::rolleyes::rolleyes:-, στενότερη σέλα -κι αυτή καλύτερη για χώμα-:D:D:D)
Το βαρύ, με σίδερα τριγύρω - πίσω-πλάγια, σίδερα για βαλίτσες, τσίγγινες βαλίτσες, πατάκια enduro, αναρτήσεις με μεγαλύτερες διαδρομές και καλύτερη αποροφητικότητα, πιο κοντή 1η σχέση.....! Αλλά και μεγάλη ζελατίνα, φαρδιά σέλα...
Αχταρμάς.
Ακολούθησε κι η αγορά όμως (το βλέπουμε τώρα), αφού "δημιούργησε σχολή".

Σημάδια των καιρών:D
Εντάξει, εγώ έμεινα στην αναφορά περί μεγάλων τεπόζιτων και επεσήμανα οτι κάπου εκεί στη 10ετία του '80 άρχισε να γενιέται η ιδέα του adventure riding με πολιτικά μηχανάκια που έκλεβαν το παρουσιαστικό από τις μηχανές του Dakar ενώ στη πραγματικότητα ούτε οι μηχανές ούτε ο τρόπος, ούτε ο τόπος οδήγησης είχε καμία σχέση. Δε παύει όμως η ιδέα ή ο σπόρος αν θες για μια μηχανή περιπέτειας (Adventure) να γεννήθηκε/πλασαρίστηκε εκείνα τα χρόνια με πρωταγωνιστές τις BMW, YAMAHA, HONDA και GAGIVA με τα υπέροχα Lucky Strike χρώματα. Μεγάλα τεπόζιτα λοιπόν!

Στάλθηκε από το SM-N910C μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Ναι, μεγάλα ντεπόζιτα=adventure....
Συμφωνούμε Στέφ, δε λέω κάτι άλλο. Απλώς το σκέφτηκα από το 2000 περίπου και μετά , ενώ παίζει άλλα 15 χρόνια τουλάχιστον...
 
Reactions: STF

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Ναι, μεγάλα ντεπόζιτα=adventure....
Συμφωνούμε Στέφ, δε λέω κάτι άλλο. Απλώς το σκέφτηκα από το 2000 περίπου και μετά , ενώ παίζει άλλα 15 χρόνια τουλάχιστον...
Οκ σε κατάλαβα κι εγώ. Πλάκα-πλάκα η συγκεκριμένη κατηγορία έχει χτίσει ιστορία!

Στάλθηκε από το SM-N910C μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Οκ σε κατάλαβα κι εγώ. Πλάκα-πλάκα η συγκεκριμένη κατηγορία έχει χτίσει ιστορία!

Στάλθηκε από το SM-N910C μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Ε, ναι.
Γεννήθηκε μια κατηγορία, που κυριάρχησε.
Μιλώντας πρόσφατα με αντιπρόσωπο, μου έλεγε πόσο μεγάλη διαφορά στην τιμή έχουν τα μεταχειρισμένα on/off από τις άλλες κατηγορίες, με ίδια μοτέρ/κυβικα (πχ R1200GS vs R1200R/RS/RT κλπ).
Το ίδιο βέβαια σε όλες τις μάρκες. Μια Αφρικα μπορεί να μην πέφτει κάτω από 2000 γιούρα, ενώ ένα αντίστοιχης ηλικίας/κυβισμού street Honda δύσκολα πουλιέται 1500...(τυχαία τα νούμερα, οι διαφορά όμως όχι).
Πιστεύω, ανεξάρτητα από μάρκετινγκ κλπ, ότι τα on/off είναι τα πλέον χρηστικά μηχανάκια - πολυσουγιάδες που έχουν την προτίμηση μεγάλης μερίδας του αγοραστικού κοινού. Ειδικά τελευταία που έχουν βελτιωθεί πολύ σε όλους τους τομείς και βγαίνουν και νέα μοντέλα στα μεσαία και μικρά κυβικά!
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Ωραία!
Στη "μαμά" της έβαλε ποδιά μεταλλική με το καλημέρα... ;)
Εδώ την έβαλε μετά από 3-4 χρόνια και την ονόμασε όπως τότε...."Adventure Sports". Α, ξέχασα..., έβαλε και κάγκελα τώρα:D


Αυτό είναι το αντίθετο με την εξέλιξη, όπως το έκανε η ΚΤΜ στα νέα δίχρονα (εξελιγμένα στην ίδια τιμή με τα καρμπυρατεράτα), τώρα την Άφρικα θα τη δούμε κανά χιλιάρικο+ επάνω ;)
 

jmar

''Κουζουλό κοπέλι''
Περιοχή
ΧΑΝΙΑ
Όνομα
ΓΙΑΝΝΗΣ
Μοτό
BMW R 1200 GS '09
..... τώρα την Άφρικα θα τη δούμε κανά χιλιάρικο+ επάνω ;)
Τι τους περασες τους Γιαπωνεζους, τπτ τζαμπατζιδες?? :D

''The 2018 CRF1000L2 Africa Twin Adventure Sports will be available starting Summer 2018 in the US in 30th anniversary Tricolore paint scheme to celebrate the XRV650’s launch in 1988. Suggested retail price for the Adventure Sports model is approximately $2,000 higher than that of the current Africa Twin.'' :hungover:
 

kordix

Μέλος
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
PP27
Κλασσική λογική αλα Χόντα, βγάζουμε ενα υπεροχο μηχανημα και μετά για να ακολουθήσουμε τη μόδα το "χαλάμε".
Ακριβως οπως εκανε με το αφρικα 650 που το εκανε 750.

Θα μπορουσαν να βγαλουν μια πιο ελαφρια εκδοση τύπου se, με ψηλό φτερό πιο μεγαλες διαδρομές, αλλη σελα κτλ.
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Τι τους περασες τους Γιαπωνεζους, τπτ τζαμπατζιδες?? :D

''The 2018 CRF1000L2 Africa Twin Adventure Sports will be available starting Summer 2018 in the US in 30th anniversary Tricolore paint scheme to celebrate the XRV650’s launch in 1988. Suggested retail price for the Adventure Sports model is approximately $2,000 higher than that of the current Africa Twin.'' :hungover:
:he:he:he

2000 χιλιάρικα....
φτηνιάρη με βρισκω:hungover::hungover::hungover::wacky::wacky::wacky::wacky:
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Κλασσική λογική αλα Χόντα, βγάζουμε ενα υπεροχο μηχανημα και μετά για να ακολουθήσουμε τη μόδα το "χαλάμε".
Ακριβως οπως εκανε με το αφρικα 650 που το εκανε 750.

Θα μπορουσαν να βγαλουν μια πιο ελαφρια εκδοση τύπου se, με ψηλό φτερό πιο μεγαλες διαδρομές, αλλη σελα κτλ.
μη σκας...
και το νεο 850 GS μια από τα ίδια..., σχεδόν....
Αυξημένο βάρος, και +10 ίπποι λένε σε σχέση με το 800. Πάνω -κάτω τα ίδια σε γεωμετρία (αυξάνουν κάστερ, μειώνουν ίχνος), μειώνουν διαδρομή εμπρός (ελάχιστα), μεγαλώνουν 5mm δισκους εμπρός, μειώνουν ολικό μήκος και πλάτος.
Μετά από 10 χρόνια, θα περίμενε κανείς κάτι πιο ουσιαστικό. Βέβαια είναι και πετυχημένη η συνταγή, οπότε γιατί να αλλάξει?

Αυτό με την Άφρικα και την προσθήκη ποδιάς και σιδεριάς και συν 2000 πάντως, με ξεπερνάει!!:wacky::wacky::wacky:
 

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
Και επισήμως... Honda Africa Twin Adventure Sports με κάποιες adv αναβαθμίσεις .
Εκτος απο την ποδιά που ητανε απαραιτητη και επρεπε να βρει κανεις αφτερμαρκετ για ικανοποιητικη προστασια των πλαϊνων καπακιων, τα καγκελα και η ψηλοτερη ζελατινα (αν βλεπω καλα) ητανε ηδη στον καταλογο των αξεσουαρ και ψυλιαζομαι οτι θα βαλουν και αυτα τα "air deflectors" που πιανουν στην μασκα. Αρα δηλαδη εκτος απο το λιγο μεγαλυτερο ρεζερβουαρ (που δεν ειναι απαραιτητο) και τον καινουργιο χρωματισμο αλα πρωτο Αφρικα 650, μηδεν εις το πηλικον. Αντι να βγαλουν μια πιο "αγωνιαρικη" εκδοση με ψηλο φτερο, εντουραδικη σελα, κλπ οπως ειχαμε δει σε καποιες εκθεσεις απο μετατροπες του υπαρχοντος Αφρικα, βγαζουν αυτο..

Νομιζω/ελπιζω οτι το στανταρ Αφρικα θα συνεχισει ως εχει.
 
Top Bottom