Και δυο λογια για την εκδοση Adventure. Αυτη ειναι μια καλοδεχουμενη προσθεση στη γκαμα και εχει πολλα καλουδια που βαζουν ετσι'κι'αλλιως καποιοι αναβατες (σοβαρη ποδια, καγκελα, ψηλοτερη ζελατινα, θερμαινομενα γκριπ, power socket, κλπ) οπως επισης και μεγαλυτερο ρεζερβουαρ κατα 5.4 λιτρα, αναρτησεις με μεγαλυτερες διαδρομες και μονοκοματη σελα που βολευει καλυτερα off road.
Το θεμα με ολα αυτα ειναι οτι το βαρος εχει ανεβει 13 κιλα σε σχεση με το απλο μοντελο (243 vs 230)
Γιαννη πιστεψε με οτι παιζουν το ρολο τους τα λιγα κιλα παρακατω.Αν το καλοσκεφτείς, είναι κάπου 4 με 5 κιλά τα κάγκελα, άλλα τόσα η ποδιά και 3 η παραπάνω βενζίνη; Συν το ότι έχει σιδερένια πίσω χειρολαβή/βάση βαλίτσας γιατί οι πλαστικές αναφέρεται από ιδιοκτήτες ότι σπάνε υπό συνθήκες.
Οπότε η αύξηση των κιλών είναι "πλασματική", εννοώ ότι οποιαδήποτε απλή Άφρικα με τον ίδιο εξοπλισμό θα ζυγίζει το ίδιο και όσοι πάνε χώμα βάζουν τον ίδιο εξοπλισμό έτσι και αλλιώς.
Το στενάχωρο είναι το ότι ακόμα μιά φορά ναι, θα χρειάζεται μακριά πόδια για να πατήσεις κάτω αλλά η απόσταση σέλας/μαρσπιέ είναι σχεδιασμένη για "του τάπα του ανθρώπου" τα πόδια (αν δεν έχει αλλάξει κάτι με τα νέα μαρσπιέ).
Γιωργη μου, αυτό δεν ισχύει για όλους. Με 1,75 έχω καβαλήσει πάμπολλα μηχανάκια με τετοιο υψος σέλας χωρίς κανένα πρόβλημα.@amyroukai:
Το προβλημα, οπως εγραψα και πριν, ειναι οτι απευθυνεται πια μονο σε μεγαλους σωματοτυπους με τα 92εκ (!) υψος σελας, 90εκ στη χαμηλη θεση. Απο αυτη την αποψη ειναι ευχης εργον που συνεχιζει να βγαινει η "μη-αντβεντσουρ" χαμηλη εκδοση.
Θοδωρη, τοκουμε ξανακουβεντιασει αυτο και εχουμε συμφωνησει οτι διαφωνουμε, σεβαστη η αποψη σου που ειναι επισης και αποψη αρκετων αλλων. Προσωπικα νομιζω οτι να μη βαζει κανεις ποδι κατω ειναι η θεωρια, εξαρταται το που παει και μπλεκει στο χωμα. Για μενα και καποιους αλλους που ξερω το μεγαλο υψος σελας ειναι θεμα σε μηχανες ανω των 200 κιλων. Τωρα σε ελαφροτερα μηχανακια, πχ 690 ή και μικροτερα εντουρο, κανενα προβλημαΓιωργη μου, αυτό δεν ισχύει για όλους. Με 1,75 έχω καβαλήσει πάμπολλα μηχανάκια με τετοιο υψος σέλας χωρίς κανένα πρόβλημα.
Εκπαίδευση, τεχνική, συνήθεια..., όλα αυτά είναι. Όταν κυλήσουν οι ρόδες κι όσο κυλάνε, δεν υπάρχει πόδι κάτω.
Όποιος έχει ανάγκη να βάζει πόδι κάτω, ναι έχει θέμα με τέτοιο ύψος σέλας. Αλλά δεν είναι γενικό, οπότε δε θα το έβαζα στα "μείον" της μηχανής.
Καπου διαβασα οτι τα 2018 εχουν καλυτερη ανοδιωση αλλα δεν θυμαμαι που. Εχω σκοπο παντως ν'αλλαξω λαδι στο πηρουνι του δικου μου (2017) συντομα καθως εχει 23Κ χιλιομετρα και ειμαι πολυ περιεργος να δω αν εχει θεμα.Το ζήτημα με τα καλάμια άραγε, το έλυσαν;
+990.Θοδωρη, τοκουμε ξανακουβεντιασει αυτο και εχουμε συμφωνησει οτι διαφωνουμε, σεβαστη η αποψη σου που ειναι επισης και αποψη αρκετων αλλων. Προσωπικα νομιζω οτι να μη βαζει κανεις ποδι κατω ειναι η θεωρια, εξαρταται το που παει και μπλεκει στο χωμα. Για μενα και καποιους αλλους που ξερω το μεγαλο υψος σελας ειναι θεμα σε μηχανες ανω των 200 κιλων. Τωρα σε ελαφροτερα μηχανακια, πχ 690 ή και μικροτερα εντουρο, κανενα προβλημα
EDIT: το υψος σελας δεν ειναι μειονεκτημα της μηχανης καθαυτης, φυσικα οχι, αλλα ειναι πιθανα μειονεκτημα/handicap για καποιον αναβατη που θελει την αισθηση ασφαλειας οτι μπορει να την κρατησει βαζοντας ποδι κατω οταν χρειαστει.
εσύ θες σχολείο....+990.
Υπάρχουν σημεία που ΔΕΝ γίνεται να μην πατήσεις κάτω. Σε αυτήν την περίπτωση αν το έδαφος έχει πλάγια κλίση και το μηχανάκι είναι φορτωμένο και σε πάρει το βάρος, έπεσες.
Σαφώς και ένας με μακρύτερα πόδια θα κάνει πιο άμεσα και γρήγορα "μοχλό" και θα κρατήσει ισορροπία χωρίς να τον πάρει το βάρος.
Κάνω εντατικές προπονήσεις, άιντε γιατί έχεις να πατήσεις χώμα από το Καλλίδρομο! Έχεις ξεχάσει πως είναι!εσύ θες σχολείο....
θα σε περιλάβω στην επόμενη, να μάθεις
Ευκαιρία να φάω τις πέτρες σουΚάνω εντατικές προπονήσεις, άιντε γιατί έχεις να πατήσεις χώμα από το Καλλίδρομο! Έχεις ξεχάσει πως είναι!
Το africa είναι στα κυβικά του απλού gs και όχι στου adve...... Οποτε η διαφορά είναι 2000 ευρώ.ο πληρωμένος αντίλογος βέβαια, ότι στις 8000 που "περισσεύουν" από την αγορά ενός GS ADV χωράνε τα αξεσουάρ και οι βόλτες μιάς χρονιάς ενός άφρικα, μαζί με τα σέρβις και τα λάστιχα. Μπορεί και παραπάνω από μιάς χρονιάς, αναλόγως την χρήση.
Μα δεν είναι καν στην ίδια κατηγορία! Μια κατηγορία κάτω είναι το αφρικα που συγκρίνεται με το Gs 850 με το ΚΤΜ 1090 R κλπο πληρωμένος αντίλογος βέβαια, ότι στις 8000 που "περισσεύουν" από την αγορά ενός GS ADV χωράνε τα αξεσουάρ και οι βόλτες μιάς χρονιάς ενός άφρικα, μαζί με τα σέρβις και τα λάστιχα. Μπορεί και παραπάνω από μιάς χρονιάς, αναλόγως την χρήση.