New Africa, prototype...and true adventure...As Honda says...

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Και δυο λογια για την εκδοση Adventure. Αυτη ειναι μια καλοδεχουμενη προσθεση στη γκαμα :ok: και εχει πολλα καλουδια που βαζουν ετσι'κι'αλλιως καποιοι αναβατες (σοβαρη ποδια, καγκελα, ψηλοτερη ζελατινα, θερμαινομενα γκριπ, power socket, κλπ) οπως επισης και μεγαλυτερο ρεζερβουαρ κατα 5.4 λιτρα, αναρτησεις με μεγαλυτερες διαδρομες και μονοκοματη σελα που βολευει καλυτερα off road.

Το θεμα με ολα αυτα ειναι οτι το βαρος εχει ανεβει 13 κιλα σε σχεση με το απλο μοντελο (243 vs 230)

Αν το καλοσκεφτείς, είναι κάπου 4 με 5 κιλά τα κάγκελα, άλλα τόσα η ποδιά και 3 η παραπάνω βενζίνη; Συν το ότι έχει σιδερένια πίσω χειρολαβή/βάση βαλίτσας γιατί οι πλαστικές αναφέρεται από ιδιοκτήτες ότι σπάνε υπό συνθήκες.

Οπότε η αύξηση των κιλών είναι "πλασματική", εννοώ ότι οποιαδήποτε απλή Άφρικα με τον ίδιο εξοπλισμό θα ζυγίζει το ίδιο και όσοι πάνε χώμα βάζουν τον ίδιο εξοπλισμό έτσι και αλλιώς.

Το στενάχωρο είναι το ότι ακόμα μιά φορά ναι, θα χρειάζεται μακριά πόδια για να πατήσεις κάτω αλλά η απόσταση σέλας/μαρσπιέ είναι σχεδιασμένη για "του τάπα του ανθρώπου" τα πόδια (αν δεν έχει αλλάξει κάτι με τα νέα μαρσπιέ).
 

desert fox

Μέλος
Περιοχή
Θεσσαλονικη
Όνομα
Δημητρης
Μοτό
Σε αναμονη......
Αν το καλοσκεφτείς, είναι κάπου 4 με 5 κιλά τα κάγκελα, άλλα τόσα η ποδιά και 3 η παραπάνω βενζίνη; Συν το ότι έχει σιδερένια πίσω χειρολαβή/βάση βαλίτσας γιατί οι πλαστικές αναφέρεται από ιδιοκτήτες ότι σπάνε υπό συνθήκες.

Οπότε η αύξηση των κιλών είναι "πλασματική", εννοώ ότι οποιαδήποτε απλή Άφρικα με τον ίδιο εξοπλισμό θα ζυγίζει το ίδιο και όσοι πάνε χώμα βάζουν τον ίδιο εξοπλισμό έτσι και αλλιώς.

Το στενάχωρο είναι το ότι ακόμα μιά φορά ναι, θα χρειάζεται μακριά πόδια για να πατήσεις κάτω αλλά η απόσταση σέλας/μαρσπιέ είναι σχεδιασμένη για "του τάπα του ανθρώπου" τα πόδια (αν δεν έχει αλλάξει κάτι με τα νέα μαρσπιέ).
Γιαννη πιστεψε με οτι παιζουν το ρολο τους τα λιγα κιλα παρακατω.
Μιλαμε παντα για τα εκτος δρομου κοματια και κατι πολυ κλειστα αν μπλεξεις και θες να "κρατησεις" να " διορθωσεις" συν την κουραση που νιωθεις .
Ηταν ενας πολυ σοβαρος λογος να επιλεξω το manual απο την dct εκδοση και δεν το μετανιωνω.
Τωρα αν μιλαμε για ασφαλτινη χρηση σιγουρα δεν θα ειναι προβλημα ουτε τα λιγα παραπανω κιλα ουτε και το λιγο αυξημενο υψος.
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Σόρι, ίσως δεν εκφράστηκα σωστά.

Ποιός θα πάρει το "απλό" άφρικα και θα το βάλει χώμα/πέτρα χωρίς ποδιά; Άρα 234-235 με το καλημέρα σας.
Δεν θα βάλει και κάγκελα, γιατί τα πλαστικά είναι και εύθραυστα και ακριβά; Άρα έφτασε στα 238-239. Όσοι κουβαλάνε και κάτι τύπου rotopax για έξτρα καύσιμο είναι ήδη στα κιλά που συζητάμε.

Οπότε θεωρώ "τίμιο" το περιπετειώδες άφρικα. Ακόμα και τα +1000 στην τιμή, αν δει κανείς ότι 300 ευρώ (πάνω-κάτω) έχει μιά ποδιά, ακόμα τόσα τα κάγκελα συν τα άλλα εξτραδάκια είναι "τίμια αύξηση" για να τα πάρεις έτοιμα από την πόρτα και να μην ψάχνεσαι.
 

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
@amyroukai: Γιαννη, καλα τα λες, η ουσιαστικη αυξηση βαρους ειναι γυρω στα 5 κιλα και οχι 13. Βεβαια αν γεμισει κανεις το ρεζερβουαρ που ειναι 5+ λιτρα μεγαλυτερο, τοτε η ουσιαστικη διαφορα γινεται 10 κιλα. Το μηχανακι ειναι παντως εξαιρετικα ζυγισμενο, παρομοιο απ'αυτη την αποψη με τα 950/990, και κρυβει καλα τα κιλα του. Σιγουρα ειναι τιμια προταση, αν και η τιμη του στην Ελλαδα ειναι ψηλη.

Το προβλημα, οπως εγραψα και πριν, ειναι οτι απευθυνεται πια μονο σε μεγαλους σωματοτυπους με τα 92εκ (!) υψος σελας, 90εκ στη χαμηλη θεση. Απο αυτη την αποψη ειναι ευχης εργον που συνεχιζει να βγαινει η "μη-αντβεντσουρ" χαμηλη εκδοση.
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
@amyroukai:

Το προβλημα, οπως εγραψα και πριν, ειναι οτι απευθυνεται πια μονο σε μεγαλους σωματοτυπους με τα 92εκ (!) υψος σελας, 90εκ στη χαμηλη θεση. Απο αυτη την αποψη ειναι ευχης εργον που συνεχιζει να βγαινει η "μη-αντβεντσουρ" χαμηλη εκδοση.
Γιωργη μου, αυτό δεν ισχύει για όλους. Με 1,75 έχω καβαλήσει πάμπολλα μηχανάκια με τετοιο υψος σέλας χωρίς κανένα πρόβλημα.
Εκπαίδευση, τεχνική, συνήθεια..., όλα αυτά είναι. Όταν κυλήσουν οι ρόδες κι όσο κυλάνε, δεν υπάρχει πόδι κάτω.
Όποιος έχει ανάγκη να βάζει πόδι κάτω, ναι έχει θέμα με τέτοιο ύψος σέλας. Αλλά δεν είναι γενικό, οπότε δε θα το έβαζα στα "μείον" της μηχανής.
 

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
Γιωργη μου, αυτό δεν ισχύει για όλους. Με 1,75 έχω καβαλήσει πάμπολλα μηχανάκια με τετοιο υψος σέλας χωρίς κανένα πρόβλημα.
Εκπαίδευση, τεχνική, συνήθεια..., όλα αυτά είναι. Όταν κυλήσουν οι ρόδες κι όσο κυλάνε, δεν υπάρχει πόδι κάτω.
Όποιος έχει ανάγκη να βάζει πόδι κάτω, ναι έχει θέμα με τέτοιο ύψος σέλας. Αλλά δεν είναι γενικό, οπότε δε θα το έβαζα στα "μείον" της μηχανής.
Θοδωρη, τοκουμε ξανακουβεντιασει αυτο και εχουμε συμφωνησει οτι διαφωνουμε, σεβαστη η αποψη σου που ειναι επισης και αποψη αρκετων αλλων. Προσωπικα νομιζω οτι να μη βαζει κανεις ποδι κατω ειναι η θεωρια, εξαρταται το που παει και μπλεκει στο χωμα. Για μενα και καποιους αλλους που ξερω το μεγαλο υψος σελας ειναι θεμα σε μηχανες ανω των 200 κιλων. Τωρα σε ελαφροτερα μηχανακια, πχ 690 ή και μικροτερα εντουρο, κανενα προβλημα :)

EDIT: το υψος σελας δεν ειναι μειονεκτημα της μηχανης καθαυτης, φυσικα οχι, αλλα ειναι πιθανα μειονεκτημα/handicap για καποιον αναβατη που θελει την αισθηση ασφαλειας οτι μπορει να την κρατησει βαζοντας ποδι κατω οταν χρειαστει.
 
Τελευταία επεξεργασία:

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
Το ζήτημα με τα καλάμια άραγε, το έλυσαν;
Καπου διαβασα οτι τα 2018 εχουν καλυτερη ανοδιωση αλλα δεν θυμαμαι που. Εχω σκοπο παντως ν'αλλαξω λαδι στο πηρουνι του δικου μου (2017) συντομα καθως εχει 23Κ χιλιομετρα και ειμαι πολυ περιεργος να δω αν εχει θεμα.
 

desert fox

Μέλος
Περιοχή
Θεσσαλονικη
Όνομα
Δημητρης
Μοτό
Σε αναμονη......
Δεν ειναι τιποτα μειον και τιποτα υποδιαιστερο του απλου σε σχεσει με το adv η το αντιθετο.
Ολα ειναι θεμα επιλογης του αναβατη (Υψος, κιλα κ.τ.λ.)
Παραδειγμα οτι αν επερνα το adv παρ' ολο την καινουρια ποδια τα καγκελα το μεγαλο τεποζιτο
Την μεγαλητερη αναρτηση ( αυτο ειναι καλο δελεαρ) δεν ξερω αν το πηγαινα στο χωμα τοσο καλα οσο το δικο μου.
Το οτι μου αρεσει το adv ουτε λογος! Ειναι κουκλι!! Αλλα το βλεπω πιο πολυ on off παρα μεγαλο εντουρο... οπως βλεπω το απλο..
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Θοδωρη, τοκουμε ξανακουβεντιασει αυτο και εχουμε συμφωνησει οτι διαφωνουμε, σεβαστη η αποψη σου που ειναι επισης και αποψη αρκετων αλλων. Προσωπικα νομιζω οτι να μη βαζει κανεις ποδι κατω ειναι η θεωρια, εξαρταται το που παει και μπλεκει στο χωμα. Για μενα και καποιους αλλους που ξερω το μεγαλο υψος σελας ειναι θεμα σε μηχανες ανω των 200 κιλων. Τωρα σε ελαφροτερα μηχανακια, πχ 690 ή και μικροτερα εντουρο, κανενα προβλημα :)

EDIT: το υψος σελας δεν ειναι μειονεκτημα της μηχανης καθαυτης, φυσικα οχι, αλλα ειναι πιθανα μειονεκτημα/handicap για καποιον αναβατη που θελει την αισθηση ασφαλειας οτι μπορει να την κρατησει βαζοντας ποδι κατω οταν χρειαστει.
+990.

Υπάρχουν σημεία που ΔΕΝ γίνεται να μην πατήσεις κάτω. Σε αυτήν την περίπτωση αν το έδαφος έχει πλάγια κλίση και το μηχανάκι είναι φορτωμένο και σε πάρει το βάρος, έπεσες.
Σαφώς και ένας με μακρύτερα πόδια θα κάνει πιο άμεσα και γρήγορα "μοχλό" και θα κρατήσει ισορροπία χωρίς να τον πάρει το βάρος.
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
+990.

Υπάρχουν σημεία που ΔΕΝ γίνεται να μην πατήσεις κάτω. Σε αυτήν την περίπτωση αν το έδαφος έχει πλάγια κλίση και το μηχανάκι είναι φορτωμένο και σε πάρει το βάρος, έπεσες.
Σαφώς και ένας με μακρύτερα πόδια θα κάνει πιο άμεσα και γρήγορα "μοχλό" και θα κρατήσει ισορροπία χωρίς να τον πάρει το βάρος.
εσύ θες σχολείο....:cool:
:laugh::laugh::laugh::laugh::laugh::laugh::laugh::laugh:

θα σε περιλάβω στην επόμενη, να μάθεις
:pointu:
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
εσύ θες σχολείο....:cool:
:laugh::laugh::laugh::laugh::laugh::laugh::laugh::laugh:

θα σε περιλάβω στην επόμενη, να μάθεις
:pointu:
Κάνω εντατικές προπονήσεις, άιντε γιατί έχεις να πατήσεις χώμα από το Καλλίδρομο! Έχεις ξεχάσει πως είναι!
:laugh::laugh:
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Κάνω εντατικές προπονήσεις, άιντε γιατί έχεις να πατήσεις χώμα από το Καλλίδρομο! Έχεις ξεχάσει πως είναι!
:laugh::laugh:
Ευκαιρία να φάω τις πέτρες σου:D:D:D:D
Έχεις και φρέσκο τακουνάκι....:p:p:p
 

lleonidas

Μέλος
Όνομα
Λεωνίδας
Μοτό
Αμήχανος!
Τιμές και κωδικοί για τα αξεσουάρ του νέου Africa Twin και Africa Twin Adventure Sports 2018...σε αυτα περιλαμβάνεται κιτ βαλιτσών, προβολάκια, tank bag, δυο διαφορετικές σέλες, μια μεσαία και μια χαμηλή, κεντρικό σταντ, ψηλότερη ζελατίνα, εκτροπείς αέρα, quickshifter, συναγερμός, αυτοκόλλητα, κλπ.
Πηγή
 

jmar

''Κουζουλό κοπέλι''
Περιοχή
ΧΑΝΙΑ
Όνομα
ΓΙΑΝΝΗΣ
Μοτό
BMW R 1200 GS '09
Συναγερμός 600 ευρώ και quickshifter 700? :eek:
Καλύτερα να βάλω κάποιον να μου αλλάζει τις ταχύτητες κσι να μου την φυλάει :D
Ούτε η bmw δεν χρεώνει τόσα. (250 συναγερμός και 500 shifter)
15.000-18000 € μηχανή χωρίς καν tubeless ελαστικά και έχει το κεντρικό σταντ έξτρα... νταξ είναι δυνατόν;
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
ο πληρωμένος αντίλογος βέβαια, ότι στις 8000 που "περισσεύουν" από την αγορά ενός GS ADV χωράνε τα αξεσουάρ και οι βόλτες μιάς χρονιάς ενός άφρικα, μαζί με τα σέρβις και τα λάστιχα. Μπορεί και παραπάνω από μιάς χρονιάς, αναλόγως την χρήση.
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
ο πληρωμένος αντίλογος βέβαια, ότι στις 8000 που "περισσεύουν" από την αγορά ενός GS ADV χωράνε τα αξεσουάρ και οι βόλτες μιάς χρονιάς ενός άφρικα, μαζί με τα σέρβις και τα λάστιχα. Μπορεί και παραπάνω από μιάς χρονιάς, αναλόγως την χρήση.
Το africa είναι στα κυβικά του απλού gs και όχι στου adve...... Οποτε η διαφορά είναι 2000 ευρώ.
Όχι ότι είναι λίγα, αλλά τα ευρώ είναι πολλά έτσι και αλλιώς.... ΑΡΗ:D

Μην μας πιάνει μανία σύγκρισης, γιατί η αγορά έχει γεμισει με μηχανάκια για όλα τα γούστα και ο καθένας ψωνίζει ότι του αρέσει και όχι ότι μας αρεσει;)
 

jmar

''Κουζουλό κοπέλι''
Περιοχή
ΧΑΝΙΑ
Όνομα
ΓΙΑΝΝΗΣ
Μοτό
BMW R 1200 GS '09
ο πληρωμένος αντίλογος βέβαια, ότι στις 8000 που "περισσεύουν" από την αγορά ενός GS ADV χωράνε τα αξεσουάρ και οι βόλτες μιάς χρονιάς ενός άφρικα, μαζί με τα σέρβις και τα λάστιχα. Μπορεί και παραπάνω από μιάς χρονιάς, αναλόγως την χρήση.
Μα δεν είναι καν στην ίδια κατηγορία! Μια κατηγορία κάτω είναι το αφρικα που συγκρίνεται με το Gs 850 με το ΚΤΜ 1090 R κλπ ;)

Γι αυτό φτάσαμε να λέμε ότι πλέον το ΚΤΜ 1290 στα 18.000 είναι μονόδρομος :D
 
Top Bottom