New Africa, prototype...and true adventure...As Honda says...

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Το africa είναι στα κυβικά του απλού gs και όχι στου adve...... Οποτε η διαφορά είναι 2000 ευρώ.
Όχι ότι είναι λίγα, αλλά τα ευρώ είναι πολλά έτσι και αλλιώς.... ΑΡΗ:D

Μην μας πιάνει μανία σύγκρισης, γιατί η αγορά έχει γεμισει με μηχανάκια για όλα τα γούστα και ο καθένας ψωνίζει ότι του αρέσει και όχι ότι μας αρεσει;)
Xcuse me, αλλά έτσι το πουλάει η εταιρία. Πρακτικά επειδή ξέρουμε ότι μόνο "full extra" μοτοσικλέτες εισάγονται, μιά ματιά στο configurator της BMW λέει ότι 22420 για το "απλό", χωρίς το πακέτο ράλι αντί για 14990 ή 15290 για το τρικολόρ.

πες άλλα 1600 (τιμή καταλόγου) για κεντρικό σταντ, συναγερμό, shifter.

η διαφορά είναι στα 5830 υπέρ της χόντα.


Δεν λέω ότι είναι το μόνο κριτήριο η τιμή, αλλά η λέξη "απάτη" ας πούμε είναι βαριά. Και όπως έπαιζαν γενναίες "off the record" εκπτώσεις στην τιμή καταλόγου για την μοτοσικλέτα, πιθανολογώ ότι θα παίζουν και στα αξεσουάρ.
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Γι αυτό φτάσαμε να λέμε ότι πλέον το ΚΤΜ 1290 στα 18.000 είναι μονόδρομος :D
ΟΚ τώρα κατάλαβα, γιατί έβλεπα να γράφετε για μονόδρομο και νόμιζα ότι ήταν το αυτονόητο, δηλαδή το GS, το οποίο είναι το πιο ολοκληρωμένο πακέτο.

Από πλευράς επιδόσεων/εξοπλισμού/τιμής ναι είναι η χαρά του spec sheet το 1290R. Πρακτικά, επειδή διαβάζω τους advrider του εξωτερικού να γράφουν για τον Αυστριακό "χαρακτήρα" και το ότι "αγοράζοντας ΚΤΜ αποδέχεσαι σιωπηλά το ότι θα ζεις με το κατσαβίδι στην τσέπη" ή πχ χτες κάποιος έγραψε ότι "το να ξέρεις να λύσεις το μηχανάκι σου είναι το πιο χρήσιμο πράγμα για κάτοχο ΚΤΜ", μπορώ να δικαιολογήσω αυτόν που θα πάρει νέο Άφρικα με την λογική ότι δεν θα χρειαστεί να ακουμπήσει εργαλείο. Επειδή την ερώτηση "τι θα ψώνιζες ΣΗΜΕΡΑ" την κάνω συχνά στον εαυτό μου, απάντηση δεν έχω ακόμα σχετικά με το αν δώσω 18+ για ένα R και αρχίσει και στάζει το ένα, τρέχει το άλλο, όχι βγάλε το κάνιστρο γιατί χαλάει η βαλβίδα και κάνεις ντους με βενζίνη, βάλε άλλα φίλτρα βενζίνης γιατί χαλάει η αντλία, κάνε ανάκληση την αντλία και εγγύηση την επόμενη και η οθόνη δουλεύει αλλά αν δεν έχεις 18 βολτ στην εκκίνηση δεν δουλεύει (αστείο αυτό με τα 18 βολτ), δουλεύει το Bluetooth αν θυσιάσεις παρθένα στον Μανιτού αλλά αν δεν την σκοτώσεις με σωστό τρόπο πάλι δεν θα δουλεύει, το λογισμικό της οθόνης έφτιαξε το έτσι αλλά χάλασε το γιουβέτσι, άλλαξε σέλα γιατί μπλα μπλα, ψάξου με ζελατίνα γιατί μπλα μπλα, βγάζει ζέστη αλλά αν πηγαίνεις τελική δεν το νιώθεις αλλά μπορεί και να μην βγάζει ζέστη τελικά και είναι υποκειμενικό και έχει ασπίδες για την θερμότητα αλλά και δεν έχει και να τις βάλεις αλλά μην τις βάλεις γιατί παγιδεύουν την ζέστη, το ρεζερβουάρ βράζει αλλά μερικοί λένε ότι είναι χαρακτήρας αλλά βάλε ένα ασημί μονωτικό καλού κακού αφού θα το βγάλεις που θα το βγάλεις γιατί ΚΤΜ σιγά μην δεν το βγάλεις και άλλαξε θέση στο πλαϊνό σταντ, *το φιλτροκούτι βάζει σκόνη σε μερικούς αλλά σε άλλους όχι βάλε τα προφίλτρα και κοίτα το συχνά* και... Εντάξει πιο λίγη δουλειά έχει ο πήγασος που μου έχει βγάλει την ψυχή και έχω κουραστεί να διορθώνω.
Και το BMW έχει "χαρακτήρα". Και το πρώτο άφρικα 1000 είχε μερικά "γούστα" με κατσαβίδια.

Τελικά μονόδρομος θα είναι το δαφνί, όχι λόγω του γνωστού "περιπτέρου". Και όταν θα έρθει η ώρα του "πάμε ταμείο" θα πέσει κλαυσίγελως.
 
Τελευταία επεξεργασία:

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Μπορεί να πουλάνε ότι θέλουν για ότι θέλουν.... Αλλα την πραγματικοτητα πρέπει να την γνωρίζει οποίος κάνει τέτοιες αγορές.
Άλλο πράγμα το μάρκετινγκ και άλλο η αλήθεια.
 

jmar

''Κουζουλό κοπέλι''
Περιοχή
ΧΑΝΙΑ
Όνομα
ΓΙΑΝΝΗΣ
Μοτό
BMW R 1200 GS '09
Xcuse me, αλλά έτσι το πουλάει η εταιρία. Πρακτικά επειδή ξέρουμε ότι μόνο "full extra" μοτοσικλέτες εισάγονται, μιά ματιά στο configurator της BMW λέει ότι 22420 για το "απλό", χωρίς το πακέτο ράλι αντί για 14990 ή 15290 για το τρικολόρ.

πες άλλα 1600 (τιμή καταλόγου) για κεντρικό σταντ, συναγερμό, shifter.

η διαφορά είναι στα 5830 υπέρ της χόντα.


Δεν λέω ότι είναι το μόνο κριτήριο η τιμή, αλλά η λέξη "απάτη" ας πούμε είναι βαριά. Και όπως έπαιζαν γενναίες "off the record" εκπτώσεις στην τιμή καταλόγου για την μοτοσικλέτα, πιθανολογώ ότι θα παίζουν και στα αξεσουάρ.
συγκρινεις λαθος πραγματα ετσι...Εχει ηλεκτρονικη αναρτηση το Αφρικα, εχει φαναρι Led, εχει οθονη? Αυτα τα 3 στο GS εχουν 3000 ευρω, και ξαναλεω ειναι αλλη κατηγορια! Συγκρινεται με το 850 GS και το KTM 1090 R οπως και με το tiger 800 (στα ιδια αλογα ειναι αυτα τα 3), το GS ειναι στην κατηγορια του Honda Crosstourer 1200, tiger explorer 1200, tenere 1200, ktm 1290
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
συγκρινεις λαθος πραγματα ετσι...Εχει ηλεκτρονικη αναρτηση το Αφρικα, εχει φαναρι Led, εχει οθονη? Αυτα τα 3 στο GS εχουν 3000 ευρω, και ξαναλεω ειναι αλλη κατηγορια! Συγκρινεται με το 850 GS και το KTM 1090 R οπως και με το tiger 800 (στα ιδια αλογα ειναι αυτα τα 3), το GS ειναι στην κατηγορια του Honda Crosstourer 1200, tiger explorer 1200, tenere 1200, ktm 1290
Σωστά.... Και να προσθέσω ότι με το gs adve μόνο το 1290.
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
συγκρινεις λαθος πραγματα ετσι...Εχει ηλεκτρονικη αναρτηση το Αφρικα, εχει φαναρι Led, εχει οθονη? Αυτα τα 3 στο GS εχουν 3000 ευρω, και ξαναλεω ειναι αλλη κατηγορια! Συγκρινεται με το 850 GS και το KTM 1090 R οπως και με το tiger 800 (στα ιδια αλογα ειναι αυτα τα 3), το GS ειναι στην κατηγορια του Honda Crosstourer 1200, tiger explorer 1200, tenere 1200, ktm 1290
Και το 850 έχει "ηλεκτρονική" ανάρτηση, οπότε δεν συγκρίνεται με το Africa βάση της ίδιας λογικής. Το tiger έχει παρόμοια οθόνη με τα GS πλέον, οπότε δεν συγκρίνεται με τα άλλα που λες και γιατί δεν έχει ρύθμιση για προφόρτιση εμπρός και συμπίεση πίσω όπως το ΚΤΜ και Africa και γενικά αν το πάμε με τις λεπτομέρειες κανένα δεν συγκρίνεται με κανένα. Το Tenere 1200 έχει άλλης τεχνολογίας "ηλεκτρονικές" αναρτήσεις σε σχέση με όλα τα υπόλοιπα, το Crosstourer δεν έχει ηλεκτρονικό τίποτα σε αναρτήσεις αλλά το προαιρετικό DCT κιβώτιο το βάζει σε άλλη κατηγορία και αυτό;

Το Αfrica φανάρια LED έχει, είχε από την αρχή. Και LED φλας είχε στην Ευρώπη, αν δεν απατώμαι μόνο στας Αμερικάς ήταν συμβατικά. Οθόνη έχει, είχε πριν να έχει η BMW, απλά άλλου τύπου. Και δούλευε χωρίς bugs.

Και γενικά ΕΓΩ τα κατατάσσω σε σχέση με τα κιλά τους πρώτα και με τους τροχούς δευτερευόντως, οπότε πρακτικά έβλεπα τρεις κατηγορίες, πλέον έχουν γίνει όλα γουρούνια και βλέπω δύο κατηγορίες. Τα "περίπου 240 κιλά" και τα "260+ κιλά". Και αν όλα πάνε καλά με τους θεούς της διαιτολογίας των δίτροχων, θα υπάρξει ξανά τρίτη κατηγορία του χρόνου στα "περίπου 200-220 κιλά" γιατί όπου ακούς πολλά αδυνατίσματα, κράτα μεγάλη ζυγαριά και μακάρι να βγω ψεύτης.

Γενικά συζήτησα το "είναι απατεώνες που χρεώνουν Χ ευρώ τον εξοπλισμό όταν οι άλλοι τον χρεώνουν Ψ" και είπα μιά άποψη περί της τελικής τιμής στο ταμείο, για την οποία αντίρρηση δεν βλέπω. Το αν η μία μοτοσικλέτα είναι μοντέλο "waif" και η άλλη μοντέλο "plus size" και αν η μία φοράει σανέλ και η άλλη ζάρα είναι άλλη συζήτηση. Σε τελική, στις ίδιες βόλτες θα πάνε, με την ίδια παρέα, θεωρητικά πάντα.


με το ktm 1290 super adventure T για την ακρίβεια γιατί πλέον και το R και το S είναι 1290 ;)
Το T ποτέ δεν ήρθε στην χώρα μας από ότι φαίνεται και ο κατάλογος έχει ακόμα τα SA του 2016, στην τιμή του 2016, πράγμα αστείο και λόγω λογικής και λόγω νομοθεσίας αλλά δεν έχει θέση και αυτή η συζήτηση εδώ, νομίζω.

Με την λογική του "μοτοσικλέτα με ακτίνα δράσης τα περίπου 500 χιλιόμετρα" το Afica AS, τα GS-ADV, ΚΤΜ SA (T αν προτιμάτε) είναι απολύτως συγκρίσιμα σαν μηχανάκια.
 
Τελευταία επεξεργασία:

jmar

''Κουζουλό κοπέλι''
Περιοχή
ΧΑΝΙΑ
Όνομα
ΓΙΑΝΝΗΣ
Μοτό
BMW R 1200 GS '09
Και το 850 έχει "ηλεκτρονική" ανάρτηση, οπότε δεν συγκρίνεται με το Africa βάση της ίδιας λογικής. Το tiger έχει παρόμοια οθόνη με τα GS πλέον, οπότε δεν συγκρίνεται με τα άλλα που λες και γιατί δεν έχει ρύθμιση για προφόρτιση εμπρός και συμπίεση πίσω όπως το ΚΤΜ και Africa και γενικά αν το πάμε με τις λεπτομέρειες κανένα δεν συγκρίνεται με κανένα. Το Tenere 1200 έχει άλλης τεχνολογίας "ηλεκτρονικές" αναρτήσεις σε σχέση με όλα τα υπόλοιπα, το Crosstourer δεν έχει ηλεκτρονικό τίποτα σε αναρτήσεις αλλά το προαιρετικό DCT κιβώτιο το βάζει σε άλλη κατηγορία και αυτό;

Το Αfrica φανάρια LED έχει, είχε από την αρχή. Και LED φλας είχε στην Ευρώπη, αν δεν απατώμαι μόνο στας Αμερικάς ήταν συμβατικά. Οθόνη έχει, είχε πριν να έχει η BMW, απλά άλλου τύπου. Και δούλευε χωρίς bugs.

Και γενικά ΕΓΩ τα κατατάσσω σε σχέση με τα κιλά τους πρώτα και με τους τροχούς δευτερευόντως, οπότε πρακτικά έβλεπα τρεις κατηγορίες, πλέον έχουν γίνει όλα γουρούνια και βλέπω δύο κατηγορίες. Τα "περίπου 240 κιλά" και τα "260+ κιλά". Και αν όλα πάνε καλά με τους θεούς της διαιτολογίας των δίτροχων, θα υπάρξει ξανά τρίτη κατηγορία του χρόνου στα "περίπου 200-220 κιλά" γιατί όπου ακούς πολλά αδυνατίσματα, κράτα μεγάλη ζυγαριά και μακάρι να βγω ψεύτης.

Γενικά συζήτησα το "είναι απατεώνες που χρεώνουν Χ ευρώ τον εξοπλισμό όταν οι άλλοι τον χρεώνουν Ψ" και είπα μιά άποψη περί της τελικής τιμής στο ταμείο, για την οποία αντίρρηση δεν βλέπω. Το αν η μία μοτοσικλέτα είναι μοντέλο "waif" και η άλλη μοντέλο "plus size" και αν η μία φοράει σανέλ και η άλλη ζάρα είναι άλλη συζήτηση. Σε τελική, στις ίδιες βόλτες θα πάνε, με την ίδια παρέα, θεωρητικά πάντα.



Το T ποτέ δεν ήρθε στην χώρα μας από ότι φαίνεται και ο κατάλογος έχει ακόμα τα SA του 2016, στην τιμή του 2016, πράγμα αστείο και λόγω λογικής και λόγω νομοθεσίας αλλά δεν έχει θέση και αυτή η συζήτηση εδώ, νομίζω.

Με την λογική του "μοτοσικλέτα με ακτίνα δράσης τα περίπου 500 χιλιόμετρα" το Afica AS, τα GS-ADV, ΚΤΜ SA (T αν προτιμάτε) είναι απολύτως συγκρίσιμα σαν μηχανάκια.
Τα πραγματα τα λες πολυ ''χοντρικα'' σε σχεση με τους εξοπλισμους. Καμια οθονη δεν εχει το Αφρικα, τις οθονες TFT με συνδεση Bluetooth τηλεφωνου κλπ τις εχει η BMW και η ΚΤΜ . Επισης εγω μιλησα για τις ηλεκτρονικες αναρτησεις απο αποψη κοστους . Και το οτι το 850 gs εχει , την πληρωνεις και την εχει.
Αλλα εγω δεν βλεπω τι εξοπλισμο εχει η καθε μοτοσυκλετα για να την ''βαλω'' σε μια κατηγορια, σαν ιππους και επιδοσεις το Αφρικα ειναι εκει με αυτα τα μεγαλο-μεσαια on-off. Τα μεγαλα εχουν ανεβασει ιππους επιδοσεις και εχουν φτιαξει μια αλλη κατηγορια, αυτο θελω να πω (ξαχασαμε και την Multistrada enduro)
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Τα πραγματα τα λες πολυ ''χοντρικα'' σε σχεση με τους εξοπλισμους. Καμια οθονη δεν εχει το Αφρικα, τις οθονες TFT με συνδεση Bluetooth τηλεφωνου κλπ τις εχει η BMW και η ΚΤΜ . Επισης εγω μιλησα για τις ηλεκτρονικες αναρτησεις απο αποψη κοστους . Και το οτι το 850 gs εχει , την πληρωνεις και την εχει.
Αλλα εγω δεν βλεπω τι εξοπλισμο εχει η καθε μοτοσυκλετα για να την ''βαλω'' σε μια κατηγορια, σαν ιππους και επιδοσεις το Αφρικα ειναι εκει με αυτα τα μεγαλο-μεσαια on-off. Τα μεγαλα εχουν ανεβασει ιππους επιδοσεις και εχουν φτιαξει μια αλλη κατηγορια, αυτο θελω να πω (ξαχασαμε και την Multistrada enduro)
Χοντρικά, καίτοι χοντρός, δεν τα λέω. Τα είπα πολύ συγκεκριμένα και μπορώ να στα πω πιο αναλυτικά αν θέλεις γιατί έχοντας χρόνο για σκότωμα, τα χαζεύω συχνά και γελάω με τις παραξενιές μου που τίποτα δεν μου αρέσει απόλυτα και που όλα τα γουστάρω πάρα πολύ, ταυτόχρονα.

Αν τα βάλεις με τα κυβικά, έχεις μιά κατηγορία το ΚΤΜ790, Τενερε700, ΒΜW850, Tiger800, μιά κατηγορία Africa, 1090, 1090R, να τολμήσω να βάλω και Vstrom1000, Multi950 εδώ και η επόμενη κατηγορία είναι όλα τα 1200+
Αν τα βάλεις με ιπποδύναμη, έχεις μία κατηγορία τα "90 ίπποι πάνω/κάτω", μία τα "120 ίπποι πάνω κάτω", μία τα "150+"
Αν τα βάλεις με λεφτά, έχεις τα "περίπου 13000", "περίπου 15000", περίπου "20000" και "πάνω από 20000".

Όρεξη να έχεις, να τις βάζεις σε ότι σειρά με ότι κριτήριο.


"Οθόνη" λες και εννοείς την μία συγκεκριμένη της Bosch που φοράει η ΚΤΜ, μετά η BMW και δεν ξέρω ακόμα αν είναι η ίδια με αυτήν που φοράει η Triumph ή αν με αυτήν θα πουλιέται το Tracer GT σύντομα.

"Οθόνη" δεν είναι μόνο και αποκλειστικά αυτή όμως. είναι και η LCD που φοράει το Africa. Άλλης τεχνολογίας, αλλά οθόνη. Ψηφιακές ενδείξεις, ένα μεγάλο όργανο, βελόνες πουθενά.

Την "οθόνη" την πληρώνεις έξτρα και στο "μικρό" και στο "μεγάλο" GS, μόλις 800 ευρώ θυμάμαι. Και τις αναρτήσεις θεωρητικά τις πληρώνεις έξτρα, πρακτικά όμως μοντέλο χωρίς αυτές είναι τόσο συχνό όσο η θέαση μονόκερων στα δάση, άρα μπορείς να πεις πως είναι στάνταρ. Και το 850 πάλι έχει μόνο πίσω, με πιρούνι χωρίς καμία ρύθμιση και τιμή πολύ πολύ κοντά στο 1290R, με όλα τα "έξτρα", δηλαδή όπως θα εισάγεται στάνταρ.

Οπότε δικαιολογημένοι οι λέγοντες για "μονόδρομο" σαν VFM εννοούν το 1290R/S γιατί έχει τα πάντα σε τιμή αρκετά πιο χαμηλή από τα "μεγάλα" και όχι μακριά από τα "μεσαία" σε λεφτά.

έχουμε διαφορετική άποψη για το πως ορίζεται η κάθε κατηγορία, οπότε δεν υπάρχει διαφωνία σε αυτό. για εσένα είναι έτσι, για εμένα τα κριτήρια είναι άλλα και ευτυχώς να λέμε που υπάρχουν να διαλέξουμε για όλους.

Όντως ξεχάσαμε την Multi στην κατηγορία "μοτοσικλέτες των 500 χιλιομέτρων".
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
συγκρινεις λαθος πραγματα ετσι...Εχει ηλεκτρονικη αναρτηση το Αφρικα, εχει φαναρι Led, εχει οθονη? Αυτα τα 3 στο GS εχουν 3000 ευρω, και ξαναλεω ειναι αλλη κατηγορια! Συγκρινεται με το 850 GS και το KTM 1090 R οπως και με το tiger 800 (στα ιδια αλογα ειναι αυτα τα 3), το GS ειναι στην κατηγορια του Honda Crosstourer 1200, tiger explorer 1200, tenere 1200, ktm 1290
Έχει led λούγκρα!!!:laugh::laugh::laugh:
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
όλα όσα λέτε είναι καλά κι όλοι δίκιο έχετε!
Ένα πράγμα μόνο, που το έζησα....
Τίποτα από αναφέρατε -tft/lcd/ηλεκτρονικές αναρτήσεις/led φωτα- κλπ, δε σου αλλάζει την εμπειρία χρήσης. Μοτοσυκλέτες κατά τα γνωστά όλες τους. Άλλη πιο δυνατή, άλλη πιο ροπάτη, άλλη πιο άνετη, άλλη πιο σφιχτή, καλύτερη η μια στο χώμα, ή άλλη στην άσφαλτο, καταλληλότερη για την καθημερινότητα κάποια, πιο ταξιδιάρα μια άλλη....
Ο καθείς επιλέγει κι αναλόγως χρημάτων και τι θέλει, επιλέγει. Σήμερα, υπάρχουν όλα για όλους!!! Ακόμα και Benelli με 6000 κι είσαι adve ;)

DCT αγαπητοί!!!!
Αυτό το μαραφέτι, ΝΑΙ!!! αλλάζει την εμπειρία της χρήσης!!!! Είνια διαφορετικό! Δεν είναι η συνεχώς μεταβαλλόμενη σχέση μετάδοσης των σκουτεροειδών!
Είναι κανονικό σαζμάν με 2 συμπλέκτες (κι αυτοί κανονικοί, απλώς ενεργοποιούνται ηλεκτρο-υδραυλικά).
Ξεχνάς χρήση συμπλέκτη, γλιτώνεις εως και 5 κινήσεις ΣΕ ΚΑΘΕ αλλαγή και μόνο οδηγάς!!!!
Εκεί η Honda παίζει ακόμα μόνη της, αλλά θα ακολουθήσουν κι οι άλλοι, κατά τα γνωστά (ABS, TCS, αναρτήσεις κι οθόνες κλπ...).
 

jmar

''Κουζουλό κοπέλι''
Περιοχή
ΧΑΝΙΑ
Όνομα
ΓΙΑΝΝΗΣ
Μοτό
BMW R 1200 GS '09
Έχει led λούγκρα!!!:laugh::laugh::laugh:
Και είπα δεν θα εμφανιστεί ο μονόδρομος...? :p
Συγκρίνεται το led του gs με της αφρικα;
το gs έχει και led φώτα ημέρας, βάλτα δίπλα δίπλα να δεις :D
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Και είπα δεν θα εμφανιστεί ο μονόδρομος...? :p
Συγκρίνεται το led του gs με της αφρικα;
το gs έχει και led φώτα ημέρας, βάλτα δίπλα δίπλα να δεις :D
αει μαρη!
μπιχλιμπιδού:laugh::laugh::laugh::laugh:
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Αυτά τα έχουμε απ το 2008 :D

Θα σε φτιάξω εγώ από δω και πέρα μονοδρομε gsακια :p
κι εκεί μείνατε ;)
DCT είναι το μέλλον φίλος κι όχι μπιχλιμπίδια για ίνκας κι αζτέκους :laugh::laugh::laugh::laugh::laugh:
 

rodouma

::..PRoVoΚάΤωΡ..::
Περιοχή
W
Όνομα
T
Μοτό
::..GT..::
DCT είναι το μέλλον φίλος κι όχι μπιχλιμπίδια για ίνκας κι αζτέκους :laugh::laugh::laugh::laugh::laugh:
Εκτός κι αν προλάβει η ηλεκτροκίνηση...:stop:
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Εκτός κι αν προλάβει η ηλεκτροκίνηση...:stop:
αυτή θα υπάρξη παράλληλα σε ά φάση.
Εν τω μεταξύ, δε νομίζω ότι θα απογορευθεί η κυκλοφορία οχημάτων με θερμικούς κινητήρες, απλώς θα γίνει κάποια στιγμή ασύμφορη.
Αυτό βέβαια όταν λύσουν τα προβλήματα με τις μπαταρίες, σε προσιτή τιμή πάντα ;)
Εχει πολλά καρβέλια η ηλεκτροκίνηση ακόμα !
 
Top Bottom