New Africa, prototype...and true adventure...As Honda says...

rodouma

::..PRoVoΚάΤωΡ..::
Περιοχή
W
Όνομα
T
Μοτό
::..GT..::
Θα του το πω αυτολεξη.Ειναι σημαντικη και σπανια, μια τετοια αποψη απο εναν κατοχο μιας μηχανης.
Κωνσταντίνε, δε νομίζω ότι θα'πρεπε να θεωρείται "σημαντική και σπάνια μια τέτοια άποψη"...βέβαια στην Ελλάδα που κυριαρχεί ο οπαδισμός-φανατισμός, ίσως να δικαιολογείται αυτό που λες...

Tο έχουμε ξαναπεί και ξαναγράψει πλειστάκις: το νέο africa ΔΕΝ ανταγωνίζεται (και δε μπορεί εξάλλου να το κάνει) το R1200GS...

Είναι ένα τίμιο κι αξιόπιστο μηχανάκι με καλές δυνατότητες στο χώμα αλλά και στην άσφαλτο -ειδικά το DCT- που όμως έχει, εκτός από πολλά θετικά κι αρκετά αδύνατα σημεία, όπως βάρος, ισχύς κινητήρα, δυνατότητα φόρτωσης και άνεση στα μακρινά ταξίδια...

Επίσης, δε καταλαβαίνω γιατί η Honda κάνει μισές δουλειές...αφού το μοντέλο του 2018 είναι ride-by-wire γιατί δεν του έβαλε και cruise control???
 

kon/nos

Μέλος
Περιοχή
Αθηνα
Όνομα
Κωνσταντινος
Μοτό
r1200gs
Κωνσταντίνε, δε νομίζω ότι θα'πρεπε να θεωρείται "σημαντική και σπάνια μια τέτοια άποψη"...βέβαια στην Ελλάδα που κυριαρχεί ο οπαδισμός-φανατισμός, ίσως να δικαιολογείται αυτό που λες...

Tο έχουμε ξαναπεί και ξαναγράψει πλειστάκις: το νέο africa ΔΕΝ ανταγωνίζεται (και δε μπορεί εξάλλου να το κάνει) το R1200GS...

Είναι ένα τίμιο κι αξιόπιστο μηχανάκι με καλές δυνατότητες στο χώμα αλλά και στην άσφαλτο -ειδικά το DCT- που όμως έχει, εκτός από πολλά θετικά κι αρκετά αδύνατα σημεία, όπως βάρος, ισχύς κινητήρα, δυνατότητα φόρτωσης και άνεση στα μακρινά ταξίδια...

Επίσης, δε καταλαβαίνω γιατί η Honda κάνει μισές δουλειές...αφού το μοντέλο του 2018 είναι ride-by-wire γιατί δεν του έβαλε και cruise control???
Ναι στον οπαδισμο αναφέρομαι...
Όπως και να χει... Θεωρώ ολες εχουν τα θετικά τους και τα αρνητικά τους.
Το θέμα ειναι να γουστάρεις όταν την βλεπεις στο γκαραζ.
Τωρα όσον αφορά το cruise control προφανώς θα το βάλει σε κάποιο επομενο μοντελο που θα παρουσιαστεί...
Και εμενα μου αρεσει πολυ σαν μηχανη και θα την έπαιρνα σοβαρα στα υπόψην αν πηγαινα για αλλαγη.
Αυτο που δεν μου αρεσει και το θεωρώ αρκετα μείον για χρήση άσφαλτο ειναι η σαμπρέλα.
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Η βασική διαφορά των 2018 μοδέλων, ανεξαρτήτως DCT, είναι τα λυμένα προβλήματα σε καλάμια και ακτίνες και το ride by wire -χωρίς όμως cruise control όπως αναφέρθηκε.
Τα λοιπά (μεγάλο ντεπόζιτο κλπ) αφορούν μόνο το adventure μοντέλο. Τα μη adventure είναι όπως ήταν πάντα.
Για μένα κάνει τεράστιο λάθος όποιος αγοράσει Αφρικα χωρίς DCT. Το μεγάλο της ατού απέναντι σε κάθε δίτροχο, είναι αυτό! Τέλεια ρυθμισμένο και με δυνατότητα manual χειρισμού ανά πάσα στιγμή, μόνο ευχαρίστηση προσφέρει!!! Και είναι ευχαρίστηση που μόνο σ αυτό το μηχανάκι τη βρίσκεις (και σε κάποια άλλα Χόνδα σε άλλες κατηγορίες). Στα ον/οφ όμως, μόνο σ αυτήν!
Θα έλεγα ότι -ειδικά το adventure που μόνο αυτό ξέρω καλά- είναι μηχανάκι προσανατολισμένο σε χρήση μονός (εξαιρετικό fun bike), και με πολύ χώμα στο ρεπερτόριο. Άνετο και ξεκούραστο στην Εθνική οδό, "όπλο" στο κλειστό στροφιλίκι, "παπάκι" στην κίνηση της πόλης.

Υστερεί σε δυνατότητα φόρτωσης και θέλει αναβάθμιση αναρτήσεων αν πρόκειται για δικάβαλο ταξίδι με φορτίο!
Τονίζω ότι έχει οφέλιμο φορτίο μόλις 195 κιλά!!!! Κι εκεί τίθενται πολλοί περιορισμοί για πολύ κόσμο (συμπεριλαμβάνομαι). Tα "μόλις" 85 της άλογα μη σας απογοητεύουν! Οι μετρήσεις του ΜΟΤΟ που το κατατάσουν 3ο στο 0-400 , ένα δέκατο πιο γρήγορο από το 4ο 1290, με επιβεβαιώνουν ;) Στην πραγματική ζωή (κι όχι σε κόντρες στην ΕΟ και σε ατέλειωτες ευθείες) δύσκολα χάνει από άλλο ον/οφ , αν υπάρχει κάποιος που τον αποσχολεί κάτι τέτοιο σ αυτήν την κατηγορία!
 

kon/nos

Μέλος
Περιοχή
Αθηνα
Όνομα
Κωνσταντινος
Μοτό
r1200gs
Καλά Θοδωρη κανεις για μοτο περιοδικό.
Εκτενής ανάλυση! Σε Ευχαριστω πολυ!
Θα του τα μεταφέρω με ενα κοπυ πειστ!!
Ευχαριστω!!
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Δυσκολευομαι πολυ να πιστεψω οτι το honda ειναι ενα δεκατο πιο γρηγορο απο το 1290...
Και εγω.
Απο την αλλη εκκινηση 160 αλογατα απο σταση με το αντισπιν στις πρωτες ταχυτητες, να παρεμβαινει συνέχεια.....ισως ειναι εφικτο.
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Καριόλη το περιοδικό όντως έχει μετρήσει την Άφρικα AS στα 11.6 δλ και 184.86χαω ενώ το 1290 στα 11.8 δλ και 212.6 χαω. Στα 0-200χαω δεν έχει μέτρηση την άφρικα γιατί δεν τα φτάνει (άλλο βεστρόμ μας βρήκε).

Το οποίο 0-400 δεν έχει λογική αλλά ΟΚ...

Στο άνοιγμα 80-110 το Άφρικα AS μετρήθηκε στα 3.8 δλ και 124 μ ενώ το 1290 στα 2.4 δλ και 75 μ το οποίο είναι και λογικό.
Στα δε φρένα, 120-40 το AS στα 2.6 δλ και 58 μ έναντι 2.3 δλ και 49,8 μ.

Κατανάλωση μέσο όρο ίδια...
 
Τελευταία επεξεργασία:

#skliros_kariolis (geez996)

γιου μεικ μι κρ'υ'ζι ρε...
ADVRIDE Team
Περιοχή
Αττικης
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
KTM 300 EXC το tpi το καλό , το 6 gays
Και εγω.
Απο την αλλη εκκινηση 160 αλογατα απο σταση με το αντισπιν στις πρωτες ταχυτητες, να παρεμβαινει συνέχεια.....ισως ειναι εφικτο.




Καριόλη το περιοδικό όντως έχει μετρήσει την Άφρικα AS στα 11.6 δλ και 184.86μ ενώ το 1290 στα 11.8 λδ και 212.6 μ. Στα 0-200χαω δεν έχει μέτρηση την άφρικα γιατί δεν τα φτάνει (άλλο βεστρόμ μας βρήκε).

Το οποίο 0-400 δεν έχει λογική αλλά ΟΚ...

Στο άνοιγμα 80-110 το Άφρικα AS μετρήθηκε στα 3.8 δλ και 124 μ ενώ το 1290 στα 2.4 δλ και 75 μ το οποίο είναι και λογικό.
Στα δε φρένα, 120-40 το AS στα 2.6 δλ και 58 μ έναντι 2.3 δλ και 49,8 μ.

Κατανάλωση μέσο όρο ίδια...


Εαν μετρηθηκε ετσι τοτε πασο...

Δηλαδη υπερωρια ο antispin....
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Το περίεργο είναι και στην μέτρηση 0-100

το άφρικα 3,3 δλ και 52 μ με επιτάχυνση 9.55μ/δλ^2
το 1290 3.46 δλ και 49.5 μ με επιτάχυνση 8,26μ/δλ^2

μεγάλη διαφορά η οποία ακόμα και αν υποθέσουμε ότι στα πρώτα 50μ "βαράει το τράξιον αλύπητα" μέχρι τα 200 μέτρα δεν πιστεύω ότι δεν θα καλύψει... Τι να πω.

edit ναι χαζός, χιλιόμετρο έλαβον 23.1δλ και... τελικιασμένο στα 195 χαω ενώ το 1290 22 δλ και 253 χαω

που σημαίνει πως το 1290 της M&S έχει περασμένη είτε παλιά έκδοση λογισμικού είτε το λογισμικό του S (πράγμα που ακούγεται πολύ λογικό, εγώ αυτό θα έκανα αν ήταν δικό μου).
 
Τελευταία επεξεργασία:

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
Οχι εγω.....

Ενας φιλος ψαχνει africa καινουργιο και με ρωτησε αν αξιζει να παρει το 2017 που τρεχει σε προσφορα η το 2018.
Ειμουνα τον Αυγουστο στη Honda/KTM Τρικαλων που ειχε ενα Rally Red του 2017 και ενα πουλημενο AS του 2018 (και τα δυο manual) και πιασαμε κουβεντα για τις τιμες. Το Rally Red του 2017 δινεται 12800€ ενω το AS του 2018 16300€, ρωτησα ποσο εχει το Rally Red του 2018 και μου ειπανε 15300€ δηλ. 2500€ παραπανω. Και φανταζομαι οτι στο 2017 θα παρει κανεις μεγαλυτερη εκπτωση με τα λ7 στο χερι απ'οτι στο 2018, οποτε η διαφορα μπορει να φτασει σχεδον τις 3000€.

Τα μοντελα του 2017 δεν εχουν ανοξειδωτες ακτινες αλλα double dipped σε σχεση με τα μοντελα του 2016 και πολλοι σε βορειες χωρες με 2017αρια δεν εχουν προβλημα με τις ακτινες - μεσα σ'αυτους κι'εγω. Επισης εχουν αναβαθμιση στο λογισμικο διαχειρησης του κινητηρα και ειναι Euro 4. Το θεμα βεβαια με τα καλαμια παραμενει αλλα δε νομιζω οτι θα κοστισει πανω απο 200-300€ ενα λυσιμο με σοβαρη ανοδιωση που δε θα φθειρεται. Και αυτο πιθανα θα παρει 10δες χιλιαδες χιλιομετρα για να χρειαστει. Οι αλλες διαφορες του μη AS δε νομιζω οτι ειναι αξιες λογου, βεβαια το ΑS ειναι αλλο μηχανακι με αλλο μαμα εξοπλισμο.

Κατι αλλο: οταν φτανει κανεις να δωσει 15500€ υπαρχουν και αλλα πιθανα μηχανακια να κοιταξει, ενω με 12500€ (ή 13700€ για το DCT) ειναι ..a lot of motorbike for the money - εγω εδωσα 12000€ καινουργιο για το δικο μου. My 2 cents.
 
Τελευταία επεξεργασία:

rodouma

::..PRoVoΚάΤωΡ..::
Περιοχή
W
Όνομα
T
Μοτό
::..GT..::
...
Κατι αλλο: οταν φτανει κανεις να δωσει 15500€ υπαρχουν και αλλα πιθανα μηχανακια να κοιταξει, ενω με 12500€ (ή 13700€ για το DCT) ειναι ..a lot of motorbike for the money - εγω εδωσα 12000€ καινουργιο για το δικο μου. My 2 cents.
Σωστός! Ακριβώς τα ίδια (παρά ένα δεκάρικο, δλδ 11990€) έδωσα κι εγώ Γιώργο! :ok:

Τα αποδέλοιπα τα έκανα κάγκελα, τριβάλιτσο και διάφορα άλλα καλούδια...
 

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
Υστερεί σε δυνατότητα φόρτωσης και θέλει αναβάθμιση αναρτήσεων αν πρόκειται για δικάβαλο ταξίδι με φορτίο!
Τονίζω ότι έχει οφέλιμο φορτίο μόλις 195 κιλά!!!! Κι εκεί τίθενται πολλοί περιορισμοί για πολύ κόσμο (συμπεριλαμβάνομαι). Tα "μόλις" 85 της άλογα μη σας απογοητεύουν! Οι μετρήσεις του ΜΟΤΟ που το κατατάσουν 3ο στο 0-400 , ένα δέκατο πιο γρήγορο από το 4ο 1290, με επιβεβαιώνουν ;) Στην πραγματική ζωή (κι όχι σε κόντρες στην ΕΟ και σε ατέλειωτες ευθείες) δύσκολα χάνει από άλλο ον/οφ , αν υπάρχει κάποιος που τον αποσχολεί κάτι τέτοιο σ αυτήν την κατηγορία!
Θοδωρη, πληροφοριακα το μη AS εχει ωφελιμο φορτιο 213 κιλα, δηλ. σχεδον 20 παραπανω απο το AS που εχει 195. Για μενα αυτο το ωφελιμο βαρος, με το βαρος αναβατων (88+62=150kg) και το τροπο που ταξιδευω διπλος, δηλ. τα πραγματα που παιρνω, ειναι αρκετο - και η σκληροτητα του ελατηριου just αρκετη στην ασφαλτο. Δικαβαλος με αποσκευες ανεβαζω τερμα την προφορτιση και ειμαι οριακα ενταξει. Απο την αλλη, οταν ειμαι μονος και καραφορτωμενος οπως περσι στην Ασια και παω να οδηγησω πιο "εντουραδικα", τοτε η πισω προφορτιση δε φτανει και ουτε η μπροστινη οταν πεφτω με μεγαλες ταχυτητες (>50-60χμω) σε βαθιες λακουβες/νερογαφωματα. Αυτο που θελει σιγουρα το μηχανακι ειναι πιο σκληρο πισω ελατηριο, το μαμα ειναι 82.4N/mm ενω αυτο πχ της Ohlins για αναβατες μεχρι 95 κιλα 95N/mm. Τοχω ψαξει το θεμα της αναβαθμισης αναρτησεων για τα 2016-2017 και θα γραψω σχετικα οταν βρω καιρο, κοντευω ηδη τα 50000χμ και ειναι καιρος ν'αλλαξω το λαδι του αμορτισερ καθως εχω πια τη αποσβεση επαναφορας σχεδον στο τερμα!

Οπως εχω ξαναγραψει, το μηχανακι εχει εξαιρετικες μεσαιες και δεν χρειαζεται να το κοκκινιζει κανεις, αυτη η ροπη στις μεσαιες ειναι που το κανει σχετικα γρηγορο ..in the real world και σε συνθηκες που ταιριαζουν με τη χρηση του σαν πραγματικο on-off. Αλλα ειναι μακρια γραναζωμενο, στο δικο μου εχω βαλει ενα δοντι μεγαλυτερο πισω γραναζι και θαβαζα δυο δοντια μεγαλυτερο αν ειχα speedo healer γιατι το κοντερ λεει τα δικα του απο μαμα, και ακομη περισοτερο μετα την αλλαγη του πισω γραναζιου.
 
Τελευταία επεξεργασία:

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
Δηλαδη αλλες ακτινες εχει το 2016 αλλες το 2017 και αλλες το 2018?
Ουσιαστικα ναι, αυτο που αλλαζει ειναι η επεξεργασια τους που ειναι διαφορετικη στα τρια και καλυτερη στο 2018 (ανοξειδωτες).
 

jmar

''Κουζουλό κοπέλι''
Περιοχή
ΧΑΝΙΑ
Όνομα
ΓΙΑΝΝΗΣ
Μοτό
BMW R 1200 GS '09
Japan σου λέει μετά

Θα βάλω 21 τροχό μπροστινό στο GS το αποφάσισα, 110.000 χλμ και τπτ απ όλα αυτά δεν έχει πάθει
 
Τελευταία επεξεργασία:

yns

Today is life, tomorrow never comes
Περιοχή
Ηράκλειο
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 990 Adventure
Honda NX650 Dominator
Θα βάλω 21 τροχό μπροστινό στο GS το αποφάσισα, 110.000 χλμ και τπτ απ όλα αυτά δεν έχει πάθει
Τον Road of Bones λέει πως έκανε με τη μαούνα το παλικάρι.. και λίγα έπαθε.. Γκρινιάρη!! :p
(το Μπουλάς το GS; Ψάχνω, να ξέρεις...)
 

jmar

''Κουζουλό κοπέλι''
Περιοχή
ΧΑΝΙΑ
Όνομα
ΓΙΑΝΝΗΣ
Μοτό
BMW R 1200 GS '09
Τον Road of Bones λέει πως έκανε με τη μαούνα το παλικάρι.. και λίγα έπαθε.. Γκρινιάρη!!
(το Μπουλάς το GS; Ψάχνω, να ξέρεις...)
Κι εγώ έκανα τα Παμιρ και τα Κρητικά βουνά με τη μαουνα αλλά δεν θρουλισε

Ψάχνεις GS? ιιιιιιιι
 
Top Bottom