New Africa, prototype...and true adventure...As Honda says...

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Ζούμε στην εποχή των "επιλογών" για όλα τα γούστα.
Το θέμα είναι ο καταναλωτής να ξέρει τι αγοράζει και την χρήση που θα κανει
Τότε θα έχει το "καλύτερο" μηχανακι.
 

πυξιδας990

Μέλος
Περιοχή
Λεωνιδιο Τσακωνιας
Όνομα
μανωλης
Μοτό
aprilia DORSODURO RED
Εσύ μια χαρά το σκέφτεσαι με τη συλλογιστική του ανθρώπου που αγοράζει ένα on/off για να το χρησιμοποιήσει γι'αυτό που φτιάχτηκε αλλά η εταιρεία προσβλέπει σε κέρδη και σε μοίρασμα της πίτας την οποία γεύεται κατά κύριο λόγο η Ευρώπη και πρωτίστως η BMW με το GS Adv!
Τα κυβικά αλλάζουν για να γίνει ομαλά η μετάβαση στο Euro 5...ίσως όμως και εδώ να έχει επηρεάσει η τάση των Ευρωπαίων να ανεβαίνουν, έχοντας φτάσει στα 1250-1300cc.
Υπάρχει βέβαια και το crosstourer :sneaky:
δυσκολα θα κρατησει και τα 2 στη γκαμα
αμα σκασει καμια σαμπρελα.....οχι βιντεο κατι αλλο θα γυρισουν
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Παιζει να το εχει κανει tubeless με ενα απο τα διαφορα κιτ που κυκλοφορουν.

To 1100 θα βγει ελεω EuroV, και λογικα αυτο σημαινει οτι τα ΕuroIV 1000cc μοντελα θα πρεπει να ταξινομηθουν πριν την εφαρμογη του V καθως θα παψουν να μπορουν να πωλουνται σαν καινουρια στην ΕΕ. Αυτο θα σημανει πτωση τιμων στον υπολοιπο κοσμο για τα "παλιο στοκ" μοντελα ,εαν ειμαστε τυχεροι θα το κανει και ο εδω πανμεγιστος εισαγωγεας αν και χλωμο το κοβω...

Η Χονδα μπορει να μην εχει 800αρι αλλα παιζει μπαλα μονη της αυτη τη στιγμη στα τζουνιορ αντβε των 250-300κεκ με το CRF250.
 
Τελευταία επεξεργασία:

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Παιζει να το εχει κανει tubeless με ενα απο τα διαφορα κιτ που κυκλοφορουν.

To 1100 θα βγει ελεω EuroV, και λογικα αυτο σημαινει οτι τα ΕuroIV 1000cc μοντελα θα πρεπει να ταξινομηθουν πριν την εφαρμογη του V καθως θα παψουν να μπορουν να πωλουνται σαν καινουρια στην ΕΕ. Αυτο θα σημανει πτωση τιμων στον υπολοιπο κοσμο για τα "παλιο στοκ" μοντελα ,εαν ειμαστε τυχεροι θα το κανει και ο εδω πανμεγιστος εισαγωγεας αν και χλωμο το κοβω...

Η Χονδα μπορει να μην εχει 800αρι αλλα παιζει μπαλα μονη της αυτη τη στιγμη στα τζουνιορ αντβε των 250-300κεκ με το CRF250.
Όταν βλέπεις στα 12500 από την αρχή της χρονιάς τα μηχανάκια, πόσο παραπάνω θα πέσουν;
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Που?!?!?! Δεν μιλας για εδω προφανως!
Honda CRF 1000L AFRICA TWIN 2018 DCT '19 - € 12.900 - Car.gr

Πριν λίγο καιρό είχε και άλλες καταχωρήσεις, πιθανώς να τα έδωσαν. Ο Θοδωρής (Φόρεστερ) έλεγε ότι αν πας με τα λεφτά στο χέρι την παίρνεις πολύ χαμηλά, δεν θυμάμαι σε ποιό νήμα ήταν, πάει καιρός.
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
A ok, εκδοση χωρις ABS 12,900 αρα παραεισαγωγη ισως. Ο ιδιος δινει εκδοση με ABS απο 14800.

Ναι, δεν διαφωνω οτι με τα λεφτα στο χερι σου κανουν εκπτωση, αλλα οχι στον Σαρακακη, ή τουλαχιστον οχι τοτε που ειχα παει εγω.
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Παιζει να το εχει κανει tubeless με ενα απο τα διαφορα κιτ που κυκλοφορουν.

To 1100 θα βγει ελεω EuroV, και λογικα αυτο σημαινει οτι τα ΕuroIV 1000cc μοντελα θα πρεπει να ταξινομηθουν πριν την εφαρμογη του V καθως θα παψουν να μπορουν να πωλουνται σαν καινουρια στην ΕΕ. Αυτο θα σημανει πτωση τιμων στον υπολοιπο κοσμο για τα "παλιο στοκ" μοντελα ,εαν ειμαστε τυχεροι θα το κανει και ο εδω πανμεγιστος εισαγωγεας αν και χλωμο το κοβω...

Η Χονδα μπορει να μην εχει 800αρι αλλα παιζει μπαλα μονη της αυτη τη στιγμη στα τζουνιορ αντβε των 250-300κεκ με το CRF250.
Υπάρχει και το KLX250 αν και... μάλλον υπολείπεται.
Για μένα είναι σημαντικό και το δικύλινδρο CB500X από τη Honda.
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
A ok, εκδοση χωρις ABS 12,900 αρα παραεισαγωγη ισως. Ο ιδιος δινει εκδοση με ABS απο 14800.

Ναι, δεν διαφωνω οτι με τα λεφτα στο χερι σου κανουν εκπτωση, αλλα οχι στον Σαρακακη, ή τουλαχιστον οχι τοτε που ειχα παει εγω.
ABS/DCT λέει ή κοιτάμε άλλη αγγελία;

Ναι στις αρχές δεν έπεφταν αλλά μετά που είδαν ότι η BMW είναι πολύ μακριά σε αριθμούς και το στοκ μένει...



Στα 6-7 χιλιάρικα που είναι τα 250άρια, έχει το ζβουμ με το 600άρι της χουσκβάρνα, που είναι το ΤΕ630 δηλαδή με άλλα αυτοκόλλητα και "μονόδρομος" πάνω/κάτω.
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
ABS/DCT λέει ή κοιτάμε άλλη αγγελία;

Ναι στις αρχές δεν έπεφταν αλλά μετά που είδαν ότι η BMW είναι πολύ μακριά σε αριθμούς και το στοκ μένει...
Πρέπει να διαβάσεις και τη περιγραφή παρακάτω (που κάνει την ανάλυση του τιμοκαταλόγου!).
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Πρέπει να διαβάσεις και τη περιγραφή παρακάτω (που κάνει την ανάλυση του τιμοκαταλόγου!).
Έχεις δίκιο, αυτό μου διέφυγε. Αλήτες του μάρκετινγκ πας με τα 12900 στο χέρι και κλαις
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Υπάρχει και το KLX250 αν και... μάλλον υπολείπεται.
Για μένα είναι σημαντικό και το δικύλινδρο CB500X από τη Honda.
To Rally λεω, το αντβε με το μεγαλο ντεποζιτο , φερινγκ και τη μουρη απο τον Σκαθαροζουμη.



Το CB500X αμα ηθελε η μαμαχοντα το εβγαζε ανετα σε πιο οφφ εκδοση αλλα θα εχουν τους λογους τους.
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
To Rally λεω, το αντβε με το μεγαλο ντεποζιτο , φερινγκ και τη μουρη απο τον Σκαθαροζουμη.



Το CB500X αμα ηθελε η μαμαχοντα το εβγαζε ανετα σε πιο οφφ εκδοση αλλα θα εχουν τους λογους τους.
Υπάρχει και αυτό από τους πράσινους, Kawasaki Versys X-300





Επειδή έγραψες Adventure... δε κατάλαβα ότι εννοούσες με κοστούμι Rallye. Για μένα όλα τα On/Off, adventure είναι.

Το κεντρικό θέμα που μου αρέσει πάντοτε να επισημαίνω είναι ότι χάνεται σιγά-σιγά η κατηγορία των μικρο-μεσαίων On/oFF και ότι προσπαθούν να μας πείσουν ότι τα 800/1000άρια είναι τα σύγχρονα μεσαία. Επίσης διαπιστώνω μια αγκύλωση από τις μοτο-εταιρείες στην ανάπτυξη σύγχρονων τεχνολογιών στους κινητήρες (σε αντίθεση με την αυτοκινητοβιομηχανία που έχει κάνει άλματα). Προσπαθούν να προσπερνάνε τους Euro-περιορισμούς αυξάνοντας τους κυβισμούς με χαμηλές ιπποδύναμης.

Για μένα τα δικύλινδρα 400-600cc είναι μια γοητευτική κατηγορία που θα βρει κοινό αν αναπτυχθεί. Μπορεί να αξιολογώ και λάθος.
 
Τελευταία επεξεργασία:

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Δεν θα το ελεγα μαρκετιγκ...απατη θα το ελεγα......
εντάξει, το γράφει, δεν είναι απάτη ακριβώς, λίγο παραπλάνηση. σε κάθε περίπτωση για πλάκα το είπα, το γραπτό δεν περνάει πάντα σωστά


Για μένα τα δικύλινδρα 400-600cc είναι μια γοητευτική κατηγορία που θα βρει κοινό αν αναπτυχθεί. Μπορεί να αξιολογώ και λάθος.
Ναι κοίτα τώρα, αν γενικότερα δεν καταλάβουμε τις "πραγματικές ανάγκες" για την χρήση, το παιχνίδι των κυβικών " a tale of size and weight" δεν θα σπάσει ποτέ. Σε κάποιο νήμα το έγραψε ωραία αυτές τις ημέρες ο Kordix αλλά δεν θυμάμαι που.
 

lleonidas

Μέλος
Όνομα
Λεωνίδας
Μοτό
Αμήχανος!
Πιθανή αύξηση στα κυβικά για το μοντέλο του 2020 λόγω προδιαγραφών Euro 5.
Περισσότερα εδώ .
Νέος κινητήρας 1100cc, adv έκδοση(με πιο φαρδύ ρεζερβουάρ που θα φιλοξενεί περισσότερο καύσιμο από τα 24 λίτρα της τρέχουσας Adventure Sports )και νέες αναρτήσεις για το 2020!
Πηγή
1084cc αντί για 998 και 101hp(στις 7.500 σ.α.λ.) αντί των 94 του τωρινού.
Euro 5 φυσικά.Ψηλότερη θέση, ψηλότερη ζελατίνα.
Το κορίτσι θα είναι διαθέσιμο σε 4 εκδόσεις: η Α2(238 κιλά, γεμάτη) ως βασική, η Α4(240 κιλά) , αντίστοιχη της Adventure Sports,ως πιο χωμάτινη. Αυτές οι δυο θα μπορούν να συνδυαστούν με το αυτόματο DCT κιβώτιο στις εκδόσεις D2(248 κιλά) και D4(250 κιλά) αντίστοιχα. Οι πληροφορίες θέλουν όλες τις εκδόσεις να έχουν ρεζερβουάρ 24 λίτρων.
Λεπτομέρειες εδώ .
 
Top Bottom