Μιλάς για την εταιρία που είναι πιο νερουλή και από καφέ ξενοδοχείου. Για ένα CB500X που είναι στα κιλά του Τ700 (τα οποία δεν ενθουσίασαν κανένα, καίτοι δεν υπάρχει ελαρφύτερο δικύλινδρο στην αγορά), για "λιγότερο σπορ γονίδια" από την Άφρικα που ήδη δεν είχε κανένα και για απόγονο του τράνσαλπ που δεν ξύπνησε ποτέ κανέννα πάθος, άλλο το αν πάει όπου αντέχει να το πάει ο αναβάτης. Και μιά που η Χόντα είναι... Χόντα, δεν περιμένουμε τίποτα μαγικό. Το Χ πήγε όσο χωματερά άντεχαν, με το 19ρι μπροστινό. Μην ζητάμε θαύματα από την αρτηριοσκλήρωση.Όταν μια εταιρεία έχει τους κινητήρες ήδη διαθέσιμους, η υλοποίηση είναι πιο εύκολη (μιλάω για το CB500X). Ευχή είναι και μακάρι να βρει αντίκρυσμα.
Το δικό μου ηθικό πάντως, τονώθηκε από το ταξίδι μου στην Ισλανδία, τα 9,5K χιλιόμετρα, τις 800άρες και 900άρες σερί που έγραψε η Αφρούλα μου, εντελώς απροβλημάτιστα κ φουλ φορτωμένη (εκτός από τα 2 πάνω λαστιχοπαξίμαδα του ανεμοθώρακα που αντικατέστησα, λόγω κάποιου μλκ που τον τράβηξε στο γκαράζ του πλοίου) αλλά και την χαμηλή κατανάλωση της. Το κορίτσι μου έκανε όλα τα χατήρια και η μόνη ουσιαστική βελτίωση που της έκανα για το ταξίδι ήταν μια σέλα gel της Bagster και ο VStream ανεμοθώρακας...Για να τονώσουμε το ηθικό των κατόχων
Ω πω πω πω πω! Μελωσαμε!Μιλάς για την εταιρία που είναι πιο νερουλή και από καφέ ξενοδοχείου. Για ένα CB500X που είναι στα κιλά του Τ700 (τα οποία δεν ενθουσίασαν κανένα, καίτοι δεν υπάρχει ελαρφύτερο δικύλινδρο στην αγορά), για "λιγότερο σπορ γονίδια" από την Άφρικα που ήδη δεν είχε κανένα και για απόγονο του τράνσαλπ που δεν ξύπνησε ποτέ κανέννα πάθος, άλλο το αν πάει όπου αντέχει να το πάει ο αναβάτης. Και μιά που η Χόντα είναι... Χόντα, δεν περιμένουμε τίποτα μαγικό. Το Χ πήγε όσο χωματερά άντεχαν, με το 19ρι μπροστινό. Μην ζητάμε θαύματα από την αρτηριοσκλήρωση.
Εσένα, ούτε ο Asimo δε σε συγκινεί, αδερφάκι μου... Ξέρω...είναι κοντός... γιαυτό...Μιλάς για την εταιρία που είναι πιο νερουλή και από καφέ ξενοδοχείου. Για ένα CB500X που είναι στα κιλά του Τ700 (τα οποία δεν ενθουσίασαν κανένα, καίτοι δεν υπάρχει ελαρφύτερο δικύλινδρο στην αγορά), για "λιγότερο σπορ γονίδια" από την Άφρικα που ήδη δεν είχε κανένα και για απόγονο του τράνσαλπ που δεν ξύπνησε ποτέ κανέννα πάθος, άλλο το αν πάει όπου αντέχει να το πάει ο αναβάτης. Και μιά που η Χόντα είναι... Χόντα, δεν περιμένουμε τίποτα μαγικό. Το Χ πήγε όσο χωματερά άντεχαν, με το 19ρι μπροστινό. Μην ζητάμε θαύματα από την αρτηριοσκλήρωση.
Δεν καταλαβαίνω γιατί θα έπρεπε να με συγκινεί ο Άσιμο. Ή η προοπτική του νέου τράνσαλπ.Εσένα, ούτε ο Asimo δε σε συγκινεί, αδερφάκι μου... Ξέρω...είναι κοντός... γιαυτό...
Νόμιζα πως έγινα κατανοητός... δε μιλάω για το CB500X αλλά για τον κινητήρα του σε ένα άλλο πλαίσιο με καλές αναρτήσεις, ελπίζοντας σε ένα καλύτερο βάρος από το CB500X. 48 άλογα φθάνουν και περισσεύουν για μια μηχανή 50/50. Είπαμε, μια ευχή κάνω.Μιλάς για την εταιρία που είναι πιο νερουλή και από καφέ ξενοδοχείου. Για ένα CB500X που είναι στα κιλά του Τ700 (τα οποία δεν ενθουσίασαν κανένα, καίτοι δεν υπάρχει ελαρφύτερο δικύλινδρο στην αγορά), για "λιγότερο σπορ γονίδια" από την Άφρικα που ήδη δεν είχε κανένα και για απόγονο του τράνσαλπ που δεν ξύπνησε ποτέ κανέννα πάθος, άλλο το αν πάει όπου αντέχει να το πάει ο αναβάτης. Και μιά που η Χόντα είναι... Χόντα, δεν περιμένουμε τίποτα μαγικό. Το Χ πήγε όσο χωματερά άντεχαν, με το 19ρι μπροστινό. Μην ζητάμε θαύματα από την αρτηριοσκλήρωση.
Αυτό είναι μεγάλη κουβέντα και αν το έχουμε στο μυαλό μας θα δούμε "γιατί" δεν μπορούν να υπάρχουν σωστά και λάθος.Δεν καταλαβαίνω γιατί θα έπρεπε να με συγκινεί ο Άσιμο. Ή η προοπτική του νέου τράνσαλπ.
Ήθελα να γράψω ένα κατεβατό και για το σκούτερ, αλλά μετά από τρεις ημέρες Βολοπήλιο και μερικά κιλά τσίπουρο κατάλαβα την ματαιότητα γιατί είναι τόσο υποκειμενικό το θέμα που μένει ένα καλογραμμένο κείμενο και η κατανόηση του ότι άλλος άνθρωπος, άλλες επιθυμίες.
Το ότι δεν είναι στ'αλήθεια σκούτερ, γνωστό από χρόνια.Αυτό είναι μεγάλη κουβέντα και αν το έχουμε στο μυαλό μας θα δούμε "γιατί" δεν μπορούν να υπάρχουν σωστά και λάθος.
Και αν κάποιες φορές γράφω με μια επιμονή για κάποιες μηχανές είναι για αυτές που έχω οδηγήσει. Και πάλι όμως επισημαίνοντας πως καλύπτει τις δικές μου ανάγκες και αν διαβάζει και κανένας τυχερός που ταιριάζουν οι ανάγκες μας, έχει ένα καλό review. Αλλιώτικα -στη περίπτωση του παραδείγματος- όλοι οι άλλοι βλέπουν απλά ένα σκούτερ! Το σέβομαι και αυτό.
Ξαναμπήκε αυτό στη προηγούμενη σελίδα από τον amyroukaiLet the games begin!!!
Sent from my iPhone using Tapatalk
Νταξ βρε Πετράν... σε σχέση με τα αντίστοιχα διαολο-ΚΤΜ είναι ψιλοτάφος... είπαμε, δεν είναι για καβλογκαζιές... είναι ένας πολύ έντιμος συμβιβασμός δυνατοτήτων-τιμής, για τη μέση ηλικία κ ίσως καλή λύση για την "συνετή κ φρόνιμη" νεώτερη ηλικία... στο τέλος πάντως, όλοι στο μονόδρομο θα καταλήξουμε...Οτι κ να λεμε.....η Χοντα θα ζει κ θα βασιλευει !!!!
Οπως βλεπω τις πωλησεις η αγοραστες εχουν διαφορετικη γνωμη απο του φορουμ.....που χαρακτηριζεται η Αφρικα....χλιαρη....ταφος....κ δεν ξερω τι αλλο...!!!!!
Μη μου το χαλας.....ασε να τους πειραξω λιγο !!!!Νταξ βρε Πετράν... σε σχέση με τα αντίστοιχα διαολο-ΚΤΜ είναι ψιλοτάφος... είπαμε, δεν είναι για καβλογκαζιές... είναι ένας πολύ έντιμος συμβιβασμός για τη μέση ηλικία κ ίσως καλή λύση για την "συνετή κ φρόνιμη" νεώτερη ηλικία... στο τέλος πάντως, όλοι στο μονόδρομο θα καταλήξουμε...
ΕΔΙΤ: Εκεί που διαφωνώ ριζικά με τους ισοπεδωτικούς και μηδενιστικούς χαρακτηρισμούς για τη Honda, είναι στο θέμα του innovation... απόδειξη το DCT...
Όλες οι κουλομαριες το ίδιο σκεπτικό έχετε.... Δεν σας νοιάζει το γκαζι :funΜη μου το χαλας.....ασε να τους πειραξω λιγο !!!!
Προσωπικα δεν μου αρεσει η μονιμη συγκριση μοντελων που γινεται για τους ιππους...το γκαζι.....ποιο παταει ποιο....!!!!!
Θα δανειστω τη φραση του φιλου Σιδερακη.....Καποτε τα 750 (Αφρικα) τα θεωρουσαμε πολλα....τωρα τα 1200 λιγα....μαλλον οι ικανοτητες των αναβατων πολλαπλασιαστηκαν.....χαχαχα !!!!
Αργα πηγαινω...χρονια κερδιζω.....εσυ γιατι βιαζεσαι ;;....εισαι ηδη...γεροντας !!!!Όλες οι κουλομαριες το ίδιο σκεπτικό έχετε.... Δεν σας νοιάζει το γκαζι :fun
Άλλη μια ατάκα κουλομαριας.. :funΑργα πηγαινω...χρονια κερδιζω.....εσυ γιατι βιαζεσαι ;;....εισαι ηδη...γεροντας !!!!
Ο gsmaniac περνάει τη δεύτερη (?) του εφηβεία πριν γίνει παππούΣτης... δικαιολογείται...Αργα πηγαινω...χρονια κερδιζω.....εσυ γιατι βιαζεσαι ;;....εισαι ηδη...γεροντας !!!!