New Africa, prototype...and true adventure...As Honda says...

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Όταν μια εταιρεία έχει τους κινητήρες ήδη διαθέσιμους, η υλοποίηση είναι πιο εύκολη (μιλάω για το CB500X). Ευχή είναι και μακάρι να βρει αντίκρυσμα.
Μιλάς για την εταιρία που είναι πιο νερουλή και από καφέ ξενοδοχείου. Για ένα CB500X που είναι στα κιλά του Τ700 (τα οποία δεν ενθουσίασαν κανένα, καίτοι δεν υπάρχει ελαρφύτερο δικύλινδρο στην αγορά), για "λιγότερο σπορ γονίδια" από την Άφρικα που ήδη δεν είχε κανένα και για απόγονο του τράνσαλπ που δεν ξύπνησε ποτέ κανέννα πάθος, άλλο το αν πάει όπου αντέχει να το πάει ο αναβάτης. Και μιά που η Χόντα είναι... Χόντα, δεν περιμένουμε τίποτα μαγικό. Το Χ πήγε όσο χωματερά άντεχαν, με το 19ρι μπροστινό. Μην ζητάμε θαύματα από την αρτηριοσκλήρωση.
 

rodouma

::..PRoVoΚάΤωΡ..::
Περιοχή
W
Όνομα
T
Μοτό
::..GT..::
Για να τονώσουμε το ηθικό των κατόχων :)

Το δικό μου ηθικό πάντως, τονώθηκε από το ταξίδι μου στην Ισλανδία, τα 9,5K χιλιόμετρα, τις 800άρες και 900άρες σερί που έγραψε η Αφρούλα μου, εντελώς απροβλημάτιστα κ φουλ φορτωμένη (εκτός από τα 2 πάνω λαστιχοπαξίμαδα του ανεμοθώρακα που αντικατέστησα, λόγω κάποιου μλκ που τον τράβηξε στο γκαράζ του πλοίου) αλλά και την χαμηλή κατανάλωση της. Το κορίτσι μου έκανε όλα τα χατήρια και η μόνη ουσιαστική βελτίωση που της έκανα για το ταξίδι ήταν μια σέλα gel της Bagster και ο VStream ανεμοθώρακας... :happy:

Μετά από όλα αυτά, νομίζω ότι με έκανε και λίγο οπαδό... :sneaky:
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Μιλάς για την εταιρία που είναι πιο νερουλή και από καφέ ξενοδοχείου. Για ένα CB500X που είναι στα κιλά του Τ700 (τα οποία δεν ενθουσίασαν κανένα, καίτοι δεν υπάρχει ελαρφύτερο δικύλινδρο στην αγορά), για "λιγότερο σπορ γονίδια" από την Άφρικα που ήδη δεν είχε κανένα και για απόγονο του τράνσαλπ που δεν ξύπνησε ποτέ κανέννα πάθος, άλλο το αν πάει όπου αντέχει να το πάει ο αναβάτης. Και μιά που η Χόντα είναι... Χόντα, δεν περιμένουμε τίποτα μαγικό. Το Χ πήγε όσο χωματερά άντεχαν, με το 19ρι μπροστινό. Μην ζητάμε θαύματα από την αρτηριοσκλήρωση.
Ω πω πω πω πω! Μελωσαμε!
 

rodouma

::..PRoVoΚάΤωΡ..::
Περιοχή
W
Όνομα
T
Μοτό
::..GT..::
Μιλάς για την εταιρία που είναι πιο νερουλή και από καφέ ξενοδοχείου. Για ένα CB500X που είναι στα κιλά του Τ700 (τα οποία δεν ενθουσίασαν κανένα, καίτοι δεν υπάρχει ελαρφύτερο δικύλινδρο στην αγορά), για "λιγότερο σπορ γονίδια" από την Άφρικα που ήδη δεν είχε κανένα και για απόγονο του τράνσαλπ που δεν ξύπνησε ποτέ κανέννα πάθος, άλλο το αν πάει όπου αντέχει να το πάει ο αναβάτης. Και μιά που η Χόντα είναι... Χόντα, δεν περιμένουμε τίποτα μαγικό. Το Χ πήγε όσο χωματερά άντεχαν, με το 19ρι μπροστινό. Μην ζητάμε θαύματα από την αρτηριοσκλήρωση.
Εσένα, ούτε ο Asimo δε σε συγκινεί, αδερφάκι μου... Ξέρω...είναι κοντός... γιαυτό... :laugh:
:friendship:
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Εσένα, ούτε ο Asimo δε σε συγκινεί, αδερφάκι μου... Ξέρω...είναι κοντός... γιαυτό... :laugh:
:friendship:
Δεν καταλαβαίνω γιατί θα έπρεπε να με συγκινεί ο Άσιμο. Ή η προοπτική του νέου τράνσαλπ.

Ήθελα να γράψω ένα κατεβατό και για το σκούτερ, αλλά μετά από τρεις ημέρες Βολοπήλιο και μερικά κιλά τσίπουρο κατάλαβα την ματαιότητα γιατί είναι τόσο υποκειμενικό το θέμα που μένει ένα καλογραμμένο κείμενο και η κατανόηση του ότι άλλος άνθρωπος, άλλες επιθυμίες.
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Μιλάς για την εταιρία που είναι πιο νερουλή και από καφέ ξενοδοχείου. Για ένα CB500X που είναι στα κιλά του Τ700 (τα οποία δεν ενθουσίασαν κανένα, καίτοι δεν υπάρχει ελαρφύτερο δικύλινδρο στην αγορά), για "λιγότερο σπορ γονίδια" από την Άφρικα που ήδη δεν είχε κανένα και για απόγονο του τράνσαλπ που δεν ξύπνησε ποτέ κανέννα πάθος, άλλο το αν πάει όπου αντέχει να το πάει ο αναβάτης. Και μιά που η Χόντα είναι... Χόντα, δεν περιμένουμε τίποτα μαγικό. Το Χ πήγε όσο χωματερά άντεχαν, με το 19ρι μπροστινό. Μην ζητάμε θαύματα από την αρτηριοσκλήρωση.
Νόμιζα πως έγινα κατανοητός... δε μιλάω για το CB500X αλλά για τον κινητήρα του σε ένα άλλο πλαίσιο με καλές αναρτήσεις, ελπίζοντας σε ένα καλύτερο βάρος από το CB500X. 48 άλογα φθάνουν και περισσεύουν για μια μηχανή 50/50. Είπαμε, μια ευχή κάνω.

Το Africa Twin μπορεί να μην ήρθε όσο sport θα το θέλαμε -είχα ασκήσει έντονη κριτική τότε- αλλά είναι μια πολύ ποιοτική κατασκευή και όπως είπα και ξαναείπα, αν σήμερα ήθελα μια ταξιδιωτική μηχανή On/Off (που θα μπορούσα να αγοράσω καινούρια) αυτή θα ήταν μια ΑΤ σε έκδοση Adventure Sports με το DCT.

Αν πάλι ήθελα μια μηχανή που να είναι πραγματικά 50/50... Tenere 700 (δε γράφω άλλα).

Το 790 πρέπει πρώτα να χαστουκίσω τον Αυστριακό σχεδιαστή για την έμπνευση του, μπας και ξεθυμάνω και αρχίσω να το βλέπω "αλλιώς" γιατί για την ώρα και μετά από κάμποσους μήνες παραμένει άσχημο για τα γούστα μου και αν δε με φτιάχνει οπτικά... ΔΕΝ (σε αντίθεση με τα 1090, 1190 που μου αρέσουν).

R12xxGS καλό αλλά όχι, δεν έχει καταφέρει να γίνει μονόδρομος σε τέτοιο βαθμό ακόμη ώστε να το σκέφτομαι σοβαρά έστω και μεταχείρω...

Κι έτσι... κάθομαι στα αυγά μου!

 
Τελευταία επεξεργασία:

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Δεν καταλαβαίνω γιατί θα έπρεπε να με συγκινεί ο Άσιμο. Ή η προοπτική του νέου τράνσαλπ.

Ήθελα να γράψω ένα κατεβατό και για το σκούτερ, αλλά μετά από τρεις ημέρες Βολοπήλιο και μερικά κιλά τσίπουρο κατάλαβα την ματαιότητα γιατί είναι τόσο υποκειμενικό το θέμα που μένει ένα καλογραμμένο κείμενο και η κατανόηση του ότι άλλος άνθρωπος, άλλες επιθυμίες.
Αυτό είναι μεγάλη κουβέντα και αν το έχουμε στο μυαλό μας θα δούμε "γιατί" δεν μπορούν να υπάρχουν σωστά και λάθος.
Και αν κάποιες φορές γράφω με μια επιμονή για κάποιες μηχανές είναι για αυτές που έχω οδηγήσει. Και πάλι όμως επισημαίνοντας πως καλύπτει τις δικές μου ανάγκες και αν διαβάζει και κανένας τυχερός που ταιριάζουν οι ανάγκες μας, έχει ένα καλό review. Αλλιώτικα -στη περίπτωση του παραδείγματος- όλοι οι άλλοι βλέπουν απλά ένα σκούτερ! Το σέβομαι και αυτό.
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Αυτό είναι μεγάλη κουβέντα και αν το έχουμε στο μυαλό μας θα δούμε "γιατί" δεν μπορούν να υπάρχουν σωστά και λάθος.
Και αν κάποιες φορές γράφω με μια επιμονή για κάποιες μηχανές είναι για αυτές που έχω οδηγήσει. Και πάλι όμως επισημαίνοντας πως καλύπτει τις δικές μου ανάγκες και αν διαβάζει και κανένας τυχερός που ταιριάζουν οι ανάγκες μας, έχει ένα καλό review. Αλλιώτικα -στη περίπτωση του παραδείγματος- όλοι οι άλλοι βλέπουν απλά ένα σκούτερ! Το σέβομαι και αυτό.
Το ότι δεν είναι στ'αλήθεια σκούτερ, γνωστό από χρόνια.
Το ότι δεν είναι στ'αλήθεια ον-οφ, επίσης
Το ότι εκμεταλλεύεται με έξυπνη σχεδίαση υπάρχουσα πλατφόρμα και έβγαλε κάτι περίπου καινοφανές στην αγορά, γεγονός
Το ότι βρέθηκε κενό αγοράς λόγω της διαφοροποίησης από τον παντοκράτορα Τμαξ τον οποίο αντιγράφουν όλοι, γεγονός.

Από εκεί και πέρα, το ότι πλασάρεται "κάτι" σε τιμή και βάρος μεγάλου ον-οφ αλλά που δεν είναι (σινμπόι έλα σου έχω το επόμενο χιτάκι, όχι δεν είναι ον-οφ) και χωρίς τις αναρτήσεις, το φόρτωμα, τα άλογα, για εμένα βγαίνει έξω από την θεωρητική λίστα αγοράς. Προφανώς και αν δεν το λυπάσαι θα πάει παντού, εδώ το φέιζερ πήγε άγραφα στα χώματα και στην πέτρα, γιατί όχι και δαύτο. Πολυχρηστικό είναι, σαφώς.

Γυρνώντας στο θέμα Άφρικα, το 1100-850 μας γυρίζει στα 199Χ και στα μεγάλο/μικρό GS τότε, χίντ για το μέλλον της AT και το πως την σκέφτεται η Η.
 
Reactions: STF

petros KLR

Μέλος
Περιοχή
ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ ΑΤΤΙΚΗΣ
Όνομα
ΠΕΤΡΟΣ
Μοτό
KAWASAKI KLR 650
Aprilia pegaso 650
Οτι κ να λεμε.....η Χοντα θα ζει κ θα βασιλευει !!!!
Οπως βλεπω τις πωλησεις η αγοραστες εχουν διαφορετικη γνωμη απο του φορουμ.....που χαρακτηριζεται η Αφρικα....χλιαρη....ταφος....κ δεν ξερω τι αλλο...!!!!!
 

rodouma

::..PRoVoΚάΤωΡ..::
Περιοχή
W
Όνομα
T
Μοτό
::..GT..::
Οτι κ να λεμε.....η Χοντα θα ζει κ θα βασιλευει !!!!
Οπως βλεπω τις πωλησεις η αγοραστες εχουν διαφορετικη γνωμη απο του φορουμ.....που χαρακτηριζεται η Αφρικα....χλιαρη....ταφος....κ δεν ξερω τι αλλο...!!!!!
Νταξ βρε Πετράν... σε σχέση με τα αντίστοιχα διαολο-ΚΤΜ είναι ψιλοτάφος... είπαμε, δεν είναι για καβλογκαζιές... είναι ένας πολύ έντιμος συμβιβασμός δυνατοτήτων-τιμής, για τη μέση ηλικία κ ίσως καλή λύση για την "συνετή κ φρόνιμη" νεώτερη ηλικία... στο τέλος πάντως, όλοι στο μονόδρομο θα καταλήξουμε... :p

ΕΔΙΤ: Εκεί που διαφωνώ ριζικά με τους ισοπεδωτικούς και μηδενιστικούς χαρακτηρισμούς για τη Honda, είναι στο θέμα του innovation... απόδειξη το DCT...
 
Τελευταία επεξεργασία:

petros KLR

Μέλος
Περιοχή
ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ ΑΤΤΙΚΗΣ
Όνομα
ΠΕΤΡΟΣ
Μοτό
KAWASAKI KLR 650
Aprilia pegaso 650
Νταξ βρε Πετράν... σε σχέση με τα αντίστοιχα διαολο-ΚΤΜ είναι ψιλοτάφος... είπαμε, δεν είναι για καβλογκαζιές... είναι ένας πολύ έντιμος συμβιβασμός για τη μέση ηλικία κ ίσως καλή λύση για την "συνετή κ φρόνιμη" νεώτερη ηλικία... στο τέλος πάντως, όλοι στο μονόδρομο θα καταλήξουμε... :p

ΕΔΙΤ: Εκεί που διαφωνώ ριζικά με τους ισοπεδωτικούς και μηδενιστικούς χαρακτηρισμούς για τη Honda, είναι στο θέμα του innovation... απόδειξη το DCT...
Μη μου το χαλας.....ασε να τους πειραξω λιγο !!!!
Προσωπικα δεν μου αρεσει η μονιμη συγκριση μοντελων που γινεται για τους ιππους...το γκαζι.....ποιο παταει ποιο....!!!!!
Θα δανειστω τη φραση του φιλου Σιδερακη.....Καποτε τα 750 (Αφρικα) τα θεωρουσαμε πολλα....τωρα τα 1200 λιγα....μαλλον οι ικανοτητες των αναβατων πολλαπλασιαστηκαν.....χαχαχα !!!!
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Μη μου το χαλας.....ασε να τους πειραξω λιγο !!!!
Προσωπικα δεν μου αρεσει η μονιμη συγκριση μοντελων που γινεται για τους ιππους...το γκαζι.....ποιο παταει ποιο....!!!!!
Θα δανειστω τη φραση του φιλου Σιδερακη.....Καποτε τα 750 (Αφρικα) τα θεωρουσαμε πολλα....τωρα τα 1200 λιγα....μαλλον οι ικανοτητες των αναβατων πολλαπλασιαστηκαν.....χαχαχα !!!!
Όλες οι κουλομαριες το ίδιο σκεπτικό έχετε.... Δεν σας νοιάζει το γκαζι :fun
 

petros KLR

Μέλος
Περιοχή
ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ ΑΤΤΙΚΗΣ
Όνομα
ΠΕΤΡΟΣ
Μοτό
KAWASAKI KLR 650
Aprilia pegaso 650
Όλες οι κουλομαριες το ίδιο σκεπτικό έχετε.... Δεν σας νοιάζει το γκαζι :fun
Αργα πηγαινω...χρονια κερδιζω.....εσυ γιατι βιαζεσαι ;;....εισαι ηδη...γεροντας !!!!
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Όσο για τις πωλήσεις... Δεν νομίζω να είναι ικανοποιημένος ο Σοϊχιρο.
Το σκούτερ πάει καλα



Advphone....
 

rodouma

::..PRoVoΚάΤωΡ..::
Περιοχή
W
Όνομα
T
Μοτό
::..GT..::
Αργα πηγαινω...χρονια κερδιζω.....εσυ γιατι βιαζεσαι ;;....εισαι ηδη...γεροντας !!!!
Ο gsmaniac περνάει τη δεύτερη (?) του εφηβεία πριν γίνει παππούΣτης... δικαιολογείται... ;)
 
Top Bottom