New Africa, prototype...and true adventure...As Honda says...

rodouma

::..PRoVoΚάΤωΡ..::
Περιοχή
W
Όνομα
T
Μοτό
::..GT..::
#ierapostoliko_mono όχι αγαπητό περιοδικό με τα λεφτά μας θέλουμε κάτι πιο σεΚΣι
...κι όποιος αντέξει... ;)



Στάλθηκε από το MI MAX 2 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 
Τελευταία επεξεργασία:

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
To καλύτερο συγκριτικό θα ήταν να συμμετέχουν τα μηχανάκια σε ένα adv troffy...και μετά να γράψουν όσοι τα οδήγησαν τις εντυπώσεις τους...αυτό θα ηταν mega test...
ε περίπου αυτό γίνεται κάθε χρόνο.

Αλλά το κείμενο του Φελούκα, πιθανώς λόγω πίεσης χρόνου, είναι άχρωμο-άγευστο. Κρίμα γιατί θα μπορούσαν άνετα να βάλουν την δοκιμή σε αυτό το τεύχος και να γράψει ένα πολύ καλύτερο κείμενο για το πως τα πέρασαν.


Και το πιο "περίεργο" με το τεύχος είναι και το μίνι review του Πατεράκη πάλι με άφρικα. Τουλάχιστον είναι το λευκό σπέσιαλ, γράφει ωραία στον φακό.
 

rodouma

::..PRoVoΚάΤωΡ..::
Περιοχή
W
Όνομα
T
Μοτό
::..GT..::
:inlove::inlove::inlove:
 

petros KLR

Μέλος
Περιοχή
ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ ΑΤΤΙΚΗΣ
Όνομα
ΠΕΤΡΟΣ
Μοτό
KAWASAKI KLR 650
Aprilia pegaso 650
...κι όποιος αντέξει... ;)



Στάλθηκε από το MI MAX 2 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Εισαι...θεουλης...τι να μας πει ο γεροντας μετα !!!!
Βρηκε τη χαρα της η κοπελα....μολις καβαλησε την Αφρικα !!!!!
 

rodouma

::..PRoVoΚάΤωΡ..::
Περιοχή
W
Όνομα
T
Μοτό
::..GT..::
Προσωπικά μιλώντας... 11995€ με το κλειδί στο χέρι (τέλη κυκλοφορίας & μεταβίβαση included)...:inlove:

"Παρτίδα" από Ολλανδία...μέχρι τώρα κανένα πρόβλημα (ακτίνες, καλάμια, κλπ)...

.


Στάλθηκε από το MI MAX 2 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 
Τελευταία επεξεργασία:

rodouma

::..PRoVoΚάΤωΡ..::
Περιοχή
W
Όνομα
T
Μοτό
::..GT..::
Έτσι, γιατί τι καλύτερα από μια Άφρικα που στοίχισε οσο ένα 1290 χωρίς τα φρένα, αναρτήσεις και τα γκάζια. Ιν λαβ.
Έχεις απόλυτο δίκιο...θα πρεπε να το δίνουν 13-13.5Κ max...τόσο κάνει στην Αγγλία και την Αμερική νομίζω...ίσως ακόμη λιγότερο...
 
Τελευταία επεξεργασία:

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Έχεις απόλυτο δίκιο...θα πρεπε να το δίνουν 13-13.5Κ max...τόσο κάνει στην Αγγλία και την Αμερική νομίζω...ίσως ακόμη λιγότερο...
9200 το τενερέ στην Αγγλία μου είπε χτες φίλος, αντί 10500 εδώ. Και με μιά μικρή προκαταβολή, 110 ευρώ το μήνα δόση...
 

onroad

Superhero
Περιοχή
7th continent traveler
Όνομα
κωνσταντινος δε γκρειτ
Μοτό
1200 / 2012
Μάνο και εγώ 11500€ το πήρα άλλα δεν αναιρεί το πόσο το τι οδηγείς .

Θέμα με τις πίσω ακτίνες το δικό μου είχε και μου τις άλλαξε ο dealer.
Με τα καλάμια , δεν πρόλαβε .

Υπάρχει μια Άφρικα Κουίν στη Θεσσαλονίκη που πουλιόταν κάποια στιγμή

Στάλθηκε από το Redmi Note 7 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

RIGGER

Μέλος
Περιοχή
Θεσσαλονικη
Όνομα
ΗΛΙΑΣ
Μοτό
Tiger 955i
Ερωτηση προς τους φιλους που το ειχαν η εχουν. Τα θεματα με τις ακτινες και τα καλαμια που εβγαζαν τα μοντ. 16-17 τι ακριβως ηταν; Σπασιμο σκουριασμα ξεφτισμα χρωματος; Στα μοντ. του 18 εχουν θεραπευτει αυτα; Υπαρχει καποιο αλλο θεμα γενικα;
Οι ερωτησεις μου εχουν να κανουν γιατι καλλιεργείται η σκεψη για την αποκτηση της ΑΤ ως το ιδανικοτερο για εμενα παντοτε ( υποκειμενεικο) οτι ειναι το καταλληλοτερο μηχανακι για τις ανγκες μου το στυλ οδηγησης μου της φιλοσοφιας μου γενικα με ποια κριτηρια θα ηθελα να την αποκτησω και του γεγονοτος οτι με ενα ζυγαρι χωματινα ακολουθει και καποια "καθαροαιμα" μεγαλα στο χωμα με ανεση.
 

rodouma

::..PRoVoΚάΤωΡ..::
Περιοχή
W
Όνομα
T
Μοτό
::..GT..::
Μάνο και εγώ 11500€ το πήρα άλλα δεν αναιρεί το πόσο το τι οδηγείς .

Θέμα με τις πίσω ακτίνες το δικό μου είχε και μου τις άλλαξε ο dealer.
Με τα καλάμια , δεν πρόλαβε .

Υπάρχει μια Άφρικα Κουίν στη Θεσσαλονίκη που πουλιόταν κάποια στιγμή

Στάλθηκε από το Redmi Note 7 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Κώστα, μπορεί να είσαι (και νομίζω ότι είσαι) πολύ πιο απαιτητικός αναβάτης από μένα... (τακαρίσιος γαρ... :p)

Εγώ (ένας μέσος θεωρώ καβαλάρης) είμαι μέχρι στιγμής πολύ ικανοποιημένος από το συγκεκριμένο μεκανάκι... ο δε συνδυασμός με το VFR με υπέρ-καλύπτει θα έλεγα, καθότι αν θέλω γκάζι καβαλώ το vfr κι αν θέλω αγνάντεμα στη διαδρομή καβαλώ την ΑΦΡούλα...

Σίγουρα, θα μπορούσε να είναι πολύ καλύτερο για τα λεφτά που πουλιέται στην Ελλάδα και σίγουρα υπάρχουν μηχανάκια πολύ καλύτερα στα σημεία (αναρτήσεις, φόρτωμα, κλπ...)

Ίσως αν δεν είχα ήδη το VFR να ψαχνόμουνα για κάτι άλλο...ίσως έναν μονόδρομο, καθότι με τη δύναμη και το στήσιμο του KTM 1290 (πολύ γκάζι το μεκανάκι!:eek:) νομίζω ότι θα ΜΕ ψάχνανε... :laugh:
 

onroad

Superhero
Περιοχή
7th continent traveler
Όνομα
κωνσταντινος δε γκρειτ
Μοτό
1200 / 2012
Σκουριά στις ακτίνες στο δικό μου , στα καλάμια ψάξε εδώ μέσα θα βρεις .

Φυσικά και θα σε πάει παντού άλλωστε συνήθως τελειώνει ο αναβάτης και μετά το μηχανάκι .

Στάλθηκε από το Redmi Note 7 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

rodouma

::..PRoVoΚάΤωΡ..::
Περιοχή
W
Όνομα
T
Μοτό
::..GT..::
Ερωτηση προς τους φιλους που το ειχαν η εχουν. Τα θεματα με τις ακτινες και τα καλαμια που εβγαζαν τα μοντ. 16-17 τι ακριβως ηταν; Σπασιμο σκουριασμα ξεφτισμα χρωματος; Στα μοντ. του 18 εχουν θεραπευτει αυτα; Υπαρχει καποιο αλλο θεμα γενικα;
Οι ερωτησεις μου εχουν να κανουν γιατι καλλιεργείται η σκεψη για την αποκτηση της ΑΤ ως το ιδανικοτερο για εμενα παντοτε ( υποκειμενεικο) οτι ειναι το καταλληλοτερο μηχανακι για τις ανγκες μου το στυλ οδηγησης μου της φιλοσοφιας μου γενικα με ποια κριτηρια θα ηθελα να την αποκτησω και του γεγονοτος οτι με ενα ζυγαρι χωματινα ακολουθει και καποια "καθαροαιμα" μεγαλα στο χωμα με ανεση.
Ηλία, υπήρξαν κάποια "περιστατικά" με σκουριασμένες ακτίνες και κάποια με προβλήματα εσωτερικά στα καλάμια, εξαιτίας κακής ανοδίωσης λένε...δε νομίζω να αφορά σε όλα τα μοντέλα του 2016-2017... θεωρώ ότι πρόκειται για "προβληματικές" παρτίδες παραγωγής κι όχι σε εσφαλμένες εργοστασιακές προδιαγραφές....

Για τα νεώτερα μοντέλα 2018-19 δεν έχω διαβάσει ή ακούσει κάτι...

Πρέπει όμως να λάβουμε σοβαρά υπόψη μας ότι υπάρχουν αναβάτες που τα σκίζουν τα μηχανάκια (ονόματα δε λέμε, υπολήψεις δε θίγουμε... :p)

Αλλά τελικά ποιός φταίει αν πχ σπάσει το υποπλαίσιο ή η πίσω σχάρα, όταν τα 10 ή 15 ή 20 κιλά φορτίου που λέει ο κατασκευαστής γίνουν 30 ή 40 και επιπλέον τα κουβαλάς σε άγριο χώμα;;
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Ερωτηση προς τους φιλους που το ειχαν η εχουν. Τα θεματα με τις ακτινες και τα καλαμια που εβγαζαν τα μοντ. 16-17 τι ακριβως ηταν; Σπασιμο σκουριασμα ξεφτισμα χρωματος; Στα μοντ. του 18 εχουν θεραπευτει αυτα; Υπαρχει καποιο αλλο θεμα γενικα;
Οι ερωτησεις μου εχουν να κανουν γιατι καλλιεργείται η σκεψη για την αποκτηση της ΑΤ ως το ιδανικοτερο για εμενα παντοτε ( υποκειμενεικο) οτι ειναι το καταλληλοτερο μηχανακι για τις ανγκες μου το στυλ οδηγησης μου της φιλοσοφιας μου γενικα με ποια κριτηρια θα ηθελα να την αποκτησω και του γεγονοτος οτι με ενα ζυγαρι χωματινα ακολουθει και καποια "καθαροαιμα" μεγαλα στο χωμα με ανεση.
Να σου πω εγω που ημουν στην ιδια φαση πριν 2 χρονια και το εψαξα οσο δεν παει το θεμα.
Το θεμα με τις ακτινες ηταν οτι σκούριαζαν. Εχω την εντυπωση οτι υπηρχε μονο σε μερικες παρτιδες. Το θεμα με τα καλαμια ειναι υπαρκτο σε ολα τα μοντελα. Η αιτια ειναι οτι τα καλαμια ειναι απο CR250 του '89. Δεν ειναι η ανωδιωση που φταιει, ειναι οτι το καλαμι εχει πολυ μεγαλη ευκαμψια για το βαρος της μηχανης, και με την καμψη η ακρη του καλαμιου και το θρος βρισκουν και ξυνουν το εσωτερικο της μποτας. Το προβλημα λενε στο advrider ειναι λιγοτερο εμφανες στα καλαμια του Adventure Sports μοντελου αλλα δεν λυθηκε τελειως. Η ουρα σχεδον ολη στηριζεται σε πλαστικο, και εαν φορτωσεις και μπεις σε χωμα σπαει. Εχουν βγει αφτερ ουρες απο αλουμινιο και η Χοντα εβαλε ενισχυμενη ουρα στο Adv Sports απ'οσο ξερω. Τελος, εχουν παρουσιαστει τουλαχιστον 10 περιπτωσεις με πολυ κακες κολλησεις σε πλαισια Adventure Sports που ο σκελετος ειναι ασπρος και φαινονται εντονα τα κενα στις κολλησεις. Η Χοντα αρνειται την υπαρξη ολων των παραπανω θεματων, δεν εχει γινει καμια ανακληση, και στην Αμερικη απλα αλλαζει τις μποτες των καλαμιων με καινουριες οταν φθαρουν, με αποτελεσμα απλα να μετατειθεται το προβλημα για το μελλον.

Αυτα ειναι τα θεματα που εχω διαβασει/διαβαζω στο ιντερνετ, απο ιδιοκτητες. Καλο ειναι να αναφερονται αυτα τα θεματα γιατι βοηθαει στο να βρισκονται λυσεις, οπως πχ γινεται με τα προβληματα που εχουν τα ΚΤΜ 1Χ90.
 

desert fox

Μέλος
Περιοχή
Θεσσαλονικη
Όνομα
Δημητρης
Μοτό
Σε αναμονη......
Στο δικο μου μοντελο 17 (euro4) δεν δεν ειχα θεμα με τις ακτινες η τις μπουκαλες.
Προφανως ειχε να κανει με παρτιδα.
Και για να αναφερω και τα καλα της εταιριας, αλλαξα προληπτικα μπαταρια μετα την δυετια της εγγυησης. Αν θελει ο αντιπροσωπος κανει παπαδες!
 

rodouma

::..PRoVoΚάΤωΡ..::
Περιοχή
W
Όνομα
T
Μοτό
::..GT..::
Το ότι κάποιος ήταν στην "ίδια φάση" πριν δυο χρόνια και διάβασε τα forum ("fora" το σωστό) ή ότι είναι γενικά καλός μάστορης κ "μαμούνι", δεν αποδεικνύει αυτομάτως το αλάθητο των απόψεών του, ειδικά όταν αυτές οι απόψεις δεν πηγάζουν από τη δική του άμεση εμπειρία (πχ κατοχή κ χρήση της Α ή Β μηχανής) αλλά από τρίτους και δη άγνωστους θιασώτες των διεθνών (κι όχι μόνο) forumS... η διαστρέβλωση (πχ. γενίκευση ή αοριστία) και η πλάνη (πχ. πλάνη της αυθεντίας, fake news, κλπ) ελλοχεύουν και δυστυχώς συχνά απαιτούν δυνατή κρίση και υποψιασμένους αναγνώστες και διασταυρώσεις πληροφοριών για να μην οδηγήσουν σε λάθος συμπεράσματα και - ακόμη χειρότερα-για να μην παγιώσουν απόψεις (βλ. στερεότυπα)...

Προσοχή! Μη με διαβάσετε λάθος... δε λέω ότι αυτά που λέει ο αγαπητός φίλος k0k0s είναι ψέμματα... λέω ότι είναι αναμετάδοση (μέσα από το εκάστοτε προσωπικό φίλτρο του αναμεταδότη) μη επιβεβαιωμένων πληροφοριών που κυκλοφορούν σε διαδικτυακούς χώρους που δεν μπορούν να ελεγχθούν για την αξιοπιστία και την ακρίβεια των γραφόμενων του κάθε μέλους τους (πχ μια πληροφορία του μπόλικου JohnDoe από το AdvRider ή οποιουδήποτε άλλου JohnDoe είναι δύσκολο να ελεγχθεί για την αλήθεια της)...
Θα μπορούσα κι εγώ να ξαναγραφτώ στο φόρουμ με άλλο όνομα και να πω ότι έχω την Α ή Β μηχανή της Α ή Β εταιρείας κι ότι αντιμετωπίζω σοβαρά προβλήματα με το το Α ή Β εξάρτημα της... Θα μπορούσα δλδ τεχνηέντως να δημιουργήσω μια ανησυχία και μια ανασφάλεια ή επιφυλακτικότητα απέναντι στο εν λόγω μηχανάκι... και μερικές φορές μια φυτιλιά αρκεί...

Για παράδειγμα, εντόπισα αυτή τη γενίκευση στο μνμ του φίλου
Η ουρα σχεδον ολη στηριζεται σε πλαστικο, και εαν φορτωσεις και μπεις σε χωμα σπαει.
Πόσο να φορτώσεις; 10, 20, 30, 40 ή 100 κιλά; Σε τι χώμα; πατημένο ή αυτό που σου φεύγουν τα σφραγίσματα; Εγώ που φορτώνω και μπαίνω χώμα (κ συχνά δύσκολο χώμα) γιατί δεν είχα πρόβλημα;;

Τέλος, το θέμα μηχανή -όσο και να χτυπιόμαστε εδώ και να γράφουμε και να αναλύουμε- είναι υ π ο κ ε ι μ ε ν ι κ ό... γιατί και μαθηματικά να το δείς: "ίδια φάση" + "άλλος άνθρωπος" = "άλλη φάση"...

:friendship:

ΥΓ. gsmaniac...είχες δίκιο...:secret:
 
Τελευταία επεξεργασία:

rodouma

::..PRoVoΚάΤωΡ..::
Περιοχή
W
Όνομα
T
Μοτό
::..GT..::
Μάνο και εγώ 11500€ το πήρα άλλα δεν αναιρεί το πόσο το τι οδηγείς .
11,5Κ καινούργιο?!?

Τόσο χάλια ρε φίλε πέρασες με το όμορφο κορίτσι σου???:eek:
 
Τελευταία επεξεργασία:

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Που έχω δίκιο?

Ότι ο Σοϊχιρο είχε στο ράφι τα μπροστινά από τα 250 και τα έβαλε στο θεριό?? :fun

Πέρα από την πλάκα, μια κούκλα είναι η αφρικανα και οι παιδικές αρρώστιες υπάρχουν σε όλες τις εταιρείες.
 
Top Bottom