New Africa, prototype...and true adventure...As Honda says...

gsmaniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
R1200adv-NX 650-HRC Gandhi!!
Aυτο ειναι το βαρυ Αdventure Sports. Για το απλο η Χοντα λεει 230kg γεματο.

Για το varadero βρισκω απο 255kg εως 275kg γεματο αναλογα τη χρονια.
.. Να δεχθώ ότι έχουν κάνει δουλειά με την κατανομή, αλλά το crf είναι βαρίδι.


Advphone....
 

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
Χόνδα XR400AdvR
BMW R1200GSA
Το CRF1000 είναι μια πολύ καλή μοτοσυκλέτα.
Το ότι έχει λιγότερα άλογα από κάποια άλλη ,δεν λέει κάτι ,μια και ,αυτά που έχει ,τα βάζει στο δρόμο όμορφα ,βγάζοντας έναν πολύ φιλικό χαρακτήρα ,κ ειδικά σε συνδυασμό με το DCT ,η όποια διαδρομή Ον+Οφφ γίνεται απολαυστική για τον αναβάτη.

Η επιλογή της Χόνδα για τα "πολιτικά" μοτό της ,είναι να έχει τους κινητήρες Detuned ,για λόγους αξιοπιστίας κ μακροημέρευσης.
Κάποιοι μπορούν να ζήσουν κ με λιγότερα άλογα ,κ τους φτάνει.
Κάποιοι άλλοι οχι ,κι επιλέγουν μοτό μεγαλύτερων επιδόσεων.
Και οι 2 ,κάπου χάνουν κ κάπου κερδίζουν.
Οι επιλογές γίνονται σύμφωνα με τις ανάγκες του καθενός ,κ είναι προσωπική υπόθεση ,κ δεν νομίζω ότι επιδέχεται κρίσης ,η όποια επιλογή απόκτησης ,όποιας μοτό ,από όποιον...

Τώρα ,κατα γενική ομολογία ,κ βάσει στατιστικών ,ναι ,τα Χόνδα διαχρονικά ,είναι ότι πιό αξιόπιστο μηχανολογικά παράγεται.
Αυτό δεν επιδέχεται αμφισβήτησης ,γιατί το έχει κερδίσει η Χόνδα.
Και βάσει αυτού πουλάει τρελά ,κ είναι κ φυσιολογικό ,γιατί η έλλειψη προβλημάτων ,είναι πολύ σημαντικός παράγοντας στην απόφαση αγοράς.

Ας ξανάρθουμε στο CRF1000 όμως.
Τα "ψεγάδια" που -φαίνεται να- έβγαλε ,είναι ΚαΤεΜέ δευτερευούσης σημαντικότητας.

Κάποια αρχικά κομμάτια εμφάνισαν σκουριά στις ακτίνες.
Κλάϊν-Μάϊν ,λέω εγώ.
Πόσα μηχανάκια μας δεν είχαν-έχουν σκουριασμένες ακτίνες.
Και συνήθως ,όποιος το καθαρίζει μετα από δύσκολη βόλτα κ το παρκαρει εντός ,δεν θα σκουριάσουν.
Το ότι σε πολλά αλλαχτηκαν ακτινες εντός εγγύησης ,καθώς κ ότι τα επόμενα βγήκαν με άλλες ακτίνες ,είναι υπέρ της Χονδα.

Το άλλο με την ουρά που σπάει ,εδώ το πρωτοάκουσα ,δεν ξερω αν ισχύει.
Εχουμε όμως δει πολλές ουρές κ υποπλαίσια σπασμενα σε διάφορα μοτό ,κ σε όλες τις περιπτώσεις ,ήταν υπερφορτωμένα (εκτός προδιαγραφών) κι εσπασαν σε εκτός δρόμου δύσκολα ταξίδια πολλών χλμ ,οπότε σε αυτή την περίπτωση ,δεν μπορεί να κατηγορηθεί ο σχεδιαστής.
Αμα σου λέει στην ουρά 7κιλά ΜΑΧ κι εσύ της βάλεις 15 κ την πας χώμα ,μπορεί κ να σπάσει ,αφού δεν σχεδιάστηκε για να αντέξει σε τετοιες συνθηκες.

Πάμε στα πηρούνια.
Παίζει όντως αυτό που περιέγραψε ο k0k0s παραπάνω.
Οντως το καλάμι γδέρνει εσωτερικά την μπότα ,υπό συνθήκες.
Oσοι δεν κάνουν σκληρή χωμάτινη χρήση ,δεν νομίζω να έχουν θέμα ,ή πιθανά θα έχουν ελάχιστη φθορά μακροχρόνια.
Οι σκληροπυρηνικοί ,θα έχουν θέμα.
Τα αλλαζει εντός εγγύησης ,όμως με τα ίδια ,οπότε θα επαναληφθεί.
Αυτό είναι θεμα ,αλλά δεν μένεις πουθενά ,ούτε σκοτώνεσαι ,οπότε ,καλό είναι απλά να το ξέρει ο μελλοντικός ή ο ήδη κάτοχος.

Τα ψεγάδια της λοιπόν είναι ελάχιστα ,ένα κ μόνο θα έλεγα εγώ ,τα καλάμια.
Και αυτό είναι επιτυχία θεωρώ ,γιατί οι αλλες σύγχρονες μοτοσυκλέτες των πολλών 000 € ,έχουν περισσότερα κ σοβαρότερα.
Τα πρώτα LC σπάγανε καλάμια κ σκοτώθηκε κόσμος.
Τα βιντεάκια με τσιφτετέλι των 1290 είναι ανατριχιαστικά ,κι επίσης έχει σκοτωθεί κόσμος.
Να μην αναφερθώ κ στα διάφορα ηλεκτρονικά κοκομπλόκα...
Ομως καλό είναι να τα μαθαίνουμε ,κ πως αλλιώς από το να μας τα λένε οι ιδιοκτήτες ,ή να τα λέμε σαν ιδιοκτήτες.
Οχι μόνο δεν είναι ντροπή ,αλλά αντίθετα ,θα έλεγα συνειδητή υποχρέωση θα'πρεπε να είναι ,για τον καθένα μας.
Αλλωστε ,συνήθως ,όταν υπάρχει πρόβλημα ,κάποιοι βρίσκουν κ λύση βελτίωσης ,την οποία επίσης αναφέρουν.
Ενημέρωση & Βελτίωση λοιπόν ,τι καλύτερο?

Τελειώνοντας το σεντόνι όμως ,θα ήθελα να επαναλάβω οτι ,δεν καταλαβαίνω το ΓΙΑΤΙ να προσβληθεί κάποιος κάτοχος ,επειδή η μοτοσυκλέτα που αγόρασε έχει κάποιο ψεγάδι ,το οποίο έγινε γνωστό κ συζητιέται...?
Αυτός την έφτιαξε ;
Οχι.
Οι άλλες μοτ/τες είναι αψεγάδιαστες;
Οχι.
Του 'πε κανείς να μην την πάρει ;
Οχι.
Οπότε....τι ?

Εχουν περάσει από τα χέρια μου σΚαΤέΜ & ΠαΠρίλια ,τα οποία ,όλοι χρέπια μου τα ανεβάζανε & μπρδλα τα κατεβάζανε.
Ουτε μια στιγμή δεν μου βγήκε ψυχολογικό στράβωμα ή ευθιξία.
Αντίθετα ,γέλαγα όταν μου τα λέγανε μπρδέλα -τα ρδέλα- κ χ3στηκα κιόλας στην τελική.
Αλλωστε τα αλληλο-πειράγματα ,είναι αναπόσπαστο κομμάτι μιας μοτο-παρέας.(βλ.JoeBarTeam που όλοι αγαπήσαμε)
Εγώ απλά τα γούσταρα ,τα πήρα γιατί ήθελα να τα ζήσω ,γνωρίζοντας οτι κάπου χανω κάπου κερδίζω ,προσπάθησα να εξαλείψω τα όποια προβλήματά τους ,κ τα χάρηκα ,μεχρι να τα βαρεθώ ,κ να πάω στο επόμενο.
Ούτε επένδυση τα θεώρησα ποτέ ,ούτε status symbol ,ούτε παντρειά.

Αυτά τα πολλά & Καλούς δρόμους & Πάντα όρθιοι εβρυμπάντυ. :friendship:
 

desert fox

Μέλος
Περιοχή
Θεσσαλονικη
Όνομα
Δημητρης
Μοτό
CRF 1000 L AFRICA TWIN
Διαβαζω το θεμα εδω και μερες. Οι διαφορες αποψεις τον αναβατων-χρηστων-ιδιοκτητων των δικυλινδρων διαφορετικες απο πολλες αποψεις.
Θα καταθεσω την δικια μου ιστορια αποφασης για να απαντησω και στο ερωτημα του νηματος.
1ον ξεκαθαριζουμε μεσα μας τι ειναι αυτο που θελουμε και μπορουμε να κανουμε στην μετεπειτα μοτοσυκλετιστικη μας ζωη. ( εχουμε και καποια ηλικια μερικοι εδω μεσα).
Να τονισω εδω πως μεχρι προτινος ειμουν κατοχος ενος honda varadero mk3 ενος ktm 250 exc και ενος scooter 150 cc. ( εχει την σημασια του που το αναφερω).
Το ΜΕΓΑ ερωτημα που εθεσα στον εαυτο μου
ηταν πως θα μπορεσω να "συμπιεσω"- "μετατρεψω" - "διαμορφωσω" την ανεση , την δυναμη, την ευκολια, σε ενα μηχανακι. Ενα μηχανακι που να τα κανει ολα αυτα που κανανε τα τρια παραπανω μοτο.

Ειμαστε χωματεροι και μας αρεσει να πηγαινουμε μονοημερα δυημερα στο βουνο,
Ειμαστε ταξιδευτες και εθιστικαμε στο αγνωστο ταξιδι σε αλλη ηπειρο,
Ειμαστε μπαμπαδες και πρεπει να εξυπηρετησουμε την οικογενεια εντος πολης....
Δεν εχουμε την πολυτελεια "εχω το καθε μηχανακι για τον συγκεκριμενο σκοπο".

Πρεπει να επιλεξω λοιπον ενα μηχανακι που οπως και να χει θα θυσιασω κατι απο λιγο, που ομως θα μπορει να ανταπεξελθει στις προσδοκειες μου.
Οταν ηρθε η ωρα να αγορασω καινουριο δικυλινδρο σκεφτηκα οτι θελω κατι που να μην ειναι τοσο βαρυ οσο το varadero αλλα να εχει την δυναμη και την ροπη του.
Θελω ενα δυκιλινδρο που να πηγαινει στο βουνο (με μεγαλες αναρτησεις) αλλα δεν εχω και την απαιτηση να πηγαινει οπου πηγαινε το ktm.
Θελω ενα " γαιδουρακι" ( ετσι ελεγα το scooter) που να ειναι ευελικτο και στενο για να με εξυπηρετει μεσα στην πολη και να μην καιει τα αντερα του.
Ειμουν αναμεσα στο ktm 1190 και στο crf 1000.
Τα τεσταρισα και τα δυο οσο μπορουσα και μπορω να πω , πως πως με ενθουσιασαν και τα δυο . Παρ οτι κατοχος και της ktm και της honda η πλαστιγγα εγηρε στο honda για τους εξης απλους λογους.
Η africa ηρθε πιο πολυ στα " μετρα" μου σαν σωματοτυπο. Διαλεξα μια συγχρονη μηχανη αλλα στην απλουστερη εκδοση της ( χωρις dct, ride by wire, κτλ.) για να μπορω να της βαλω χερι αν ερθουν τα δυσκολα εκτος χωρας.
Σαφως με ενθουσιασαν τα ατια του ktm αλλα σ εμενα θα ηταν αχρηστα καθως low profil driver.
Η αξιοπιστια της honda.. ναι ..δεν θα το κρυψω.. Αν λαβει κανεις υπ' !οψην του τα μοτοσυκλετιστικα μου χρονια που απαρτιζονταν απο την εν λογο εταιρια, δεν θελει και πολυ καποιος να γινει hondaκιας.....
Τα κιλα του crf , οι αναρτησεις, η σελα στα 87 cm, οι 94hp της, συν την γραμμικοτητα του κινητηρα σε ολο το φασμα στροφων ,η ευελιξια και γενικα το dasign το εφερε στο γκαραζ μου και μπορω να πω μεχρι στιγμης πως δεν μετανιωσα για την αγορα της( αν και πριν λιγο καιρο μου στριφογυριζε στο μυαλο να το αλλαξω με μονοκυλινδρο....)
Κακια στιγμη....
Λοιπον δεν ξερω πως εγινε αυτο το φαουλ..( απο το ξενυχτι θα ναι..) αλλα αυτη η απαντηση ηταν για το θεμα : Μεσαία δικυλινδρα/τρικυλινδρα on-off/adve...Ποιο καινούριο θα αγοράζατε και γιατί;

Ας το μεταφερει καποιος πλιζ..
 

petros KLR

Μέλος
Περιοχή
ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ ΑΤΤΙΚΗΣ
Όνομα
ΠΕΤΡΟΣ
Μοτό
KAWASAKI KLR 650
Μη γελατε ρε ...εκανα 15000 χιλ. σε 20 μερες...o_O:UH:
Εβρασε το μυαλο μου.... Αλλα θα συνελθω...:yew:(μπηκα στην μπανιερα με τα παγακια):secret:
Αυτη ειναι η καλυτερη αποδειξη.....οταν μιλαμε για μια φιλικη κ απροβληματιστη μηχανη !!!!!
 

todor

ο αναποφάσιστος
Περιοχή
ΒΟΛΟΣ
Όνομα
ΘΟΔΩΡΗΣ
Μοτό
ktm 640 ΦΡΑΠΕΔΙenture 03
από τη μία η χαρά του μονόδρομου και από την άλλη η αξιόπιστη χόντα κύριε Πέτρο μας???

 

petros KLR

Μέλος
Περιοχή
ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ ΑΤΤΙΚΗΣ
Όνομα
ΠΕΤΡΟΣ
Μοτό
KAWASAKI KLR 650
από τη μία η χαρά του μονόδρομου και από την άλλη η αξιόπιστη χόντα κύριε Πέτρο μας???

Η αληθεια πρεπει να λεγεται....οπως για τη Χοντα...ετσι κ οι γυναικες ψηφιζουν δαγκωτο....Μονοδρομο !!!!!!
 

jon t

Μέλος
Όνομα
ΓΙΑΝΝΗΣ
Μοτό
Honda CRF1000L
Ήρθε το νέο μεγάλο και μικρό...


Απ ότι κατάλαβα εγώ, δεν υπάρχει CRF850 εδώ.

Είναι το νέο μεγάλο στις δύο εκδόσεις που βγαίνει και σήμερα.
 

desert fox

Μέλος
Περιοχή
Θεσσαλονικη
Όνομα
Δημητρης
Μοτό
CRF 1000 L AFRICA TWIN
Υπομονη σε κανα 2μηνο να τα μαθουμε απο πρωτο χερι..
Απο τις φωτο παντως μου κανει πιο χωματινο και πιο αδυνατο.
Αν βγαλει 850 τρεμε T 700... :secret:
 

amyroukai

Μέλος
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
pegaso '00, fzs1000 '01
Απ ότι κατάλαβα εγώ, δεν υπάρχει CRF850 εδώ.

Είναι το νέο μεγάλο στις δύο εκδόσεις που βγαίνει και σήμερα.
Έχεις ένα δίκιο, συνδύασα την κακόμεταφρασμένη είδηση στο fb που είχε τις φωτό από το motorcycle.com με το σωστό άρθρο, στο FB έλεγε ότι περιμένουν στην eicma και το πιο μικρό μοντέλο.
 

amyroukai

Μέλος
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
pegaso '00, fzs1000 '01
Κοντός ψαλμός αλληλούια η παρουσίαση της νέας Άφρικα που το motomag λέει ότι θα γίνει στην Αμερική και θα έχει αναρτήσεις μεταβλητού ύψους! Να και το απόσπασμα που ενδιαφέρει τους vertically challenged αναβάτες που δεν χρειάζεται να προσπαθήσουν πολύ, πια.

Σκοπός πάντως της Showa όταν τις σχεδίασε, ήταν απλά να αλλάζει το γεωμετρικό κέντρο της μοτοσυκλέτας σε χαμηλές ταχύτητες αλλά και να την «προσγειώνει» στο έδαφος όταν σταματά σε φανάρι επιτρέποντας τους πιο κοντούς αναβάτες να πατούν με σιγουριά στο έδαφος.


και...

υπάρχει μία αξιόπιστη πληροφορία πως η νέα Africa Twin θα μπορεί να ρυθμίζει το ύψος της, ΧΩΡΙΣ να μεταβάλλει τα χαρακτηριστικά της ανάρτησης. Χωρίς δηλαδή να πειράζει την διαδρομή και την προφόρτιση, τους δύο τρόπους που θα είχε κανείς στο μυαλό του με βάση τα σημερινά δεδομένα.
 

MotoADVTales

Ο Μαστροχαλαστής
Περιοχή
Χαλκιδικη
Όνομα
Σπύρος
Μοτό
XRV 750 RD07A
Μετά από 30 φορές που το είδα κατάλαβα τι είναι αυτό που μου αρέσει πιο πολύ. Σύμφωνα με το βίντεο τα φώτα πορείας είναι διπλά και όχι μονό. Αν το κρατήσουν έτσι εγώ καραγουαταρω και ψαχνω ήδη κομπογιαννιτη γιατρό να δώσω στη μαύρη το ένα νεφρό


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Top Bottom