Δηλαδη τι, θα εχει μια ροδα?Γίνονται προσπαθειες να είναι κάτω από 20,000 ευρώ οι AS, διαβάζω.
Iσχύει γιατί διαφορετικό φπα κάθε χώρα, εμείς έχουμε και το τέλος ταξινόμησης που για την 1100 είναι 12% αλλά θελουν να κρατήσουν για την απλή έκδοση χωρίς dct την τιμή γύρω στα 15.000. Δηλαδή αν γίνει αυτό η Africa Twin θα ζυγίζει λιγότερο από το F850gs Adventure, θα εχει 1100 κυβικά με 10 ίππους παραπάνω και θα κοστίζει λιγότερο...Η κάθε χώρα έχει την τιμή της
Στο τενερε το ίδιο ισχύει
Μιλάω για την απλή...η ATAS δεν πάει να χτυπήσει το F850gs...η απλή ομως αν εχει πληρως ρυθμιζομενες μπρος πισω και τις εχουν βελτιώσει όπως λένε σε σχέση με το 1000 κ.εκ μοντέλο...τότε πιστευω ότι θα πάει πολύ καλά.H ATAS δεν θα στοιχίσει λιγότερο, κάθε άλλο
Δεν εχεις καταλαβει ακομα πώς συγκρινονται τιμολογιακά τα Γιαπωνεζικα μηχανακια με τα Ευρωπαϊκα?Η απλή συγκρίνεται με το απλό η όχι;
εδώ δεν έχω καταλάβει ότι πεθαίνουμε πριν καν αγοράσουμε και θ'απαγορευτεί η βενζίνη τι μου λες τώρα;Δεν εχεις καταλαβει ακομα πώς συγκρινονται τιμολογικα τα Γιαπωνεζικα μηχανακια με τα Ευρωπαϊκα?
Ολα συγκρίνονται με όλα. Εγώ προσωπικά αν ηταν να πάρω την Africa 1100 ως ανταγωνιστή για αυτα που θα ηθελα να κανει το μηχανακι θα εβαζα το 850gs το Adve...και άλλα ίσως αλλά όχι το απλό 850...Η απλή συγκρίνεται με το απλό η όχι;
Μη διυλίζουμε τον κώνωπα.Η κάθε χώρα έχει την τιμή της
Στο τενερε το ίδιο ισχύει
Ελπιζω να εχουν ιδιες αποστασεις με τον προκατοχο και να κουμπωνουν.. με ενδιαφερουν ταμαλα..Πράγματι έβαλαν Givi, αλλά ο τρόπος που κουμπώνουν τελικά ειναι χωρίς κάγκελα, όπως στο προηγούμενο
Στάλθηκε από το SM-G960F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Επείγον ξεστοκάρισμα προηγούμενου μοντέλου γιατί έρχεται η 1100 οσονούπω...