New Africa, prototype...and true adventure...As Honda says...

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Και ενα ακομα... Που μου εκανε εντυπωση οταν το πρωτοδα... Για ποιο λογο να βαλεις οθονη αφης σε μοτοσυκλετα;

Πραγματικα απο τα πιο χαζα πραγματα που εχω δει τα τελευταια χρονια
Γιατί όταν την χρησιμοποιούν για "καθρέφτη" Google maps η here maps, πολύ πιο χρήσιμο να τα δουλεύεις από την οθόνη αντί να βγάλεις το τηλέφωνο από την τσέπη.

Επίσης πολύ απλό να δουλεύεις μενού αντί για διακόπτες.
 

pumba

Μέλος
Όνομα
pumba
Μοτό
Honda c50rr
Philips OneBlade
Δηλαδη ειναι πιο απλο ενω οδηγας να το ελεγχεις απο την οθονη αντι απο τους διακοπτες;
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Kαι λογικα θα απενεργοποιει την αναζητηση στα μενου οταν η μηχανη κινειται, οπως και στα αυτοκινητα.
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Δε θελω να σε στενοχωρισω, αλλα και το 1200GS ψηφιακα οργανα εχει, με τους αισθητηρες ABS μετραει ταχυτητα, δεν εχει ντιζα...
 

boxer

Μέλος
Περιοχή
Ελλαδα
Όνομα
Νικος
Μοτό
BMW
Δε θελω να σε στενοχωρισω, αλλα και το 1200GS ψηφιακα οργανα εχει, με τους αισθητηρες ABS μετραει ταχυτητα, δεν εχει ντιζα...
Και εγω που εψαχνα χρονια να βρω την ντιζα, καλα που μου το ειπες να σταματησω να ψαχνω :sneaky:!!!!!:happy:
Πως εβγαλες το συμπερασμα οτι το δικο μου το βγαζω απέξω; Ισα ισα, τουλαχιστον ειναι το πρωτο και το πλεον ¨απλο¨σε σχεση με ολα τα επομενα.........

Μετα το τελευταιο πραγματικο μηχανακι, το 1150gs (μιλαω μονο για τη σειρα gs, γιατι εαν πιασουμε και αλλες μαρκες, σιγουρα ισχυει το ιδιο και για αυτες), σιγα σιγα και μοντελο το μοντελο, τα γεμισανε αχρηστα στην πλειοψηφια τους ηλεκτρονικες αηδιες, που μονο προβληματα δημιουργουν, αγχος και φυσικα εξοδα!
Εγω, εαν ποτε ξανα αλλαξω μηχανη, σιγουρα θα ειναι μηχανη ¨παλαιας¨ για την εποχη της τεχνολογιας. Θελω να ειμαι......... Εγω....... και το Κλειδι της μηχανης μου μόνο. Δεν εννοω φυσικα μηχανη του 50, εχω και τετοια, αλλα σιγουρα οχι σαν και αυτες τις τελευταιας δεκαετιας..... Καταλαβαινεις τι εννοω, ναι;
 
Reactions: S.P

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Αυτό το τελευταίο ποιος το είπε; Η άφρικα ξεκίνησε από "μεσαίο" και έχει πάει γειτονιά GS τιμολογιακά. Να δούμε πωλήσεις, αλλά το βλέπω ακόμα λιγότερα μηχανάκια, την στιγμή που η bmw ρεκόρ και φέτος.
Φαντάζομαι εννοείς τις ΑΤ 650 & 750, γιατί το 1000 ποτέ δεν υπήρξε μεσαίο (στην Ελλάδα τουλάχιστον). Μεσαίο έγινε -οριακά- μόνο όταν πουλούσε τις ἁπλές" εκδόσεις σε σιωπηλές προσφορές και μόνο τα παλαιότερα μοντέλα. Κατά τη γνώμη μου οτιδήποτε πωλείται πάνω από 13.000 στη κατηγορία On/off δε μπορεί να θεωρηθεί μεσαίο.
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Φαντάζομαι εννοείς τις ΑΤ 650 & 750, γιατί το 1000 ποτέ δεν υπήρξε μεσαίο (στην Ελλάδα τουλάχιστον). Μεσαίο έγινε -οριακά- μόνο όταν πουλούσε τις ἁπλές" εκδόσεις σε σιωπηλές προσφορές και μόνο τα παλαιότερα μοντέλα. Κατά τη γνώμη μου οτιδήποτε πωλείται πάνω από 13.000 στη κατηγορία On/off δε μπορεί να θεωρηθεί μεσαίο.
Η αγορά βέβαια την μέση την έχει στα 13000 ως 16000 πάνω κάτω, με το βεστρομ στην κάτω άκρη και το ΑΤΑS και το 850GS στην επάνω
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Η αγορά βέβαια την μέση την έχει στα 13000 ως 16000 πάνω κάτω, με το βεστρομ στην κάτω άκρη και το ΑΤΑS και το 850GS στην επάνω
Δεν αναφέρομαι στατιστικά (Μ.Ο. τιμής), αναφέρομαι στις πραγματικές δυνατότητες της τσέπης και στη σχέση value for Money. Αν τα 14 και τα 16 χιλιάρικα για μια On/Off 95 αλόγων θεωρούνται μέση τιμή, πάω πάσο. Ίσως είναι η δική μου δυνατότητα που τα βλέπει έτσι.
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Η τσέπη στην γενιά των 400 ευρώ δεν φτάνει ούτε για παπί, οπότε ας μιλήσουμε πιο ρεαλιστικά.
Η πιο φαντασιακά, ξέρω και εγώ.
 

pumba

Μέλος
Όνομα
pumba
Μοτό
Honda c50rr
Philips OneBlade
τα εχω ξαναγραψει γενικα και δυστυχως μερικοι δεν καταλαβαινουν, μιας και με θεωρουν γραφικο :fun
η εξελιξη σε καποια πραγματα ειναι φυσικο επομενο με τον χρονο, την μαζικη παραγωγη κλπ....το οτι μπηκαν δηλαδη τα abs, cornering, gps και οτιδηποτε αλλο εγινε επειδη απλα επεσε η τιμη τους, οχι επειδη τα πληρωνουμε απο την τσεπη μας...ειμαι βεβαιος οτι το κοστος ανα μοναδα ανα κατασκευαστη σημερα ειναι πολυ χαμηλοτερο απ οτι ηταν 10 χρονια πριν...
το νεο αφρικα ειναι απλα ενα ξαναζεσταμενο φαγητο με νεα λαμπακια ομως και φανταχτερη οθονουλα...βεβαια επιλεξανε διαφορετικο κυβισμο οποτε αυτο απο μονο του αρκετο για να δικαιολογηθει η νεα τιμη

τεσπα, η αγορα των μεγκα ονοφφ εχει γινει κατι σαν το iphone...τα πουλανε τοσο γιατι ο κοσμος ειναι διατεθιμενος να δωσει μεχρι τοσα...και απλα οι εταιρειες τριβουν τα χερακια τους που βρισκουν κοσμο να ψωνιζει....προσωπικα δε με ενδιαφερει, αλλα το τραγικο ειναι οτι πλεον αυτη η μοδα εχει κανιβαλισει ενδιαφερουσες κατηγοριες μοτο, οπως τα μονοκυλιδρα, τα μεσσαια ελαφρια ονοφφ, τα μεσσαια sbk, τα εντουρο που πλεον στην ουσια ειναι μονο η ΚΤΜ και οι ιαπωνες...και φυσικα εχει κανιβαλισει το κοινο που πλεον ειναι ανω των 45, 50 μιας και πλεον οι νεοτερες γενιες στις περισσοτερες χωρες δεν μπορουν να παρουν μοτοσυκλετα της πανω κατηγοριας και αρκουνται σε μοτο μεσσαιου κυβισμου φτηνιαρικες που προοριζονται για τις ασιατικες αγορες...

η ηλεκτροκινητες μοτο ειναι ακομα τζιζ γιατι οι κατασκευαστες δε μπορουν να πουλανε κατι που δεν ειναι φικια για μεταξωτες κορδελες, πρεπει να κανουν σοβαρο RnD απο πισω που δε τους ψηνει, κανα ενδιαφερον συστημα ασφαλειας σαν τους αεροσακους που ειχε πρωτοβαλει η goldwing επισης δε παιζει, γιατι ειπαμε, κοστος...

παρολα αυτα μπαινουμε σε σοβαρες καινοτομιες πλεον οπως ενα κινεζικο ταμπλετ των 50ε για οθονη που θα εχει apple car με spotify....βασικα πραγματα δηλαδη και προτεραιοτητες...
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
τα εχω ξαναγραψει γενικα και δυστυχως μερικοι δεν καταλαβαινουν, μιας και με θεωρουν γραφικο :fun
η εξελιξη σε καποια πραγματα ειναι φυσικο επομενο με τον χρονο, την μαζικη παραγωγη κλπ....το οτι μπηκαν δηλαδη τα abs, cornering, gps και οτιδηποτε αλλο εγινε επειδη απλα επεσε η τιμη τους, οχι επειδη τα πληρωνουμε απο την τσεπη μας...ειμαι βεβαιος οτι το κοστος ανα μοναδα ανα κατασκευαστη σημερα ειναι πολυ χαμηλοτερο απ οτι ηταν 10 χρονια πριν...
το νεο αφρικα ειναι απλα ενα ξαναζεσταμενο φαγητο με νεα λαμπακια ομως και φανταχτερη οθονουλα...βεβαια επιλεξανε διαφορετικο κυβισμο οποτε αυτο απο μονο του αρκετο για να δικαιολογηθει η νεα τιμη

τεσπα, η αγορα των μεγκα ονοφφ εχει γινει κατι σαν το iphone...τα πουλανε τοσο γιατι ο κοσμος ειναι διατεθιμενος να δωσει μεχρι τοσα...και απλα οι εταιρειες τριβουν τα χερακια τους που βρισκουν κοσμο να ψωνιζει....προσωπικα δε με ενδιαφερει, αλλα το τραγικο ειναι οτι πλεον αυτη η μοδα εχει κανιβαλισει ενδιαφερουσες κατηγοριες μοτο, οπως τα μονοκυλιδρα, τα μεσσαια ελαφρια ονοφφ, τα μεσσαια sbk, τα εντουρο που πλεον στην ουσια ειναι μονο η ΚΤΜ και οι ιαπωνες...και φυσικα εχει κανιβαλισει το κοινο που πλεον ειναι ανω των 45, 50 μιας και πλεον οι νεοτερες γενιες στις περισσοτερες χωρες δεν μπορουν να παρουν μοτοσυκλετα της πανω κατηγοριας και αρκουνται σε μοτο μεσσαιου κυβισμου φτηνιαρικες που προοριζονται για τις ασιατικες αγορες...

η ηλεκτροκινητες μοτο ειναι ακομα τζιζ γιατι οι κατασκευαστες δε μπορουν να πουλανε κατι που δεν ειναι φικια για μεταξωτες κορδελες, πρεπει να κανουν σοβαρο RnD απο πισω που δε τους ψηνει, κανα ενδιαφερον συστημα ασφαλειας σαν τους αεροσακους που ειχε πρωτοβαλει η goldwing επισης δε παιζει, γιατι ειπαμε, κοστος...

παρολα αυτα μπαινουμε σε σοβαρες καινοτομιες πλεον οπως ενα κινεζικο ταμπλετ των 50ε για οθονη που θα εχει apple car με spotify....βασικα πραγματα δηλαδη και προτεραιοτητες...
Δυστυχώς (και το εννοώ) τα μονοκύλινδρα τα έφαγαν οι προδιαγραφές ρύπων που πρέπει να δουλέψουν συνδυαστικά με τη μόδα των πολλών αλόγων. Μόνο η KTM θα υπάρχει σε λίγο στη μεσαία κατηγορία με τα 690 & 701 και μου μυρίζει πολύ περίπτωση Volkswagen διότι ανεβάζει συνεχώς άλογα και μπορεί και περνάει προδιαγραφές όταν το XT660Z,X,R δεν τις περνούσε με 46 αλογάκια στρόφαλο. Είναι και η καταγωγή που μυρίζει τα τελευταία χρόνια... όπου σκάνδαλο υπάρχει ένας Αυστρο-Γερμανός από πίσω.
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Δυστυχώς (και το εννοώ) τα μονοκύλινδρα τα έφαγαν οι προδιαγραφές ρύπων που πρέπει να δουλέψουν συνδυαστικά με τη μόδα των πολλών αλόγων. Μόνο η KTM θα υπάρχει σε λίγο στη μεσαία κατηγορία με τα 690 & 701 και μου μυρίζει πολύ περίπτωση Volkswagen διότι ανεβάζει συνεχώς άλογα και μπορεί και περνάει προδιαγραφές όταν το XT660Z,X,R δεν τις περνούσε με 46 αλογάκια στρόφαλο. Είναι και η καταγωγή που μυρίζει τα τελευταία χρόνια... όπου σκάνδαλο υπάρχει ένας Αυστρο-Γερμανός από πίσω.
Καλα , κανεις δεν αποκλειει τιποτα και φυσικα και παιζει το ενδεχόμενο. Απλα θεωρω τραβηγμένο να παει εκει το μυαλο μας αντι για να δουμε οτι ποτε καμια Ιαπωνικη εταιρια δεν εδωσε δείγματα γραφης για εξελιξη κανενος μοτερ και αυξηση ιπποδυναμης. Τρανο παραδειγμα το 20ετες Busa που το εφαγε η μαρμαγκα του μικροκοσμου. Εαν δεν κανω λαθος το ιδιο ακριβως μοτερ με το τελευταιο 660 φοραγαν και τα προηγούμενα καρμπυρατερατα ΧΤΖ660. Αρα πιο πιθανο ηταν να ειπαν σιγα μην κάτσουμε να εξελιξουμε ενα μοτερ 30ετιας , παρτε ενα δικυλινδρο 700αρι που το εχουμε και ετοιμο... Μια απο τα ιδια και τα 650 κουλούρι και DR κοπηκαν μονο Ευρωπη ελεω καρμπυρατερ, εν ετη 2020.
 
Τελευταία επεξεργασία:

pumba

Μέλος
Όνομα
pumba
Μοτό
Honda c50rr
Philips OneBlade
Καλα , κανεις δεν αποκλειει τιποτα και φυσικα και παιζει το ενδεχόμενο. Απλα θεωρω τραβηγμένο να παει εκει το μυαλο μας αντι για να δουμε οτι ποτε καμια Ιαπωνικη εταιρια δεν εδωσε δείγματα γραφης για εξελιξη κανενος μοτερ και αυξηση ιπποδυναμης. Τρανο παραδειγμα το 20ετες Busa που το εφαγε η μαρμαγκα του μικροκοσμου. Εαν δεν κανω λαθος το ιδιο ακριβως μοτερ με το τελευταιο 660 φοραγαν και τα προηγούμενα καρμπυρατερατα ΧΤΖ660. Αρα πιο πιθανο ηταν να ειπαν σιγα μην κάτσουμε να εξελιξουμε ενα μοτερ 30ετιας , παρτε ενα δικυλινδρο 700αρι που το εχουμε και ετοιμο... Μια απο τα ιδια και τα 650 κουλούρι και DR κοπηκαν μονο Ευρωπη ελεω καρμπυρατερ, εν ετη 2020.

δε θα το ελεγα...το κοινο απλα στραφηκε αλλου...οι εταιρειες αρχισαν να προωθουν τα ονοφφ, και ανεβασαν τις τιμες μεε την αιτιολογια οτι για ενα μηχανακι παιρνεις στην ουσια 3 (στριτ, εντουρο και τουρερ)

ο κυριος λογος που πηγαιναν ολοι στα μεγαλα τουριστικα μηχανακια ηταν τα γκαζια, οταν το μπουσα βγηκε ειχε 150 αλογα στον τροχο και η μπεμβε εβγαζε το 1100gs με 60 αλογα στον τροχο...τωρα τα μηχανακια της κατηγοριας ειναι 130 βαλε αλογα, που φτανουν και περισσευουν για τους περισσοτερους, οποτε δεν υπαρχει και ιδιαιτερος λογος για να χανεις στο σημειο της ανεσης, οταν μπορεις να εχεις τα ιδια γκαζια με ενα σπορ μηχανακι
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
δε θα το ελεγα...το κοινο απλα στραφηκε αλλου...οι εταιρειες αρχισαν να προωθουν τα ονοφφ, και ανεβασαν τις τιμες μεε την αιτιολογια οτι για ενα μηχανακι παιρνεις στην ουσια 3 (στριτ, εντουρο και τουρερ)

ο κυριος λογος που πηγαιναν ολοι στα μεγαλα τουριστικα μηχανακια ηταν τα γκαζια, οταν το μπουσα βγηκε ειχε 150 αλογα στον τροχο και η μπεμβε εβγαζε το 1100gs με 60 αλογα στον τροχο...τωρα τα μηχανακια της κατηγοριας ειναι 130 βαλε αλογα, που φτανουν και περισσευουν για τους περισσοτερους, οποτε δεν υπαρχει και ιδιαιτερος λογος για να χανεις στο σημειο της ανεσης, οταν μπορεις να εχεις τα ιδια γκαζια με ενα σπορ μηχανακι
Συμφωνω... Έχουν δυναμώσει υπερβολικά τα on off.
Βέβαια και τα Super spor έχουν ανέβει πολύ ψηλά σε επιδόσεις.
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Μιλαω παντα για τον λογο που οι Ιαπωνες εγκατέλειψαν πιο γρηγορα τα μονοκυλινδρα μοτερ μεσαιου κυβισμού απο τους Ευρωπαιους και οσον αφορα την εξελιξη και τους ρύπους.

Οσον αφορα συγκεκριμένα το παράδειγμα του μονοκυλινδρου 660Ζ , αντικατασταθηκε απο ενα δικυλινδρο 700αρι με 20+ παραπανω αλογα, απειρως καλυτερες αναρτησεις, χαμηλοτερη καταναλωση, εξισου ικανοτατο στο χωμα αλλα παρεμεινε στα ιδια ακριβως κιλα. Η κατηγορια προφανως εξελισσεται, απλα δεν εξελισσουν τα μοτερ.
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Το αστείο με την Άφρικα ήταν ότι το πρώτο μοντέλο ήταν σπαρτιάτικο και καλά άποψη. Η αλήθεια μάλλον ήταν ότι βγάλανε αυτό σβέλτα για να μπουν στην κατηγορία, μετά έριξαν μια στάλα τεχνολογία, τώρα έριξαν μια κανονική δόση όπως κτμ και έπιασαν τα λεφτά της κτμ.

Ουσιαστικά παραδέχονται ότι λίγο πολύ κορόιδευαν πριν αλλά ποιος μετράει τέτοια πράγματα τώρα.

Το ζήτημα είναι ότι η άφρικα όντως προχωράει μπρος και εξελίσσεται, την εκθέτει λίγο το τενερε γιατί προσφέρει ότι η πρώτη γενιά με πολλά λεφτά λιγότερα.


Είναι αστείο να συζητάμε ακόμα για dr650 και xtz660 εν έτει 2019.
 
Top Bottom