New Africa, prototype...and true adventure...As Honda says...

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Το αστείο με την Άφρικα ήταν ότι το πρώτο μοντέλο ήταν σπαρτιάτικο και καλά άποψη. Η αλήθεια μάλλον ήταν ότι βγάλανε αυτό σβέλτα για να μπουν στην κατηγορία, μετά έριξαν μια στάλα τεχνολογία, τώρα έριξαν μια κανονική δόση όπως κτμ και έπιασαν τα λεφτά της κτμ.
Σορρυ απλα επειδη το 2016-17 ημουν στη φαση αναζητησης νεας μηχανης, το ΑΤ ειχε μια και μονο σπαρτιατικη εκδοση του 16 χωρις ABS , Traction κτλ με 12.500 αν θυμαμαι. Οι εκδοσεις με ABS ξεκινουσαν απο 13500, οσο δηλαδη το απλο 1090, με το R τοτε να κανει 14500. Τα λεφτα χιλιαριου ΚΤΜ τα ειχε πιασει απο την αρχη. Τωρα χτυπάει τα 1300αρια.
 

pumba

Μέλος
Όνομα
pumba
Μοτό
Honda c50rr
Philips OneBlade
Δε μιλησε κανεις για χτζ660 και δρ650... Τα μηχανακια αυτα ηταν παλια την πρωτη χρονια που βγηκαν... Μιλαμε για συχρονα μεσσαια πραγματικα ονοφφ μονοκυλιδρα... Δε γινεται εταιρειες οπως η apj swm να τα βγαζουν και οι μεγαλοι να μην κανουν τιποτα... Μηχανες που δινουν νοημα στην οδηγηση διτροχου οχηματος, οχι αυτοκινητα με δυο τροχους
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Δε μιλησε κανεις για χτζ660 και δρ650... Τα μηχανακια αυτα ηταν παλια την πρωτη χρονια που βγηκαν... Μιλαμε για συχρονα μεσσαια πραγματικα ονοφφ μονοκυλιδρα... Δε γινεται εταιρειες οπως η apj swm να τα βγαζουν και οι μεγαλοι να μην κανουν τιποτα... Μηχανες που δινουν νοημα στην οδηγηση διτροχου οχηματος, οχι αυτοκινητα με δυο τροχους
Δηλαδη οτιδηποτε εχει παραπανω απο 1 κυλινδρο ειναι αυτοκίνητο με 2 τροχους; Το Τ7 που παταει κατω τον μονοκυλινδρο προγονο του ειναι αυτοκινητο με 2 τροχους; Μονο τα μονοκυλινδρα μεσαια δινουν νοημα στην οδηγηση μηχανης;
 

pumba

Μέλος
Όνομα
pumba
Μοτό
Honda c50rr
Philips OneBlade
ρε κοκος ωρες ωρες αισθανομαι οτι απλα απαντας απο αντιδραση...
οχι δεν ειναι οτιδηποτε εχει πανω απο 1 κυλιδρο αυτοκινητο...
το οτι βγηκε ενα τ7 μετα απο 10 χρονια κενου στην κατηγορια δεν λεει και πολλα, ακομα δεν υπαρχει ανταγωνιστης ουσιαστικος
Ικανοποιημενος?
 

tasosdr

Μέλος
Περιοχή
νεα μακρη
Όνομα
tasos
Μοτό
Husqvarna te630
Honda forza 350
Honda vision 110
τα μεγάλα ον-οφ είναι τα αντίστοιχα αυτοκίνητα suv,άνετα,δύνατα,κατάλληλα για φόρτωμα και μπορείς να τα βάλεις σε χωματόδρομο πιο εύκολα απο ένα απλό αυτοκίνητο.Αυτό δεν σημαίνει ότι είναι το τέλειο όχημα και στις δύο χρήσεις.
Αυτός που θέλει να κάνει offroad δεν τα βλέπει καν.
Είναι όμως καλή συνταγή για κέρδος στις αυτοκινητοβιομηχανίες,μοσχοπουλάνε.
Το ίδιο κάνουν και στις μοτοσυκλέτες,που τα τελευταία 15 χρόνια,όλοι οι κατασκευαστές έχουν ρίξει το βάρος στα μεγάλα on-off ή μάλλον καλύτερα σε ότι μοιάζει με on-off(suv).
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Τώρα σοβαρά θα συγκρίνουμε το τενερέ με το Husqvarna TE630 ή 610 ή οτιδήποτε απομεινάρι των 80s έγινε rebranding, με την μισή ιπποδύναμη, περιορισμένης παραγωγής μάλλον για να πετάει "κάτω από το ραντάρ των ρύπων" και θα το θεωρήσουμε κιόλας το "νόημα της οδήγησης";
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Μηχανες που δινουν νοημα στην οδηγηση διτροχου οχηματος, οχι αυτοκινητα με δυο τροχους
ρε κοκος ωρες ωρες αισθανομαι οτι απλα απαντας απο αντιδραση...
οχι δεν ειναι οτιδηποτε εχει πανω απο 1 κυλιδρο αυτοκινητο...
το οτι βγηκε ενα τ7 μετα απο 10 χρονια κενου στην κατηγορια δεν λεει και πολλα, ακομα δεν υπαρχει ανταγωνιστης ουσιαστικος
Ικανοποιημενος?
Δηλαδη πετας το παραπανω ωσαν oδοστρωτηρα που τα ισοπεδωνει ολα και περιμενεις να μην αντιδρασει κανεις? Φυσικα και απανταω αυτη τη στιγμη απο αντιδραση. Τα εχουμε ξαναπει, η τεχνολογια προχωρησε, τα μεγαλα μονοκυλινδρα πλεον δε φτουρανε γιατι μη μου πεις οτι οποιος παιρνει/επαιρνε μονοκυλινδρα ανω των 600κεκ DR, KLR, ΧΤ. ΧΤΖ, ΧR κτλ τα επαιρνε για να κανει σκληρο εντουρο... Εχουν πουλησει τρελα και εχουν γυρισει τον κοσμο και εχουν γραψει δισεκατομμυρια χιλιομετρων στα πιο δυσκολα τεραιν και μη εδω και 30+ χρονια κατι δικυλινδρες Αφρικανες και Σουπερτενεκεδες 750, κατι BMW 650 - 1100 -1150 , και τωρα μας επιασε ο πονος? Ή μηπως ειναι τα ηλεκτρονικα το θεμα? Βγηκε το EFI και αντικατεστησε τα καρμπυρατερ, "φοουυυουουου λελοι με τους ψεκασμους σας!" , βγηκε το ABS στις μηχανες "φουουουουουουου λουλουδες με τα ηλεκτρονικα σας!". Ε, να γυρισουμε στα μηχανακια του 1890 ρε συ, με μασιφ καουτσουκ λαστιχα, μονοκυλινδρα με 20 αλογα και φρενα με φελο, να λεμε οτι ειμαστε αντρακλακλαρες να γουσταρουμε.
 

pumba

Μέλος
Όνομα
pumba
Μοτό
Honda c50rr
Philips OneBlade
θα βαλω τον οδοστρωτηρα μεσα, αλλη φορα θα βγαινω με το ποδηλατο να μη σε παιρνω παραμαζωμα :fun
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Nγκαλο.

Στο θεμα μας (δικυλινδρο μεγκα ον-οφ Χοντα 1000ων κυβικων) , μιλωντας για SWM και ΑJP εχω μια απορια, σαν αβγαλτος ντιντης που ειμαι.
Τα WR450F και CRF450RX δεν ειναι στην ιδια κατηγορια? Γιατι βλεπω στους καταλογους καινουρια μοντελα απο τους 2 μεγαλους να πωλουνται ακομα?
 

kordix

Μέλος
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
PP27
δε θα το ελεγα...το κοινο απλα στραφηκε αλλου...οι εταιρειες αρχισαν να προωθουν τα ονοφφ, και ανεβασαν τις τιμες μεε την αιτιολογια οτι για ενα μηχανακι παιρνεις στην ουσια 3 (στριτ, εντουρο και τουρερ)

ο κυριος λογος που πηγαιναν ολοι στα μεγαλα τουριστικα μηχανακια ηταν τα γκαζια, οταν το μπουσα βγηκε ειχε 150 αλογα στον τροχο και η μπεμβε εβγαζε το 1100gs με 60 αλογα στον τροχο...τωρα τα μηχανακια της κατηγοριας ειναι 130 βαλε αλογα, που φτανουν και περισσευουν για τους περισσοτερους, οποτε δεν υπαρχει και ιδιαιτερος λογος για να χανεις στο σημειο της ανεσης, οταν μπορεις να εχεις τα ιδια γκαζια με ενα σπορ μηχανακι
Μια παρένθεση

Οχι και 60, 76-78 αλογάκια τροχό έχει το 1100 μαμά και με μπόλικη ροπή από χαμηλά που το κάνει πιο εύχρηστο από τα σπορτ τουρινγκ των 150 οι ίππων.

Συνεχίστε...
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Μισό γιατί το μπερδέψαμε πάρα πολύ το πράγμα...

Μια απάντηση στον Κωνσταντίνο k0k0s . Ο κινητήρας που φορούσε το ΧΤ660Z,R & X όπως επίσης και το MT-03 και τα σύγχρονα Pegasus της Aprilia είναι της Motori Minarelli. Για να μη γράφω πολλά... καμία σχέση με τους παλιούς πενταβάλβιδους καρμπυρατεράτους 660, αυτό ήταν μια φημολογία που έχω διαβάσει κατά καιρούς να αναπαράγεται αλλά ανήκει απλώς στη σφαίρα του φανταστικού. Αν θέλετε τη γνώμη μου σχετικά με τον κινητήρα πρόκειται για έναν σχεδιαστικά σύγχρονο μονοκύλινδρο κινητήρα. Αυτό που δεν ήταν σύγχρονο ήταν το βάρος του. Όμως τα 46 άλογα που παρήγαγε ήταν υπεράρκετα για ένα ροπάτο αξιόπιστο 650άρι. Δεν χρειάζεται να συγκρίνουμε ολόκληρο τον μοτοσυκλετιστικό πλανήτη με την ΚΤΜ που ΗΤΑΝ ΚΑΠΟΤΕ αυτό που ήταν. Θα τα ξαναπούμε σε λίγα χρόνια τι θα είναι η ΚΤΜ εκτός αγωνιστικού πεδίου, ήδη λαμβάνουμε δείγματα γραφής που για να πάρεις αληθινό Αυστριακό με ρυθμιζόμενες αναρτήσεις πρέπει να μπεις στη ζώνη των 15+ χιλιάδων ευρώ.
Τέλος τα WR-F και τα CRF-RX στη κατηγορία των 450cc ουδεμία σχέση έχουν με τα 650άρια της AJP και της SWM. Τα πρώτα ΕΙΝΑΙ καθαρόαιμα ενώ τα δεύτερα ψευδοεντούρο από άποψη κινητήρα.

Απαντώ και στον pumba . H AJP στην αρχική έκδοση του PR7 φόρεσε τον ίδιο κινητήρα 660 της Motori Minarelli. Είδε όμως τους περιορισμούς που σύντομα θα είχε λόγω προδιαγραφών και τον αντικατέστησε αρχικά με τον 630 της Husqvarna και σήμερα με τον 650 της SWM (που ουσιαστικά έχει τις ίδιες ρίζες) για να μπορεί να περνάει τις προδιαγραφές Euro 4 ως εντούρο (καθώς ο νομοθέτης εκεί κάνει μια παραχώρηση και στο ABS και στη δυνατότητα που έχουν τα εντούρο με κάποιον "πολιτικό" εξοπλισμό να μπορούν να κυκλοφορούν νόμιμα στο δρόμο παρά τις περιορισμένες προδιαγραφές των κινητήρων. Παραθυράκι λέγεται... και είναι το ίδιο που χρησιμοποιεί και σήμερα η ΚΤΜ για τα 690 και 701. Αυτό το παραθυράκι δε θέλησε ή δε μπόρεσε να χρησιμοποιήσει η Yamaha καθώς τα Tenere και τα ΧΤ απέχουν πολύ από τη κατηγορία εντούρο, τουλάχιστον με το τρόπο που μπορεί να επικαλεστεί η ΚΤΜ.

Ολοκληρώνοντας... τα μονοκύλινδρα όλων των κατηγοριών κυβισμών, ξεκινώντας από τα 125cc και φτάνοντας μέχρι και τα 700cc έρχονται να καλύψουν μια συγκεκριμένη ανάγκη μερίδας του αγοραστικού κοινού. Μπορεί σήμερα το marketing να μας προσφέρει -για να μη πω "να μας επιβάλλει"- δυνατότητες που πολλές φορές δε μπορούμε να εξαντλήσουμε αλλά η ανάγκη για φθηνά, με χαμηλή κατανάλωση και οικονομική συντήρηση θα παραμείνει ως καλύτερη επιλογή για commuting στη πόλη και μικρά ή μεγαλύτερα ταξίδια. Το ότι σύντομα τα μεσαίου κυβισμού θα απουσιάζουν ως επιλογή και ότι τα μικρότερου κυβισμού ολοένα και θα "πνίγονται" με χαμηλές ιπποδύναμης είναι μεγάλη απώλεια για το κόσμο της μοτοσυκλέτας. Το γεγονός ότι η Yamaha έβγαλε και έδωσε στο κοινό έναν δικύλινδρο κινητήρα που φοράει σε διάφορα μοντέλα με δελεαστικές τιμές παρόμοιες με σύγχρονων μονοκύλινδρων, είναι μια έξυπνη κίνηση από μέρους της. Με αυτόν το τρόπο κυριολεκτικά "αρπάζει" μεγάλο κομμάτι του αγοραστικού κοινού που δεν θέλει ή δεν είναι έτοιμο να φτάσει οικονομικά τις προτάσεις άλλων εταιρειών, που αποφάσισαν να εκσφενδονιστούν σε μεγάλα πενταψήφια νούμερα τιμής.
 
Τελευταία επεξεργασία:

boxer

Μέλος
Περιοχή
Ελλαδα
Όνομα
Νικος
Μοτό
BMW
Βρε δώστε μου εμένα ένα "μικρό" μονοκυλινδρο wr250r και συνεχίστε μετά την κουβέντα σας!!!!!!!!
Με αυτό εγώ, θα τα κάνω ΟΛΑ και καλα :ok:
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Βρε δώστε μου εμένα ένα "μικρό" μονοκυλινδρο wr250r και συνεχίστε μετά την κουβέντα σας!!!!!!!!
Με αυτό εγώ, θα τα κάνω ΟΛΑ και καλα :ok:
Αν θα τα κάνεις λέει! ANYWHERE !!!

Έχε χάρη που δε θέλω να λέω μεγάλες κουβέντες...
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Στεφ, δεν χρειάζεται να πεις τιποτα ;)!!!!
φίλε το μπουλάς το εργαλείο και παίρνεις δυόμιση, μπαίνει αγγελία μαζί με τα άλλα; με το καλό! :p :p :p
 

boxer

Μέλος
Περιοχή
Ελλαδα
Όνομα
Νικος
Μοτό
BMW
φίλε το μπουλάς το εργαλείο και παίρνεις δυόμιση, μπαίνει αγγελία μαζί με τα άλλα; με το καλό! :p:p:p
Εγώ σκέφτομαι να πάρω το δυόμισι, χωρίς ενδιάμεσες.... αγγελίες :happy:!
Το θέμα μου είναι ότι, το γέρικο κορμί μου, δεν αντέχει ούτε το χαλάκι της πόρτας, ούτε την υγρασία της αποθήκης....:sorry:

Αν δεν πάρω έγκριση απ'το...... "Κονγκρέσο":muted:, δεν το βλεπω.......
Είπαμε, ορισμένοι..... την έχουμε σκίσει τη γάτα!!!!!! :laugh::fun
 
Top Bottom